-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ούτε εμένα με ενδιαφέρει, επόμενη γραμμούλα ?
καλησπερα Τάκη,Μπαμπης από Κερατσινι ,Ολυμπιακός!Η ένσταση μου είναι ότι πραγματικά δεν ξέρουμε αν θα ζούμε όχι σε 15 χρόνια αλλά σε 15 μέρες ,για ποιο λόγο να βάλουμε άλλη μια έννοια στο κεφάλι μας για 10χρονια!!!
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Προσωπικά ήμουν φουλ ψημένος για αγορά ηλεκτρικού όταν τελειώσει το Leasing του MG4. Πλέον προσανατολίζομαι σε leasing μεταχειρισμένου ηλεκτρικού που το θεωρώ μακράν την πιο συμφέρουσα λύση οικονομικά και από άποψη ρίσκου.
Leasing μεταχειρισμένου? ποια εταιρία δινει μεταχειρισμένα ηλεκτρικά?
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τελευταία έκανα μια έρευνα για το πόσο χρεώνουν οι αντιπροσωπείες για αλλαγή μπαταρίας σε περίπτωση που τα φτύσει μετά την εγγύηση. Η πραγματικότητα σήμερα δεν είναι καθόλου καλή διεθνώς! Οι παρακάτω αριθμοί είναι με βάση δηλώσεις κατόχων σε διάφορα forum:
Ενδεικτικά, οι premium μάρκες χρεώνουν τα κέρατά τους. Στο MΧ30 με μικροσκοπική μπαταρία 35 KW η τιμή είναι γύρω στα 17.000ε. Για BMW και τέτοια μιλάμε για 25+.
Θα υπέθετε κανείς πως τα πράγματα είναι καλύτερα στους Κινέζους. Έλα όμως που η MG χρεώνει κοντά στο 20ρικο για του MG4, δηλαδή σχεδόν όσο η αξία του αυτοκινήτου.
Κορεάτες επίσης πολύ υψηλές τιμές για Ioniq5, EV6 και τέτοια. Από κοντά και η VW.
Στα θετικά παραδείγματα η Τεσλα που έχει αρχείο με τις τιμές των ανταλλακτικών στην Ελλάδα και η μικρή πάει κοντά στο 10ρικο.
Σημαντική παρατήρηση: Οι τιμές των μπαταριών αυτοκινήτων ως ανταλλακτικά δεν έχουν σχέση με τις τιμές των μπαταριών λιθίου γενικότερα, οι οποίες έχουν πέσει κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια και φέτος βρίσκονται σε ιστορικό χαμηλό. Ούτε εγγυάται κανείς ότι μετά από Χ χρόνια που μπορεί να χρειαστεί κάποιος αλλαγή, η τιμή του ανταλλακτικού θα έχει πέσει.
Να προσθέσουμε ότι μεταχειρισμένες υπάρχουν άφθονες και πάμφθηνες για όλα τα μοντέλα, όμως η αντιπροσωπεία δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτεί να στην τοποθετήσει και εξειδικευμένα συνεργεία δεν υπάρχουν ακόμα στη χώρα μας.
πρακτικα, δεν σε ενδιαφερει εκτος αν πας να αγορασεις χρεπι μεταχειρισμενο ή κανενα tesla s με συγκεκριμενο battery pack (δεν θυμαμαι αν ηταν το p90 ή το p75) που ειχε οντως προβλημα.
Aν παρει μια πετρα απο κατω δεν καλυπτει η εγγυηση οποτε θα πας με μικτη, αν ομως ειναι 40κ η μπαταρια τοτε το αμαξι βγαινει ολικη. Εκπλησσομαι που λες οτι δεν ενδιαφερει. Επισης σε Μερσεντες αν ανοιξουν οι αεροσακοι ζητανε να αλλαξεις μπαταρια 30κ, οποτε αν δεν εχεις μικτη την πατησες.
Επομένως η ερώτηση που μας ενδιαφέρει είναι «πόσο κάνει η μικτή;»
για αγοραστες που εχουν εταιρεια και κανουν φορολογικη αποσβεση σε 3 χρονια αυτο ενδιαφερει μονο αλλα δεν εχουν ολοι εταιρεια αρα το 90% του αγοραστικου κοινου δεν τον ενδιαφερουν τα ηλεκτρικα γιαυτο και δεν εχουν ζητηση.
-
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τελευταία έκανα μια έρευνα για το πόσο χρεώνουν οι αντιπροσωπείες για αλλαγή μπαταρίας σε περίπτωση που τα φτύσει μετά την εγγύηση. Η πραγματικότητα σήμερα δεν είναι καθόλου καλή διεθνώς! Οι παρακάτω αριθμοί είναι με βάση δηλώσεις κατόχων σε διάφορα forum:
Ενδεικτικά, οι premium μάρκες χρεώνουν τα κέρατά τους. Στο MΧ30 με μικροσκοπική μπαταρία 35 KW η τιμή είναι γύρω στα 17.000ε. Για BMW και τέτοια μιλάμε για 25+.
Θα υπέθετε κανείς πως τα πράγματα είναι καλύτερα στους Κινέζους. Έλα όμως που η MG χρεώνει κοντά στο 20ρικο για του MG4, δηλαδή σχεδόν όσο η αξία του αυτοκινήτου.
Κορεάτες επίσης πολύ υψηλές τιμές για Ioniq5, EV6 και τέτοια. Από κοντά και η VW.
Στα θετικά παραδείγματα η Τεσλα που έχει αρχείο με τις τιμές των ανταλλακτικών στην Ελλάδα και η μικρή πάει κοντά στο 10ρικο.
Σημαντική παρατήρηση: Οι τιμές των μπαταριών αυτοκινήτων ως ανταλλακτικά δεν έχουν σχέση με τις τιμές των μπαταριών λιθίου γενικότερα, οι οποίες έχουν πέσει κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια και φέτος βρίσκονται σε ιστορικό χαμηλό. Ούτε εγγυάται κανείς ότι μετά από Χ χρόνια που μπορεί να χρειαστεί κάποιος αλλαγή, η τιμή του ανταλλακτικού θα έχει πέσει.
Να προσθέσουμε ότι μεταχειρισμένες υπάρχουν άφθονες και πάμφθηνες για όλα τα μοντέλα, όμως η αντιπροσωπεία δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτεί να στην τοποθετήσει και εξειδικευμένα συνεργεία δεν υπάρχουν ακόμα στη χώρα μας.
πρακτικα, δεν σε ενδιαφερει εκτος αν πας να αγορασεις χρεπι μεταχειρισμενο ή κανενα tesla s με συγκεκριμενο battery pack (δεν θυμαμαι αν ηταν το p90 ή το p75) που ειχε οντως προβλημα.
Aν παρει μια πετρα απο κατω δεν καλυπτει η εγγυηση οποτε θα πας με μικτη, αν ομως ειναι 40κ η μπαταρια τοτε το αμαξι βγαινει ολικη. Εκπλησσομαι που λες οτι δεν ενδιαφερει. Επισης σε Μερσεντες αν ανοιξουν οι αεροσακοι ζητανε να αλλαξεις μπαταρια 30κ, οποτε αν δεν εχεις μικτη την πατησες.
Επομένως η ερώτηση που μας ενδιαφέρει είναι «πόσο κάνει η μικτή;»
για αγοραστες που εχουν εταιρεια και κανουν φορολογικη αποσβεση σε 3 χρονια αυτο ενδιαφερει μονο αλλα δεν εχουν ολοι εταιρεια αρα το 90% του αγοραστικου κοινου δεν τον ενδιαφερουν τα ηλεκτρικα γιαυτο και δεν εχουν ζητηση.
τι σημασια εχει η αποσβεση με την μικτη ασφαλεια; Και σε οχημα που εχω αγορασει στο ονομα μου, μικτη ασφαλεια εκανα και εκει.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τελευταία έκανα μια έρευνα για το πόσο χρεώνουν οι αντιπροσωπείες για αλλαγή μπαταρίας σε περίπτωση που τα φτύσει μετά την εγγύηση. Η πραγματικότητα σήμερα δεν είναι καθόλου καλή διεθνώς! Οι παρακάτω αριθμοί είναι με βάση δηλώσεις κατόχων σε διάφορα forum:
Ενδεικτικά, οι premium μάρκες χρεώνουν τα κέρατά τους. Στο MΧ30 με μικροσκοπική μπαταρία 35 KW η τιμή είναι γύρω στα 17.000ε. Για BMW και τέτοια μιλάμε για 25+.
Θα υπέθετε κανείς πως τα πράγματα είναι καλύτερα στους Κινέζους. Έλα όμως που η MG χρεώνει κοντά στο 20ρικο για του MG4, δηλαδή σχεδόν όσο η αξία του αυτοκινήτου.
Κορεάτες επίσης πολύ υψηλές τιμές για Ioniq5, EV6 και τέτοια. Από κοντά και η VW.
Στα θετικά παραδείγματα η Τεσλα που έχει αρχείο με τις τιμές των ανταλλακτικών στην Ελλάδα και η μικρή πάει κοντά στο 10ρικο.
Σημαντική παρατήρηση: Οι τιμές των μπαταριών αυτοκινήτων ως ανταλλακτικά δεν έχουν σχέση με τις τιμές των μπαταριών λιθίου γενικότερα, οι οποίες έχουν πέσει κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια και φέτος βρίσκονται σε ιστορικό χαμηλό. Ούτε εγγυάται κανείς ότι μετά από Χ χρόνια που μπορεί να χρειαστεί κάποιος αλλαγή, η τιμή του ανταλλακτικού θα έχει πέσει.
Να προσθέσουμε ότι μεταχειρισμένες υπάρχουν άφθονες και πάμφθηνες για όλα τα μοντέλα, όμως η αντιπροσωπεία δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτεί να στην τοποθετήσει και εξειδικευμένα συνεργεία δεν υπάρχουν ακόμα στη χώρα μας.
πρακτικα, δεν σε ενδιαφερει εκτος αν πας να αγορασεις χρεπι μεταχειρισμενο ή κανενα tesla s με συγκεκριμενο battery pack (δεν θυμαμαι αν ηταν το p90 ή το p75) που ειχε οντως προβλημα.
Aν παρει μια πετρα απο κατω δεν καλυπτει η εγγυηση οποτε θα πας με μικτη, αν ομως ειναι 40κ η μπαταρια τοτε το αμαξι βγαινει ολικη. Εκπλησσομαι που λες οτι δεν ενδιαφερει. Επισης σε Μερσεντες αν ανοιξουν οι αεροσακοι ζητανε να αλλαξεις μπαταρια 30κ, οποτε αν δεν εχεις μικτη την πατησες.
Επομένως η ερώτηση που μας ενδιαφέρει είναι «πόσο κάνει η μικτή;»
για αγοραστες που εχουν εταιρεια και κανουν φορολογικη αποσβεση σε 3 χρονια αυτο ενδιαφερει μονο αλλα δεν εχουν ολοι εταιρεια αρα το 90% του αγοραστικου κοινου δεν τον ενδιαφερουν τα ηλεκτρικα γιαυτο και δεν εχουν ζητηση.
τι σημασια εχει η αποσβεση με την μικτη ασφαλεια; Και σε οχημα που εχω αγορασει στο ονομα μου, μικτη ασφαλεια εκανα και εκει.
Αν βγει ολικη για μια πετρα στην μπαταρια θα δεις τις ασφαλιστικες να ανεβαζουν κατακορυφα τα ασφαλιστρα. Εχει σημασια αν ειναι πανακριβα τα ανταλλακτικα.
-
Αν βγεις με πέτρα στα νεφρά θα πονέσει περισσότερο. Μα με τι μλκς ασχολειστε
Μιλήστε για κάτι ενδιαφερον. για αυτοκίνητα πχ αντι για ασφαλειες. Βαρέθηκα και μονο που διαβαζω
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν βγεις με πέτρα στα νεφρά θα πονέσει περισσότερο. Μα με τι μλκς ασχολειστε
Μιλήστε για κάτι ενδιαφερον. για αυτοκίνητα πχ αντι για ασφαλειες. Βαρέθηκα και μονο που διαβαζω
Δεν έχεις καταλάβει τόσο καιρό ότι πλέον τα ζητήματα που απασχολούν την αυτοκίνηση είναι καθαρά οικονομικά;;;
Η χαρά της οδήγησης έχει πέσει πολύ πολύ πίσω!!! -
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν βγεις με πέτρα στα νεφρά θα πονέσει περισσότερο. Μα με τι μλκς ασχολειστε
Μιλήστε για κάτι ενδιαφερον. για αυτοκίνητα πχ αντι για ασφαλειες. Βαρέθηκα και μονο που διαβαζω
Μεταξύ μας, έχεις ένα δίκιο, αλλά σου εύχομαι, να μην έχεις ποτέ κανένα θέμα, και πέσεις στην ανάγκη συνεργασίας με ασφάλεια, οπου θα ψηρίσουν το συμβόλαιο σου, και θα βρεθείς.... για αυτό, και ο σοφός λαός λέει, “Των φρονίμων τα παιδιά..."
-
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
θα βάλω κάτι πιο ενδιαφέρον
ΑΝΝΙΤΑ ΤΟ ΘΕΛΩ! ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ!
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν βγεις με πέτρα στα νεφρά θα πονέσει περισσότερο. Μα με τι μλκς ασχολειστε
Μιλήστε για κάτι ενδιαφερον. για αυτοκίνητα πχ αντι για ασφαλειες. Βαρέθηκα και μονο που διαβαζω
Μεταξύ μας, έχεις ένα δίκιο, αλλά σου εύχομαι, να μην έχεις ποτέ κανένα θέμα, και πέσεις στην ανάγκη συνεργασίας με ασφάλεια, οπου θα ψηρίσουν το συμβόλαιο σου, και θα βρεθείς.... για αυτό, και ο σοφός λαός λέει, “Των φρονίμων τα παιδιά..."
Δεν το υποτιμώ αλλα ανοίξτε ενα νήμα και μιλήστε εκει για αυτά τα σημαντικα μεν αλλα πολύ βαρετα των ασφαλειών
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
θα βάλω κάτι πιο ενδιαφέρον
ΑΝΝΙΤΑ ΤΟ ΘΕΛΩ! ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ!
ασχημο αλλα φτηνο και πολύ πολύ πρακτικο για μεσα στην πόλη
δεν νομιζω να το αγόραζα λόγω ασχήμιας αλλα είναι πολύ καλό
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν το υποτιμώ αλλα ανοίξτε ενα νήμα και μιλήστε εκει για αυτά τα σημαντικα μεν αλλα πολύ βαρετα των ασφαλειών
Εντάξει, το εστιάζουμε πιο πολύ στα ηλεκτρικά -παραδόξως ρώτησαν τον ασφαλιστή μου και μου ειπε οτι το καλύτερο πακέτο για ηλεκτρικά το έχει η Μινέτα, έχει και για καλώδιο φόρτισης, και για την μπαταρία, έχει πολύ πράγμα (αν και για ένα Tesla Y awd Που με ενδιαφέρει βγαινει 2.100 τον χρόνο-πανάκριβο, αλλά ενδιαφέρον συνολικά, δεν υπάρχει αντίστοιχο στην ελληνική αγορά)
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν το υποτιμώ αλλα ανοίξτε ενα νήμα και μιλήστε εκει για αυτά τα σημαντικα μεν αλλα πολύ βαρετα των ασφαλειών
Εντάξει, το εστιάζουμε πιο πολύ στα ηλεκτρικά -παραδόξως ρώτησαν τον ασφαλιστή μου και μου ειπε οτι το καλύτερο πακέτο για ηλεκτρικά το έχει η Μινέτα, έχει και για καλώδιο φόρτισης, και για την μπαταρία, έχει πολύ πράγμα (αν και για ένα Tesla Y awd Που με ενδιαφέρει βγαινει 2.100 τον χρόνο-πανάκριβο, αλλά ενδιαφέρον συνολικά, δεν υπάρχει αντίστοιχο στην ελληνική αγορά)
στην μινετα ασφαλισα το yudo. αλλα δεν γραφω περισσότερα γιαυτο εδώ. αν θελετε σε αλλο νημα ευχαρίστως. Εδω να βαλουμε κανα αυτοκίνητο ή να μιλήσουμε για τέτοια. βαριεμαι τις ασφαλειες
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν το υποτιμώ αλλα ανοίξτε ενα νήμα και μιλήστε εκει για αυτά τα σημαντικα μεν αλλα πολύ βαρετα των ασφαλειών
Εντάξει, το εστιάζουμε πιο πολύ στα ηλεκτρικά -παραδόξως ρώτησαν τον ασφαλιστή μου και μου ειπε οτι το καλύτερο πακέτο για ηλεκτρικά το έχει η Μινέτα, έχει και για καλώδιο φόρτισης, και για την μπαταρία, έχει πολύ πράγμα (αν και για ένα Tesla Y awd Που με ενδιαφέρει βγαινει 2.100 τον χρόνο-πανάκριβο, αλλά ενδιαφέρον συνολικά, δεν υπάρχει αντίστοιχο στην ελληνική αγορά)
τι εξυπναδα αυτη με το καλωδιο φορτισης; καπου το διαβασα και μου φανηκε τελειως αστειο. Ετσι και αλλιως 100-150 ευρω κανει και κλειδωνει πανω στο αμαξι οποτε δεν μπορουν να στο κλεψουν.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
τι εξυπναδα αυτη με το καλωδιο φορτισης; καπου το διαβασα και μου φανηκε τελειως αστειο. Ετσι και αλλιως 100-150 ευρω κανει και κλειδωνει πανω στο αμαξι οποτε δεν μπορουν να στο κλεψουν.
το δικό μου κάνει 360 ευρώ (γνήσιο Hyundai τριφασικό)
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
τι εξυπναδα αυτη με το καλωδιο φορτισης; καπου το διαβασα και μου φανηκε τελειως αστειο. Ετσι και αλλιως 100-150 ευρω κανει και κλειδωνει πανω στο αμαξι οποτε δεν μπορουν να στο κλεψουν.
το δικό μου κάνει 360 ευρώ (γνήσιο Hyundai τριφασικό)
πηρα μαζι με το αμαξι το 4μετρο (νομιζω) που εδινε η εταιρεια. Μετα αγορασα αυτο. 10 μετρα για να ειμαι πιο ανετος
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν το υποτιμώ αλλα ανοίξτε ενα νήμα και μιλήστε εκει για αυτά τα σημαντικα μεν αλλα πολύ βαρετα των ασφαλειών
Εντάξει, το εστιάζουμε πιο πολύ στα ηλεκτρικά -παραδόξως ρώτησαν τον ασφαλιστή μου και μου ειπε οτι το καλύτερο πακέτο για ηλεκτρικά το έχει η Μινέτα, έχει και για καλώδιο φόρτισης, και για την μπαταρία, έχει πολύ πράγμα (αν και για ένα Tesla Y awd Που με ενδιαφέρει βγαινει 2.100 τον χρόνο-πανάκριβο, αλλά ενδιαφέρον συνολικά, δεν υπάρχει αντίστοιχο στην ελληνική αγορά)
τι εξυπναδα αυτη με το καλωδιο φορτισης; καπου το διαβασα και μου φανηκε τελειως αστειο. Ετσι και αλλιως 100-150 ευρω κανει και κλειδωνει πανω στο αμαξι οποτε δεν μπορουν να στο κλεψουν.
καποιοι Ρωμαιοι (οχι ακριβως αλλα you get the point) είναι ικανοι να κοψουν καλωδια ΜΕ ΡΕΥΜΑ για να τα πουλήσουν για χαλκό
η να μην μπορεσουν να κλέψουν αλλα να κάνουν ζημια προσπαθώντας
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
καποιοι Ρωμαιοι (οχι ακριβως αλλα you get the point) είναι ικανοι να κοψουν καλωδια ΜΕ ΡΕΥΜΑ για να τα πουλήσουν για χαλκό
ισχύει, και εχουν αναφερθεί στο εξωτερικό ειδικά πολλές δολιοφθορές με καλώδια, μην το υποτιμάτε (τα γνήσια δεν ειναι φθηνα)
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης