-
Καλημέρα σε όλους. Σας έχω νέα. Προχθές γύρισα από ταξίδι στο εξωτερικό - φυσικά με το MG μου. 4.302 χλμ σε 7 ημέρες. Νις / Λουμπίανα / Μπέργκαμο / Κόμμο / Μόντζα / Μιλάνο / Μαρανέλο / Ζαγκρεμπ & Σόφια. Ετοιμάζω λεπτομερές άρθρο. Το θέλετε;
-
Το τελω πολύ.
-
-
Καλημέρα σε όλους. Σας έχω νέα. Προχθές γύρισα από ταξίδι στο εξωτερικό - φυσικά με το MG μου. 4.302 χλμ σε 7 ημέρες. Νις / Λουμπίανα / Μπέργκαμο / Κόμμο / Μόντζα / Μιλάνο / Μαρανέλο / Ζαγκρεμπ & Σόφια. Ετοιμάζω λεπτομερές άρθρο. Το θέλετε;
Μ΄'αρεσει που ρωτας κιολας..Πως και πως περιμενουμε να γραψει καποιος την εμπειρια του απο το αμαξι..ποιο MG εχεις κατ αρχας..περιμενουμε την εμπειρια σου
-
@lakis-karalakis said in MG ZS:
Καλημέρα σε όλους. Σας έχω νέα. Προχθές γύρισα από ταξίδι στο εξωτερικό - φυσικά με το MG μου. 4.302 χλμ σε 7 ημέρες. Νις / Λουμπίανα / Μπέργκαμο / Κόμμο / Μόντζα / Μιλάνο / Μαρανέλο / Ζαγκρεμπ & Σόφια. Ετοιμάζω λεπτομερές άρθρο. Το θέλετε;
Μ΄'αρεσει που ρωτας κιολας..Πως και πως περιμενουμε να γραψει καποιος την εμπειρια του απο το αμαξι..ποιο MG εχεις κατ αρχας..περιμενουμε την εμπειρια σου
MG ZS Hybrid+, από την καραβιά του Οκτωβρίου.
-
Γράφε εσύ το άρθρο, μην απαντάς.

-
@lakis-karalakis said in MG ZS:
Καλημέρα σε όλους. Σας έχω νέα. Προχθές γύρισα από ταξίδι στο εξωτερικό - φυσικά με το MG μου. 4.302 χλμ σε 7 ημέρες. Νις / Λουμπίανα / Μπέργκαμο / Κόμμο / Μόντζα / Μιλάνο / Μαρανέλο / Ζαγκρεμπ & Σόφια. Ετοιμάζω λεπτομερές άρθρο. Το θέλετε;
Μ΄'αρεσει που ρωτας κιολας..Πως και πως περιμενουμε να γραψει καποιος την εμπειρια του απο το αμαξι..ποιο MG εχεις κατ αρχας..περιμενουμε την εμπειρια σου
MG ZS Hybrid+, από την καραβιά του Οκτωβρίου.
Luxury αν θυμάμαι καλά;
-
Καλημέρα σε όλους. Σας έχω νέα. Προχθές γύρισα από ταξίδι στο εξωτερικό - φυσικά με το MG μου. 4.302 χλμ σε 7 ημέρες. Νις / Λουμπίανα / Μπέργκαμο / Κόμμο / Μόντζα / Μιλάνο / Μαρανέλο / Ζαγκρεμπ & Σόφια. Ετοιμάζω λεπτομερές άρθρο. Το θέλετε;
Ωραίο ταξίδι! Το κείμενο θα το ανεβάσεις εδώ ή σε άλλο νήμα;
-
Από χθες το είπε.....
-
Μη βιάζεσαι. Άλλωστε, ξέρεις πού θα το διαβάσεις πρώτα...
-
Ε ναι ρε φίλε.

Γκολάρα εβαλες -
@lakis-karalakis said in MG ZS:
Καλημέρα σε όλους. Σας έχω νέα. Προχθές γύρισα από ταξίδι στο εξωτερικό - φυσικά με το MG μου. 4.302 χλμ σε 7 ημέρες. Νις / Λουμπίανα / Μπέργκαμο / Κόμμο / Μόντζα / Μιλάνο / Μαρανέλο / Ζαγκρεμπ & Σόφια. Ετοιμάζω λεπτομερές άρθρο. Το θέλετε;
Μ΄'αρεσει που ρωτας κιολας..Πως και πως περιμενουμε να γραψει καποιος την εμπειρια του απο το αμαξι..ποιο MG εχεις κατ αρχας..περιμενουμε την εμπειρια σου
MG ZS Hybrid+, από την καραβιά του Οκτωβρίου.
Luxury αν θυμάμαι καλά;
Σωστά θυμάσε αγαπητέ.
-
-
Πρωτομαγιάτικες εμπειρίες… Σήμερα έκανα πρωτομαγιάτικη εκδρομή στο Λιβάδι Ελασσόνας σε υψόμετρο 1200 μέτρα. Η διαδρομή ήταν Καρδίτσα- Λάρισα- Ελασσόνα -Λιβάδι 136 χλμ.
Η διαδρομή.. Η ανηφόρα ήταν γύρω στα 40 χλμ.. Περιλάμβανε και ανηφοριές σε εθνική οδό, αλλά και στενούς δρόμους με ανηφοριές πολύ απότομες και διαρκείας. Στην εθνική οδό με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση η ταχύτητα στην ανηφόρα ήταν μέχρι 110..
H συμπεριφορά του αυτοκινήτου μετά από το update .. Εκεί για πρώτη φορά μετά το update και μετά από ένα τέταρτο συνεχούς ανηφόρας με ταχύτητα 100-110 η μπαταρία έφτασε στην μια μπάρα και αναγκάστηκε να μπει σε λειτουργία ο θερμικός για μισό λεπτό με 4700 στροφές ..Από κει και πέρα με ταχύτητες 60-80 χλμ./ώρα η μπαταρία δεν έπεσε κάτω από 2 μπάρες.. Συνήθως την κρατούσε ο θερμικός στις 3 μπάρες. Στην υπόλοιπη διαδρομή δεν έπεσε σε καμία περίπτωση κάτω από τις 3 μπάρες ..στο 70% ήταν γεμάτη η μπαταρία.. Δεν ανέβασε στροφές πάνω από 4700 (που έγινε μια φορά σε όλη την διαδρομή)..Εκτός αν το πίεζες αρκετά σε προσπέραση στην ανηφόρα.
Απώλεια δύναμης.. Παρατήρησα σε όλη την ανηφορική διαδρομή μια φορά απώλεια δύναμης με 80χλμ/ώρα .Το αυτοκίνητο δεν ανταποκρινότανε στο γκάζι για λιγότερο από μισό λεπτό περίπου.. Οι στροφές όμως δεν ανέβηκαν πάνω από 3700..Αυτό το έκανε για πρώτη φορά στα 2000 χλμ. Δυστυχώς δεν πρόλαβα να γυρίσω το καντράν στην μπαταρία και δεν είδα αν είχε αδειάσει η μπαταρία.. Επειδή ο θερμικός γεμίζει την μπαταρία πολύ γρήγορα όταν γύρισα μετά από λίγο το καντράν στην μπαταρία είχε 3 μπάρες..
Τα συν του αυτοκινήτου.. Έχει πολύ καλό τιμόνι. Είναι σταθερό στον δρόμο.. Είναι συμπαγές σύνολο. Εχει φοβερή επιτάχυνση και στη ανηφόρα ακόμα..Βεβαια δεν έχεις πάντα τα 196 άλογα διαθέσιμά…Αλλά τα 140-150 τα έχεις..Λιγο προσοχή χρειάζεται με την μπαταρία και με το γκάζι ..Ειναι καινούργια τεχνολογία και θέλει να συνηθίσεις ..Στις στροφές παρουσιάζει μια ελέγξιμη υποστροφή.
Το 198ο άλογο.. Ένα άσπρο άλογο λίγο πριν φτάσουμε στο Λιβάδι πετάχτηκε στην μέση του δρόμου και πάτησα απότομα φρένο. Παραλίγο ο κινητήρας από 197 άλογα να γίνει κινητήρας των 198 αλόγων.. Το φρένο είναι απότομο ..Δεν έχει έστω και μια μικρή διαδρομή. Το φρένο πιάνει αμέσως με το απλό ακούμπημα του ποδιού.
Το μανάρι… Κατά τα αλλά το κεμπάπ ‘’μανάρι’’ (έτσι μάλλον το λένε στο βλαχοχώρι το μικρό αρνί) στην ταβέρνα Θέμις σε συνδυασμό με το ξυνοτυρι ήταν όνειρο.
Κατανάλωση.. Στα 5,6 λίτρα ο πηγαιμός με την ανηφόρα και 4 λιτρα/100χλμ ο ερχομός με την κατηφόρα. Μ.Ο .4,8 λίτρα. Με 140-160 πήγα για ένα πεντάλεπτο ..συνήθως πήγαινα με τον ΄΄αυτόματο πιλότο΄΄στα 110-120 χλμ. στην εθνική και 70-90 στις επαρχιακές οδούς.
Η εμπειρία μου ολοκληρώθηκε πλέον . -
Αγαπητοί συμφουρίτες. Το άρθρο έχει αποσταλεί στον εκδότη. Υπομονή.
-
Να προλάβουμε πριν το fl
-
-

-
Λάπη μου, δεν άντεξα να σε αφήσω στην αναμονή.
Πολλές ευχαριστίες στον εκλεκτό φίλο για την εμπιστοσύνη.
-

MG ZS