-
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Παραμύθια.
τα νούμερα είναι ξεκάθαρα, αλλά τώρα βαριέμαι...
Αύριο που είναι Σάββατο θα βάλουμε ένα αμαξάκι λήζινγκ και ένα αγορά και θα διασκεδάσουμε με τις γατιές...
πιπες, ειπαμε, κλεψε το κρατος και τους συμπολιτες σου που ξερετε καλα οι εργολαβοι, στα νομιμα δεν το εχετε
Μηδενικά επιχειρήματα, μόνο άναρθρες κραυγές για να καλύψεις την κομπινούλα που κάνετε με το κράτος σε βάρος των υπολοίπων.
-
@otso said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
Γάτε δεν πας καλά. Τα λέω απλά και τα λες μπερδεμένα. Καληνύχτα
Απο τωρα ; μολις ξαναγεμισα το ποτηρι
Πρέπει και ο αντίπαλος να είναι αξιόμαχος.
Να μην κλέβουμε εκκλησία...
Δεν είμαστε γαύροι...
-
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
Και η ιδιοκτησία έχει ΦΠΑ. Nothing new here
τι ακριβως λες απλα εδω?
φπα εχουν ολα τα αγαθα
και συμπεριλαμβανεται στη τιμη
οταν αγοραζεις με ληζινγκ δεν αγοραζεις αγαθο αλλα υπηρεσια
και επιβαρυνεται με 24%
εαν λοιπον αγορασει η ληζινγκ 100000 ενα αμαξι με τον φπα και τα παντα ολα, θα το μισθωσει με ληζινγκ τουλαχιστον 100000+24% φπα
κατανοητο? αρα ο μισθωτης θα πληρωσει 124000 ενω το αυτοκινητο κοστιζει με φπα 100000.
και τον φπα αυτον δεν τον συμψηφιζει.Πίπες, αλλά είπαμε αύριο με νούμερα, για να κάνουμε πλάκα στα νούμερα...
-
Μην βάλεις και εικόνα στην ψεύτικη αποτίμηση που κάνεις γιατί θα σε μπανάρουν...
-
@jamesd said in PEUGEOT FORUM:
Το kuga phev στην Avis αξίας 50000 με 20% προκαταβολή έχει 48μηνο μίσθωμα 320 ευρώ με ΦΠΑ. Σου έπιασαν τον *!λο…
Αυτό γιατί είναι τόσο φθηνό;
https://www.myavis.gr/el/ford-kuga
Μου κάνει εντύπωση.
-
@supergeorge said in PEUGEOT FORUM:
@jamesd said in PEUGEOT FORUM:
Το kuga phev στην Avis αξίας 50000 με 20% προκαταβολή έχει 48μηνο μίσθωμα 320 ευρώ με ΦΠΑ. Σου έπιασαν τον *!λο…
Αυτό γιατί είναι τόσο φθηνό;
https://www.myavis.gr/el/ford-kuga
Μου κάνει εντύπωση.
Όντως χαμηλό μίσθωμα δεν ξέρω γιατί, πάντως παρά την χαμηλή τιμή, τον ιδιώτη δεν τον συμφέρει…
-
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
Και η ιδιοκτησία έχει ΦΠΑ. Nothing new here
τι ακριβως λες απλα εδω?
φπα εχουν ολα τα αγαθα
και συμπεριλαμβανεται στη τιμη
οταν αγοραζεις με ληζινγκ δεν αγοραζεις αγαθο αλλα υπηρεσια
και επιβαρυνεται με 24%
εαν λοιπον αγορασει η ληζινγκ 100000 ενα αμαξι με τον φπα και τα παντα ολα, θα το μισθωσει με ληζινγκ τουλαχιστον 100000+24% φπα
κατανοητο? αρα ο μισθωτης θα πληρωσει 124000 ενω το αυτοκινητο κοστιζει με φπα 100000.
και τον φπα αυτον δεν τον συμψηφιζει.Σημειώνεται ότι, οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, οι επιχειρήσεις που μισθώνουν αυτοκίνητα και οι επιχειρήσεις εκπαίδευσης οδηγών αυτοκινήτων, κατά την ενδοκοινοτική απόκτηση των μεταφορικών μέσων γενικά, στην ουσία δεν θα καταβάλλουν Φ.Π.Α. λόγω της χρεοπίστωσης του φόρου για τα παραπάνω αυτοκίνητα, εφόσον αυτά εκπίπτουν στο αντικείμενο εργασιών τους, και δεν θα δηλώνουν τις αποκτήσεις τους αυτές με ειδική προσωρινή δήλωση αλλά με την δήλωση της οικείας φορολογικής περιόδου.
Κατανοητό;
-
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
Και η ιδιοκτησία έχει ΦΠΑ. Nothing new here
τι ακριβως λες απλα εδω?
φπα εχουν ολα τα αγαθα
και συμπεριλαμβανεται στη τιμη
οταν αγοραζεις με ληζινγκ δεν αγοραζεις αγαθο αλλα υπηρεσια
και επιβαρυνεται με 24%
εαν λοιπον αγορασει η ληζινγκ 100000 ενα αμαξι με τον φπα και τα παντα ολα, θα το μισθωσει με ληζινγκ τουλαχιστον 100000+24% φπα
κατανοητο? αρα ο μισθωτης θα πληρωσει 124000 ενω το αυτοκινητο κοστιζει με φπα 100000.
και τον φπα αυτον δεν τον συμψηφιζει.Σημειώνεται ότι, οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, οι επιχειρήσεις που μισθώνουν αυτοκίνητα και οι επιχειρήσεις εκπαίδευσης οδηγών αυτοκινήτων, κατά την ενδοκοινοτική απόκτηση των μεταφορικών μέσων γενικά, στην ουσία δεν θα καταβάλλουν Φ.Π.Α. λόγω της χρεοπίστωσης του φόρου για τα παραπάνω αυτοκίνητα, εφόσον αυτά εκπίπτουν στο αντικείμενο εργασιών τους, και δεν θα δηλώνουν τις αποκτήσεις τους αυτές με ειδική προσωρινή δήλωση αλλά με την δήλωση της οικείας φορολογικής περιόδου.
Κατανοητό;
Μα τι λες?
Είμαι εγώ εταιρεία λίζινγκ ή δάσκαλος οδηγών?
Μόνο αυτοί γλυτώνουν τον φπα
Χτύπησε μπλε του κουλι η εξήγηση σου, οτιναναι -
Ο ΦΠΑ καταβάλεται σε όλες τις εισαγωγές, αυτοί έχουν δικαίωμα να τον εκπίπτουν διότι είναι το προϊόν που εμπορεύονται.
Οι μοναδικές περιπτώσεις νομίζω που δεν καταβάλλεται ΦΠΑ είναι στα test drives για λόγους επίδειξης εκθέσεων κτλ
-
Λοιπόν έκανα μία μικρή έρευνα.
Γενικά στα λήζινγκ τα φεβ είναι λίγα και δεν έχουν και όλες οι λήζ τέτοια αμάξια.
Βρήκα λοιπόν 3 αυτοκίνητα.
Ολες οι τιμές των μισθωμάτων είναι με ΦΠΑ, όπως βέβαια και οι λιανικές.Το πρώτο είναι το DS7 Pallas 4κίνητο με τα 300 άλογα και τιμή καταλόγου εταιρείας 51800.
Στο λήζινγκ θέλουν 651 για 47 δόσεις και 10540 προκαταβολή και σύνολο 41137.
Το δεύτερο είναι η GLA e250 φεβ με 218 άλογα και τιμή καταλόγου 52550, όπου δεν ξέρω αν η έκδοση του λήζινγκ έχει καλύτερο εξοπλισμό.
Λήζινγκ 570 δόση και 10478 προκαταβολή. Σύνολο 37268.
Αυτά τα δύο έχουν θερμικούς κινητήρες 1.6 και 1.3 αντίστοιχα, οπότε δεν έχουν φόρο πολυτελείας και μεγάλο τεκμήριο, στοιχείο σημαντικό για την μεταπώληση τους.
Το τρίτο είναι το XC60 φεβ με τα 350 άλογα και τιμή καταλόγου 72131.
Δόση 577 και προκαταβολή 17980. Σύνολο 45099.
Για να κάνουμε συγκρίσεις θα υπολογίζουμε επιτόκιο 9 % ετήσιο. Ασφάλεια ετήσια μικτή 250 ευρώ ανά 10000 αξία, σέρβις και αναλώσιμα για 4 χρόνια άρα και μια φορά λάστιχα 150 ευρώ ανά 10000, τέλη κυκλοφορίας δεν έχουν.
Το DS7 των 51800 και 41300 χρηματοδότηση έχει τόκους 7500, ασφάλεια 5000, σέρβις κλπ 3000, σύνολο κόστους 67300.
Το GLA e250 των 52550 και 42000 χρηματοδότηση έχει αντίστοιχα κόστη 7550, 5000 και 3000 σύνολο κόστους 68100.
Το XC 60 των 72131 και 54100 χρηματοδότηση έχει 9750, 7000, 4250 και σύνολο 93100.
Πάμε τώρα στην μεταπώληση.
Το DS7 λόγω ονόματος θα έχει τιμή ανταλλαγής σε έμπορο το πολύ 60 % της αρχικής αξίας, δηλαδή 31300, οπότε το κόστος για τον ιδιώτη είναι 67300 - 31300 = 36000.
Το GLA e250 θα έχει λόγω ονόματος, που φαίνεται και στο χαμηλότερο μίσθιο, 65 % της αρχικής αξίας δηλαδή 34100. Κόστος 68100 - 34100 = 34000.
Για το XC 60 λόγω ονόματος, δίλιτρου και ακριβής τιμής πάλι μέχρι 60 % δηλαδή 43100. Κόστος 93100 - 43100 = 50000.
Πάμε τώρα στους λήζινγκ. Εδώ θα αφαιρέσουμε το 22 % του φόρου που γλυτώνοι οι γάτοι της αγοράς...
Οι τιμές των τριών είναι 32087, 29069 και 35177.
Τι κερδίζουν οι γάτοι είναι ξεκάθαρο :
32087 έναντι 36000 του ιδιώτη
29069 έναντι 34000 του ιδιώτη
35177 έναντι 50000 του ιδιώτη.
Στα δύο πρώτα έχουμε κάπου 15 % επιπλέον όφελος για τους γάτους και το δικαίωμα να τα σπάνε στα βουνά χωρίς κανένα προσωπικό ρίσκο.
Στο τρίτο, επειδή είναι ακριβό το αμάξι, μπορεί να νιαουρίσει κανένας καίλας ότι πληρώνει εταιρικό φόρο, οπότε η διαφορά δεν είναι τόση, αλλά εδώ υπάρχει και απάντηση, ότι η μεταπώληση ενός τέτοιου αυτοκινήτου που θα έχει για 6 χρόνια ακόμα φόρο πολυτελείας και μεγάλο τεκμήριο, ίσως ρίξει την τιμή ανταλλαγής στον έμπορο στο 50 % αντί για το 60 % που έβαλα.
Σε κάθε περίπτωση οι γάτοι είναι πολλαπλώς οφελημένοι,, για αυτό υπάρχουν και οι εταιρείες λήζινγκ, γιατί υπάρχουν μεγάλα οφέλη για τις εταιρείες.
Α ξέχασα και κάτι ακόμα.
Οι γάτοι που δεν μας το είπε όλες αυτές τις μέρες, στα φεβ δεν γλυτώνουν φόρο 22 %. Αλλά το 125 του μισθώματος, ήτοι ένα 5,5 % ακόμα, ενώ στα ηλεκτρικά πέραν της επιδότησης που παίρνουν και οι ιδιώτες γλυτώνουν το 150 % του μισθώματος δηλαδή 33 % λιγότερο.
Στην περίπτωση μας πάμε χαλαρά στο 30 % όφελος το λιγότερο σε σχέση με τον ιδιώτη, χωρίς καμία ανασφάλεια, με άμεση αντικατάσταση αυτοκινήτου, αν το σπάσεις ή σου χαλάσει, με μηδενικό άγχος μεταπώλησης για αυτό και οι εταιρείες λήζινγκ αυξάνονται και πληθύνονται...
Θα έλεγα του γάτου, να βάλει χορηγό την σόφτεξ, γιατί με τόσα δάκρυα που βγάζει, θα της κάνει μεγάλο τζίρο...
ΥΓ περιμένω τώρα την κλασσική απάντηση με μαύρα και λοιπά για να πετάξει την μπαλίτσα έξω από το γήπεδο, αφού δεν έχει διαιτητή δικό του όπως έχει μάθει για να γλυτώνει...
-
@gatoz said in [PEUGEOT FORUM]
εαν λοιπον αγορασει η ληζινγκ 100000 ενα αμαξι με τον φπα και τα παντα ολα, θα το μισθωσει με ληζινγκ τουλαχιστον 100000+24% φπα
κατανοητο? αρα ο μισθωτης θα πληρωσει 124000 ενω το αυτοκινητο κοστιζει με φπα 100000.
και τον φπα αυτον δεν τον συμψηφιζει.Επειδή επιμένεις με το ίδιο ύφος διάβασε τι έγραψες και κατάλαβε ότι ήταν λάθος. ΦΠΑ καταβάλει ο τελικός καταναλωτής στην ΕΕ. Εάν δεν τα καταλαβαίνετε αυτά ασχοληθείτε με αυτά που καταλαβαίνετε.
-
Όλοι καταβάλουν ΦΠΑ. Απλώς εκπίπτει ως επιχείρηση.
ΔΕΝ γίνεται να μην καταβληθεί ΦΠΑ εκτός αν ζητήσεις ειδικό καθεστώς επιστροφής ή εξαίρεσης
-
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
@gatoz said in [PEUGEOT FORUM]
εαν λοιπον αγορασει η ληζινγκ 100000 ενα αμαξι με τον φπα και τα παντα ολα, θα το μισθωσει με ληζινγκ τουλαχιστον 100000+24% φπα
κατανοητο? αρα ο μισθωτης θα πληρωσει 124000 ενω το αυτοκινητο κοστιζει με φπα 100000.
και τον φπα αυτον δεν τον συμψηφιζει.Επειδή επιμένεις με το ίδιο ύφος διάβασε τι έγραψες και κατάλαβε ότι ήταν λάθος. ΦΠΑ καταβάλει ο τελικός καταναλωτής στην ΕΕ. Εάν δεν τα καταλαβαίνετε αυτά ασχοληθείτε με αυτά που καταλαβαίνετε.
Παλι δεν το έχεις
Το φπα των μισθωσεων ειχ ΔΕΝ εμπίπτει από το φπα της επιχείρησης, θεωρείται σε αυτή την περίπτωση τελικός καταναλωτής της υπηρεσίας. -
Δεν μίλησα για το εάν εκπίπτει στον καταναλωτή αλλά για το πως διαμορφώνεται η τιμή πώλησης; Εάν πιστεύετε ότι ο ΦΠΑ πληρώνεται δύο φορές τότε δεν έχω άλλο σχόλιο.
-
Για τις εισαγωγές λέει. Όχι για την πράξη της πώλησης
-
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
Δεν μίλησα για το εάν εκπίπτει στον καταναλωτή αλλά για το πως διαμορφώνεται η τιμή πώλησης; Εάν πιστεύετε ότι ο ΦΠΑ πληρώνεται δύο φορές τότε δεν έχω άλλο σχόλιο.
Δεν αντιλαμβανεσαι, πραγματικά...
-
Μια χαρά στα λέει.
Εσύ πληρώνεις ΦΠΑ για το μίσθωμα και δεν το εκπίπτεις ως ΦΠΑ, αλλά ως έξοδο.
Η λήζινγκ όμως έχει άλλο καθεστώς αφού είναι εμπόρευμα της.
-
Επειδή έχω μεσάνυχτα για το leasing τι ακριβώς γίνεται με τα εταιρικά;
Έχουν μειωμένο κόστος αγοράς (δόσεων δηλαδή) σε σχέση με ένα ιδιωτικό ix;
Η έκπτωση φόρου στην επιχείρηση δημιουργεί όφελος και στο φυσικό πρόσωπο;
Και εν τέλει πληρώνει ο εργαζόμενος μηνιαίο μίσθωμα ή ουσιαστικά το καταβάλλει η επιχείρηση και αυτός βάζει μόνο τη βενζίνη;
-
Αρχικά να πούμε ότι εδώ η συζήτηση γίνεται για το λήζινγκ των αμαξιών των αφεντικών. Οχι των υπαλλήλων.
Γιατί άλλα αμάξια παίρνουν τα αφεντικά και άλλα οι υπάλληλοι.
Οπότε τα λήζινγκ εκπίπτουν από τα έσοδα της εταιρείας και γλυτώνουν τον φόρο του 22 %.
Οταν αυτά είναι πλάγκ ιν γλυτώνουν 27,5 % και όταν είναι ηλεκτρικά 33 % της αξίας των μισθωμάτων, μαζί με την προκαταβολή και το φπα τους.
Εταιρικός φόρος υπάρχει στα θερμικά μόνο όταν περνάνε κάποια αξία προ φόρων, ενώ στα πλάγκ ιν είναι μεγάλη η αξία και στα ηλεκτρικά νομίζω δεν υπάρχει φόρος.
Ο υπάλληλος αν δεν πληρώνει φόρο, μπορεί να πληρώνει το καύσιμο, ή μπορεί να του το πληρώνει και αυτό η εταιρεία.
Είναι θέμα συμφωνίας.
Στο λήζινγκ δεν σου μένει το αμάξι, εκτός άν έχεις συμφωνήσει εξαγορά από την αρχή.
Ο ιδιώτης πληρώνει παραπάνω και παίρνει ένα μέρος πίσω με την μεταπώληση.
-
Αφού είναι λειτουργικά ρε συ ταξιδευτή, πρέπει να δικαιολογηθεί προς τον έφορο ότι φέρουν λειτουργική ιδιότητα
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΜΙΣΘΩΣΗ είναι.
Αγορά με leasing συμφέρει?