Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    • 1
    • 2
    • 140
    • 141
    • 142
    • 143
    • 144
    • 143 / 144
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    184
    2865
    210639
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Chrisk6
      Chrisk6 @w202-amg last edited by

      @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Δυστυχώς ο τύπος δεν είχε καμία επαφή...... Βέβαια φταίω εγώ που πήγα,την προηγούμενη φορά άλλος εργαζομένος - μετεωρίτης κόντεψε να κόψει το λάστιχο σε ζάντα που πρέπει να τοποθετηθεί από την άλλη πλευρά......

      Σε λαστιχαδικο στα Ιωαννινα ολα αυτα? Στειλε πμ αν δεν θες να πεις δημοσια

      Έχεις πμ ναι

      Mιλαμε για τον Σ πριν την Ανατολή;
      Η κάποιο μικρότερο μαγαζί;

      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • alexandros-k
        alexandros-k @Chrisk6 last edited by alexandros-k

        @chrisk6 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

        @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

        @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

        @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

        Δυστυχώς ο τύπος δεν είχε καμία επαφή...... Βέβαια φταίω εγώ που πήγα,την προηγούμενη φορά άλλος εργαζομένος - μετεωρίτης κόντεψε να κόψει το λάστιχο σε ζάντα που πρέπει να τοποθετηθεί από την άλλη πλευρά......

        Σε λαστιχαδικο στα Ιωαννινα ολα αυτα? Στειλε πμ αν δεν θες να πεις δημοσια

        Έχεις πμ ναι

        Mιλαμε για τον Σ πριν την Ανατολή;
        Η κάποιο μικρότερο μαγαζί;

        Γκοοολ !!!! Εβλεπα ποδοσφαιρο 😜

        Ελπιζω να καταλαβες, δεν ειναι ο Σταυ....ης

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • fanis75
          fanis75 moderator @realzeus last edited by

          @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          Τα P7 μπορεί να απέδιδαν καλύτερα μετά από ζέσταμα, αλλά λειτουργούσαν μια χαρά και χωρίς αυτό. Το βλέπεις κι εσύ με τα SF3 αλλά για κάποιον λόγο έχεις μίσος για τους Ιταλούς γενικά...

          1. Αγαπώ Ιταλούς, αλλά έκαστος στο είδος του.

          2. Τα SF3 ειναι νέα γενιά Πιρέλι και επιτέλους τα βελτίωσαν. Επίσης ειναι All season και δουλεύουν εξαιρετικά όταν είναι κρύα αλλά όχι όταν ζεσταθούν (!!!) - The Pirelli Cinturato All Season SF3's tyre noise is moderate, but when it gets hot, its performance gets worse across the board. Οπότε δεν ειναι ενδεικτικά των Πιρέλι. Πάντως όσα Ρ6 & Ρ7 είχα οδηγήσει - παλιά όμως, έως και 2015, ήταν τραγικά όταν ήταν κρύα, γλύστραγαν πάρα πολύ.

          3. Φεράρι δεν μου άρεσουν γιατι δεν έχουν κάτι που να με τραβάει, εκτός από την σχεδίαση. Αντίθετα έχουν όλα τα μειονεκτήματα που με ενοχλούν σε ένα αμάξι!

          4. Λάμπο γερμανικά ειναι, έχουν τόσο σχέση με τις παλιές ιταλικές Λάμπο όσο εγώ με την μανέστρα (ή την οδήγηση...χαχα)!

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            Τα P7 μπορεί να απέδιδαν καλύτερα μετά από ζέσταμα, αλλά λειτουργούσαν μια χαρά και χωρίς αυτό. Το βλέπεις κι εσύ με τα SF3 αλλά για κάποιον λόγο έχεις μίσος για τους Ιταλούς γενικά...

            1. Αγαπώ Ιταλούς, αλλά έκαστος στο είδος του.

            2. Τα SF3 ειναι νέα γενιά Πιρέλι και επιτέλους τα βελτίωσαν. Επίσης ειναι All season και δουλεύουν εξαιρετικά όταν είναι κρύα αλλά όχι όταν ζεσταθούν (!!!) - The Pirelli Cinturato All Season SF3's tyre noise is moderate, but when it gets hot, its performance gets worse across the board. Οπότε δεν ειναι ενδεικτικά των Πιρέλι. Πάντως όσα Ρ6 & Ρ7 είχα οδηγήσει - παλιά όμως, έως και 2015, ήταν τραγικά όταν ήταν κρύα, γλύστραγαν πάρα πολύ.

            3. Φεράρι δεν μου άρεσουν γιατι δεν έχουν κάτι που να με τραβάει, εκτός από την σχεδίαση. Αντίθετα έχουν όλα τα μειονεκτήματα που με ενοχλούν σε ένα αμάξι!

            4. Λάμπο γερμανικά ειναι, έχουν τόσο σχέση με τις παλιές ιταλικές Λάμπο όσο εγώ με την μανέστρα (ή την οδήγηση...χαχα)!

            Μίλησα συγκεκριμένα για θερινά Pirelli, όταν έλεγα ότι θέλουν ζέσταμα, όπως ακριβώς θέλουν και τα σπορ Bridgestone. Εσύ τώρα μου ανέφερες All-Season. Ε βάλε στην εξίσωση και χειμερινά, που στο κρύο θα είναι καλύτερα... Χαχα!

            Δηλαδή το ότι οι Ferrari έχουν τους καλύτερους κινητήρες στον κόσμο δεν σου αρέσει; Ούτε ότι έχουν θεϊκή οδική συμπεριφορά;

            Οι Lambo (εκτός Urus) σχεδιάζονται και παράγονται στην Sant' Agata. Ο κινητήρας της Huracan παράγονταν στην Ουγγαρία, σε εργοστάσιο του VAG, αλλά σε σχέδια των Ιταλών. Η Audi έπαιρνε detuned εκδόσεις και έβαζε στο R8. Οι νέες Revuelto και Temerario είναι 100% in house σχεδίαση και παραγωγή. Η μόνη Lambo που έχει μη Ιταλικό DNA είναι η Urus, που και πάλι έχει διαφορετικές ρυθμίσεις από τα εξ αγχιστείας αδέρφια της.

            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • fanis75
              fanis75 moderator @realzeus last edited by

              @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

              Δηλαδή το ότι οι Ferrari έχουν τους καλύτερους κινητήρες στον κόσμο δεν σου αρέσει; Ούτε ότι έχουν θεϊκή οδική συμπεριφορά;

              Δεν πιστεύω ότι τους έχουν (τους κινητήρες), αλλά μου ειναι παντελώς αδιάφορο! Ούτε έχουν καμια φοβερή οδική συμπεριφά, παρά μόνο σε ειδικές συνθήκες (π.χ. πίστα, κορυφαίος δρόμος κλπ.). Άλλα πράγματα με ενδιαφέρουν στα αυτοκίνητά μου για αυτό για εμένα κορυφαίο αυτοκίνητο ειναι η 911.

              @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

              Οι Lambo (εκτός Urus) σχεδιάζονται και παράγονται στην Sant' Agata. Ο κινητήρας της Huracan παράγονταν στην Ουγγαρία, σε εργοστάσιο του VAG, αλλά σε σχέδια των Ιταλών. Η Audi έπαιρνε detuned εκδόσεις και έβαζε στο R8. Οι νέες Revuelto και Temerario είναι 100% in house σχεδίαση και παραγωγή. Η μόνη Lambo που έχει μη Ιταλικό DNA είναι η Urus, που και πάλι έχει διαφορετικές ρυθμίσεις από τα εξ αγχιστείας αδέρφια της.

              Αυτά λένε τα δελτία τύπου, η ουσία είναι ότι ειναι τα ακριβά φαου βε, τόσο απλά. Και πριν γίνουν φαου βε, 1 μοντέλο είχαν και με πολλά προβλήματα....δεν ήταν τίποτα φοβερό.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by realzeus

                Δείχνεις ασετοσύνη με αυτά που λες. Μείνε στα Toyota...

                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • fanis75
                  fanis75 moderator @realzeus last edited by

                  @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                  Δείχνεις ασετοσύνη με αυτά που λες. Μείνε στα Toyota...

                  Κάθε άλλο!! Δες ποιοι οδηγούν Φεραρικά (κάτι αθλητές, υπερήλικοι πλούσιοι κλπ.) και ξανασυζητάμε. Στάτους σύμπολ ειναι για το Μονακό, το Μπέβερλι κλπ. Ίσως 1 στους 100 να αγοράζει Φεράρι για αυτό που πραγματικά ειναι. Το αυτό και για Λάμπο (που γνωρίζω εκ των πολύ έσω, αφού ξέρω κάθε μια στην Ελλάδα και όχι μόνο ποιος την έχει αγοράσει).

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  realzeus alexandros-k 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    w202-amg last edited by

                    Πήρα σήμερα τηλ για το θέμα της ζυγοστάθμισης , η γραμματέα;-τηλεφωνήτρια ήταν πολύ εξυπηρετική και θα πάω από βδομάδα .Για να δούμε!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • realzeus
                      realzeus @fanis75 last edited by

                      @fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                      Δείχνεις ασετοσύνη με αυτά που λες. Μείνε στα Toyota...

                      Κάθε άλλο!! Δες ποιοι οδηγούν Φεραρικά (κάτι αθλητές, υπερήλικοι πλούσιοι κλπ.) και ξανασυζητάμε. Στάτους σύμπολ ειναι για το Μονακό, το Μπέβερλι κλπ. Ίσως 1 στους 100 να αγοράζει Φεράρι για αυτό που πραγματικά ειναι. Το αυτό και για Λάμπο (που γνωρίζω εκ των πολύ έσω, αφού ξέρω κάθε μια στην Ελλάδα και όχι μόνο ποιος την έχει αγοράσει).

                      Είμαι φίλος ή γνωστός με το μισούς ιδιοκτήτες στην Ελλάδα. Επιμένεις σε κάτι που δεν ισχύει. Από τις 12.000 νέες Ferrari που πωλούνται κάθε χρόνο, όντως πολλοί είναι ποζεράδες. αλλά οι περισσότεροι δεν είναι.
                      Αν όλα πάνε καλά, σκοπεύω κι εγώ κάποια στιγμή να πάρω μία από τις φτηνότερες μεταχειρισμένες.

                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • W
                        w202-amg @realzeus last edited by

                        @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        @fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        Δείχνεις ασετοσύνη με αυτά που λες. Μείνε στα Toyota...

                        Κάθε άλλο!! Δες ποιοι οδηγούν Φεραρικά (κάτι αθλητές, υπερήλικοι πλούσιοι κλπ.) και ξανασυζητάμε. Στάτους σύμπολ ειναι για το Μονακό, το Μπέβερλι κλπ. Ίσως 1 στους 100 να αγοράζει Φεράρι για αυτό που πραγματικά ειναι. Το αυτό και για Λάμπο (που γνωρίζω εκ των πολύ έσω, αφού ξέρω κάθε μια στην Ελλάδα και όχι μόνο ποιος την έχει αγοράσει).

                        Είμαι φίλος ή γνωστός με το μισούς ιδιοκτήτες στην Ελλάδα. Επιμένεις σε κάτι που δεν ισχύει. Από τις 12.000 νέες Ferrari που πωλούνται κάθε χρόνο, όντως πολλοί είναι ποζεράδες. αλλά οι περισσότεροι δεν είναι.
                        Αν όλα πάνε καλά, σκοπεύω κι εγώ κάποια στιγμή να πάρω μία από τις φτηνότερες μεταχειρισμένες.

                        Σίιγουρα θα έχεις πάει βόλτα με πολλές......στους ελληνικούς δρόμους έχουν κάποιο νόημα-ουσία?
                        Ένα club (παπατζήδων κατά τη γνώμη μου) ιταλών που είχε έρθει Καλαμπάκα για και καλά ρεκόρ(μόνο views) και Τζουμέρκα, ερχόταν μέχρι και πιο νωρίς κάποιος για να δούνε αν πάνε τα αυτοκίνητα σε αυτούς τους δρόμους.......

                        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • alexandros-k
                          alexandros-k @fanis75 last edited by alexandros-k

                          @fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                          Το αυτό και για Λάμπο (που γνωρίζω εκ των πολύ έσω, αφού ξέρω κάθε μια στην Ελλάδα και όχι μόνο ποιος την έχει αγοράσει).

                          Mια κιτρινη με πρασινες δαγκανες , τινος ειναι???
                          Πες του, εχει καει το στοπ πισω
                          🤣 😂

                          Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • realzeus
                            realzeus @w202-amg last edited by realzeus

                            @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                            @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                            @fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                            @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                            Δείχνεις ασετοσύνη με αυτά που λες. Μείνε στα Toyota...

                            Κάθε άλλο!! Δες ποιοι οδηγούν Φεραρικά (κάτι αθλητές, υπερήλικοι πλούσιοι κλπ.) και ξανασυζητάμε. Στάτους σύμπολ ειναι για το Μονακό, το Μπέβερλι κλπ. Ίσως 1 στους 100 να αγοράζει Φεράρι για αυτό που πραγματικά ειναι. Το αυτό και για Λάμπο (που γνωρίζω εκ των πολύ έσω, αφού ξέρω κάθε μια στην Ελλάδα και όχι μόνο ποιος την έχει αγοράσει).

                            Είμαι φίλος ή γνωστός με το μισούς ιδιοκτήτες στην Ελλάδα. Επιμένεις σε κάτι που δεν ισχύει. Από τις 12.000 νέες Ferrari που πωλούνται κάθε χρόνο, όντως πολλοί είναι ποζεράδες. αλλά οι περισσότεροι δεν είναι.
                            Αν όλα πάνε καλά, σκοπεύω κι εγώ κάποια στιγμή να πάρω μία από τις φτηνότερες μεταχειρισμένες.

                            Σίιγουρα θα έχεις πάει βόλτα με πολλές......στους ελληνικούς δρόμους έχουν κάποιο νόημα-ουσία?
                            Ένα club (παπατζήδων κατά τη γνώμη μου) ιταλών που είχε έρθει Καλαμπάκα για και καλά ρεκόρ(μόνο views) και Τζουμέρκα, ερχόταν μέχρι και πιο νωρίς κάποιος για να δούνε αν πάνε τα αυτοκίνητα σε αυτούς τους δρόμους.......

                            Κατάλαβα για ποιο club μιλάς, δεν έχω επαφή με αυτούς τους Ιταλούς.

                            Τώρα στο Ελληνικό οδόστρωμα με απενεργοποιημένα ηλεκτρονικά έχουν ίδια πρόσφυση όσο έχει οποιοδήποτε άλλο σπορ αυτοκίνητο ίδιας ισχύος (απλή φυσική). Την ελκτική πρόσφυση ενός Evo, όπως του @alexandros-k, ή ενός Subaru STi, δεν την έχουν προφανώς στις χαμηλές ταχύτητες (ή οποιουδήποτε άλλου τετρακίνητου με την μισή δύναμη). Εδώ έχω δει λαμπάκι anti-spin να ανάβει με 5η και 200 στην 430 των 500 ίππων. Όμως όταν πατήσουν κάτω έχουν εκπληκτική πρόσφυση και κυρίως ζύγισμα. Τα δε ηλεκτρονικά τους είναι από άλλον πλανήτη και βρίσκουν πρόσφυση εκεί που δεν υπάρχει. Κάτι αντίστοιχο (σε μικρότερο βαθμό προφανώς) είχα δει στο Focus ST Mk3 όπου με 2α και τέρμα γκάζι το μπλοκέ δούλευε υπέροχα μαζί με το αντισπιν για να σε κρατήσει στην τροχιά σου, επιταχύνοντας, χωρίς να νιώσεις κόψιμο στο γκάζι.

                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • Chrisk6
                              Chrisk6 @alexandros-k last edited by

                              @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              @fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              Το αυτό και για Λάμπο (που γνωρίζω εκ των πολύ έσω, αφού ξέρω κάθε μια στην Ελλάδα και όχι μόνο ποιος την έχει αγοράσει).

                              Mια κιτρινη με πρασινες δαγκανες , τινος ειναι???
                              Πες του, εχει καει το στοπ πισω
                              🤣 😂

                              Πως δεν το πηρα χαμπαρι ρπμ...
                              Ευχαριστω ρε συ!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • W
                                w202-amg @realzeus last edited by

                                @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                @fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                Δείχνεις ασετοσύνη με αυτά που λες. Μείνε στα Toyota...

                                Κάθε άλλο!! Δες ποιοι οδηγούν Φεραρικά (κάτι αθλητές, υπερήλικοι πλούσιοι κλπ.) και ξανασυζητάμε. Στάτους σύμπολ ειναι για το Μονακό, το Μπέβερλι κλπ. Ίσως 1 στους 100 να αγοράζει Φεράρι για αυτό που πραγματικά ειναι. Το αυτό και για Λάμπο (που γνωρίζω εκ των πολύ έσω, αφού ξέρω κάθε μια στην Ελλάδα και όχι μόνο ποιος την έχει αγοράσει).

                                Είμαι φίλος ή γνωστός με το μισούς ιδιοκτήτες στην Ελλάδα. Επιμένεις σε κάτι που δεν ισχύει. Από τις 12.000 νέες Ferrari που πωλούνται κάθε χρόνο, όντως πολλοί είναι ποζεράδες. αλλά οι περισσότεροι δεν είναι.
                                Αν όλα πάνε καλά, σκοπεύω κι εγώ κάποια στιγμή να πάρω μία από τις φτηνότερες μεταχειρισμένες.

                                Σίιγουρα θα έχεις πάει βόλτα με πολλές......στους ελληνικούς δρόμους έχουν κάποιο νόημα-ουσία?
                                Ένα club (παπατζήδων κατά τη γνώμη μου) ιταλών που είχε έρθει Καλαμπάκα για και καλά ρεκόρ(μόνο views) και Τζουμέρκα, ερχόταν μέχρι και πιο νωρίς κάποιος για να δούνε αν πάνε τα αυτοκίνητα σε αυτούς τους δρόμους.......

                                Κατάλαβα για ποιο club μιλάς, δεν έχω επαφή με αυτούς τους Ιταλούς.

                                Τώρα στο Ελληνικό οδόστρωμα με απενεργοποιημένα ηλεκτρονικά έχουν ίδια πρόσφυση όσο έχει οποιοδήποτε άλλο σπορ αυτοκίνητο ίδιας ισχύος (απλή φυσική). Την ελκτική πρόσφυση ενός Evo, όπως του @alexandros-k, ή ενός Subaru STi, δεν την έχουν προφανώς στις χαμηλές ταχύτητες (ή οποιουδήποτε άλλου τετρακίνητου με την μισή δύναμη). Εδώ έχω δει λαμπάκι anti-spin να ανάβει με 5η και 200 στην 430 των 500 ίππων. Όμως όταν πατήσουν κάτω έχουν εκπληκτική πρόσφυση και κυρίως ζύγισμα. Τα δε ηλεκτρονικά τους είναι από άλλον πλανήτη και βρίσκουν πρόσφυση εκεί που δεν υπάρχει. Κάτι αντίστοιχο (σε μικρότερο βαθμό προφανώς) είχα δει στο Focus ST Mk3 όπου με 2α και τέρμα γκάζι το μπλοκέ δούλευε υπέροχα μαζί με το αντισπιν για να σε κρατήσει στην τροχιά σου, επιταχύνοντας, χωρίς να νιώσεις κόψιμο στο γκάζι.

                                Ανάρτηση σε μέτριο κακό δρόμο?

                                realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus @w202-amg last edited by

                                  @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                  @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                  @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                  @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                  @fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                  @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                  Δείχνεις ασετοσύνη με αυτά που λες. Μείνε στα Toyota...

                                  Κάθε άλλο!! Δες ποιοι οδηγούν Φεραρικά (κάτι αθλητές, υπερήλικοι πλούσιοι κλπ.) και ξανασυζητάμε. Στάτους σύμπολ ειναι για το Μονακό, το Μπέβερλι κλπ. Ίσως 1 στους 100 να αγοράζει Φεράρι για αυτό που πραγματικά ειναι. Το αυτό και για Λάμπο (που γνωρίζω εκ των πολύ έσω, αφού ξέρω κάθε μια στην Ελλάδα και όχι μόνο ποιος την έχει αγοράσει).

                                  Είμαι φίλος ή γνωστός με το μισούς ιδιοκτήτες στην Ελλάδα. Επιμένεις σε κάτι που δεν ισχύει. Από τις 12.000 νέες Ferrari που πωλούνται κάθε χρόνο, όντως πολλοί είναι ποζεράδες. αλλά οι περισσότεροι δεν είναι.
                                  Αν όλα πάνε καλά, σκοπεύω κι εγώ κάποια στιγμή να πάρω μία από τις φτηνότερες μεταχειρισμένες.

                                  Σίιγουρα θα έχεις πάει βόλτα με πολλές......στους ελληνικούς δρόμους έχουν κάποιο νόημα-ουσία?
                                  Ένα club (παπατζήδων κατά τη γνώμη μου) ιταλών που είχε έρθει Καλαμπάκα για και καλά ρεκόρ(μόνο views) και Τζουμέρκα, ερχόταν μέχρι και πιο νωρίς κάποιος για να δούνε αν πάνε τα αυτοκίνητα σε αυτούς τους δρόμους.......

                                  Κατάλαβα για ποιο club μιλάς, δεν έχω επαφή με αυτούς τους Ιταλούς.

                                  Τώρα στο Ελληνικό οδόστρωμα με απενεργοποιημένα ηλεκτρονικά έχουν ίδια πρόσφυση όσο έχει οποιοδήποτε άλλο σπορ αυτοκίνητο ίδιας ισχύος (απλή φυσική). Την ελκτική πρόσφυση ενός Evo, όπως του @alexandros-k, ή ενός Subaru STi, δεν την έχουν προφανώς στις χαμηλές ταχύτητες (ή οποιουδήποτε άλλου τετρακίνητου με την μισή δύναμη). Εδώ έχω δει λαμπάκι anti-spin να ανάβει με 5η και 200 στην 430 των 500 ίππων. Όμως όταν πατήσουν κάτω έχουν εκπληκτική πρόσφυση και κυρίως ζύγισμα. Τα δε ηλεκτρονικά τους είναι από άλλον πλανήτη και βρίσκουν πρόσφυση εκεί που δεν υπάρχει. Κάτι αντίστοιχο (σε μικρότερο βαθμό προφανώς) είχα δει στο Focus ST Mk3 όπου με 2α και τέρμα γκάζι το μπλοκέ δούλευε υπέροχα μαζί με το αντισπιν για να σε κρατήσει στην τροχιά σου, επιταχύνοντας, χωρίς να νιώσεις κόψιμο στο γκάζι.

                                  Ανάρτηση σε μέτριο κακό δρόμο?

                                  Προφανώς θέλει προσοχή. Η απόσβεση των ηλεκτρονικών αναρτήσεων είναι καταπληκτική, αλλά ως του σημείου που μπορούν να δεχθούν τους κραδασμούς. Δηλαδή μην περιμένεις να μπορούν να απορροφήσουν λακκούβες πάνω από 5 εκατοστά σε βάθος. Πάρε Land Rover για εκεί.

                                  W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by

                                    Μόλις έκλεισα και τα P7C3 για τον πατέρα μου. #Pirelli_mono λέμε!!

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    V 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • W
                                      w202-amg @realzeus last edited by

                                      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                      @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                      @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                      @fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                      Δείχνεις ασετοσύνη με αυτά που λες. Μείνε στα Toyota...

                                      Κάθε άλλο!! Δες ποιοι οδηγούν Φεραρικά (κάτι αθλητές, υπερήλικοι πλούσιοι κλπ.) και ξανασυζητάμε. Στάτους σύμπολ ειναι για το Μονακό, το Μπέβερλι κλπ. Ίσως 1 στους 100 να αγοράζει Φεράρι για αυτό που πραγματικά ειναι. Το αυτό και για Λάμπο (που γνωρίζω εκ των πολύ έσω, αφού ξέρω κάθε μια στην Ελλάδα και όχι μόνο ποιος την έχει αγοράσει).

                                      Είμαι φίλος ή γνωστός με το μισούς ιδιοκτήτες στην Ελλάδα. Επιμένεις σε κάτι που δεν ισχύει. Από τις 12.000 νέες Ferrari που πωλούνται κάθε χρόνο, όντως πολλοί είναι ποζεράδες. αλλά οι περισσότεροι δεν είναι.
                                      Αν όλα πάνε καλά, σκοπεύω κι εγώ κάποια στιγμή να πάρω μία από τις φτηνότερες μεταχειρισμένες.

                                      Σίιγουρα θα έχεις πάει βόλτα με πολλές......στους ελληνικούς δρόμους έχουν κάποιο νόημα-ουσία?
                                      Ένα club (παπατζήδων κατά τη γνώμη μου) ιταλών που είχε έρθει Καλαμπάκα για και καλά ρεκόρ(μόνο views) και Τζουμέρκα, ερχόταν μέχρι και πιο νωρίς κάποιος για να δούνε αν πάνε τα αυτοκίνητα σε αυτούς τους δρόμους.......

                                      Κατάλαβα για ποιο club μιλάς, δεν έχω επαφή με αυτούς τους Ιταλούς.

                                      Τώρα στο Ελληνικό οδόστρωμα με απενεργοποιημένα ηλεκτρονικά έχουν ίδια πρόσφυση όσο έχει οποιοδήποτε άλλο σπορ αυτοκίνητο ίδιας ισχύος (απλή φυσική). Την ελκτική πρόσφυση ενός Evo, όπως του @alexandros-k, ή ενός Subaru STi, δεν την έχουν προφανώς στις χαμηλές ταχύτητες (ή οποιουδήποτε άλλου τετρακίνητου με την μισή δύναμη). Εδώ έχω δει λαμπάκι anti-spin να ανάβει με 5η και 200 στην 430 των 500 ίππων. Όμως όταν πατήσουν κάτω έχουν εκπληκτική πρόσφυση και κυρίως ζύγισμα. Τα δε ηλεκτρονικά τους είναι από άλλον πλανήτη και βρίσκουν πρόσφυση εκεί που δεν υπάρχει. Κάτι αντίστοιχο (σε μικρότερο βαθμό προφανώς) είχα δει στο Focus ST Mk3 όπου με 2α και τέρμα γκάζι το μπλοκέ δούλευε υπέροχα μαζί με το αντισπιν για να σε κρατήσει στην τροχιά σου, επιταχύνοντας, χωρίς να νιώσεις κόψιμο στο γκάζι.

                                      Ανάρτηση σε μέτριο κακό δρόμο?

                                      Προφανώς θέλει προσοχή. Η απόσβεση των ηλεκτρονικών αναρτήσεων είναι καταπληκτική, αλλά ως του σημείου που μπορούν να δεχθούν τους κραδασμούς. Δηλαδή μην περιμένεις να μπορούν να απορροφήσουν λακκούβες πάνω από 5 εκατοστά σε βάθος. Πάρε Land Rover για εκεί.

                                      για 1-2 εκ μιλαω παντα...... απο εκεί και πάνω απλά αποφεύγεις ή κόβεις εντελώς.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        @fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        Μόλις έκλεισα και τα P7C3 για τον πατέρα μου. #Pirelli_mono λέμε!!

                                        Οι αναγνώστες που δεν μας ξέρουν θα νομίζουν ότι είμαι αντιπρόσωπος (τσάτσος) της Pirelli και κατάφερα και τον mod! Χαχαχα.

                                        @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        Δείχνεις ασετοσύνη με αυτά που λες. Μείνε στα Toyota...

                                        Κάθε άλλο!! Δες ποιοι οδηγούν Φεραρικά (κάτι αθλητές, υπερήλικοι πλούσιοι κλπ.) και ξανασυζητάμε. Στάτους σύμπολ ειναι για το Μονακό, το Μπέβερλι κλπ. Ίσως 1 στους 100 να αγοράζει Φεράρι για αυτό που πραγματικά ειναι. Το αυτό και για Λάμπο (που γνωρίζω εκ των πολύ έσω, αφού ξέρω κάθε μια στην Ελλάδα και όχι μόνο ποιος την έχει αγοράσει).

                                        Είμαι φίλος ή γνωστός με το μισούς ιδιοκτήτες στην Ελλάδα. Επιμένεις σε κάτι που δεν ισχύει. Από τις 12.000 νέες Ferrari που πωλούνται κάθε χρόνο, όντως πολλοί είναι ποζεράδες. αλλά οι περισσότεροι δεν είναι.
                                        Αν όλα πάνε καλά, σκοπεύω κι εγώ κάποια στιγμή να πάρω μία από τις φτηνότερες μεταχειρισμένες.

                                        Σίιγουρα θα έχεις πάει βόλτα με πολλές......στους ελληνικούς δρόμους έχουν κάποιο νόημα-ουσία?
                                        Ένα club (παπατζήδων κατά τη γνώμη μου) ιταλών που είχε έρθει Καλαμπάκα για και καλά ρεκόρ(μόνο views) και Τζουμέρκα, ερχόταν μέχρι και πιο νωρίς κάποιος για να δούνε αν πάνε τα αυτοκίνητα σε αυτούς τους δρόμους.......

                                        Κατάλαβα για ποιο club μιλάς, δεν έχω επαφή με αυτούς τους Ιταλούς.

                                        Τώρα στο Ελληνικό οδόστρωμα με απενεργοποιημένα ηλεκτρονικά έχουν ίδια πρόσφυση όσο έχει οποιοδήποτε άλλο σπορ αυτοκίνητο ίδιας ισχύος (απλή φυσική). Την ελκτική πρόσφυση ενός Evo, όπως του @alexandros-k, ή ενός Subaru STi, δεν την έχουν προφανώς στις χαμηλές ταχύτητες (ή οποιουδήποτε άλλου τετρακίνητου με την μισή δύναμη). Εδώ έχω δει λαμπάκι anti-spin να ανάβει με 5η και 200 στην 430 των 500 ίππων. Όμως όταν πατήσουν κάτω έχουν εκπληκτική πρόσφυση και κυρίως ζύγισμα. Τα δε ηλεκτρονικά τους είναι από άλλον πλανήτη και βρίσκουν πρόσφυση εκεί που δεν υπάρχει. Κάτι αντίστοιχο (σε μικρότερο βαθμό προφανώς) είχα δει στο Focus ST Mk3 όπου με 2α και τέρμα γκάζι το μπλοκέ δούλευε υπέροχα μαζί με το αντισπιν για να σε κρατήσει στην τροχιά σου, επιταχύνοντας, χωρίς να νιώσεις κόψιμο στο γκάζι.

                                        Ανάρτηση σε μέτριο κακό δρόμο?

                                        Προφανώς θέλει προσοχή. Η απόσβεση των ηλεκτρονικών αναρτήσεων είναι καταπληκτική, αλλά ως του σημείου που μπορούν να δεχθούν τους κραδασμούς. Δηλαδή μην περιμένεις να μπορούν να απορροφήσουν λακκούβες πάνω από 5 εκατοστά σε βάθος. Πάρε Land Rover για εκεί.

                                        για 1-2 εκ μιλαω παντα...... απο εκεί και πάνω απλά αποφεύγεις ή κόβεις εντελώς.

                                        Η τετράδα των αμορτισέρ των Ferrari κοστίζει 10+ χιλιάρικα επειδή είναι adaptive και μπορείς να τα μαλακώσεις με το πάτημα ενός κουμπιού. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο πιο γρήγορο σε ανώμαλο οδόστρωμα, γιατί έτσι βρίσκει πρόσφυση, λόγω της ενδοτικότητας, αντί να χοροπηδάει.

                                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • W
                                          w202-amg @realzeus last edited by

                                          @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                          @fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                          Μόλις έκλεισα και τα P7C3 για τον πατέρα μου. #Pirelli_mono λέμε!!

                                          Οι αναγνώστες που δεν μας ξέρουν θα νομίζουν ότι είμαι αντιπρόσωπος (τσάτσος) της Pirelli και κατάφερα και τον mod! Χαχαχα.

                                          @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                          @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                          @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                          @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                          @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                          @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                          @fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                          @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                          Δείχνεις ασετοσύνη με αυτά που λες. Μείνε στα Toyota...

                                          Κάθε άλλο!! Δες ποιοι οδηγούν Φεραρικά (κάτι αθλητές, υπερήλικοι πλούσιοι κλπ.) και ξανασυζητάμε. Στάτους σύμπολ ειναι για το Μονακό, το Μπέβερλι κλπ. Ίσως 1 στους 100 να αγοράζει Φεράρι για αυτό που πραγματικά ειναι. Το αυτό και για Λάμπο (που γνωρίζω εκ των πολύ έσω, αφού ξέρω κάθε μια στην Ελλάδα και όχι μόνο ποιος την έχει αγοράσει).

                                          Είμαι φίλος ή γνωστός με το μισούς ιδιοκτήτες στην Ελλάδα. Επιμένεις σε κάτι που δεν ισχύει. Από τις 12.000 νέες Ferrari που πωλούνται κάθε χρόνο, όντως πολλοί είναι ποζεράδες. αλλά οι περισσότεροι δεν είναι.
                                          Αν όλα πάνε καλά, σκοπεύω κι εγώ κάποια στιγμή να πάρω μία από τις φτηνότερες μεταχειρισμένες.

                                          Σίιγουρα θα έχεις πάει βόλτα με πολλές......στους ελληνικούς δρόμους έχουν κάποιο νόημα-ουσία?
                                          Ένα club (παπατζήδων κατά τη γνώμη μου) ιταλών που είχε έρθει Καλαμπάκα για και καλά ρεκόρ(μόνο views) και Τζουμέρκα, ερχόταν μέχρι και πιο νωρίς κάποιος για να δούνε αν πάνε τα αυτοκίνητα σε αυτούς τους δρόμους.......

                                          Κατάλαβα για ποιο club μιλάς, δεν έχω επαφή με αυτούς τους Ιταλούς.

                                          Τώρα στο Ελληνικό οδόστρωμα με απενεργοποιημένα ηλεκτρονικά έχουν ίδια πρόσφυση όσο έχει οποιοδήποτε άλλο σπορ αυτοκίνητο ίδιας ισχύος (απλή φυσική). Την ελκτική πρόσφυση ενός Evo, όπως του @alexandros-k, ή ενός Subaru STi, δεν την έχουν προφανώς στις χαμηλές ταχύτητες (ή οποιουδήποτε άλλου τετρακίνητου με την μισή δύναμη). Εδώ έχω δει λαμπάκι anti-spin να ανάβει με 5η και 200 στην 430 των 500 ίππων. Όμως όταν πατήσουν κάτω έχουν εκπληκτική πρόσφυση και κυρίως ζύγισμα. Τα δε ηλεκτρονικά τους είναι από άλλον πλανήτη και βρίσκουν πρόσφυση εκεί που δεν υπάρχει. Κάτι αντίστοιχο (σε μικρότερο βαθμό προφανώς) είχα δει στο Focus ST Mk3 όπου με 2α και τέρμα γκάζι το μπλοκέ δούλευε υπέροχα μαζί με το αντισπιν για να σε κρατήσει στην τροχιά σου, επιταχύνοντας, χωρίς να νιώσεις κόψιμο στο γκάζι.

                                          Ανάρτηση σε μέτριο κακό δρόμο?

                                          Προφανώς θέλει προσοχή. Η απόσβεση των ηλεκτρονικών αναρτήσεων είναι καταπληκτική, αλλά ως του σημείου που μπορούν να δεχθούν τους κραδασμούς. Δηλαδή μην περιμένεις να μπορούν να απορροφήσουν λακκούβες πάνω από 5 εκατοστά σε βάθος. Πάρε Land Rover για εκεί.

                                          για 1-2 εκ μιλαω παντα...... απο εκεί και πάνω απλά αποφεύγεις ή κόβεις εντελώς.

                                          Η τετράδα των αμορτισέρ των Ferrari κοστίζει 10+ χιλιάρικα επειδή είναι adaptive και μπορείς να τα μαλακώσεις με το πάτημα ενός κουμπιού. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο πιο γρήγορο σε ανώμαλο οδόστρωμα, γιατί έτσι βρίσκει πρόσφυση, λόγω της ενδοτικότητας, αντί να χοροπηδάει.

                                          Πάντως χάζεψα τις αγγελίες στο car ..... Ελάχιστα χιλιόμετρα και τιμές όχι τρελές, η συντήρηση παίζει να βγει πάνω από την αγορά ελέω έλλειψης aftermarket ανταλλακτικών.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vagkirk @fanis75 last edited by

                                            @fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                            Μόλις έκλεισα και τα P7C3 για τον πατέρα μου. #Pirelli_mono λέμε!!

                                            https://www.tyrereviews.com/Tyre/Pirelli/Cinturato-C3.htm

                                            Στα 2 τεστ που έχει συμμετάσχει ως τώρα βγήκε πρώτο.

                                            Έλεγα και εγώ σε 2ο αυτοκίνητο με 225/45/17 να βάλω τα Assymetric 6 καθώς είμαι πολύ ευχαριστημένος σε άλλο αλλά ...με εψησε και εμένα ο Δίας για Pirelli!

                                            Δεν μου άρεσαν και εμένα τα Cinturanto παλιότερα κυρίως γιατί αργούσαν να ζεσταθούν.

                                            Δώσε μας feedback αν τα δοκιμάσεις.

                                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 140
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 143 / 144
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr