-
@lap said in Toyota bZ4X:
Η Toyotaέχει τεράστια κεφαλοποιηση, μπορεί να κάνει ότι θέλει!
Οι ευρωπαίοι δεν έχουν τα κεφάλαια να ανταγωνιστούν σε δύο κατηγορίες!
Τις ίδιες μακακίες έλεγε και ο Toyoda. Ότι μπορεί η Tesla να έχει τη συνταγή αλλά η Toyota έχει την κουζίνα.
Περιμένουμε να δούμε τι θα βγάλει ο σεφ τους. Προς το παρόν ότι έφτιαξαν σε ηλεκτρικό κάηκε στο μαγείρεμα, δεν πρόλαβαν ούτε να το σερβίρουν. -
Είναι πολλά τα λεφτά! Παρά πολλά! Στην τελική μπορούν να αγοράσουν τον καλύτερο από την Ασία και τελειώνει το παραμύθι
Ετοιμάζουν και in-house μπαταρία στερεού τύπου
-
Λες να χαριστούν οι Κινέζοι στους Ιάπωνες και να τους αφήσουν να αγοράσουν τεχνογνωσία? Απ' αυτούς είναι.
Άσε που θα σκοτωθούν μεταξύ τους γιατί και οι δύο είναι στην ίδια εμπορική αγορά της Ασίας. Αυτοί κι αν είναι ανταγωνιστές. Η Ευρώπη και η Αμερική είναι μακριά, είναι τα extra-δάκια τους στις πωλήσεις. -
-
@lap said in Toyota bZ4X:
Η Toyotaέχει τεράστια κεφαλοποιηση, μπορεί να κάνει ότι θέλει!
Οι ευρωπαίοι δεν έχουν τα κεφάλαια να ανταγωνιστούν σε δύο κατηγορίες!
οταν το corporate culture δεν βοηθαει, οσα λεφτα και να εχεις...
-
Η μέχρι τούδε προσέγγισή τους στα μπαταριάτα ηλεκτρικά είναι χλιαρότατη, είναι γεγονός.
Από εκεί και πέρα το στοίχημα μεταφέρεται πέριξ του 2027-2030 και στο αν θα καταφέρουν να κάνουν πετυχημένη μαζική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.
Τώρα πάνε σφαίρα, σε μια 4ετία θα δούμε αν θα γίνει το καλύτερο τριπλό άξελ ή το δεύτερο μεγαλύτερο φλοπ μετά από αυτό της Κόντακ, όλων των εποχών. -
Τι σχέση εχει η Kodak με την Toyota ;
Η πρώτη ήταν μια εταιρεία που στο απόγειο της έδινε ψωμί στο Ρότσεστερ μια πόλη 250000 κατοίκων , πήρε σύνταξη από αυτή ένας θείος γιαυτό τα ξέρω .
Η δεύτερη είναι η μεγαλύτερη εταιρεία της Ιαπωνίας και η πόλη που εχει έδρα λέγεται ... Τογιότα! ΤΟΥΟΤΑ=ΚΡΑΤΟΣ -
Έχει μείνει στην ιστορία η επιχειρηματική αδυναμία της να προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα των ψηφιακών μέσων και η εμμονή της στο φιλμ και το χαρτί, πράγμα που τελικά οδήγησε στην συρρίκνωση και καταστροφή της.
-
-
@lap said in Toyota bZ4X:
Από ότι φαίνεται έχει και άλλα ανέκδοτα up its sleeve η Toyota, εκτός από το bz4x
-
Καλησπέρα στην παρέα.
Έχει κανείς εμπειρία με τις καινούργιες (υποτίθεται)βελτιωμένες σειρές του BZ4X?
Δυστυχώς έπεσα στην ανάγκη του οικογενειακού αυτοκινήτου και θα πουλήσω το Δίλιτρο corollακι style του 21 μου και θα μπω με τα μπουνια στο BZ4X lounge plus. Πριν βιαστειτε να κραξετε, θα είναι με leasing απο την εταιρεία μου οπότε ήθελα κατι ηλεκτρικό, ευρύχωρο, και βρήκα πολυ καλή προσφορά leasing και πιστεύω ότι αξίζει παρα τα οσα αρνητικα εχω διαβάσει.Έχει κανένας υπόψιν του ποτέ θα ξεκινήσει η παραγωγή της σειράς MY25? Επίσης διάβασα πως θα μειωθεί κι αλλο η τιμή ενω θα προστεθούν πραγματακια και στις βασικές εκδόσεις.
-
@obscured said in Toyota bZ4X:
Καλησπέρα στην παρέα.
Έχει κανείς εμπειρία με τις καινούργιες (υποτίθεται)βελτιωμένες σειρές του BZ4X?
Δυστυχώς έπεσα στην ανάγκη του οικογενειακού αυτοκινήτου και θα πουλήσω το Δίλιτρο corollακι style του 21 μου και θα μπω με τα μπουνια στο BZ4X lounge plus. Πριν βιαστειτε να κραξετε, θα είναι με leasing απο την εταιρεία μου οπότε ήθελα κατι ηλεκτρικό, ευρύχωρο, και βρήκα πολυ καλή προσφορά leasing και πιστεύω ότι αξίζει παρα τα οσα αρνητικα εχω διαβάσει.Έχει κανένας υπόψιν του ποτέ θα ξεκινήσει η παραγωγή της σειράς MY25? Επίσης διάβασα πως θα μειωθεί κι αλλο η τιμή ενω θα προστεθούν πραγματακια και στις βασικές εκδόσεις.
Υπάρχουν τόσα καλύτερα ηλεκτρικά
-
@iceman7 said in Toyota bZ4X:
@obscured said in Toyota bZ4X:
Καλησπέρα στην παρέα.
Έχει κανείς εμπειρία με τις καινούργιες (υποτίθεται)βελτιωμένες σειρές του BZ4X?
Δυστυχώς έπεσα στην ανάγκη του οικογενειακού αυτοκινήτου και θα πουλήσω το Δίλιτρο corollακι style του 21 μου και θα μπω με τα μπουνια στο BZ4X lounge plus. Πριν βιαστειτε να κραξετε, θα είναι με leasing απο την εταιρεία μου οπότε ήθελα κατι ηλεκτρικό, ευρύχωρο, και βρήκα πολυ καλή προσφορά leasing και πιστεύω ότι αξίζει παρα τα οσα αρνητικα εχω διαβάσει.Έχει κανένας υπόψιν του ποτέ θα ξεκινήσει η παραγωγή της σειράς MY25? Επίσης διάβασα πως θα μειωθεί κι αλλο η τιμή ενω θα προστεθούν πραγματακια και στις βασικές εκδόσεις.
Υπάρχουν τόσα καλύτερα ηλεκτρικά
Μα πολύ καλύτερα όμως.
Σκέτη αποτυχία το bZ4X. -
νομιζω οτι εφαγε αρκετο hate (βαζω και τον εαυτο μου μεσα) λογω καποιων ατυχων επιλογων μπαταριας οι οποιες εγιναν στην αμερικη. Εχω την εντυπωση οτι ειτε τα ευρωπαικα μοντελα δεν επηρεαστηκαν ποτε ειτε με καποιο update εφτιαξε η κατασταση της χαμηλης ισχυος φορτισης.
Βεβαιως με 64kwh (57,7 usable) μπαταρια, δεν το λες και με ανεση το πιο ταξιδιαρικο, κατι το οποιο δεν βελτιωνεται και απο την (σχετικα) υψηλη του καταναλωση σε συνθηκες ΕΟ. 23.7 kwh/100km υπολογισε ο bjorn στους 12C.
Οποτε ναι σιγουρα υπαρχουν καλυτερες επιλογες, αλλα απο τη στιγμη που το δινει η εταιρεια και δεν πληρωνεις με δικα σου χρηματα, μια χαρα εισαι. Μαλιστα, το εχει αγορασει γνωστος μου και εχει μεινει πολυ ικανοποιημενος απο τους χωρους και τη συμπεριφορα του. Βεβαιως, ο συγκεκριμενος δεν το εχει παει ταξιδι, αλλα μονο μεσα αθηνα και εξοχικο-αθηνα. -
@dettol said in Toyota bZ4X:
νομιζω οτι εφαγε αρκετο hate (βαζω και τον εαυτο μου μεσα) λογω καποιων ατυχων επιλογων μπαταριας οι οποιες εγιναν στην αμερικη. Εχω την εντυπωση οτι ειτε τα ευρωπαικα μοντελα δεν επηρεαστηκαν ποτε ειτε με καποιο update εφτιαξε η κατασταση της χαμηλης ισχυος φορτισης.
Βεβαιως με 64kwh (57,7 usable) μπαταρια, δεν το λες και με ανεση το πιο ταξιδιαρικο, κατι το οποιο δεν βελτιωνεται και απο την (σχετικα) υψηλη του καταναλωση σε συνθηκες ΕΟ. 23.7 kwh/100km υπολογισε ο bjorn στους 12C.
Οποτε ναι σιγουρα υπαρχουν καλυτερες επιλογες, αλλα απο τη στιγμη που το δινει η εταιρεια και δεν πληρωνεις με δικα σου χρηματα, μια χαρα εισαι. Μαλιστα, το εχει αγορασει γνωστος μου και εχει μεινει πολυ ικανοποιημενος απο τους χωρους και τη συμπεριφορα του. Βεβαιως, ο συγκεκριμενος δεν το εχει παει ταξιδι, αλλα μονο μεσα αθηνα και εξοχικο-αθηνα.Αυτά ακριβώς διαβασα και εγώ, καταρχάς όλο το hate αφορά το πρωτο μοντέλο κυκλοφορία που είχε αρκετα θέματα. Έκτοτε εχουν γινει αρκετές αλλαγές και βελτιώσεις αλλά υπάρχουν ελάχιστα reviews. Διαβασα επισης όπως ειπες πως στην Αμερική έχουν διαφορετικές μπαταρίες και ποιότητα κατασκευής, τα Ευρωπαϊκά μοντέλα είναι κλάσης ανώτερα. Επίσης μην ξεχνάμε πως οι Αμερικάνοι εχουν ανάγκη μεγαλύτερου καθημερινού εύρους λόγο τεράστιων αποστάσεων. Εδω στην Ελλάδα και road trip να θελεις να πας δεν πιστεύω οτι θα έχεις θέμα, αντε μια φόρτιση να χρειαστείς αν πηγαίνεις μακριά. Απο όσο είδα τα καινούργια μοντέλα έχουν καλύτερες αποδοσεις στη φόρτιση και σε κρύο καιρό.
Το είδα από κοντά και το εκανα και test drive, το αμάξι έχει απίστευτα smooth οδήγηση, πολύ άνετα και με χώρο πίσω καθίσματα και αρκετά μεγάλο πορτ μπαγκαζ.
Το μονο που με χαλάει είναι πόσο μακριά ειναι το πάνελ του κοντέρ πίσω απο το τιμόνι, και το οτι δεν εχει υαλοκαθαριστήρα πίσω. ολα τα υπολοιπα μου φαινονται πολυ καλα.
Επίσης έχοντας και παιδί πλέον νομίζω πως τα safety features της toyota αξίζουν σε σχεση με τον ανταγωνισμό.Ειδα πως πέφτουν οι τιμές τουλαχιστον στα αρχικά μοντέλα, απλώς δεν βρίσκω πουθενά ποτε ξεκιναει το MY25, θα προτιμουσα να μην παραλαβω την τελευταία παρτιδα του MY24, να περιμενω λιγο για MY25 διοτι γινονται διαρκώς βελτιώσεις κάθε χρόνο
-
@katafractos17 said in Toyota bZ4X:
@iceman7 said in Toyota bZ4X:
@obscured said in Toyota bZ4X:
Καλησπέρα στην παρέα.
Έχει κανείς εμπειρία με τις καινούργιες (υποτίθεται)βελτιωμένες σειρές του BZ4X?
Δυστυχώς έπεσα στην ανάγκη του οικογενειακού αυτοκινήτου και θα πουλήσω το Δίλιτρο corollακι style του 21 μου και θα μπω με τα μπουνια στο BZ4X lounge plus. Πριν βιαστειτε να κραξετε, θα είναι με leasing απο την εταιρεία μου οπότε ήθελα κατι ηλεκτρικό, ευρύχωρο, και βρήκα πολυ καλή προσφορά leasing και πιστεύω ότι αξίζει παρα τα οσα αρνητικα εχω διαβάσει.Έχει κανένας υπόψιν του ποτέ θα ξεκινήσει η παραγωγή της σειράς MY25? Επίσης διάβασα πως θα μειωθεί κι αλλο η τιμή ενω θα προστεθούν πραγματακια και στις βασικές εκδόσεις.
Υπάρχουν τόσα καλύτερα ηλεκτρικά
Μα πολύ καλύτερα όμως.
Σκέτη αποτυχία το bZ4X.Θα ήθελα να ακούσω εναλλακτικές. Ειδα Hyundai ioniq 5 Facelift πολύ ωραίο η αλήθεια είναι, μεγάλη διαφορα στη τιμή βέβαια. Είδα και Ford explorer, καλό αλλά κάπως μικρότερο
-
Ποια είναι τα τα safety features της Toyota που αξίζουν σε σχέση με τον ανταγωνισμό;
-
@obscured said in Toyota bZ4X:
@katafractos17 said in Toyota bZ4X:
@iceman7 said in Toyota bZ4X:
@obscured said in Toyota bZ4X:
Καλησπέρα στην παρέα.
Έχει κανείς εμπειρία με τις καινούργιες (υποτίθεται)βελτιωμένες σειρές του BZ4X?
Δυστυχώς έπεσα στην ανάγκη του οικογενειακού αυτοκινήτου και θα πουλήσω το Δίλιτρο corollακι style του 21 μου και θα μπω με τα μπουνια στο BZ4X lounge plus. Πριν βιαστειτε να κραξετε, θα είναι με leasing απο την εταιρεία μου οπότε ήθελα κατι ηλεκτρικό, ευρύχωρο, και βρήκα πολυ καλή προσφορά leasing και πιστεύω ότι αξίζει παρα τα οσα αρνητικα εχω διαβάσει.Έχει κανένας υπόψιν του ποτέ θα ξεκινήσει η παραγωγή της σειράς MY25? Επίσης διάβασα πως θα μειωθεί κι αλλο η τιμή ενω θα προστεθούν πραγματακια και στις βασικές εκδόσεις.
Υπάρχουν τόσα καλύτερα ηλεκτρικά
Μα πολύ καλύτερα όμως.
Σκέτη αποτυχία το bZ4X.Θα ήθελα να ακούσω εναλλακτικές. Ειδα Hyundai ioniq 5 Facelift πολύ ωραίο η αλήθεια είναι, μεγάλη διαφορα στη τιμή βέβαια. Είδα και Ford explorer, καλό αλλά κάπως μικρότερο
Στα 44 χιλιάρικα, κατ' αρχήν Tesla Model Υ.
Εμένα δεν είναι του γούστου μου γιατί τα έχει όλα σε δύο κουμπάκια και μια οθόνη, αλλά όπως και να το κάνουμε θεωρείται πολύ καλύτερο.
Προσωπικά θεωρώ καλύτερο και το ανανεωμένο Q4 e-tron το οποίο απ' ότι διάβασα έλυσε κάποια θεματάκια που είχαν οι πρώτες εκδόσεις. Ξεκινάει όπως από 50Κ.
To Inoniq 5 δεν μου αρέσει, αλλά και αυτό καλύτερο είναι από τα reviews που έχω δει.
Επίσης απ' ότι έχω καταλάβει το Enyaq στην Ευρώπη θεωρείται ένα από τα καλά EV.
Το νέο 3008 EV τώρα βγήκε στους δρόμους αλλά σίγουρα και αυτό θα είναι καλύτερο. Και με 700χλμ αυτονομία. -
@katafractos17 said in Toyota bZ4X:
Ποια είναι τα τα safety features της Toyota που αξίζουν σε σχέση με τον ανταγωνισμό;
Τα συστήματα αισθητήρων και κάμερας της Toyota είναι γνωστά για την ανθεκτικότητά τους. Σε αντίθεση με κάποιους ανταγωνιστές, λειτουργούν αξιόπιστα ακόμα και σε δύσκολες καιρικές συνθήκες (βροχή, ομίχλη ή χιόνι).
Γενικότερα έχεις μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα safety features με Toyota. Από όσα έχω δει πρόσφατα online αρκετοί που είχαν εμπειρία με Toyota safety sense, αντίστοιχα προσφερόμενα features σε διαφορετικές μάρκες τους φαινόντουσαν πιο low quality. Προσωπικά εμένα με ενδιαφέρουν αρκετά το blind spot monitor, το Rear-Cross Traffic Alert (RCTA), και το καινούργιο BZ4X διάβασα πως εχει προηγμένους αισθητήρες που ανιχνεύουν επικείμενη σύγκρουση από πίσω. Όταν εντοπιστεί κίνδυνος, μπορεί να:
Ενεργοποιήσει τα αλάρμ για να προειδοποιήσει το επερχόμενο όχημα.
Προ-τεντώσει τις ζώνες ασφαλείας για να μειώσει τους τραυματισμούς κατά την πρόσκρουση.
Ρυθμίσει τις θέσεις των καθισμάτων, αν είναι απαραίτητο, για τη βέλτιστη προστασία των επιβατών -
@obscured said in Toyota bZ4X:
@dettol said in Toyota bZ4X:
νομιζω οτι εφαγε αρκετο hate (βαζω και τον εαυτο μου μεσα) λογω καποιων ατυχων επιλογων μπαταριας οι οποιες εγιναν στην αμερικη. Εχω την εντυπωση οτι ειτε τα ευρωπαικα μοντελα δεν επηρεαστηκαν ποτε ειτε με καποιο update εφτιαξε η κατασταση της χαμηλης ισχυος φορτισης.
Βεβαιως με 64kwh (57,7 usable) μπαταρια, δεν το λες και με ανεση το πιο ταξιδιαρικο, κατι το οποιο δεν βελτιωνεται και απο την (σχετικα) υψηλη του καταναλωση σε συνθηκες ΕΟ. 23.7 kwh/100km υπολογισε ο bjorn στους 12C.
Οποτε ναι σιγουρα υπαρχουν καλυτερες επιλογες, αλλα απο τη στιγμη που το δινει η εταιρεια και δεν πληρωνεις με δικα σου χρηματα, μια χαρα εισαι. Μαλιστα, το εχει αγορασει γνωστος μου και εχει μεινει πολυ ικανοποιημενος απο τους χωρους και τη συμπεριφορα του. Βεβαιως, ο συγκεκριμενος δεν το εχει παει ταξιδι, αλλα μονο μεσα αθηνα και εξοχικο-αθηνα.Αυτά ακριβώς διαβασα και εγώ, καταρχάς όλο το hate αφορά το πρωτο μοντέλο κυκλοφορία που είχε αρκετα θέματα. Έκτοτε εχουν γινει αρκετές αλλαγές και βελτιώσεις αλλά υπάρχουν ελάχιστα reviews. Διαβασα επισης όπως ειπες πως στην Αμερική έχουν διαφορετικές μπαταρίες και ποιότητα κατασκευής, τα Ευρωπαϊκά μοντέλα είναι κλάσης ανώτερα. Επίσης μην ξεχνάμε πως οι Αμερικάνοι εχουν ανάγκη μεγαλύτερου καθημερινού εύρους λόγο τεράστιων αποστάσεων. Εδω στην Ελλάδα και road trip να θελεις να πας δεν πιστεύω οτι θα έχεις θέμα, αντε μια φόρτιση να χρειαστείς αν πηγαίνεις μακριά. Απο όσο είδα τα καινούργια μοντέλα έχουν καλύτερες αποδοσεις στη φόρτιση και σε κρύο καιρό.
Το είδα από κοντά και το εκανα και test drive, το αμάξι έχει απίστευτα smooth οδήγηση, πολύ άνετα και με χώρο πίσω καθίσματα και αρκετά μεγάλο πορτ μπαγκαζ.
Το μονο που με χαλάει είναι πόσο μακριά ειναι το πάνελ του κοντέρ πίσω απο το τιμόνι, και το οτι δεν εχει υαλοκαθαριστήρα πίσω. ολα τα υπολοιπα μου φαινονται πολυ καλα.
Επίσης έχοντας και παιδί πλέον νομίζω πως τα safety features της toyota αξίζουν σε σχεση με τον ανταγωνισμό.Ειδα πως πέφτουν οι τιμές τουλαχιστον στα αρχικά μοντέλα, απλώς δεν βρίσκω πουθενά ποτε ξεκιναει το MY25, θα προτιμουσα να μην παραλαβω την τελευταία παρτιδα του MY24, να περιμενω λιγο για MY25 διοτι γινονται διαρκώς βελτιώσεις κάθε χρόνο
ο πισω υαλοκαθαριστηρας ειναι κατι που σταδιακα κοβεται απο ολους (δυστυχως).
Επισης, μην ξεχναμε οτι και η ιδια η τογιοτα δεν ενδιαφερθηκε να το προωθησει το αυτοκινητο αυτο και για αυτο δεν πουλησε. Ριχνει το βαρος της στα υβριδικα, που υποθετω της αποφερουν μεγαλυτερα κερδη.
Συνολικα δεν το θεωρω κακη επιλογη, ειδικα για καποιον που θ ελει να εχει προσβαση στο δικτυο της τογιοτα στην ελλαδα. Το ioniq 5 αν και πανεμορφο, νομιζω οτι πλεον δειχνει τα χρονακια του. Το kia ev5 ακομα δεν εχει εμφανιστει νομιζω. Ο βασιλιας σε αυτην την κατηγορια παραμενει το model y που νομιζω οτι ακομα και με την μικρη μπαταρια, εχει τουλαχιστον εφαμιλλη εμβελεια με το toyota και καλυτερες επιδοσεις (νομιζω).
Toyota bZ4X