-
Κυριος ομως...τραβηχτηκε προς τα δεξια σου λεει μην ενοχλησω και κανεναν...
Ηξερε ομως τα φαναρια οτι αλλαζε απο κοκκινο σε πρασινο απ οτι φανηκε.
ΑΛΛΑ εγκληματιας!! -
Και μάλλον έπνιξε και το επόμενο αν είδα καλά.
-
Μου αρέσει που ανακάλυψα το κρυφό προφίλ του Γάτου στο ΦουΜπού.
Δε μου αρέσει που το (άλλοτε πολυγραφότατο μέλος) Ντιέγκο πετάγεται σαν την κλ@νιά σε ΚΑΘΕ άρθρο μου για Tesla στο Drive. Μα σε κάθε, ακόμα και στα αρνητικά. Σε αυτά που σχολιάζουν τις ακροδεξιές απόψεις του Musk. Σε αυτά που αναφέρονται στους βανδαλισμούς. Σε αυτά που μιλούν για την πτώση των πωλήσεων. Και ποτέ δε σχολιάζει το άρθρο, πάντα όμως εμένα.
Με τσιτάτα του στιλ "ο αρθρογράφος δεν μπορεί αν δεν γράψει ένα άρθρο για την αγαπημένη του Tesla την ημέρα", "και να έλεγε κανείς ότι πληρώνεται από τον Elon Musk; Όχι, το κάνει επειδή έχει κόλλημα" κι άλλα τέτοια χαριτωμένα.Φίλε Δημήτρη, σεβάσου ότι εκεί είναι εργασιακός μου χώρος, δεν ξέρω τι κόλλημα έχεις με την πάρτη μου. Ίσως με φαντασιώνεσαι ως κάποιου είδους προδότη, που από τρία Miata και δεκάδες βιντεάκια στο YouTube, κατέληξα σε τάμπλες με ρόδες ή ηλεκτροπατάτα ή ό,τι όπως αλλιώς αποκαλείς τα ηλεκτρικά. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ πλέον καζούρα, είναι κόμπλεξ και ψύχωση. Ίσως και να χρήζει εξειδικευμένης βοήθειας. Και δεν είναι ότι το κάνει τώρα που τα Tesla είναι κόκκινο πανί. Το έκανε από την πρώτη στιγμή που εξαφανίστηκε από εδώ μέσα, δηλαδή αρκετούς μήνες.
-
ωχ...εμπλεξες
-
-
Ε καλά, ένα μπλοκ είναι, αλλά έλα που το αφεντικό δε διαγράφει ποτέ και κανέναν. Κάνει αναφορά στο Facebook. Ναι, κάτι τρέχει στα γύφτικα. Και αφήνει 6-7 άτομα (γιατί τόσα είναι) να κάνουν μπάχαλο μια επαγγελματική σελίδα. Από τα 59.000 μέλη, μια χούφτα ατόμων σε κάνουν μαντάρα και συ τους αφήνεις. Τι να πω...
Το CarTalk έχει 24.500 μέλη, έχω σβήσει τους γνωστούς 10-15 μπαχαλάκηδες που αλωνίζουν παντού και το πράμα πάει (σχεδόν) ρολόι.
-
@dimsabas said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
Ε καλά, ένα μπλοκ είναι, αλλά έλα που το αφεντικό δε διαγράφει ποτέ και κανέναν. Κάνει αναφορά στο Facebook.
Δεν κατάλαβα, στο FB γίνεται αυτό ή στο site του drive.gr?
-
@fanis75 said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
@dimsabas said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
Ε καλά, ένα μπλοκ είναι, αλλά έλα που το αφεντικό δε διαγράφει ποτέ και κανέναν. Κάνει αναφορά στο Facebook.
Δεν κατάλαβα, στο FB γίνεται αυτό ή στο site του drive.gr?
στο fb του drive.
Το καταπληκτικο ειναι οτι αν και το drive ανεβαζει διαφορα αρθρα για ηλεκτροκινηση, ο συγκεκριμενος σχολιαζει ΜΟΝΟ του δημητρη. Οντως μιλαμε για εμμονη.
Τουλαχιστον ο τασος ορφανος που ειναι καλτιλα και δεν τον παρεξηγουμε, τα σχολιαζει ολα τα αρθρα για ηλεκτρικα... σε οποιο σαιτ και να ανεβουν.. ακομα και σε παπυρο να ηταν γραμμενα -
@dettol said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
στο fb του drive.
Ααα δεν το παρακολουθώ αυτό!!
Ποιος ειναι ο νιτέγκο, ο γκρεγκορ?
-
Σχολιάζει μόνο τα δικά μου και μόνο για την Tesla. Ναι, έχω γίνει ψύχωση στον Δημήτρη Π..., δεν εξηγείται αλλιώς. Ποιος θα μου το έλεγε ότι θα έχω τις επιτυχίες μου τώρα στα γεράματα;
-
@dimsabas said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
Σχολιάζει μόνο τα δικά μου και μόνο για την Tesla.
Και πως ξέρει ότι ειναι δικά σου? Τώρα που κοιτάω στο ΦΒ δεν φαίνεται ο συντάκτης, όλα από drive magazine ειναι.
-
Πατάει πάνω και το διαβάζει.
-
@dimsabas said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
Πατάει πάνω και το διαβάζει.
αυτο το κανει ακομα πιο καταπληκτικο! κλικι-κλικι καθε αρθρο για να βρει τα δικα σου. Παντως οντως δεν ειναι 50αρης-60αρης, οπως αρχικα νομιζα απο τα ποστ του εδω στο φορουμ.
-
Όχι κάθε άρθρο, μόνο τα της Tesla. Που εγώ γράφω πάνω από τα μισά, έτσι κι αλλιώς.
-
-
@dimsabas said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
Μου αρέσει που ανακάλυψα το κρυφό προφίλ του Γάτου στο ΦουΜπού.
Δε μου αρέσει που το (άλλοτε πολυγραφότατο μέλος) Ντιέγκο πετάγεται σαν την κλ@νιά σε ΚΑΘΕ άρθρο μου για Tesla στο Drive. Μα σε κάθε, ακόμα και στα αρνητικά. Σε αυτά που σχολιάζουν τις ακροδεξιές απόψεις του Musk. Σε αυτά που αναφέρονται στους βανδαλισμούς. Σε αυτά που μιλούν για την πτώση των πωλήσεων. Και ποτέ δε σχολιάζει το άρθρο, πάντα όμως εμένα.
Με τσιτάτα του στιλ "ο αρθρογράφος δεν μπορεί αν δεν γράψει ένα άρθρο για την αγαπημένη του Tesla την ημέρα", "και να έλεγε κανείς ότι πληρώνεται από τον Elon Musk; Όχι, το κάνει επειδή έχει κόλλημα" κι άλλα τέτοια χαριτωμένα.Φίλε Δημήτρη, σεβάσου ότι εκεί είναι εργασιακός μου χώρος, δεν ξέρω τι κόλλημα έχεις με την πάρτη μου. Ίσως με φαντασιώνεσαι ως κάποιου είδους προδότη, που από τρία Miata και δεκάδες βιντεάκια στο YouTube, κατέληξα σε τάμπλες με ρόδες ή ηλεκτροπατάτα ή ό,τι όπως αλλιώς αποκαλείς τα ηλεκτρικά. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ πλέον καζούρα, είναι κόμπλεξ και ψύχωση. Ίσως και να χρήζει εξειδικευμένης βοήθειας. Και δεν είναι ότι το κάνει τώρα που τα Tesla είναι κόκκινο πανί. Το έκανε από την πρώτη στιγμή που εξαφανίστηκε από εδώ μέσα, δηλαδή αρκετούς μήνες.
Κοίτα, το ότι είσαι teslόπληκτος είναι δεδομένο. Το ότι άπαντες οι "του χώρου" πουσάρετε αδιακρίτως και αδιαφοροποίητα την ηλεκτροκίνηση, στην τωρινή μεταβατική φάση της, ως θεραπεία επιλογής "δια πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν" σε βαθμό κακουργήματος, είναι επίσης δεδομένο (και εξόχως εκνευριστικό). Όπως δεδομένο είναι ότι τα προσωπικά σου άρθρα γνώμης είναι, νομίζω, ότι ποιό ουσιαστικό, αξιόπιστο και σοβαρό διαβάζω προσφάτως στον ελληνικό ειδικό τύπο - παρά την απουσία μετρήσεων (που δυστυχώς πλέον τείνουν να εξαφανιστούν καθολικά έτσι κι αλλιώς).
Νομίζω ότι ο ντιέγκο έχει φάει ένα πέραν του μέτρου αντι-ηλεκτρικό κόλλημα που αδικεί κατ αρχήν τον ίδιο - θυμάμαι άλλωστε και τις εδώ δημοσιεύσεις του όπου ενίοτε εμμονικά αμφισβητούσε ακόμα και τα προφανή σε οποιαδήποτε σχετική συζήτηση. Το αντι-ηλεκτρικό του μένος δηλαδή είναι μάλλον γενικότερο - ασχέτως εάν εκφράζεται ειδικώς.
Πάντως ίσως να ήταν σκόπιμη μια σειρά σύντομων άρθρων σου κάπου στο drive, στο cartalk, ή ακόμα και στους 4T του τύπου "η αλφαβήτα της ηλεκτροκίνησης για θερμικούς petrolheads - μεσοκόπους και όχι μόνον - στριφτερούς αλλά και ευθειάκηδες" που θα ήταν γραμμένη από αυτήν ακριβώς την σκοπιά που περιγράφεις: ενός ενθουσιώδους miata fan του παρελθόντος.
-
@argyn said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
παρά την απουσία μετρήσεων (που δυστυχώς πλέον τείνουν να εξαφανιστούν καθολικά έτσι κι αλλιώς).
Πιστεύω ότι έχουν εξαφανιστεί, γιατί δεν ενδιαφέρουν κανέναν πλέον, εκτός της κατανάλωσης. Οι επιδόσεις ενδιαφέρουν ελάχιστους που αγοράζουν σουπερκαρς, στα οποία οι επιδόσεις ειναι δεδομένες. Αλλιώς, 11 στους 10 με το που δουν ένα αμάξι η 1η ερώτηση που κάνουν ειναι "πόσο καίει?" και η 2η "τι σήμα έχει?". Δυστυχώς έχουν αλλάξει οι εποχές και οι petrol-heads είμαστε είδος προς εξαφάνιση - αφού οι παλιοί μεγαλώσαμε και οι νέοι δεν ενδιαφέρονται για τέτοια πράγματα.
-
@fanis75 said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
@argyn said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
παρά την απουσία μετρήσεων (που δυστυχώς πλέον τείνουν να εξαφανιστούν καθολικά έτσι κι αλλιώς).
Πιστεύω ότι έχουν εξαφανιστεί, γιατί δεν ενδιαφέρουν κανέναν πλέον, εκτός της κατανάλωσης. Οι επιδόσεις ενδιαφέρουν ελάχιστους που αγοράζουν σουπερκαρς, στα οποία οι επιδόσεις ειναι δεδομένες. Αλλιώς, 11 στους 10 με το που δουν ένα αμάξι η 1η ερώτηση που κάνουν ειναι "πόσο καίει?" και η 2η "τι σήμα έχει?". Δυστυχώς έχουν αλλάξει οι εποχές και οι petrol-heads είμαστε είδος προς εξαφάνιση - αφού οι παλιοί μεγαλώσαμε και οι νέοι δεν ενδιαφέρονται για τέτοια πράγματα.
ασε που τις επιδοσεις τις βρισκεις πανευκολα με ενα googlαρισμα
-
@argyn said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
Κοίτα, το ότι είσαι teslόπληκτος είναι δεδομένο. Το ότι άπαντες οι "του χώρου" πουσάρετε αδιακρίτως και αδιαφοροποίητα την ηλεκτροκίνηση, στην τωρινή μεταβατική φάση της, ως θεραπεία επιλογής "δια πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν" σε βαθμό κακουργήματος, είναι επίσης δεδομένο (και εξόχως εκνευριστικό).
τουλαχιστον υπερβολικος
Νομίζω ότι ο ντιέγκο έχει φάει ένα πέραν του μέτρου αντι-ηλεκτρικό κόλλημα που αδικεί κατ αρχήν τον ίδιο - θυμάμαι άλλωστε και τις εδώ δημοσιεύσεις του όπου ενίοτε εμμονικά αμφισβητούσε ακόμα και τα προφανή σε οποιαδήποτε σχετική συζήτηση. Το αντι-ηλεκτρικό του μένος δηλαδή είναι μάλλον γενικότερο - ασχέτως εάν εκφράζεται ειδικώς.
η πλακα με τον diego ειναι οτι δεν κραζει αδιακριτως τα ηλεκτρικα, οπου και να βρει καποιο ποστ για αυτο (κατι που κανουν οντως καποιοι), αλλα περιμενει να γραψει ο δημητρης στο drive αρθρο για αυτα, και τοτε μονο κραζει
-
@fanis75 said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
@argyn said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
παρά την απουσία μετρήσεων (που δυστυχώς πλέον τείνουν να εξαφανιστούν καθολικά έτσι κι αλλιώς).
Πιστεύω ότι έχουν εξαφανιστεί, γιατί δεν ενδιαφέρουν κανέναν πλέον, εκτός της κατανάλωσης. Οι επιδόσεις ενδιαφέρουν ελάχιστους που αγοράζουν σουπερκαρς, στα οποία οι επιδόσεις ειναι δεδομένες. Αλλιώς, 11 στους 10 με το που δουν ένα αμάξι η 1η ερώτηση που κάνουν ειναι "πόσο καίει?" και η 2η "τι σήμα έχει?". Δυστυχώς έχουν αλλάξει οι εποχές και οι petrol-heads είμαστε είδος προς εξαφάνιση - αφού οι παλιοί μεγαλώσαμε και οι νέοι δεν ενδιαφέρονται για τέτοια πράγματα.
Πλέον βλέπω και πολλούς παλιούς να γυρνάνε προς την ηλεκτροκίνηση για τρεις κυρίως λόγους: 1ον το κόστος συντήρησης, όπου στα ηλεκτρικά είναι πρακτικά μηδενικό. Ειδικά όσοι είχαν "καεί" με κάτι bmw ή κάτι peugeot δεν έχουν καμία όρεξη να ξαναγυρίσουν σε μηχανή εσωτερικής καύσης. 2ον η τιμή του καυσίμου που είναι γύρω στο 1/10 της βενζίνης και 3ον η επιτάχυνση που κατά κανόνα είναι πολύ καλύτερη ενός συμβατικού.
Άσε που μεγαλώνουμε και δε γουστάρουμε και τους θορύβους.
Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]