-
Η ζητηση καθοριζει την τιμη της αγορας.
-
Στο ψάξιμο για iq, σαν 2ο μικρό πόλης, μόλις κατάλαβα ότι πουλάνε αμάξια 12-15 ετών για 9χιλ...
Με τιμή αγοράς τότε, τα 11, 12χιλ (μπορεί να λέω και πολλά).
Are we fckng crazy?
To λάθος σου ειναι η τιμή αγοράς, δεν είχε ποτέ 11-12χιλ, αλλά 14χιλ (και πάνω) και έφτανε έως 20. Για αυτό και σταμάτησε, γιατί ήταν πάρα πολύ ακριβό να παραχθεί και άρα και η τιμή του - πιο ακριβό από Γιάρις, αφού είχε απίστευτη τεχνολογία (το μοναδικό με αερόσακο στο πίσω παρμπριζ!!).
Τώρα, κρατάει τιμή ως μεταχειρισμένο, γιατί ουσιαστικά ειναι μοναδικό, δεν υπάρχει κάτι άλλο στην κατηγορία του και φυσικά ειναι αξιόπιστο, άσπαστο και εξαιρετικά ασφαλές για το μέγεθός του αλλά και σταθερό (έχει φαρδύτερο μετατρόχιο από το Γιάρις της εποχής του!).
-
Στο ψάξιμο για iq, σαν 2ο μικρό πόλης, μόλις κατάλαβα ότι πουλάνε αμάξια 12-15 ετών για 9χιλ...
Με τιμή αγοράς τότε, τα 11, 12χιλ (μπορεί να λέω και πολλά).
Are we fckng crazy?
To λάθος σου ειναι η τιμή αγοράς, δεν είχε ποτέ 11-12χιλ, αλλά 14χιλ (και πάνω) και έφτανε έως 20. Για αυτό και σταμάτησε, γιατί ήταν πάρα πολύ ακριβό να παραχθεί και άρα και η τιμή του - πιο ακριβό από Γιάρις, αφού είχε απίστευτη τεχνολογία (το μοναδικό με αερόσακο στο πίσω παρμπριζ!!).
Τώρα, κρατάει τιμή ως μεταχειρισμένο, γιατί ουσιαστικά ειναι μοναδικό, δεν υπάρχει κάτι άλλο στην κατηγορία του και φυσικά ειναι αξιόπιστο, άσπαστο και εξαιρετικά ασφαλές για το μέγεθός του αλλά και σταθερό (έχει φαρδύτερο μετατρόχιο από το Γιάρις της εποχής του!).
Τιμοκατάλογος Toyota 2012, τόσο λάθος κάνω;Άκυρο, μάλλον είναι οι τιμές προ φόρων...
Έχεις δίκιο Φάνη -
Το 2020 πηρα μεταχειρισμενο του 2009 στα 6000 απο γνωστο. Το αμάξι ήθελε 2-3 μαζεματακια για τα γνωστά θεματα που ειχε της χρονιας εκεινης ( πχ ελατήρια δίσκου συμπλέκτη με τη γνωστή δόνηση) και ενα μαζεματακι στα 1500 ολα μαζι. Το αμάξι ηταν χαρμα σε ολα του και ακομα το ψάχνω καμια φορα ασχετα που πήρα yaris hybrid. Πραγματικα αξιζει για 2ο.
-
Σε αμάξι 15 ετιας όμως, τι αξιοπιστία μπορείς να περιμένεις ομως..
-
Αν ειναι σε καλη κατασταση το κοστος συντηρησης θα ειναι λογικο.
-
-
Καλησπέρα έχω ένα Toyota Iq του 2010 μοντέλο και στις 2000 χιλιάδες στροφές που κάνει ένα τρίξιμο στο αμάξωμα ( δεν ξέρω από το προέρχεται) άλλαξα βάσεις κινητήρα και πάλι το πρόβλημα παραμένει γνώριζε κάποιος αν του έχει τύχει το ίδιο;;;;
-
Καλησπέρα έχω ένα Toyota Iq του 2010 μοντέλο και στις 2000 χιλιάδες στροφές που κάνει ένα τρίξιμο στο αμάξωμα ( δεν ξέρω από το προέρχεται) άλλαξα βάσεις κινητήρα και πάλι το πρόβλημα παραμένει γνώριζε κάποιος αν του έχει τύχει το ίδιο;;;;
Συνταγματαρχα μου IQ-λογε @monman2 μπορείς να βοηθήσεις;
-
Έχεις εντοπίσει συγκεκριμένο σημείο;που ακούγεται πιο έντονα;;
-
Το τρίξιμο που αναφέρεις είναι ήχος από μέταλλα?
-
Καλησπέρα έχω ένα Toyota Iq του 2010 μοντέλο και στις 2000 χιλιάδες στροφές που κάνει ένα τρίξιμο στο αμάξωμα ( δεν ξέρω από το προέρχεται) άλλαξα βάσεις κινητήρα και πάλι το πρόβλημα παραμένει γνώριζε κάποιος αν του έχει τύχει το ίδιο;;;;
Αλλάζεις δίσκο πλατό με το εργοστασιακό κιτ της aisin και βάζεις τις αυθεντικές βαλβολίνες της toyota
Θα σταματήσει όχι μόνο η δόνηση - τρίξιμο αλλα θα δεις πολύ καλλίτερη αίσθηση στο σασμάν δεν θα γρατζουνάει η όπισθεν θα βελτιωθεί η απόκριση στο γκάζι και θα δεις ακόμη καλλίτερη οικονομία καυσίμου!Ακόμη και εγω που το έζησα στο δικό μου δεν μπορώ να πιστέψω την βελτίωση σε όλο το αυτοκίνητο που φέρνει μια αλλαγή των 350€ και γιαυτό κάτι ρυθμίσεις - καθαρισμούς που κάνουν στον συμπλέκτη είναι μόνο αν θες να το πουλήσεις , αν το κρατήσεις αλλαγή!
-
@giorgosd-0 said in Toyota IQ:
Έχεις εντοπίσει συγκεκριμένο σημείο;που ακούγεται πιο έντονα;;
Φίλε μου από τον κινητήρα νομίζω ακούγεται ένας σαν συντονισμός να βγαίνει από κάπου...τα έχουμε ψάξει όλα όλα είναι τέλεια και ακόμα γίνεται η δόνηση... λογικά θα είναι οι δίσκοι που είπε ποιο κάτω ένας φίλος μόνο αυτό δεν έχω αλλάξει
-
@gtsartsal said in Toyota IQ:
Το τρίξιμο που αναφέρεις είναι ήχος από μέταλλα?
Σαν συντονισμός κάτι δεν ακούγεται από μέταλλο σίγουρα!!!
Καλησπέρα έχω ένα Toyota Iq του 2010 μοντέλο και στις 2000 χιλιάδες στροφές που κάνει ένα τρίξιμο στο αμάξωμα ( δεν ξέρω από το προέρχεται) άλλαξα βάσεις κινητήρα και πάλι το πρόβλημα παραμένει γνώριζε κάποιος αν του έχει τύχει το ίδιο;;;;
Αλλάζεις δίσκο πλατό με το εργοστασιακό κιτ της aisin και βάζεις τις αυθεντικές βαλβολίνες της toyota
Θα σταματήσει όχι μόνο η δόνηση - τρίξιμο αλλα θα δεις πολύ καλλίτερη αίσθηση στο σασμάν δεν θα γρατζουνάει η όπισθεν θα βελτιωθεί η απόκριση στο γκάζι και θα δεις ακόμη καλλίτερη οικονομία καυσίμου!Ακόμη και εγω που το έζησα στο δικό μου δεν μπορώ να πιστέψω την βελτίωση σε όλο το αυτοκίνητο που φέρνει μια αλλαγή των 350€ και γιαυτό κάτι ρυθμίσεις - καθαρισμούς που κάνουν στον συμπλέκτη είναι μόνο αν θες να το πουλήσεις , αν το κρατήσεις αλλαγή!
Μόνο αυτό δεν έχω κάνει ...με βάζεις σε σκέψεις σοβαρές!!!! Ευχαριστώ πολύ
-
@gtsartsal said in Toyota IQ:
Το τρίξιμο που αναφέρεις είναι ήχος από μέταλλα?
Σαν συντονισμός κάτι δεν ακούγεται από μέταλλο σίγουρα!!!
Καλησπέρα έχω ένα Toyota Iq του 2010 μοντέλο και στις 2000 χιλιάδες στροφές που κάνει ένα τρίξιμο στο αμάξωμα ( δεν ξέρω από το προέρχεται) άλλαξα βάσεις κινητήρα και πάλι το πρόβλημα παραμένει γνώριζε κάποιος αν του έχει τύχει το ίδιο;;;;
Αλλάζεις δίσκο πλατό με το εργοστασιακό κιτ της aisin και βάζεις τις αυθεντικές βαλβολίνες της toyota
Θα σταματήσει όχι μόνο η δόνηση - τρίξιμο αλλα θα δεις πολύ καλλίτερη αίσθηση στο σασμάν δεν θα γρατζουνάει η όπισθεν θα βελτιωθεί η απόκριση στο γκάζι και θα δεις ακόμη καλλίτερη οικονομία καυσίμου!Ακόμη και εγω που το έζησα στο δικό μου δεν μπορώ να πιστέψω την βελτίωση σε όλο το αυτοκίνητο που φέρνει μια αλλαγή των 350€ και γιαυτό κάτι ρυθμίσεις - καθαρισμούς που κάνουν στον συμπλέκτη είναι μόνο αν θες να το πουλήσεις , αν το κρατήσεις αλλαγή!
Μόνο αυτό δεν έχω κάνει ...με βάζεις σε σκέψεις σοβαρές!!!! Ευχαριστώ πολύ..
Βασικά σου γράφω και πάλι νομίζω δεν είναι δίσκος πλατο διότι το αμάξι δεν πατινιαρει καθόλου ούτε στην δεύτερα και τρίτη ταχύτητα -
@gtsartsal said in Toyota IQ:
Το τρίξιμο που αναφέρεις είναι ήχος από μέταλλα?
Σαν συντονισμός κάτι δεν ακούγεται από μέταλλο σίγουρα!!!
Καλησπέρα έχω ένα Toyota Iq του 2010 μοντέλο και στις 2000 χιλιάδες στροφές που κάνει ένα τρίξιμο στο αμάξωμα ( δεν ξέρω από το προέρχεται) άλλαξα βάσεις κινητήρα και πάλι το πρόβλημα παραμένει γνώριζε κάποιος αν του έχει τύχει το ίδιο;;;;
Αλλάζεις δίσκο πλατό με το εργοστασιακό κιτ της aisin και βάζεις τις αυθεντικές βαλβολίνες της toyota
Θα σταματήσει όχι μόνο η δόνηση - τρίξιμο αλλα θα δεις πολύ καλλίτερη αίσθηση στο σασμάν δεν θα γρατζουνάει η όπισθεν θα βελτιωθεί η απόκριση στο γκάζι και θα δεις ακόμη καλλίτερη οικονομία καυσίμου!Ακόμη και εγω που το έζησα στο δικό μου δεν μπορώ να πιστέψω την βελτίωση σε όλο το αυτοκίνητο που φέρνει μια αλλαγή των 350€ και γιαυτό κάτι ρυθμίσεις - καθαρισμούς που κάνουν στον συμπλέκτη είναι μόνο αν θες να το πουλήσεις , αν το κρατήσεις αλλαγή!
Μόνο αυτό δεν έχω κάνει ...με βάζεις σε σκέψεις σοβαρές!!!! Ευχαριστώ πολύ..
Βασικά σου γράφω και πάλι νομίζω δεν είναι δίσκος πλατο διότι το αμάξι δεν πατινιαρει καθόλου ούτε στην δεύτερα και τρίτη ταχύτηταΔεν εχει σχέση το πατινάρισμα ,το δικό μου το είχα 1,5 χρόνο με την δόνηση και δεν έβγαζα άκρη μέχρι που μου το είπαν σε ένα συνεργείο και η σιγουριά του μάστορα οτι όχι απλά θα λυθεί το θέμα αλλα θα έπαιρνα άλλο αυτοκίνητο με έκανε να το επιχειρήσω ,τότε είχε 115000χλμ.
-
@gtsartsal said in Toyota IQ:
Το τρίξιμο που αναφέρεις είναι ήχος από μέταλλα?
Σαν συντονισμός κάτι δεν ακούγεται από μέταλλο σίγουρα!!!
Καλησπέρα έχω ένα Toyota Iq του 2010 μοντέλο και στις 2000 χιλιάδες στροφές που κάνει ένα τρίξιμο στο αμάξωμα ( δεν ξέρω από το προέρχεται) άλλαξα βάσεις κινητήρα και πάλι το πρόβλημα παραμένει γνώριζε κάποιος αν του έχει τύχει το ίδιο;;;;
Αλλάζεις δίσκο πλατό με το εργοστασιακό κιτ της aisin και βάζεις τις αυθεντικές βαλβολίνες της toyota
Θα σταματήσει όχι μόνο η δόνηση - τρίξιμο αλλα θα δεις πολύ καλλίτερη αίσθηση στο σασμάν δεν θα γρατζουνάει η όπισθεν θα βελτιωθεί η απόκριση στο γκάζι και θα δεις ακόμη καλλίτερη οικονομία καυσίμου!Ακόμη και εγω που το έζησα στο δικό μου δεν μπορώ να πιστέψω την βελτίωση σε όλο το αυτοκίνητο που φέρνει μια αλλαγή των 350€ και γιαυτό κάτι ρυθμίσεις - καθαρισμούς που κάνουν στον συμπλέκτη είναι μόνο αν θες να το πουλήσεις , αν το κρατήσεις αλλαγή!
Μόνο αυτό δεν έχω κάνει ...με βάζεις σε σκέψεις σοβαρές!!!! Ευχαριστώ πολύ..
Βασικά σου γράφω και πάλι νομίζω δεν είναι δίσκος πλατο διότι το αμάξι δεν πατινιαρει καθόλου ούτε στην δεύτερα και τρίτη ταχύτηταΔεν εχει σχέση το πατινάρισμα ,το δικό μου το είχα 1,5 χρόνο με την δόνηση και δεν έβγαζα άκρη μέχρι που μου το είπαν σε ένα συνεργείο και η σιγουριά του μάστορα οτι όχι απλά θα λυθεί το θέμα αλλα θα έπαιρνα άλλο αυτοκίνητο με έκανε να το επιχειρήσω ,τότε είχε 115000χλμ.
Ευχαριστώ πολύ!!!!
Toyota IQ