-
Πήρε μεγάλο πρώτο μίσθωμα αλλά σχετικά μικρές μηνιαίες δόσεις. Εάν το κρατήσεις τέσσερα χρόνια ή όσα είναι η συμφωνία τα ίδια λεφτά θα δώσεις είτε μπροστά είτε πίσω
-
-
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
Πήρε μεγάλο πρώτο μίσθωμα αλλά σχετικά μικρές μηνιαίες δόσεις. Εάν το κρατήσεις τέσσερα χρόνια ή όσα είναι η συμφωνία τα ίδια λεφτά θα δώσεις είτε μπροστά είτε πίσω
ξαναλεω, εχει σημασια η εποχη
μιλαμε για ακριβως μετα απο τη παυση παραγωγης λογω κορωνοϊου
τοτε ηταν η καλυτερη προσφορα premium στην αγορα
μετα απο 2 χρονια το επαιρνες πολυ φθηνοτεραη διαφορα πρακτικα ειναι η επιβαρυνση του φπα, εαν κοστιζει ενα αμαξι 100000 να το αγορασεις, σε ληζ το πληρωνεις 124000 και μετα πληρωνεις τα παντα αλλα και πριμιο στη ληζινγκ, μαγαζι ειναι δεν δουλευει για τη καλη ψυχη
και η μειωση στην εφορια ισχυει μονο για ρυπους κατω απο 50, αλλιως εχει τσεκουρι στο τελος της χρονιας με επιβαρυνση σε παροχες σε ειδος του χρηστη.
-
@otso Τρώγοντας pop corn
-
Αν δεν συμφέρει το leasing (εταιρικό ή ιδιωτικό), που κι εγώ πιστεύω ότι δεν συμφέρει για ενα εμπορικό αυτοκινητο που μπορείς να το αγοράσεις ιδιωτικά και στη 5ετία να το μεταπωλήσεις , τότε γιατί 3 στα 4 αυτοκίνητα 0-5 ετών που κυκλοφορούν είναι πλέον leasing;
Όπου γυρίσεις να κοιτάξεις, βλέπεις παντού leasing... -
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Ωραίο το παραμύθι.
Αλλά δεν έχεις βάλει κανένα αναλώσιμο, τακάκια, μπαταρία, και οτιδήποτε άλλο τύχει στον ιδιώτη και βάζεις τιμή εισαγωγής που πουλάει ο έμπορος και όχι ανταλλαγής σε ιδιώτη που είναι το σωστό.
Δηλαδή όταν ο έμπορος πουλάει 35, εσένα πόσο θα στο πάρει ?
Γιατί μιλάμε να μην ασχοληθείς να πουλήσεις, όπως δεν ασχολείσαι με το λήζινγκ.
Πάνω από 30000 με τίποτα. Αρα χάνεις χαλαρά 35000 μπορεί και παραπάνω αφού είναι ειδικό αμάξι.
Οπότε κερδισμένος και χωρίς να σε νοιάζει το σπας εκτός δρόμου, που ο ιδιώτης θα είχε χάσει την εγγύηση του, αφού είναι σαφής όρος να κυκλοφορεί σε κανονικούς δρόμους το αυτοκίνητο.
35 πουλιουνται τα εισαγωγης οποτε τα ντοπια τουλαχιστον τοσο αλλα σιγουρα και αρκετα παραπανω. τι σχεση εχει ποσο αγοραζει ο εμπορας?
μη λες οτιναναι για να δικαιολογηθεις
επισης εβαλα ετησιο σερβις 400 αντι για 150-200 γιατι εβαλα και τακακια και οτι αλλο
ειναι προφανες οτι δεν εχεις ιδεα τι λεςΤο 3008 είχε σέρβις δεύτερου χρόνου 270 ευρώ. Τόσο είναι γενικά. Χωρίς κάτι επιπλέον. Αρα μιλάμε για 1080 χωρίς τίποτα άλλο. Τα 520 στα 4 χρόνια και 80000 χλμ είναι λίγα.
Αλλά μην σταθούμε στα ψιλά.
Το θέμα του εμπόρου το περνάς στην ζούλα γιατί εκεί καταρρίπτεται το αφήγημα σου.
Στο λήζινγκ ΔΕΝ σε νοιάζει η μεταπώληση.
Το αφήνεις και φεύγεις.
Στο δικό σου σε νοιάζει. Αλλά επειδή πρέπει πάλι για λόγους ισονομίας, να το αφήσεις και να φύγεις θα βάλεις τιμή ανταλλαγής σε έμπορο.
Το πόσο θα το πάρει θα αφήσω τους φίλους εδώ να μας πουν, οι οποίοι ξέρουν τι τιμές δίνουν οι έμποροι.
Και θα βάλω τιμή ανταλλαγής με καινούργιο, όχι να στο αγοράσει μετρητά, που θα ήταν πιο χαμηλά ακόμα.
-
Και η ιδιοκτησία έχει ΦΠΑ. Nothing new here
-
@bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:
Αν δεν συμφέρει το leasing (εταιρικό ή ιδιωτικό), που κι εγώ πιστεύω ότι δεν συμφέρει για ενα εμπορικό αυτοκινητο που μπορείς να το αγοράσεις ιδιωτικά, τότε γιατί 3 στα 4 αυτοκίνητα 0-5 ετών που κυκλοφορούν είναι πλέον leasing;
Όπου γυρίσεις να κοιτάξεις, βλέπεις παντού leasing...Διότι γλυτώνουν κάποιες εργοδοτικές εισφορές που είναι μεγάλες μετα ένα ύψος μισθού, οπότε σου λέει τα λεφτά που θα σου έδινα στα δίνω σε υλική αμοιβή για να τα πάρεις όλα εσύ, διότι ούτως ή άλλως αυτοκίνητο θα αγόραζες.
Φορολογείται όμως κανονικά
-
@bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:
Αν δεν συμφέρει το leasing (εταιρικό ή ιδιωτικό), που κι εγώ πιστεύω ότι δεν συμφέρει για ενα εμπορικό αυτοκινητο που μπορείς να το αγοράσεις ιδιωτικά και στη 5ετία να το μεταπωλησεις , τότε γιατί 3 στα 4 αυτοκίνητα 0-5 ετών που κυκλοφορούν είναι πλέον leasing;
Όπου γυρίσεις να κοιτάξεις, βλέπεις παντού leasing...Απλά γιατί ο γάτος μας λέει παπάτζες όπως τον συμφέρει.
Αν κάνουμε το παράδειγμα μου, λήζινγκ έναντι αγοράς και μεταπώλησης σε σημερινά μοντέλα, θα φανεί πόσο κερδίζουν και για αυτό τα παίρνουν λήζινγκ.
Οι εταιρείες λήζινγκ έχουν ένα κέρδος 10-12 % συνήθως.
-
Άλλο θέλω να πω, αν εξοικονομήσεις από φόρο 9000 βγάζεις σχεδόν την προκαταβολή. Τι σου μένει, το μηνιαίο μίσθωμα που ισοδυναμεί με το κόστος καυσίμου ενός απλού, το οποίο και εξοικονομείς με ένα p hev ανάλογα με τα χλμ που κανεις και κυκλοφορείς με ένα παραγωγικό αμάξι 50 χιλιάδων ευρώ. Βολικό. Στην περίπτωση όμως του ιδιώτη θα σου φάνε όλο το κεφάλαιο οι προστάτζες ανά τετραετία. Αυτή είναι η διαφορά.
-
Το κέρδος από την πώληση ενός αυτοκινήτου το παίρνει ο έμπορος που το πουλάει. Στα leasing το παίρνουν σταδιακά μέσα σε 4-5 χρόνια ενώ στις ιδιόκτητες πωλήσεις αμέσως.
-
@jamesd said in PEUGEOT FORUM:
Άλλο θέλω να πω, αν εξοικονομήσεις από φόρο 9000 βγάζεις σχεδόν την προκαταβολή. Τι σου μένει, το κόστος καυσίμου ενός phev, μικρό (βγάζει μεγάλο μέρος ή όλο του μηνιαίο μίσθωμα ανάλογα με τα χλμ που κανεις) και κυκλοφορείς με ένα παραγωγικό αμάξι 50 χιλιάδων ευρώ. Βολικό. Στην περίπτωση όμως του ιδιώτη θα σου φάνε όλο το κεφάλαιο οι προστάτζες ανά τετραετία. Αυτή είναι η διαφορά.
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
Και η ιδιοκτησία έχει ΦΠΑ. Nothing new here
-
γιατι κυκλοφορουν ληζινκ = απλο, σας το γραφει ο λαπης, η διαφορα ειναι στις ασφαλιστικες εισφορες, ο εφκα εργαζομενου ειναι σε οτι βλεπετε σχεδον σαραντατακατο
-
επισης εχει επιβαρυνση σε κεφαλαιο το οποιο σου το χρεωνει κανονικα η εταιρεια ληζινγκ. και επιπλεον κερδος. τα 9000 που τα βρηκες? το 22% του ποσου ειναι η εφορια και μονο για πολυ χαμηλους ρυπους και λτπφ < 40000. μικροτερη πρωτη δοση, μικροτερο ποσο αφαιρειται.
-
οχι, δεν εχει φπα η ιδιοκτησια, στην τιμη ειναι ηδη πληρωμενο!!! ρε συ μηδενικε δεν περιμενα απο εσενα ασχετοσυνη οπως του φοροφυγα εργολαβου. εστω οτι η τιμη ενος αυτοκινητου ειναι 100000 τελικη τιμη να το πληρωσεις να πας σπιτι σου. ε, στο ληζινγκ σου κοβει τιμολογιο παροχης υπηρεσιων 100000 και πληρωνεις και επιπλεον φπα 24%, αρα συνολικα 124000. αυτες οι 24000 δεν αφαιρουνται απο τον φπα της επιχειρησης, στα ειχ απαγορευεται.
-
σε κουταμαρες φοροφυγαδων δε εχει νοημα η απαντηση.
-
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@otso said in PEUGEOT FORUM:
παντως ο Φανης βαζει λαικ και στους 2
Φίλοι είμαστε όλοι...
Ακριβώς!
-
Παραμύθια.
τα νούμερα είναι ξεκάθαρα, αλλά τώρα βαριέμαι...
Αύριο που είναι Σάββατο θα βάλουμε ένα αμαξάκι λήζινγκ και ένα αγορά και θα διασκεδάσουμε με τις γατιές...
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Παραμύθια.
τα νούμερα είναι ξεκάθαρα, αλλά τώρα βαριέμαι...
Αύριο που είναι Σάββατο θα βάλουμε ένα αμαξάκι λήζινγκ και ένα αγορά και θα διασκεδάσουμε με τις γατιές...
πιπες, ειπαμε, κλεψε το κρατος και τους συμπολιτες σου που ξερετε καλα οι εργολαβοι, στα νομιμα δεν το εχετε
-
@bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:
Αν δεν συμφέρει το leasing (εταιρικό ή ιδιωτικό), που κι εγώ πιστεύω ότι δεν συμφέρει για ενα εμπορικό αυτοκινητο που μπορείς να το αγοράσεις ιδιωτικά και στη 5ετία να το μεταπωλήσεις , τότε γιατί 3 στα 4 αυτοκίνητα 0-5 ετών που κυκλοφορούν είναι πλέον leasing;
Όπου γυρίσεις να κοιτάξεις, βλέπεις παντού leasing...Γιατί υπάρχουν πάρα πολλά εταιρικά, ειδικά με τις επιπλέον αποσβέσεις που δίνει το κράτος στις εταιρίες για phev & ev και ταυτόχρονα αυτά δεν επιβαρύνουν και τον χρήστη με επιπλέον φόρο.
Οπότε συμφέρει και τον εργοδότη και τον εργαζόμενο, αντί π.χ. να πάρει €200 αύξηση τον μήνα, να πάρει ένα εταιρικό αμάξι.
-
και για να μην ξεχνιωμαστε γιατι κρυβεις τις ντροπες της μαρκας
Τελική αποτίμηση
Σε λίγες μέρες το γαλλοχρεπο θα ειναι παρελθον, εχει μπει μπροστα η διαδικασια απαλλαγης απο αυτο.
Οταν το επιλεξα το 2021 το θεωρησα μια εξαιρετικη προταση αν και με τσιμπημενη τιμη. Ειχα αποφασισει να βαλω πισω μου την ταλαιπωρια που ειχα τραβηξει με το 508 και τα λεφτα που ειχα χασει εξαιτιας του, τα αμαξια τα παιρνω με εξαγορα ωστε να μεινουν ή σε εμένα ή σε κάποιο φιλο, καθως δεν ηθελα να το παρει ουτε εχθρος μου αν και τελικα στον κριου θα το εδινα και τσαμπα να δει τη γλυκα.
Σκεφτηκα λοιπον οτι οι γαλλοι θα ειχαν κανει κατι καλυτερο σε αξιοπιστια στο κορυφαιο οχημα του μπραντ.
Ετσι το πηρα και αυτο με εξαγορα φυσικα χωνωντας ενα σωρο γιουρα.
Και για ακομη μια φορα οι γαλλοι με εξαπατησαν και εχασα τα λεφτα μου.
Τελικα αν εξαιρεσω τις πρωτες μερες, πολυ λιγες, που δουλευε κανονικα και εδειχνε εξαιρετικη επιλογη, μετα απο αυτες η ζωη ηταν ολο προβληματα, ολο συνεργεια, ολα χαμενες ωρες στους δρομους και χιλιαδες ευρω σε ταξι.
Επειδη ειμαι και ολιγον απο μαλακας μαλιστα καποια στιγμη πηρα μερικα χρεπια απο τους απατεωνες και στην εταιρεια, ντηζελ και βενζινες. Με αποτελεσμα παλι χαμενες εργατοωρες και φουλ του ταξι, δημιουργησα προβλημα στους εργαζομενους μου. Βλεπεις δεν ειμαστε ολοι κληρονομοι να εχουμε χρονο να ασχολιομαστε με τις γαλλικες αστοχιες. Οποιος εχει αμφιβολιες για τα λεγομενα μου, να του δωσω vin να δει λιστα....
Τελικα αποδεικνύονται οι χειροτερες κατασκευες που κυκλοφορουν στους δρομους, αυτοκινητα με επωδυνη ιδιοκτησια/χρηση. Ολα.
Αν τα χρηματα σας τα βγαζετε δυσκολα εργαζομενοι, μεινετε μακρυα, θα ερθει η ωρα που θα μετανοιωσετε, ειναι μηχανολογικα απατεωνες και πηγες προβληματων, θα σωσετε την ψυχικη σας υγεια και δεν θα ενισχυσετε τους κλεφτες και ψευτες παραγωγους μηχανολογικα αχρηστων οχηματων.Για εμενα εχει τελειωσει η μπραντα και οι παραμπραντες της, οποιος σας τα συστηνει, μονο εκ του πονηρου να τον αντιμετωπιζετε, ειναι ευκολα να μιλας με τα λεφτα αλλων...
-
Γάτε δεν πας καλά. Τα λέω απλά και τα λες μπερδεμένα. Καληνύχτα
-
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
Γάτε δεν πας καλά. Τα λέω απλά και τα λες μπερδεμένα. Καληνύχτα
Απο τωρα ; μολις ξαναγεμισα το ποτηρι
-
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
Και η ιδιοκτησία έχει ΦΠΑ. Nothing new here
τι ακριβως λες απλα εδω?
φπα εχουν ολα τα αγαθα
και συμπεριλαμβανεται στη τιμη
οταν αγοραζεις με ληζινγκ δεν αγοραζεις αγαθο αλλα υπηρεσια
και επιβαρυνεται με 24%
εαν λοιπον αγορασει η ληζινγκ 100000 ενα αμαξι με τον φπα και τα παντα ολα, θα το μισθωσει με ληζινγκ τουλαχιστον 100000+24% φπα
κατανοητο? αρα ο μισθωτης θα πληρωσει 124000 ενω το αυτοκινητο κοστιζει με φπα 100000.
και τον φπα αυτον δεν τον συμψηφιζει.
Αγορά με leasing συμφέρει?