Καλησπέρα σε όλους,
Έχω ένα ibiza MY 2019 1.000cc 115 hp. Τον 5ο/2022 κάποια στιγμή έκανε διακοπές και άναψε λαμπάκι epc και checκ engine. Το πάω αντιπροσωπεία και μου λένε ότι έχει από το εργοστάσιο θέμα στο μπεκ του 3ου κυλίνδρου και έγινε αλλαγή εντός εγγύησης.
Τον 2ο/2024 ένα πρωί έκανε ξανά το ίδιο και όταν το πήγα ξανά στην αντιπροσωπεία όταν το έβαλαν στο διαγνωστικό έδειξε βλάβη στο μπεκ του 1ου κυλίνδρου. Το άφησα για να το αλλάξουν αλλά τελικά άλλαξαν μπουζί και έκαναν αναβάθμιση γιατί ανοίγωντας είδαν ότι το μπεκ δεν είχε θέμα (έτσι μου είπαν).
Η αλήθεια είναι ότι μέχρι τώρα το αυτοκίνητο λειτουργεί χωρίς πρόβλημα αλλά από τον 8ο και σε τακτά χρονικά διαστήματα όταν το βάζω μπροστά αναβοσβήνει για λίγο το check engine και μετά σταματάει και μετά εμφανίζει ¨Βλάβη start/stop¨. Το οποίο την επόμενη ημέρα σβήνει μόνο του. Όταν το έκανε πρώτη φορά τον Αύγουστο το πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι δείχνει στο διαγνωστικό βλάβη στο μπεκ 1ου κυλίνδρου και ετοιμάζεται να με αφήσει. Έσβησαν το σφάλμα και το εμφάνισε ξανά τον 10ο/2024 (μετά από δύο μήνες απροβλημάτιστης οδήγησης χωρίς διακοπές όπως όταν έσκασε το 1ο μπεκ). Όταν το ξαναπήγα το 10ο μου είπαν ξανά ότι ετοιμάζεται να με αφήσει το μπεκ 1ου κυλίνδρου(4 μήνες περιμένω να με αφήσει).
Υπάρχει κάποιος που έχει συναντήσει το ίδιο πρόβλημα? Όταν του έκανα service το 10ο είδα ότι η μπαταρία έχει πέσει η απόδοση της και θα χρειαστεί σύντομα αλλαγή (έχει κλείσει 5ετία). Υπάρχει περίπτωση να ευθύνεται η μπαταρία?
Best posts made by tasos.sarik
-
RE: SEAT FORUM
Latest posts made by tasos.sarik
-
RE: SEAT FORUM
Καλησπέρα σε όλους,
Έχω ένα ibiza MY 2019 1.000cc 115 hp. Τον 5ο/2022 κάποια στιγμή έκανε διακοπές και άναψε λαμπάκι epc και checκ engine. Το πάω αντιπροσωπεία και μου λένε ότι έχει από το εργοστάσιο θέμα στο μπεκ του 3ου κυλίνδρου και έγινε αλλαγή εντός εγγύησης.
Τον 2ο/2024 ένα πρωί έκανε ξανά το ίδιο και όταν το πήγα ξανά στην αντιπροσωπεία όταν το έβαλαν στο διαγνωστικό έδειξε βλάβη στο μπεκ του 1ου κυλίνδρου. Το άφησα για να το αλλάξουν αλλά τελικά άλλαξαν μπουζί και έκαναν αναβάθμιση γιατί ανοίγωντας είδαν ότι το μπεκ δεν είχε θέμα (έτσι μου είπαν).
Η αλήθεια είναι ότι μέχρι τώρα το αυτοκίνητο λειτουργεί χωρίς πρόβλημα αλλά από τον 8ο και σε τακτά χρονικά διαστήματα όταν το βάζω μπροστά αναβοσβήνει για λίγο το check engine και μετά σταματάει και μετά εμφανίζει ¨Βλάβη start/stop¨. Το οποίο την επόμενη ημέρα σβήνει μόνο του. Όταν το έκανε πρώτη φορά τον Αύγουστο το πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι δείχνει στο διαγνωστικό βλάβη στο μπεκ 1ου κυλίνδρου και ετοιμάζεται να με αφήσει. Έσβησαν το σφάλμα και το εμφάνισε ξανά τον 10ο/2024 (μετά από δύο μήνες απροβλημάτιστης οδήγησης χωρίς διακοπές όπως όταν έσκασε το 1ο μπεκ). Όταν το ξαναπήγα το 10ο μου είπαν ξανά ότι ετοιμάζεται να με αφήσει το μπεκ 1ου κυλίνδρου(4 μήνες περιμένω να με αφήσει).
Υπάρχει κάποιος που έχει συναντήσει το ίδιο πρόβλημα? Όταν του έκανα service το 10ο είδα ότι η μπαταρία έχει πέσει η απόδοση της και θα χρειαστεί σύντομα αλλαγή (έχει κλείσει 5ετία). Υπάρχει περίπτωση να ευθύνεται η μπαταρία?