Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 427
    • 428
    • 429
    • 430
    • 431
    • 429 / 431
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    117
    8612
    138405
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Chrisk6
      Chrisk6 last edited by

      Ε χμ...η κουβεντα ηταν για το θεμα των γνωστων ''βλαβων'' και κατα ποσο η αντιπροσωπεια τις επιδιορθωνει χωρις να εχεις μεινει στο πουθενα ή σου χαλασει τις διακοπες ξερω γω.
      Και μιλαμε για γνωστα προβληματα εδω και χρονια.
      Καλο θα ηταν να εγραφαν κατοχοι που τους εκανε αλλαγη/επιδιορθωση η αντιπροσωπεια ΠΡΙΝ καρφωσουν και μεινουν στον δρομο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        Εχουμε γράψει αρχικά εγώ και ο Πήλιου.

        Που γράφουμε συχνά.

        Προφανώς θα υπάρχουν και άλλοι.

        Ο γάτος κρατάει αρχείο σε όλα τα φόρουμ της Ευρώπης για να μας την λέει.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          civil357 @criuser last edited by civil357

          @criuser said in Peugeot 3008 2016:

          Αν κάποιος λοιπόν δεν είναι επιδέξιος στα οπίσθια αποφεύγει τα μεταξωτά βρακιά.
          Αλλιώς να ξέρει ότι μεγάλο μέρος της απαξίωσης που γλύτωσε θα την πληρώσει στα συνεργεία.

          Συφμωνώ απόλυτα , αλλά στη γενικότητα της κουβέντας και αναφέροντας όχημα που κυκλοφόρησε τετρακίνητο , την Χ1 και σε πετρέλαιο και σε phev. Από θέμα αξιοπιστίας είναι μακράν καλύτερο να αγοραστεί το πετρέλαιο , παρά του ότι και ως καινούργιο ήταν πιο ακριβό και σα μεταχειρισμένο ( σε παρόμοιο επίπεδο ) θα βγεί πιο ακριβό.

          Επίσης , συζητάμε για C Suv τετραετίας με κόστος αγοράς μεταχειρισμένου 30Κ , όχι για καγιέν που θα αλλάξει χέρια στο δεκαχίλιαρο. Αλίμονο αν κάποιος που διαθέτει 30Κ + , δε μπορεί να συντηρήσει ένα C Suv που πούλησε με το τσουβάλι.

          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Chrisk6
            Chrisk6 @criuser last edited by

            @criuser said in Peugeot 3008 2016:

            Εχουμε γράψει αρχικά εγώ και ο Πήλιου.

            Που γράφουμε συχνά.

            Προφανώς θα υπάρχουν και άλλοι.

            Ο γάτος κρατάει αρχείο σε όλα τα φόρουμ της Ευρώπης για να μας την λέει.

            Ο κουμπαρος μου με το Grandland (1.2) παντως ειχε παει στο συνεργειο πριν 5-6 μηνες για το κλασικο ετησιο και τους ειπε οτι εχει καψει αρκετη ποσοτητα λαδιου αλλα αυτοι ειπανε ολα καλα. Ιμαντας ετσι...
            Και σε κουβεντα μας 2 εβδομαδες πριν καρφωσει του ελεγα...πηγαινε το πισω και πες τους για επισκευη αμεσα. Ειναι στα προερτια το μοτερ να καρφωσει.
            Ε λοιπον καρφωσε...και λογω του οτι ειχε προηγηθει τους ''αναγκασε'' να του αλλαξουν ολοκληρο τον κινητηρα. Οχι επισκευη.

            Το θεμα ειναι καντε το ρε μ@λακες πριν σκασουν τα μοτερ. Λες και δεν το ξερετε οτι θα συμβει δηλαδη...

            C P 2 Replies Last reply Reply Quote 1
            • C
              criuser @civil357 last edited by

              @civil357 said in Peugeot 3008 2016:

              @criuser said in Peugeot 3008 2016:

              Αν κάποιος λοιπόν δεν είναι επιδέξιος στα οπίσθια αποφεύγει τα μεταξωτά βρακιά.
              Αλλιώς να ξέρει ότι μεγάλο μέρος της απαξίωσης που γλύτωσε θα την πληρώσει στα συνεργεία.

              Συφμωνώ απόλυτα , αλλά στη γενικότητα της κουβέντας και αναφέροντας όχημα που κυκλοφόρησε τετρακίνητο , την Χ1 και σε πετρέλαιο και σε phev. Από θέμα αξιοπιστίας είναι μακράν καλύτερο να αγοραστεί το πετρέλαιο , παρά του ότι και ως καινούργιο ήταν πιο ακριβό και σα μεταχειρισμένο ( σε παρόμοιο επίπεδο ) θα βγεί πιο ακριβό.

              Επίσης , συζητάμε για C Suv τετραετίας με κόστος αγοράς μεταχειρισμένου 30Κ , όχι για καγιέν που θα αλλάξει χέρια στο δεκαχίλιαρο. Αλίμονο αν κάποιος που διαθέτει 30Κ + , δε μπορεί να συντηρήσει ένα C Suv που πούλησε με το τσουβάλι.

              Το ερώτημα είναι γιατί να δώσει 30000 για να πάρει ένα τέτοιο αμάξι και μάλιστα εισαγωγής, όταν η διαφορά από το καινούργιο ή κάποιο άλλο καινούργιο, έστω και με λιγότερα γκάτζετ είναι μικρή.

              Για την δική μου λογική που το αμάξι είναι εργαλείο δουλειάς, το να μπω σε λούκι επισκευών είναι αδιανόητο.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                criuser @Chrisk6 last edited by

                @chrisk6 said in Peugeot 3008 2016:

                @criuser said in Peugeot 3008 2016:

                Εχουμε γράψει αρχικά εγώ και ο Πήλιου.

                Που γράφουμε συχνά.

                Προφανώς θα υπάρχουν και άλλοι.

                Ο γάτος κρατάει αρχείο σε όλα τα φόρουμ της Ευρώπης για να μας την λέει.

                Ο κουμπαρος μου με το Grandland (1.2) παντως ειχε παει στο συνεργειο πριν 5-6 μηνες για το κλασικο ετησιο και τους ειπε οτι εχει καψει αρκετη ποσοτητα λαδιου αλλα αυτοι ειπανε ολα καλα. Ιμαντας ετσι...
                Και σε κουβεντα μας 2 εβδομαδες πριν καρφωσει του ελεγα...πηγαινε το πισω και πες τους για επισκευη αμεσα. Ειναι στα προερτια το μοτερ να καρφωσει.
                Ε λοιπον καρφωσε...και λογω του οτι ειχε προηγηθει τους ''αναγκασε'' να του αλλαξουν ολοκληρο τον κινητηρα. Οχι επισκευη.

                Το θεμα ειναι καντε το ρε μ@λακες πριν σκασουν τα μοτερ. Λες και δεν το ξερετε οτι θα συμβει δηλαδη...

                Ας κάνει και μία αναφορά στην εταιρεία. Βέβαια υπάρχουν σέρβις και σέρβις.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  civil357 @criuser last edited by

                  @criuser said in Peugeot 3008 2016:

                  Το ερώτημα είναι γιατί να δώσει 30000 για να πάρει ένα τέτοιο αμάξι και μάλιστα εισαγωγής, όταν η διαφορά από το καινούργιο ή κάποιο άλλο καινούργιο, έστω και με λιγότερα γκάτζετ είναι μικρή.

                  Το προφανές 300 άλογα τετρακίνηση , πίσω πολλαπλών , όταν το νέο έχει (στην ίδια τιμή) 136 άλογα , δικίνηση , και ημιάκαμπτο.
                  Το 3008 του γάτου ήταν από τις καλύτερες στιγμές της Peugeot ( που πάντα αγαπούσα) , σχεδόν αξεπέραστο από τον ανταγωνισμό και σήμερα.
                  Μιλάω πάντα για καλή εισαγωγή , από το εγκεκριμένο πανευρωπαϊκό πρόγραμμα της στελάντις ( spoticar) , που Ελλάδα δεν υπάρχει ακόμα ως πρόγραμμα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Chrisk6
                    Chrisk6 @criuser last edited by Chrisk6

                    @criuser said in Peugeot 3008 2016:

                    @chrisk6 said in Peugeot 3008 2016:

                    @criuser said in Peugeot 3008 2016:

                    Εχουμε γράψει αρχικά εγώ και ο Πήλιου.

                    Που γράφουμε συχνά.

                    Προφανώς θα υπάρχουν και άλλοι.

                    Ο γάτος κρατάει αρχείο σε όλα τα φόρουμ της Ευρώπης για να μας την λέει.

                    Ο κουμπαρος μου με το Grandland (1.2) παντως ειχε παει στο συνεργειο πριν 5-6 μηνες για το κλασικο ετησιο και τους ειπε οτι εχει καψει αρκετη ποσοτητα λαδιου αλλα αυτοι ειπανε ολα καλα. Ιμαντας ετσι...
                    Και σε κουβεντα μας 2 εβδομαδες πριν καρφωσει του ελεγα...πηγαινε το πισω και πες τους για επισκευη αμεσα. Ειναι στα προερτια το μοτερ να καρφωσει.
                    Ε λοιπον καρφωσε...και λογω του οτι ειχε προηγηθει τους ''αναγκασε'' να του αλλαξουν ολοκληρο τον κινητηρα. Οχι επισκευη.

                    Το θεμα ειναι καντε το ρε μ@λακες πριν σκασουν τα μοτερ. Λες και δεν το ξερετε οτι θα συμβει δηλαδη...

                    Ας κάνει και μία αναφορά στην εταιρεία. Βέβαια υπάρχουν σέρβις και σέρβις.

                    Πρωην Δρομων, νυν Γκαλο.
                    Τον εσωσε οτι ειχε γνωστο πωλητη χρονια στην Δρομων και εσπρωξε καπως το θεμα με τον αρχιμηχανικο να το περασουν για αλλαγη μοτερ και οχι επισκευη.
                    Το θεμα ειναι οτι ξενερωσε και το ετοιμαζει για πουλημα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • P
                      PaNick 0 @Chrisk6 last edited by PaNick 0

                      @chrisk6 said in Peugeot 3008 2016:

                      @criuser said in Peugeot 3008 2016:

                      Εχουμε γράψει αρχικά εγώ και ο Πήλιου.

                      Που γράφουμε συχνά.

                      Προφανώς θα υπάρχουν και άλλοι.

                      Ο γάτος κρατάει αρχείο σε όλα τα φόρουμ της Ευρώπης για να μας την λέει.

                      Ο κουμπαρος μου με το Grandland (1.2) παντως ειχε παει στο συνεργειο πριν 5-6 μηνες για το κλασικο ετησιο και τους ειπε οτι εχει καψει αρκετη ποσοτητα λαδιου αλλα αυτοι ειπανε ολα καλα. Ιμαντας ετσι...
                      Και σε κουβεντα μας 2 εβδομαδες πριν καρφωσει του ελεγα...πηγαινε το πισω και πες τους για επισκευη αμεσα. Ειναι στα προερτια το μοτερ να καρφωσει.
                      Ε λοιπον καρφωσε...και λογω του οτι ειχε προηγηθει τους ''αναγκασε'' να του αλλαξουν ολοκληρο τον κινητηρα. Οχι επισκευη.

                      Το θεμα ειναι καντε το ρε μ@λακες πριν σκασουν τα μοτερ. Λες και δεν το ξερετε οτι θα συμβει δηλαδη...

                      Στα ποσα χιλιομετρα /ετη αυτο;

                      Ο κινητηρας αυτος ειναι με τον εμβαπτιζομενο στο λαδι ιμαντα; Καπου διαβασα οτι υπαρχει και θεμα στην αντλια λαδιου απο τα κομματακια ιμαντα που αποκολλιουνται
                      Για αυτο τι γινεται;

                      Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Chrisk6
                        Chrisk6 @PaNick 0 last edited by

                        @panick-0 said in Peugeot 3008 2016:

                        @chrisk6 said in Peugeot 3008 2016:

                        @criuser said in Peugeot 3008 2016:

                        Εχουμε γράψει αρχικά εγώ και ο Πήλιου.

                        Που γράφουμε συχνά.

                        Προφανώς θα υπάρχουν και άλλοι.

                        Ο γάτος κρατάει αρχείο σε όλα τα φόρουμ της Ευρώπης για να μας την λέει.

                        Ο κουμπαρος μου με το Grandland (1.2) παντως ειχε παει στο συνεργειο πριν 5-6 μηνες για το κλασικο ετησιο και τους ειπε οτι εχει καψει αρκετη ποσοτητα λαδιου αλλα αυτοι ειπανε ολα καλα. Ιμαντας ετσι...
                        Και σε κουβεντα μας 2 εβδομαδες πριν καρφωσει του ελεγα...πηγαινε το πισω και πες τους για επισκευη αμεσα. Ειναι στα προερτια το μοτερ να καρφωσει.
                        Ε λοιπον καρφωσε...και λογω του οτι ειχε προηγηθει τους ''αναγκασε'' να του αλλαξουν ολοκληρο τον κινητηρα. Οχι επισκευη.

                        Το θεμα ειναι καντε το ρε μ@λακες πριν σκασουν τα μοτερ. Λες και δεν το ξερετε οτι θα συμβει δηλαδη...

                        Στα ποσα χιλιομετρα /ετη αυτο;

                        Ο κινητηρας αυτος ειναι με τον εμβαπτιζομενο στο λαδι ιμαντα; Καπου διαβασα οτι υπαρχει και θεμα στην αντλια λαδιου απο τα κομματακια ιμαντα που αποκολλιουνται
                        Για αυτο τι γινεται;

                        Λιγο πριν κλεισει η 5ετια ηταν (3-4 μηνες αν δεν κανω λαθος). Ειχε 55Κ? Καπου εκει. Οχι πανω απο 60Κ σιγουρα αλλα ουτε κατω απο 50Κ.
                        Ναι με τον ιμαντα που φθειρεται και πανε ολα στη σιτα κατω.
                        Αυτος πετυχε αλλαγη ολοκληρου μοτερ.
                        Δεν ξερω τι παιζει μετα αν κανεις μερικη επιδιορθωση.

                        P C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          PaNick 0 @Chrisk6 last edited by

                          @chrisk6 said in Peugeot 3008 2016:

                          @panick-0 said in Peugeot 3008 2016:

                          @chrisk6 said in Peugeot 3008 2016:

                          @criuser said in Peugeot 3008 2016:

                          Εχουμε γράψει αρχικά εγώ και ο Πήλιου.

                          Που γράφουμε συχνά.

                          Προφανώς θα υπάρχουν και άλλοι.

                          Ο γάτος κρατάει αρχείο σε όλα τα φόρουμ της Ευρώπης για να μας την λέει.

                          Ο κουμπαρος μου με το Grandland (1.2) παντως ειχε παει στο συνεργειο πριν 5-6 μηνες για το κλασικο ετησιο και τους ειπε οτι εχει καψει αρκετη ποσοτητα λαδιου αλλα αυτοι ειπανε ολα καλα. Ιμαντας ετσι...
                          Και σε κουβεντα μας 2 εβδομαδες πριν καρφωσει του ελεγα...πηγαινε το πισω και πες τους για επισκευη αμεσα. Ειναι στα προερτια το μοτερ να καρφωσει.
                          Ε λοιπον καρφωσε...και λογω του οτι ειχε προηγηθει τους ''αναγκασε'' να του αλλαξουν ολοκληρο τον κινητηρα. Οχι επισκευη.

                          Το θεμα ειναι καντε το ρε μ@λακες πριν σκασουν τα μοτερ. Λες και δεν το ξερετε οτι θα συμβει δηλαδη...

                          Στα ποσα χιλιομετρα /ετη αυτο;

                          Ο κινητηρας αυτος ειναι με τον εμβαπτιζομενο στο λαδι ιμαντα; Καπου διαβασα οτι υπαρχει και θεμα στην αντλια λαδιου απο τα κομματακια ιμαντα που αποκολλιουνται
                          Για αυτο τι γινεται;

                          Λιγο πριν κλεισει η 5ετια ηταν (3-4 μηνες αν δεν κανω λαθος). Ειχε 55Κ? Καπου εκει. Οχι πανω απο 60Κ σιγουρα αλλα ουτε κατω απο 50Κ.
                          Ναι με τον ιμαντα που φθειρεται και πανε ολα στη σιτα κατω.
                          Αυτος πετυχε αλλαγη ολοκληρου μοτερ.
                          Δεν ξερω τι παιζει μετα αν κανεις μερικη επιδιορθωση.

                          Αρα και να αλλαζεις τον ιμαντα νωριτερα που φανταζομαι ειναι η οδηγια, παλι με την αντλια λαδιου θα εχεις θεμα αν και οταν βουλωσει

                          Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            civil357 @Chrisk6 last edited by

                            @chrisk6 said in Peugeot 3008 2016:

                            @panick-0 said in Peugeot 3008 2016:

                            @chrisk6 said in Peugeot 3008 2016:

                            @criuser said in Peugeot 3008 2016:

                            Εχουμε γράψει αρχικά εγώ και ο Πήλιου.

                            Που γράφουμε συχνά.

                            Προφανώς θα υπάρχουν και άλλοι.

                            Ο γάτος κρατάει αρχείο σε όλα τα φόρουμ της Ευρώπης για να μας την λέει.

                            Ο κουμπαρος μου με το Grandland (1.2) παντως ειχε παει στο συνεργειο πριν 5-6 μηνες για το κλασικο ετησιο και τους ειπε οτι εχει καψει αρκετη ποσοτητα λαδιου αλλα αυτοι ειπανε ολα καλα. Ιμαντας ετσι...
                            Και σε κουβεντα μας 2 εβδομαδες πριν καρφωσει του ελεγα...πηγαινε το πισω και πες τους για επισκευη αμεσα. Ειναι στα προερτια το μοτερ να καρφωσει.
                            Ε λοιπον καρφωσε...και λογω του οτι ειχε προηγηθει τους ''αναγκασε'' να του αλλαξουν ολοκληρο τον κινητηρα. Οχι επισκευη.

                            Το θεμα ειναι καντε το ρε μ@λακες πριν σκασουν τα μοτερ. Λες και δεν το ξερετε οτι θα συμβει δηλαδη...

                            Στα ποσα χιλιομετρα /ετη αυτο;

                            Ο κινητηρας αυτος ειναι με τον εμβαπτιζομενο στο λαδι ιμαντα; Καπου διαβασα οτι υπαρχει και θεμα στην αντλια λαδιου απο τα κομματακια ιμαντα που αποκολλιουνται
                            Για αυτο τι γινεται;

                            Λιγο πριν κλεισει η 5ετια ηταν (3-4 μηνες αν δεν κανω λαθος). Ειχε 55Κ? Καπου εκει. Οχι πανω απο 60Κ σιγουρα αλλα ουτε κατω απο 50Κ.
                            Ναι με τον ιμαντα που φθειρεται και πανε ολα στη σιτα κατω.
                            Αυτος πετυχε αλλαγη ολοκληρου μοτερ.
                            Δεν ξερω τι παιζει μετα αν κανεις μερικη επιδιορθωση.

                            Παρόμοια ( και λιγόρα χλμ και έτη ) σε σιτροεν.
                            Το θέμα ήταν μόνο η κοροϊδία στα τσεκ. Ανίδεος ο άνθρωπος απλά καθυσηχαζότανε από την αντιπροσωπεία μέχρι το κρακ.
                            Από την άλλη , δεν υπήρξε καμία απολύτως διαπραγμάτευση , μόνοι τους πρότειναν άμεσα την αλλαγή ( είπαμε ανίδεος τελείως ο δικός μου άνθρωπος , δε μπορούσε να διανοηθεί την έκταση της ζημιάς) και δόθηκε και όχημα αντικατάστασης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • Chrisk6
                              Chrisk6 @PaNick 0 last edited by

                              @panick-0 said in Peugeot 3008 2016:

                              @chrisk6 said in Peugeot 3008 2016:

                              @panick-0 said in Peugeot 3008 2016:

                              @chrisk6 said in Peugeot 3008 2016:

                              @criuser said in Peugeot 3008 2016:

                              Εχουμε γράψει αρχικά εγώ και ο Πήλιου.

                              Που γράφουμε συχνά.

                              Προφανώς θα υπάρχουν και άλλοι.

                              Ο γάτος κρατάει αρχείο σε όλα τα φόρουμ της Ευρώπης για να μας την λέει.

                              Ο κουμπαρος μου με το Grandland (1.2) παντως ειχε παει στο συνεργειο πριν 5-6 μηνες για το κλασικο ετησιο και τους ειπε οτι εχει καψει αρκετη ποσοτητα λαδιου αλλα αυτοι ειπανε ολα καλα. Ιμαντας ετσι...
                              Και σε κουβεντα μας 2 εβδομαδες πριν καρφωσει του ελεγα...πηγαινε το πισω και πες τους για επισκευη αμεσα. Ειναι στα προερτια το μοτερ να καρφωσει.
                              Ε λοιπον καρφωσε...και λογω του οτι ειχε προηγηθει τους ''αναγκασε'' να του αλλαξουν ολοκληρο τον κινητηρα. Οχι επισκευη.

                              Το θεμα ειναι καντε το ρε μ@λακες πριν σκασουν τα μοτερ. Λες και δεν το ξερετε οτι θα συμβει δηλαδη...

                              Στα ποσα χιλιομετρα /ετη αυτο;

                              Ο κινητηρας αυτος ειναι με τον εμβαπτιζομενο στο λαδι ιμαντα; Καπου διαβασα οτι υπαρχει και θεμα στην αντλια λαδιου απο τα κομματακια ιμαντα που αποκολλιουνται
                              Για αυτο τι γινεται;

                              Λιγο πριν κλεισει η 5ετια ηταν (3-4 μηνες αν δεν κανω λαθος). Ειχε 55Κ? Καπου εκει. Οχι πανω απο 60Κ σιγουρα αλλα ουτε κατω απο 50Κ.
                              Ναι με τον ιμαντα που φθειρεται και πανε ολα στη σιτα κατω.
                              Αυτος πετυχε αλλαγη ολοκληρου μοτερ.
                              Δεν ξερω τι παιζει μετα αν κανεις μερικη επιδιορθωση.

                              Αρα και να αλλαζεις τον ιμαντα νωριτερα που φανταζομαι ειναι η οδηγια, παλι με την αντλια λαδιου θα εχεις θεμα αν και οταν βουλωσει

                              Αν εχει φθαει τοσο πολυ οπτικα, τα κομματακια θα εχουν πεσει και θα πανε εκει.
                              Τωρα αυτο ειναι θεμα συνεργειου και τι ειδανε στην επισκευη.

                              @civil357 said in Peugeot 3008 2016:

                              @chrisk6 said in Peugeot 3008 2016:

                              @panick-0 said in Peugeot 3008 2016:

                              @chrisk6 said in Peugeot 3008 2016:

                              @criuser said in Peugeot 3008 2016:

                              Εχουμε γράψει αρχικά εγώ και ο Πήλιου.

                              Που γράφουμε συχνά.

                              Προφανώς θα υπάρχουν και άλλοι.

                              Ο γάτος κρατάει αρχείο σε όλα τα φόρουμ της Ευρώπης για να μας την λέει.

                              Ο κουμπαρος μου με το Grandland (1.2) παντως ειχε παει στο συνεργειο πριν 5-6 μηνες για το κλασικο ετησιο και τους ειπε οτι εχει καψει αρκετη ποσοτητα λαδιου αλλα αυτοι ειπανε ολα καλα. Ιμαντας ετσι...
                              Και σε κουβεντα μας 2 εβδομαδες πριν καρφωσει του ελεγα...πηγαινε το πισω και πες τους για επισκευη αμεσα. Ειναι στα προερτια το μοτερ να καρφωσει.
                              Ε λοιπον καρφωσε...και λογω του οτι ειχε προηγηθει τους ''αναγκασε'' να του αλλαξουν ολοκληρο τον κινητηρα. Οχι επισκευη.

                              Το θεμα ειναι καντε το ρε μ@λακες πριν σκασουν τα μοτερ. Λες και δεν το ξερετε οτι θα συμβει δηλαδη...

                              Στα ποσα χιλιομετρα /ετη αυτο;

                              Ο κινητηρας αυτος ειναι με τον εμβαπτιζομενο στο λαδι ιμαντα; Καπου διαβασα οτι υπαρχει και θεμα στην αντλια λαδιου απο τα κομματακια ιμαντα που αποκολλιουνται
                              Για αυτο τι γινεται;

                              Λιγο πριν κλεισει η 5ετια ηταν (3-4 μηνες αν δεν κανω λαθος). Ειχε 55Κ? Καπου εκει. Οχι πανω απο 60Κ σιγουρα αλλα ουτε κατω απο 50Κ.
                              Ναι με τον ιμαντα που φθειρεται και πανε ολα στη σιτα κατω.
                              Αυτος πετυχε αλλαγη ολοκληρου μοτερ.
                              Δεν ξερω τι παιζει μετα αν κανεις μερικη επιδιορθωση.

                              Παρόμοια ( και λιγόρα χλμ και έτη ) σε σιτροεν.
                              Το θέμα ήταν μόνο η κοροϊδία στα τσεκ. Ανίδεος ο άνθρωπος απλά καθυσηχαζότανε από την αντιπροσωπεία μέχρι το κρακ.
                              Από την άλλη , δεν υπήρξε καμία απολύτως διαπραγμάτευση , μόνοι τους πρότειναν άμεσα την αλλαγή ( είπαμε ανίδεος τελείως ο δικός μου άνθρωπος , δε μπορούσε να διανοηθεί την έκταση της ζημιάς) και δόθηκε και όχημα αντικατάστασης.

                              Ευτυχως δηλαδη...μεσα στην ατυχια του τουλαχιστον εγινε αλλαγη μοτερ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                criuser last edited by

                                Τώρα και μετά την εγγύηση των 5 χρόνων μέχρι τα 8 πληρώνεις μόνο την εργασία νομίζω.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  civil357 last edited by

                                  @chrisk6 said in Peugeot 3008 2016:

                                  Ευτυχως δηλαδη...μεσα στην ατυχια του τουλαχιστον εγινε αλλαγη μοτερ.

                                  Πήγε άφησε , πήρε ένα μόκα μέχρι να αλλαχθεί το δικό της λόγω φόρτου εργασίας , γύρισε παρέλαβε.
                                  Κανένα κόλλημα ή μα μου. Έξι μήνες σχεδόν μετά δεν έχει αποφασίσει αν θα το κρατήσει ακόμα. Το ¨φοβάται" αλλά το έχει ¨βολευτεί" πολύ ως όχημα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Να το δώσει και να πάρει το καινούργιο Γκράντλαντ.

                                    Είναι ωραίο, αμερικανίζει αρκετά...

                                    Ετσι βλέπω να μοιάζει και το επόμενο Τσερόκι.

                                    0647ae6a-ef2c-4615-a1e6-36c765bd4b28-image.png

                                    0f194f35-7204-4688-880f-7f43dd812496-image.png

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Caro 0
                                      Caro 0 last edited by

                                      Η λογική λέει ότι και με το νέο μοτέρ θα έχει τα ίδια προβλήματα σε κάποια χλμ.

                                      Δεν πιστεύω τη παπάτζα που λένε ότι αλλάχθηκε ο ιμάντας με νέο βελτιωμένο.

                                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        civil357 @criuser last edited by

                                        @criuser said in Peugeot 3008 2016:

                                        Να το δώσει και να πάρει το καινούργιο Γκράντλαντ.

                                        Αρχιτέκτονας , γένους θηλυκού , με διδακτορικό στη Γαλλία, το φοβάμαι να το προτείνω , εφόσον "αμερικανίζει" . Θέλουμε να βρωμάει Σηκουάνα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • Chrisk6
                                          Chrisk6 @criuser last edited by

                                          @criuser said in Peugeot 3008 2016:

                                          Τώρα και μετά την εγγύηση των 5 χρόνων μέχρι τα 8 πληρώνεις μόνο την εργασία νομίζω.

                                          Αυτο ειναι καπου επισημα (γραπτως) αναρτημενο?
                                          Ή urban legend και δινεις μαχη στο συνεργειο οτι ακουσα μεχρι τα 8 χρονια πληρωνω μονο εργασια?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • gatoz
                                            gatoz last edited by

                                            επειδη τους κυνηγανε νομικα και πλεον υπαρχουν δεδικασμενα, εχουν στειλει αναλογη ενημερωση στα εξουσιοδοτημενα
                                            παντως η πλευρα των εξουσιοδοτημενων ειναι στα καγκελα και προσπαθει να τους κατεβασει τους τονους ο κυρ πολυχρονης γιατι τα τριμπουρδελα εχουν αποσχολησει το 100% του χρονου και πληρωνονται πολυ χαμηλα ενω οι πελατες πιεζουν ασφυκτικα και οι ανθρωποι δεν ξερουν τι να κανουν.
                                            οχι ο ρεμουνδος, αλλος εξουσιοδοτημενος, εκλαψε μπροστα μου για το που εμπλεξε, ηταν πριν εξουσιοδοτημενος σε mazda-honda-fiat

                                            #milf-a-man

                                            Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 427
                                            • 428
                                            • 429
                                            • 430
                                            • 431
                                            • 429 / 431
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr