-
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Επειδή έχω ταυτόχρονα και το προηγούμενης γενιάς yaris το ψηλό YC είναι ανώτερο ακριβώς μέσα στα στενά της πόλης .
Το παραπάνω μήκος δεν φαίνεται γιατί και να το ακουμπήσεις κάπου αυτό που βρίσκει είναι μαύρο άβαφο πλαστικό σε αντίθεση με το hatch που όλη την ώρα τρίβω για να φύγουν τα σημάδια από τους λευκούς προφυλακτήρες.
Το τιμόνι κόβει περισσότερο στο YC .
Οι καθρέπτες περνάνε πάνω από τους καθρέπτες των παρκαρισμένων δεν χρειάζεται να τους κλείνεις.
Στις διασταυρώσεις βλέπεις πάνω από την οροφή των παρκαρισμένων στις γωνίες, έχεις καλλίτερη ορατότητα ακόμη και για τους πεζούς.
Μπορείς να καβαλήσεις και το πιο ψηλό πεζοδρόμιο χωρίς μαρσαρίσματα και συμλπεκταρίσματα ... αθόρυβα!
Ο πίσω και εμπρός πρόβολος είναι τοσο ψηλά που του επιτρέπουν να μπαίνει "βαθιά" στις κάθετες θέσεις παρκαρίσματος χωρίς να βρίσκει πουθενά .Φυσικά το πόρτ μπαγκάζ χωράει ολη την πρόικα της εγγονής σε καρότσια παρκοκρέββατα περπατούρες και εχει χώρο για άλλο ενα ... εγγόνι
Για 900 € που στοίχησε παραπάνω απο το αντίστοιχο hatchback είναι πολύ παραπάνω αυτοκίνητο!
Τάσο είχα το YC και έχω τώρα το μαζντο γιαρις.
Δεν υπάρχει σύγκριση για καθημερινή χρήση εντός πόλης.
Τα 20 εκατοστά παίζουν ρόλο. Αντίθετα με το ύψος και τις ακανόνιστες γωνίες του YC τίποτα από όσα γράφεις δεν ισχύει. Μονο το ύψος για τις κάθετες θέσεις και τα κράσπεδα. Αλλα οι κάθετες θέσεις είναι τοι χειρότερο πια. Ενα αδιάφορο άνοιγμα πόρτας από παιδί ή κυράτσα ή χοντρό συμπολίτη μας και κλαις. -
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Επειδή έχω ταυτόχρονα και το προηγούμενης γενιάς yaris το ψηλό YC είναι ανώτερο ακριβώς μέσα στα στενά της πόλης .
Το παραπάνω μήκος δεν φαίνεται γιατί και να το ακουμπήσεις κάπου αυτό που βρίσκει είναι μαύρο άβαφο πλαστικό σε αντίθεση με το hatch που όλη την ώρα τρίβω για να φύγουν τα σημάδια από τους λευκούς προφυλακτήρες.
Το τιμόνι κόβει περισσότερο στο YC .
Οι καθρέπτες περνάνε πάνω από τους καθρέπτες των παρκαρισμένων δεν χρειάζεται να τους κλείνεις.
Στις διασταυρώσεις βλέπεις πάνω από την οροφή των παρκαρισμένων στις γωνίες, έχεις καλλίτερη ορατότητα ακόμη και για τους πεζούς.
Μπορείς να καβαλήσεις και το πιο ψηλό πεζοδρόμιο χωρίς μαρσαρίσματα και συμλπεκταρίσματα ... αθόρυβα!
Ο πίσω και εμπρός πρόβολος είναι τοσο ψηλά που του επιτρέπουν να μπαίνει "βαθιά" στις κάθετες θέσεις παρκαρίσματος χωρίς να βρίσκει πουθενά .Φυσικά το πόρτ μπαγκάζ χωράει ολη την πρόικα της εγγονής σε καρότσια παρκοκρέββατα περπατούρες και εχει χώρο για άλλο ενα ... εγγόνι
Για 900 € που στοίχησε παραπάνω απο το αντίστοιχο hatchback είναι πολύ παραπάνω αυτοκίνητο!
Συμφωνώ σε ολα. Ο ορισμός της εμπορικής επιτυχίας των SUVs/Crossovers και του YC ειδικότερα.
-
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Επειδή έχω ταυτόχρονα και το προηγούμενης γενιάς yaris το ψηλό YC είναι ανώτερο ακριβώς μέσα στα στενά της πόλης .
Το παραπάνω μήκος δεν φαίνεται γιατί και να το ακουμπήσεις κάπου αυτό που βρίσκει είναι μαύρο άβαφο πλαστικό σε αντίθεση με το hatch που όλη την ώρα τρίβω για να φύγουν τα σημάδια από τους λευκούς προφυλακτήρες.
Το τιμόνι κόβει περισσότερο στο YC .
Οι καθρέπτες περνάνε πάνω από τους καθρέπτες των παρκαρισμένων δεν χρειάζεται να τους κλείνεις.
Στις διασταυρώσεις βλέπεις πάνω από την οροφή των παρκαρισμένων στις γωνίες, έχεις καλλίτερη ορατότητα ακόμη και για τους πεζούς.
Μπορείς να καβαλήσεις και το πιο ψηλό πεζοδρόμιο χωρίς μαρσαρίσματα και συμλπεκταρίσματα ... αθόρυβα!
Ο πίσω και εμπρός πρόβολος είναι τοσο ψηλά που του επιτρέπουν να μπαίνει "βαθιά" στις κάθετες θέσεις παρκαρίσματος χωρίς να βρίσκει πουθενά .Φυσικά το πόρτ μπαγκάζ χωράει ολη την πρόικα της εγγονής σε καρότσια παρκοκρέββατα περπατούρες και εχει χώρο για άλλο ενα ... εγγόνι
Για 900 € που στοίχησε παραπάνω απο το αντίστοιχο hatchback είναι πολύ παραπάνω αυτοκίνητο!
Τάσο είχα το YC και έχω τώρα το μαζντο γιαρις.
Δεν υπάρχει σύγκριση για καθημερινή χρήση εντός πόλης.
Τα 20 εκατοστά παίζουν ρόλο. Αντίθετα με το ύψος και τις ακανόνιστες γωνίες του YC τίποτα από όσα γράφεις δεν ισχύει. Μονο το ύψος για τις κάθετες θέσεις και τα κράσπεδα. Αλλα οι κάθετες θέσεις είναι τοι χειρότερο πια. Ενα αδιάφορο άνοιγμα πόρτας από παιδί ή κυράτσα ή χοντρό συμπολίτη μας και κλαις.Σου κάνουν αυτή τη μικρή γουβίτσα που είναι τόσο μικρή ώστε ποτέ δεν αποφασίζεις να φτιάξεις αλλά συνάμα τόσο σπαστική που κάθε φορά που κοιτάζεις το αμάξι από το πλάι για όλη την υπόλοιπη ζωή του βλέπεις τα νερά στην πόρτα και
-
@georgemit said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Επειδή έχω ταυτόχρονα και το προηγούμενης γενιάς yaris το ψηλό YC είναι ανώτερο ακριβώς μέσα στα στενά της πόλης .
Το παραπάνω μήκος δεν φαίνεται γιατί και να το ακουμπήσεις κάπου αυτό που βρίσκει είναι μαύρο άβαφο πλαστικό σε αντίθεση με το hatch που όλη την ώρα τρίβω για να φύγουν τα σημάδια από τους λευκούς προφυλακτήρες.
Το τιμόνι κόβει περισσότερο στο YC .
Οι καθρέπτες περνάνε πάνω από τους καθρέπτες των παρκαρισμένων δεν χρειάζεται να τους κλείνεις.
Στις διασταυρώσεις βλέπεις πάνω από την οροφή των παρκαρισμένων στις γωνίες, έχεις καλλίτερη ορατότητα ακόμη και για τους πεζούς.
Μπορείς να καβαλήσεις και το πιο ψηλό πεζοδρόμιο χωρίς μαρσαρίσματα και συμλπεκταρίσματα ... αθόρυβα!
Ο πίσω και εμπρός πρόβολος είναι τοσο ψηλά που του επιτρέπουν να μπαίνει "βαθιά" στις κάθετες θέσεις παρκαρίσματος χωρίς να βρίσκει πουθενά .Φυσικά το πόρτ μπαγκάζ χωράει ολη την πρόικα της εγγονής σε καρότσια παρκοκρέββατα περπατούρες και εχει χώρο για άλλο ενα ... εγγόνι
Για 900 € που στοίχησε παραπάνω απο το αντίστοιχο hatchback είναι πολύ παραπάνω αυτοκίνητο!
Τάσο είχα το YC και έχω τώρα το μαζντο γιαρις.
Δεν υπάρχει σύγκριση για καθημερινή χρήση εντός πόλης.
Τα 20 εκατοστά παίζουν ρόλο. Αντίθετα με το ύψος και τις ακανόνιστες γωνίες του YC τίποτα από όσα γράφεις δεν ισχύει. Μονο το ύψος για τις κάθετες θέσεις και τα κράσπεδα. Αλλα οι κάθετες θέσεις είναι τοι χειρότερο πια. Ενα αδιάφορο άνοιγμα πόρτας από παιδί ή κυράτσα ή χοντρό συμπολίτη μας και κλαις.Σου κάνουν αυτή τη μικρή γουβίτσα που είναι τόσο μικρή ώστε ποτέ δεν αποφασίζεις να φτιάξεις αλλά συνάμα τόσο σπαστική που κάθε φορά που κοιτάζεις το αμάξι από το πλάι για όλη την υπόλοιπη ζωή του βλέπεις τα νερά στην πόρτα και
Καθε επαφή λόγω ενός απερισπεπτου και γραψαρχιδη συμπολίτη μας κοστίζει κανα 80αρι πια για να φτιάξει με pdr.
Εχω ευχηθεί ανερυθριαστα σε πολλούς τέτοιους να τα φάνε στους γιατρούς !
Δεν υπάρχει σωτηρία στη ζούγκλα που κυκλοφορούμεΠροσωπικα αποφεύγω όσο δεν πάει τις κάθετες θέσεις παρότι φυσικά κερδίζεις χώρο.
Τουλάχιστον στις οριζόντιες υπάρχουν κάμερες, αισθητήρες κλπ. Βέβαια πάντα ο αμπαλος που πήρε με λάδωμα το δίπλωμα μπορεί να βρει στις μανούβρες αλλά δεν μπορείς να μην κυκλοφορείς και καθόλου. (Εγώ οριακά πια δεν κυκλοφορώ) -
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Επειδή έχω ταυτόχρονα και το προηγούμενης γενιάς yaris το ψηλό YC είναι ανώτερο ακριβώς μέσα στα στενά της πόλης .
Το παραπάνω μήκος δεν φαίνεται γιατί και να το ακουμπήσεις κάπου αυτό που βρίσκει είναι μαύρο άβαφο πλαστικό σε αντίθεση με το hatch που όλη την ώρα τρίβω για να φύγουν τα σημάδια από τους λευκούς προφυλακτήρες.
Το τιμόνι κόβει περισσότερο στο YC .
Οι καθρέπτες περνάνε πάνω από τους καθρέπτες των παρκαρισμένων δεν χρειάζεται να τους κλείνεις.
Στις διασταυρώσεις βλέπεις πάνω από την οροφή των παρκαρισμένων στις γωνίες, έχεις καλλίτερη ορατότητα ακόμη και για τους πεζούς.
Μπορείς να καβαλήσεις και το πιο ψηλό πεζοδρόμιο χωρίς μαρσαρίσματα και συμλπεκταρίσματα ... αθόρυβα!
Ο πίσω και εμπρός πρόβολος είναι τοσο ψηλά που του επιτρέπουν να μπαίνει "βαθιά" στις κάθετες θέσεις παρκαρίσματος χωρίς να βρίσκει πουθενά .Φυσικά το πόρτ μπαγκάζ χωράει ολη την πρόικα της εγγονής σε καρότσια παρκοκρέββατα περπατούρες και εχει χώρο για άλλο ενα ... εγγόνι
Για 900 € που στοίχησε παραπάνω απο το αντίστοιχο hatchback είναι πολύ παραπάνω αυτοκίνητο!
Συμφωνώ σε ολα. Ο ορισμός της εμπορικής επιτυχίας των SUVs/Crossovers και του YC ειδικότερα.
Σου δίνουν τέτοια ψευδαίσθηση τα περίπτερα αλλά τελικά οδηγούν σε υποβάθμιση της καθημερινότητας.
Καταλαμβάνουν ακόμα περισσότερο χώρο στις ήδη στριμωγμένες μεγαλουπόλεις.
Εχει χαθεί το μέτρο. -
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Επειδή έχω ταυτόχρονα και το προηγούμενης γενιάς yaris το ψηλό YC είναι ανώτερο ακριβώς μέσα στα στενά της πόλης .
Το παραπάνω μήκος δεν φαίνεται γιατί και να το ακουμπήσεις κάπου αυτό που βρίσκει είναι μαύρο άβαφο πλαστικό σε αντίθεση με το hatch που όλη την ώρα τρίβω για να φύγουν τα σημάδια από τους λευκούς προφυλακτήρες.
Το τιμόνι κόβει περισσότερο στο YC .
Οι καθρέπτες περνάνε πάνω από τους καθρέπτες των παρκαρισμένων δεν χρειάζεται να τους κλείνεις.
Στις διασταυρώσεις βλέπεις πάνω από την οροφή των παρκαρισμένων στις γωνίες, έχεις καλλίτερη ορατότητα ακόμη και για τους πεζούς.
Μπορείς να καβαλήσεις και το πιο ψηλό πεζοδρόμιο χωρίς μαρσαρίσματα και συμλπεκταρίσματα ... αθόρυβα!
Ο πίσω και εμπρός πρόβολος είναι τοσο ψηλά που του επιτρέπουν να μπαίνει "βαθιά" στις κάθετες θέσεις παρκαρίσματος χωρίς να βρίσκει πουθενά .Φυσικά το πόρτ μπαγκάζ χωράει ολη την πρόικα της εγγονής σε καρότσια παρκοκρέββατα περπατούρες και εχει χώρο για άλλο ενα ... εγγόνι
Για 900 € που στοίχησε παραπάνω απο το αντίστοιχο hatchback είναι πολύ παραπάνω αυτοκίνητο!
Συμφωνώ σε ολα. Ο ορισμός της εμπορικής επιτυχίας των SUVs/Crossovers και του YC ειδικότερα.
Σου δίνουν τέτοια ψευδαίσθηση τα περίπτερα αλλά τελικά οδηγούν σε υποβάθμιση της καθημερινότητας.
Καταλαμβάνουν ακόμα περισσότερο χώρο στις ήδη στριμωγμένες μεγαλουπόλεις.
Εχει χαθεί το μέτρο.Να μιλούσαμε για κανένα Χ1, 3008,Tiguan και λοιπές γκομούτσες 4,5m+ να το δεχθώ.
Μιλάμε για το YC (4,18m μήκος, 1,765m πλάτος) και μάλιστα υβριδικό.
Το έχω ξαναπεί. Μακάρι έστω και τα μισά αυτοκίνητα που κινούνταν στις μεγαλουπόλεις να ήταν υβριδικά (πραγματικά υβριδικά, όχι μούφες mhev 48V κλπ).
Θα είχαμε γλιτώσει τρελή ρύπανση, θόρυβο κλπ. -
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Επειδή έχω ταυτόχρονα και το προηγούμενης γενιάς yaris το ψηλό YC είναι ανώτερο ακριβώς μέσα στα στενά της πόλης .
Το παραπάνω μήκος δεν φαίνεται γιατί και να το ακουμπήσεις κάπου αυτό που βρίσκει είναι μαύρο άβαφο πλαστικό σε αντίθεση με το hatch που όλη την ώρα τρίβω για να φύγουν τα σημάδια από τους λευκούς προφυλακτήρες.
Το τιμόνι κόβει περισσότερο στο YC .
Οι καθρέπτες περνάνε πάνω από τους καθρέπτες των παρκαρισμένων δεν χρειάζεται να τους κλείνεις.
Στις διασταυρώσεις βλέπεις πάνω από την οροφή των παρκαρισμένων στις γωνίες, έχεις καλλίτερη ορατότητα ακόμη και για τους πεζούς.
Μπορείς να καβαλήσεις και το πιο ψηλό πεζοδρόμιο χωρίς μαρσαρίσματα και συμλπεκταρίσματα ... αθόρυβα!
Ο πίσω και εμπρός πρόβολος είναι τοσο ψηλά που του επιτρέπουν να μπαίνει "βαθιά" στις κάθετες θέσεις παρκαρίσματος χωρίς να βρίσκει πουθενά .Φυσικά το πόρτ μπαγκάζ χωράει ολη την πρόικα της εγγονής σε καρότσια παρκοκρέββατα περπατούρες και εχει χώρο για άλλο ενα ... εγγόνι
Για 900 € που στοίχησε παραπάνω απο το αντίστοιχο hatchback είναι πολύ παραπάνω αυτοκίνητο!
Συμφωνώ σε ολα. Ο ορισμός της εμπορικής επιτυχίας των SUVs/Crossovers και του YC ειδικότερα.
Σου δίνουν τέτοια ψευδαίσθηση τα περίπτερα αλλά τελικά οδηγούν σε υποβάθμιση της καθημερινότητας.
Καταλαμβάνουν ακόμα περισσότερο χώρο στις ήδη στριμωγμένες μεγαλουπόλεις.
Εχει χαθεί το μέτρο.Να μιλούσαμε για κανένα Χ1, 3008,Tiguan και λοιπές γκομούτσες 4,5m+ να το δεχθώ.
Μιλάμε για το YC (4,18m μήκος, 1,765m πλάτος) και μάλιστα υβριδικό.
Το έχω ξαναπεί. Μακάρι έστω και τα μισά αυτοκίνητα που κινούνταν στις μεγαλουπόλεις να ήταν υβριδικά (πραγματικά υβριδικά, όχι μούφες mhev 48V κλπ).
Θα είχαμε γλιτώσει τρελή ρύπανση, θόρυβο κλπ.Θα μας είχαν ζαλίσει με το σφύριγμα που κάνουν όταν κινούνται ηλεκτρικά
.
Πλάκα κάνω, έχεις δίκιο
-
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Επειδή έχω ταυτόχρονα και το προηγούμενης γενιάς yaris το ψηλό YC είναι ανώτερο ακριβώς μέσα στα στενά της πόλης .
Το παραπάνω μήκος δεν φαίνεται γιατί και να το ακουμπήσεις κάπου αυτό που βρίσκει είναι μαύρο άβαφο πλαστικό σε αντίθεση με το hatch που όλη την ώρα τρίβω για να φύγουν τα σημάδια από τους λευκούς προφυλακτήρες.
Το τιμόνι κόβει περισσότερο στο YC .
Οι καθρέπτες περνάνε πάνω από τους καθρέπτες των παρκαρισμένων δεν χρειάζεται να τους κλείνεις.
Στις διασταυρώσεις βλέπεις πάνω από την οροφή των παρκαρισμένων στις γωνίες, έχεις καλλίτερη ορατότητα ακόμη και για τους πεζούς.
Μπορείς να καβαλήσεις και το πιο ψηλό πεζοδρόμιο χωρίς μαρσαρίσματα και συμλπεκταρίσματα ... αθόρυβα!
Ο πίσω και εμπρός πρόβολος είναι τοσο ψηλά που του επιτρέπουν να μπαίνει "βαθιά" στις κάθετες θέσεις παρκαρίσματος χωρίς να βρίσκει πουθενά .Φυσικά το πόρτ μπαγκάζ χωράει ολη την πρόικα της εγγονής σε καρότσια παρκοκρέββατα περπατούρες και εχει χώρο για άλλο ενα ... εγγόνι
Για 900 € που στοίχησε παραπάνω απο το αντίστοιχο hatchback είναι πολύ παραπάνω αυτοκίνητο!
Συμφωνώ σε ολα. Ο ορισμός της εμπορικής επιτυχίας των SUVs/Crossovers και του YC ειδικότερα.
Σου δίνουν τέτοια ψευδαίσθηση τα περίπτερα αλλά τελικά οδηγούν σε υποβάθμιση της καθημερινότητας.
Καταλαμβάνουν ακόμα περισσότερο χώρο στις ήδη στριμωγμένες μεγαλουπόλεις.
Εχει χαθεί το μέτρο.Να μιλούσαμε για κανένα Χ1, 3008,Tiguan και λοιπές γκομούτσες 4,5m+ να το δεχθώ.
Μιλάμε για το YC (4,18m μήκος, 1,765m πλάτος) και μάλιστα υβριδικό.
Το έχω ξαναπεί. Μακάρι έστω και τα μισά αυτοκίνητα που κινούνταν στις μεγαλουπόλεις να ήταν υβριδικά (πραγματικά υβριδικά, όχι μούφες mhev 48V κλπ).
Θα είχαμε γλιτώσει τρελή ρύπανση, θόρυβο κλπ.Συμφωνώ. Αρκεί να τα έχουν οι άλλοι. Εμείς θέλουμε 200+ άλογα και εξάτμιση ελευθέρας.
-
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Επειδή έχω ταυτόχρονα και το προηγούμενης γενιάς yaris το ψηλό YC είναι ανώτερο ακριβώς μέσα στα στενά της πόλης .
Το παραπάνω μήκος δεν φαίνεται γιατί και να το ακουμπήσεις κάπου αυτό που βρίσκει είναι μαύρο άβαφο πλαστικό σε αντίθεση με το hatch που όλη την ώρα τρίβω για να φύγουν τα σημάδια από τους λευκούς προφυλακτήρες.
Το τιμόνι κόβει περισσότερο στο YC .
Οι καθρέπτες περνάνε πάνω από τους καθρέπτες των παρκαρισμένων δεν χρειάζεται να τους κλείνεις.
Στις διασταυρώσεις βλέπεις πάνω από την οροφή των παρκαρισμένων στις γωνίες, έχεις καλλίτερη ορατότητα ακόμη και για τους πεζούς.
Μπορείς να καβαλήσεις και το πιο ψηλό πεζοδρόμιο χωρίς μαρσαρίσματα και συμλπεκταρίσματα ... αθόρυβα!
Ο πίσω και εμπρός πρόβολος είναι τοσο ψηλά που του επιτρέπουν να μπαίνει "βαθιά" στις κάθετες θέσεις παρκαρίσματος χωρίς να βρίσκει πουθενά .Φυσικά το πόρτ μπαγκάζ χωράει ολη την πρόικα της εγγονής σε καρότσια παρκοκρέββατα περπατούρες και εχει χώρο για άλλο ενα ... εγγόνι
Για 900 € που στοίχησε παραπάνω απο το αντίστοιχο hatchback είναι πολύ παραπάνω αυτοκίνητο!
Συμφωνώ σε ολα. Ο ορισμός της εμπορικής επιτυχίας των SUVs/Crossovers και του YC ειδικότερα.
Σου δίνουν τέτοια ψευδαίσθηση τα περίπτερα αλλά τελικά οδηγούν σε υποβάθμιση της καθημερινότητας.
Καταλαμβάνουν ακόμα περισσότερο χώρο στις ήδη στριμωγμένες μεγαλουπόλεις.
Εχει χαθεί το μέτρο.Να μιλούσαμε για κανένα Χ1, 3008,Tiguan και λοιπές γκομούτσες 4,5m+ να το δεχθώ.
Μιλάμε για το YC (4,18m μήκος, 1,765m πλάτος) και μάλιστα υβριδικό.
Το έχω ξαναπεί. Μακάρι έστω και τα μισά αυτοκίνητα που κινούνταν στις μεγαλουπόλεις να ήταν υβριδικά (πραγματικά υβριδικά, όχι μούφες mhev 48V κλπ).
Θα είχαμε γλιτώσει τρελή ρύπανση, θόρυβο κλπ.Συμφωνώ. Αρκεί να τα έχουν οι άλλοι. Εμείς θέλουμε 200+ άλογα και εξάτμιση ελευθέρας.
Κι όμως, όποιος (έστω και επιφυλακτικός στην αρχή) "μπλέξει" με υβριδικό, δεν ξεμπλέκει ευκολα μετά.
Δεν είναι μόνο η οικονομία καυσίμου, είναι και η αγχολυτική λειτουργία τους, η αμεσότητα και η άνεση λειτουργιας του eCVT κλπ. -
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Επειδή έχω ταυτόχρονα και το προηγούμενης γενιάς yaris το ψηλό YC είναι ανώτερο ακριβώς μέσα στα στενά της πόλης .
Το παραπάνω μήκος δεν φαίνεται γιατί και να το ακουμπήσεις κάπου αυτό που βρίσκει είναι μαύρο άβαφο πλαστικό σε αντίθεση με το hatch που όλη την ώρα τρίβω για να φύγουν τα σημάδια από τους λευκούς προφυλακτήρες.
Το τιμόνι κόβει περισσότερο στο YC .
Οι καθρέπτες περνάνε πάνω από τους καθρέπτες των παρκαρισμένων δεν χρειάζεται να τους κλείνεις.
Στις διασταυρώσεις βλέπεις πάνω από την οροφή των παρκαρισμένων στις γωνίες, έχεις καλλίτερη ορατότητα ακόμη και για τους πεζούς.
Μπορείς να καβαλήσεις και το πιο ψηλό πεζοδρόμιο χωρίς μαρσαρίσματα και συμλπεκταρίσματα ... αθόρυβα!
Ο πίσω και εμπρός πρόβολος είναι τοσο ψηλά που του επιτρέπουν να μπαίνει "βαθιά" στις κάθετες θέσεις παρκαρίσματος χωρίς να βρίσκει πουθενά .Φυσικά το πόρτ μπαγκάζ χωράει ολη την πρόικα της εγγονής σε καρότσια παρκοκρέββατα περπατούρες και εχει χώρο για άλλο ενα ... εγγόνι
Για 900 € που στοίχησε παραπάνω απο το αντίστοιχο hatchback είναι πολύ παραπάνω αυτοκίνητο!
Συμφωνώ σε ολα. Ο ορισμός της εμπορικής επιτυχίας των SUVs/Crossovers και του YC ειδικότερα.
Σου δίνουν τέτοια ψευδαίσθηση τα περίπτερα αλλά τελικά οδηγούν σε υποβάθμιση της καθημερινότητας.
Καταλαμβάνουν ακόμα περισσότερο χώρο στις ήδη στριμωγμένες μεγαλουπόλεις.
Εχει χαθεί το μέτρο.Να μιλούσαμε για κανένα Χ1, 3008,Tiguan και λοιπές γκομούτσες 4,5m+ να το δεχθώ.
Μιλάμε για το YC (4,18m μήκος, 1,765m πλάτος) και μάλιστα υβριδικό.
Το έχω ξαναπεί. Μακάρι έστω και τα μισά αυτοκίνητα που κινούνταν στις μεγαλουπόλεις να ήταν υβριδικά (πραγματικά υβριδικά, όχι μούφες mhev 48V κλπ).
Θα είχαμε γλιτώσει τρελή ρύπανση, θόρυβο κλπ.Δεν διαφωνούμε αλλά το ιδανικό αμάξι είναι μέχρι 4 μέτρα.
Το YC το παίρνουν και για κύριο αμάξι λόγω χώρου αποσκευών. -
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Επειδή έχω ταυτόχρονα και το προηγούμενης γενιάς yaris το ψηλό YC είναι ανώτερο ακριβώς μέσα στα στενά της πόλης .
Το παραπάνω μήκος δεν φαίνεται γιατί και να το ακουμπήσεις κάπου αυτό που βρίσκει είναι μαύρο άβαφο πλαστικό σε αντίθεση με το hatch που όλη την ώρα τρίβω για να φύγουν τα σημάδια από τους λευκούς προφυλακτήρες.
Το τιμόνι κόβει περισσότερο στο YC .
Οι καθρέπτες περνάνε πάνω από τους καθρέπτες των παρκαρισμένων δεν χρειάζεται να τους κλείνεις.
Στις διασταυρώσεις βλέπεις πάνω από την οροφή των παρκαρισμένων στις γωνίες, έχεις καλλίτερη ορατότητα ακόμη και για τους πεζούς.
Μπορείς να καβαλήσεις και το πιο ψηλό πεζοδρόμιο χωρίς μαρσαρίσματα και συμλπεκταρίσματα ... αθόρυβα!
Ο πίσω και εμπρός πρόβολος είναι τοσο ψηλά που του επιτρέπουν να μπαίνει "βαθιά" στις κάθετες θέσεις παρκαρίσματος χωρίς να βρίσκει πουθενά .Φυσικά το πόρτ μπαγκάζ χωράει ολη την πρόικα της εγγονής σε καρότσια παρκοκρέββατα περπατούρες και εχει χώρο για άλλο ενα ... εγγόνι
Για 900 € που στοίχησε παραπάνω απο το αντίστοιχο hatchback είναι πολύ παραπάνω αυτοκίνητο!
Συμφωνώ σε ολα. Ο ορισμός της εμπορικής επιτυχίας των SUVs/Crossovers και του YC ειδικότερα.
Σου δίνουν τέτοια ψευδαίσθηση τα περίπτερα αλλά τελικά οδηγούν σε υποβάθμιση της καθημερινότητας.
Καταλαμβάνουν ακόμα περισσότερο χώρο στις ήδη στριμωγμένες μεγαλουπόλεις.
Εχει χαθεί το μέτρο.Να μιλούσαμε για κανένα Χ1, 3008,Tiguan και λοιπές γκομούτσες 4,5m+ να το δεχθώ.
Μιλάμε για το YC (4,18m μήκος, 1,765m πλάτος) και μάλιστα υβριδικό.
Το έχω ξαναπεί. Μακάρι έστω και τα μισά αυτοκίνητα που κινούνταν στις μεγαλουπόλεις να ήταν υβριδικά (πραγματικά υβριδικά, όχι μούφες mhev 48V κλπ).
Θα είχαμε γλιτώσει τρελή ρύπανση, θόρυβο κλπ.Συμφωνώ. Αρκεί να τα έχουν οι άλλοι. Εμείς θέλουμε 200+ άλογα και εξάτμιση ελευθέρας.
Κι όμως, όποιος (έστω και επιφυλακτικός στην αρχή) "μπλέξει" με υβριδικό, δεν ξεμπλέκει ευκολα μετά.
Δεν είναι μόνο η οικονομία καυσίμου, είναι και η αγχολυτική λειτουργία τους, η αμεσότητα και η άνεση λειτουργιας του eCVT κλπ.Θεωρείς δεδομένο ότι όλοι αυτά τα πράγματα επιζητούν. Έλα όμως που δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Οδήγησα και το Yaris Cross του monman2 και την Corolla του izzy, υβριδικά αμφότερα. Μια χαρά αυτοκίνητα και τα δύο, απλά δεν κάνουν για μένα.
-
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
το ιδανικό αμάξι είναι μέχρι 4 μέτρα.
Το ιδανικό αμάξι για βαριά αστική χρήση θα ήταν ένα υβριδικό/ηλεκτρικό 3μετρο iQ.
Το YC το παίρνουν και για κύριο αμάξι λόγω χώρου αποσκευών.
Ακριβώς, γι'αυτό και οι πωλήσεις του YC υπερτερούν έναντι του απλού Yaris.
Win-win λοιπόν η φάση.
Από το να είχαν 2 αμάξια (ενα μικρό και ένα "για ταξίδια"), και λεφτά (από πάγια έξοδα κλπ) γλιτώνουν και απελεθερώνουν μια επιπλέον θέση στάθμευσης.
Πάντως, η κατάσταση έχει φθάσει στο απροχώρητο: Μ.Ο ηλικίας ελληνικών ΙΧ στα 17 χρόνια, εισήχθη στην Ελλάδα όλη η σαβούρα της Ευρώπης, όλοι έχουν πλέον αποκτήσει αυτοκίνητο, ενώ τα ΜΜΜ έχουν γίνει μπανάλ, με αποτέλεσμα να τυραννιόμαστε καθημερινά ακινητοποιημένοι στους δρόμους. -
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Επειδή έχω ταυτόχρονα και το προηγούμενης γενιάς yaris το ψηλό YC είναι ανώτερο ακριβώς μέσα στα στενά της πόλης .
Το παραπάνω μήκος δεν φαίνεται γιατί και να το ακουμπήσεις κάπου αυτό που βρίσκει είναι μαύρο άβαφο πλαστικό σε αντίθεση με το hatch που όλη την ώρα τρίβω για να φύγουν τα σημάδια από τους λευκούς προφυλακτήρες.
Το τιμόνι κόβει περισσότερο στο YC .
Οι καθρέπτες περνάνε πάνω από τους καθρέπτες των παρκαρισμένων δεν χρειάζεται να τους κλείνεις.
Στις διασταυρώσεις βλέπεις πάνω από την οροφή των παρκαρισμένων στις γωνίες, έχεις καλλίτερη ορατότητα ακόμη και για τους πεζούς.
Μπορείς να καβαλήσεις και το πιο ψηλό πεζοδρόμιο χωρίς μαρσαρίσματα και συμλπεκταρίσματα ... αθόρυβα!
Ο πίσω και εμπρός πρόβολος είναι τοσο ψηλά που του επιτρέπουν να μπαίνει "βαθιά" στις κάθετες θέσεις παρκαρίσματος χωρίς να βρίσκει πουθενά .Φυσικά το πόρτ μπαγκάζ χωράει ολη την πρόικα της εγγονής σε καρότσια παρκοκρέββατα περπατούρες και εχει χώρο για άλλο ενα ... εγγόνι
Για 900 € που στοίχησε παραπάνω απο το αντίστοιχο hatchback είναι πολύ παραπάνω αυτοκίνητο!
Συμφωνώ σε ολα. Ο ορισμός της εμπορικής επιτυχίας των SUVs/Crossovers και του YC ειδικότερα.
Σου δίνουν τέτοια ψευδαίσθηση τα περίπτερα αλλά τελικά οδηγούν σε υποβάθμιση της καθημερινότητας.
Καταλαμβάνουν ακόμα περισσότερο χώρο στις ήδη στριμωγμένες μεγαλουπόλεις.
Εχει χαθεί το μέτρο.Να μιλούσαμε για κανένα Χ1, 3008,Tiguan και λοιπές γκομούτσες 4,5m+ να το δεχθώ.
Μιλάμε για το YC (4,18m μήκος, 1,765m πλάτος) και μάλιστα υβριδικό.
Το έχω ξαναπεί. Μακάρι έστω και τα μισά αυτοκίνητα που κινούνταν στις μεγαλουπόλεις να ήταν υβριδικά (πραγματικά υβριδικά, όχι μούφες mhev 48V κλπ).
Θα είχαμε γλιτώσει τρελή ρύπανση, θόρυβο κλπ.Συμφωνώ. Αρκεί να τα έχουν οι άλλοι. Εμείς θέλουμε 200+ άλογα και εξάτμιση ελευθέρας.
Κι όμως, όποιος (έστω και επιφυλακτικός στην αρχή) "μπλέξει" με υβριδικό, δεν ξεμπλέκει ευκολα μετά.
Δεν είναι μόνο η οικονομία καυσίμου, είναι και η αγχολυτική λειτουργία τους, η αμεσότητα και η άνεση λειτουργιας του eCVT κλπ.Θεωρείς δεδομένο ότι όλοι αυτά τα πράγματα επιζητούν. Έλα όμως που δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Οδήγησα και το Yaris Cross του monman2 και την Corolla του izzy, υβριδικά αμφότερα. Μια χαρά αυτοκίνητα και τα δύο, απλά δεν κάνουν για μένα.
Κατ'αρχάς, άλλο οδηγώ για λίγο ένα υβριδικό, κι άλλο ζω κάποια περίοδο μαζί του. Νομίζω ότι όσοι τα "ζουμε" καθημερινά, τα εκτιμούμε όλο και περισσοτερο.
Κι εγώ θα ήθελα να οδηγώ καθημερινά ένα Alpine A110 και να γουστάρω, αλλά δεν γίνεται για πολλούς και διάφορους λόγους.
Από εκεί και πέρα, δεν θεωρώ τιποτα δεδομένο και σέβομαι όλες τις απόψεις και επιλογές.
Εξάλλου έχω αναφέρει και στο παρελθόν ότι δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα για όλους. -
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Επειδή έχω ταυτόχρονα και το προηγούμενης γενιάς yaris το ψηλό YC είναι ανώτερο ακριβώς μέσα στα στενά της πόλης .
Το παραπάνω μήκος δεν φαίνεται γιατί και να το ακουμπήσεις κάπου αυτό που βρίσκει είναι μαύρο άβαφο πλαστικό σε αντίθεση με το hatch που όλη την ώρα τρίβω για να φύγουν τα σημάδια από τους λευκούς προφυλακτήρες.
Το τιμόνι κόβει περισσότερο στο YC .
Οι καθρέπτες περνάνε πάνω από τους καθρέπτες των παρκαρισμένων δεν χρειάζεται να τους κλείνεις.
Στις διασταυρώσεις βλέπεις πάνω από την οροφή των παρκαρισμένων στις γωνίες, έχεις καλλίτερη ορατότητα ακόμη και για τους πεζούς.
Μπορείς να καβαλήσεις και το πιο ψηλό πεζοδρόμιο χωρίς μαρσαρίσματα και συμλπεκταρίσματα ... αθόρυβα!
Ο πίσω και εμπρός πρόβολος είναι τοσο ψηλά που του επιτρέπουν να μπαίνει "βαθιά" στις κάθετες θέσεις παρκαρίσματος χωρίς να βρίσκει πουθενά .Φυσικά το πόρτ μπαγκάζ χωράει ολη την πρόικα της εγγονής σε καρότσια παρκοκρέββατα περπατούρες και εχει χώρο για άλλο ενα ... εγγόνι
Για 900 € που στοίχησε παραπάνω απο το αντίστοιχο hatchback είναι πολύ παραπάνω αυτοκίνητο!
Συμφωνώ σε ολα. Ο ορισμός της εμπορικής επιτυχίας των SUVs/Crossovers και του YC ειδικότερα.
Σου δίνουν τέτοια ψευδαίσθηση τα περίπτερα αλλά τελικά οδηγούν σε υποβάθμιση της καθημερινότητας.
Καταλαμβάνουν ακόμα περισσότερο χώρο στις ήδη στριμωγμένες μεγαλουπόλεις.
Εχει χαθεί το μέτρο.Να μιλούσαμε για κανένα Χ1, 3008,Tiguan και λοιπές γκομούτσες 4,5m+ να το δεχθώ.
Μιλάμε για το YC (4,18m μήκος, 1,765m πλάτος) και μάλιστα υβριδικό.
Το έχω ξαναπεί. Μακάρι έστω και τα μισά αυτοκίνητα που κινούνταν στις μεγαλουπόλεις να ήταν υβριδικά (πραγματικά υβριδικά, όχι μούφες mhev 48V κλπ).
Θα είχαμε γλιτώσει τρελή ρύπανση, θόρυβο κλπ.Συμφωνώ. Αρκεί να τα έχουν οι άλλοι. Εμείς θέλουμε 200+ άλογα και εξάτμιση ελευθέρας.
Κι όμως, όποιος (έστω και επιφυλακτικός στην αρχή) "μπλέξει" με υβριδικό, δεν ξεμπλέκει ευκολα μετά.
Δεν είναι μόνο η οικονομία καυσίμου, είναι και η αγχολυτική λειτουργία τους, η αμεσότητα και η άνεση λειτουργιας του eCVT κλπ.Θεωρείς δεδομένο ότι όλοι αυτά τα πράγματα επιζητούν. Έλα όμως που δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Οδήγησα και το Yaris Cross του monman2 και την Corolla του izzy, υβριδικά αμφότερα. Μια χαρά αυτοκίνητα και τα δύο, απλά δεν κάνουν για μένα.
Κατ'αρχάς, άλλο οδηγώ για λίγο ένα υβριδικό, κι άλλο ζω κάποια περίοδο μαζί του. Νομίζω ότι όσοι τα "ζουμε" καθημερινά, τα εκτιμούμε όλο και περισσοτερο.
Κι εγώ θα ήθελα να οδηγώ καθημερινά ένα Alpine A110 και να γουστάρω, αλλά δεν γίνεται για πολλούς και διάφορους λόγους.
Από εκεί και πέρα, δεν θεωρώ τιποτα δεδομένο και σέβομαι όλες τις απόψεις και επιλογές.
Εξάλλου έχω αναφέρει και στο παρελθόν ότι δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα για όλους.Βρε καλά τα λες, ειδικά για κάθε μέρα. Έλα όμως που κάποιοι από εμάς είμαστε κολλήμένοι petrolheads και γουστάρουμε γκάζια κλπ. Για κάθε μέρα ένα υβριδικό Toyota θα μου έκανε (ίσως και ένα ηλεκτρικό). Όχι όμως ως το προσωπικό μου αυτοκίνητο. Από Toyota θα γούσταρα τρελά μια Supra ή ένα GR Yaris. Αυτά είναι πραγματικά αυτοκίνητα για μένα.
-
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
το ιδανικό αμάξι είναι μέχρι 4 μέτρα.
Το ιδανικό αμάξι για βαριά αστική χρήση θα ήταν ένα υβριδικό/ηλεκτρικό 3μετρο iQ.
Το YC το παίρνουν και για κύριο αμάξι λόγω χώρου αποσκευών.
Ακριβώς, γι'αυτό και οι πωλήσεις του YC υπερτερούν έναντι του απλού Yaris.
Win-win λοιπόν η φάση.
Από το να είχαν 2 αμάξια (ενα μικρό και ένα "για ταξίδια"), και λεφτά (από πάγια έξοδα κλπ) γλιτώνουν και απελεθερώνουν μια επιπλέον θέση στάθμευσης.
Πάντως, η κατάσταση έχει φθάσει στο απροχώρητο: Μ.Ο ηλικίας ελληνικών ΙΧ στα 17 χρόνια, εισήχθη στην Ελλάδα όλη η σαβούρα της Ευρώπης, όλοι έχουν πλέον αποκτήσει αυτοκίνητο, ενώ τα ΜΜΜ έχουν γίνει μπανάλ, με αποτέλεσμα να τυραννιόμαστε καθημερινά ακινητοποιημένοι στους δρόμους.Απλα πάντως λίγες οικογένειες έχουν μόνο ένα αμάξι.
Το yc ως συμβιβασμός δεν κάνει τίποτα καλά. -
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Επειδή έχω ταυτόχρονα και το προηγούμενης γενιάς yaris το ψηλό YC είναι ανώτερο ακριβώς μέσα στα στενά της πόλης .
Το παραπάνω μήκος δεν φαίνεται γιατί και να το ακουμπήσεις κάπου αυτό που βρίσκει είναι μαύρο άβαφο πλαστικό σε αντίθεση με το hatch που όλη την ώρα τρίβω για να φύγουν τα σημάδια από τους λευκούς προφυλακτήρες.
Το τιμόνι κόβει περισσότερο στο YC .
Οι καθρέπτες περνάνε πάνω από τους καθρέπτες των παρκαρισμένων δεν χρειάζεται να τους κλείνεις.
Στις διασταυρώσεις βλέπεις πάνω από την οροφή των παρκαρισμένων στις γωνίες, έχεις καλλίτερη ορατότητα ακόμη και για τους πεζούς.
Μπορείς να καβαλήσεις και το πιο ψηλό πεζοδρόμιο χωρίς μαρσαρίσματα και συμλπεκταρίσματα ... αθόρυβα!
Ο πίσω και εμπρός πρόβολος είναι τοσο ψηλά που του επιτρέπουν να μπαίνει "βαθιά" στις κάθετες θέσεις παρκαρίσματος χωρίς να βρίσκει πουθενά .Φυσικά το πόρτ μπαγκάζ χωράει ολη την πρόικα της εγγονής σε καρότσια παρκοκρέββατα περπατούρες και εχει χώρο για άλλο ενα ... εγγόνι
Για 900 € που στοίχησε παραπάνω απο το αντίστοιχο hatchback είναι πολύ παραπάνω αυτοκίνητο!
Συμφωνώ σε ολα. Ο ορισμός της εμπορικής επιτυχίας των SUVs/Crossovers και του YC ειδικότερα.
Σου δίνουν τέτοια ψευδαίσθηση τα περίπτερα αλλά τελικά οδηγούν σε υποβάθμιση της καθημερινότητας.
Καταλαμβάνουν ακόμα περισσότερο χώρο στις ήδη στριμωγμένες μεγαλουπόλεις.
Εχει χαθεί το μέτρο.Να μιλούσαμε για κανένα Χ1, 3008,Tiguan και λοιπές γκομούτσες 4,5m+ να το δεχθώ.
Μιλάμε για το YC (4,18m μήκος, 1,765m πλάτος) και μάλιστα υβριδικό.
Το έχω ξαναπεί. Μακάρι έστω και τα μισά αυτοκίνητα που κινούνταν στις μεγαλουπόλεις να ήταν υβριδικά (πραγματικά υβριδικά, όχι μούφες mhev 48V κλπ).
Θα είχαμε γλιτώσει τρελή ρύπανση, θόρυβο κλπ.Συμφωνώ. Αρκεί να τα έχουν οι άλλοι. Εμείς θέλουμε 200+ άλογα και εξάτμιση ελευθέρας.
Κι όμως, όποιος (έστω και επιφυλακτικός στην αρχή) "μπλέξει" με υβριδικό, δεν ξεμπλέκει ευκολα μετά.
Δεν είναι μόνο η οικονομία καυσίμου, είναι και η αγχολυτική λειτουργία τους, η αμεσότητα και η άνεση λειτουργιας του eCVT κλπ.Θεωρείς δεδομένο ότι όλοι αυτά τα πράγματα επιζητούν. Έλα όμως που δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Οδήγησα και το Yaris Cross του monman2 και την Corolla του izzy, υβριδικά αμφότερα. Μια χαρά αυτοκίνητα και τα δύο, απλά δεν κάνουν για μένα.
Κατ'αρχάς, άλλο οδηγώ για λίγο ένα υβριδικό, κι άλλο ζω κάποια περίοδο μαζί του. Νομίζω ότι όσοι τα "ζουμε" καθημερινά, τα εκτιμούμε όλο και περισσοτερο.
Κι εγώ θα ήθελα να οδηγώ καθημερινά ένα Alpine A110 και να γουστάρω, αλλά δεν γίνεται για πολλούς και διάφορους λόγους.
Από εκεί και πέρα, δεν θεωρώ τιποτα δεδομένο και σέβομαι όλες τις απόψεις και επιλογές.
Εξάλλου έχω αναφέρει και στο παρελθόν ότι δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα για όλους.Για κάθε μέρα ένα υβριδικό Toyota θα μου έκανε (ίσως και ένα ηλεκτρικό). Όχι όμως ως το προσωπικό μου αυτοκίνητο. Από Toyota θα γούσταρα τρελά μια Supra ή ένα GR Yaris. Αυτά είναι πραγματικά αυτοκίνητα για μένα.
Τα ίδια λέμε για τα καθημερινά αυτοκίνητα.
Δεν νομίζω ότι μια Supra η ένα GR Yaris θα μπορούσαν να έχουν τον ρόλο του οικογενειακού daily car.
Προσωπικά, οπως προανεφερα, για garage queen αντι για ένα Toyota θα προτιμούσα ένα Alpine A110 (και να φανταστείς γενικά δεν τους γουστάρω τους Γάλλους και τα καθημερινά τους αυτοκίνητα, αλλά για το συγκεκριμένο τους βγάζω το καπέλο). -
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Επειδή έχω ταυτόχρονα και το προηγούμενης γενιάς yaris το ψηλό YC είναι ανώτερο ακριβώς μέσα στα στενά της πόλης .
Το παραπάνω μήκος δεν φαίνεται γιατί και να το ακουμπήσεις κάπου αυτό που βρίσκει είναι μαύρο άβαφο πλαστικό σε αντίθεση με το hatch που όλη την ώρα τρίβω για να φύγουν τα σημάδια από τους λευκούς προφυλακτήρες.
Το τιμόνι κόβει περισσότερο στο YC .
Οι καθρέπτες περνάνε πάνω από τους καθρέπτες των παρκαρισμένων δεν χρειάζεται να τους κλείνεις.
Στις διασταυρώσεις βλέπεις πάνω από την οροφή των παρκαρισμένων στις γωνίες, έχεις καλλίτερη ορατότητα ακόμη και για τους πεζούς.
Μπορείς να καβαλήσεις και το πιο ψηλό πεζοδρόμιο χωρίς μαρσαρίσματα και συμλπεκταρίσματα ... αθόρυβα!
Ο πίσω και εμπρός πρόβολος είναι τοσο ψηλά που του επιτρέπουν να μπαίνει "βαθιά" στις κάθετες θέσεις παρκαρίσματος χωρίς να βρίσκει πουθενά .Φυσικά το πόρτ μπαγκάζ χωράει ολη την πρόικα της εγγονής σε καρότσια παρκοκρέββατα περπατούρες και εχει χώρο για άλλο ενα ... εγγόνι
Για 900 € που στοίχησε παραπάνω απο το αντίστοιχο hatchback είναι πολύ παραπάνω αυτοκίνητο!
Συμφωνώ σε ολα. Ο ορισμός της εμπορικής επιτυχίας των SUVs/Crossovers και του YC ειδικότερα.
Σου δίνουν τέτοια ψευδαίσθηση τα περίπτερα αλλά τελικά οδηγούν σε υποβάθμιση της καθημερινότητας.
Καταλαμβάνουν ακόμα περισσότερο χώρο στις ήδη στριμωγμένες μεγαλουπόλεις.
Εχει χαθεί το μέτρο.Να μιλούσαμε για κανένα Χ1, 3008,Tiguan και λοιπές γκομούτσες 4,5m+ να το δεχθώ.
Μιλάμε για το YC (4,18m μήκος, 1,765m πλάτος) και μάλιστα υβριδικό.
Το έχω ξαναπεί. Μακάρι έστω και τα μισά αυτοκίνητα που κινούνταν στις μεγαλουπόλεις να ήταν υβριδικά (πραγματικά υβριδικά, όχι μούφες mhev 48V κλπ).
Θα είχαμε γλιτώσει τρελή ρύπανση, θόρυβο κλπ.Συμφωνώ. Αρκεί να τα έχουν οι άλλοι. Εμείς θέλουμε 200+ άλογα και εξάτμιση ελευθέρας.
Κι όμως, όποιος (έστω και επιφυλακτικός στην αρχή) "μπλέξει" με υβριδικό, δεν ξεμπλέκει ευκολα μετά.
Δεν είναι μόνο η οικονομία καυσίμου, είναι και η αγχολυτική λειτουργία τους, η αμεσότητα και η άνεση λειτουργιας του eCVT κλπ.Θεωρείς δεδομένο ότι όλοι αυτά τα πράγματα επιζητούν. Έλα όμως που δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Οδήγησα και το Yaris Cross του monman2 και την Corolla του izzy, υβριδικά αμφότερα. Μια χαρά αυτοκίνητα και τα δύο, απλά δεν κάνουν για μένα.
Κατ'αρχάς, άλλο οδηγώ για λίγο ένα υβριδικό, κι άλλο ζω κάποια περίοδο μαζί του. Νομίζω ότι όσοι τα "ζουμε" καθημερινά, τα εκτιμούμε όλο και περισσοτερο.
Κι εγώ θα ήθελα να οδηγώ καθημερινά ένα Alpine A110 και να γουστάρω, αλλά δεν γίνεται για πολλούς και διάφορους λόγους.
Από εκεί και πέρα, δεν θεωρώ τιποτα δεδομένο και σέβομαι όλες τις απόψεις και επιλογές.
Εξάλλου έχω αναφέρει και στο παρελθόν ότι δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα για όλους.Για κάθε μέρα ένα υβριδικό Toyota θα μου έκανε (ίσως και ένα ηλεκτρικό). Όχι όμως ως το προσωπικό μου αυτοκίνητο. Από Toyota θα γούσταρα τρελά μια Supra ή ένα GR Yaris. Αυτά είναι πραγματικά αυτοκίνητα για μένα.
Τα ίδια λέμε για τα καθημερινά αυτοκίνητα.
Δεν νομίζω ότι μια Supra η ένα GR Yaris θα μπορούσαν να έχουν τον ρόλο του οικογενειακού daily car.
Προσωπικά, οπως προανεφερα, για garage queen αντι για ένα Toyota θα προτιμούσα ένα Alpine A110 (και να φανταστείς γενικά δεν τους γουστάρω τους Γάλλους και τα καθημερινά τους αυτοκίνητα, αλλά για το συγκεκριμένο τους βγάζω το καπέλο).Ο @realzeus θα προτιμούσε καμιά alpina bmw
-
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
το ιδανικό αμάξι είναι μέχρι 4 μέτρα.
Το ιδανικό αμάξι για βαριά αστική χρήση θα ήταν ένα υβριδικό/ηλεκτρικό 3μετρο iQ.
Το YC το παίρνουν και για κύριο αμάξι λόγω χώρου αποσκευών.
Ακριβώς, γι'αυτό και οι πωλήσεις του YC υπερτερούν έναντι του απλού Yaris.
Win-win λοιπόν η φάση.
Από το να είχαν 2 αμάξια (ενα μικρό και ένα "για ταξίδια"), και λεφτά (από πάγια έξοδα κλπ) γλιτώνουν και απελεθερώνουν μια επιπλέον θέση στάθμευσης.
Πάντως, η κατάσταση έχει φθάσει στο απροχώρητο: Μ.Ο ηλικίας ελληνικών ΙΧ στα 17 χρόνια, εισήχθη στην Ελλάδα όλη η σαβούρα της Ευρώπης, όλοι έχουν πλέον αποκτήσει αυτοκίνητο, ενώ τα ΜΜΜ έχουν γίνει μπανάλ, με αποτέλεσμα να τυραννιόμαστε καθημερινά ακινητοποιημένοι στους δρόμους.Το yc ως συμβιβασμός δεν κάνει τίποτα καλά.
Ισχύει. Τα κάνει όλα μέτρια έως καλά και συμφέρει, γι'αυτό πουλάει.
-
@a-d-p said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Επειδή έχω ταυτόχρονα και το προηγούμενης γενιάς yaris το ψηλό YC είναι ανώτερο ακριβώς μέσα στα στενά της πόλης .
Το παραπάνω μήκος δεν φαίνεται γιατί και να το ακουμπήσεις κάπου αυτό που βρίσκει είναι μαύρο άβαφο πλαστικό σε αντίθεση με το hatch που όλη την ώρα τρίβω για να φύγουν τα σημάδια από τους λευκούς προφυλακτήρες.
Το τιμόνι κόβει περισσότερο στο YC .
Οι καθρέπτες περνάνε πάνω από τους καθρέπτες των παρκαρισμένων δεν χρειάζεται να τους κλείνεις.
Στις διασταυρώσεις βλέπεις πάνω από την οροφή των παρκαρισμένων στις γωνίες, έχεις καλλίτερη ορατότητα ακόμη και για τους πεζούς.
Μπορείς να καβαλήσεις και το πιο ψηλό πεζοδρόμιο χωρίς μαρσαρίσματα και συμλπεκταρίσματα ... αθόρυβα!
Ο πίσω και εμπρός πρόβολος είναι τοσο ψηλά που του επιτρέπουν να μπαίνει "βαθιά" στις κάθετες θέσεις παρκαρίσματος χωρίς να βρίσκει πουθενά .Φυσικά το πόρτ μπαγκάζ χωράει ολη την πρόικα της εγγονής σε καρότσια παρκοκρέββατα περπατούρες και εχει χώρο για άλλο ενα ... εγγόνι
Για 900 € που στοίχησε παραπάνω απο το αντίστοιχο hatchback είναι πολύ παραπάνω αυτοκίνητο!
Συμφωνώ σε ολα. Ο ορισμός της εμπορικής επιτυχίας των SUVs/Crossovers και του YC ειδικότερα.
Σου δίνουν τέτοια ψευδαίσθηση τα περίπτερα αλλά τελικά οδηγούν σε υποβάθμιση της καθημερινότητας.
Καταλαμβάνουν ακόμα περισσότερο χώρο στις ήδη στριμωγμένες μεγαλουπόλεις.
Εχει χαθεί το μέτρο.Να μιλούσαμε για κανένα Χ1, 3008,Tiguan και λοιπές γκομούτσες 4,5m+ να το δεχθώ.
Μιλάμε για το YC (4,18m μήκος, 1,765m πλάτος) και μάλιστα υβριδικό.
Το έχω ξαναπεί. Μακάρι έστω και τα μισά αυτοκίνητα που κινούνταν στις μεγαλουπόλεις να ήταν υβριδικά (πραγματικά υβριδικά, όχι μούφες mhev 48V κλπ).
Θα είχαμε γλιτώσει τρελή ρύπανση, θόρυβο κλπ.Συμφωνώ. Αρκεί να τα έχουν οι άλλοι. Εμείς θέλουμε 200+ άλογα και εξάτμιση ελευθέρας.
Κι όμως, όποιος (έστω και επιφυλακτικός στην αρχή) "μπλέξει" με υβριδικό, δεν ξεμπλέκει ευκολα μετά.
Δεν είναι μόνο η οικονομία καυσίμου, είναι και η αγχολυτική λειτουργία τους, η αμεσότητα και η άνεση λειτουργιας του eCVT κλπ.Θεωρείς δεδομένο ότι όλοι αυτά τα πράγματα επιζητούν. Έλα όμως που δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Οδήγησα και το Yaris Cross του monman2 και την Corolla του izzy, υβριδικά αμφότερα. Μια χαρά αυτοκίνητα και τα δύο, απλά δεν κάνουν για μένα.
Κατ'αρχάς, άλλο οδηγώ για λίγο ένα υβριδικό, κι άλλο ζω κάποια περίοδο μαζί του. Νομίζω ότι όσοι τα "ζουμε" καθημερινά, τα εκτιμούμε όλο και περισσοτερο.
Κι εγώ θα ήθελα να οδηγώ καθημερινά ένα Alpine A110 και να γουστάρω, αλλά δεν γίνεται για πολλούς και διάφορους λόγους.
Από εκεί και πέρα, δεν θεωρώ τιποτα δεδομένο και σέβομαι όλες τις απόψεις και επιλογές.
Εξάλλου έχω αναφέρει και στο παρελθόν ότι δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα για όλους.Για κάθε μέρα ένα υβριδικό Toyota θα μου έκανε (ίσως και ένα ηλεκτρικό). Όχι όμως ως το προσωπικό μου αυτοκίνητο. Από Toyota θα γούσταρα τρελά μια Supra ή ένα GR Yaris. Αυτά είναι πραγματικά αυτοκίνητα για μένα.
Τα ίδια λέμε για τα καθημερινά αυτοκίνητα.
Δεν νομίζω ότι μια Supra η ένα GR Yaris θα μπορούσαν να έχουν τον ρόλο του οικογενειακού daily car.
Προσωπικά, οπως προανεφερα, για garage queen αντι για ένα Toyota θα προτιμούσα ένα Alpine A110 (και να φανταστείς γενικά δεν τους γουστάρω τους Γάλλους και τα καθημερινά τους αυτοκίνητα, αλλά για το συγκεκριμένο τους βγάζω το καπέλο).Ο @realzeus θα προτιμούσε καμιά alpina bmw
Ωραία και τα ALPINA, αν και στην ουσία υπερτιμημένα BMW ειναι.
-
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Για 900 € που στοίχησε παραπάνω απο το αντίστοιχο hatchback είναι πολύ παραπάνω αυτοκίνητο!
Συμφωνώ 100%!! Το είχαμε και ειναι το ιδανικό αμάξι πόλης, πολύ καλύτερο από τα Β χατς. Έχει ιδανικό ύψος και τετράγωνο σχήμα, το είχα καταευχαριστηθεί στο κέντρο της Αθήνας!
@a-d-p said in Toyota Yaris Cross:
Ο @realzeus θα προτιμούσε καμιά alpina bmw
Τα καλύτερα αυτοκίνητα του κόσμου, ειδικά πιο παλιά που οι αλλαγές ήταν πάρα πολλές σε σχέση με τις στομ BMW.
Toyota Yaris Cross