-
-
0-100 σε 2,9 δευτερόλεπτα, τεστ αποφυγής κινδύνου - ταράνδου, δεν ξέρω πώς το λένε με 95 χμ την ώρα, όταν πολλά δεν περνάνε τα 77, περνάει σαμαράκια, ανεβαίνει σκάλες.. και δεν καταλαβαίνει τίποτα, παρκάρει μόνο του αλλά πρέπει να δει κάποιος πώς για να το πιστέψει.
Το διαθέτουν σε ηλεκτρικό ή υβριδικό.
Τιμή στην Κίνα περίπου 85.000 €.
Αν το έφτιαχνε κάποιος πιο γνωστός κατασκευαστής θα ζητούσε 500.000 € ..
-
Στην Ελλάδα όλοι στα ΒΠ θα το έπαιρναν για να παρκάρουν πάνω σε σκαλιά
-
Εντυπωσιακό. Τίποτε λιγότερο.
-
Νταξει αυτη η μάρκα βγαζει τις Ναυαρχίδες της BYD και είναι ολα εξαιρετικά ακριβα
Θα μου πεις αντιστοιχα οχηματα οι ευρωπαιοι ουτε στα διπλασια χρηματα δεν προσφερουν και θα έχεις και δίκιο αλλα το θεμα δεν ειναι αυτό. Ετσι και αλλιως τετοια οχηματα εμεις δεν μπορουμε να αποκτησουμε
Το ζητημα είναι να δούμε τι τεχνολογίες εχουν και μπορουν να διαθεσουν οι κινεζοι κατασκευαστές και να το σκεφτούνε μερικοι εδω μέσα καλύτερα όταν απαξιώνουν κάτι σαν κινεζιά.......
-
Η απορία μου είναι η εξής,
όταν κάποιος θα διαθέσει 1000+ € για ένα κινητό θα πάει σε κινέζικο ή σε iPhone? Η πραγματικότητα δείχνει πως η πλειονότητα θα πάει σε iPhone.
Άρα όταν κάποιος θα διαθέσει 100.000€ για αυτοκίνητο θα πάει είτε σε Tesla είτε σε premium ευρωπαϊκό. Καλώς ή κακώς το brand name έχει πολύ μεγαλύτερη δύναμη από το τα κάνω όλα και συμφερω. -
@panos2171 said in Byd Yangwang U7:
Η απορία μου είναι η εξής,
όταν κάποιος θα διαθέσει 1000+ € για ένα κινητό θα πάει σε κινέζικο ή σε iPhone? Η πραγματικότητα δείχνει πως η πλειονότητα θα πάει σε iPhone.
Άρα όταν κάποιος θα διαθέσει 100.000€ για αυτοκίνητο θα πάει είτε σε Tesla είτε σε premium ευρωπαϊκό. Καλώς ή κακώς το brand name έχει πολύ μεγαλύτερη δύναμη από το τα κάνω όλα και συμφερω.Στην αρχή έτσι θα γίνει αλλά σιγά σιγά θα δοκιμάσουν κι άλλοι όταν μαθευτεί η χάρη.
Έχω πολλούς φίλους, της τεχνολογίας, που δίνουν 1000αρια για Xiaomi, OnePlus, Sasmsung κλπ. Δεν θέλουν Apple. Όταν θα πετύχει ο τύπος με το Τεσλα τον κύριο με το YangWang να παρκάρει παράλληλα θα πάθει πλάκα. Και θα κάνει δοκιμή με το επόμενό του αυτοκίνητο. Αν αποδειχθεί και καλό θα μεγαλώσει το κοινό του.Πάντως το ρεζουμέ για μένα είναι η τεχνολογία που φαίνεται να περνάνε στα προϊόντα τους οι Κινέζοι. Είναι full επίθεση.
-
Τα ίδια σκέφτονταν και οι Ινδοί που αγόρασαν τα καλύτερα αεροπλάνα ραφαλ των 300 εκατομμυρίων. Που τα πήραμε κι εμείς..
Οι Πακιστανοί με τα δεύτερα καλύτερα κινέζικα αυτή τη στιγμή που σε λίγο θα είναι τρίτα λόγω νέου μοντέλου.. και κοστίζουν 40 εκατομμύρια κατάφεραν να ρίξουν 3 ή 1 ραφαλ, δεν έχει σημασία.
Τι είναι καλύτερο; 50 ραφαλ ή 400 κινέζικα;
Άσχετα τα προηγούμενα αλλά πήρα αφορμή από τα iPhone.
Για να μην ξεφύγω πολύ.. Έχουν ένα δίκιο όσοι μιλάνε για τα κινέζικα.
Οι Κινέζοι όπως οι Γάλλοι και οι Κορεάτες βγάζουν στην αγορά προϊόντα που δεν είναι τόσο δοκιμασμένα αλλά φαίνεται να υπερέχουν των κατασκευαστών από την Ιαπωνία για παράδειγμα. Οι οποίοι δεν χρησιμοποιούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα αυτοκίνητά τους. Στην πορεία φαίνονται και τα προβλήματα που υπάρχουν.
-
@panos2171 said in Byd Yangwang U7:
Η απορία μου είναι η εξής,
όταν κάποιος θα διαθέσει 1000+ € για ένα κινητό θα πάει σε κινέζικο ή σε iPhone? Η πραγματικότητα δείχνει πως η πλειονότητα θα πάει σε iPhone.
Άρα όταν κάποιος θα διαθέσει 100.000€ για αυτοκίνητο θα πάει είτε σε Tesla είτε σε premium ευρωπαϊκό. Καλώς ή κακώς το brand name έχει πολύ μεγαλύτερη δύναμη από το τα κάνω όλα και συμφερω.πριτς σε android φυσικα, σκατα δεν παίρνω
Και ποιος σου ειπε οτι οι κινεζικες δεν θα αποκτήσουν brand συντομα? Πως το εβγαλες αυτο το συμπέρασμα. Ειναι καλύτερες σε ολα από τα ευρωπαικα απλά δεν τα εμπιστευεται ο κόσμος γιατι δεν τα γνωριζει ακόμα. Το οτι δεν εχουν τώρα δεν είναι κατι που δεν φτιαχνεται. Και η Tesla πριν καποια χρόνια ο περιγελος ήταν στις αυτοκινητοβιομηχανίες οταν ελεγε οτι θα πουλάει ηλεκτρικά. Βλέπεις να γελαει κανένας τώρα?
-
@fhcc said in Byd Yangwang U7:
Τα ίδια σκέφτονταν και οι Ινδοί που αγόρασαν τα καλύτερα αεροπλάνα ραφαλ των 300 εκατομμυρίων. Που τα πήραμε κι εμείς..
Οι Πακιστανοί με τα δεύτερα καλύτερα κινέζικα αυτή τη στιγμή που σε λίγο θα είναι τρίτα λόγω νέου μοντέλου.. και κοστίζουν 40 εκατομμύρια κατάφεραν να ρίξουν 3 ή 1 ραφαλ, δεν έχει σημασία.
Τι είναι καλύτερο; 50 ραφαλ ή 400 κινέζικα;
Άσχετα τα προηγούμενα αλλά πήρα αφορμή από τα iPhone.
Για να μην ξεφύγω πολύ.. Έχουν ένα δίκιο όσοι μιλάνε για τα κινέζικα.
Οι Κινέζοι όπως οι Γάλλοι και οι Κορεάτες βγάζουν στην αγορά προϊόντα που δεν είναι τόσο δοκιμασμένα αλλά φαίνεται να υπερέχουν των κατασκευαστών από την Ιαπωνία για παράδειγμα. Οι οποίοι δεν χρησιμοποιούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα αυτοκίνητά τους. Στην πορεία φαίνονται και τα προβλήματα που υπάρχουν.
Στην κίνα κυκλοφορούν εκατομμυρια από αυτά που λες οτι δεν ειναι δοκιμασμένα. Παιδια εχετε αγνοια γιατι δεν εχετε επισκεφτει ποτε στην ζωη σας την Κίνα. Αν ειχατε πάει θα είχατε καταλάβει πολλα περισσότερα και δεν θα είχατε τέτοια αγνοια
-
Δεν έχω πάει στην Κίνα αλλά θα ήθελα πολύ να πάω. Χαζεύω πολλές φορές βιντεάκια με τις κινέζικες υποδομές και το πώς είναι οι πόλεις τους. Για κάποιο λόγο δεν τα δείχνουν πουθενά στα ΜΜΕ και πρέπει να τα ψάξει κανείς. Και όλα αυτά τα καταφέρανε σε 30-40 χρόνια.
Για να μην ανοίγω άλλο θέμα.
Αυτό είναι το αυτοκίνητο που χρειαζόμαστε στην Ελλάδα..
Ας πλημμυρίζουν οι δρόμοι κάθε μέρα.
-
@fhcc said in Byd Yangwang U7:
Δεν έχω πάει στην Κίνα αλλά θα ήθελα πολύ να πάω. Χαζεύω πολλές φορές βιντεάκια με τις κινέζικες υποδομές και το πώς είναι οι πόλεις τους. Για κάποιο λόγο δεν τα δείχνουν πουθενά στα ΜΜΕ και πρέπει να τα ψάξει κανείς. Και όλα αυτά τα καταφέρανε σε 30-40 χρόνια.
Για να μην ανοίγω άλλο θέμα.
Αυτό είναι το αυτοκίνητο που χρειαζόμαστε στην Ελλάδα..
Ας πλημμυρίζουν οι δρόμοι κάθε μέρα.
Ένα σου λέω , εγώ πηγαίνω 3-5 φορές τον χρόνο στην Κίνα. Χωρίς πλάκα κάθε 1με 2 χρόνια σε ίδιες διαδρομές παίζει να έχει καινούργιο αυτοκινητόδρομο ή να έχουν προστεθεί ανισοπεδοι κόμβοι ή σε μέρη που παω να έχουν ανεγερθεί νέα μεγάλα κτίρια κτλ. Οι ρυθμοί ανάπτυξης είναι εξωπραγματικοι.
-
Καθρεφτακια για ιθαγενεις ,ανεβαινει σκαλες ,σφουγγαριζει και (για καποιο λογο) κουνιεται σαν σεικερ.
Φυσικα ουτε λογος για πραγματικα τεστ ,ολα digital σαν το chaos ενα πραγμα.
Α εχει και ψυγειο
Καραγκιοζιλικια απο τα λιγα. -
Ναι, καραγκιοζιλίκια ότι έχει κορυφαία άνεση και ταυτόχρονα κορυφαίο στρίψιμο. Τη στιγμή μάλιστα που ενσωματώνει πρωτόγνωρη τεχνολογία που σου βελτιώνει την καθημερινότητα. Το μόνο ερωτηματικό είναι κατά πόσο όντως θα αποδίδουν όλα αυτά σωστά στην πράξη.
-
Αμερικανοί: φτιάξαμε ανάρτηση που χοροπηδάει με την μουσική.
Κινέζοι: Hold my BYD
-
@evmenis said in Byd Yangwang U7:
Καθρεφτακια για ιθαγενεις ,ανεβαινει σκαλες ,σφουγγαριζει και (για καποιο λογο) κουνιεται σαν σεικερ.
Φυσικα ουτε λογος για πραγματικα τεστ ,ολα digital σαν το chaos ενα πραγμα.
Α εχει και ψυγειο
Καραγκιοζιλικια απο τα λιγα. -
@dimsabas said in Byd Yangwang U7:
Ναι, καραγκιοζιλίκια ότι έχει κορυφαία άνεση και ταυτόχρονα κορυφαίο στρίψιμο. Τη στιγμή μάλιστα που ενσωματώνει πρωτόγνωρη τεχνολογία που σου βελτιώνει την καθημερινότητα. Το μόνο ερωτηματικό είναι κατά πόσο όντως θα αποδίδουν όλα αυτά σωστά στην πράξη.
Πως ξερεις οτι εχει κορυφαια ανεση και ταυτοχρονα κορυφαιο στριψιμο?Επειδη το λεει στην διαφημηση?
Η βελτιωση της καθημερινοτητας των εκατομμυριούχων ειναι ενας ευγενης σκοπος δεν αντιλεγω -
Έχει την τεχνολογία να το υποστηρίξει. Προφανώς θα αξιολογηθεί στην πράξη, αυτό λέω παραπάνω.
Και είναι και κάποιοι τομείς που ήδη δουλεύουν, δε χρειάζεται να το δούμε, το ξέρουμε: το 2.9 στο 0-100 και η ταυτόχρονη φόρτιση σε δύο ταχυφορτιστές είναι πράγματα που δεν μπορούν να κοντράρουν οι δυτικοί. Αλλά και η φόρτιση σε 1 MW, που στήνει δίκτυο η BYD.
Byd Yangwang U7