-
Μια φορά κι έναν καιρό, στην αγορά υπήρχαν όλων των ειδών τα αυτοκίνητα.
Μικρά, μεγάλα, οικογενειακά station, κάμπριο, σπορ, μικρά και μεγάλα off-roaders, κ.ο.κ.
Τώρα πλέον έχουμε καταλήξει να έχουμε μια τεράστια ποικιλία από ψεύδο-SUVs και ελάχιστες άλλες επιλογές.Τελικά το sold-out του Jimny (που οκ, έπαιζε/παίζει χωρίς ανταγωνισμό) μάλλον ξυπνάει τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Baby Toyota Land Cruiser:
https://www.drive.gr/news/nea-montela/h-toyota-tha-paroysiasei-mikro-land-cruiser-2025Baby g-Class:
https://www.drive.gr/news/nea-montela-kosmos/i-mercedes-benz-etoimazei-tin-g-ti-mikri-g-classΜακάρι κάποια στιγμή να ξανα-εμφανιστούν και προσιτά roadsters.
-
Για να μην έρθει ο lap να σας λέει για τα τετρακίνητα kei car.
-
@danis said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
https://www.drive.gr/news/nea-montela-kosmos/i-mercedes-benz-etoimazei-tin-g-ti-mikri-g-class
Αυτή η κατηγορία, μαζί με των μικρών οικονομικών roadster είναι αφημένες να παίζουν μονότερμα 2 εταιρείες. Δηλαδή οι πραγματικές επιλογές είναι το Jimny στα μικρά 4x4 και το MX-5 στα roadster. Πραγματικά είναι απορίας άξιο πώς οι εταιρείες τόσο καιρό δεν ασχολούνται με αυτές τις κατηγορίες.
To Land Cruiser, από τα βίντεο, θα μπορούσε να είναι το μοναδικό μου όχημα κάποια στιγμή. Το κόστος του όμως στην Ελλάδα είναι αδιανόητα παράλογο και απαγορευτικό. Ένα baby Land Cruiser όμως ίσως έχει ελπίδες.
-
@babisstinson said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
To Land Cruiser, από τα βίντεο, θα μπορούσε να είναι το μοναδικό μου όχημα κάποια στιγμή. Το κόστος του όμως στην Ελλάδα είναι αδιανόητα παράλογο και απαγορευτικό. Ένα baby Land Cruiser όμως ίσως έχει ελπίδες.
Ακριβώς αυτό σκεφτόμουν κι εγώ!
Εξαιρετικό αυτοκίνητο το τωρινό LC, αλλά αδιανόητη η τιμή, ειδικά στην Ελλάδα.
Αλλά όντως το μικρό LC, ίσως έχει ελπίδες, ειδικά ως ηλεκτρικό. Υπό την προϋπόθεση οτι έχει πραγματική εμβέλεια πάνω από 500 χλμ και νορμάλ τιμή.Αν ακολουθήσουν το πλάνο τους με τις μπαταρίες, σε 2-3 χρόνια θα έχουμε εξαιρετικές ηλεκτρικές επιλογές:
https://www.greencarreports.com/news/1140819_toyota-plots-solid-state-battery-timeline-for-future-evs -
ολοι θετε τελικα οφροαντ
κρυφες... -
και για να παρετε αισθησις, οτι μπέιμπι λανδ κρουζερ ερθει με σασι-σκαλα, χαλαρα θα πιανει 60-70
το τζιμνι ειναι πολυ μινι και παλι το φάιβ ντι ενα 35 θατοχει με μανιβελες στα παραθυρακοστιζουνε τα κανονικα αμαξια, τα σπιρτοκουτα με τις μπαταριες, και τις αληθινες και τις ψευτικες, ειναι φτηνα γιατι ειναι κατασκευες με ημερομηνια ληξης προβειου γιαουρτιου
-
@gatoz said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
και για να παρετε αισθησις, οτι μπέιμπι λανδ κρουζερ ερθει με σασι-σκαλα, χαλαρα θα πιανει 60-70
το τζιμνι ειναι πολυ μινι και παλι το φάιβ ντι ενα 35 θατοχει με μανιβελες στα παραθυρακοστιζουνε τα κανονικα αμαξια, τα σπιρτοκουτα με τις μπαταριες, και τις αληθινες και τις ψευτικες, ειναι φτηνα γιατι ειναι κατασκευες με ημερομηνια ληξης προβειου γιαουρτιου
https://bestcarweb.jp/news/scoop/1125134
Μόλις χάλασες το όνειρο
-
@gatoz said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
ολοι θετε τελικα οφροαντ
κρυφες...Εγώ είμαι ξεφωνημένη. Jimny LCV του 2023
-
@gatoz said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
ολοι θετε τελικα οφροαντ
κρυφες...Υπάρχει μία στροφή της μόδας προς βουνίσιο Lifestyle, πήγα σε εμπορικό κέντρο μετά από χρόνια και είδα ας πούμε παντού αθλητικά παπούτσια σε στυλ trail
Είναι γενικότερη τάση νομίζω, οπότε το βλέπουμε πάλι και σε αυτοκίνητα σιγά σιγά
Μόνο που εμείς που μεγαλώσαμε πραγματικά στο βουνό δεν είχαμε τέτοιο lifestyle.
Απλά οι Αμερικάνοι, Ελβετοί και όλοι αυτοί που ζουν σε ανεπτυγμένες κοινωνίες που όσο καταναλώνεις υπάρχεις, διαθέτουν ότι καλύτερο σε εξοπλισμό για τα πάντα.
Τα βλέπουν και οι δικοί μας αυτά, κυρίως οι νέοι και έχουν γίνει όλοι του βουνού (για πάρτυ στα χιονοδρομικά, μέχρι εκεί).
Όλοι ξαφνικά κάνουν extreme sports, ειμαστε χρεωκοποιμένοι αλλά τα γούστα γούστα για μια φώτο στο Instagram.
Ε πρέπει να έχεις και αντίστοιχο όχημα.
Ένας πιτσιρικάς μου είπε πρόσφατα ότι με φίλους του νοικιάζουν ας πούμε ένα range και πάνε αυθημερόν αραχωβα κι ας μην έχουν στον ήλιο μοίρα.
Το ίδιο κάνουν και με τα Airbnb για μια μέρα για να μαζευτούν για play λέει.
Μπασοκ φάση
-
@caro-0 said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
@gatoz said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
και για να παρετε αισθησις, οτι μπέιμπι λανδ κρουζερ ερθει με σασι-σκαλα, χαλαρα θα πιανει 60-70
το τζιμνι ειναι πολυ μινι και παλι το φάιβ ντι ενα 35 θατοχει με μανιβελες στα παραθυρακοστιζουνε τα κανονικα αμαξια, τα σπιρτοκουτα με τις μπαταριες, και τις αληθινες και τις ψευτικες, ειναι φτηνα γιατι ειναι κατασκευες με ημερομηνια ληξης προβειου γιαουρτιου
https://bestcarweb.jp/news/scoop/1125134
Μόλις χάλασες το όνειρο
Γιατί?
@gatoz
Αντιγράφω από το ιαπωνικό λίνκ παραπάνω:
"Even if you buy a Land Cruiser FJ, you won't be disappointed because it uses the same ladder frame as the Jimny Nomad, a sign of a genuine four-wheel drive vehicle."
Φαίνεται να έχει το ίδιο σασί με Jimny. Συνεργασία των δύο εταιρειών?
Αυτό που έλεγε ο CEO της Toyota οτι ήθελε ένα Jimny στην γκάμα τους;Επίσης η τιμή φαίνεται οκ. 4 εκ yen είναι 25κ Ευρώ.
Φυσικά, αν έρθει Ευρώπη, θα είναι με άλλο κινητήρα (ελπίζω). -
Νομίζω θυμάστε όλοι πόσο κόστιζε το Jimmy πριν την κατάργηση του εδώ...
-
@danis said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
@caro-0 said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
@gatoz said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
και για να παρετε αισθησις, οτι μπέιμπι λανδ κρουζερ ερθει με σασι-σκαλα, χαλαρα θα πιανει 60-70
το τζιμνι ειναι πολυ μινι και παλι το φάιβ ντι ενα 35 θατοχει με μανιβελες στα παραθυρακοστιζουνε τα κανονικα αμαξια, τα σπιρτοκουτα με τις μπαταριες, και τις αληθινες και τις ψευτικες, ειναι φτηνα γιατι ειναι κατασκευες με ημερομηνια ληξης προβειου γιαουρτιου
https://bestcarweb.jp/news/scoop/1125134
Μόλις χάλασες το όνειρο
Γιατί?
@gatoz
Αντιγράφω από το ιαπωνικό λίνκ παραπάνω:
"Even if you buy a Land Cruiser FJ, you won't be disappointed because it uses the same ladder frame as the Jimny Nomad, a sign of a genuine four-wheel drive vehicle."
Φαίνεται να έχει το ίδιο σασί με Jimny. Συνεργασία των δύο εταιρειών?
Αυτό που έλεγε ο CEO της Toyota οτι ήθελε ένα Jimny στην γκάμα τους;Επίσης η τιμή φαίνεται οκ. 4 εκ yen είναι 25κ Ευρώ.
Φυσικά, αν έρθει Ευρώπη, θα είναι με άλλο κινητήρα (ελπίζω).ουδεμια σχεση
450 μηκος θαχει αυτο σε σχεση με 380 του τζιμι
ουτε με βιαγκρα... -
@caro-0 said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
@gatoz said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
ολοι θετε τελικα οφροαντ
κρυφες...Υπάρχει μία στροφή της μόδας προς βουνίσιο Lifestyle, πήγα σε εμπορικό κέντρο μετά από χρόνια και είδα ας πούμε παντού αθλητικά παπούτσια σε στυλ trail
Είναι γενικότερη τάση νομίζω, οπότε το βλέπουμε πάλι και σε αυτοκίνητα σιγά σιγά
Μόνο που εμείς που μεγαλώσαμε πραγματικά στο βουνό δεν είχαμε τέτοιο lifestyle.
Απλά οι Αμερικάνοι, Ελβετοί και όλοι αυτοί που ζουν σε ανεπτυγμένες κοινωνίες που όσο καταναλώνεις υπάρχεις, διαθέτουν ότι καλύτερο σε εξοπλισμό για τα πάντα.
Τα βλέπουν και οι δικοί μας αυτά, κυρίως οι νέοι και έχουν γίνει όλοι του βουνού (για πάρτυ στα χιονοδρομικά, μέχρι εκεί).
Όλοι ξαφνικά κάνουν extreme sports, ειμαστε χρεωκοποιμένοι αλλά τα γούστα γούστα για μια φώτο στο Instagram.
Ε πρέπει να έχεις και αντίστοιχο όχημα.
Ένας πιτσιρικάς μου είπε πρόσφατα ότι με φίλους του νοικιάζουν ας πούμε ένα range και πάνε αυθημερόν αραχωβα κι ας μην έχουν στον ήλιο μοίρα.
Το ίδιο κάνουν και με τα Airbnb για μια μέρα για να μαζευτούν για play λέει.
Μπασοκ φάση
Ανοίγεις 2 πολύ μεγάλα θέματα:
- Το θεαθήναι, το οτι ο άλλος κάνει τα πάντα για να βγάλει το καλύτερο στορυ στο Insta, άσχετα της πραγματικότητας
- Τη σταδιακή μεταστροφή προς ένα πιο rural lifestyle.
Για το 1ο να σου πω οτι πάντα υπήρχε, ειδικά στην επαρχία, απλά τώρα με τα social έχει ξεφύγει η κατάσταση
Για το 2ο, ειδικά μετά την πανδημία, έχει αρχίσει να γίνεται πιο έντονο. Το έβλεπα από συναδέλφους σε Βόρεια και Κεντρική Ευρώπη από το 2010+, οτι υπήρχε η τάση της επιστροφής στη φύση και την επαρχία (μόνιμη κατοικία σε cottage πχ). Είναι θέμα χρόνου να το δούμε έντονα και εδώ.Και προφανώς, σε μια τέτοια περίπτωση, θα έχουμε και στροφή της αυτοκίνησης προς κάτι τέτοιο. Εν μέρη, τα SUVs σήμερα αυτό υποτίθεται οτι προσφέρουν. Προφανώς το να μείνεις σε ένα επαρχιακό μέρος, πχ 30-60 λεπτά από το κέντρο μιας πόλης, δεν σημαίνει οτι θες και σκληρό 4κινητο. Αλλά πιστεύω οτι είναι θέμα χρόνου να αρχίσουν να έχουν όλο και περισσότερη ζήτηση.
-
@gatoz said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
@danis said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
@caro-0 said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
@gatoz said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
και για να παρετε αισθησις, οτι μπέιμπι λανδ κρουζερ ερθει με σασι-σκαλα, χαλαρα θα πιανει 60-70
το τζιμνι ειναι πολυ μινι και παλι το φάιβ ντι ενα 35 θατοχει με μανιβελες στα παραθυρακοστιζουνε τα κανονικα αμαξια, τα σπιρτοκουτα με τις μπαταριες, και τις αληθινες και τις ψευτικες, ειναι φτηνα γιατι ειναι κατασκευες με ημερομηνια ληξης προβειου γιαουρτιου
https://bestcarweb.jp/news/scoop/1125134
Μόλις χάλασες το όνειρο
Γιατί?
@gatoz
Αντιγράφω από το ιαπωνικό λίνκ παραπάνω:
"Even if you buy a Land Cruiser FJ, you won't be disappointed because it uses the same ladder frame as the Jimny Nomad, a sign of a genuine four-wheel drive vehicle."
Φαίνεται να έχει το ίδιο σασί με Jimny. Συνεργασία των δύο εταιρειών?
Αυτό που έλεγε ο CEO της Toyota οτι ήθελε ένα Jimny στην γκάμα τους;Επίσης η τιμή φαίνεται οκ. 4 εκ yen είναι 25κ Ευρώ.
Φυσικά, αν έρθει Ευρώπη, θα είναι με άλλο κινητήρα (ελπίζω).ουδεμια σχεση
450 μηκος θαχει αυτο σε σχεση με 380 του τζιμι
ουτε με βιαγκρα...Σωστό.
Είναι μεγάλη η διαφορά σε σχέση ακόμα και με το 5θυρο Jimny.
Τι "ευελιξία" στην αύξηση του μήκους μπορεί να προσφέρει μια πλατφόρμα; -
@antonakis said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
Νομίζω θυμάστε όλοι πόσο κόστιζε το Jimmy πριν την κατάργηση του εδώ...
Αν δεν υπάρχει ανταγωνισμός...
-
@danis said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
Μια φορά κι έναν καιρό, στην αγορά υπήρχαν όλων των ειδών τα αυτοκίνητα.
Μικρά, μεγάλα, οικογενειακά station, κάμπριο, σπορ, μικρά και μεγάλα off-roaders, κ.ο.κ.
Τώρα πλέον έχουμε καταλήξει να έχουμε μια τεράστια ποικιλία από ψεύδο-SUVs και ελάχιστες άλλες επιλογές.Τελικά το sold-out του Jimny (που οκ, έπαιζε/παίζει χωρίς ανταγωνισμό) μάλλον ξυπνάει τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Baby Toyota Land Cruiser:
https://www.drive.gr/news/nea-montela/h-toyota-tha-paroysiasei-mikro-land-cruiser-2025Baby g-Class:
https://www.drive.gr/news/nea-montela-kosmos/i-mercedes-benz-etoimazei-tin-g-ti-mikri-g-classΜακάρι κάποια στιγμή να ξανα-εμφανιστούν και προσιτά roadsters.
μπέμπι υποτίθεται ότι είναι και το κάντρυμαν και ξεκινάει από 35000.
Τα άλλα 10-15 παραπάνω...
-
@babisstinson said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
@danis said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
https://www.drive.gr/news/nea-montela-kosmos/i-mercedes-benz-etoimazei-tin-g-ti-mikri-g-class
Αυτή η κατηγορία, μαζί με των μικρών οικονομικών roadster είναι αφημένες να παίζουν μονότερμα 2 εταιρείες. Δηλαδή οι πραγματικές επιλογές είναι το Jimny στα μικρά 4x4 και το MX-5 στα roadster. Πραγματικά είναι απορίας άξιο πώς οι εταιρείες τόσο καιρό δεν ασχολούνται με αυτές τις κατηγορίες.
H απάντηση στο ερώτημά σου.
-
@criuser said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
@danis said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
Μια φορά κι έναν καιρό, στην αγορά υπήρχαν όλων των ειδών τα αυτοκίνητα.
Μικρά, μεγάλα, οικογενειακά station, κάμπριο, σπορ, μικρά και μεγάλα off-roaders, κ.ο.κ.
Τώρα πλέον έχουμε καταλήξει να έχουμε μια τεράστια ποικιλία από ψεύδο-SUVs και ελάχιστες άλλες επιλογές.Τελικά το sold-out του Jimny (που οκ, έπαιζε/παίζει χωρίς ανταγωνισμό) μάλλον ξυπνάει τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Baby Toyota Land Cruiser:
https://www.drive.gr/news/nea-montela/h-toyota-tha-paroysiasei-mikro-land-cruiser-2025Baby g-Class:
https://www.drive.gr/news/nea-montela-kosmos/i-mercedes-benz-etoimazei-tin-g-ti-mikri-g-classΜακάρι κάποια στιγμή να ξανα-εμφανιστούν και προσιτά roadsters.
μπέμπι υποτίθεται ότι είναι και το κάντρυμαν και ξεκινάει από 35000.
Τα άλλα 10-15 παραπάνω...
Εξαρτάται.
Εικάζω οτι και το baby LC θα είναι κάπου στα 35κ.Στο παραπάνω ιαπωνικό site αναφέρουν τιμή για το baby LC στα 3-4.5 εκ. Yen.
Υποθέτω οτι το ιαπωνικό site έχει έστω κάποια αμυδρά καλή πληροφόρηση και δεν πέφτει πολύ έξω, και επίσης αναφέρουν για ανταγωνιστή το Jimny Nomad.
Από περιέργεια, κοιτώντας τις τιμές διαφόρων Toyota εκεί:
Yaris Cross: από 3,156 εκατ
Corolla Cross: από 3,459 εκατ
Συνεπώς υποθέτω οτι το να ξεκινάει Ευρώπη στα 35κ, είναι κάπως λογικό.Εξαρτάται βέβαια και από τις ορέξεις της εδώ αντιπροσωπίας καθώς και τον κινητήρα/φορολογία που θα έχει (πχ δες τιμές του τωρινού "μεγάλου" LC στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές αγορές).
-
@gatoz said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
και για να παρετε αισθησις, οτι μπέιμπι λανδ κρουζερ ερθει με σασι-σκαλα, χαλαρα θα πιανει 60-70
το τζιμνι ειναι πολυ μινι και παλι το φάιβ ντι ενα 35 θατοχει με μανιβελες στα παραθυρακοστιζουνε τα κανονικα αμαξια, τα σπιρτοκουτα με τις μπαταριες, και τις αληθινες και τις ψευτικες, ειναι φτηνα γιατι ειναι κατασκευες με ημερομηνια ληξης προβειου γιαουρτιου
Γάτε δεν θα με πείραζε να έχει 60Κ. Όσο δηλαδή ξεκινάει το κανονικό στην Αμερική. Θα το χτυπούσα κάποια στιγμή στο μέλλον. Τα 120Κ που ζητάνε για το κανονικό μου είναι εκτός λογικής.
Και ναι η φάση Adventure είναι πολύ της μόδας παντού, το βλέπω και στις μοτοσικλέτες, στο μαρκετινγκ αυτών κλπ. -
@dimsabas said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
@babisstinson said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
@danis said in Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;:
https://www.drive.gr/news/nea-montela-kosmos/i-mercedes-benz-etoimazei-tin-g-ti-mikri-g-class
Αυτή η κατηγορία, μαζί με των μικρών οικονομικών roadster είναι αφημένες να παίζουν μονότερμα 2 εταιρείες. Δηλαδή οι πραγματικές επιλογές είναι το Jimny στα μικρά 4x4 και το MX-5 στα roadster. Πραγματικά είναι απορίας άξιο πώς οι εταιρείες τόσο καιρό δεν ασχολούνται με αυτές τις κατηγορίες.
H απάντηση στο ερώτημά σου.
Μικρά 4x4 στον ορίζοντα;