Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Sport cars
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Sport cars
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 14
    • 15
    • 2 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    281
    8526
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus @stefan147 last edited by

      @stefan147 said in Sport cars:

      @realzeus said in Sport cars:

      @stefan147 said in Sport cars:

      Επίσης το θεμα της δύναμης του 2.0 της 718 λύνεται πανεύκολα και πάει 400 αλογα χωρις πολλα πολλα.

      Δεν είναι μόνο τι θέμα της δύναμης, είναι ότι δουλεύει σαν τράτα. Κι επίσης 400 άλογα από 2000 κυβικά χωρίς lag? Ας σοβαρευτούμε...

      Ναι φυσικά. 2025 έχουμε, γιατί να έχουμε λαγκ? Τώρα αν κάποιος δεν γουσταρει μποξερ ειναι άλλο θεμα. Και το δικό μου χαμηλά σα σκαραβαίος κάνει.

      Ακόμα και στο 2025 δεν γνωρίζω μη εργοστασιακό αυτοκίνητο να μην έχει lag με 200 στο λίτρο.

      T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        stefan147 last edited by

        Ολα τα 2λτ vag με ΕΑ888 gen 3/4 ειναι έτσι. Το Α45s τα ιδια. Οι διαφορές από μαμά σε σκαλισμένο ειναι αμελητέες. Προφανώς και ειναι προτιμότερο να έχει πολλούς κυλινδρους και τούρμπο, best of both worlds, αλλά όχι ότι ειναι άσχημο το 2λτ το σκαλισμένο.

        Τώρα οκ αν κάποιος τουρμπισει κανα RX8 ή κανα Σ2000 θα τα βγάλει τα 200 στο λίτρο αλλα η λειτουργία θα ειναι για πολύ συγκεκριμένη χρήση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          tolisk20 @realzeus last edited by tolisk20

          @realzeus said in Sport cars:

          @stefan147 said in Sport cars:

          @realzeus said in Sport cars:

          @stefan147 said in Sport cars:

          Επίσης το θεμα της δύναμης του 2.0 της 718 λύνεται πανεύκολα και πάει 400 αλογα χωρις πολλα πολλα.

          Δεν είναι μόνο τι θέμα της δύναμης, είναι ότι δουλεύει σαν τράτα. Κι επίσης 400 άλογα από 2000 κυβικά χωρίς lag? Ας σοβαρευτούμε...

          Ναι φυσικά. 2025 έχουμε, γιατί να έχουμε λαγκ? Τώρα αν κάποιος δεν γουσταρει μποξερ ειναι άλλο θεμα. Και το δικό μου χαμηλά σα σκαραβαίος κάνει.

          Ακόμα και στο 2025 δεν γνωρίζω μη εργοστασιακό αυτοκίνητο να μην έχει lag με 200 στο λίτρο.

          Honda k20 κλειστο μοτερ μαμα συμπιεση μαμα 6αρι σασμαν..τουρμπο 58-60 χιλιοστα πχ gt3076 gt35..και οχι με 200 στο λιτρο αλλα με 300

          Youtube Video

          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus @tolisk20 last edited by realzeus

            @tolisk20 said in Sport cars:

            @realzeus said in Sport cars:

            @stefan147 said in Sport cars:

            @realzeus said in Sport cars:

            @stefan147 said in Sport cars:

            Επίσης το θεμα της δύναμης του 2.0 της 718 λύνεται πανεύκολα και πάει 400 αλογα χωρις πολλα πολλα.

            Δεν είναι μόνο τι θέμα της δύναμης, είναι ότι δουλεύει σαν τράτα. Κι επίσης 400 άλογα από 2000 κυβικά χωρίς lag? Ας σοβαρευτούμε...

            Ναι φυσικά. 2025 έχουμε, γιατί να έχουμε λαγκ? Τώρα αν κάποιος δεν γουσταρει μποξερ ειναι άλλο θεμα. Και το δικό μου χαμηλά σα σκαραβαίος κάνει.

            Ακόμα και στο 2025 δεν γνωρίζω μη εργοστασιακό αυτοκίνητο να μην έχει lag με 200 στο λίτρο.

            Honda k20 κλειστο μοτερ μαμα συμπιεση μαμα 6αρι σασμαν..τουρμπο 58-60 χιλιοστα πχ gt3076 gt35..και οχι με 200 στο λιτρο αλλα με 300

            Ναι πολύ καλά θα πάει αυτό... Ξέρετε τι σημαίνει μηδενικό λαγκ; Όσοι έχετε δυνατό ατμοσφαιρικό ξερετε...

            Πραγματικά γελάμε με κάθε καγκουριά..

            T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stefan147 last edited by stefan147

              Ε μηδενικό λαγκ δεν παιζει εφόσον η κουβέντα ειναι 2λτ τούρμπο μαμά ή σκαλισμενο. Όποιος θέλει μηδενικό λαγκ πλέον σε μουσεία σαν το δικό μου. Που κι αυτο μόνο γραμμικό δεν ειναι με το variocam που έχει και αλλάζει τελείως προφίλ μετα τις 5200-5300σαλ.

              Και πάω και στοίχημα ότι αν βάζαμε τα διαγράμματα του 2λτ της 718 με το δικό μου, το πιο σύγχρονο τουρμπακι θα είχε καλύτερο powerband κι ας δηλώνουν τα ιδια νούμερα πάνω κάτω. Θα υστερούσε μόνο σε ήχο και "σπορ αισθηση" το 2λτ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • realzeus
                realzeus last edited by realzeus

                Στέφανε μιλάω με σένα μόνο, που καταλαβαινόμαστε.

                Άλλο το turbo lag και άλλο το boost threshold. Οπότε δεν μιλάω απλά να είσαι κάτω από τις ΣΑΛ που τουρμπίζει, αλλά από το να δώσεις γκάζι και μέχρι να σπουλάρει η τουρμπίνα.
                Ακόμα και στα μαμά με 200 άλογα στο λίτρο υπάρχει lag. Εκτός αν μιλάμε για supercars που έχουν άλλες τεχνολογίες.

                S R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator last edited by

                  Ας πω και εγω τα δικα μου.

                  1. 718 με €50.0000 δεν παιζει με τιποτα, οποτε την ξεχνας.
                  2. Bmw //Μ αμαξαρες αλλα με πολλες βλαβες και πανάκριβη συντήρηση. Εαν φτασεις σε τετοια κοστη καλυτερα να παρεις Πορσε χιλιες φορες!
                  3. Με ενα 35i se BMW υα χασεις σε στησιμο και δυναμη απο Μ αλλα θα εισαι πολυ κοντα με σχεδον μισο κοστος συντηρησης.
                  4. Οταν ειχε την Ζ4 ο κουμπαρος μου ειχε την Ε85 coupe 3.0si, μακραν καλυτερη απο την δικια μου, πολυ καλο στησιμο και μοτερ διαμαντι. Την θεωρω εξαιρετικη επιλογη.
                  5. Ε89 προσοχη με το 35ι μοτερ, δεν μπορει να διαχειριστεί τετοια δυναμη και ειναι μετρια στον δρομο (Εως και κακή).

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  R alexzero1 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tolisk20 @realzeus last edited by

                    @realzeus said in Sport cars:

                    @tolisk20 said in Sport cars:

                    @realzeus said in Sport cars:

                    @stefan147 said in Sport cars:

                    @realzeus said in Sport cars:

                    @stefan147 said in Sport cars:

                    Επίσης το θεμα της δύναμης του 2.0 της 718 λύνεται πανεύκολα και πάει 400 αλογα χωρις πολλα πολλα.

                    Δεν είναι μόνο τι θέμα της δύναμης, είναι ότι δουλεύει σαν τράτα. Κι επίσης 400 άλογα από 2000 κυβικά χωρίς lag? Ας σοβαρευτούμε...

                    Ναι φυσικά. 2025 έχουμε, γιατί να έχουμε λαγκ? Τώρα αν κάποιος δεν γουσταρει μποξερ ειναι άλλο θεμα. Και το δικό μου χαμηλά σα σκαραβαίος κάνει.

                    Ακόμα και στο 2025 δεν γνωρίζω μη εργοστασιακό αυτοκίνητο να μην έχει lag με 200 στο λίτρο.

                    Honda k20 κλειστο μοτερ μαμα συμπιεση μαμα 6αρι σασμαν..τουρμπο 58-60 χιλιοστα πχ gt3076 gt35..και οχι με 200 στο λιτρο αλλα με 300

                    Ναι πολύ καλά θα πάει αυτό... Ξέρετε τι σημαίνει μηδενικό λαγκ; Όσοι έχετε δυνατό ατμοσφαιρικό ξερετε...

                    Πραγματικά γελάμε με κάθε καγκουριά..

                    Επειδη τυχαινει να χα και δυνατο ατμοσφαιρικο γ αυτο σου γραψα το συγκεκειμενο αμαξι με τις συγκεκριμενες προυποθεσεις

                    realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • realzeus
                      realzeus @tolisk20 last edited by

                      @tolisk20 said in Sport cars:

                      @realzeus said in Sport cars:

                      @tolisk20 said in Sport cars:

                      @realzeus said in Sport cars:

                      @stefan147 said in Sport cars:

                      @realzeus said in Sport cars:

                      @stefan147 said in Sport cars:

                      Επίσης το θεμα της δύναμης του 2.0 της 718 λύνεται πανεύκολα και πάει 400 αλογα χωρις πολλα πολλα.

                      Δεν είναι μόνο τι θέμα της δύναμης, είναι ότι δουλεύει σαν τράτα. Κι επίσης 400 άλογα από 2000 κυβικά χωρίς lag? Ας σοβαρευτούμε...

                      Ναι φυσικά. 2025 έχουμε, γιατί να έχουμε λαγκ? Τώρα αν κάποιος δεν γουσταρει μποξερ ειναι άλλο θεμα. Και το δικό μου χαμηλά σα σκαραβαίος κάνει.

                      Ακόμα και στο 2025 δεν γνωρίζω μη εργοστασιακό αυτοκίνητο να μην έχει lag με 200 στο λίτρο.

                      Honda k20 κλειστο μοτερ μαμα συμπιεση μαμα 6αρι σασμαν..τουρμπο 58-60 χιλιοστα πχ gt3076 gt35..και οχι με 200 στο λιτρο αλλα με 300

                      Ναι πολύ καλά θα πάει αυτό... Ξέρετε τι σημαίνει μηδενικό λαγκ; Όσοι έχετε δυνατό ατμοσφαιρικό ξερετε...

                      Πραγματικά γελάμε με κάθε καγκουριά..

                      Επειδη τυχαινει να χα και δυνατο ατμοσφαιρικο γ αυτο σου γραψα το συγκεκειμενο αμαξι με τις συγκεκριμενες προυποθεσεις

                      Οπότε ένα καγκουρό;

                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 @realzeus last edited by

                        @realzeus said in Sport cars:

                        Στέφανε μιλάω με σένα μόνο, που καταλαβαινόμαστε.

                        Άλλο το turbo lag και άλλο το boost threshold. Οπότε δεν μιλάω απλά να είσαι κάτω από τις ΣΑΛ που τουρμπίζει, αλλά από το να δώσεις γκάζι και μέχρι να σπουλάρει η τουρμπίνα.
                        Ακόμα και στα μαμά με 200 άλογα στο λίτρο υπάρχει lag. Εκτός αν μιλάμε για supercars που έχουν άλλες τεχνολογίες.

                        Αυτά έχουν φτιαχτεί εδω και χρόνια. Είτε από τους κατασκευαστές είτε από τους προγραμματιστες. Off pedal boost και εχεις παντού απόκριση ΣΧΕΔΟΝ σα καλό ατμοσφαιρικο. Πίστα δούλευε φανταστικα στο κουπρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tolisk20 @realzeus last edited by tolisk20

                          @realzeus said in Sport cars:

                          @tolisk20 said in Sport cars:

                          @realzeus said in Sport cars:

                          @tolisk20 said in Sport cars:

                          @realzeus said in Sport cars:

                          @stefan147 said in Sport cars:

                          @realzeus said in Sport cars:

                          @stefan147 said in Sport cars:

                          Επίσης το θεμα της δύναμης του 2.0 της 718 λύνεται πανεύκολα και πάει 400 αλογα χωρις πολλα πολλα.

                          Δεν είναι μόνο τι θέμα της δύναμης, είναι ότι δουλεύει σαν τράτα. Κι επίσης 400 άλογα από 2000 κυβικά χωρίς lag? Ας σοβαρευτούμε...

                          Ναι φυσικά. 2025 έχουμε, γιατί να έχουμε λαγκ? Τώρα αν κάποιος δεν γουσταρει μποξερ ειναι άλλο θεμα. Και το δικό μου χαμηλά σα σκαραβαίος κάνει.

                          Ακόμα και στο 2025 δεν γνωρίζω μη εργοστασιακό αυτοκίνητο να μην έχει lag με 200 στο λίτρο.

                          Honda k20 κλειστο μοτερ μαμα συμπιεση μαμα 6αρι σασμαν..τουρμπο 58-60 χιλιοστα πχ gt3076 gt35..και οχι με 200 στο λιτρο αλλα με 300

                          Ναι πολύ καλά θα πάει αυτό... Ξέρετε τι σημαίνει μηδενικό λαγκ; Όσοι έχετε δυνατό ατμοσφαιρικό ξερετε...

                          Πραγματικά γελάμε με κάθε καγκουριά..

                          Επειδη τυχαινει να χα και δυνατο ατμοσφαιρικο γ αυτο σου γραψα το συγκεκειμενο αμαξι με τις συγκεκριμενες προυποθεσεις

                          Οπότε ένα καγκουρό;

                          Εγω ειχα type r ep3 ατμο s2000 ατμο και eg turbo..δεν εγραψα καν για δικο μου αμαξι..
                          Παρε και το δικο μου...ουτε εστριβε ευθεια πηγαινε και απο λαγκ αστα να πανε..αλλα εκανε 4,5 100-200 στο δρομο..για σενα μπορει να ναι καγκουρο και για μενα κοαλαFB_IMG_1735935320761.jpg

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by realzeus

                            Προσθιοκίνητο καγκούρικο μόνο ευθεία θα πήγαινε, λογικό.

                            Που φυσικά δεν πιστεύω το 100-200 σε 4.5, που τόσο το κάνει Ferrari SF90 1000 ίππων. Δηλαδή πόσα άλογα είχες;

                            T 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tolisk20 @realzeus last edited by

                              @realzeus said in Sport cars:

                              Προσθιοκίνητο καγκούρικο μόνο ευθεία θα πήγαινε, λογικό.

                              Ειπαμε ειχα το ταπερ το καγκουρο για να στριβειFB_IMG_1740681636121.jpg

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster @fanis75 last edited by

                                @fanis75 said in Sport cars:

                                Ας πω και εγω τα δικα μου.

                                1. 718 με €50.0000 δεν παιζει με τιποτα, οποτε την ξεχνας.
                                2. Bmw //Μ αμαξαρες αλλα με πολλες βλαβες και πανάκριβη συντήρηση. Εαν φτασεις σε τετοια κοστη καλυτερα να παρεις Πορσε χιλιες φορες!
                                3. Με ενα 35i se BMW υα χασεις σε στησιμο και δυναμη απο Μ αλλα θα εισαι πολυ κοντα με σχεδον μισο κοστος συντηρησης.
                                4. Οταν ειχε την Ζ4 ο κουμπαρος μου ειχε την Ε85 coupe 3.0si, μακραν καλυτερη απο την δικια μου, πολυ καλο στησιμο και μοτερ διαμαντι. Την θεωρω εξαιρετικη επιλογη.
                                5. Ε89 προσοχη με το 35ι μοτερ, δεν μπορει να διαχειριστεί τετοια δυναμη και ειναι μετρια στον δρομο (Εως και κακή).

                                E85 κουπέ 3.0 είναι κατάπληκτη σε όλα της. Γενικά η κουπέ είναι καλύτερη από την εξωπλατη

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • R
                                  red_monster @realzeus last edited by

                                  @realzeus said in Sport cars:

                                  Στέφανε μιλάω με σένα μόνο, που καταλαβαινόμαστε.

                                  Άλλο το turbo lag και άλλο το boost threshold. Οπότε δεν μιλάω απλά να είσαι κάτω από τις ΣΑΛ που τουρμπίζει, αλλά από το να δώσεις γκάζι και μέχρι να σπουλάρει η τουρμπίνα.
                                  Ακόμα και στα μαμά με 200 άλογα στο λίτρο υπάρχει lag. Εκτός αν μιλάμε για supercars που έχουν άλλες τεχνολογίες.

                                  Δεν είναι Ιωάννης είναι Γιαννάκης. Ολα τα σπορ μέχρι ένα λογικό μπατζετ έχουν λαγκ. Αν σε νοιάζει τόσο η απόκριση, ένα ηλεκτρικό με 450-500 άλογα -αναλογικά- αστείο κόστος αγοράς και συντήρησης σκοτώνει τα περισσότερα !

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    tolisk20 @realzeus last edited by tolisk20

                                    @realzeus said in Sport cars:

                                    Προσθιοκίνητο καγκούρικο μόνο ευθεία θα πήγαινε, λογικό.

                                    Που φυσικά δεν πιστεύω το 100-200 σε 4.5, που τόσο το κάνει Ferrari SF90 1000 ίππων. Δηλαδή πόσα άλογα είχες;

                                    610-630 θεωρητικα..δεν μπορουσε να βγαλει και παραπανω λογω τουρμπο..gtx3076/82..
                                    576 ειχα βγαλει το ανωτερο σε δυναμομετρο..αλλα αφου δεν πιστευεις

                                    R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stefan147 last edited by

                                      Αυτά ειναι ασκήσεις επι χάρτου και συνήθως παράγουν μονοδιάστατο αποτέλεσμα. Έχουν τη φάση τους αλλα δεν έχουν σχέση με αυτό που συζητάμε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster @tolisk20 last edited by red_monster

                                        @tolisk20 said in Sport cars:

                                        @realzeus said in Sport cars:

                                        Προσθιοκίνητο καγκούρικο μόνο ευθεία θα πήγαινε, λογικό.

                                        Που φυσικά δεν πιστεύω το 100-200 σε 4.5, που τόσο το κάνει Ferrari SF90 1000 ίππων. Δηλαδή πόσα άλογα είχες;

                                        610-630 θεωρητικα..δεν μπορουσε να βγαλει και παραπανω λογω τουρμπο..gtx3076/82..
                                        576 ειχα βγαλει το ανωτερο σε δυναμομετρο..αλλα αφου δεν πιστευεις

                                        Μην τον παρεξηγείς, ήσαν ένας παλαιός χρήστης ονόματι τζιουτζεπε μπούφος (ή κάπως έτσι, ας μην με παρεξηγήσει για την προφορά) που μας είχε λιώσει στην παπατζα για ένα λέοντα εΦαΡ (καλύτερο από κουπρα, κουπρα άλλωστε αγοράζουν μόνο οι αγαθοβιολιδεζ που δεν ξέρουν από αυτά)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • W
                                          wantone last edited by wantone

                                          Ζ4Μ ειτε κουπε ειτε ανοικτο αν βρειτε ειναι φοβερο αμαξι απλα πρεπει να βρεις ενα καλο και να αλλαξεις τα rod bearings.

                                          Πολυ καλυτερο απο το S2000 και απο ολα τα αλλα της σειρας του γιατι εχει υδραυλικο τιμονι ενω τα αλλα αθλια ηλεκτρικα 1ης γενιας αγωνιστικο κινητηρα που λογω κυβικων και κυλινδρων ειναι απειρως ανωτερος απο αυτον του S2000 που κατω απο 6000 στροφες ειναι σαν να οδηγας κορολλα 1300 του 1990.

                                          Οι τιμες στο εξωτερικο για Ζ4Μ ειναι χαμηλες ακομα αρκει να βρεις ενα καλο. Μεχρι και δεξιοτιμονο αξιζει να εχεις αν ειναι να ριξεις την τιμη αγορας, δεν υπαρχει προβλημα να βγουν πινακιδες στην Ελλαδα.

                                          Για να σας προλαβω τα εχω οδηγησει και τα 2.

                                          R ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster @wantone last edited by red_monster

                                            @wantone said in Sport cars:

                                            Ζ4Μ ειτε κουπε ειτε ανοικτο αν βρειτε ειναι φοβερο αμαξι απλα πρεπει να βρεις ενα καλο και να αλλαξεις τα rod bearings.

                                            Πολυ καλυτερο απο το S2000 και απο ολα τα αλλα της σειρας του γιατι εχει υδραυλικο τιμονι ενω τα αλλα αθλια ηλεκτρικα 1ης γενιας αγωνιστικο κινητηρα που λογω κυβικων και κυλινδρων ειναι απειρως ανωτερος απο αυτον του S2000 που κατω απο 6000 στροφες ειναι σαν να οδηγας κορολλα 1300 του 1990.

                                            Οι τιμες στο εξωτερικο για Ζ4Μ ειναι χαμηλες ακομα αρκει να βρεις ενα καλο. Μεχρι και δεξιοτιμονο αξιζει να εχεις αν ειναι να ριξεις την τιμη αγορας, δεν υπαρχει προβλημα να βγουν πινακιδες στην Ελλαδα.

                                            Για να σας προλαβω τα εχω οδηγησει και τα 2.

                                            Δεν υπάρχει πρόβλημα να βγάλεις πινακίδα απλά τόσο παλιό θα πληρώσεις τον εκτελωνισμό χρυσό !!

                                            Για να σε προλάβω !

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 2 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr