-
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Δυστυχώς ο τύπος δεν είχε καμία επαφή...... Βέβαια φταίω εγώ που πήγα,την προηγούμενη φορά άλλος εργαζομένος - μετεωρίτης κόντεψε να κόψει το λάστιχο σε ζάντα που πρέπει να τοποθετηθεί από την άλλη πλευρά......
Σε λαστιχαδικο στα Ιωαννινα ολα αυτα? Στειλε πμ αν δεν θες να πεις δημοσια
Έχεις πμ ναι
Mιλαμε για τον Σ πριν την Ανατολή;
Η κάποιο μικρότερο μαγαζί; -
@chrisk6 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Δυστυχώς ο τύπος δεν είχε καμία επαφή...... Βέβαια φταίω εγώ που πήγα,την προηγούμενη φορά άλλος εργαζομένος - μετεωρίτης κόντεψε να κόψει το λάστιχο σε ζάντα που πρέπει να τοποθετηθεί από την άλλη πλευρά......
Σε λαστιχαδικο στα Ιωαννινα ολα αυτα? Στειλε πμ αν δεν θες να πεις δημοσια
Έχεις πμ ναι
Mιλαμε για τον Σ πριν την Ανατολή;
Η κάποιο μικρότερο μαγαζί;Γκοοολ !!!! Εβλεπα ποδοσφαιρο
Ελπιζω να καταλαβες, δεν ειναι ο Σταυ....ης
-
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Τα P7 μπορεί να απέδιδαν καλύτερα μετά από ζέσταμα, αλλά λειτουργούσαν μια χαρά και χωρίς αυτό. Το βλέπεις κι εσύ με τα SF3 αλλά για κάποιον λόγο έχεις μίσος για τους Ιταλούς γενικά...
-
Αγαπώ Ιταλούς, αλλά έκαστος στο είδος του.
-
Τα SF3 ειναι νέα γενιά Πιρέλι και επιτέλους τα βελτίωσαν. Επίσης ειναι All season και δουλεύουν εξαιρετικά όταν είναι κρύα αλλά όχι όταν ζεσταθούν (!!!) - The Pirelli Cinturato All Season SF3's tyre noise is moderate, but when it gets hot, its performance gets worse across the board. Οπότε δεν ειναι ενδεικτικά των Πιρέλι. Πάντως όσα Ρ6 & Ρ7 είχα οδηγήσει - παλιά όμως, έως και 2015, ήταν τραγικά όταν ήταν κρύα, γλύστραγαν πάρα πολύ.
-
Φεράρι δεν μου άρεσουν γιατι δεν έχουν κάτι που να με τραβάει, εκτός από την σχεδίαση. Αντίθετα έχουν όλα τα μειονεκτήματα που με ενοχλούν σε ένα αμάξι!
-
Λάμπο γερμανικά ειναι, έχουν τόσο σχέση με τις παλιές ιταλικές Λάμπο όσο εγώ με την μανέστρα (ή την οδήγηση...χαχα)!
-
-
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Τα P7 μπορεί να απέδιδαν καλύτερα μετά από ζέσταμα, αλλά λειτουργούσαν μια χαρά και χωρίς αυτό. Το βλέπεις κι εσύ με τα SF3 αλλά για κάποιον λόγο έχεις μίσος για τους Ιταλούς γενικά...
-
Αγαπώ Ιταλούς, αλλά έκαστος στο είδος του.
-
Τα SF3 ειναι νέα γενιά Πιρέλι και επιτέλους τα βελτίωσαν. Επίσης ειναι All season και δουλεύουν εξαιρετικά όταν είναι κρύα αλλά όχι όταν ζεσταθούν (!!!) - The Pirelli Cinturato All Season SF3's tyre noise is moderate, but when it gets hot, its performance gets worse across the board. Οπότε δεν ειναι ενδεικτικά των Πιρέλι. Πάντως όσα Ρ6 & Ρ7 είχα οδηγήσει - παλιά όμως, έως και 2015, ήταν τραγικά όταν ήταν κρύα, γλύστραγαν πάρα πολύ.
-
Φεράρι δεν μου άρεσουν γιατι δεν έχουν κάτι που να με τραβάει, εκτός από την σχεδίαση. Αντίθετα έχουν όλα τα μειονεκτήματα που με ενοχλούν σε ένα αμάξι!
-
Λάμπο γερμανικά ειναι, έχουν τόσο σχέση με τις παλιές ιταλικές Λάμπο όσο εγώ με την μανέστρα (ή την οδήγηση...χαχα)!
Μίλησα συγκεκριμένα για θερινά Pirelli, όταν έλεγα ότι θέλουν ζέσταμα, όπως ακριβώς θέλουν και τα σπορ Bridgestone. Εσύ τώρα μου ανέφερες All-Season. Ε βάλε στην εξίσωση και χειμερινά, που στο κρύο θα είναι καλύτερα... Χαχα!
Δηλαδή το ότι οι Ferrari έχουν τους καλύτερους κινητήρες στον κόσμο δεν σου αρέσει; Ούτε ότι έχουν θεϊκή οδική συμπεριφορά;
Οι Lambo (εκτός Urus) σχεδιάζονται και παράγονται στην Sant' Agata. Ο κινητήρας της Huracan παράγονταν στην Ουγγαρία, σε εργοστάσιο του VAG, αλλά σε σχέδια των Ιταλών. Η Audi έπαιρνε detuned εκδόσεις και έβαζε στο R8. Οι νέες Revuelto και Temerario είναι 100% in house σχεδίαση και παραγωγή. Η μόνη Lambo που έχει μη Ιταλικό DNA είναι η Urus, που και πάλι έχει διαφορετικές ρυθμίσεις από τα εξ αγχιστείας αδέρφια της.
-
-
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Δηλαδή το ότι οι Ferrari έχουν τους καλύτερους κινητήρες στον κόσμο δεν σου αρέσει; Ούτε ότι έχουν θεϊκή οδική συμπεριφορά;
Δεν πιστεύω ότι τους έχουν (τους κινητήρες), αλλά μου ειναι παντελώς αδιάφορο! Ούτε έχουν καμια φοβερή οδική συμπεριφά, παρά μόνο σε ειδικές συνθήκες (π.χ. πίστα, κορυφαίος δρόμος κλπ.). Άλλα πράγματα με ενδιαφέρουν στα αυτοκίνητά μου για αυτό για εμένα κορυφαίο αυτοκίνητο ειναι η 911.
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Οι Lambo (εκτός Urus) σχεδιάζονται και παράγονται στην Sant' Agata. Ο κινητήρας της Huracan παράγονταν στην Ουγγαρία, σε εργοστάσιο του VAG, αλλά σε σχέδια των Ιταλών. Η Audi έπαιρνε detuned εκδόσεις και έβαζε στο R8. Οι νέες Revuelto και Temerario είναι 100% in house σχεδίαση και παραγωγή. Η μόνη Lambo που έχει μη Ιταλικό DNA είναι η Urus, που και πάλι έχει διαφορετικές ρυθμίσεις από τα εξ αγχιστείας αδέρφια της.
Αυτά λένε τα δελτία τύπου, η ουσία είναι ότι ειναι τα ακριβά φαου βε, τόσο απλά. Και πριν γίνουν φαου βε, 1 μοντέλο είχαν και με πολλά προβλήματα....δεν ήταν τίποτα φοβερό.
-
Δείχνεις ασετοσύνη με αυτά που λες. Μείνε στα Toyota...
-
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Δείχνεις ασετοσύνη με αυτά που λες. Μείνε στα Toyota...
Κάθε άλλο!! Δες ποιοι οδηγούν Φεραρικά (κάτι αθλητές, υπερήλικοι πλούσιοι κλπ.) και ξανασυζητάμε. Στάτους σύμπολ ειναι για το Μονακό, το Μπέβερλι κλπ. Ίσως 1 στους 100 να αγοράζει Φεράρι για αυτό που πραγματικά ειναι. Το αυτό και για Λάμπο (που γνωρίζω εκ των πολύ έσω, αφού ξέρω κάθε μια στην Ελλάδα και όχι μόνο ποιος την έχει αγοράσει).
-
Πήρα σήμερα τηλ για το θέμα της ζυγοστάθμισης , η γραμματέα;-τηλεφωνήτρια ήταν πολύ εξυπηρετική και θα πάω από βδομάδα .Για να δούμε!
-
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Δείχνεις ασετοσύνη με αυτά που λες. Μείνε στα Toyota...
Κάθε άλλο!! Δες ποιοι οδηγούν Φεραρικά (κάτι αθλητές, υπερήλικοι πλούσιοι κλπ.) και ξανασυζητάμε. Στάτους σύμπολ ειναι για το Μονακό, το Μπέβερλι κλπ. Ίσως 1 στους 100 να αγοράζει Φεράρι για αυτό που πραγματικά ειναι. Το αυτό και για Λάμπο (που γνωρίζω εκ των πολύ έσω, αφού ξέρω κάθε μια στην Ελλάδα και όχι μόνο ποιος την έχει αγοράσει).
Είμαι φίλος ή γνωστός με το μισούς ιδιοκτήτες στην Ελλάδα. Επιμένεις σε κάτι που δεν ισχύει. Από τις 12.000 νέες Ferrari που πωλούνται κάθε χρόνο, όντως πολλοί είναι ποζεράδες. αλλά οι περισσότεροι δεν είναι.
Αν όλα πάνε καλά, σκοπεύω κι εγώ κάποια στιγμή να πάρω μία από τις φτηνότερες μεταχειρισμένες. -
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Δείχνεις ασετοσύνη με αυτά που λες. Μείνε στα Toyota...
Κάθε άλλο!! Δες ποιοι οδηγούν Φεραρικά (κάτι αθλητές, υπερήλικοι πλούσιοι κλπ.) και ξανασυζητάμε. Στάτους σύμπολ ειναι για το Μονακό, το Μπέβερλι κλπ. Ίσως 1 στους 100 να αγοράζει Φεράρι για αυτό που πραγματικά ειναι. Το αυτό και για Λάμπο (που γνωρίζω εκ των πολύ έσω, αφού ξέρω κάθε μια στην Ελλάδα και όχι μόνο ποιος την έχει αγοράσει).
Είμαι φίλος ή γνωστός με το μισούς ιδιοκτήτες στην Ελλάδα. Επιμένεις σε κάτι που δεν ισχύει. Από τις 12.000 νέες Ferrari που πωλούνται κάθε χρόνο, όντως πολλοί είναι ποζεράδες. αλλά οι περισσότεροι δεν είναι.
Αν όλα πάνε καλά, σκοπεύω κι εγώ κάποια στιγμή να πάρω μία από τις φτηνότερες μεταχειρισμένες.Σίιγουρα θα έχεις πάει βόλτα με πολλές......στους ελληνικούς δρόμους έχουν κάποιο νόημα-ουσία?
Ένα club (παπατζήδων κατά τη γνώμη μου) ιταλών που είχε έρθει Καλαμπάκα για και καλά ρεκόρ(μόνο views) και Τζουμέρκα, ερχόταν μέχρι και πιο νωρίς κάποιος για να δούνε αν πάνε τα αυτοκίνητα σε αυτούς τους δρόμους....... -
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Το αυτό και για Λάμπο (που γνωρίζω εκ των πολύ έσω, αφού ξέρω κάθε μια στην Ελλάδα και όχι μόνο ποιος την έχει αγοράσει).
Mια κιτρινη με πρασινες δαγκανες , τινος ειναι???
Πες του, εχει καει το στοπ πισω
-
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Δείχνεις ασετοσύνη με αυτά που λες. Μείνε στα Toyota...
Κάθε άλλο!! Δες ποιοι οδηγούν Φεραρικά (κάτι αθλητές, υπερήλικοι πλούσιοι κλπ.) και ξανασυζητάμε. Στάτους σύμπολ ειναι για το Μονακό, το Μπέβερλι κλπ. Ίσως 1 στους 100 να αγοράζει Φεράρι για αυτό που πραγματικά ειναι. Το αυτό και για Λάμπο (που γνωρίζω εκ των πολύ έσω, αφού ξέρω κάθε μια στην Ελλάδα και όχι μόνο ποιος την έχει αγοράσει).
Είμαι φίλος ή γνωστός με το μισούς ιδιοκτήτες στην Ελλάδα. Επιμένεις σε κάτι που δεν ισχύει. Από τις 12.000 νέες Ferrari που πωλούνται κάθε χρόνο, όντως πολλοί είναι ποζεράδες. αλλά οι περισσότεροι δεν είναι.
Αν όλα πάνε καλά, σκοπεύω κι εγώ κάποια στιγμή να πάρω μία από τις φτηνότερες μεταχειρισμένες.Σίιγουρα θα έχεις πάει βόλτα με πολλές......στους ελληνικούς δρόμους έχουν κάποιο νόημα-ουσία?
Ένα club (παπατζήδων κατά τη γνώμη μου) ιταλών που είχε έρθει Καλαμπάκα για και καλά ρεκόρ(μόνο views) και Τζουμέρκα, ερχόταν μέχρι και πιο νωρίς κάποιος για να δούνε αν πάνε τα αυτοκίνητα σε αυτούς τους δρόμους.......Κατάλαβα για ποιο club μιλάς, δεν έχω επαφή με αυτούς τους Ιταλούς.
Τώρα στο Ελληνικό οδόστρωμα με απενεργοποιημένα ηλεκτρονικά έχουν ίδια πρόσφυση όσο έχει οποιοδήποτε άλλο σπορ αυτοκίνητο ίδιας ισχύος (απλή φυσική). Την ελκτική πρόσφυση ενός Evo, όπως του @alexandros-k, ή ενός Subaru STi, δεν την έχουν προφανώς στις χαμηλές ταχύτητες (ή οποιουδήποτε άλλου τετρακίνητου με την μισή δύναμη). Εδώ έχω δει λαμπάκι anti-spin να ανάβει με 5η και 200 στην 430 των 500 ίππων. Όμως όταν πατήσουν κάτω έχουν εκπληκτική πρόσφυση και κυρίως ζύγισμα. Τα δε ηλεκτρονικά τους είναι από άλλον πλανήτη και βρίσκουν πρόσφυση εκεί που δεν υπάρχει. Κάτι αντίστοιχο (σε μικρότερο βαθμό προφανώς) είχα δει στο Focus ST Mk3 όπου με 2α και τέρμα γκάζι το μπλοκέ δούλευε υπέροχα μαζί με το αντισπιν για να σε κρατήσει στην τροχιά σου, επιταχύνοντας, χωρίς να νιώσεις κόψιμο στο γκάζι.
-
@alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Το αυτό και για Λάμπο (που γνωρίζω εκ των πολύ έσω, αφού ξέρω κάθε μια στην Ελλάδα και όχι μόνο ποιος την έχει αγοράσει).
Mια κιτρινη με πρασινες δαγκανες , τινος ειναι???
Πες του, εχει καει το στοπ πισω
Πως δεν το πηρα χαμπαρι ρπμ...
Ευχαριστω ρε συ!! -
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Δείχνεις ασετοσύνη με αυτά που λες. Μείνε στα Toyota...
Κάθε άλλο!! Δες ποιοι οδηγούν Φεραρικά (κάτι αθλητές, υπερήλικοι πλούσιοι κλπ.) και ξανασυζητάμε. Στάτους σύμπολ ειναι για το Μονακό, το Μπέβερλι κλπ. Ίσως 1 στους 100 να αγοράζει Φεράρι για αυτό που πραγματικά ειναι. Το αυτό και για Λάμπο (που γνωρίζω εκ των πολύ έσω, αφού ξέρω κάθε μια στην Ελλάδα και όχι μόνο ποιος την έχει αγοράσει).
Είμαι φίλος ή γνωστός με το μισούς ιδιοκτήτες στην Ελλάδα. Επιμένεις σε κάτι που δεν ισχύει. Από τις 12.000 νέες Ferrari που πωλούνται κάθε χρόνο, όντως πολλοί είναι ποζεράδες. αλλά οι περισσότεροι δεν είναι.
Αν όλα πάνε καλά, σκοπεύω κι εγώ κάποια στιγμή να πάρω μία από τις φτηνότερες μεταχειρισμένες.Σίιγουρα θα έχεις πάει βόλτα με πολλές......στους ελληνικούς δρόμους έχουν κάποιο νόημα-ουσία?
Ένα club (παπατζήδων κατά τη γνώμη μου) ιταλών που είχε έρθει Καλαμπάκα για και καλά ρεκόρ(μόνο views) και Τζουμέρκα, ερχόταν μέχρι και πιο νωρίς κάποιος για να δούνε αν πάνε τα αυτοκίνητα σε αυτούς τους δρόμους.......Κατάλαβα για ποιο club μιλάς, δεν έχω επαφή με αυτούς τους Ιταλούς.
Τώρα στο Ελληνικό οδόστρωμα με απενεργοποιημένα ηλεκτρονικά έχουν ίδια πρόσφυση όσο έχει οποιοδήποτε άλλο σπορ αυτοκίνητο ίδιας ισχύος (απλή φυσική). Την ελκτική πρόσφυση ενός Evo, όπως του @alexandros-k, ή ενός Subaru STi, δεν την έχουν προφανώς στις χαμηλές ταχύτητες (ή οποιουδήποτε άλλου τετρακίνητου με την μισή δύναμη). Εδώ έχω δει λαμπάκι anti-spin να ανάβει με 5η και 200 στην 430 των 500 ίππων. Όμως όταν πατήσουν κάτω έχουν εκπληκτική πρόσφυση και κυρίως ζύγισμα. Τα δε ηλεκτρονικά τους είναι από άλλον πλανήτη και βρίσκουν πρόσφυση εκεί που δεν υπάρχει. Κάτι αντίστοιχο (σε μικρότερο βαθμό προφανώς) είχα δει στο Focus ST Mk3 όπου με 2α και τέρμα γκάζι το μπλοκέ δούλευε υπέροχα μαζί με το αντισπιν για να σε κρατήσει στην τροχιά σου, επιταχύνοντας, χωρίς να νιώσεις κόψιμο στο γκάζι.
Ανάρτηση σε μέτριο κακό δρόμο?
-
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Δείχνεις ασετοσύνη με αυτά που λες. Μείνε στα Toyota...
Κάθε άλλο!! Δες ποιοι οδηγούν Φεραρικά (κάτι αθλητές, υπερήλικοι πλούσιοι κλπ.) και ξανασυζητάμε. Στάτους σύμπολ ειναι για το Μονακό, το Μπέβερλι κλπ. Ίσως 1 στους 100 να αγοράζει Φεράρι για αυτό που πραγματικά ειναι. Το αυτό και για Λάμπο (που γνωρίζω εκ των πολύ έσω, αφού ξέρω κάθε μια στην Ελλάδα και όχι μόνο ποιος την έχει αγοράσει).
Είμαι φίλος ή γνωστός με το μισούς ιδιοκτήτες στην Ελλάδα. Επιμένεις σε κάτι που δεν ισχύει. Από τις 12.000 νέες Ferrari που πωλούνται κάθε χρόνο, όντως πολλοί είναι ποζεράδες. αλλά οι περισσότεροι δεν είναι.
Αν όλα πάνε καλά, σκοπεύω κι εγώ κάποια στιγμή να πάρω μία από τις φτηνότερες μεταχειρισμένες.Σίιγουρα θα έχεις πάει βόλτα με πολλές......στους ελληνικούς δρόμους έχουν κάποιο νόημα-ουσία?
Ένα club (παπατζήδων κατά τη γνώμη μου) ιταλών που είχε έρθει Καλαμπάκα για και καλά ρεκόρ(μόνο views) και Τζουμέρκα, ερχόταν μέχρι και πιο νωρίς κάποιος για να δούνε αν πάνε τα αυτοκίνητα σε αυτούς τους δρόμους.......Κατάλαβα για ποιο club μιλάς, δεν έχω επαφή με αυτούς τους Ιταλούς.
Τώρα στο Ελληνικό οδόστρωμα με απενεργοποιημένα ηλεκτρονικά έχουν ίδια πρόσφυση όσο έχει οποιοδήποτε άλλο σπορ αυτοκίνητο ίδιας ισχύος (απλή φυσική). Την ελκτική πρόσφυση ενός Evo, όπως του @alexandros-k, ή ενός Subaru STi, δεν την έχουν προφανώς στις χαμηλές ταχύτητες (ή οποιουδήποτε άλλου τετρακίνητου με την μισή δύναμη). Εδώ έχω δει λαμπάκι anti-spin να ανάβει με 5η και 200 στην 430 των 500 ίππων. Όμως όταν πατήσουν κάτω έχουν εκπληκτική πρόσφυση και κυρίως ζύγισμα. Τα δε ηλεκτρονικά τους είναι από άλλον πλανήτη και βρίσκουν πρόσφυση εκεί που δεν υπάρχει. Κάτι αντίστοιχο (σε μικρότερο βαθμό προφανώς) είχα δει στο Focus ST Mk3 όπου με 2α και τέρμα γκάζι το μπλοκέ δούλευε υπέροχα μαζί με το αντισπιν για να σε κρατήσει στην τροχιά σου, επιταχύνοντας, χωρίς να νιώσεις κόψιμο στο γκάζι.
Ανάρτηση σε μέτριο κακό δρόμο?
Προφανώς θέλει προσοχή. Η απόσβεση των ηλεκτρονικών αναρτήσεων είναι καταπληκτική, αλλά ως του σημείου που μπορούν να δεχθούν τους κραδασμούς. Δηλαδή μην περιμένεις να μπορούν να απορροφήσουν λακκούβες πάνω από 5 εκατοστά σε βάθος. Πάρε Land Rover για εκεί.
-
Μόλις έκλεισα και τα P7C3 για τον πατέρα μου. #Pirelli_mono λέμε!!
-
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Δείχνεις ασετοσύνη με αυτά που λες. Μείνε στα Toyota...
Κάθε άλλο!! Δες ποιοι οδηγούν Φεραρικά (κάτι αθλητές, υπερήλικοι πλούσιοι κλπ.) και ξανασυζητάμε. Στάτους σύμπολ ειναι για το Μονακό, το Μπέβερλι κλπ. Ίσως 1 στους 100 να αγοράζει Φεράρι για αυτό που πραγματικά ειναι. Το αυτό και για Λάμπο (που γνωρίζω εκ των πολύ έσω, αφού ξέρω κάθε μια στην Ελλάδα και όχι μόνο ποιος την έχει αγοράσει).
Είμαι φίλος ή γνωστός με το μισούς ιδιοκτήτες στην Ελλάδα. Επιμένεις σε κάτι που δεν ισχύει. Από τις 12.000 νέες Ferrari που πωλούνται κάθε χρόνο, όντως πολλοί είναι ποζεράδες. αλλά οι περισσότεροι δεν είναι.
Αν όλα πάνε καλά, σκοπεύω κι εγώ κάποια στιγμή να πάρω μία από τις φτηνότερες μεταχειρισμένες.Σίιγουρα θα έχεις πάει βόλτα με πολλές......στους ελληνικούς δρόμους έχουν κάποιο νόημα-ουσία?
Ένα club (παπατζήδων κατά τη γνώμη μου) ιταλών που είχε έρθει Καλαμπάκα για και καλά ρεκόρ(μόνο views) και Τζουμέρκα, ερχόταν μέχρι και πιο νωρίς κάποιος για να δούνε αν πάνε τα αυτοκίνητα σε αυτούς τους δρόμους.......Κατάλαβα για ποιο club μιλάς, δεν έχω επαφή με αυτούς τους Ιταλούς.
Τώρα στο Ελληνικό οδόστρωμα με απενεργοποιημένα ηλεκτρονικά έχουν ίδια πρόσφυση όσο έχει οποιοδήποτε άλλο σπορ αυτοκίνητο ίδιας ισχύος (απλή φυσική). Την ελκτική πρόσφυση ενός Evo, όπως του @alexandros-k, ή ενός Subaru STi, δεν την έχουν προφανώς στις χαμηλές ταχύτητες (ή οποιουδήποτε άλλου τετρακίνητου με την μισή δύναμη). Εδώ έχω δει λαμπάκι anti-spin να ανάβει με 5η και 200 στην 430 των 500 ίππων. Όμως όταν πατήσουν κάτω έχουν εκπληκτική πρόσφυση και κυρίως ζύγισμα. Τα δε ηλεκτρονικά τους είναι από άλλον πλανήτη και βρίσκουν πρόσφυση εκεί που δεν υπάρχει. Κάτι αντίστοιχο (σε μικρότερο βαθμό προφανώς) είχα δει στο Focus ST Mk3 όπου με 2α και τέρμα γκάζι το μπλοκέ δούλευε υπέροχα μαζί με το αντισπιν για να σε κρατήσει στην τροχιά σου, επιταχύνοντας, χωρίς να νιώσεις κόψιμο στο γκάζι.
Ανάρτηση σε μέτριο κακό δρόμο?
Προφανώς θέλει προσοχή. Η απόσβεση των ηλεκτρονικών αναρτήσεων είναι καταπληκτική, αλλά ως του σημείου που μπορούν να δεχθούν τους κραδασμούς. Δηλαδή μην περιμένεις να μπορούν να απορροφήσουν λακκούβες πάνω από 5 εκατοστά σε βάθος. Πάρε Land Rover για εκεί.
για 1-2 εκ μιλαω παντα...... απο εκεί και πάνω απλά αποφεύγεις ή κόβεις εντελώς.
-
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Μόλις έκλεισα και τα P7C3 για τον πατέρα μου. #Pirelli_mono λέμε!!
Οι αναγνώστες που δεν μας ξέρουν θα νομίζουν ότι είμαι αντιπρόσωπος (τσάτσος) της Pirelli και κατάφερα και τον mod! Χαχαχα.
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Δείχνεις ασετοσύνη με αυτά που λες. Μείνε στα Toyota...
Κάθε άλλο!! Δες ποιοι οδηγούν Φεραρικά (κάτι αθλητές, υπερήλικοι πλούσιοι κλπ.) και ξανασυζητάμε. Στάτους σύμπολ ειναι για το Μονακό, το Μπέβερλι κλπ. Ίσως 1 στους 100 να αγοράζει Φεράρι για αυτό που πραγματικά ειναι. Το αυτό και για Λάμπο (που γνωρίζω εκ των πολύ έσω, αφού ξέρω κάθε μια στην Ελλάδα και όχι μόνο ποιος την έχει αγοράσει).
Είμαι φίλος ή γνωστός με το μισούς ιδιοκτήτες στην Ελλάδα. Επιμένεις σε κάτι που δεν ισχύει. Από τις 12.000 νέες Ferrari που πωλούνται κάθε χρόνο, όντως πολλοί είναι ποζεράδες. αλλά οι περισσότεροι δεν είναι.
Αν όλα πάνε καλά, σκοπεύω κι εγώ κάποια στιγμή να πάρω μία από τις φτηνότερες μεταχειρισμένες.Σίιγουρα θα έχεις πάει βόλτα με πολλές......στους ελληνικούς δρόμους έχουν κάποιο νόημα-ουσία?
Ένα club (παπατζήδων κατά τη γνώμη μου) ιταλών που είχε έρθει Καλαμπάκα για και καλά ρεκόρ(μόνο views) και Τζουμέρκα, ερχόταν μέχρι και πιο νωρίς κάποιος για να δούνε αν πάνε τα αυτοκίνητα σε αυτούς τους δρόμους.......Κατάλαβα για ποιο club μιλάς, δεν έχω επαφή με αυτούς τους Ιταλούς.
Τώρα στο Ελληνικό οδόστρωμα με απενεργοποιημένα ηλεκτρονικά έχουν ίδια πρόσφυση όσο έχει οποιοδήποτε άλλο σπορ αυτοκίνητο ίδιας ισχύος (απλή φυσική). Την ελκτική πρόσφυση ενός Evo, όπως του @alexandros-k, ή ενός Subaru STi, δεν την έχουν προφανώς στις χαμηλές ταχύτητες (ή οποιουδήποτε άλλου τετρακίνητου με την μισή δύναμη). Εδώ έχω δει λαμπάκι anti-spin να ανάβει με 5η και 200 στην 430 των 500 ίππων. Όμως όταν πατήσουν κάτω έχουν εκπληκτική πρόσφυση και κυρίως ζύγισμα. Τα δε ηλεκτρονικά τους είναι από άλλον πλανήτη και βρίσκουν πρόσφυση εκεί που δεν υπάρχει. Κάτι αντίστοιχο (σε μικρότερο βαθμό προφανώς) είχα δει στο Focus ST Mk3 όπου με 2α και τέρμα γκάζι το μπλοκέ δούλευε υπέροχα μαζί με το αντισπιν για να σε κρατήσει στην τροχιά σου, επιταχύνοντας, χωρίς να νιώσεις κόψιμο στο γκάζι.
Ανάρτηση σε μέτριο κακό δρόμο?
Προφανώς θέλει προσοχή. Η απόσβεση των ηλεκτρονικών αναρτήσεων είναι καταπληκτική, αλλά ως του σημείου που μπορούν να δεχθούν τους κραδασμούς. Δηλαδή μην περιμένεις να μπορούν να απορροφήσουν λακκούβες πάνω από 5 εκατοστά σε βάθος. Πάρε Land Rover για εκεί.
για 1-2 εκ μιλαω παντα...... απο εκεί και πάνω απλά αποφεύγεις ή κόβεις εντελώς.
Η τετράδα των αμορτισέρ των Ferrari κοστίζει 10+ χιλιάρικα επειδή είναι adaptive και μπορείς να τα μαλακώσεις με το πάτημα ενός κουμπιού. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο πιο γρήγορο σε ανώμαλο οδόστρωμα, γιατί έτσι βρίσκει πρόσφυση, λόγω της ενδοτικότητας, αντί να χοροπηδάει.
-
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Μόλις έκλεισα και τα P7C3 για τον πατέρα μου. #Pirelli_mono λέμε!!
Οι αναγνώστες που δεν μας ξέρουν θα νομίζουν ότι είμαι αντιπρόσωπος (τσάτσος) της Pirelli και κατάφερα και τον mod! Χαχαχα.
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Δείχνεις ασετοσύνη με αυτά που λες. Μείνε στα Toyota...
Κάθε άλλο!! Δες ποιοι οδηγούν Φεραρικά (κάτι αθλητές, υπερήλικοι πλούσιοι κλπ.) και ξανασυζητάμε. Στάτους σύμπολ ειναι για το Μονακό, το Μπέβερλι κλπ. Ίσως 1 στους 100 να αγοράζει Φεράρι για αυτό που πραγματικά ειναι. Το αυτό και για Λάμπο (που γνωρίζω εκ των πολύ έσω, αφού ξέρω κάθε μια στην Ελλάδα και όχι μόνο ποιος την έχει αγοράσει).
Είμαι φίλος ή γνωστός με το μισούς ιδιοκτήτες στην Ελλάδα. Επιμένεις σε κάτι που δεν ισχύει. Από τις 12.000 νέες Ferrari που πωλούνται κάθε χρόνο, όντως πολλοί είναι ποζεράδες. αλλά οι περισσότεροι δεν είναι.
Αν όλα πάνε καλά, σκοπεύω κι εγώ κάποια στιγμή να πάρω μία από τις φτηνότερες μεταχειρισμένες.Σίιγουρα θα έχεις πάει βόλτα με πολλές......στους ελληνικούς δρόμους έχουν κάποιο νόημα-ουσία?
Ένα club (παπατζήδων κατά τη γνώμη μου) ιταλών που είχε έρθει Καλαμπάκα για και καλά ρεκόρ(μόνο views) και Τζουμέρκα, ερχόταν μέχρι και πιο νωρίς κάποιος για να δούνε αν πάνε τα αυτοκίνητα σε αυτούς τους δρόμους.......Κατάλαβα για ποιο club μιλάς, δεν έχω επαφή με αυτούς τους Ιταλούς.
Τώρα στο Ελληνικό οδόστρωμα με απενεργοποιημένα ηλεκτρονικά έχουν ίδια πρόσφυση όσο έχει οποιοδήποτε άλλο σπορ αυτοκίνητο ίδιας ισχύος (απλή φυσική). Την ελκτική πρόσφυση ενός Evo, όπως του @alexandros-k, ή ενός Subaru STi, δεν την έχουν προφανώς στις χαμηλές ταχύτητες (ή οποιουδήποτε άλλου τετρακίνητου με την μισή δύναμη). Εδώ έχω δει λαμπάκι anti-spin να ανάβει με 5η και 200 στην 430 των 500 ίππων. Όμως όταν πατήσουν κάτω έχουν εκπληκτική πρόσφυση και κυρίως ζύγισμα. Τα δε ηλεκτρονικά τους είναι από άλλον πλανήτη και βρίσκουν πρόσφυση εκεί που δεν υπάρχει. Κάτι αντίστοιχο (σε μικρότερο βαθμό προφανώς) είχα δει στο Focus ST Mk3 όπου με 2α και τέρμα γκάζι το μπλοκέ δούλευε υπέροχα μαζί με το αντισπιν για να σε κρατήσει στην τροχιά σου, επιταχύνοντας, χωρίς να νιώσεις κόψιμο στο γκάζι.
Ανάρτηση σε μέτριο κακό δρόμο?
Προφανώς θέλει προσοχή. Η απόσβεση των ηλεκτρονικών αναρτήσεων είναι καταπληκτική, αλλά ως του σημείου που μπορούν να δεχθούν τους κραδασμούς. Δηλαδή μην περιμένεις να μπορούν να απορροφήσουν λακκούβες πάνω από 5 εκατοστά σε βάθος. Πάρε Land Rover για εκεί.
για 1-2 εκ μιλαω παντα...... απο εκεί και πάνω απλά αποφεύγεις ή κόβεις εντελώς.
Η τετράδα των αμορτισέρ των Ferrari κοστίζει 10+ χιλιάρικα επειδή είναι adaptive και μπορείς να τα μαλακώσεις με το πάτημα ενός κουμπιού. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο πιο γρήγορο σε ανώμαλο οδόστρωμα, γιατί έτσι βρίσκει πρόσφυση, λόγω της ενδοτικότητας, αντί να χοροπηδάει.
Πάντως χάζεψα τις αγγελίες στο car ..... Ελάχιστα χιλιόμετρα και τιμές όχι τρελές, η συντήρηση παίζει να βγει πάνω από την αγορά ελέω έλλειψης aftermarket ανταλλακτικών.
-
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Μόλις έκλεισα και τα P7C3 για τον πατέρα μου. #Pirelli_mono λέμε!!
https://www.tyrereviews.com/Tyre/Pirelli/Cinturato-C3.htm
Στα 2 τεστ που έχει συμμετάσχει ως τώρα βγήκε πρώτο.
Έλεγα και εγώ σε 2ο αυτοκίνητο με 225/45/17 να βάλω τα Assymetric 6 καθώς είμαι πολύ ευχαριστημένος σε άλλο αλλά ...με εψησε και εμένα ο Δίας για Pirelli!
Δεν μου άρεσαν και εμένα τα Cinturanto παλιότερα κυρίως γιατί αργούσαν να ζεσταθούν.
Δώσε μας feedback αν τα δοκιμάσεις.
Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]