Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT FORUM
    • 1
    • 2
    • 659
    • 660
    • 661
    • 662
    • 663
    • 662 / 663
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    111
    13245
    149119
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Φίλος που τρέχει και έχει εμπειρία με πορσικα και τζιτιαι και πολλά κυβικά και αμάξια και είχε κάνει 10000 χλμ με ένα πετρέλαιο 2008 δεν θα έλεγε ότι πλέει σε καμιά περίπτωση.

      Τετρακινητοι γάτοι είναι άσχετοι και ποντάρουν στις εφτά ζωές τους γιατί έχουν μάθει να οδηγούν στο πλέι Στέισον...

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • gatoz
        gatoz @criuser last edited by

        @criuser said in PEUGEOT FORUM:

        Φίλος που τρέχει και έχει εμπειρία με πορσικα και τζιτιαι και πολλά κυβικά και αμάξια και είχε κάνει 10000 χλμ με ένα πετρέλαιο 2008 δεν θα έλεγε ότι πλέει σε καμιά περίπτωση.

        Τετρακινητοι γάτοι είναι άσχετοι και ποντάρουν στις εφτά ζωές τους γιατί έχουν μάθει να οδηγούν στο πλέι Στέισον...

        ο ιδιος που πηρε οπελ ειναι? ε?

        #milf-a-man

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          criuser last edited by

          Μόνο που έχει δώσει πιο πολλά λεφτά από σένα για αμάξια και έχει οδηγήσει περισσότερα και καλύτερα.

          Και είναι και πιο γρήγορος από σένα.😊

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • gatoz
            gatoz @criuser last edited by

            @criuser said in PEUGEOT FORUM:

            Μόνο που έχει δώσει πιο πολλά λεφτά από σένα για αμάξια και έχει οδηγήσει περισσότερα και καλύτερα.

            Και είναι και πιο γρήγορος από σένα.😊

            δεν απαντας
            πηρε οπελ? ε?

            #milf-a-man

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Τον έχω κάνει και αυτόν όπως και σένα φαν της Στελλαντις...

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • gatoz
                gatoz @criuser last edited by

                @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                Τον έχω κάνει και αυτόν όπως και σένα φαν της Στελλαντις...

                οκ, λες για αποψη καποιου με 'πορσικα' που πηρε 2008 και οπελ
                αχαχαχαχαχα
                ασε ρε μετοχε με τα χρεπια

                #milf-a-man

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  criuser last edited by

                  Είναι συνταξιούχος τώρα και δεν είχε απόθεμα..

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • gatoz
                    gatoz @criuser last edited by

                    @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                    Είναι συνταξιούχος τώρα και δεν είχε απόθεμα..

                    κληρονομιά?

                    #milf-a-man

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      george1977 @nascar1 last edited by

                      @nascar1 said in PEUGEOT FORUM:

                      Υπάρχει κάποιος που να έχει το 2008 ή το αδερφάκι του e208 να μας πει εντυπώσεις γιατί σκέφτομαι να δώσω το focus μου και βλέπω πολύ καλές τιμές σε μεταχειρισμενα e2008

                      Μια χαρά αυτοκίνητο είναι. Το μόνο θέμα είναι οτι η μπατάρια στο pre-facelift μοντέλο είναι μικρή που σημαίνει οτι φορτίζεις καθέ 200 χλμ στην εθνική.

                      Έχει τα καλά και τα κακά των Γάλλων.

                      Τα κάλα τους είναι η άνεση, η αρχοντιά

                      Τα κακά τους είναι το λογισμικό και η εργονομία. Η εργονομία συνηθίζεται όποτε στο τέλος θα σου αρέσει.

                      Το λογισμικό είναι μεγάλη ιστορία. Μαύρες οθόνες , κάμερες να κολλάνε και λοιπά ίσως τα συναντήσεις και στο ηλεκτρικό. Τα είχα στο ηλεκτρικό και μέτα από καποια updates έφιαξαν. Δεν βάζω πιο καινούργιο μην χαλάσει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • antonakis
                        antonakis last edited by

                        Μας έχουν κακομάθει οι κινέζοι πια...

                        06ad8cdc-bec6-41e4-8e22-5cdf1da66ab9-image.png

                        Moments before detonation...

                        Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • Chrisk6
                          Chrisk6 @antonakis last edited by A d P

                          @antonakis said in PEUGEOT FORUM:

                          Μας έχουν κακομάθει οι κινέζοι πια...

                          ![0image.png)

                          Ενταξει...δεν ειναι και Mazda. 🤓

                          mod___εχουμε χαλαρώσει με τις παραθέσεις εικόνων @Chrisk6

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Εχουμε πει πολλές φορές, αλλά οι χέητερς το ξεχνάτε, ότι οι Ευρωπαίοι πελάτες της Πεζώ και της Στελλάντις γενικά δεν θέλουν να πληρώνουν για να έχει η βασική έκδοση όλη σειρά ADAS που τα έχουν οι κινέζοι στάνταρ, γιατί δεν έχουν τίποτα άλλο να δείξουν.

                            Η πλούσιες εκδόσεις τα έχουν αλλά κοστίζουν και οι εταιρείες θέλουν να έχουν πελάτες σε μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας και οι έρευνες μάρκετινγκ που έχουν κάνει επιβεβαιώνουν αυτήν την άποψη.

                            Οπότε επειδή το κρας τέστ έχει καταντήσει στο όσα αυτοκίνητα έχουν στάνταρ όλη την σουίτα ADAS να παίρνουν 5 αστέρια, σταμάτησε να ασχολείται με αυτούς στα φτηνότερα αυτοκίνητα.

                            Αλλωστε όλα τα προηγούμενα μοντέλα είχαν 5 αστέρια.

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sabas_thess last edited by sabas_thess

                              Από τη μια συμφωνώ ψηλέ ότι πλέον "nobody gives a f@ck about Ncap πολύ πολύ" αλλά από την άλλη εφόσον η Peugeot τιμολογεί (άρα και θεωρεί το brand της) semi-premium θα έπρεπε να φέρει πλήρες ADAS από τη βασική.

                              Να στο θέσω και αλλιώς για να μην το πάρεις στραβά. Δεν είναι δυνατόν να φέρει πλήρες ADAS από τη βασική το χρεοκοπημένο εξώγαμο της Renault, ήταν πρώην Datsun, ενώ αναντίστοιχα να πρέπει να φτάσεις στην "GT" για να πάρεις ένα γ@μημενο blind spot εν έτη 2025 στη Peugeot....

                              "I am what you made me", D.V.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • C
                                criuser last edited by criuser

                                Δεν ξέρω ακριβώς τους εξοπλισμούς της Πεζώ, αφού εγώ όπως ξέρεις είμαι σιτροενάκιας, αλλά ας πούμε αυτό στο 3 δεν το βάζει καθόλου, στο 3 αιρκρός το βάζει στην πλούσια έκδοση που είναι ένα μεγάλο αμάξι με χώρους μεγαλύτερους από την Κορόλα Κρός και κάνει 26900 με διχρωμία.

                                Το Συμπιόζ νομίζω δεν το έχει στην βασική, αλλά και αυτή είναι 2000 πιο πάνω.

                                Από την άλλη μεριά παίζει και κάποιες εκδόσεις στους εξοπλισμούς.

                                Παράδειγμα το Αστρα ντίζελ εξέκιουτιβ, έχει τα πάντα και ACC στα 27000, αλλά δεν έχει διζωνικό κλιματισμό, αλλά μίας ζώνης.

                                Το μάρκετινγκ έχει σκοπό να ικανοποιήσει τις ανάγκες διαφορετικών πελατών και έτσι διαφοροποιούνται τα αυτοκίνητα.

                                Το νέο 3008 κοστίζει 3000 λιγότερο από όσο κόστιζε το αυτόματο βενζίνης το 2023 στην ίδια έκδοση, την μεσαία.

                                Να μην πούμε πόσο κάτω είναι το 5 αιρκρος.

                                Δηλαδή ότι λεφτά γλύτωσαν από το ΤΤ λόγω υβριδικού κινητήρα τα έβγαλαν από την τιμή.

                                Πολλοί από εμάς θεωρούμε πολύ πιο σοβαρό να έχει αναδιπλούμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, παρά το ACC, αφού έτσι και αλλιώς είμαστε γρήγοροι και δεν ακολουθούμε κανένα...😊

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sabas_thess last edited by

                                  https://www.drive.gr/news/kosmos/i-oikogeneia-peugeot-koynaei-mantili-ston-omilo-stellantis?fbclid=IwY2xjawKdXmtleHRuA2FlbQIxMQABHnyarmHR7jK6sf8FzW9AujXmPmHZ7hk5XGeKxIic-9eeF_f0kJLm5WVR5-N6_aem_8xJCTiU8icOvxr9egjWePA

                                  "I am what you made me", D.V.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ούτως η άλλος η FIAT (οι Agnelli δηλαδή) ήταν ο μεγαλομέτοχος. Δυστυχώς φορτωθήκαμε τις γαλλικές πλατφόρμες-κινητήρες στα μικρά μοντέλα. Σωστά Stellantis είναι από Giulia/Stelvio και πάνω, δηλαδή τα Ιταλικά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      sabas_thess last edited by

                                      Δεν ήξερα, θεωρούσα ότι μεγαλομέτοχος ήταν οι Γάλλοι.

                                      "I am what you made me", D.V.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by realzeus

                                        Η FCA (Fiat-Chrysler) ήταν μεγαλύτερη εταιρεία από την PSA και έτσι μοιράστηκαν και οι μετοχές μετά την συγχώνευση. Το έγραφα εδώ και χρόνια ότι το μεγάλο αφεντικό είναι ο John Elkann (εγγονός Agnelli).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Η ουσία είναι ότι η Φίατ ήταν σε πτώση και κρίση.

                                          Το άρθρο που έχει γραφτεί και στο εξωτερικό το θεωρώ ανόητο και πιασάρικο.

                                          Προφανώς οι μέτοχοι που κερδίζουν από τα μερίσματα, δεν κρατάνε σταθερά τις ίδιες μετοχές, αλλά ένα μέρος του χαρτοφυλακίου τους επενδύεται και αλλού και πάντα γίνεται μοίρασμα του ρίσκου τους.

                                          Η Στελλάντις για να "χωνέψει" την συγχώνευση ήθελε χρόνο, ενώ είχε και τα προβλήματα σχεδιασμού στον pure tech, στο δοχείο adblue και όπως και όλες σχεδόν οι εταιρείες στους αερόσακκους Τανάκα.

                                          Αυτά όλα οδήγησαν σε πτώση των πωλήσεων που όμως ήδη μειώθηκε και από τον Απρίλιο άρχισε η άνοδος, κυρίως λόγω του νέου C3. Αλλά αυτό είχε θέματα παραγωγής και δεν μπορούσε να δώσει ηλεκτρικά που είχαν θέματα νεότητας, έμεναν μόνο τα θερμικά, ενώ και τα υβριδικά τώρα θα ξεκινήσουν και μαζί θα ξεκινήσει το Πάντα, το 3 αιρκρος, το Φροντέρα και το 5 αιρκρος.

                                          Αυτοκίνητα σε καλές τιμές που θα φέρουν πολύ κόσμο στην εταιρεία, όταν ήδη μόνο το C3 έχει 130000 παραγγελίες και έχει κλείσει η παραγωγή στην Σλοβενία για 3-4 μήνες και θα το φτιάχνουν και στην Σερβία, μαζί με το Γκράντε Πάντα.

                                          Σε ένα χρόνο οι πωλήσεις του ομίλου θα είναι αρκετά ψηλά, αφού έρχονται και νέα μοντέλα, όπως τα φίατ Γίγα Πάντα, το νέο Κόμπας, νέες Αλφα κλπ.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dstou last edited by dstou

                                            Δεν έχω πρόχειρα τα νούμερα και βαριέμαι να τα γκουγκλάρω, αλλά όταν λέμε μεγαλομέτοχος στην συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε ότι το γκρουπ Φίατ είχε κάτι σε 50,3 % τη στιγμή της συγχώνευσης, και το γκρουπ ΠΣΑ είχε κάτι σε 49,7%. Συνήθως όταν λέμε μεγαλομέτοχος το μυαλό μας πάει σε νούμερα π.χ. εγώ έχω 70% και όλοι οι άλλοι μοιράζονται το υπόλοιπο 30%, καμμία σχέση με Στέλλα δηλαδή στο ντιλ της συμφωνίας.
                                            Και ήταν προφανές ότι στα μικρά και μεσαία μεγέθη θα είχε το (πολύ) πάνω χέρι η ΠΣΑ. Είναι αυταπόδεικτο, η ευρωπαϊκή Φίατ είχε απηρχηωμένους κινητήρες και πατώματα (παρκέ), διάβαζε πάντα,πούντο Γκραντε και έβο, μπράβο, και αντίστοιχα από μικρά άλφα και λάντσια, τίποτα από υβρίδια και ηλεκτρικά,κτλ. Και εξίσου προφανές ότι στα μεγάλα κυβικά θα έπαιζαν πρωτίστως, έως και αποκλειστικά οι Ιταλοί και οι Αμερικανοί του γκρουπ Φίατ, αφού πάνω από τα 2.000 κυβικά η παρουσία των Γάλλοι είναι διαχρονικά ισχνότατη.
                                            Γενικά , το πρόβλημα της Φίατ ήταν μονίμως η υποεπένδυση, ενώ των Γάλλοι η περιορισμένη διασπορά των πωλήσεων, λόγω απουσίας από β.αμερική, ισχνή παρουσία σε Κίνα και στις βόρειες χώρες (Σκανδιναβία,βαλτική και εξόχως ρωσσία).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 659
                                            • 660
                                            • 661
                                            • 662
                                            • 663
                                            • 662 / 663
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr