Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota IQ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota IQ
    • 1
    • 2
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 35 / 35
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    19
    696
    11178
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ilias-a last edited by

      Η ζητηση καθοριζει την τιμη της αγορας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • fanis75
        fanis75 moderator @v_a last edited by fanis75

        @v_a said in Toyota IQ:

        Στο ψάξιμο για iq, σαν 2ο μικρό πόλης, μόλις κατάλαβα ότι πουλάνε αμάξια 12-15 ετών για 9χιλ...
        Με τιμή αγοράς τότε, τα 11, 12χιλ (μπορεί να λέω και πολλά).
        Are we fckng crazy 😱 ?

        To λάθος σου ειναι η τιμή αγοράς, δεν είχε ποτέ 11-12χιλ, αλλά 14χιλ (και πάνω) και έφτανε έως 20. Για αυτό και σταμάτησε, γιατί ήταν πάρα πολύ ακριβό να παραχθεί και άρα και η τιμή του - πιο ακριβό από Γιάρις, αφού είχε απίστευτη τεχνολογία (το μοναδικό με αερόσακο στο πίσω παρμπριζ!!).

        Τώρα, κρατάει τιμή ως μεταχειρισμένο, γιατί ουσιαστικά ειναι μοναδικό, δεν υπάρχει κάτι άλλο στην κατηγορία του και φυσικά ειναι αξιόπιστο, άσπαστο και εξαιρετικά ασφαλές για το μέγεθός του αλλά και σταθερό (έχει φαρδύτερο μετατρόχιο από το Γιάρις της εποχής του!).

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        V 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • V
          v_a @fanis75 last edited by v_a

          @fanis75 said in Toyota IQ:

          @v_a said in Toyota IQ:

          Στο ψάξιμο για iq, σαν 2ο μικρό πόλης, μόλις κατάλαβα ότι πουλάνε αμάξια 12-15 ετών για 9χιλ...
          Με τιμή αγοράς τότε, τα 11, 12χιλ (μπορεί να λέω και πολλά).
          Are we fckng crazy 😱 ?

          To λάθος σου ειναι η τιμή αγοράς, δεν είχε ποτέ 11-12χιλ, αλλά 14χιλ (και πάνω) και έφτανε έως 20. Για αυτό και σταμάτησε, γιατί ήταν πάρα πολύ ακριβό να παραχθεί και άρα και η τιμή του - πιο ακριβό από Γιάρις, αφού είχε απίστευτη τεχνολογία (το μοναδικό με αερόσακο στο πίσω παρμπριζ!!).

          Τώρα, κρατάει τιμή ως μεταχειρισμένο, γιατί ουσιαστικά ειναι μοναδικό, δεν υπάρχει κάτι άλλο στην κατηγορία του και φυσικά ειναι αξιόπιστο, άσπαστο και εξαιρετικά ασφαλές για το μέγεθός του αλλά και σταθερό (έχει φαρδύτερο μετατρόχιο από το Γιάρις της εποχής του!).

          Screenshot_20250208-210255_Drive.jpg
          Τιμοκατάλογος Toyota 2012, τόσο λάθος κάνω;

          Άκυρο, μάλλον είναι οι τιμές προ φόρων...
          Έχεις δίκιο Φάνη

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • R
            ribopaido last edited by

            Το 2020 πηρα μεταχειρισμενο του 2009 στα 6000 απο γνωστο. Το αμάξι ήθελε 2-3 μαζεματακια για τα γνωστά θεματα που ειχε της χρονιας εκεινης ( πχ ελατήρια δίσκου συμπλέκτη με τη γνωστή δόνηση) και ενα μαζεματακι στα 1500 ολα μαζι. Το αμάξι ηταν χαρμα σε ολα του και ακομα το ψάχνω καμια φορα ασχετα που πήρα yaris hybrid. Πραγματικα αξιζει για 2ο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • V
              v_a last edited by

              Σε αμάξι 15 ετιας όμως, τι αξιοπιστία μπορείς να περιμένεις ομως..

              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • I
                ilias-a last edited by

                Αν ειναι σε καλη κατασταση το κοστος συντηρησης θα ειναι λογικο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • fanis75
                  fanis75 moderator @v_a last edited by

                  @v_a said in Toyota IQ:

                  Σε αμάξι 15 ετιας όμως, τι αξιοπιστία μπορείς να περιμένεις ομως..

                  Γενικά δεν παθαίνει κάτι και 15 ετών δεν ειναι και τόσο παλιό. Εδώ κυκλοφορούν 20ετίας χωρίς σοβαρά θέματα και εαν ειναι ιάπωνως, ακόμα βλέπεις κάτι στάρλετ!!

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • 1
                    1babisp last edited by

                    Καλησπέρα έχω ένα Toyota Iq του 2010 μοντέλο και στις 2000 χιλιάδες στροφές που κάνει ένα τρίξιμο στο αμάξωμα ( δεν ξέρω από το προέρχεται) άλλαξα βάσεις κινητήρα και πάλι το πρόβλημα παραμένει γνώριζε κάποιος αν του έχει τύχει το ίδιο;;;;

                    A d P monman2 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • A d P
                      A d P moderator @1babisp last edited by

                      @1babisp said in Toyota IQ:

                      Καλησπέρα έχω ένα Toyota Iq του 2010 μοντέλο και στις 2000 χιλιάδες στροφές που κάνει ένα τρίξιμο στο αμάξωμα ( δεν ξέρω από το προέρχεται) άλλαξα βάσεις κινητήρα και πάλι το πρόβλημα παραμένει γνώριζε κάποιος αν του έχει τύχει το ίδιο;;;;

                      Συνταγματαρχα μου IQ-λογε @monman2 μπορείς να βοηθήσεις;

                      I EAT MILF AND COOKIES

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        GIORGOSD 0 last edited by

                        Έχεις εντοπίσει συγκεκριμένο σημείο;που ακούγεται πιο έντονα;;

                        1 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • gtsartsal
                          gtsartsal last edited by gtsartsal

                          Το τρίξιμο που αναφέρεις είναι ήχος από μέταλλα?

                          1 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • monman2
                            monman2 @1babisp last edited by monman2

                            @1babisp said in Toyota IQ:

                            Καλησπέρα έχω ένα Toyota Iq του 2010 μοντέλο και στις 2000 χιλιάδες στροφές που κάνει ένα τρίξιμο στο αμάξωμα ( δεν ξέρω από το προέρχεται) άλλαξα βάσεις κινητήρα και πάλι το πρόβλημα παραμένει γνώριζε κάποιος αν του έχει τύχει το ίδιο;;;;

                            Αλλάζεις δίσκο πλατό με το εργοστασιακό κιτ της aisin και βάζεις τις αυθεντικές βαλβολίνες της toyota
                            Θα σταματήσει όχι μόνο η δόνηση - τρίξιμο αλλα θα δεις πολύ καλλίτερη αίσθηση στο σασμάν δεν θα γρατζουνάει η όπισθεν θα βελτιωθεί η απόκριση στο γκάζι και θα δεις ακόμη καλλίτερη οικονομία καυσίμου!

                            Ακόμη και εγω που το έζησα στο δικό μου δεν μπορώ να πιστέψω την βελτίωση σε όλο το αυτοκίνητο που φέρνει μια αλλαγή των 350€ και γιαυτό κάτι ρυθμίσεις - καθαρισμούς που κάνουν στον συμπλέκτη είναι μόνο αν θες να το πουλήσεις , αν το κρατήσεις αλλαγή!

                            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • 1
                              1babisp @GIORGOSD 0 last edited by

                              @giorgosd-0 said in Toyota IQ:

                              Έχεις εντοπίσει συγκεκριμένο σημείο;που ακούγεται πιο έντονα;;

                              Φίλε μου από τον κινητήρα νομίζω ακούγεται ένας σαν συντονισμός να βγαίνει από κάπου...τα έχουμε ψάξει όλα όλα είναι τέλεια και ακόμα γίνεται η δόνηση... λογικά θα είναι οι δίσκοι που είπε ποιο κάτω ένας φίλος μόνο αυτό δεν έχω αλλάξει

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 1
                                1babisp @gtsartsal last edited by

                                @gtsartsal said in Toyota IQ:

                                Το τρίξιμο που αναφέρεις είναι ήχος από μέταλλα?

                                Σαν συντονισμός κάτι δεν ακούγεται από μέταλλο σίγουρα!!!

                                @monman2 said in Toyota IQ:

                                @1babisp said in Toyota IQ:

                                Καλησπέρα έχω ένα Toyota Iq του 2010 μοντέλο και στις 2000 χιλιάδες στροφές που κάνει ένα τρίξιμο στο αμάξωμα ( δεν ξέρω από το προέρχεται) άλλαξα βάσεις κινητήρα και πάλι το πρόβλημα παραμένει γνώριζε κάποιος αν του έχει τύχει το ίδιο;;;;

                                Αλλάζεις δίσκο πλατό με το εργοστασιακό κιτ της aisin και βάζεις τις αυθεντικές βαλβολίνες της toyota
                                Θα σταματήσει όχι μόνο η δόνηση - τρίξιμο αλλα θα δεις πολύ καλλίτερη αίσθηση στο σασμάν δεν θα γρατζουνάει η όπισθεν θα βελτιωθεί η απόκριση στο γκάζι και θα δεις ακόμη καλλίτερη οικονομία καυσίμου!

                                Ακόμη και εγω που το έζησα στο δικό μου δεν μπορώ να πιστέψω την βελτίωση σε όλο το αυτοκίνητο που φέρνει μια αλλαγή των 350€ και γιαυτό κάτι ρυθμίσεις - καθαρισμούς που κάνουν στον συμπλέκτη είναι μόνο αν θες να το πουλήσεις , αν το κρατήσεις αλλαγή!

                                Μόνο αυτό δεν έχω κάνει ...με βάζεις σε σκέψεις σοβαρές!!!! Ευχαριστώ πολύ

                                1 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • 1
                                  1babisp @1babisp last edited by

                                  @1babisp said in Toyota IQ:

                                  @gtsartsal said in Toyota IQ:

                                  Το τρίξιμο που αναφέρεις είναι ήχος από μέταλλα?

                                  Σαν συντονισμός κάτι δεν ακούγεται από μέταλλο σίγουρα!!!

                                  @monman2 said in Toyota IQ:

                                  @1babisp said in Toyota IQ:

                                  Καλησπέρα έχω ένα Toyota Iq του 2010 μοντέλο και στις 2000 χιλιάδες στροφές που κάνει ένα τρίξιμο στο αμάξωμα ( δεν ξέρω από το προέρχεται) άλλαξα βάσεις κινητήρα και πάλι το πρόβλημα παραμένει γνώριζε κάποιος αν του έχει τύχει το ίδιο;;;;

                                  Αλλάζεις δίσκο πλατό με το εργοστασιακό κιτ της aisin και βάζεις τις αυθεντικές βαλβολίνες της toyota
                                  Θα σταματήσει όχι μόνο η δόνηση - τρίξιμο αλλα θα δεις πολύ καλλίτερη αίσθηση στο σασμάν δεν θα γρατζουνάει η όπισθεν θα βελτιωθεί η απόκριση στο γκάζι και θα δεις ακόμη καλλίτερη οικονομία καυσίμου!

                                  Ακόμη και εγω που το έζησα στο δικό μου δεν μπορώ να πιστέψω την βελτίωση σε όλο το αυτοκίνητο που φέρνει μια αλλαγή των 350€ και γιαυτό κάτι ρυθμίσεις - καθαρισμούς που κάνουν στον συμπλέκτη είναι μόνο αν θες να το πουλήσεις , αν το κρατήσεις αλλαγή!

                                  Μόνο αυτό δεν έχω κάνει ...με βάζεις σε σκέψεις σοβαρές!!!! Ευχαριστώ πολύ..
                                  Βασικά σου γράφω και πάλι νομίζω δεν είναι δίσκος πλατο διότι το αμάξι δεν πατινιαρει καθόλου ούτε στην δεύτερα και τρίτη ταχύτητα

                                  monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • monman2
                                    monman2 @1babisp last edited by

                                    @1babisp said in Toyota IQ:

                                    @1babisp said in Toyota IQ:

                                    @gtsartsal said in Toyota IQ:

                                    Το τρίξιμο που αναφέρεις είναι ήχος από μέταλλα?

                                    Σαν συντονισμός κάτι δεν ακούγεται από μέταλλο σίγουρα!!!

                                    @monman2 said in Toyota IQ:

                                    @1babisp said in Toyota IQ:

                                    Καλησπέρα έχω ένα Toyota Iq του 2010 μοντέλο και στις 2000 χιλιάδες στροφές που κάνει ένα τρίξιμο στο αμάξωμα ( δεν ξέρω από το προέρχεται) άλλαξα βάσεις κινητήρα και πάλι το πρόβλημα παραμένει γνώριζε κάποιος αν του έχει τύχει το ίδιο;;;;

                                    Αλλάζεις δίσκο πλατό με το εργοστασιακό κιτ της aisin και βάζεις τις αυθεντικές βαλβολίνες της toyota
                                    Θα σταματήσει όχι μόνο η δόνηση - τρίξιμο αλλα θα δεις πολύ καλλίτερη αίσθηση στο σασμάν δεν θα γρατζουνάει η όπισθεν θα βελτιωθεί η απόκριση στο γκάζι και θα δεις ακόμη καλλίτερη οικονομία καυσίμου!

                                    Ακόμη και εγω που το έζησα στο δικό μου δεν μπορώ να πιστέψω την βελτίωση σε όλο το αυτοκίνητο που φέρνει μια αλλαγή των 350€ και γιαυτό κάτι ρυθμίσεις - καθαρισμούς που κάνουν στον συμπλέκτη είναι μόνο αν θες να το πουλήσεις , αν το κρατήσεις αλλαγή!

                                    Μόνο αυτό δεν έχω κάνει ...με βάζεις σε σκέψεις σοβαρές!!!! Ευχαριστώ πολύ..
                                    Βασικά σου γράφω και πάλι νομίζω δεν είναι δίσκος πλατο διότι το αμάξι δεν πατινιαρει καθόλου ούτε στην δεύτερα και τρίτη ταχύτητα

                                    Δεν εχει σχέση το πατινάρισμα ,το δικό μου το είχα 1,5 χρόνο με την δόνηση και δεν έβγαζα άκρη μέχρι που μου το είπαν σε ένα συνεργείο και η σιγουριά του μάστορα οτι όχι απλά θα λυθεί το θέμα αλλα θα έπαιρνα άλλο αυτοκίνητο με έκανε να το επιχειρήσω ,τότε είχε 115000χλμ.

                                    Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                    Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                    1 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • 1
                                      1babisp @monman2 last edited by A d P

                                      @monman2 said in Toyota IQ:

                                      @1babisp said in Toyota IQ:

                                      @1babisp said in Toyota IQ:

                                      @gtsartsal said in Toyota IQ:

                                      Το τρίξιμο που αναφέρεις είναι ήχος από μέταλλα?

                                      Σαν συντονισμός κάτι δεν ακούγεται από μέταλλο σίγουρα!!!

                                      @monman2 said in Toyota IQ:

                                      @1babisp said in Toyota IQ:

                                      Καλησπέρα έχω ένα Toyota Iq του 2010 μοντέλο και στις 2000 χιλιάδες στροφές που κάνει ένα τρίξιμο στο αμάξωμα ( δεν ξέρω από το προέρχεται) άλλαξα βάσεις κινητήρα και πάλι το πρόβλημα παραμένει γνώριζε κάποιος αν του έχει τύχει το ίδιο;;;;

                                      Αλλάζεις δίσκο πλατό με το εργοστασιακό κιτ της aisin και βάζεις τις αυθεντικές βαλβολίνες της toyota
                                      Θα σταματήσει όχι μόνο η δόνηση - τρίξιμο αλλα θα δεις πολύ καλλίτερη αίσθηση στο σασμάν δεν θα γρατζουνάει η όπισθεν θα βελτιωθεί η απόκριση στο γκάζι και θα δεις ακόμη καλλίτερη οικονομία καυσίμου!

                                      Ακόμη και εγω που το έζησα στο δικό μου δεν μπορώ να πιστέψω την βελτίωση σε όλο το αυτοκίνητο που φέρνει μια αλλαγή των 350€ και γιαυτό κάτι ρυθμίσεις - καθαρισμούς που κάνουν στον συμπλέκτη είναι μόνο αν θες να το πουλήσεις , αν το κρατήσεις αλλαγή!

                                      Μόνο αυτό δεν έχω κάνει ...με βάζεις σε σκέψεις σοβαρές!!!! Ευχαριστώ πολύ..
                                      Βασικά σου γράφω και πάλι νομίζω δεν είναι δίσκος πλατο διότι το αμάξι δεν πατινιαρει καθόλου ούτε στην δεύτερα και τρίτη ταχύτητα

                                      Δεν εχει σχέση το πατινάρισμα ,το δικό μου το είχα 1,5 χρόνο με την δόνηση και δεν έβγαζα άκρη μέχρι που μου το είπαν σε ένα συνεργείο και η σιγουριά του μάστορα οτι όχι απλά θα λυθεί το θέμα αλλα θα έπαιρνα άλλο αυτοκίνητο με έκανε να το επιχειρήσω ,τότε είχε 115000χλμ.

                                      Ευχαριστώ πολύ!!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 31
                                      • 32
                                      • 33
                                      • 34
                                      • 35
                                      • 35 / 35
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr