Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή οχήματος ή αναμονή;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Επιλογή οχήματος ή αναμονή;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    43
    2266
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mbakurin last edited by

      Καλησπέρα και καλώς σας βρίσκω.

      Εδώ και ένα χρόνο έχω κάνει αυτιστικού επιπέδου έρευνα για αυτοκίνητο. Το 70-80% των χλμ μου θα είναι Αθήνα και μεγάλα νησιά από τα οποία κατάγομαι. Ένα 20-30% θα είναι Ε.Ο. Αθήνα - Βόλος - Θεσσαλονίκη, με προοπτική και για κάποια ταξίδια οδικώς εκτός. 1-2 άτομα χωρίς προοπτική οικογένειας εντός 2-3 ετών τουλάχιστον.

      Έχω καταλήξει στις εξής αλληλο-αποκλειόμενες επιλογές:

      1. οικονομικό σε κτήση και κίνηση υβριδικό (yaris/mazdoyaris/clio/colt hybrid)
      2. ακόμα πιο οικονομικό σε κτήση -και άρα χειροκίνητο- supermini (clio - sandero σε εκδόσεις lpg)
      3. οικονομικό -και άρα χειροκίνητο- suv (vitara - duster)
      4. μεταχειρισμένο χειροκίνητο κάποιων -λίγων- ετών, με ταβάνι τα 10-11 χιλιάρικα, ταβάνι τα 70-80κ χιλιόμετρα, ώστε απλώς ''να κάνω τη δουλειά μου'' και να το δώσω όταν ξεκαθαρίσει το μέλλον (πχ κάποιο πιο οικογενειακό; ). Παραδείγματα: κάποιο corsa του 15, κάποιο ibiza, ίσως ακόμα και κάποιο up/citigo/mii.

      Τα ηλεκτρικά τα έχω αποκλείσει, δεν έχω υποδομή φόρτισης πουθενά. Επίσης, έχω αποκλείσει τα ενεργοβόρα (παρότι ωραία αμάξια - τα έχω οδηγήσει - ibiza + i20). Γενικά ψάχνω οχήματα με το μικρότερο δυνατό λειτουργικό κόστος (σέρβις - καύσιμο - ασφάλεια). Γι' αυτό και με έχει ψήσει κάπως το δωρεάν σέρβις του κλιό για 5ετία που τρέχει τώρα, αυτές τις μέρες. Είναι σα να αφαιρείται ένα χιλιάρικο - 1500άρι από την τιμή του οχήματος.

      Πού κολλάω; Όσα ανήκουν στο (1), μου φαίνονται πανάκριβα γι' αυτό που προσφέρουν. Οι χώροι του γιάρις πχ, είναι για 2 ενήλικες. 4 στριμώχνονται. Πολύ φτηνιάρικο μέσα. Δεν αξίζει ούτε τα 20 της μάζντα, ούτε τα 22 της τογιότα. Το κολτ/κλιό μου άρεσε πολύ περισσότερο ως αυτοκίνητο κι αίσθηση χώρων, αλλά ανεβαίνουμε στα 22 και 24 (με δωρεάν 5ετές σέρβις το 2ο).

      Όσα ανήκουν στο (2) τικάρουν πιο πολλά κουτάκια, αλλά εγείρεται θέμα χειροκίνητου σε κάποιον που θα περνάει αρκετή ώρα στην Αθήνα. Δεν θέλω να σκάσω 16-20 χιλιάρικα για να λέω μετά ''ωχ και πόσο συμπλέκτη έχω να τραβήξω σήμερα''. Στα συν, με lpg θα αποφύγω τη νοθεία πολύ παραπάνω, θα κινούμαι πολύ φθηνότερα στην επαρχία και θα έχω απλούστερο κινητήρα.

      Τα του (3) θα με καλύπτουν καλύτερα σε ελληνικούς δρόμους και ταξίδι, αλλά έχουν πολλά από τα προβλήματα των (2) ΚΑΙ υψηλότερη τιμή.

      Ως προς το (4), έχω ανοικτά ραντάρ για οικονομικά και προσεγμένα μεταχειρισμένα στον κύκλο μου. Κανείς δεν τα δίνει όμως, γιατί δεν έχει να πάρει καινούρια.

      Και, φυσικά, ως ''4.5'' επιλογή, έχω να κάνω κάποιο φτηνό λήζινκ 6μήνου (καθώς ελ.επ.) και να αναβάλω την απόφαση για το φθινόπωρο- χειμώνα που θεωρώ θα δούμε καλούτσικη διόρθωση τιμών προς τα κάτω, πιθανώς και κάποια συμβολική (ή μη) κρατική επιδότηση - απόσυρση.

      Γνώμες ευπρόσδεκτες όλες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tolisk20 last edited by tolisk20

        Στη θεση σου θα περνα ενα υβριδικο yaris 5ετιας+ στα χιλιομετρα που θες με 12-14 χιλ..φτηνη κτηση,οικονομια,αξιοπιστια,αυτοματο τεραστια ξεκουραση στη πολη,το πουλας την επομενη μερα..
        Α και πισω ειναι πιο μεγαλο απ το καινουργιο..

        https://www.car.gr/classifieds/cars/view/43591260-toyota-yaris

        M 1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • W
          w202-amg last edited by

          Golf mk4 1,4 ,βάλε lpg, θα κοστίζει λιγότερο από όλα αυτά, ασφαλές είναι, ανταλλακτικά ξεφτίλα,σε 2-3 χρόνια το πουλάς και ουσιαστικά δεν θα χεις χάσει και κάτι ιδιαίτερο.
          υ.γ. δεν έχει οθόνη κλαιν.

          M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mbakurin @w202-amg last edited by

            @w202-amg said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

            Golf mk4 1,4

            Έγραψα ΛΙΓΩΝ ετών. Με ένα πρόχειρο σερτς στο καρ (χωρίς να ξέρω αν είναι σωστό), μου εμφανίζονται αυτοκίνητα που είναι περίπου στην ηλικία μου (22-24 ετών).

            W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mbakurin @tolisk20 last edited by

              @tolisk20 said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

              Στη θεση σου θα περνα ενα υβριδικο yaris 5ετιας+ στα χιλιομετρα που θες με 12-14 χιλ..φτηνη κτηση,οικονομια,αξιοπιστια,αυτοματο τεραστια ξεκουραση στη πολη,το πουλας την επομενη μερα..
              Α και πισω ειναι πιο μεγαλο απ το καινουργιο..

              https://www.car.gr/classifieds/cars/view/43591260-toyota-yaris

              Ωραία ιδέα! Δεν είχα σκεφτεί κάτι τέτοιο! Ευχαριστώ πολύ!

              Είναι εξίσου στόχος κλεφτών με τα νέα γιάρις και τα παλαιότερα; Σε καταναλώσεις και σέρβις παραμένουν λιτοδίαιτα; Βλέπω το συγκεκριμένο έχει 100κ, θα δω μήπως βρω σε πιο ανθρώπινο μέγεθος (60-70). 120κ έχει το αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης μου και είναι 10ετίας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • W
                w202-amg @mbakurin last edited by

                @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                @w202-amg said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                Golf mk4 1,4
                

                Έγραψα ΛΙΓΩΝ ετών. Με ένα πρόχειρο σερτς στο καρ (χωρίς να ξέρω αν είναι σωστό), μου εμφανίζονται αυτοκίνητα που είναι περίπου στην ηλικία μου (22-24 ετών).

                Ναι το είδα..... Θα χάνεις χρήματα χωρίς κάτι ιδιαίτερο ενώ θα είσαι σε φάση αναμονής. Anyway προσωπική άποψη

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dstou last edited by

                  Το λήζινγκ 6μήνου θα σου κοστίσει οικονομικά, και η αγορά δεν θα έχει κάτι καινούργιο να σου πει σε τόσο λίγο διάστημα.

                  M 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • M
                    mbakurin @dstou last edited by

                    @dstou said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                    Το λήζινγκ 6μήνου θα σου κοστίσει οικονομικά, και η αγορά δεν θα έχει κάτι καινούργιο να σου πει σε τόσο λίγο διάστημα.

                    Μάλιστα, σωστό κι αυτό, δεδομένων των τιμών λήζινκ. Θα κοιτάξω επομένως γιάρις του 19.

                    Οι γνώστες προτείνετε κάποια συγκεκριμένη ''φουρνιά'', ή όλες καλές είναι; Βλέπω ότι τα υβριδικά γιάρις έχουν πολλά έτη κυκλοφορίας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • cirus
                      cirus last edited by

                      Με βάση αυτά που έγραψες πάντα :

                      Mg3 ή Citroen C3 αν θες καινούργιο

                      Φτηνά , οικονομικά αμαξάκια που θα κάνουν αυτό που θες

                      Cirus the virus

                      M 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        mbakurin @cirus last edited by

                        @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                        Με βάση αυτά που έγραψες πάντα :

                        Mg3 ή Citroen C3 αν θες καινούργιο

                        Φτηνά , οικονομικά αμαξάκια που θα κάνουν αυτό που θες

                        Σωστά με διάβασες, γιατί προτείνεις πράγματα που έχω σκεφτεί επίσης.

                        To μγ το έκανα τεστδριβ πέρσι τέτοια εποχή, όταν πρωτοήρθε τελοσπάντων.

                        Πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο και ό,τι πρέπει για την ηλικία μου, όντας και εντός μπάτζετ.

                        ΑΛΛΑ:

                        1. Τα γκρουπς στο ΦΒ, Έλληνες και ξένοι, λένε ότι άμα σου έρθει βλάβη, την έκατσες. Μήνες αναμονή και το επίσημο σέρβις νίπτει διαρκώς τας χείρας του. Δεν πολυξέρουν ούτε τα σέρβις τους με τι όχημα έχουν να κάνουν. Τι να την κάνεις την (πολύ καλή) εγγύηση, αν μια μεσαίου βεληνεκούς βλάβη μπορεί να σου βγάλει οφφ το όχημα για 1-2 μήνες;
                        2. Αμφιβάλλω ΠΑΡΑ πολύ για τη μεταπωλητική του αξία. Θεωρώ ότι σε 5-6 χρόνια θα πωληθεί έναντι 8-9 χιλιάρικων το πολύ, ενώ ένα τογιότα βαστάει.
                        3. Αναφορές σε ελληνικά και ξένα γκρουπς ότι το αμάξι συμπεριφέρεται αλλόκοτα και/ή ότι το χρώμα του ξεφλουδίζει υπό τον Γαλλικό ήλιο μέσα σε 1 χρόνο. Στην Ελλάδα, με τον όλεθρο που ζούμε Μάη - Σεπτέμβρη, τι θα κάνει;

                        Το C3 το ακούω πολύ πιο εύκολα, αλλά στη χειροκίνητη (και φθηνή) εκδοχή του, πάμε σε κόστος suzuki swift που θα είναι πολύ ευχερέστερο σε πόλη και οικονομικότερο σε καύσιμο. Στην υβριδική του, ανεβαίνουμε σε ποσά οποιουδήποτε άλλου δυνατού υβριδικού. Δεν το απορρίπτω τελείως, απλά δε μπορώ να δω το VFM του.

                        gatoz N cirus 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                        • gatoz
                          gatoz @mbakurin last edited by

                          @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                          @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                          Με βάση αυτά που έγραψες πάντα :

                          Mg3 ή Citroen C3 αν θες καινούργιο

                          Φτηνά , οικονομικά αμαξάκια που θα κάνουν αυτό που θες

                          Σωστά με διάβασες, γιατί προτείνεις πράγματα που έχω σκεφτεί επίσης.

                          To μγ το έκανα τεστδριβ πέρσι τέτοια εποχή, όταν πρωτοήρθε τελοσπάντων.

                          Πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο και ό,τι πρέπει για την ηλικία μου, όντας και εντός μπάτζετ.

                          ΑΛΛΑ:

                          1. Τα γκρουπς στο ΦΒ, Έλληνες και ξένοι, λένε ότι άμα σου έρθει βλάβη, την έκατσες. Μήνες αναμονή και το επίσημο σέρβις νίπτει διαρκώς τας χείρας του. Δεν πολυξέρουν ούτε τα σέρβις τους με τι όχημα έχουν να κάνουν. Τι να την κάνεις την (πολύ καλή) εγγύηση, αν μια μεσαίου βεληνεκούς βλάβη μπορεί να σου βγάλει οφφ το όχημα για 1-2 μήνες;
                          2. Αμφιβάλλω ΠΑΡΑ πολύ για τη μεταπωλητική του αξία. Θεωρώ ότι σε 5-6 χρόνια θα πωληθεί έναντι 8-9 χιλιάρικων το πολύ, ενώ ένα τογιότα βαστάει.
                          3. Αναφορές σε ελληνικά και ξένα γκρουπς ότι το αμάξι συμπεριφέρεται αλλόκοτα και/ή ότι το χρώμα του ξεφλουδίζει υπό τον Γαλλικό ήλιο μέσα σε 1 χρόνο. Στην Ελλάδα, με τον όλεθρο που ζούμε Μάη - Σεπτέμβρη, τι θα κάνει;

                          Το C3 το ακούω πολύ πιο εύκολα, αλλά στη χειροκίνητη (και φθηνή) εκδοχή του, πάμε σε κόστος suzuki swift που θα είναι πολύ ευχερέστερο σε πόλη και οικονομικότερο σε καύσιμο. Στην υβριδική του, ανεβαίνουμε σε ποσά οποιουδήποτε άλλου δυνατού υβριδικού. Δεν το απορρίπτω τελείως, απλά δε μπορώ να δω το VFM του.

                          με το σιτροεν ισως δεις βιεφεμ ή οχι, αυτο που σιγουρα θα δεις ειναι συνεργεια

                          #milf-a-man

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • N
                            nmsm2 @mbakurin last edited by

                            @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                            @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                            Με βάση αυτά που έγραψες πάντα :

                            Mg3 ή Citroen C3 αν θες καινούργιο

                            Φτηνά , οικονομικά αμαξάκια που θα κάνουν αυτό που θες

                            Σωστά με διάβασες, γιατί προτείνεις πράγματα που έχω σκεφτεί επίσης.

                            To μγ το έκανα τεστδριβ πέρσι τέτοια εποχή, όταν πρωτοήρθε τελοσπάντων.

                            Πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο και ό,τι πρέπει για την ηλικία μου, όντας και εντός μπάτζετ.

                            ΑΛΛΑ:

                            1. Τα γκρουπς στο ΦΒ, Έλληνες και ξένοι, λένε ότι άμα σου έρθει βλάβη, την έκατσες. Μήνες αναμονή και το επίσημο σέρβις νίπτει διαρκώς τας χείρας του. Δεν πολυξέρουν ούτε τα σέρβις τους με τι όχημα έχουν να κάνουν. Τι να την κάνεις την (πολύ καλή) εγγύηση, αν μια μεσαίου βεληνεκούς βλάβη μπορεί να σου βγάλει οφφ το όχημα για 1-2 μήνες;
                            2. Αμφιβάλλω ΠΑΡΑ πολύ για τη μεταπωλητική του αξία. Θεωρώ ότι σε 5-6 χρόνια θα πωληθεί έναντι 8-9 χιλιάρικων το πολύ, ενώ ένα τογιότα βαστάει.
                            3. Αναφορές σε ελληνικά και ξένα γκρουπς ότι το αμάξι συμπεριφέρεται αλλόκοτα και/ή ότι το χρώμα του ξεφλουδίζει υπό τον Γαλλικό ήλιο μέσα σε 1 χρόνο. Στην Ελλάδα, με τον όλεθρο που ζούμε Μάη - Σεπτέμβρη, τι θα κάνει;

                            Το C3 το ακούω πολύ πιο εύκολα, αλλά στη χειροκίνητη (και φθηνή) εκδοχή του, πάμε σε κόστος suzuki swift που θα είναι πολύ ευχερέστερο σε πόλη και οικονομικότερο σε καύσιμο. Στην υβριδική του, ανεβαίνουμε σε ποσά οποιουδήποτε άλλου δυνατού υβριδικού. Δεν το απορρίπτω τελείως, απλά δε μπορώ να δω το VFM του.

                            Βασικό κριτήριο για την επιλογή ενός αυτοκινήτου είναι το δίκτυο συντήρησης που διαθέτει και η διαθεσιμότητα σε ανταλλακτικά. Διαχρονικά στην Ελλάδα η toyota και ο εισαγωγέας vag έχουν το καλύτερο δίκτυο και μπορείς να βρεις ανταλλακτικά σε σύντομο χρόνο (όπως υποθέτω και psa λόγω συχνότητας ζημιών ).
                            Ως προς τα υβριδικά, τα εξουσιοδοτημένα της toyota έχουν τη μεγαλύτερη τεχνογνωσία και εμπειρία αφενός λόγω του τεράστιου αριθμού υβριδικών toyota που κυκλοφορούν και αφετέρου της πολυετούς ύπαρξης υβριδικών κινητήρων στα αυτοκίνητα της.
                            Μπορεί να ακούγονται ελκυστική η επιλογή mg ή άλλων κινεζικών που πλέον εισάγονται αλλά το αυτοκίνητο απαιτεί συντήρηση και επισκευή, οπότε το δίκτυο της εκάστοτε εταιρείας είναι καθοριστικός παράγοντας για την επιλογή.
                            Ως προς την μεταπώληση, συγγενικό πρόσωπο πούλησε yaris του 2007, 7.000 ευρώ μέσα σε μία εβδομάδα. Όχι αμελητέο.
                            Ως προς την αξιοπιστία ως κάτοχος toyota (cc) με 40.000 χλμ. σε δύο ετη και τρεις μήνες, σχεδόν όλα διανυθέντα σε συνθήκες κίνησης (Αθήνα), δεν έχει βγάλει απολύτως τίποτα ούτε μηχανολογικά, ούτε ηλεκτρονικά, το ecvt είναι φτιαγμένο για να το λιώνεις. Μπορεί να παραπονιόμαστε ότι ακούγεται όταν το ζορίσεις, ωστόσο σε πραγματικές συνθήκες κίνησης δηλαδή σε αστική μετακίνηση όπου γίνεται η μεγαλύτερη φθορά, είναι άσπαστο, σε αντίθεση με τα λοιπά αυτόματα (διπλοσύμπλεκτα και μη) της αγοράς τα οποία τρέμεις σε αστικές μετακινήσεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • gatoz
                              gatoz last edited by

                              ποιο αυτοματο με μετατροπεα ροπης εχει θεμα να 'τρεμεις'? βασικα ειναι οτι πιο ασπαστο

                              #milf-a-man

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • cirus
                                cirus @mbakurin last edited by cirus

                                @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                                @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                                Με βάση αυτά που έγραψες πάντα :

                                Mg3 ή Citroen C3 αν θες καινούργιο

                                Φτηνά , οικονομικά αμαξάκια που θα κάνουν αυτό που θες

                                Σωστά με διάβασες, γιατί προτείνεις πράγματα που έχω σκεφτεί επίσης.

                                To μγ το έκανα τεστδριβ πέρσι τέτοια εποχή, όταν πρωτοήρθε τελοσπάντων.

                                Πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο και ό,τι πρέπει για την ηλικία μου, όντας και εντός μπάτζετ.

                                ΑΛΛΑ:

                                1. Τα γκρουπς στο ΦΒ, Έλληνες και ξένοι, λένε ότι άμα σου έρθει βλάβη, την έκατσες. Μήνες αναμονή και το επίσημο σέρβις νίπτει διαρκώς τας χείρας του. Δεν πολυξέρουν ούτε τα σέρβις τους με τι όχημα έχουν να κάνουν. Τι να την κάνεις την (πολύ καλή) εγγύηση, αν μια μεσαίου βεληνεκούς βλάβη μπορεί να σου βγάλει οφφ το όχημα για 1-2 μήνες;
                                2. Αμφιβάλλω ΠΑΡΑ πολύ για τη μεταπωλητική του αξία. Θεωρώ ότι σε 5-6 χρόνια θα πωληθεί έναντι 8-9 χιλιάρικων το πολύ, ενώ ένα τογιότα βαστάει.
                                3. Αναφορές σε ελληνικά και ξένα γκρουπς ότι το αμάξι συμπεριφέρεται αλλόκοτα και/ή ότι το χρώμα του ξεφλουδίζει υπό τον Γαλλικό ήλιο μέσα σε 1 χρόνο. Στην Ελλάδα, με τον όλεθρο που ζούμε Μάη - Σεπτέμβρη, τι θα κάνει;

                                Το C3 το ακούω πολύ πιο εύκολα, αλλά στη χειροκίνητη (και φθηνή) εκδοχή του, πάμε σε κόστος suzuki swift που θα είναι πολύ ευχερέστερο σε πόλη και οικονομικότερο σε καύσιμο. Στην υβριδική του, ανεβαίνουμε σε ποσά οποιουδήποτε άλλου δυνατού υβριδικού. Δεν το απορρίπτω τελείως, απλά δε μπορώ να δω το VFM του.

                                Μιλάω για τα υβριδικα. Το χρώμα σε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα όπως και το βερνίκι ειναι άθλια είτε στο mg είτε σε οτιδήποτε. Μπορείς να κάνεις κεραμική αν θες για προστασία από τον ήλιο.

                                Το c τριο είναι πιο φτηνό από τα αντίστοιχα υβριδικά σε τιμή γενικά και είναι και αρκετά δυνατότερο από το swift.

                                Μεταπωλητικη αξία δεν θα έχει μεγάλη το mg αλλά έχει πάρα πολύ χαμηλή τιμή για αυτό που προσφέρει.

                                Ναι το Toyota έχει μεταπωλητικη αξία και είναι πιο αξιόπιστο αλλά είναι κονσερβοκουτι και φτηνιαρικο και ακριβο όπως έγραψες.

                                Κάπου πρέπει να κάνεις όμως και συ έκπτωση δεν μπορεί να τα θες ΟΛΑ. και φτηνή τιμή και μεταπώληση και αξιόπιστο και καλη εγγύηση και καλό εξειδικευμένο service και οικονομικό και χώρους και να μην είναι φτηνιαρικο και και και

                                Βάλε λίγο σε τάξη τις προτεραιότητες σου, όλα δεν μπορείς να τα έχεις κάπου θα πρέπει να κάνεις εκπτώσεις. Το τέλειο αυτοκίνητο δεν υπάρχει ή υπάρχει αν θες αλλά θα το πληρώσεις πολύ ακριβά. Αν θες να μπούμε σε αυτό το μονοπάτι πάρε το Lexus το lbx που σου τα έχει όλα εκτός από χώρους που είναι μέτριοι αλλά κοστίζει πολύ παραπάνω. Αν όχι βάλε τις προτεραιότητες σου σε μια σειρά όπως σου είπα πριν και διάλεξε τα πιο σημαντικά ώστε να κάνεις εκπτώσεις στα υπολοιπα

                                Cirus the virus

                                M G 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Στο swift μη ξεχνάμε το βάρος. Είναι πάρα πολύ χαμηλό οπότε τα ονομαστικά άλογα πρέπει να τα αξιολογείς με το βάρος

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mbakurin @cirus last edited by

                                    @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                                    @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                                    @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                                    Με βάση αυτά που έγραψες πάντα :

                                    Mg3 ή Citroen C3 αν θες καινούργιο

                                    Φτηνά , οικονομικά αμαξάκια που θα κάνουν αυτό που θες

                                    Σωστά με διάβασες, γιατί προτείνεις πράγματα που έχω σκεφτεί επίσης.

                                    To μγ το έκανα τεστδριβ πέρσι τέτοια εποχή, όταν πρωτοήρθε τελοσπάντων.

                                    Πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο και ό,τι πρέπει για την ηλικία μου, όντας και εντός μπάτζετ.

                                    ΑΛΛΑ:

                                    1. Τα γκρουπς στο ΦΒ, Έλληνες και ξένοι, λένε ότι άμα σου έρθει βλάβη, την έκατσες. Μήνες αναμονή και το επίσημο σέρβις νίπτει διαρκώς τας χείρας του. Δεν πολυξέρουν ούτε τα σέρβις τους με τι όχημα έχουν να κάνουν. Τι να την κάνεις την (πολύ καλή) εγγύηση, αν μια μεσαίου βεληνεκούς βλάβη μπορεί να σου βγάλει οφφ το όχημα για 1-2 μήνες;
                                    2. Αμφιβάλλω ΠΑΡΑ πολύ για τη μεταπωλητική του αξία. Θεωρώ ότι σε 5-6 χρόνια θα πωληθεί έναντι 8-9 χιλιάρικων το πολύ, ενώ ένα τογιότα βαστάει.
                                    3. Αναφορές σε ελληνικά και ξένα γκρουπς ότι το αμάξι συμπεριφέρεται αλλόκοτα και/ή ότι το χρώμα του ξεφλουδίζει υπό τον Γαλλικό ήλιο μέσα σε 1 χρόνο. Στην Ελλάδα, με τον όλεθρο που ζούμε Μάη - Σεπτέμβρη, τι θα κάνει;

                                    Το C3 το ακούω πολύ πιο εύκολα, αλλά στη χειροκίνητη (και φθηνή) εκδοχή του, πάμε σε κόστος suzuki swift που θα είναι πολύ ευχερέστερο σε πόλη και οικονομικότερο σε καύσιμο. Στην υβριδική του, ανεβαίνουμε σε ποσά οποιουδήποτε άλλου δυνατού υβριδικού. Δεν το απορρίπτω τελείως, απλά δε μπορώ να δω το VFM του.

                                    Μιλάω για τα υβριδικα. Το χρώμα σε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα όπως και το βερνίκι ειναι άθλια είτε στο mg είτε σε οτιδήποτε. Μπορείς να κάνεις κεραμική αν θες για προστασία από τον ήλιο.

                                    Το c τριο είναι πιο φτηνό από τα αντίστοιχα υβριδικά σε τιμή γενικά και είναι και αρκετά δυνατότερο από το swift.

                                    Μεταπωλητικη αξία δεν θα έχει μεγάλη το mg αλλά έχει πάρα πολύ χαμηλή τιμή για αυτό που προσφέρει.

                                    Ναι το Toyota έχει μεταπωλητικη αξία και είναι πιο αξιόπιστο αλλά είναι κονσερβοκουτι και φτηνιαρικο και ακριβο όπως έγραψες.

                                    Κάπου πρέπει να κάνεις όμως και συ έκπτωση δεν μπορεί να τα θες ΟΛΑ. και φτηνή τιμή και μεταπώληση και αξιόπιστο και καλη εγγύηση και καλό εξειδικευμένο service και οικονομικό και χώρους και να μην είναι φτηνιαρικο και και και

                                    Βάλε λίγο σε τάξη τις προτεραιότητες σου, όλα δεν μπορείς να τα έχεις κάπου θα πρέπει να κάνεις εκπτώσεις. Το τέλειο αυτοκίνητο δεν υπάρχει ή υπάρχει αν θες αλλά θα το πληρώσεις πολύ ακριβά. Αν θες να μπούμε σε αυτό το μονοπάτι πάρε το Lexus το lbx που σου τα έχει όλα εκτός από χώρους που είναι μέτριοι αλλά κοστίζει πολύ παραπάνω. Αν όχι βάλε τις προτεραιότητες σου σε μια σειρά όπως σου είπα πριν και διάλεξε τα πιο σημαντικά ώστε να κάνεις εκπτώσεις στα υπολοιπα

                                    Με σειρά σημασίας:

                                    1. Να μη σκοτωθώ επειδή αποφάσισε να φρενάρει στην Εθνική/επειδή είναι από τσίγγο/ επειδή πάει με μαξ 120.
                                    2. Να μην δώσω 21,5κ το 2025 και γίνουν 9κ το 2029.
                                    3. Να παρκάρω στην Αθήνα χωρίς 35 κύκλους και να κυκλοφορώ στην πόλη χωρίς να θέλω να αυτοκτονήσω από τον συμπλέκτη
                                    4. Να μην πάω μικρό σέρβις και βγει 250 ευρώ - να μην πάω να αλλάξω λάστιχα και κάνουν 800 - να μην τρέμω στο βενζινάδικο.
                                    5. Να μπορώ να βάλω τους γονείς μου (1,80 - 1,70) στα πίσω καθίσματα για μια βόλτα χωρίς να πάθουν κρίση πανικού
                                    6. Να μην οδηγώ κι αισθάνομαι ότι σέρνεται ο πωποδόπουλός μου στο δρόμο / ότι αν αλλάξω απότομα το λεβιέ θα μου μείνει στο χέρι.

                                    ΔΕΝ με απασχολεί καθόλου:

                                    1. οθόνες, ηλεκτρικά χειρόφρενα, φορτιστές κινητών και λοιπές κινεζίλες που προσθέτουν περιπλοκότητα και κόστος
                                    2. μέγεθος και ''μούρη''. Τα έχουμε πληρώσει και τα 2 πανάκριβα ως πολίτες κι ως χώρα.
                                    3. να γλιτώσω 500/1000/2000 στην αγορά, για να μου βγουν ξινά μετά.
                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      george.y @cirus last edited by george.y

                                      @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                                      Κάπου πρέπει να κάνεις όμως και συ έκπτωση δεν μπορεί να τα θες ΟΛΑ. και φτηνή τιμή και μεταπώληση και αξιόπιστο και καλη εγγύηση και καλό εξειδικευμένο service και οικονομικό και χώρους και να μην είναι φτηνιαρικο και και και

                                      Ακριβώς αυτό, δεν μπορείς να τα έχεις όλα και εσύ τελικά αποφασίζεις με βάση τις ΔΙΚΕΣ σου προτεραιότητες.
                                      Σε όλα τα παραπάνω υπάρχουν στανταρ απαντήσεις για διάφορες μάρκες και μοντέλα. Εφόσον έχεις ψάξει και ξέρεις τι υπάρχει εσύ θα αποφασίσεις, αλλά όλα μαζί δεν γίνονται (και προφανως το ξέρεις, απλά κουβέντα να γίνεται)

                                      Συγνώμη, αλλά πολλές προτεραιότητες δεν βγαζουν και πολύ νόημα... πχ

                                      Να μη σκοτωθώ επειδή αποφάσισε να φρενάρει στην Εθνική/επειδή είναι από τσίγγο
                                      Να μην δώσω 21,5κ το 2025 και γίνουν 9κ το 2029.
                                      Να παρκάρω στην Αθήνα χωρίς 35 κύκλους
                                      να μην πάω να αλλάξω λάστιχα και κάνουν 800

                                      Καποια είναι πιο "αντικειμενικα" πχ μεταπωλητική αξία εφόσον βλέπεις τι γινεται στην (ελληνική) αγορά
                                      Κάποια άλλα είναι εντελώς υποκειμενικά... πχ τι πίσω χώρους θεωρείς εσύ ικανοποιητικούς κλπ
                                      Καποια αλλά είναι θέμα πιθανοτήτων, πχ η αξιοπιστία, αυτό πληρώνεις. Στο χέρι σου είναι πόσο θες να παίξεις με τις πιθανοτητες

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • cirus
                                        cirus @mbakurin last edited by cirus

                                        @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                                        @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                                        @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                                        @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                                        Με βάση αυτά που έγραψες πάντα :

                                        Mg3 ή Citroen C3 αν θες καινούργιο

                                        Φτηνά , οικονομικά αμαξάκια που θα κάνουν αυτό που θες

                                        Σωστά με διάβασες, γιατί προτείνεις πράγματα που έχω σκεφτεί επίσης.

                                        To μγ το έκανα τεστδριβ πέρσι τέτοια εποχή, όταν πρωτοήρθε τελοσπάντων.

                                        Πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο και ό,τι πρέπει για την ηλικία μου, όντας και εντός μπάτζετ.

                                        ΑΛΛΑ:

                                        1. Τα γκρουπς στο ΦΒ, Έλληνες και ξένοι, λένε ότι άμα σου έρθει βλάβη, την έκατσες. Μήνες αναμονή και το επίσημο σέρβις νίπτει διαρκώς τας χείρας του. Δεν πολυξέρουν ούτε τα σέρβις τους με τι όχημα έχουν να κάνουν. Τι να την κάνεις την (πολύ καλή) εγγύηση, αν μια μεσαίου βεληνεκούς βλάβη μπορεί να σου βγάλει οφφ το όχημα για 1-2 μήνες;
                                        2. Αμφιβάλλω ΠΑΡΑ πολύ για τη μεταπωλητική του αξία. Θεωρώ ότι σε 5-6 χρόνια θα πωληθεί έναντι 8-9 χιλιάρικων το πολύ, ενώ ένα τογιότα βαστάει.
                                        3. Αναφορές σε ελληνικά και ξένα γκρουπς ότι το αμάξι συμπεριφέρεται αλλόκοτα και/ή ότι το χρώμα του ξεφλουδίζει υπό τον Γαλλικό ήλιο μέσα σε 1 χρόνο. Στην Ελλάδα, με τον όλεθρο που ζούμε Μάη - Σεπτέμβρη, τι θα κάνει;

                                        Το C3 το ακούω πολύ πιο εύκολα, αλλά στη χειροκίνητη (και φθηνή) εκδοχή του, πάμε σε κόστος suzuki swift που θα είναι πολύ ευχερέστερο σε πόλη και οικονομικότερο σε καύσιμο. Στην υβριδική του, ανεβαίνουμε σε ποσά οποιουδήποτε άλλου δυνατού υβριδικού. Δεν το απορρίπτω τελείως, απλά δε μπορώ να δω το VFM του.

                                        Μιλάω για τα υβριδικα. Το χρώμα σε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα όπως και το βερνίκι ειναι άθλια είτε στο mg είτε σε οτιδήποτε. Μπορείς να κάνεις κεραμική αν θες για προστασία από τον ήλιο.

                                        Το c τριο είναι πιο φτηνό από τα αντίστοιχα υβριδικά σε τιμή γενικά και είναι και αρκετά δυνατότερο από το swift.

                                        Μεταπωλητικη αξία δεν θα έχει μεγάλη το mg αλλά έχει πάρα πολύ χαμηλή τιμή για αυτό που προσφέρει.

                                        Ναι το Toyota έχει μεταπωλητικη αξία και είναι πιο αξιόπιστο αλλά είναι κονσερβοκουτι και φτηνιαρικο και ακριβο όπως έγραψες.

                                        Κάπου πρέπει να κάνεις όμως και συ έκπτωση δεν μπορεί να τα θες ΟΛΑ. και φτηνή τιμή και μεταπώληση και αξιόπιστο και καλη εγγύηση και καλό εξειδικευμένο service και οικονομικό και χώρους και να μην είναι φτηνιαρικο και και και

                                        Βάλε λίγο σε τάξη τις προτεραιότητες σου, όλα δεν μπορείς να τα έχεις κάπου θα πρέπει να κάνεις εκπτώσεις. Το τέλειο αυτοκίνητο δεν υπάρχει ή υπάρχει αν θες αλλά θα το πληρώσεις πολύ ακριβά. Αν θες να μπούμε σε αυτό το μονοπάτι πάρε το Lexus το lbx που σου τα έχει όλα εκτός από χώρους που είναι μέτριοι αλλά κοστίζει πολύ παραπάνω. Αν όχι βάλε τις προτεραιότητες σου σε μια σειρά όπως σου είπα πριν και διάλεξε τα πιο σημαντικά ώστε να κάνεις εκπτώσεις στα υπολοιπα

                                        Με σειρά σημασίας:

                                        1. Να μη σκοτωθώ επειδή αποφάσισε να φρενάρει στην Εθνική/επειδή είναι από τσίγγο/ επειδή πάει με μαξ 120.
                                        2. Να μην δώσω 21,5κ το 2025 και γίνουν 9κ το 2029.
                                        3. Να παρκάρω στην Αθήνα χωρίς 35 κύκλους και να κυκλοφορώ στην πόλη χωρίς να θέλω να αυτοκτονήσω από τον συμπλέκτη
                                        4. Να μην πάω μικρό σέρβις και βγει 250 ευρώ - να μην πάω να αλλάξω λάστιχα και κάνουν 800 - να μην τρέμω στο βενζινάδικο.
                                        5. Να μπορώ να βάλω τους γονείς μου (1,80 - 1,70) στα πίσω καθίσματα για μια βόλτα χωρίς να πάθουν κρίση πανικού
                                        6. Να μην οδηγώ κι αισθάνομαι ότι σέρνεται ο πωποδόπουλός μου στο δρόμο / ότι αν αλλάξω απότομα το λεβιέ θα μου μείνει στο χέρι.

                                        ΔΕΝ με απασχολεί καθόλου:

                                        1. οθόνες, ηλεκτρικά χειρόφρενα, φορτιστές κινητών και λοιπές κινεζίλες που προσθέτουν περιπλοκότητα και κόστος
                                        2. μέγεθος και ''μούρη''. Τα έχουμε πληρώσει και τα 2 πανάκριβα ως πολίτες κι ως χώρα.
                                        3. να γλιτώσω 500/1000/2000 στην αγορά, για να μου βγουν ξινά μετά.

                                        το πρωτο ειναι βλακεια που γραφεις, σορυ κιολας , συχρονα αμαξια ολα εχουν περασει crash test και ακομα και αυτα που εχουν 3 αστερια θα ειχαν 5 τα προηγουμενα ετη (ειναι δηλαδη πολυ ασφαλη)

                                        και το 3 πανω κάτω αλλα οκ , απλά πήγαινε σε αυτοματο και εισαι κομπλέ.

                                        οπως και στο 6 πήγαινε σε αυτοματο και ασε τα manual

                                        λοιπόν συμφωνα με τα παραπάνω αναθεωρω αυτα που εγραψα για mg3 και C3 και προτεινω (με το που ειδα οτι γραφεις για κινεζιες, τελιωσαν οι κινεζικες μαρκες σε προτασεις αν και θα αναθεωρησεις μονος σου τα επομενα χρονια οταν καταλάβεις ποσο μπροστα ειναι οι κινεζοι σε τεχνολογια):

                                        yaris cross και c3 hybrid λοιπόν αυτοματα φυσικά και τα 2

                                        και τα 2 καλή μεταπώληση θα εχουν σχετικά το ενα γιατι ειναι toyota και το αλλο γιατι το μοντελο ΤΩΡΑ βγηκε στην αγορα και δεν θα εχει αλλαξει καν το 2029 που λες οποτε θα εχει σχετικά καλή μεταπώληση (οχι οσο το toyota)

                                        και τα 2 καλυπτουν αυτα που θες. Εγω θα προτιμουσα το C3 γιατι ειναι ολοκαινουργιο μοντελο, πολύ πολύ πιο ομορφο από το ασχημο yaris cross και εχει μεγαλύτερους χώρους. Θα καταλώνει λιγο περισσότερο ομως από τον πρωταθλητη yaris cross σε αυτο (αλλα και πάλι θα ειναι πολύ οικονομικο) και οσον αφορα αξιοπιστια, ειναι εντελως νεο μοντελο και δεν ξέρουμε

                                        αλλα φυσικα το yaris θα ειναι πιο οικονομικο και θα έχει καλύτερη αξιοπιστια και καλύτερη μεταπώληση. Στα κακα του ειναι η ασχημια (αυτο ομως ειναι προσωπικη γνωμη), το μικρο ανοιγμα πορτων πίσω αρα ολοκληρη προσπαθεια να μπεις/βγεις, οι μικροι χώροι, η φτηνια μεσα, η ηχομονωση και ο ηχος του ccvt.

                                        εγω σου προτεινω αυτα τα 2 με τα καλά τους και τα κακά τους και από εκει και πέρα εσυ ξέρεις καλύτερα

                                        Cirus the virus

                                        M 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • M
                                          mbakurin @cirus last edited by

                                          @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                                          @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                                          @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                                          @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                                          @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                                          Με βάση αυτά που έγραψες πάντα :

                                          Mg3 ή Citroen C3 αν θες καινούργιο

                                          Φτηνά , οικονομικά αμαξάκια που θα κάνουν αυτό που θες

                                          Σωστά με διάβασες, γιατί προτείνεις πράγματα που έχω σκεφτεί επίσης.

                                          To μγ το έκανα τεστδριβ πέρσι τέτοια εποχή, όταν πρωτοήρθε τελοσπάντων.

                                          Πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο και ό,τι πρέπει για την ηλικία μου, όντας και εντός μπάτζετ.

                                          ΑΛΛΑ:

                                          1. Τα γκρουπς στο ΦΒ, Έλληνες και ξένοι, λένε ότι άμα σου έρθει βλάβη, την έκατσες. Μήνες αναμονή και το επίσημο σέρβις νίπτει διαρκώς τας χείρας του. Δεν πολυξέρουν ούτε τα σέρβις τους με τι όχημα έχουν να κάνουν. Τι να την κάνεις την (πολύ καλή) εγγύηση, αν μια μεσαίου βεληνεκούς βλάβη μπορεί να σου βγάλει οφφ το όχημα για 1-2 μήνες;
                                          2. Αμφιβάλλω ΠΑΡΑ πολύ για τη μεταπωλητική του αξία. Θεωρώ ότι σε 5-6 χρόνια θα πωληθεί έναντι 8-9 χιλιάρικων το πολύ, ενώ ένα τογιότα βαστάει.
                                          3. Αναφορές σε ελληνικά και ξένα γκρουπς ότι το αμάξι συμπεριφέρεται αλλόκοτα και/ή ότι το χρώμα του ξεφλουδίζει υπό τον Γαλλικό ήλιο μέσα σε 1 χρόνο. Στην Ελλάδα, με τον όλεθρο που ζούμε Μάη - Σεπτέμβρη, τι θα κάνει;

                                          Το C3 το ακούω πολύ πιο εύκολα, αλλά στη χειροκίνητη (και φθηνή) εκδοχή του, πάμε σε κόστος suzuki swift που θα είναι πολύ ευχερέστερο σε πόλη και οικονομικότερο σε καύσιμο. Στην υβριδική του, ανεβαίνουμε σε ποσά οποιουδήποτε άλλου δυνατού υβριδικού. Δεν το απορρίπτω τελείως, απλά δε μπορώ να δω το VFM του.

                                          Μιλάω για τα υβριδικα. Το χρώμα σε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα όπως και το βερνίκι ειναι άθλια είτε στο mg είτε σε οτιδήποτε. Μπορείς να κάνεις κεραμική αν θες για προστασία από τον ήλιο.

                                          Το c τριο είναι πιο φτηνό από τα αντίστοιχα υβριδικά σε τιμή γενικά και είναι και αρκετά δυνατότερο από το swift.

                                          Μεταπωλητικη αξία δεν θα έχει μεγάλη το mg αλλά έχει πάρα πολύ χαμηλή τιμή για αυτό που προσφέρει.

                                          Ναι το Toyota έχει μεταπωλητικη αξία και είναι πιο αξιόπιστο αλλά είναι κονσερβοκουτι και φτηνιαρικο και ακριβο όπως έγραψες.

                                          Κάπου πρέπει να κάνεις όμως και συ έκπτωση δεν μπορεί να τα θες ΟΛΑ. και φτηνή τιμή και μεταπώληση και αξιόπιστο και καλη εγγύηση και καλό εξειδικευμένο service και οικονομικό και χώρους και να μην είναι φτηνιαρικο και και και

                                          Βάλε λίγο σε τάξη τις προτεραιότητες σου, όλα δεν μπορείς να τα έχεις κάπου θα πρέπει να κάνεις εκπτώσεις. Το τέλειο αυτοκίνητο δεν υπάρχει ή υπάρχει αν θες αλλά θα το πληρώσεις πολύ ακριβά. Αν θες να μπούμε σε αυτό το μονοπάτι πάρε το Lexus το lbx που σου τα έχει όλα εκτός από χώρους που είναι μέτριοι αλλά κοστίζει πολύ παραπάνω. Αν όχι βάλε τις προτεραιότητες σου σε μια σειρά όπως σου είπα πριν και διάλεξε τα πιο σημαντικά ώστε να κάνεις εκπτώσεις στα υπολοιπα

                                          Με σειρά σημασίας:

                                          1. Να μη σκοτωθώ επειδή αποφάσισε να φρενάρει στην Εθνική/επειδή είναι από τσίγγο/ επειδή πάει με μαξ 120.
                                          2. Να μην δώσω 21,5κ το 2025 και γίνουν 9κ το 2029.
                                          3. Να παρκάρω στην Αθήνα χωρίς 35 κύκλους και να κυκλοφορώ στην πόλη χωρίς να θέλω να αυτοκτονήσω από τον συμπλέκτη
                                          4. Να μην πάω μικρό σέρβις και βγει 250 ευρώ - να μην πάω να αλλάξω λάστιχα και κάνουν 800 - να μην τρέμω στο βενζινάδικο.
                                          5. Να μπορώ να βάλω τους γονείς μου (1,80 - 1,70) στα πίσω καθίσματα για μια βόλτα χωρίς να πάθουν κρίση πανικού
                                          6. Να μην οδηγώ κι αισθάνομαι ότι σέρνεται ο πωποδόπουλός μου στο δρόμο / ότι αν αλλάξω απότομα το λεβιέ θα μου μείνει στο χέρι.

                                          ΔΕΝ με απασχολεί καθόλου:

                                          1. οθόνες, ηλεκτρικά χειρόφρενα, φορτιστές κινητών και λοιπές κινεζίλες που προσθέτουν περιπλοκότητα και κόστος
                                          2. μέγεθος και ''μούρη''. Τα έχουμε πληρώσει και τα 2 πανάκριβα ως πολίτες κι ως χώρα.
                                          3. να γλιτώσω 500/1000/2000 στην αγορά, για να μου βγουν ξινά μετά.

                                          το πρωτο ειναι βλακεια που γραφεις, σορυ κιολας , συχρονα αμαξια ολα εχουν περασει crash test και ακομα και αυτα που εχουν 3 αστερια θα ειχαν 5 τα προηγουμενα ετη (ειναι δηλαδη πολυ ασφαλη)

                                          και το 3 πανω κάτω αλλα οκ , απλά πήγαινε σε αυτοματο και εισαι κομπλέ.

                                          οπως και στο 6 πήγαινε σε αυτοματο και ασε τα manual

                                          λοιπόν συμφωνα με τα παραπάνω αναθεωρω αυτα που εγραψα για mg3 και C3 και προτεινω (με το που ειδα οτι γραφεις για κινεζιες, τελιωσαν οι κινεζικες μαρκες σε προτασεις αν και θα αναθεωρησεις μονος σου τα επομενα χρονια οταν καταλάβεις ποσο μπροστα ειναι οι κινεζοι σε τεχνολογια):

                                          yaris cross και c3 hybrid λοιπόν αυτοματα φυσικά και τα 2

                                          και τα 2 καλή μεταπώληση θα εχουν σχετικά το ενα γιατι ειναι toyota και το αλλο γιατι το μοντελο ΤΩΡΑ βγηκε στην αγορα και δεν θα εχει αλλαξει καν το 2029 που λες οποτε θα εχει σχετικά καλή μεταπώληση (οχι οσο το toyota)

                                          και τα 2 καλυπτουν αυτα που θες. Εγω θα προτιμουσα το C3 γιατι ειναι ολοκαινουργιο μοντελο, πολύ πολύ πιο ομορφο από το ασχημο yaris cross και εχει μεγαλύτερους χώρους. Θα καταλώνει λιγο περισσότερο ομως από τον πρωταθλητη yaris cross σε αυτο (αλλα και πάλι θα ειναι πολύ οικονομικο) και οσον αφορα αξιοπιστια, ειναι εντελως νεο μοντελο και δεν ξέρουμε

                                          αλλα φυσικα το yaris θα ειναι πιο οικονομικο και θα έχει καλύτερη αξιοπιστια και καλύτερη μεταπώληση. Στα κακα του ειναι η ασχημια (αυτο ομως ειναι προσωπικη γνωμη), το μικρο ανοιγμα πορτων πίσω αρα ολοκληρη προσπαθεια να μπεις/βγεις, οι μικροι χώροι, η φτηνια μεσα, η ηχομονωση και ο ηχος του ccvt.

                                          εγω σου προτεινω αυτα τα 2 με τα καλά τους και τα κακά τους και από εκει και πέρα εσυ ξέρεις καλύτερα

                                          Το 1 δεν είναι βλακεία, δες τα κρας τεστ του σαντέρο πχ. Τρώνε οι επιβάτες την κονσόλα δόξα πατρί οριακά πριν προλάβει να ανοίξει ο αερόσακος. Ειδάλλως, το αυτοκίνητο με ΛΠΓ είναι ο Πατέρας του ΒΦΜ και πιθανότατα θα το είχα πάρει ήδη, αγνοώντας την ανυπαρξία αυτόματου κιβωτίου και την όποια σχεδιαστική σπαρτιατικότητα (μου αρέσει και στη βασική του σε3 αυτό).

                                          Το 3ο επίσης δεν είναι βλακεία, γιατί τα σύγχρονα οχήματα είναι πάνω από 4 μέτρα και δεινοπαθούν στο πάρκινκ, πού να μπει και το χειροκίνητο στη μέση. Οδηγώ μεν χειροκίνητο σουζούκι σπλας του 13, το οποίο δε, είναι 3,72 μήκος, κι έτσι κάτι χάνεις- κάτι κερδίζεις. Άμα ήταν 4 μέτρα και χειροκίνητο, θα ήταν 2πλό βάσανο.

                                          Άσχετο, αλλά στο αμαξάκι αυτό χωράω άψογα εγώ με 1,84 και ο πατέρας μου πίσω με 1,79. Και παρκάρεις όπου θες και χωράς. Γιατί στο γιάρις των 4,05 να μη γίνεται αυτό, ενώ στο κλιό των 4,10 να γίνεται οριακά; Μίκρυναν οι χώροι παρόλο που μεγάλωσαν τα μεγέθη; Γιατί;

                                          Το 6 είναι σοβαρότατο, γιατί πχ η σκληρότατη ανάρτηση του ι20 είναι Ο,ΤΙ χειρότερο για ελληνοδρόμια. Τραγωδία και βασανισμό του κόκκυγα. 😛

                                          Το 3 το είδα στην έκθεση του Οκτωβρίου - Νοεμβρίου, καλό ήταν! Δυνατή Ευρωπαϊκή αντεπίθεση, αλλά δεν με πείθει για αξιοπιστία η Στελλάντις, ούτε η Σιτροέν προ στελλάντις είχε κάποια τρομερή φήμη. Στα 22κ πάντως της βασικής υβριδικής του έκδοσης, είναι καλά τοποθετημένο.

                                          Σημαντικό: Όταν λέω ''Κινεζιές'', δεν εννοώ από άποψη ποιότητας. Είμαι συνεπής κινεζόφιλος καταναλωτής από την εφηβεία μου. Είχα το 2015 κινητό leeco και xiaomi όταν όλα τα λυκειόπαιδα είχαν σάμσουνκ-αηφον και με κορόιδευαν ότι θα ανατιναχτώ, θα ψηθώ κλπ κλπ. Όταν έπαιζα pubg με 300fps βέβαια, το βούλωναν. 😛

                                          Κινεζιά εννοώ το μενταλιτέ του κινέζου. Γκλόσσυ οθόνες, ηλεκτρονικά μπιχλιμπίδια, υπερβολικά φλεξαρίσματα τεχνολογίας και γυαλάδας. Το αυτοκίνητο είναι μέσο μεταφοράς, όχι γκάτζετ. Εκτίθεται σε ήλιους, σκόνες, χώματα κλπ κλπ, ΔΕΝ θέλω να βασίζομαι σε μία hardware - hardwired touchscreen για να έχω κλιματισμό και πλοήγηση στο αυτοκίνητό μου. Ούτε χρειάζομαι ασύρματη φόρτιση και 50 θύρες USB, έχω φορτιστές ποιότητας. Ούτε χειρόφρενο με κουμπί, Δόξα τω Θεώ, το χειροκίνητο μια χαρά το δουλεύω. Υπό αυτή την έννοια, μου αρέσει το ''σκέτο'' ΣΕ3, το βιτάρα, που πολλοί άμπαλοι μπιχλιμπιδάκηδες το κράζουν ως απαρχαιωμένο, και γενικά όποιο αυτοκίνητο δεν υπερ-περιπλοκοποιεί απλά πράγματα. 😉

                                          ektoras cirus fanis75 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Ανέφερε κάτι τετοιο το Euron cap για το sandero ή είναι δική σου άποψη;

                                            Πως κρίνεις ότι θα έτρωγαν στο δόξα πατρί το ταμπλό. Το γνωρίζεις ότι έχει την ίδια πλατφόρμα με το clio του είδους αεροσακους και τα ίδια συστήματα;

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr