-
καλησπέρα στο forum
από την λίστα που μου δίνουν στην εταιρεία μου , κατά 80% είμαι να καταλήξω στο Yaris Cross Active , βασίκά λόγω της χαμιλής κατανάλωσης.
Κάνω τον μήνα περίπου 3000-3200 χιλιόμετρα στην Εθνική (Αθήνα-Σχηματάρι-Αθήνα) και 400χιλ , εντός Αθηνών
( και θα λαμβάνω και κάποια μεταφορικά περίπου 220euro)Οι άλλες επιλογές είναι Τ-Cross 95ps Life και
MOKKA 1.2 100ps Business (οχι το καινούργιο)
(βενζίνη και τα δύο)Και το ερώτημα είναι, η κατανάλωση των άλλων δύο θα είναι όντως τόσο ασύμφορη που θα μπαίνω πολύ μέσα ?
Γιατί δεν το κρύβω σαν αυτοκίνητα , το VW και το OPEL μου αρέσουν περισσότερο .Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια .
Φιλικά Δημήτρης
-
Σαν κάτοχος Yaris hybrid, δεν σου προτείνω το υβριδικό, για το προφίλ οδήγησής σου.
ΕΚΤΟΣ αν θες αποκλειστικα αυτόματο.
Κάνεις πολλά χλμ σε εθνική και δε νομίζω να υπάρχει διαφορά στη κατανάλωση πχ με το T cross.
Μάλλον αυτό θα διάλεγα εγώ, με μόνο ενδοιασμό τα 95 άλογα (αν θα είναι αρκετά). -
Τη μεγαλύτερη οικονομία τα υβριδικά την κάνουν μέσα στην πόλη.
Δεν καταλαβαίνω όταν λες "όχι το καινούργιο" Mokka. Δηλαδή μιλάμε για το προηγούμενο μοντέλο; Δίνει ακόμη η εταιρεία μίσθωσης προηγούμενα μοντέλα;
Από εκεί και πέρα αν παίζει ρόλο, το Yaris Cross έχει αυτόματο κιβώτιο ενώ το T-Roc στην έκδοση με τα 95 άλογα έχει μηχανικό.
Για το Mokka δεν ξέρω γιατί δεν καταλαβαίνω ποιο εννοείς. -
@dmeint said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
καλησπέρα στο forum
από την λίστα που μου δίνουν στην εταιρεία μου , κατά 80% είμαι να καταλήξω στο Yaris Cross Active , βασίκά λόγω της χαμιλής κατανάλωσης.
Κάνω τον μήνα περίπου 3000-3200 χιλιόμετρα στην Εθνική (Αθήνα-Σχηματάρι-Αθήνα) και 400χιλ , εντός Αθηνών
( και θα λαμβάνω και κάποια μεταφορικά περίπου 220euro)Οι άλλες επιλογές είναι Τ-Cross 95ps Life και
MOKKA 1.2 100ps Business (οχι το καινούργιο)
(βενζίνη και τα δύο)Και το ερώτημα είναι, η κατανάλωση των άλλων δύο θα είναι όντως τόσο ασύμφορη που θα μπαίνω πολύ μέσα ?
Γιατί δεν το κρύβω σαν αυτοκίνητα , το VW και το OPEL μου αρέσουν περισσότερο .Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια .
Φιλικά Δημήτρης
Τώρα με τι αυτοκίνητο τα κάνεις αυτά τα χλμ;
Με βενζίνη αυτά τα χλμ είναι πάνω από 400€, εκτός κι αν κατάλαβα λάθος.
3000+ χλμ Ε.Ο. = diesel
Για να φτάσουν τα 220€, Μόνο τα χλμ της εθνικής να υπολογίσουμε, πρέπει να καίει 4,3 λίτρα/100χλμ, αμφιβάλλω αν πιάνει τέτοια κατανάλωση το YC σε ταχύτητες Ε.Ο., για τα άλλα δύο είμαι σίγουρος ότι όχι. -
@katafractos17 said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
Τη μεγαλύτερη οικονομία τα υβριδικά την κάνουν μέσα στην πόλη.
Δεν καταλαβαίνω όταν λες "όχι το καινούργιο" Mokka. Δηλαδή μιλάμε για το προηγούμενο μοντέλο; Δίνει ακόμη η εταιρεία μίσθωσης προηγούμενα μοντέλα;
Από εκεί και πέρα αν παίζει ρόλο, το Yaris Cross έχει αυτόματο κιβώτιο ενώ το T-Roc στην έκδοση με τα 95 άλογα έχει μηχανικό.
Για το Mokka δεν ξέρω γιατί δεν καταλαβαίνω ποιο εννοείς.Έχει κάνει ένα περιορισμένο facelift.
https://www.autoblog.gr/2024/10/23/episimo-ananeomeno-opel-mokka/ -
@katafractos17 said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
Τη μεγαλύτερη οικονομία τα υβριδικά την κάνουν μέσα στην πόλη.
Δεν καταλαβαίνω όταν λες "όχι το καινούργιο" Mokka. Δηλαδή μιλάμε για το προηγούμενο μοντέλο; Δίνει ακόμη η εταιρεία μίσθωσης προηγούμενα μοντέλα;
Από εκεί και πέρα αν παίζει ρόλο, το Yaris Cross έχει αυτόματο κιβώτιο ενώ το T-Roc στην έκδοση με τα 95 άλογα έχει μηχανικό.
Για το Mokka δεν ξέρω γιατί δεν καταλαβαίνω ποιο εννοείς.Το mokka πριν την προσφατη μικρή ανανέωση του 2025 , έβαγαινε με 100 ps , δηλαδή ξεστοκάρουν μοντέλο του 2-3 χρόνων πριν .
-
@a-d-p said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
ζίνη αυτά τα χλμ είναι
τα κάνω με peugeot 308 πετρέλαιο με κατανάλωση γύρω στο 5,2λτρ
-
@dmeint said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
@a-d-p said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
ζίνη αυτά τα χλμ είναι
τα κάνω με peugeot 308 πετρέλαιο με κατανάλωση γύρω στο 5,2λτρ
Ακριβώς
Και ο γείτονάς μου που κάνει 45-50000 χλμ το χρόνο, ένα ds4 diesel έχει και προχθές που συζητούσαμε, σκεφτόταν τι θα πάρει σε 2 χρόνια που λήγει η μίσθωση, αν έχουν σταματήσει τα diesel.
Πάντως και τρία που σου προσφέρουν, υποβάθμιση μου φαίνονται σε σχέση με αυτό που έχεις. -
Έχουν σταματήσει πλέον τα diesel οι εταιρείες μίσθωσης;
Διότι πιθανόν θα σύμφεραν κάποια μοντέλα diesel με τόσα χλμ το μήνα και με τα περισσότερα μάλιστα στην εθνική. -
@katafractos17 said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
Έχουν σταματήσει πλέον τα diesel οι εταιρείες μίσθωσης;
Δεν νομίζω προς το παρόν. Συζητούσε για 2 χρόνια μετά που λήγει το ληζινγκ του.
Clio έχει σίγουρα και κάποια stellantis θα υπάρχουν -
@a-d-p said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
@dmeint said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
@a-d-p said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
ζίνη αυτά τα χλμ είναι
τα κάνω με peugeot 308 πετρέλαιο με κατανάλωση γύρω στο 5,2λτρ
Ακριβώς
Και ο γείτονάς μου που κάνει 45-50000 χλμ το χρόνο, ένα ds4 diesel έχει και προχθές που συζητούσαμε, σκεφτόταν τι θα πάρει σε 2 χρόνια που λήγει η μίσθωση, αν έχουν σταματήσει τα diesel.
Πάντως και τρία που σου προσφέρουν, υποβάθμιση μου φαίνονται σε σχέση με αυτό που έχεις.Εννοείται αυτό , αλλά πλέον οι τιμές εχουν πάει στον Θεό και το budget παραμένει στο ίδιο επίπεδο . Τα diesel έχουν σταματήσει
-
Lpg Renault - Dacia είναι η λύση για σένα.
Clio , Capture, Duster.
Ας πούμε με τιμή βενζίνης 1.8€ και υγραέριο 0.9€ θες βενζινοκίνητο-Hev με κατανάλωση 5.5/100 για να ισοφαρίσει το Lpg με κατανάλωση 11/100
Το dieselακι είναι η πιο ασφαλής επιλογή αν καίει 5.5 /100 αλλά δεν έχω ιδέα ποια εταιρεία σήμερα πουλάει καινούργια diesel και μάλιστα σε τιμή που να συμφέρει ώστε να κάνεις γρήγορα απόσβεση της διαφοράς.
-
Το να φύγεις από το το σούπερ οικονομικό 308 πετρέλαιο και πολύ ωραίο στην οδήγηση και να πας σε βενζίνη με 100 άλογα ή υβριδικό με τόσα χλμ εθνικής αποτελεί σοβαρή επιβάρυνση για την τσέπη σου και γενικότερη υποβάθμιση παροχής... Άλλη επιλογή σε ντίζελ δεν έχεις;
-
Το Αθήνα Σχηματάρι Αθήνα θεωρείται ΕΟ ; Γιατί από οτι θυμάμαι μετά την Θήβα ανοίγει η κίνηση ...
Επίσης το Αθήνα που ακριβώς είναι Κηφισιά ή Ν.Κόσμος εχει σημασία γιατί συνολικά μπορεί να συμφέρει το υβριδικό -
Αν πρεπει οπωσδηποτε να πας σε καποιο απ αυτα τοτε yc..
Οσο για την οικονομια παροτι οι διαδρομες σου δεν βολευουν ενα υβριδικο αν πας με μια μεση ωριαια γυρω στα 80χλμ/ωρα θα καις το ιδιο η λιγοτερο απ το diesel.. -
@tolisk20 said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
Αν πρεπει οπωσδηποτε να πας σε καποιο απ αυτα τοτε yc..
Οσο για την οικονομια παροτι οι διαδρομες σου δεν βολευουν ενα υβριδικο αν πας με μια μεση ωριαια γυρω στα 80χλμ/ωρα θα καις το ιδιο η λιγοτερο απ το diesel..Με 80 χλμ το ντίζελ 308 μπορεί να καίει και στρογγυλό 4αρι με κόστος 1.57 το γιαρις πόσο θα καίει δλδ που να συμφέρει καλύτερα;
Μην ωραιοποιουμε καταστάσεις απλή βενζίνη ή υβριδική εκτός πόλης δεν μπορεί να ανταγωνιστεί ένα οικονομικό ντίζελ με κριτήριο το κόστος. -
Εαν η επιλογή ειναι μόνο ανάμεσα σε αυτά τα 3, τότε Yaris Cross μακράν λόγω αυτόματου κιβωτίου και κατανάλωσης 30% έως και 60% κάτω.
-
@fanis75 said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
Εαν η επιλογή ειναι μόνο ανάμεσα σε αυτά τα 3, τότε Yaris Cross μακράν λόγω αυτόματου κιβωτίου και κατανάλωσης 30% έως και 60% κάτω.
Συμφωνώ για το αυτόματο, αλλά αμφιβάλλω για το 30-60% κάτω, εφόσον μιλάμε για 88% ε.ο. και 12% Αθήνα. Δλδ καίει 4-4,5 στην εθνική οδό; Δεν ξέρω, ρωτάω τους χρήστες
-
Δυστυχώς δεν υπάρχει άλλη επιλογή αυτα τα 3 .
...ισως έβρισκα έβρισκα clio diesel 1.5 100ps από έναν συνάδελφο που έφυγε, αλλά εκτός το ότι είναι μοντέλο του 2021-2022 είναι αρκετά μικρό.Τα χιλιόμετρα μου είναι κυρίως εθνική οδό σε ποσοστό 75-80% (νότια μενω) , για αυτό σκέφτομαι το YC , για να γλυτώνω από βενζίνη ότι μπορώ.
-
@a-d-p said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
Συμφωνώ για το αυτόματο, αλλά αμφιβάλλω για το 30-60% κάτω, εφόσον μιλάμε για 88% ε.ο. και 12% Αθήνα. Δλδ καίει 4-4,5 στην εθνική οδό; Δεν ξέρω, ρωτάω τους χρήστες
Καταρχάς Σχηματάρι-Αθήνα δεν ειναι και πολύ Ε.Ο. Αλλά ναι, όταν το είχα σε ταξίδι ήμουν 4 με 5, ανάλογα φορτίο και ταχύτητα. Οπότε το 4.5 ειναι απόλυτα εφικτό, όπως και παρακάτω. Και στην πόλη ειναι πάνω από 50%. Οπότε χρειάζεται ο αγοραστής να τα βάλει κάτω με χαρτί να δει τι καλύπτουν τα €220/μήνα.
Σε κάθε περίπτωση όμως, επειδή μιλάμε για τις βασικές εκδόσεις των άλλων 2 (με 95 και 100 άλογα) και χειροκίνητο, το Γιάτις Κρος ως σύνολο ειναι πολύ καλύτερο. Εαν μιλάγαμε για Τ Κρος 115αρι με dsg θα άλλαζε η κουβέντα.
Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka