Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 22 / 22
    Περί αυτοκίνησης
    51
    439
    23456
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • mesastou
      mesastou @iceman7 last edited by

      Καλώδιο Καουτσούκ RNF (H07RN-F) 3Χ2.5mm² περίπου στα 12-15 μέτρα για μπαλαντέζα 12-15μ είναι υπερβολή για φόρτιση στα 10Α; Διάβασα πως η πτώση τάσης θα είναι μικρότερη σε σύγκριση με 3x1.5mm²

      mouths are for eating, noses for breathing.

      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • cirus
        cirus @mesastou last edited by cirus

        @mesastou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

        Καλώδιο Καουτσούκ RNF (H07RN-F) 3Χ2.5mm² περίπου στα 12-15 μέτρα για μπαλαντέζα 12-15μ είναι υπερβολή για φόρτιση στα 10Α; Διάβασα πως η πτώση τάσης θα είναι μικρότερη σε σύγκριση με 3x1.5mm²

        Για 10Α ειναι υπερβολικα χοντρο αλλα ποτε δεν είναι κακο. Αν θες να το κρατησεις για το μέλλον ιδιαιτερα για περισσοτερα Amber ακομα καλύτερα

        αλλα δεν χρειαζεσαι τοσο χοντρο καλώδιο για μολις 10 Amber.

        σε τοσο μικρη αποσταση το 3χ1,5 είναι μια χαρα, δεν θα έχεις πτωση τάσης

        ο δικος μου φορητος φορτιστης έχει να επιλέξεις από 8,10,13,16 Amber

        ενα τέτοιο καλώδιο θα ήταν καλό για τα 16Amber

        οποτε αν και ο δικός σου έχει για 16 μπορει στο μέλλον να χρειαστει

        ΥΓ Φυσικα δεν μπορεις να πάρεις 16 Amber αν η πριζα είναι πάνω σε 10ρα ασφαλεια, θα την ρίξεις. Μιλάμε να αντεχει και η υποδομη πριν την μπαλαντεζα 16Amber

        Cirus the virus

        mesastou 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • mesastou
          mesastou @cirus last edited by

          @cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

          @mesastou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

          Καλώδιο Καουτσούκ RNF (H07RN-F) 3Χ2.5mm² περίπου στα 12-15 μέτρα για μπαλαντέζα 12-15μ είναι υπερβολή για φόρτιση στα 10Α; Διάβασα πως η πτώση τάσης θα είναι μικρότερη σε σύγκριση με 3x1.5mm²

          Για 10Α ειναι υπερβολικα χοντρο αλλα ποτε δεν είναι κακο. Αν θες να το κρατησεις για το μέλλον ιδιαιτερα για περισσοτερα Amber ακομα καλύτερα

          αλλα δεν χρειαζεσαι τοσο χοντρο καλώδιο για μολις 10 Amber.

          σε τοσο μικρη αποσταση το 3χ1,5 είναι μια χαρα, δεν θα έχεις πτωση τάσης

          ο δικος μου φορητος φορτιστης έχει να επιλέξεις από 8,10,13,16 Amber

          ενα τέτοιο καλώδιο θα ήταν καλό για τα 16Amber

          οποτε αν και ο δικός σου έχει για 16 μπορει στο μέλλον να χρειαστει

          ΥΓ Φυσικα δεν μπορεις να πάρεις 16 Amber αν η πριζα είναι πάνω σε 10ρα ασφαλεια, θα την ρίξεις. Μιλάμε να αντεχει και η υποδομη πριν την μπαλαντεζα 16Amber

          Δεν ρυθμίζετα , δουλεύει μόνο στα 10Α

          Διάβασα τα εξής από chatGPT

          For a 15m one-way cable length, the voltage drop is:
          • 3×1.5mm² → 2.98V
          • 3×2.5mm² → 1.79V

          Impact on Charging
          • A voltage drop of less than 3% (≈6.9V for 230V) is generally acceptable.
          • With 1.5mm², the drop is 1.3%, which is within limits but slightly higher than ideal.
          • With 2.5mm², the drop is 0.78%, making it the better choice for efficiency and lower heat.

          Recommendation

          For a 15m run, 3×2.5mm² is the better option to minimize losses and ensure stable charging. 

          mouths are for eating, noses for breathing.

          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • cirus
            cirus @mesastou last edited by cirus

            @mesastou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

            @cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

            @mesastou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

            Καλώδιο Καουτσούκ RNF (H07RN-F) 3Χ2.5mm² περίπου στα 12-15 μέτρα για μπαλαντέζα 12-15μ είναι υπερβολή για φόρτιση στα 10Α; Διάβασα πως η πτώση τάσης θα είναι μικρότερη σε σύγκριση με 3x1.5mm²

            Για 10Α ειναι υπερβολικα χοντρο αλλα ποτε δεν είναι κακο. Αν θες να το κρατησεις για το μέλλον ιδιαιτερα για περισσοτερα Amber ακομα καλύτερα

            αλλα δεν χρειαζεσαι τοσο χοντρο καλώδιο για μολις 10 Amber.

            σε τοσο μικρη αποσταση το 3χ1,5 είναι μια χαρα, δεν θα έχεις πτωση τάσης

            ο δικος μου φορητος φορτιστης έχει να επιλέξεις από 8,10,13,16 Amber

            ενα τέτοιο καλώδιο θα ήταν καλό για τα 16Amber

            οποτε αν και ο δικός σου έχει για 16 μπορει στο μέλλον να χρειαστει

            ΥΓ Φυσικα δεν μπορεις να πάρεις 16 Amber αν η πριζα είναι πάνω σε 10ρα ασφαλεια, θα την ρίξεις. Μιλάμε να αντεχει και η υποδομη πριν την μπαλαντεζα 16Amber

            Δεν ρυθμίζετα , δουλεύει μόνο στα 10Α

            Διάβασα τα εξής από chatGPT

            For a 15m one-way cable length, the voltage drop is:
            • 3×1.5mm² → 2.98V
            • 3×2.5mm² → 1.79V

            Impact on Charging
            • A voltage drop of less than 3% (≈6.9V for 230V) is generally acceptable.
            • With 1.5mm², the drop is 1.3%, which is within limits but slightly higher than ideal.
            • With 2.5mm², the drop is 0.78%, making it the better choice for efficiency and lower heat.

            Recommendation

            For a 15m run, 3×2.5mm² is the better option to minimize losses and ensure stable charging. 

            πρωτον δεν σε νοιαζουν τα VOLT αλλα τα WATT. και λίγο πιο κάτω να είναι τα VOLT θα ανεβει το ρεύμα που μετριέται σε AMBER. Αλλο πραγμα η ενταση του ρευματος (Ι μετριεται σε amber), αλλο η Ισχυς του ρευματος (W), αλλο η ταση του ρευματος (V)

            δευτερον το 220V που έχεις σπίτι αν το μετρήσεις με ενα πολύμετρο είναι 230-235 V αναλογα ποσο κοντα είσαι σε υποσταθμο ΔΕΗ κτλ

            Γενικά για να μην σε ζαλίζω με τεχνικα, καμια απολυτως διαφορά δεν θα δεις σε χρόνους φόρτισης με τα 2 καλώδια αν τα χρησιμοποιήσεις για μολις 10Amber.

            Cirus the virus

            mesastou 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • mesastou
              mesastou @cirus last edited by mesastou

              @cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

              @mesastou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

              @cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

              @mesastou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

              Καλώδιο Καουτσούκ RNF (H07RN-F) 3Χ2.5mm² περίπου στα 12-15 μέτρα για μπαλαντέζα 12-15μ είναι υπερβολή για φόρτιση στα 10Α; Διάβασα πως η πτώση τάσης θα είναι μικρότερη σε σύγκριση με 3x1.5mm²

              Για 10Α ειναι υπερβολικα χοντρο αλλα ποτε δεν είναι κακο. Αν θες να το κρατησεις για το μέλλον ιδιαιτερα για περισσοτερα Amber ακομα καλύτερα

              αλλα δεν χρειαζεσαι τοσο χοντρο καλώδιο για μολις 10 Amber.

              σε τοσο μικρη αποσταση το 3χ1,5 είναι μια χαρα, δεν θα έχεις πτωση τάσης

              ο δικος μου φορητος φορτιστης έχει να επιλέξεις από 8,10,13,16 Amber

              ενα τέτοιο καλώδιο θα ήταν καλό για τα 16Amber

              οποτε αν και ο δικός σου έχει για 16 μπορει στο μέλλον να χρειαστει

              ΥΓ Φυσικα δεν μπορεις να πάρεις 16 Amber αν η πριζα είναι πάνω σε 10ρα ασφαλεια, θα την ρίξεις. Μιλάμε να αντεχει και η υποδομη πριν την μπαλαντεζα 16Amber

              Δεν ρυθμίζετα , δουλεύει μόνο στα 10Α

              Διάβασα τα εξής από chatGPT

              For a 15m one-way cable length, the voltage drop is:
              • 3×1.5mm² → 2.98V
              • 3×2.5mm² → 1.79V

              Impact on Charging
              • A voltage drop of less than 3% (≈6.9V for 230V) is generally acceptable.
              • With 1.5mm², the drop is 1.3%, which is within limits but slightly higher than ideal.
              • With 2.5mm², the drop is 0.78%, making it the better choice for efficiency and lower heat.

              Recommendation

              For a 15m run, 3×2.5mm² is the better option to minimize losses and ensure stable charging. 

              πρωτον δεν σε νοιαζουν τα VOLT αλλα τα WATT. και λίγο πιο κάτω να είναι τα VOLT θα ανεβει το ρεύμα που μετριέται σε AMBER. Αλλο πραγμα η ενταση του ρευματος (Ι μετριεται σε amber), αλλο η Ισχυς του ρευματος (W), αλλο η ταση του ρευματος (V)

              δευτερον το 220V που έχεις σπίτι αν το μετρήσεις με ενα πολύμετρο είναι 230-235 V αναλογα ποσο κοντα είσαι σε υποσταθμο ΔΕΗ κτλ

              Γενικά για να μην σε ζαλίζω με τεχνικα, καμια απολυτως διαφορά δεν θα δεις σε χρόνους φόρτισης με τα 2 καλώδια αν τα χρησιμοποιήσεις για μολις 10Amber.
              Διαφορετικά είναι αλλά συνδέονται όπως θυμάμαι από το σχολείο.

              Η σχέση μεταξύ βατ (W), βολτ (V) και αμπέρ (A) δίνεται από τον τύπο της ηλεκτρικής ισχύος:

              P = V \times I

              όπου:
              • P είναι η ισχύς σε βατ (W),
              • V είναι η τάση σε βολτ (V),
              • I είναι το ρεύμα σε αμπέρ (A).

              mouths are for eating, noses for breathing.

              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • cirus
                cirus @mesastou last edited by

                @mesastou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                @cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                @mesastou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                @cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                @mesastou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                Καλώδιο Καουτσούκ RNF (H07RN-F) 3Χ2.5mm² περίπου στα 12-15 μέτρα για μπαλαντέζα 12-15μ είναι υπερβολή για φόρτιση στα 10Α; Διάβασα πως η πτώση τάσης θα είναι μικρότερη σε σύγκριση με 3x1.5mm²

                Για 10Α ειναι υπερβολικα χοντρο αλλα ποτε δεν είναι κακο. Αν θες να το κρατησεις για το μέλλον ιδιαιτερα για περισσοτερα Amber ακομα καλύτερα

                αλλα δεν χρειαζεσαι τοσο χοντρο καλώδιο για μολις 10 Amber.

                σε τοσο μικρη αποσταση το 3χ1,5 είναι μια χαρα, δεν θα έχεις πτωση τάσης

                ο δικος μου φορητος φορτιστης έχει να επιλέξεις από 8,10,13,16 Amber

                ενα τέτοιο καλώδιο θα ήταν καλό για τα 16Amber

                οποτε αν και ο δικός σου έχει για 16 μπορει στο μέλλον να χρειαστει

                ΥΓ Φυσικα δεν μπορεις να πάρεις 16 Amber αν η πριζα είναι πάνω σε 10ρα ασφαλεια, θα την ρίξεις. Μιλάμε να αντεχει και η υποδομη πριν την μπαλαντεζα 16Amber

                Δεν ρυθμίζετα , δουλεύει μόνο στα 10Α

                Διάβασα τα εξής από chatGPT

                For a 15m one-way cable length, the voltage drop is:
                • 3×1.5mm² → 2.98V
                • 3×2.5mm² → 1.79V

                Impact on Charging
                • A voltage drop of less than 3% (≈6.9V for 230V) is generally acceptable.
                • With 1.5mm², the drop is 1.3%, which is within limits but slightly higher than ideal.
                • With 2.5mm², the drop is 0.78%, making it the better choice for efficiency and lower heat.

                Recommendation

                For a 15m run, 3×2.5mm² is the better option to minimize losses and ensure stable charging. 

                πρωτον δεν σε νοιαζουν τα VOLT αλλα τα WATT. και λίγο πιο κάτω να είναι τα VOLT θα ανεβει το ρεύμα που μετριέται σε AMBER. Αλλο πραγμα η ενταση του ρευματος (Ι μετριεται σε amber), αλλο η Ισχυς του ρευματος (W), αλλο η ταση του ρευματος (V)

                δευτερον το 220V που έχεις σπίτι αν το μετρήσεις με ενα πολύμετρο είναι 230-235 V αναλογα ποσο κοντα είσαι σε υποσταθμο ΔΕΗ κτλ

                Γενικά για να μην σε ζαλίζω με τεχνικα, καμια απολυτως διαφορά δεν θα δεις σε χρόνους φόρτισης με τα 2 καλώδια αν τα χρησιμοποιήσεις για μολις 10Amber.
                Διαφορετικά είναι αλλά συνδέονται όπως θυμάμαι από το σχολείο.

                Η σχέση μεταξύ βατ (W), βολτ (V) και αμπέρ (A) δίνεται από τον τύπο της ηλεκτρικής ισχύος:

                P = V \times I

                όπου:
                • P είναι η ισχύς σε βατ (W),
                • V είναι η τάση σε βολτ (V),
                • I είναι το ρεύμα σε αμπέρ (A).

                Γιατί εγώ λέω το αντίθετο?

                Αλλά αν πέσει η τάση δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να τραβήξεις τα ίδια amber για να φορτίσεις .

                Cirus the virus

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dettol @cirus last edited by dettol

                  @cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                  @mesastou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                  @cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                  @mesastou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                  @cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                  @mesastou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                  Καλώδιο Καουτσούκ RNF (H07RN-F) 3Χ2.5mm² περίπου στα 12-15 μέτρα για μπαλαντέζα 12-15μ είναι υπερβολή για φόρτιση στα 10Α; Διάβασα πως η πτώση τάσης θα είναι μικρότερη σε σύγκριση με 3x1.5mm²

                  Για 10Α ειναι υπερβολικα χοντρο αλλα ποτε δεν είναι κακο. Αν θες να το κρατησεις για το μέλλον ιδιαιτερα για περισσοτερα Amber ακομα καλύτερα

                  αλλα δεν χρειαζεσαι τοσο χοντρο καλώδιο για μολις 10 Amber.

                  σε τοσο μικρη αποσταση το 3χ1,5 είναι μια χαρα, δεν θα έχεις πτωση τάσης

                  ο δικος μου φορητος φορτιστης έχει να επιλέξεις από 8,10,13,16 Amber

                  ενα τέτοιο καλώδιο θα ήταν καλό για τα 16Amber

                  οποτε αν και ο δικός σου έχει για 16 μπορει στο μέλλον να χρειαστει

                  ΥΓ Φυσικα δεν μπορεις να πάρεις 16 Amber αν η πριζα είναι πάνω σε 10ρα ασφαλεια, θα την ρίξεις. Μιλάμε να αντεχει και η υποδομη πριν την μπαλαντεζα 16Amber

                  Δεν ρυθμίζετα , δουλεύει μόνο στα 10Α

                  Διάβασα τα εξής από chatGPT

                  For a 15m one-way cable length, the voltage drop is:
                  • 3×1.5mm² → 2.98V
                  • 3×2.5mm² → 1.79V

                  Impact on Charging
                  • A voltage drop of less than 3% (≈6.9V for 230V) is generally acceptable.
                  • With 1.5mm², the drop is 1.3%, which is within limits but slightly higher than ideal.
                  • With 2.5mm², the drop is 0.78%, making it the better choice for efficiency and lower heat.

                  Recommendation

                  For a 15m run, 3×2.5mm² is the better option to minimize losses and ensure stable charging. 

                  πρωτον δεν σε νοιαζουν τα VOLT αλλα τα WATT. και λίγο πιο κάτω να είναι τα VOLT θα ανεβει το ρεύμα που μετριέται σε AMBER. Αλλο πραγμα η ενταση του ρευματος (Ι μετριεται σε amber), αλλο η Ισχυς του ρευματος (W), αλλο η ταση του ρευματος (V)

                  δευτερον το 220V που έχεις σπίτι αν το μετρήσεις με ενα πολύμετρο είναι 230-235 V αναλογα ποσο κοντα είσαι σε υποσταθμο ΔΕΗ κτλ

                  Γενικά για να μην σε ζαλίζω με τεχνικα, καμια απολυτως διαφορά δεν θα δεις σε χρόνους φόρτισης με τα 2 καλώδια αν τα χρησιμοποιήσεις για μολις 10Amber.
                  Διαφορετικά είναι αλλά συνδέονται όπως θυμάμαι από το σχολείο.

                  Η σχέση μεταξύ βατ (W), βολτ (V) και αμπέρ (A) δίνεται από τον τύπο της ηλεκτρικής ισχύος:

                  P = V \times I

                  όπου:
                  • P είναι η ισχύς σε βατ (W),
                  • V είναι η τάση σε βολτ (V),
                  • I είναι το ρεύμα σε αμπέρ (A).

                  Γιατί εγώ λέω το αντίθετο?

                  Αλλά αν πέσει η τάση δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να τραβήξεις τα ίδια amber για να φορτίσεις .

                  πεφτει και η ισχυς στην περιπτωση αυτη, βασιλη ομως. Γενικα ειμαι σταθερα στα 235v, αλλα σε καποιες περιπτωσεις, εκτος σπιτιου που εχω φορτισει με τον mobile και εχει πεσει η ταση (πχ στα 215-220v) εχω δει να πεφτει η ισχυς φορτισης. Κατι που ειναι λογικη βεβαιως.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    antonn last edited by antonn

                    το σπιτι μου ειναι 7ο οροφο και απο κατασκευης ειναι 3 ετων και ανεβαινει καλωδιο απο το ρολοι στον πινακα μου και μετα κατεβαινει στην κλειστη πυλωτη (κλειστη πυλωτη αλλα οταν αφηνουν οι διανομεις ανοιχτη την πορτα μπορει καποιος να μπει την πιλωτη) οπου εχω μπριζα που μπορω (λεει ο ηλεκτρολογος που το κατασκευασε) να τραβηξω πανω απο 16 Amp, αλλά 25 Amp δεν μπορει να τραβηξει αλλα λιγο λιγοτερα. Εχω λεει καλωδιο 5Χ6 τετραγωνικα χιλιοστα με 25 Amp ασφαλεια και τριφασικο ρευμα.
                    Ξερω οτι εχω απωλειες απο τοσους οροφους καλωδιο, βεβαια το μονο θετικο ειναι ότι εχω ασφαλεια και διακοπτη να κοψω το ρευμα μεσα απο το σπιτι μου στο φορτιστη. Ομως αν βαλω φορτιστη σε σχεση με μπριζα 16 Amp που εχω τωρα, θα εχω μεγαλυτερες απωλειες; Τωρα εχω και ΥΔΕ αν βαλω φορτιστη παλι πρεπει να βγαλω ΥΔΕ. Προς το παρον δεν εχω αναγκη το φορτιστη αλλα αν ειναι πιο αποδοτικος και εχω λιγοτερες απωλειες στο ρευμα, το σκεφτομαι. Γιατι εδω διαβασα οτι ενας φορτιστης στον τοιχο εχει λιγοτερες απωλειες απο την μπριζα και λιγοτερες απωλειες απο τον φορητο φορτιστη

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tgd last edited by

                      @antonn said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                      το σπιτι μου ειναι 7ο οροφο και απο κατασκευης ειναι 3 ετων και ανεβαινει καλωδιο απο το ρολοι στον πινακα μου και μετα κατεβαινει στην κλειστη πυλωτη (κλειστη πυλωτη αλλα οταν αφηνουν οι διανομεις ανοιχτη την πορτα μπορει καποιος να μπει την πιλωτη) οπου εχω μπριζα που μπορω (λεει ο ηλεκτρολογος που το κατασκευασε) να τραβηξω πανω απο 16 Amp, αλλά 25 Amp δεν μπορει να τραβηξει αλλα λιγο λιγοτερα. Εχω λεει καλωδιο 5Χ6 τετραγωνικα χιλιοστα με 25 Amp ασφαλεια και τριφασικο ρευμα.

                      Αν δεν μπορεί να τραβήξει 25Α κακώς έχεις ασφάλεια 25Α. Πρέπει να πέσει η ασφάλεια πριν πάθει ζημιά το καλώδιο. Υπάρχουν και ασφάλειες 20Α.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • A
                        antonn last edited by

                        ευχαριστω για την απαντηση. Το καλωδιο φτανει και εχει και περιθωριο για 25 Amp, το προβλημα ειναι οτι απο τον πινακα του σπιτιου δεν εχει τη δυναμη να δωσει 25 Amp συνεχως. Για λιγο μπορει να δωσει αλλα μετα τι θα μεινει για το σπιτι; Για να δωσει συνεχως 25 επρεπε να ειχα βαλει και αλλο ρολοι κατω απο το ρολοι μου στο ισογειο. Αυτα καταλαβα

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dettol @antonn last edited by

                          @antonn said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                          ευχαριστω για την απαντηση. Το καλωδιο φτανει και εχει και περιθωριο για 25 Amp, το προβλημα ειναι οτι απο τον πινακα του σπιτιου δεν εχει τη δυναμη να δωσει 25 Amp συνεχως. Για λιγο μπορει να δωσει αλλα μετα τι θα μεινει για το σπιτι; Για να δωσει συνεχως 25 επρεπε να ειχα βαλει και αλλο ρολοι κατω απο το ρολοι μου στο ισογειο. Αυτα καταλαβα

                          μονοφασικο ρευμα εχεις;

                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            savas89 last edited by savas89

                            Καλησπέρα. Επειδή έχω μάρκετ δίπλα στην εργασία μου με φορτιστές, τί ισχύος πρέπει να είναι ο φορτιστής για να φορτίσει phev απροβληματιστα( που επιτρέπει 6kw φόρτισης);(Προφανεστατα οι ταχυ φορτιστες αποκλείονται)

                            katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              antonn @dettol last edited by

                              @dettol said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                              @antonn said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                              ευχαριστω για την απαντηση. Το καλωδιο φτανει και εχει και περιθωριο για 25 Amp, το προβλημα ειναι οτι απο τον πινακα του σπιτιου δεν εχει τη δυναμη να δωσει 25 Amp συνεχως. Για λιγο μπορει να δωσει αλλα μετα τι θα μεινει για το σπιτι; Για να δωσει συνεχως 25 επρεπε να ειχα βαλει και αλλο ρολοι κατω απο το ρολοι μου στο ισογειο. Αυτα καταλαβα

                              μονοφασικο ρευμα εχεις;

                              ευχαριστω για την απαντηση, τριφασικο ρευμα εχω

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dettol @antonn last edited by dettol

                                @antonn said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                                @dettol said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                                @antonn said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                                ευχαριστω για την απαντηση. Το καλωδιο φτανει και εχει και περιθωριο για 25 Amp, το προβλημα ειναι οτι απο τον πινακα του σπιτιου δεν εχει τη δυναμη να δωσει 25 Amp συνεχως. Για λιγο μπορει να δωσει αλλα μετα τι θα μεινει για το σπιτι; Για να δωσει συνεχως 25 επρεπε να ειχα βαλει και αλλο ρολοι κατω απο το ρολοι μου στο ισογειο. Αυτα καταλαβα

                                μονοφασικο ρευμα εχεις;

                                ευχαριστω για την απαντηση, τριφασικο ρευμα εχω

                                αν εχεις μονοφασικο, θεωρητικα η ονομαστικη ισχυς που σου δινει η δεη ειναι 8kva, το οποιο ειναι περιπου 7kw. Δες τον λογαριασμο ρευματος σου, θα πρεπει καπου να γραφει την ονομαστικη ισχυ της εγκαταστασης σου. 25amp X 235V = 5.89kw, επομενως εισαι οριακα βασει της μεγιστης ισχυς σου των 7kw.
                                Θελω να καταληξω, οτι αν αυτα ειναι σωστα, δεν θα αλλαζε κατι φοβερα ακομα και αν δεν ειχες την πολυμετρη καλωδιωση που αναφερεις. Επομενως και με τα 25Α εισαι μια χαρα και ισως να χρειαστει να τα χαμηλωνεις λιγο ωστε να μην ριξεις την κεντρικη ασφαλεια του σπιτιου/ρολογιου.
                                Εννοειται, οτι καλο θα ειναι ολα αυτα να τα διπλοελεγξεις και με καποιον επαγγελματια

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  antonn last edited by antonn

                                  Θα έχω λιγότερες απώλειες αν αλλάξω την μπριζα με τον υποπινακα στο παρκινγκ, με ένα wallbox φορτιστη 11Kw?
                                  22kw δε σηκωνει λεει μεχρι 17 μπορεί να δώσει μου ειπε. Βέβαια αυτοκίνητα σημερα με 22 kw να φορτίζουμε στο wallbox δεν υπάρχουν σημερα. Εχω το byd atto 3

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dettol @antonn last edited by

                                    @antonn said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                                    Θα έχω λιγότερες απώλειες αν αλλάξω την μπριζα με τον υποπινακα στο παρκινγκ, με ένα wallbox φορτιστη 11Kw?
                                    22kw δε σηκωνει λεει μεχρι 17 μπορεί να δώσει μου ειπε. Βέβαια αυτοκίνητα σημερα με 22 kw να φορτίζουμε στο wallbox δεν υπάρχουν σημερα. Εχω το byd atto 3

                                    αυτο που προσπαθουσα να σου γραψω και στο προηγουμενο μου ποστ ειναι οτι, αν η ισχυ ειναι αυτη που ανεφερα (8kva) ΟΤΙ και να κανεις δεν φτανεις ουτε τα 11 ουτε τα 22kw. Δες τον λογαριασμο ρευματος σου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • katafractos17
                                      katafractos17 @savas89 last edited by katafractos17

                                      @savas89 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                                      Καλησπέρα. Επειδή έχω μάρκετ δίπλα στην εργασία μου με φορτιστές, τί ισχύος πρέπει να είναι ο φορτιστής για να φορτίσει phev απροβληματιστα( που επιτρέπει 6kw φόρτισης);(Προφανεστατα οι ταχυ φορτιστες αποκλείονται)

                                      Έχω την εντύπωση ότι απλά το αυτοκίνητο θα τραβήξει μέχρι αυτό που μπορεί, οπότε πιθανολογώ ότι τίποτα δεν αποκλείεται και μπορείς να το κουμπώσεις όπου θες.
                                      Δεν ξέρω για τους DC, αν έχουν ενσωματωμένο καλώδιο DC, όπου λογικά το PHEV δεν έχει υποδοχή και δεν θα μπορέσεις να το κουμπώσεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        antonn last edited by antonn

                                        γραφει ο λογαριασμος Elpedison:
                                        Φασεις παροχης: Τριφασική
                                        ισχυς παροχης: 25,00 kVA

                                        το ξερω οτι εχω τριφασικο ρευμα αφου το ειχα ζητησει, αλλα επειδη ειναι 100 τετραγωνικα ετσι και αλλιως μου ειπανε τριφασικο θα βαζανε

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dettol @antonn last edited by

                                          @antonn said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                                          γραφει ο λογαριασμος Elpedison:
                                          Φασεις παροχης: Τριφασική
                                          ισχυς παροχης: 25,00 kVA

                                          το ξερω οτι εχω τριφασικο ρευμα αφου το ειχα ζητησει, αλλα επειδη ειναι 100 τετραγωνικα ετσι και αλλιως μου ειπανε τριφασικο θα βαζανε

                                          Τότε μια χαρά είσαι!κανε ότι μπορείς για να μεγιστοποιήσεις την ισχύ που μπορείς να δώσεις στον φορτιστή (11kw ο στόχος).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            antonn last edited by

                                            θα ηθελα να παρω 22 για να το εχω και στο μελλον, μηπως ρυθμιζεται να πηγαινει με 17 που μπορει να δωσει ο πινακας και να μεινει και κατι για το σπιτι
                                            επισης εδω διαβασα οτι ετσι οπως φορτιζω αργα με το φορτιστη της BYD εχω περισσοτερες απωλειες απο το να βαλω wallbox

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 22 / 22
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr