-
Δεν ξέρω αν είναι κομμουνιστές, ούτε έχει σημασία, πάντως ΑΡΔ είναι και αυτοί όπως και οι υπόλοιποι, αφού όλοι πουλάνε λαϊκισμό και τίποτα άλλο.
Τώρα για τα δημόσια έργα, είναι γνωστά τα πράγματα.
Επίσης είναι γνωστό τι εστί συνδικαλισμός στην Ελλάδα και μάλιστα σε κρατικούς φορείς.
Και ναι φταίει ο Ανδρέας και το πασοκ, γιατί επί της πρώτης περιόδου του 1981-1989, γιγαντώθηκαν αυτά τα φαινόμενα, τύπου γενοπ κλπ που έμπαιναν και έσπαγαν και τσαμπουκάδες κλπ, αλλά γιγαντώθηκαν και οι νταβατζήδες των δημοσίων έργων και η διαφθορά στις δημόσιες υπηρεσίες.
Μετά ήταν δύσκολο για όλες τις κυβερνήσεις να τα βάλουν μαζί τους.
Εννοείται ότι όλες οι κυβερνήσεις έχουν ευθύνες για το χάλι του ΟΣΕ.
Προχτές χάλασε ένα τρένο. Το ανέφεραν στην ομάδα των τρενόφιλων στο ΦΒ και αμέσως ένας υπάλληλος του ΟΣΕ, είπε το ωραίο. Αν δεν γυρίσει σε κρατικός και με κοινωνικό χαρακτήρα όλος ο ΟΣΕ αυτά θα συμβαίνουν.
Δεν του απάντησα εγώ. Τι να πεις σε κολλημένο ? Του είπε κάποιος ότι τέτοια φαινόμενα υπήρχαν πάντα και είναι αλήθεια.
Μπορούσα βέβαια να του πω, ότι ο σταθμάρχης που έστειλε στην λάθος γραμμή το τρένο, του κρατικού οσε ήταν.
Οσο για το κοινωνικό, σημαίνει ότι όλοι θα πληρώνουμε τα ελλείμματα.
Τα υπόλοιπα τα έχω ξαναπεί.
Λέω όμως για μία ακόμα φορά, ότι στο θέμα του οσε ευθύνονται οι πολιτικοί, οι συνδικαλιστές, οι εργαζόμενοι, αλλά και οι τοπικές κοινωνίες που δεν θέλουν το τρένο.
-
Δεν ξέρω αν είναι κομμουνιστές, ούτε έχει σημασία, πάντως ΑΡΔ είναι και αυτοί όπως και οι υπόλοιποι, αφού όλοι πουλάνε λαϊκισμό και τίποτα άλλο.
Τώρα για τα δημόσια έργα, είναι γνωστά τα πράγματα.
Επίσης είναι γνωστό τι εστί συνδικαλισμός στην Ελλάδα και μάλιστα σε κρατικούς φορείς.
Και ναι φταίει ο Ανδρέας και το πασοκ, γιατί επί της πρώτης περιόδου του 1981-1989, γιγαντώθηκαν αυτά τα φαινόμενα, τύπου γενοπ κλπ που έμπαιναν και έσπαγαν και τσαμπουκάδες κλπ, αλλά γιγαντώθηκαν και οι νταβατζήδες των δημοσίων έργων και η διαφθορά στις δημόσιες υπηρεσίες.
Μετά ήταν δύσκολο για όλες τις κυβερνήσεις να τα βάλουν μαζί τους.
Εννοείται ότι όλες οι κυβερνήσεις έχουν ευθύνες για το χάλι του ΟΣΕ.
Προχτές χάλασε ένα τρένο. Το ανέφεραν στην ομάδα των τρενόφιλων στο ΦΒ και αμέσως ένας υπάλληλος του ΟΣΕ, είπε το ωραίο. Αν δεν γυρίσει σε κρατικός και με κοινωνικό χαρακτήρα όλος ο ΟΣΕ αυτά θα συμβαίνουν.
Δεν του απάντησα εγώ. Τι να πεις σε κολλημένο ? Του είπε κάποιος ότι τέτοια φαινόμενα υπήρχαν πάντα και είναι αλήθεια.
Μπορούσα βέβαια να του πω, ότι ο σταθμάρχης που έστειλε στην λάθος γραμμή το τρένο, του κρατικού οσε ήταν.
Οσο για το κοινωνικό, σημαίνει ότι όλοι θα πληρώνουμε τα ελλείμματα.
Τα υπόλοιπα τα έχω ξαναπεί.
Λέω όμως για μία ακόμα φορά, ότι στο θέμα του οσε ευθύνονται οι πολιτικοί, οι συνδικαλιστές, οι εργαζόμενοι, αλλά και οι τοπικές κοινωνίες που δεν θέλουν το τρένο.
Χάλασε το τρένο δηλαδή παρουσίασε βλάβη μηχανολογική ή κάτι έγινε στις γραμμές και σταμάτησε;
(πολλές φο΄ρες έχω διαβάσει παράπονα και προβλήματα με τον κλιματισμό)
Αν είναι το πρώτο φταιει η εταιρεία και έχει την κύρια ευθύνη.Φυσικά συμφωνούμε πως επειδή κάνει ζημιά στα ΚΤΕΛ και στα μαγαζιά στην ΕΟ δεν προχωρά σοβαρά το τρένο στην Ελλάδα.
Αυτοί είμαστε.Όπως και ακόμη χειρότερα το Μετρό στην Θεσσαλονίκη πριν 20 χρόνια τους έλεγα πάνω πως οι ταρίφες και τα λεωφορεία δεν αφήνουν να γίνει το έργο και όχι το κράτος της Αθήνας, ούτε σε 20 χρόνια τους δεν θα έχετε μετρό όπως και επιβεβαιώθηκα.
Μετά βέβαια άλλαζαν κουβέντα του τύπου, ρε ξέρεις πόσα κολυμβητήρια!!!!!!!!! έχουν στην Αθήνα;
Πόσα;
Τόσα.
Έ , άλλα τόσα και άλλα τοσα απο τα τόσα τους έλεγα εγώ έπρεπε να έχουν , και πάλι λίγα θα είναι, σαν τα ποντίκια ζούνε κει κάτω. -
-
Κόκκινο του ΚΚΕ.
-
Επρεπε να είναι δίχρωμο μπλεπρασινοκόκκινο, ώστε να περιλαμβάνει τους συνδικαλιστές και τις μίζες πολιτικών συνδικαλιστών και υπαλλήλων.
-
Όχι ρε Κασσελάκη μου, μας πήραν τη πρωτιά!...
-
https://www.lifo.gr/tropos-zois/travel/ena-oneiro-diashizei-tin-erimo
Το «Dream of the Desert» είναι το πρώτο υψηλών προδιαγραφών τρένο της Σαουδικής Αραβίας και εγκαινιάζει μια νέα εποχή στην ταξιδιωτική πολυτέλεια.
Είδες οι κατσικογάμηδες; -
Τιμούλα ;
...που θα έλεγε κάποιος ανόητος...Υπάρχουν πολλά τέτοια πολυτελή τρένα ανά την υφήλιο...
Κάπου 1000 ευρώ το βράδυ το λιγότερο, μπορεί και 5000 το βράδυ.
-
-
-
Εντάξει, μόνο για τρελά πάρτι και ανεξέλεγκτα όργια από πλούσιους Σαουδάραβες και όχι μόνο...
-
Προσπαθώ να βάλω σε μία σειρά αυτά που έχω ακούσει για παράνομο φορτίο για τα Τεμπη, και δυσκολεύομαι.
Είχε,λένε, 2-2,5-3 τόνους εύφλεκτους υδρογονάνθρακες, και αυτό προκάλεσε τη πυρκαγιά.
Που τους είχε? ρωτάω.
Στην καμπίνα του εμπορικού τραίνου.
Μάλιστα, χωράνε τόσοι τόνοι μέσα?
Ναι.
Έχει χώρο?
Ναι, έχει.
Έχει χώρο για καμιά 3τονη δεξαμενή δηλαδή?
Όχι, αλλά χωράνε.
Σε τι, σε μπιτονάκια και δαμιζάνες των 5-10-20 λίτρων?
Μώκο...
Και πως φορτώθηκαν αυτές οι εκατοντάδες ντενεκέδες και δαμιζάνες?
Μώκο...
Από που ήρθε αυτό το εύφλεκτο υλικό?
Μώκο...
Από εξωτερικό?
Μπορεί
Και πως ήρθε από το εξωτερικό?
Μώκο...
Μήπως μπήκε στα σύνορα με βυτίο?
Μπορεί
Και αφού μπήκε με βυτίο, και πέρασε τα δύσκολα, το τελωνείο δηλαδή, γιατί δε συνέχισε μέχρι τον προορισμό του, να ξεφορτώσει σε 1 ώρα και να ξαναφύγει?
Μώκο...
Σε άλλη περίπτωση πρέπει να πήγε κάπου, και κάποιοι να είχαν την ιώβεια υπομονή να αδειάσουν το φορτίο του βυτίου σε ντενεκέδες και δαμιζάνες. Δε μεταφέρονται έτσι υδρογονάνθρακες, γιατί για να βγάλεις μεροκάματο θέλεις τονάζ, πολύ τονάζ, όχι ντενεκεδάκια. Και μετά, αυτά τα εκατοντάδες ντενεκεδάκια πρέπει να πάνε στον τερματικό σταθμό του οσέ, και να μπούνε στην καμπίνα του μηχανοδηγού. Και όταν φτάσουν στον προορισμό τους, να βγούνε από την καμπίνα ένας-ένας ντενεκές, να μεταφορτωθούν σε ένα φορτηγό και να πάνε στον τελικό αποδέκτη. Δεν γίνονται έτσι οι δουλειές αυτές, δεν μεταφέρεται έτσι τονάζ ολόκληρο.
Και σου απαντάει : 'αφού υπάρχει παράνομο φορτίο, αυτό προκάλεσε την πυρκαγιά' και η συζήτηση πάει στο διάστημα... -
Προς επίρρωσιν των ανωτέρω, βάζω ενδεικτικές φωτογραφίες από τραίνα με βαγόνια-δεξαμενές μεταφοράς υδρογονανθράκων. Εδώ βέβαια μεταφέρονται σοβαρά φορτία, και όχι 2-3 τόνοι.
Και ατυχήματα με τέτοια βαγόνια :
-
Χωρίς να είμαι ειδικός και γνώστης του θέματος, διαπιστώνω με την σωρεία αντιφατικών πορισμάτων, ότι κανείς δεν ξέρει και δεν μπορεί να είναι κατηγορηματικός για την πυρόσφαιρα.
Μεταξύ μας τέτοια σύγκρουση ηλεκτρικών τρένων με μέγιστη ταχύτητα και το τι σημαίνει αυτό, δεν νομίζω να έχει υπάρξει.
Είναι δεδομένοι οι σπινθήρες από το άμεσο φρενάρισμα πανικού των τελευταίων μέτρων, όταν οι μηχανοδηγοί συνειδητοποίησαν τι ερχόταν, είναι δεδομένο το βραχυκύκλωμα στα 25 Κβ, είναι δεδομένα κάποια λάδια και άλλα υγρά που καίγονται σε διάφορες θερμοκρασίες.
Προφανώς ανοησίες του τύπου ότι αν καίγονται τα λάδια σιλικόνης όταν τρακάρουν μετωπικά με τέτοια ταχύτητα δύο τρένα, τότε οι μηχανές είναι ανασφαλείς, θα έπρεπε να τιμωρούνται με πίσσα και πούπουλα...
Εδώ τα κρας τέστ γίνονται σε ταχύτητες πόλης στα αυτοκίνητα, όχι σε αυτές αυτοκινητοδρόμου, γιατί δεν θα είχε νόημα.
Ενα άλλο θεματάκι, μας έρχεται από την Πάτρα και τον εΜπαναστάτη βλαχοδήμαρχο της που έχει μπλοκάρει 10 χρόνια το έργο του τρένου, με φαραωνικές βλακείες που θα κόστιζαν όσο το να πάμε τρένο από την Καλαμπάκα στην Ηγουμενίτσα μέσα από τούνελ της Πίνδου.
Οταν η Αθήνα θα έχει 2 χλμ τούνελ, η Πάτρα ήθελε 9.
Ηρθαν και οι ηλίθιοι των κυβερνήσεων και παζάρευαν για 5 χλμ.
Τους είδαν πόσο μλκες είναι οι Ευρωπαίοι και τους είπαν αφού είστε λάρτζ πληρώστε τα μόνοι σας.
Εμείς δίνουμε λεφτά ΓΙΑ ΜΗΔΕΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ τούνελ και αν δεν το φτάσετε το τρένο μέχρι το νέο λιμάνι, θα μας γυρίσετε πίσω και όλα τα λεφτά που σας δώσαμε από το Αίγιο μέχρι το Ρίο.
Ετσι ο ΟΣΕ προσλαμβάνει με διαγωνισμό μελετητή για την επιφανειακή χάραξη της γραμμής από το Ρίο μέχρι το νέο λιμάνι.
Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι το τρένο από Αθήνα θα σταματάει στο Ρίο. Από το Ρίο και μετά θα έχουμε ένα σύγχρονο προαστιακό, σε γραμμή διπλή κατά τμήματα και με ανισόπεδους κόμβους στις διασταυρώσεις με μεγάλους δρόμους, όπου ίσως τις νύχτες περνάνε και τα 1-2 εμπορικά τρένα που μπορεί να έχει το νέο λιμάνι της Πάτρας.
Προφανώς η ταχύτητα του τρένου θα είναι λίγο μεγαλύτερη από αυτή του τράμ.
Στην Ελλάδα φοβόμαστε να κάνουμε υπερυψωμένη γραμμή τρένου, γιατί θα γκρινιάζουν και λογικά οι ιδιοκτήτες των σπιτιών που θα περνάει μπροστά τους.
Στο εξωτερικό και Ευρώπη και Αμερική δεν έχουν τέτοιες ιδέες και τις εφαρμόζουν εδώ και πολλές δεκαετίες.
Αποτ
-
παλι στο πλευρο της χελενικ τρέινς?
πρεπει να το δεις αυτο, ειπαμε δεξιος, εσυ παραγινες -
-
Ποιος είναι ποιος δεν ξέρω
-
Αυτοί είναι συνομήλικοι...
Λες να γέρασε τόσο από την προσπάθεια στα βουνά και στα λαγκάδια ?
-
Το καλό με τους αριστερουληδες είναι πως μπορούν και δουλεύουν 24 \7. Το κακό είναι πως δεν παράγουν τπτ. Είναι καλοί μόνο σε ένα. Να φρενάρουν οτιδήποτε που θα μπορούσε να μειώσει την πελατεία τους.
-
παλι στο πλευρο της χελενικ τρέινς?
πρεπει να το δεις αυτο, ειπαμε δεξιος, εσυ παραγινεςΕνώ εσύ είσαι με τους φασιστοκομμουνιστές βομβιστές που δεν θέλουν να πειραχτεί το διεφθαρμένο δημόσιο για να πέφτουν σταθερά οι μίζες.
προφανως προτιμω να μην ειμαι με τους φονιαδες των παιδιων μας
ΟΣΕ