Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SEAT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SEAT FORUM
    • 1
    • 2
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 52 / 53
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    43
    1041
    19153
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Όμως η Cupra πουλάει σποριλίκι και δεν τα πηγαίνει κι άσχημα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • T
        tsimisde last edited by

        Οικονομικά αν το δούμε, πιστεύω ότι κατατάσσεται ως φίρμα στις πιο προσιτές επιλογές, με αρκετά καλό value, όμως, συγκριτικά με τον ανταγωνισμό, νομίζω φαίνεται ότι είναι λίγο πίσω, αν εξαιρέσουμε το Leon το οποίο είναι ένα πραγματικά όμορφο και ιδιαίτερο αυτοκίνητο, στην εμπορική κατηγορία Β, έχει ένα Ibiza το οποίο, καλώς η κακώς, δείχνει την ηλικία του, ειδικά συγκριτικά με το ομόσταβλο Fabia, νομίζω φαίνεται το ότι βρίσκεται κάποια σκαλιά πιο κάτω. Γενικά, μπορεί να πρόκειται για την πιο προσιτή φίρμα του ομίλου VW, η διαφορά όμως, είναι πιστεύω πιο αισθητή, η Skoda τα καταφέρνει καλύτερα πιστεύω ως φίρμα, δεν είναι απλά πιο προσιτή, προσφέρει κάτι πραγματικά αξιόλογο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          atari70 last edited by

          Καλημέρα. Εγώ το Ibiza που είχα το 1000 tsi με 95 άλογα, το αγόρασα το 18 το κράτησα 5 1/2 χρόνια ,έκανα μαζί του 57000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Η ποιότητα του εσωτερικού ήταν πολύ καλή , αναλογικά εάν σκεφτείς ότι τότε κόστιζε λίγο πάνω από 13000 χιλιάρικα. Ούτε λάδι έκαιγε ούτε τίποτα. Ούτε θόρυβοι από τριγμούς. Σημαντική η βελτίωση της ποιότητας σε σχέση μ την προηγούμενη γενιά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            davelis last edited by

            Καλησπερα , τι γνωμη εχετε για το seat ibiza; μου αρεσει αρκετα εμφανισιακα.
            ο 1.0 με τα 95 αλογα χρονολογια 18΄ και μετα με το facelift τι τελη πληρωνει , τι καταναλωση εχει και αν εχει βγαλει τιποτα προβληματα?

            θα ηταν καλυτερο να πας σε καινουργιο στην εκδοση Business η να βρεις σε αυτα τα λεφτα ενα μτχ ισως και απεξω με λιγα χιλιομετρα ?

            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              atari70 @davelis last edited by

              @davelis said in SEAT FORUM:

              Καλησπερα , τι γνωμη εχετε για το seat ibiza; μου αρεσει αρκετα εμφανισιακα.
              ο 1.0 με τα 95 αλογα χρονολογια 18΄ και μετα με το facelift τι τελη πληρωνει , τι καταναλωση εχει και αν εχει βγαλει τιποτα προβληματα?

              θα ηταν καλυτερο να πας σε καινουργιο στην εκδοση Business η να βρεις σε αυτα τα λεφτα ενα μτχ ισως και απεξω με λιγα χιλιομετρα ?

              Καλημέρα. Το είχα πέντε χρόνια κανένα πρόβλημα. Έκανα 570000χλμ. Τα τέλη νομίζω είναι 103 η 106 ευρώ.ειναι άνετο έχει πολύ καλούς χώρους και σβέλτο έλεος Τούρμπο με τα 95 άλογα.

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                davelis @atari70 last edited by

                @atari70 said in SEAT FORUM:

                @davelis said in SEAT FORUM:

                Καλησπερα , τι γνωμη εχετε για το seat ibiza; μου αρεσει αρκετα εμφανισιακα.
                ο 1.0 με τα 95 αλογα χρονολογια 18΄ και μετα με το facelift τι τελη πληρωνει , τι καταναλωση εχει και αν εχει βγαλει τιποτα προβληματα?

                θα ηταν καλυτερο να πας σε καινουργιο στην εκδοση Business η να βρεις σε αυτα τα λεφτα ενα μτχ ισως και απεξω με λιγα χιλιομετρα ?

                Καλημέρα. Το είχα πέντε χρόνια κανένα πρόβλημα. Έκανα 570000χλμ. Τα τέλη νομίζω είναι 103 η 106 ευρώ.ειναι άνετο έχει πολύ καλούς χώρους και σβέλτο έλεος Τούρμπο με τα 95 άλογα.

                η καταναλωση που επαιζε; αξιζει δηλαδη θεωρεις σαν αυτοκινητο.
                λογο οτι υπαρχει πλανο στη vwgroup να καταργήσει την μαρκα αυτο μπορει να επηρεάζει στο μελλον σε ανταλλακτικά κλπ η μεταπωλητικη αξια η ουτε καν ?

                A K 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • A
                  atari70 @davelis last edited by limited_one

                  @davelis said in SEAT FORUM:

                  @atari70 said in SEAT FORUM:

                  @davelis said in SEAT FORUM:

                  Καλησπερα , τι γνωμη εχετε για το seat ibiza; μου αρεσει αρκετα εμφανισιακα.
                  ο 1.0 με τα 95 αλογα χρονολογια 18΄ και μετα με το facelift τι τελη πληρωνει , τι καταναλωση εχει και αν εχει βγαλει τιποτα προβληματα?

                  θα ηταν καλυτερο να πας σε καινουργιο στην εκδοση Business η να βρεις σε αυτα τα λεφτα ενα μτχ ισως και απεξω με λιγα χιλιομετρα ?

                  Καλημέρα. Το είχα πέντε χρόνια κανένα πρόβλημα. Έκανα 570000χλμ. Τα τέλη νομίζω είναι 103 η 106 ευρώ.ειναι άνετο έχει πολύ καλούς χώρους και σβέλτο έλεος Τούρμπο με τα 95 άλογα.
                  η καταναλωση που επαιζε; αξιζει δηλαδη θεωρεις σαν αυτοκινητο.
                  λογο οτι υπαρχει πλανο στη vwgroup να καταργήσει την μαρκα αυτο μπορει να επηρεάζει στο μελλον σε ανταλλακτικά κλπ η μεταπωλητικη αξια η ουτε καν ?

                  Η κατανάλωση σε μεικτή χρήση ήταν μεταξύ 5,8 με 6 με ήπια οδήγηση. Από ανταλλακτικά δεν νομίζω να τίθεται θέμα, γιατί από ότι ξέρω ακόμη και αν σταματήσει ένα μοντέλο, η εταιρία είναι υποχρεωμένη να έχει στοκ για τα επόμενα 20 χρόνια. Το 2018 που το είχα πάρει εγώ μου βγήκε κοντά στα 14500 με ζάντες αλουμινίου, και την μεγάλη οθόνη των 8’ τώρα φαντάζομαι σίγουρα κανένα 19000

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kozani76 @davelis last edited by

                    @davelis said in SEAT FORUM:

                    @atari70 said in SEAT FORUM:

                    @davelis said in SEAT FORUM:

                    Καλησπερα , τι γνωμη εχετε για το seat ibiza; μου αρεσει αρκετα εμφανισιακα.
                    ο 1.0 με τα 95 αλογα χρονολογια 18΄ και μετα με το facelift τι τελη πληρωνει , τι καταναλωση εχει και αν εχει βγαλει τιποτα προβληματα?

                    θα ηταν καλυτερο να πας σε καινουργιο στην εκδοση Business η να βρεις σε αυτα τα λεφτα ενα μτχ ισως και απεξω με λιγα χιλιομετρα ?

                    Καλημέρα. Το είχα πέντε χρόνια κανένα πρόβλημα. Έκανα 570000χλμ. Τα τέλη νομίζω είναι 103 η 106 ευρώ.ειναι άνετο έχει πολύ καλούς χώρους και σβέλτο έλεος Τούρμπο με τα 95 άλογα.

                    η καταναλωση που επαιζε; αξιζει δηλαδη θεωρεις σαν αυτοκινητο.
                    λογο οτι υπαρχει πλανο στη vwgroup να καταργήσει την μαρκα αυτο μπορει να επηρεάζει στο μελλον σε ανταλλακτικά κλπ η μεταπωλητικη αξια η ουτε καν ?

                    Το είχα για 2 χρόνια - αυτό πριν το facelift. Είναι πολύ καλό αυτοκίνητο. Αν πας συντηρητικά μπορεί να δεις και 5 lt/100 km σε ταξίδι. Πολύ καλό κράτημα, καλό επίπεδο θορύβου και καλή συναρμολόγηση. Δεν είχε τριγμούς αν και το έδωσα στα δύο χρόνια λόγω απαιτήσεων για μεγαλύτερους χώρους. Το μόνο πρόβλημα που εντόπισα ήταν ότι τα φρένα, επειδή είχε ταμπούρα πίσω, κουράζονταν εύκολα σε κατηφορικές διαδρομές.
                    Σαν αμάξι μου άφησε γενιά πολύ καλές αναμνήσεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      davelis last edited by

                      ευχαριστω για τις απαντησεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        tasos.sarik last edited by tasos.sarik

                        Καλησπέρα σε όλους,
                        Έχω ένα ibiza MY 2019 1.000cc 115 hp. Τον 5ο/2022 κάποια στιγμή έκανε διακοπές και άναψε λαμπάκι epc και checκ engine. Το πάω αντιπροσωπεία και μου λένε ότι έχει από το εργοστάσιο θέμα στο μπεκ του 3ου κυλίνδρου και έγινε αλλαγή εντός εγγύησης.
                        Τον 2ο/2024 ένα πρωί έκανε ξανά το ίδιο και όταν το πήγα ξανά στην αντιπροσωπεία όταν το έβαλαν στο διαγνωστικό έδειξε βλάβη στο μπεκ του 1ου κυλίνδρου. Το άφησα για να το αλλάξουν αλλά τελικά άλλαξαν μπουζί και έκαναν αναβάθμιση γιατί ανοίγωντας είδαν ότι το μπεκ δεν είχε θέμα (έτσι μου είπαν).
                        Η αλήθεια είναι ότι μέχρι τώρα το αυτοκίνητο λειτουργεί χωρίς πρόβλημα αλλά από τον 8ο και σε τακτά χρονικά διαστήματα όταν το βάζω μπροστά αναβοσβήνει για λίγο το check engine και μετά σταματάει και μετά εμφανίζει ¨Βλάβη start/stop¨. Το οποίο την επόμενη ημέρα σβήνει μόνο του. Όταν το έκανε πρώτη φορά τον Αύγουστο το πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι δείχνει στο διαγνωστικό βλάβη στο μπεκ 1ου κυλίνδρου και ετοιμάζεται να με αφήσει. Έσβησαν το σφάλμα και το εμφάνισε ξανά τον 10ο/2024 (μετά από δύο μήνες απροβλημάτιστης οδήγησης χωρίς διακοπές όπως όταν έσκασε το 1ο μπεκ). Όταν το ξαναπήγα το 10ο μου είπαν ξανά ότι ετοιμάζεται να με αφήσει το μπεκ 1ου κυλίνδρου(4 μήνες περιμένω να με αφήσει).
                        Υπάρχει κάποιος που έχει συναντήσει το ίδιο πρόβλημα? Όταν του έκανα service το 10ο είδα ότι η μπαταρία έχει πέσει η απόδοση της και θα χρειαστεί σύντομα αλλαγή (έχει κλείσει 5ετία). Υπάρχει περίπτωση να ευθύνεται η μπαταρία?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          accentwizard last edited by

                          Για τις δυσλειτουργιες του ss 99% ευθυνεται η μπαταρια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            papatsakalos last edited by

                            Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με ένα Leon ΙΙ που έχω στην κατοχή μου.

                            Το είχα πάρει το 2012. Το 1.4 TSI (125 hp). Τελευταία σχεδόν παρτίδα πριν έρθει το MK3.
                            Του έχω κάνει 170.000 χλμ. και εδώ και περίπου 2 χρόνια σχεδόν με έχει ξετινάξει…
                            Στην αρχή ο δίσκος, που οκ, είναι κάτι φυσιολογικό, στη συνέχεια (και αυτό που πόνεσε) ήταν η αλλαγή σασμάν.
                            Ακολούθησε η καδένα που χαλάρωσε και ήθελε αλλαγή με τον τεντωτήρα. Φυσικά όταν το πήρα μου πούλησαν την παπάτζα ότι δεν έχει ιμάντα και δεν θα έχω τέτοιον μπελά στο κεφάλι μου. Mea culpa, ήμουν μικρόν και δεν ήξερα…
                            Το τρίτο χτύπημα ήρθε τώρα με την κλασσική βλάβη (όπως μου έχουν πει οι μάστορες) στον 3 κύλινδρο που βγάζουν τα TSI. Κόστος, και σε επίσημο service και σε τοπικό συνεργείο, στα 4 με 5.000.

                            Η ερώτηση, είναι η εξής. Αξίζει να δώσω άλλα 5.000 για το όχημα, ή να πάω σε κάτι καινούργιο.

                            Με το budget ταβάνι στα 20.000 σε περίπτωση αλλαγής είμαι μεταξύ των:
                            DACIA SANDERO STEPWAY - 1.0 TCe LPG EXPRESSION
                            SEAT IBIZA - 1.0 ECO TSI 115 PS FR
                            SEAT ARONA - 1.0 ECO TSI FR
                            (Θα έλεγα και το MG ZS αλλά δεν είχε 6άρι κιβώτιο).

                            Τα παραπάνω τα θεωρώ downgrade σε σχέση με το Leon, αλλά από την άλλη δεν θέλω να δώσω και άλλα για ένα αμάξι που μπορεί να μου βγάλει και άλλη βλάβη μετά από λίγο. Πχ καμιά ρωγμή σε κάνα αντιδραστήρα ξέρω γω… 😛

                            Κάθε άποψη δεκτή. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

                            N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kkostask last edited by

                              Με το συμπάθιο κιόλας, έφαγες τέτοιες καρατιές με το tsi και θέλεις να πάρεις πάλι tsi?

                              P 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • P
                                papatsakalos @kkostask last edited by

                                @kkostask said in SEAT FORUM:

                                Με το συμπάθιο κιόλας, έφαγες τέτοιες καρατιές με το tsi και θέλεις να πάρεις πάλι tsi?

                                Υποθέτω πως η νέα γενιά κινητήρων είναι καλύτερη. Τόσο χαμένοι είναι εκεί στην VAG;

                                K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Παίζει να'ναι χειρότεροι από ότι προσδοκάς.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • K
                                    kkostask @papatsakalos last edited by

                                    @papatsakalos said in SEAT FORUM:

                                    @kkostask said in SEAT FORUM:

                                    Με το συμπάθιο κιόλας, έφαγες τέτοιες καρατιές με το tsi και θέλεις να πάρεις πάλι tsi?

                                    Υποθέτω πως η νέα γενιά κινητήρων είναι καλύτερη. Τόσο χαμένοι είναι εκεί στην VAG;

                                    Θεωρώ ότι έχουν βελτιωθεί αλλά πάλι δεν….🙄

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A d P
                                      A d P moderator last edited by

                                      Σε καινούργιο γύρω στα 20.000€ όλες οι επιλογές είναι παλιά μοντέλα, που έχουν ξεχάσει να τα αλλάξουν οι εταιρείες, εκτός από το νέο C3.
                                      Στη θέση σου θα πήγαινα στο Vitara GL (21000€ με το κλειδί) για να βρεις ξενοιασιά μερικά χρόνια.😁
                                      Σου τα έβγαλε μαζεμένα το Leon.
                                      Απορία, 4-5000 για επισκευή κινητήρα με 170.000 χλμ, ένας μεταχειρισμένος πόσο κοστίζει;

                                      R-LINE

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • N
                                        nmsm2 @papatsakalos last edited by

                                        @papatsakalos said in SEAT FORUM:

                                        Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με ένα Leon ΙΙ που έχω στην κατοχή μου.

                                        Το είχα πάρει το 2012. Το 1.4 TSI (125 hp). Τελευταία σχεδόν παρτίδα πριν έρθει το MK3.
                                        Του έχω κάνει 170.000 χλμ. και εδώ και περίπου 2 χρόνια σχεδόν με έχει ξετινάξει…
                                        Στην αρχή ο δίσκος, που οκ, είναι κάτι φυσιολογικό, στη συνέχεια (και αυτό που πόνεσε) ήταν η αλλαγή σασμάν.
                                        Ακολούθησε η καδένα που χαλάρωσε και ήθελε αλλαγή με τον τεντωτήρα. Φυσικά όταν το πήρα μου πούλησαν την παπάτζα ότι δεν έχει ιμάντα και δεν θα έχω τέτοιον μπελά στο κεφάλι μου. Mea culpa, ήμουν μικρόν και δεν ήξερα…
                                        Το τρίτο χτύπημα ήρθε τώρα με την κλασσική βλάβη (όπως μου έχουν πει οι μάστορες) στον 3 κύλινδρο που βγάζουν τα TSI. Κόστος, και σε επίσημο service και σε τοπικό συνεργείο, στα 4 με 5.000.

                                        Η ερώτηση, είναι η εξής. Αξίζει να δώσω άλλα 5.000 για το όχημα, ή να πάω σε κάτι καινούργιο.

                                        Με το budget ταβάνι στα 20.000 σε περίπτωση αλλαγής είμαι μεταξύ των:
                                        DACIA SANDERO STEPWAY - 1.0 TCe LPG EXPRESSION
                                        SEAT IBIZA - 1.0 ECO TSI 115 PS FR
                                        SEAT ARONA - 1.0 ECO TSI FR
                                        (Θα έλεγα και το MG ZS αλλά δεν είχε 6άρι κιβώτιο).

                                        Τα παραπάνω τα θεωρώ downgrade σε σχέση με το Leon, αλλά από την άλλη δεν θέλω να δώσω και άλλα για ένα αμάξι που μπορεί να μου βγάλει και άλλη βλάβη μετά από λίγο. Πχ καμιά ρωγμή σε κάνα αντιδραστήρα ξέρω γω… 😛

                                        Κάθε άποψη δεκτή. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

                                        Επειδή έχω golf και μου έβγαλε κ εμένα απώλεια συμπίεσης στον τρίτο κύλινδρο, το αυτοκίνητο επισκευάστηκε με 1300 ευρώ σε μη εξουσιοδοτημένο φυσικά και έγινε εξαιρετική δουλειά. Το ποσό που σου ζήτησαν είναι για αλλαγή κινητήρα όχι για επισκευή, είναι υπερβολικά πολλά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • P
                                          papatsakalos last edited by papatsakalos

                                          Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

                                          Σχετικά με τη βλάβη, σε γνωστή αντιπροσωπεία που πήγα Νοέμβριο, μου ανέφεραν ότι «ο κινητήρας είναι σε κρίσιμο κατάσταση, το κυκλοφορείς με δική σου ευθύνη». Να σημειωθεί πως δεν μου είχε ανάψει κάποιο λαμπάκι. Το είδαν κατά τις εργασίες της καδένας και μου το πέταξαν.

                                          Με έβγαλε άλλα 10.000 χλμ. και το πάω πάλι για το μεγάλο service των 170.000. Μια μέρα πριν πάω, μου έβγαλε την ένδειξη του κινητήρα. Το λέω στον μηχανικό και μου είπε ότι υπάρχει απώλεια συμπίεσης και η ισχύς έχει φτάσει στο 30%, αλλά… έβαλαν (όπως είπε) ενισχυτικό και η ισχύς του κυλίνδρου έφτασε στο 90% (ρε τόσο απλό ήταν;). Η με δουλεύει, ή δουλευόμαστε γενικά.

                                          Όπως και να έχει, προφανώς και με έχει πιάσει ανασφάλεια.
                                          Ακούω τον φίλο που πρότεινε το Vitara (αν και αυτό είναι με τα λίφτινγκ του), όπως ακούω και τον φίλο για να ψαχτώ για μάστορα που δεν θα γδύσει.

                                          antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • antonakis
                                            antonakis @papatsakalos last edited by

                                            @papatsakalos said in SEAT FORUM:

                                            υπάρχει απώλεια συμπίεσης και η ισχύς έχει φτάσει στο 30%, αλλά… έβαλαν (όπως είπε) ενισχυτικό και η ισχύς του κυλίνδρου έφτασε στο 90% (ρε τόσο απλό ήταν;). Η με δουλεύει, ή δουλευόμαστε γενικά.

                                            Να βάλουμε όλοι ενισχυτικό να πάμε γρήγορα...

                                            Moments before detonation...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 52 / 53
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr