-
γεια και χαρά! Μα αυτο το μοντελο της Volvo μου φαινεται πως μου ταιριαζει! Εχω ΤΟΥΟΤΑ RAV4 MKII 21 ετων και παει ακομα παρα πολυ καλα. Ειχα παρει για 3 χρονια BMW f30 δε μου αρεσαν πλεον καθολου τα χαμηλα και με το μεγαλο μηκος. Μονο ΣΚ για την παραλιακη το εβγαζα. Παλι το RAV4 χρησιμοποιουσα καθημερινα. Και παλι θα κρατησω το RAV4 για ταξιδια μονο. Άρα θελω ηλεκτρικο για συνεχη χρηση καθε ημερα, ισως στο μελλον και καποιο ταξιδι. Παρκινγκ με φορτιστη εχω. Μεγαλο αυτοκινητο σαν το Tesla Y δεν χωρα στο πλατος στην εισοδο, γιατι μπορει καποια φαση να το γρατσουνισω. Περιμενω διαρκως το Tesla Model 2 αλλα φρουδες ελπιδες!
Θελω παρομοιο μεγεθος με το Rav4 που πραγματικα βρισκω να το παρκαρω παντου. Θελω να εχει περιπετειωδη χαρακτηρα, αλλα προς το παρον σπανια θα βγαινει εκτος δρομου. Οταν παλιωσει ομως πιθανα να το βγαζω εκτος δρομου, αλλα οχι τιποτε τρομερο. Το Tesla 2 αποκλειεται να μπορει να βγει εκτος δρομου (εδω δεν μπορει το Υ), ενω το EX30 Cross Country φιλοδοξει να μπορει, εστω εχει ποδιες προστασιας! Εργαζομαι περα απο τα ανθρωπινα ορια (και λιγα ακουτε για την απαξιωση του ΕΣΥ) και θα ηθελα οσο το δυνατο λιγοτερες σκοτουρες. Θελω να ειναι 4X4, πανοραμικη οροφη, ψηλο, αυτοματο, πολυ μικρη καταναλωση, ευκολη οδηγηση, γιατι διαρκως οδηγω και παρκαρω μεσα στην Αθηνα, να μπορει να φτιαχθει απο απλο φανοποιο σε ενα μικρο τρακαρισμα (εχω φιλο που δε με καθυστερει και δεν κανω κοπο καθολου: ερχεται το παιρνει στην εφημερια και το φερνει την αλλη μερα ετοιμο να φυγω). Τα Tesla ειναι πληρως αλουμινενια στις λαμαρινες και γρατσουνισματα ειναι αλλαγη στο πανελ. Αραγε το Volvo εχει τουλαχιστον λαμαρινα; Με ενδιαφερει να εχει μικρη εισαγωγικη τιμη, για να μην παρει ειδηση ολο το περιβαλλον οτι ειναι ακριβο! Δηλαδη θα παρω την πιο ακριβη εκδοση και θα λεω οτι το πηρα στην τιμη της εισαγωγικης εκδοσης: δηλαδη για το Cross θα λεω οτι το πηρα 28,000
Το πιο σημαντικο ειναι να μην μπορει να κλαπει, ή να του κλεψουν τμηματα οι συμπαθεις τσιγγανοι, γιατι στο παρκινγκ του Νοσοκομειου μου περιδιαβαινουν και εχουν κλεψει καταλυτες πολλους και αυτοκινητα ακομα πιο πολλα. Ελπιζω το Volvo να εχει περιφρουρηση και ελπιζω να εχει καποιο συναγερμο, γιατι δε νομιζω να μπορουν να μου βαλουν συναγερμο εξω και ασε που θα χασω την εγγυηση. Να σημειωθει οτι θα το σκεπαζω με κουκουλα παντα στο Νοσοκομειο που εφημερευω παρα πολυ συχνα σε σημειο εξαντλησης και δυστυχως θα συνεχιστει αυτο για παντα απο ο,τι βλεπω. Δηλαδη το αυτοκινητο θα μενει σε ενα Νοσοκομειο με δυσκολο παρκινγκ και με κλοπες. Με το RAV4 και ξεσκεπαστο δε το πειραζει κανείς, αλλα μου κανουν γρατσουνιες στα παρκαρισματα λογω περιορισμενου χωρου. Όμως το φτιαχνω σε φιλο φανοποιο, γιατι ειμαι και νοικοκυρης και το θελω αψογο! Εφημερευω, παιρνει το αυτοκινητο το φτιαχνει και μου το φερνει την αλλη μερα που τελειωνει η εφημερια! Με ενδιαφερει να ειναι επιτυχια, με πολλα αυτοκινητα πουλημενα για να βρισκω ανταλλακτικα για πολλα πολλα χρονια. Μου αρεσει να παιρνω κατι με παραπανω χρηματα, ισως και πανω απο τις δυναμεις μου και να το κραταω οσο γινεται περισσοτερο, ακομα και για παντα οπως το RAV4.
Η αγορα θα γινει χωρις δανειο. Με απασχολει η αυξηση δασμων στα Κινεζικα, η απουσια επιδοτησης, αλλα δε θα επαιρνα για να συντομευσω το απλο EX30, να παρω δηλαδη ενα SUV πολης, θελω να εχει καποια δυνατοτητα εκτος. Αν υπαρχει ηδη το Cross Ελλαδα πεστε μου να κινηθω αμεσα; Να κανω ηδη παραγγελια το πρωτο Cross που θα ελθει;
-
-
Λογικά το Cross Country προς το τέλος του έτους θα έρθει Ελλάδα.
-
sentry mode δεν εχει και απο οσο γνωριζω δεν εχεικανενα αλλο αυτοκινητο πλην των τεσλα (τουλαχιστον με αυτην την εξελιγμενη και εργοστασιακη μορφη του).
Συναγερμο υποθετω πως εχει, αλλα καλη ιδεα να ρωτησουμε.
Καταλυτη προφανως και δεν θα σου κλεψουνΓια off road δυνατοτητες δεν το εχω ψαξει καθολου, οποτε δες στο youtube τι κανουν σχετικα.
Για να παρεις τον εξοπλισμο που θες, κοιτας την ultra εκδοση, οποτε υπολογιζεις 50αρικο. Προσωπικα δεν εδινα αυτα τα χρηματα για αυτο το αμαξι, αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη του καθενος. Καταλαβαινω οτι εχεις μεγαλο προβλημα λογω του χωροταξικου, κατι το οποιο ειναι απολυτως σεβαστο.
Θεωρω οτι θα πουλησει σε βαθος χρονου, αλλα αυτο ειναι κατι που κανενας δεν μπορει να στο προϋπογραψει.
Σχετικα παντως με αυτα που λες για τα τεσλα, δεν ισχυουν. Δες εδω τα υλικα του Υ. Λεπτο φυλλο αλουμινιου ειναι μονο το frunk και ισως αυτο σε μπερδεψε
Καθαρα προσωπικη μου αποψη, αν η ελλειψη του εξοπλισμου που ανεφερες (sentry) ειναι dealbreaker και αν δεν καιγεσαι για την επιδοτηση του ΚΗ3, περιμενε 2 (πιστευω) χρονακια για το Μ2.
-
@fanis75 said in Volvo EX30 Cross Country:
Λογικά το Cross Country προς το τέλος του έτους θα έρθει Ελλάδα.
Να εισαι καλα! Παντα βοηθας. Πως βλεπεις την επιλογη μου σε σχεση με αυτα που θελω; Γιατι εχεις μεγαλη εμπειρια στην αγορα και θυμαμαι οτι εξτρα εβαλα στην BMW και τα ειχες πει αξιζαν με τα χίλια! Ασε και που πηρα τοτε το αυτοκινητο, ο λόγος ηταν γιατι ειχες επισημανει στο φορουμ οτι οι προσφορες τοτε της BMW ηταν απαικτες!
-
οτι ειπα ειναι για το "κλασσικο", για το cross country δεν εχω αποψη
-
@dettol said in Volvo EX30 Cross Country:
sentry mode δεν εχει και απο οσο γνωριζω δεν εχεικανενα αλλο αυτοκινητο πλην των τεσλα (τουλαχιστον με αυτην την εξελιγμενη και εργοστασιακη μορφη του).
Συναγερμο υποθετω πως εχει, αλλα καλη ιδεα να ρωτησουμε.
Καταλυτη προφανως και δεν θα σου κλεψουνΓια off road δυνατοτητες δεν το εχω ψαξει καθολου, οποτε δες στο youtube τι κανουν σχετικα.
Για να παρεις τον εξοπλισμο που θες, κοιτας την ultra εκδοση, οποτε υπολογιζεις 50αρικο. Προσωπικα δεν εδινα αυτα τα χρηματα για αυτο το αμαξι, αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη του καθενος. Καταλαβαινω οτι εχεις μεγαλο προβλημα λογω του χωροταξικου, κατι το οποιο ειναι απολυτως σεβαστο.
Θεωρω οτι θα πουλησει σε βαθος χρονου, αλλα αυτο ειναι κατι που κανενας δεν μπορει να στο προϋπογραψει.
Σχετικα παντως με αυτα που λες για τα τεσλα, δεν ισχυουν. Δες εδω τα υλικα του Υ. Λεπτο φυλλο αλουμινιου ειναι μονο το frunk και ισως αυτο σε μπερδεψε
Καθαρα προσωπικη μου αποψη, αν η ελλειψη του εξοπλισμου που ανεφερες (sentry) ειναι dealbreaker και αν δεν καιγεσαι για την επιδοτηση του ΚΗ3, περιμενε 2 (πιστευω) χρονακια για το Μ2.
ευχαριστω για την απαντηση. Το δικο σου τεστ διαβασα και μπηκα στον πειρασμο για το απλο Volvo EX30 (οχι το Cross)! Έγραφες πολυ καλα λογια για το βασικο μοντελο και τωρα καταλαβα οτι δε θα εγραφες τα ιδια οταν θα στοιχιζε 55,000 προ επιδοτησης (γιατι τοσο κανει αυτο που διαλεξα στο απλο με αυτα που ανεφερα οτι θελω). Αρα δηλαδη κοροιδια θα ειναι ενα τετοιο ποσο για ενα τετοια αυτοκινητο. Με ενδιαφερει παντα το value for money.
Ασχημο επισης που δεν εχει περιφρουρηση, ειναι σημαντικο προβλημα για εμενα. Γιατι και πολυ ρευμα δε θα μου καιει, αφου θα το εχω σκεπασμενο. Εντωμεταξυ εβαλα περιφρουρηση στις καμερες μπρος πισω που εβαλα στο RAV4 (γιατι φοβαμαι μην πεσει πανω μου μηχανακι και μπλεξω, ασχετα που θα εχω και τυψεις και ας μην φταιω και μακαρι να μη συμβει ποτε) και μου ρημαξε την μπαταρια 57 AmpH, παραλιγο να μεινω απο ρευμα, με αυτοκινητο που ηρεμουσε μονο τη νυχτα! Αρα after market περιφρουρηση αποκλειεται να βαλω σε καινοyργιο αυτοκινητο, θα μπλεξω. -
@antonn said in Volvo EX30 Cross Country:
@dettol said in Volvo EX30 Cross Country:
sentry mode δεν εχει και απο οσο γνωριζω δεν εχεικανενα αλλο αυτοκινητο πλην των τεσλα (τουλαχιστον με αυτην την εξελιγμενη και εργοστασιακη μορφη του).
Συναγερμο υποθετω πως εχει, αλλα καλη ιδεα να ρωτησουμε.
Καταλυτη προφανως και δεν θα σου κλεψουνΓια off road δυνατοτητες δεν το εχω ψαξει καθολου, οποτε δες στο youtube τι κανουν σχετικα.
Για να παρεις τον εξοπλισμο που θες, κοιτας την ultra εκδοση, οποτε υπολογιζεις 50αρικο. Προσωπικα δεν εδινα αυτα τα χρηματα για αυτο το αμαξι, αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη του καθενος. Καταλαβαινω οτι εχεις μεγαλο προβλημα λογω του χωροταξικου, κατι το οποιο ειναι απολυτως σεβαστο.
Θεωρω οτι θα πουλησει σε βαθος χρονου, αλλα αυτο ειναι κατι που κανενας δεν μπορει να στο προϋπογραψει.
Σχετικα παντως με αυτα που λες για τα τεσλα, δεν ισχυουν. Δες εδω τα υλικα του Υ. Λεπτο φυλλο αλουμινιου ειναι μονο το frunk και ισως αυτο σε μπερδεψε
Καθαρα προσωπικη μου αποψη, αν η ελλειψη του εξοπλισμου που ανεφερες (sentry) ειναι dealbreaker και αν δεν καιγεσαι για την επιδοτηση του ΚΗ3, περιμενε 2 (πιστευω) χρονακια για το Μ2.
ευχαριστω για την απαντηση. Το δικο σου τεστ διαβασα και μπηκα στον πειρασμο για το απλο Volvo EX30 (οχι το Cross)! Έγραφες πολυ καλα λογια για το βασικο μοντελο και τωρα καταλαβα οτι δε θα εγραφες τα ιδια οταν θα στοιχιζε 55,000 προ επιδοτησης (γιατι τοσο κανει αυτο που διαλεξα στο απλο με αυτα που ανεφερα οτι θελω). Αρα δηλαδη κοροιδια θα ειναι ενα τετοιο ποσο για ενα τετοια αυτοκινητο. Με ενδιαφερει παντα το value for money.
Ασχημο επισης που δεν εχει περιφρουρηση, ειναι σημαντικο προβλημα για εμενα. Γιατι και πολυ ρευμα δε θα μου καιει, αφου θα το εχω σκεπασμενο. Εντωμεταξυ εβαλα περιφρουρηση στις καμερες μπρος πισω που εβαλα στο RAV4 (γιατι φοβαμαι μην πεσει πανω μου μηχανακι και μπλεξω, ασχετα που θα εχω και τυψεις και ας μην φταιω και μακαρι να μη συμβει ποτε) και μου ρημαξε την μπαταρια 57 AmpH, παραλιγο να μεινω απο ρευμα, με αυτοκινητο που ηρεμουσε μονο τη νυχτα! Αρα after market περιφρουρηση αποκλειεται να βαλω σε καινοργιο αυτοκινητο, θα μπλεξω.δεν μου αρεσει να χρησιμοποιω λεξεις οπως "κοροϊδια" οταν προκεται για τιμολογιακη πολιτικη, αλλα ναι, δεν θα εδινα ποτε τοσα χρηματα για αυτο το αμαξι.
Να διασαφηνισω κατι για το sentry mode των τεσλα (και οποιοδηποτε αλλου μοντελου εχει αυτην τη λειτουργια στο μελλον). Βασιζεται στις περιμετρικες του καμερες για να ανιχνευσει κινηση και να καταγραψει. Επομενως με κουκουλα δεν μπορει να λειτουργησει. Εκει μονο θα δουλεψει το κομματι του συναγερμου και φανταζομαι, θα καταγραψει η εσωτερικη καμερα του αυτοκινητου.
Αν ψαχνεις να αγορασεις κατι αμεσα, ισως θα ηταν καλη ιδεα να κοιταξεις το Byd atto 3. Δεν ξερω αν βγαινει σε 4κινητο και δεν νομιζω να εχει sentry, κατα τα αλλα ομως μαλλον καλυπτει τις αναγκες σου. 4.45μ που νομιζω θα ειναι οκ για εσενα.
-
@dettol said in Volvo EX30 Cross Country:
@antonn said in Volvo EX30 Cross Country:
@dettol said in Volvo EX30 Cross Country:
sentry mode δεν εχει και απο οσο γνωριζω δεν εχεικανενα αλλο αυτοκινητο πλην των τεσλα (τουλαχιστον με αυτην την εξελιγμενη και εργοστασιακη μορφη του).
Συναγερμο υποθετω πως εχει, αλλα καλη ιδεα να ρωτησουμε.
Καταλυτη προφανως και δεν θα σου κλεψουνΓια off road δυνατοτητες δεν το εχω ψαξει καθολου, οποτε δες στο youtube τι κανουν σχετικα.
Για να παρεις τον εξοπλισμο που θες, κοιτας την ultra εκδοση, οποτε υπολογιζεις 50αρικο. Προσωπικα δεν εδινα αυτα τα χρηματα για αυτο το αμαξι, αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη του καθενος. Καταλαβαινω οτι εχεις μεγαλο προβλημα λογω του χωροταξικου, κατι το οποιο ειναι απολυτως σεβαστο.
Θεωρω οτι θα πουλησει σε βαθος χρονου, αλλα αυτο ειναι κατι που κανενας δεν μπορει να στο προϋπογραψει.
Σχετικα παντως με αυτα που λες για τα τεσλα, δεν ισχυουν. Δες εδω τα υλικα του Υ. Λεπτο φυλλο αλουμινιου ειναι μονο το frunk και ισως αυτο σε μπερδεψε
Καθαρα προσωπικη μου αποψη, αν η ελλειψη του εξοπλισμου που ανεφερες (sentry) ειναι dealbreaker και αν δεν καιγεσαι για την επιδοτηση του ΚΗ3, περιμενε 2 (πιστευω) χρονακια για το Μ2.
ευχαριστω για την απαντηση. Το δικο σου τεστ διαβασα και μπηκα στον πειρασμο για το απλο Volvo EX30 (οχι το Cross)! Έγραφες πολυ καλα λογια για το βασικο μοντελο και τωρα καταλαβα οτι δε θα εγραφες τα ιδια οταν θα στοιχιζε 55,000 προ επιδοτησης (γιατι τοσο κανει αυτο που διαλεξα στο απλο με αυτα που ανεφερα οτι θελω). Αρα δηλαδη κοροιδια θα ειναι ενα τετοιο ποσο για ενα τετοια αυτοκινητο. Με ενδιαφερει παντα το value for money.
Ασχημο επισης που δεν εχει περιφρουρηση, ειναι σημαντικο προβλημα για εμενα. Γιατι και πολυ ρευμα δε θα μου καιει, αφου θα το εχω σκεπασμενο. Εντωμεταξυ εβαλα περιφρουρηση στις καμερες μπρος πισω που εβαλα στο RAV4 (γιατι φοβαμαι μην πεσει πανω μου μηχανακι και μπλεξω, ασχετα που θα εχω και τυψεις και ας μην φταιω και μακαρι να μη συμβει ποτε) και μου ρημαξε την μπαταρια 57 AmpH, παραλιγο να μεινω απο ρευμα, με αυτοκινητο που ηρεμουσε μονο τη νυχτα! Αρα after market περιφρουρηση αποκλειεται να βαλω σε καινοργιο αυτοκινητο, θα μπλεξω.δεν μου αρεσει να χρησιμοποιω λεξεις οπως "κοροϊδια" οταν προκεται για τιμολογιακη πολιτικη, αλλα ναι, δεν θα εδινα ποτε τοσα χρηματα για αυτο το αμαξι.
Να διασαφηνισω κατι για το sentry mode των τεσλα (και οποιοδηποτε αλλου μοντελου εχει αυτην τη λειτουργια στο μελλον). Βασιζεται στις περιμετρικες του καμερες για να ανιχνευσει κινηση και να καταγραψει. Επομενως με κουκουλα δεν μπορει να λειτουργησει. Εκει μονο θα δουλεψει το κομματι του συναγερμου και φανταζομαι, θα καταγραψει η εσωτερικη καμερα του αυτοκινητου.
Αν ψαχνεις να αγορασεις κατι αμεσα, ισως θα ηταν καλη ιδεα να κοιταξεις το Byd atto 3. Δεν ξερω αν βγαινει σε 4κινητο και δεν νομιζω να εχει sentry, κατα τα αλλα ομως μαλλον καλυπτει τις αναγκες σου. 4.45μ που νομιζω θα ειναι οκ για εσενα.
Μεγαλο το 4,45 για εμενα δυστυχως. Επισης το atto 3 ειναι μπροστοκινητο, δεν εχει 4Χ4 και ακομα αν εβγαζε θα συμπεριφερονταν ως μπροσθοκινητο. Ειναι ωραιο να φιδιαζει το αυτοκινητο οπως τα μοντελα της Tesla, οπως γραφει ο Dimsambas που διαβασα τα τεστ του, που γραφει πραγματικα συγγραφικα, οπως στα μυθιστορηματα. Προορισμενος ειναι για να συγγραφει και ιδιαιτερα για αυτοκινητα.
Εντωμεταξυ η Volvo, οπως εχετε επισημανει ακολουθει την πονηρη προσεγγιση των Ευρωπαιων Premium κατασκευαστων: σχετικα φθηνο εισαγωγικο μοντελο και πανακριβο αν το παρεις με εξτρα και εκτοξευεται η τιμη. Ενταξει να δωσω λεφτα αλλα να τα αξιζει, μην παω σα χαζος. Αυτο αρεσει σε ολους μας στα TeslaΥΓ για το Sentry mode μολις πανε να το ξεσκεπασουν απο την κουκουλα, αμεσως θα καταγραφει, ενω δε θα καταναλωνει με την κουκουλα φορεμενη γιατι δε θα εχει ερεθισματα. Μου αρεσει στα Telsa επισης οτι δεν τα κλεβουν, γιατι ακομα και οι Ρομα ξερουν οτι ειναι γεματα καμερες και τελικα αυξανει ο κινδυνος να τιμωρηθουν νομικα
-
@antonn said in [Volvo EX30 Cross Country](/
ΥΓ για το Sentry mode μολις πανε να το ξεσκεπασουν απο την κουκουλα, αμεσως θα καταγραφει, ενω δε θα καταναλωνει με την κουκουλα φορεμενη γιατι δε θα εχει ερεθισματα.
προφανως και δεν θα καταναλωνει τοση μπαταρια οση αν το αφησεις σε εναν πολυσυχναστο δρομο, αλλα να υπολογιζεις ενα 5% στο 12 ωρο. Αφηνο το αμαξι μου σε υπογειο παρκινγκ, με συνηθως 0 sentry events. Ενα 3-4% καταναλωνει το σεντρι.
Το αφεντικο ομως, εχει υποσχεθει update που θα μειωσει την καταναλωση του sentry (κατα 30-40% ειχε πει) οποτε αναμενουμε στο ακουστικο μας.Απολυτως κανοητα ολα τα υπολοιπα που εγραψες
-
https://s.volvocars.com/xpWpXkZsxZvhG5A1
53.419 στοιχιζει το απλο EX30 με αυτα που θελω, βασικα μονο εξτρα ηλιοπροστασια και πισω φιμε τζαμια έβαλα. Ε οποτε το Cross δε θα παει 1500 επιπλεον τουλαχιστον οεο; Αν δεν αξιζει τοσα λεφτα κριμα...
-
@antonn said in Volvo EX30 Cross Country:
Να εισαι καλα! Παντα βοηθας. Πως βλεπεις την επιλογη μου σε σχεση με αυτα που θελω; Γιατι εχεις μεγαλη εμπειρια στην αγορα και θυμαμαι οτι εξτρα εβαλα στην BMW και τα ειχες πει αξιζαν με τα χίλια! Ασε και που πηρα τοτε το αυτοκινητο, ο λόγος ηταν γιατι ειχες επισημανει στο φορουμ οτι οι προσφορες τοτε της BMW ηταν απαικτες!
Δεν μπορώ να σου πω, γιατί δεν το έχω οδηγήσει το volvo. Εμφανησιακά δεν μου αρέσει, οπότε δεν θα το έπαιρνα, σε συνδυασμό με την τιμή του που το βρίσκω πανάκριβο για αυτά που προσφέρει. Εαν ήθελα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σήμερα, μόνο Tesla θα κοίταζα - τα υπόλοιπα δεν έχουν νόημα για εμένα. Εαν ήθελα ένα Compact B Suv με κάποιες πολυτέλειες θα έπαιρνα το Lexus LBX. Αλλά αυτός ειμαι εγώ, με τα δικά μου κριτήρια, ζητούμενα και ανάγκες.
-
@fanis75 said in Volvo EX30 Cross Country:
@antonn said in Volvo EX30 Cross Country:
Να εισαι καλα! Παντα βοηθας. Πως βλεπεις την επιλογη μου σε σχεση με αυτα που θελω; Γιατι εχεις μεγαλη εμπειρια στην αγορα και θυμαμαι οτι εξτρα εβαλα στην BMW και τα ειχες πει αξιζαν με τα χίλια! Ασε και που πηρα τοτε το αυτοκινητο, ο λόγος ηταν γιατι ειχες επισημανει στο φορουμ οτι οι προσφορες τοτε της BMW ηταν απαικτες!
Δεν μπορώ να σου πω, γιατί δεν το έχω οδηγήσει το volvo. Εμφανησιακά δεν μου αρέσει, οπότε δεν θα το έπαιρνα, σε συνδυασμό με την τιμή του που το βρίσκω πανάκριβο για αυτά που προσφέρει. Εαν ήθελα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σήμερα, μόνο Tesla θα κοίταζα - τα υπόλοιπα δεν έχουν νόημα για εμένα. Εαν ήθελα ένα Compact B Suv με κάποιες πολυτέλειες θα έπαιρνα το Lexus LBX. Αλλά αυτός ειμαι εγώ, με τα δικά μου κριτήρια, ζητούμενα και ανάγκες.
πολυ σωστα τα γραφεις και υπολογιζω τη γνωμη σας. Ηλεκτρικο μονο θελω και Combact B SUV. Σκεφτομαι παλι να περιμενω Model 2.
-
@antonn said in Volvo EX30 & EX30 Cross Country:
πολυ σωστα τα γραφεις και υπολογιζω τη γνωμη σας. Ηλεκτρικο μονο θελω και Combact B SUV. Σκεφτομαι παλι να περιμενω Model 2.
Περίμενε Antonn, και μολις ανακοινωθεί θα πάρουμε πακέτο τα 2 πρώτα Ελληνικά.
Με το ζόρι κρατιέμαι να μη δώσω το Σιβίκουλα και να πάρω ένα Μ3 γιατί κάτι μου λέει ότι αυτές τις απίθανες τιμές σε σχέση με το αμάξι που παίρνεις δε θα τις ξαναδούμε ίσως και ποτέ.
Ο μόνος λόγος που δεν το κάνω είναι ότι δεν χρειάζομαι τόσο μεγάλο αμάξι και επίσης ότι το Civic το απολαμβάνω τόσο πολύ το άτιμο που δυσκολεύομαι να το αποχωριστώ. Οποιοδήποτε άλλο αμάξι, θα το είχα χαιρετήσει αν όχι στη 2η επιδότηση, σίγουρα τη μέρα που ανακοινώθηκε η 3η. -
@sargus said in Volvo EX30 & EX30 Cross Country:
@antonn said in Volvo EX30 & EX30 Cross Country:
πολυ σωστα τα γραφεις και υπολογιζω τη γνωμη σας. Ηλεκτρικο μονο θελω και Combact B SUV. Σκεφτομαι παλι να περιμενω Model 2.
Περίμενε Antonn, και μολις ανακοινωθεί θα πάρουμε πακέτο τα 2 πρώτα Ελληνικά.
Με το ζόρι κρατιέμαι να μη δώσω το Σιβίκουλα και να πάρω ένα Μ3 γιατί κάτι μου λέει ότι αυτές τις απίθανες τιμές σε σχέση με το αμάξι που παίρνεις δε θα τις ξαναδούμε ίσως και ποτέ.
Ο μόνος λόγος που δεν το κάνω είναι ότι δεν χρειάζομαι τόσο μεγάλο αμάξι και επίσης ότι το Civic το απολαμβάνω τόσο πολύ το άτιμο που δυσκολεύομαι να το αποχωριστώ. Οποιοδήποτε άλλο αμάξι, θα το είχα χαιρετήσει αν όχι στη 2η επιδότηση, σίγουρα τη μέρα που ανακοινώθηκε η 3η.Χαχαχα ο Ελον εκανε αυτοκινητα βασικα για Αμερικανους. Που να σκεφτει εμας που το ιδανικο στην Ελλαδα ειναι 4,100 ή 4,200
4700 ειναι το 3 και Υ και το Υ ειναι και πολυ φαρδυ! Ασε ατυχια. Πραγματι θα παραγγειλω το 2 μολις ανακοινωθει! ωραια θα ειναι να ειναι τα πρωτα τα δικα μας! Παλια επαιρνα κινητο και το ειχα με προπαραγγελια πριν κυκλοφορησει Ελλαδα, ωραιο θα ηταν να ξαναγινει!Βεβαια θα κοιταξω και το ΕΧ30 Cross αλλα προς το παρον δε το κανω προπαραγγελια γιατι ειναι ακριβοτερο μαλλον απο οσο αξιζει και δεν εχει τη διασημη αντικλεπτικη προστασια της Tesla
-
-
Δεν περίμενα κάτι λιγότερο
-
-
Πολύ μικρός χώρος αποσκευών. Γελάει ο κόσμος.
Πλήρης απουσία διακοπτών, σχεδόν στα πρότυπα Τέσλα και πρέπει να λύσεις τρίλιζα για να κάνεις οποιαδήποτε ενέργεια.
Αυτή η ολοκληρωτική γύμνια όπου όλα βρίσκονται σε μια κεντρική οθόνη εμένα δε μου πάει.
Τουλάχιστον έβαλαν διακόπτη για τα φλας και δεν ακολούθησαν την Tesla σε αυτό.Προσωπικά τα παραπάνω είναι αποτρεπτικοί παράγοντες για την αγορά ενός κατά τα άλλα τόσο ωραίου και καλού αυτοκινήτου.
Βάφτισαν και τις περικοπές βιωσιμότητα και οικολογία.
Έλεος ρε.
Έβγαλαν τα πλήκτρα και τα ηχεία από τις πόρτες για να γλιτώσουν κάνα φράγκο σε καλωδίωση και το ονόμασαν οικολογία. -
@katafractos17 said in Volvo EX30 & EX30 Cross Country:
Πολύ μικρός χώρος αποσκευών. Γελάει ο κόσμος.
Πλήρης απουσία διακοπτών, σχεδόν στα πρότυπα Τέσλα και πρέπει να λύσεις τρίλιζα για να κάνεις οποιαδήποτε ενέργεια.
Αυτή η ολοκληρωτική γύμνια όπου όλα βρίσκονται σε μια κεντρική οθόνη εμένα δε μου πάει.
Τουλάχιστον έβαλαν διακόπτη για τα φλας και δεν ακολούθησαν την Tesla σε αυτό.Προσωπικά τα παραπάνω είναι αποτρεπτικοί παράγοντες για την αγορά ενός κατά τα άλλα τόσο ωραίου και καλού αυτοκινήτου.
Βάφτισαν και τις περικοπές βιωσιμότητα και οικολογία.
Έλεος ρε.
Έβγαλαν τα πλήκτρα και τα ηχεία από τις πόρτες για να γλιτώσουν κάνα φράγκο σε καλωδίωση και το ονόμασαν οικολογία.αν δεις τις πωλησεις του, μαλλον ο κοσμος δεν γελαει, αλλα το αγοραζει
Το σημαντικοτερο του μειονεκτημα ειναι ο χωρος για τους πισω επιβατες που ειναι πραγματικα πολυ περιορισμενος.
Volvo EX30 & EX30 Cross Country