Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Qashqai 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan Qashqai 2021
    • 1
    • 2
    • 62
    • 63
    • 64
    • 65
    • 66
    • 67
    • 68
    • 64 / 68
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    96
    1355
    82618
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      festive last edited by

      Η πλήρως υβριδική έκδοση του Qashqai είναι η e-POWER 1.5, με τιμή εκκίνησης από 38.990 και εργοστασιακές μετρήσεις στα 5,3 – 5,5 λίτρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        mariolas last edited by mariolas

        40 k για Nissan υβριδικό?Καλά κάνει η Toyota και τα ανεβάζει.Το rav4 ξεκινάει με 38κ.Αστεια η κουβέντα

        T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • F
          festive last edited by

          Για να μην υπάρχει σύγχυση, η Nissan χαρακτηρίζει ως "hybrid" την έκδοση του Qashqai που στην πραγματικότητα διαθέτει mild hybrid σύστημα — δηλαδή περιορίζεται σε λειτουργίες όπως το start-stop, η υποβοήθηση κατά την εκκίνηση του κινητήρα και μια μικρή ενίσχυση στην επιτάχυνση. Η πλήρως υβριδική εκδοχή είναι η e-POWER, στην οποία το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρα, αλλά η ενέργεια προέρχεται από μια γεννήτρια που λειτουργεί με βενζίνη — ναι, βάζεις κανονικά βενζίνη για να 'πάρει μπρος' ο ηλεκτροκινητήρας. 😊

          S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            super-t @festive last edited by

            @festive said in Toyota Corolla Cross:

            Για να μην υπάρχει σύγχυση, η Nissan χαρακτηρίζει ως "hybrid" την έκδοση του Qashqai που στην πραγματικότητα διαθέτει mild hybrid σύστημα — δηλαδή περιορίζεται σε λειτουργίες όπως το start-stop, η υποβοήθηση κατά την εκκίνηση του κινητήρα και μια μικρή ενίσχυση στην επιτάχυνση. Η πλήρως υβριδική εκδοχή είναι η e-POWER, στην οποία το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρα, αλλά η ενέργεια προέρχεται από μια γεννήτρια που λειτουργεί με βενζίνη — ναι, βάζεις κανονικά βενζίνη για να 'πάρει μπρος' ο ηλεκτροκινητήρας. 😊

            Σε άλλα υβριδικά σαν της Toyota ή της Honda , δεν χρειάζεται να βάλεις βενζίνη; 🤔

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • F
              festive last edited by

              Φυσικά, απλώς το σχόλιο αναφέρεται στο γεγονός ότι, παρόλο που κινείσαι αποκλειστικά ηλεκτρικά με το e-Power, χρησιμοποιείς βενζίνη για να τροφοδοτήσεις τη γεννήτρια.

              T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                terryp117 @festive last edited by

                @festive said in Toyota Corolla Cross:

                Φυσικά, απλώς το σχόλιο αναφέρεται στο γεγονός ότι, παρόλο που κινείσαι αποκλειστικά ηλεκτρικά με το e-Power, χρησιμοποιείς βενζίνη για να τροφοδοτήσεις τη γεννήτρια.

                Αυτή είναι και η διαφορά του Νισσάν με το Τογιότα, κινείται αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση, μία πατέντα της Νισσάν..!!
                Το θέμα όμως είναι ότι για να το πάρεις αυτό θέλεις πάνω από 40000 ευρώ και είναι χωρίς τετρακίνηση στα 40+ χιλιάρικα...!!!
                Μήπως ξεφεύγουμε ..??
                Το απλό υβριδικό κασκάι με τη δωδεκάβολτη επιπλέον μπαταρία αν θυμάμαι καλά, κάποια στιγμή το είχαν πάει κι αυτό στα 40 χιλιάρικα και αναγκάστηκαν να το μαζέψουν διότι έπεσαν οι πωλήσεις...!!!
                Το τέλος του 2023 με αρχές του 2024 που έψαχνα να αγοράσω, ήδη η Νισσάν είχε κάνει μία μεγάλη βουτιά στις τιμές, διότι κασκάι και 40000, ΔΕΝ ΤΡΑΒΟΥΣΕ στην Ελληνική αγορά...!!!
                Δεν πιστεύω ότι αυτό το e power πούλησε στην Ελλάδα ειδικά και λόγω της καινοτομίας του, αλλά πιο πολύ λόγω της τιμής του...!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • georgemit
                  georgemit last edited by

                  To υβριδικό σύστημα της Νισσάν δεν είναι ούτε πατέντα της ούτε καινοτομία της.
                  Το είχε το opel ampera (chevrolet volt) ήδη από το 2011. Ο θερμικός δεν έδινε κίνηση στους τροχούς αλλά ουσιαστικά ήταν γεννήτρια που φόρτιζε τις μπαταρίες.

                  i30 1.5 160 N line!

                  T T S 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    terryp117 @georgemit last edited by terryp117

                    @georgemit said in Toyota Corolla Cross:

                    To υβριδικό σύστημα της Νισσάν δεν είναι ούτε πατέντα της ούτε καινοτομία της.
                    Το είχε το opel ampera (chevrolet volt) ήδη από το 2011. Ο θερμικός δεν έδινε κίνηση στους τροχούς αλλά ουσιαστικά ήταν γεννήτρια που φόρτιζε τις μπαταρίες.

                    Ευχαριστώ για την ενημέρωση, πήγα και διάβασα για το αμπέρα.
                    Δεν ξέρω αν το e power διαθέτει και πρίζα, το αμπέρα είχε, παρόλου που υπήρχε και ένα μοτέρ 86 ίππων θερμικό που γέμιζε τις μπαταρίες όπως το κασκάι...!!!
                    Προφανώς ήταν εναλλακτική λύση η πρίζα..!!
                    Στην Ελλάδα διάβασα ότι πουλήθηκαν 9 όπελ αμπέρα...!!!
                    Τώρα γιατί το σταμάτησε η Σεβρολέτ..??
                    Σίγουρα δεν πούλησε, αλλά ίσως έβγαλε και θέματα.
                    Πάντως και η Νισσάν με τα σαραντάρια δεν το βλέπω εύκολο να πουλήσει, διότι και οι καταναλώσεις, ένα βασικό κομμάτι που πάμε στα ηλεκτρικά, δεν είναι καλύτερες από τα υβριδικά της Τογιότα, η οποία τα έβαλε αυτά τα συστήματα και σε πολύ φθηνότερα αυτοκίνητα, 21 χιλιάρικα και παίρνεις Γιάρις, 28 παίρνεις κορόλα...!!!
                    Να φαντασθείς το κορόλα hatchback το αγόρασα το 2020 στα 22000 ευρώ και τώρα το βλέπω στα 28000...!!!
                    Το corolla cross το βλέπω στα ίδια σχεδόν λεφτά εδώ και 2 χρόνια, αλλά τώρα με τις αμερικανιές δεν ξέρω τι θα γίνει...!!!
                    Αυτοί που τα κλείνουν, ας το έχουν κάπου στο μυαλό τους, γιατί από ότι ξέρω η τιμή ΔΕΝ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ...!!!
                    ΥΓ. Καινοτομία σίγουρα δεν λέγεται, τώρα πατέντα..?? Το σίγουρο είναι πως πίστευα ότι το έκανε πρώτη η Νισσάν, για μαζική παραγωγή μιλάμε , αλλά είχα λάθος..!!! Σε ευχαριστώ πάντως , είναι ωραίο να μαθαίνεις, ειδικά όταν βάζεις στην άκρη τους εγωισμούς.
                    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ..!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tolisk20 @georgemit last edited by

                      @georgemit said in Toyota Corolla Cross:

                      To υβριδικό σύστημα της Νισσάν δεν είναι ούτε πατέντα της ούτε καινοτομία της.
                      Το είχε το opel ampera (chevrolet volt) ήδη από το 2011. Ο θερμικός δεν έδινε κίνηση στους τροχούς αλλά ουσιαστικά ήταν γεννήτρια που φόρτιζε τις μπαταρίες.

                      Και που να δεις ποσο καιει το νισσαν..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        super-t @georgemit last edited by

                        @georgemit said in Toyota Corolla Cross:

                        To υβριδικό σύστημα της Νισσάν δεν είναι ούτε πατέντα της ούτε καινοτομία της.
                        Το είχε το opel ampera (chevrolet volt) ήδη από το 2011. Ο θερμικός δεν έδινε κίνηση στους τροχούς αλλά ουσιαστικά ήταν γεννήτρια που φόρτιζε τις μπαταρίες.

                        Το σύστημα της GM είχε την δυνατότητα να στείλει ισχύ από τον κινητήρα στους τροχούς, ήταν πιο κοντά στην ιδέα της Honda παρά στης Nissan.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • georgemit
                          georgemit last edited by

                          Όχι δεν είχε τέτοια δυνατότητα. O θερμικός είναι γεννήτρια.

                          i30 1.5 160 N line!

                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            super-t @georgemit last edited by

                            @georgemit said in Toyota Corolla Cross:

                            Όχι δεν είχε τέτοια δυνατότητα. O θερμικός είναι γεννήτρια.

                            Εδώ άλλα λένε.

                            link text

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • georgemit
                              georgemit last edited by georgemit

                              alt text

                              Πηγή 4Τ.

                              i30 1.5 160 N line!

                              T S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tolisk20 @georgemit last edited by tolisk20

                                @georgemit Αν δεν κανω λαθος και τα υβριδικα mazda με range extender χρησιμοποιουν παρομοιας φιλοσοφιας συστημα

                                https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Mazda-EZ-60-Epibebaiwthhke-h-ybridikh-ekdosh-me-range-extender_273131.asp

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ataim
                                  ataim last edited by

                                  Ο όρος extended range ή range extender δεν σημαίνει τίποτα τελικά αφού οι κατασκευαστές βαφτίζουν όπως θέλουν τελείως διαφορετικές τεχνολογίες. Η κύρια ιδέα η οποία υπάρχει από την αρχή της αυτοκίνησης είναι ότι βάζεις τον θερμικό να γυρίζει μια γεννήτρια, έχουν αναπτυχθεί εκατοντάδες λύσεις οι οποίες συνδυάζουν την παραγωγή ρεύματος με την μηχανική ροή ενέργειας. Όλα λοιπόν έχουν κάποιο κιβώτιο μιας η περισσοτέρων σχέσεων, ενός ή περισσοτέρων πλανητικών ,κιβωτίων, κλπ.

                                  Η Nissan και πολλά κινέζικα έχουν απλοποιήσει τα παραπάνω απορρίπτοντας την μηχανική ροή ενέργειας, αδιαφορώντας ουσιαστικά για την υψηλή κατανάλωση καυσίμου στις υψηλές ταχύτητες κίνησης. Με αυτό τον τρόπο μπορούν επίσης να τροφοδοτούν τον πίσω άξονα κίνησης από τον θερμικό και την γεννήτρια χωρίς την ανάγκη κεντρικού τούνελ μετάδοσης (xtrail, leapmotor, avatr, και αλλά). Αν τελικά θα επικρατήσουν τα παραπάνω, ή τα πλανητικά των toyota/gm ή κάτι άλλο θα το δούμε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    super-t @georgemit last edited by super-t

                                    @georgemit said in Nissan Qashqai 2021:

                                    εικόνα
                                    .
                                    Πηγή 4Τ.

                                    Δεν έκατσες να κάνεις ούτε ένα scroll την σελίδα;

                                    Στην δεύτερη γενιά του Volt προσθέσαν και 2ο πλανητικό σύστημα με την δυνατότητα να δίνει κίνηση στους τροχούς και ο κινητήρας. Αυτό που το αναφέρουν σαν Fixed Ratio Extended Range .

                                    alt text

                                    Εδώ περιγράφει η GM γενικά όλο το σύστημα (paywall)

                                    The Next Generation “Voltec” Extended Range EV Propulsion System

                                    και εδώ μια καλή περίληψη όλου αυτού

                                    GM provides technical details of the Gen 2 Voltec propulsion system used in the 2016 Volt

                                    Πηγή: GM technical paper


                                    Φαν φάκτ, ήδη από το 2011 έχουμε ηλεκτροκινητήρες για αυτοκίνητα με 96 % μέγιστο efficiency.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • georgemit
                                      georgemit last edited by

                                      Το θέμα μας δεν ήταν η 2η γενιά του volt, αλλά το αν η φιλοσοφία της nissan έχει ξαναχρησιμοποιηθεί στο παρελθόν.
                                      Σόρρυ για το offtopic, κλείνω εδώ.

                                      i30 1.5 160 N line!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        panormus772 last edited by

                                        Ας γράψω για ένα θέμα που πέρασα με το QQ (e-power,μοντ. 1/23) από τα μέσα Φεβρουαρίου (θ'ακολουθήσουν μακροσκελή posts,θα προσπαθήσω να τα κάνω όσο πιο ευανάγνωστα).

                                        Ως τις 16/2/25 όλα καλά κι απόλυτα ικανοποιημένος από το αμάξι.
                                        Εκείνο το απόγευμα ξεκινάω να βγω από την πυλωτή κι αμέσως βγάζει το death message -που λένε και στα ξένα forum- " E-power system off".Το αμάξι ακινητοποιείται και δοκιμάζοντας 2-3 άνοιγμα-κλείσιμο με το start,κάνει 1-2 μέτρα και ξανασβήνει με το μήνυμα πάλι.Καταφέρνω και το βάζω σε μια θέση για πρόσβαση γερανού και καλώ την οδική της Nissan για να το πάρει για Θεοχαράκη το πρωί στις 17/2/25.
                                        Το πρωί,το παίρνει η οδική (ο οδηγός ήθελε να το βάλει με καλώδια μπροστά,αλλά επειδή είχα διαβάσει εδώ στο forum τι είχε πάθει ένα Τοyota υβριδικό που του έκαψαν τη γεννήτρια,δεν τον άφησα) και το πάμε Θεοχαράκη.Εκεί αναφέρω τι έγινε πιθανολογώντας για γεννήτρια ή υβριδ.μπαταρία, έχοντας διαβάσει πως τα περισσότερα περιστατικά ήταν γεννήτρια και κάποια λίγα υβρ.μπαταρία σε μοντ. 2022-23.. Μετά από 3μέρες με παίρνουν τηλ. και μου λένε η υβριδική μπαταρία είναι,θα κάνει 2-3 βδομάδες να 'ρθει και καταφερνω να πάρω ένα QQ mild hybrid ως αμάξι αντικατάστασης αντί για Leaf που θέλανε να μου δώσουν (αρκετά καλό το mh QQ,έκανα 1600χλμ.,αλλά έκαψε 2-2,5lt παραπάνω από το e-power).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                        • P
                                          panormus772 last edited by

                                          Εν αναμονή,τηλεφωνούσα κάθε βδομάδα κι όλο καθυστερούσε (δεν υπήρχε στοκ σ'ολόκληρη την Ευρώπη(!) υβριδική μπαταρία). Κάποια στιγμή αλλάζει κι ο προϊστάμενος του Service (αρχές Απριλίου) και μου λέει ο νέος ότι ξαναβάλαμε παραγγελία ως επείγουσα κι αναμένουμε μετά το Πάσχα,αλλά να ξέρετε ότι μπορεί να κάνει και 6μηνο. 😶
                                          Καμιά 20αριά μέρες πριν,αρχές του μήνα, πάω απο 'κει γιατί και το QQ αντικατάστασης είχε ένα θέμα με το A/C κι επειδή άρχισε να ζεσταίνει ο καιρός πήρα κι ένα σκιάδιο εσωτερικό για το ταμπλό του δικού μου,γιατί το είχαν έξω παρκαρισμένο (καλύμματα στα καθίσματα τα είχα αφήσει).
                                          Τελικά,12/5 μπαίνω για λαπαροσκοπική επέμβαση χολής και 17/5 -ακριβώς 3 μήνες μετά- μου τηλ. πως είναι έτοιμο.Τους λέω πως δεν μπορώ να οδηγήσω άμεσα και θα περάσω Τετάρτη ή Πέμπτη να το πάρω.Στο μεταξύ τη Δευτέρα έρχεται συστημένο για ανάκληση στο σύστημα διαχείρισης (ΒΜS) της μπαταρίας (το οποίο τους είχα ενημερώσει πως εδώ και 2-3 μήνες κυκλοφορεί στην υπόλοιπη Ευρώπη,αλλά έκαναν τις "πάπιες" 🦆 ..) και τους είπα είμαι χειρουργημένος μην έρχομαι 2 φορές και λένε πως έγινε και το update.

                                          G realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 8
                                          • G
                                            groover1972 Banned @panormus772 last edited by

                                            @panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:

                                            Εν αναμονή,τηλεφωνούσα κάθε βδομάδα κι όλο καθυστερούσε (δεν υπήρχε στοκ σ'ολόκληρη την Ευρώπη(!) υβριδική μπαταρία). Κάποια στιγμή αλλάζει κι ο προϊστάμενος του Service (αρχές Απριλίου) και μου λέει ο νέος ότι ξαναβάλαμε παραγγελία ως επείγουσα κι αναμένουμε μετά το Πάσχα,αλλά να ξέρετε ότι μπορεί να κάνει και 6μηνο. 😶
                                            Καμιά 20αριά μέρες πριν,αρχές του μήνα, πάω απο 'κει γιατί και το QQ αντικατάστασης είχε ένα θέμα με το A/C κι επειδή άρχισε να ζεσταίνει ο καιρός πήρα κι ένα σκιάδιο εσωτερικό για το ταμπλό του δικού μου,γιατί το είχαν έξω παρκαρισμένο (καλύμματα στα καθίσματα τα είχα αφήσει).
                                            Τελικά,12/5 μπαίνω για λαπαροσκοπική επέμβαση χολής και 17/5 -ακριβώς 3 μήνες μετά- μου τηλ. πως είναι έτοιμο.Τους λέω πως δεν μπορώ να οδηγήσω άμεσα και θα περάσω Τετάρτη ή Πέμπτη να το πάρω.Στο μεταξύ τη Δευτέρα έρχεται συστημένο για ανάκληση στο σύστημα διαχείρισης (ΒΜS) της μπαταρίας (το οποίο τους είχα ενημερώσει πως εδώ και 2-3 μήνες κυκλοφορεί στην υπόλοιπη Ευρώπη,αλλά έκαναν τις "πάπιες" 🦆 ..) και τους είπα είμαι χειρουργημένος μην έρχομαι 2 φορές και λένε πως έγινε και το update.

                                            Καταρχάς Πανορμε, περαστικά για την χολή (όλα τα άλλα, για μένα είναι δευτερεύοντα).

                                            Ομως, για το θέμα του αυτοκινήτου και το πρόβλημα, αφου βρέθηκε λύση, είναι μέσα στην εγγύηση και είχες και αυτοκίνητο για να κάνεις τη δουλειά σου, από ότι κατάλαβα, είναι όλα οκ;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 64 / 68
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr