-
Κατάντια...
Παλιότερα η σύγκριση γινόταν με τα VW,
Στην εποχή Στελαντις,
Τα συγκριτικά γίνονται με Dacia
Σάλτσα δεν βάζω, δεν άντεξα να το δω
Youtube Video -
Απλά....Α Σ Χ Η Μ Ο.
-
Η αγορά είναι ο υπέρτατος κριτής.
Και η βαγκ πάει για κλείσιμο και ελπίζει να σωθεί από την παραπαίουσα Γερμανία.
Ενώ η Ντατσια σκίζει σε πωλήσεις και σε βάρος της Ρενώ.
Η Στελλαντις ελπίζει σε εισπράξεις από Φίατ Όπελ και Σιτροέν για να στηρίξει τις ακριβότερες μάρκες.
-
Πολλές φορές γίνεται αναφορά για αίσθηση μικρού αυτοκινήτου. Επίσης, ο Τομας μιλά για στριμωγμένα πόδια. Το χειρότερο είναι η ύπαρξη δοκαριού (γαλλική εργονομία) πάνω από το κεφάλι του οδηγού που ουσιαστικά καταργεί την ευρυχωρία του headroom. Μετά από όλα αυτά, για ψηλούς δεν φαίνεται να κάνει.
Ένα φτηνό αμάξι, το μόνο που αξίζει για μένα είναι ο κινητήρας, αν τελικά βγει αξιόπιστος. -
Φαίνεται αρκετά φτηνιάρικο , από όπου μπορούσαν έκοψαν. Το πορτμπαγκάζ στο άνοιξε κλείσε κάνει σαν κουτάκι κονσέρβας.
Παραδόξως μου άρεσε το πράσινο άσπρο σε συνδυασμό με τις άσπρες σιδερένιες ζάντες.
Εμφανισιακά πάντως είναι επιπέδου duster προηγούμενης γενιάς. Το νέο duster δίπλα του φαντάζει διαστημόπλοιο.
Αν βγει καλός ο συνδυασμός κινητήρα 136 κιβωτίου θα πρόκειται για μια τίμια επιλογή, την οποία δε τη λες και ιδιαίτερα φθηνή. -
@jamesd said in OPEL FRONTERA 2024:
Πολλές φορές γίνεται αναφορά για αίσθηση μικρού αυτοκινήτου. Επίσης, ο Τομας μιλά για στριμωγμένα πόδια. Το χειρότερο είναι η ύπαρξη δοκαριού (γαλλική εργονομία) πάνω από το κεφάλι του οδηγού που ουσιαστικά καταργεί την ευρυχωρία του headroom. Μετά από όλα αυτά, για ψηλούς δεν φαίνεται να κάνει.
Ένα φτηνό αμάξι, το μόνο που αξίζει για μένα είναι ο κινητήρας, αν τελικά βγει αξιόπιστος.Εγώ του ρίχνω 5 πόντους και 30 κιλά του Τόμας και η αίσθηση μου είναι διαφορετική.
Ο Τόμας είναι Γερμανός και έχουν μάθει να οδηγούν με πόδια τεντωμένα. Αντίθετα εγώ οδηγώ με λυγισμένα γόνατα και μάλιστα ανοικτά σαν να είμαι σε πολυθρόνα και το κάθισμα τέρμα κάτω. Με αυτό τον τρόπο βγάζω τώρα 3ωρο ταξίδι, παλιά έβγαζα χαλαρά 6-7 ώρες χωρίς στάση.
Το αυτοκίνητο είναι στενότερο σε σχέση με το ντάτσια γιατί πατάει σε πάτωμα της Β κατηγορίας και όχι της επόμενης που είναι το Ντάτσια.
Αλλά δεν είναι στενότερο από το Κορόλα Κρος. Είναι στενότερο από το νέο 3008 και Γκράντλαντ που έχουν μεγαλώσει.
Οπότε για τον Τόμας ίσως δεν κάνει, για ψηλούς κάνει και ψηλότερους από αυτόν, που άλλωστε αφού είναι κάτω από 1,90 δεν είναι ψηλός.
@georgemit said in OPEL FRONTERA 2024:
Φαίνεται αρκετά φτηνιάρικο , από όπου μπορούσαν έκοψαν. Το πορτμπαγκάζ στο άνοιξε κλείσε κάνει σαν κουτάκι κονσέρβας.
Παραδόξως μου άρεσε το πράσινο άσπρο σε συνδυασμό με τις άσπρες σιδερένιες ζάντες.
Εμφανισιακά πάντως είναι επιπέδου duster προηγούμενης γενιάς. Το νέο duster δίπλα του φαντάζει διαστημόπλοιο.
Αν βγει καλός ο συνδυασμός κινητήρα 136 κιβωτίου θα πρόκειται για μια τίμια επιλογή, την οποία δε τη λες και ιδιαίτερα φθηνή.Επειδή τον είδα και κοίταξα και το ντάστερ, δεν είδα το διαστημόπλοιο.
Ειδικά το ταμπλό μπροστά στον συνοδηγό πάσχει υπερβολικά.
Δεν δείχνει πιο πλούσιο, άλλωστε και ο Τόμας δεν είπε ότι είναι καλύτερο το Ντάστερ, ούτε βέβαια είναι φτηνότερο.
Σε τιμή αντικειμενικά όντως είναι μία φτηνή επιλογή που όμως δεν της λείπουν πράγματα.
Γενικά για το δίδυμο Αιρκρος - Φροντέρα, εγώ θα έβλεπα σαν βασική έκδοση το αιρκρος με το χειροκίνητο στην μεσαία σε άσπρο με μαύρη οροφή ή σε πράσινο με μαύρη οροφή στα 21800 και 22300 αντίστοιχα.
Μετά πάμε στον υβριδικό με τα 136 άλογα όπου οι παραπάνω επιλογές πάνε στα 24800 και 25300, ενώ το Φροντέρα στην μεσαία μαζί με ένα πακετάκι νάβι πάει στα 25500 με το βασικό χρώμα.
Στην πλούσια έκδοση το Φροντέρα ξεφεύγει στα 29 - 30000, ενώ το αιρκρος στα 26900/27400 είναι μια χαρά και με πλούσιο εξοπλισμό.
Θεωρώ ότι η αγορά θα πάρει αρκετά χειροκίνητα, γιατί η διαφορά των 3000 για αυτόματο και υβριδικό, αλλά και 36 άλογα παραπάνω, είναι σημαντική σε αυτά τα λεφτά, ενώ αντίθετα αυτή των 2000 στα υβριδικά, νομίζω ότι όλοι θα την έδιναν.
-
@criuser said in OPEL FRONTERA 2024:
εγώ οδηγώ με λυγισμένα γόνατα και μάλιστα ανοικτά
Να σε δω να κάνεις μύτη-τακούνι έτσι...
-
Το διαστημόπλοιο πήγαινε στην εξωτερική εμφάνιση.
-
@realzeus said in OPEL FRONTERA 2024:
@criuser said in OPEL FRONTERA 2024:
εγώ οδηγώ με λυγισμένα γόνατα και μάλιστα ανοικτά
Να σε δω να κάνεις μύτη-τακούνι έτσι...
Μπορεί να κάνει σπαγγάτο όμως και dead lifts!
-
@criuser said in OPEL FRONTERA 2024:
Το αυτοκίνητο είναι στενότερο σε σχέση με το ντάτσια γιατί πατάει σε πάτωμα της Β κατηγορίας και όχι της επόμενης που είναι το Ντάτσια.
Και το Duster σε πλατφόρμα Β κατηγορίας πατάει, στην CMF-B. Και είναι πιο ευρύχωρο απ' το frontera
-
@criuser said in OPEL FRONTERA 2024:
@jamesd said in OPEL FRONTERA 2024:
Πολλές φορές γίνεται αναφορά για αίσθηση μικρού αυτοκινήτου. Επίσης, ο Τομας μιλά για στριμωγμένα πόδια. Το χειρότερο είναι η ύπαρξη δοκαριού (γαλλική εργονομία) πάνω από το κεφάλι του οδηγού που ουσιαστικά καταργεί την ευρυχωρία του headroom. Μετά από όλα αυτά, για ψηλούς δεν φαίνεται να κάνει.
Ένα φτηνό αμάξι, το μόνο που αξίζει για μένα είναι ο κινητήρας, αν τελικά βγει αξιόπιστος.Εγώ του ρίχνω 5 πόντους και 30 κιλά του Τόμας και η αίσθηση μου είναι διαφορετική.
Ο Τόμας είναι Γερμανός και έχουν μάθει να οδηγούν με πόδια τεντωμένα. Αντίθετα εγώ οδηγώ με λυγισμένα γόνατα και μάλιστα ανοικτά σαν να είμαι σε πολυθρόνα και το κάθισμα τέρμα κάτω. Με αυτό τον τρόπο βγάζω τώρα 3ωρο ταξίδι, παλιά έβγαζα χαλαρά 6-7 ώρες χωρίς στάση.
Το αυτοκίνητο είναι στενότερο σε σχέση με το ντάτσια γιατί πατάει σε πάτωμα της Β κατηγορίας και όχι της επόμενης που είναι το Ντάτσια.
Αλλά δεν είναι στενότερο από το Κορόλα Κρος. Είναι στενότερο από το νέο 3008 και Γκράντλαντ που έχουν μεγαλώσει.
Οπότε για τον Τόμας ίσως δεν κάνει, για ψηλούς κάνει και ψηλότερους από αυτόν, που άλλωστε αφού είναι κάτω από 1,90 δεν είναι ψηλός.
Για να τα λέμε όμως όπως πρέπει, εσύ βολεύεσαι με γωνία μηρού-καλαμιού 90 μοίρες, εγώ βολεύομαι με 110. Είναι σχετικό όμως με τον κάθε οδηγό αυτό; όχι. Οι μελέτες μιλάνε για 120-135 μοίρες για να μην συμπιέζονται τα αγγεία στο πίσω μέρος του γόνατου, για καλύτερο έλεγχο των πεντάλ και για περισσότερη άνεση. Επίσης, οι 135 μοίρες γίνονται 90, οι 90 όμως με τέρμα πίσω το κάθισμα δεν γίνονται 135.
Καταλήγοντας, πολύ καλό που σε βολεύει εσένα ωστόσο από ότι διαβάζω η θέση αυτή δεν είναι εργονομική. Άρα καλό για εσένα, κακό γενικά για ψηλούς.
Πέρα από αυτο, δοκάρι στην οροφή; Μεζονέτα είναι; Τα βλέπω και γελάω…
-
@realzeus said in OPEL FRONTERA 2024:
@criuser said in OPEL FRONTERA 2024:
εγώ οδηγώ με λυγισμένα γόνατα και μάλιστα ανοικτά
Να σε δω να κάνεις μύτη-τακούνι έτσι...
47 νούμερο παπούτσι φοράω
-
@jorge_greek said in OPEL FRONTERA 2024:
@criuser said in OPEL FRONTERA 2024:
Το αυτοκίνητο είναι στενότερο σε σχέση με το ντάτσια γιατί πατάει σε πάτωμα της Β κατηγορίας και όχι της επόμενης που είναι το Ντάτσια.
Και το Duster σε πλατφόρμα Β κατηγορίας πατάει, στην CMF-B. Και είναι πιο ευρύχωρο απ' το frontera
Και το σαντερο που πατάει ;
-
@jamesd said in OPEL FRONTERA 2024:
@criuser said in OPEL FRONTERA 2024:
@jamesd said in OPEL FRONTERA 2024:
Πολλές φορές γίνεται αναφορά για αίσθηση μικρού αυτοκινήτου. Επίσης, ο Τομας μιλά για στριμωγμένα πόδια. Το χειρότερο είναι η ύπαρξη δοκαριού (γαλλική εργονομία) πάνω από το κεφάλι του οδηγού που ουσιαστικά καταργεί την ευρυχωρία του headroom. Μετά από όλα αυτά, για ψηλούς δεν φαίνεται να κάνει.
Ένα φτηνό αμάξι, το μόνο που αξίζει για μένα είναι ο κινητήρας, αν τελικά βγει αξιόπιστος.Εγώ του ρίχνω 5 πόντους και 30 κιλά του Τόμας και η αίσθηση μου είναι διαφορετική.
Ο Τόμας είναι Γερμανός και έχουν μάθει να οδηγούν με πόδια τεντωμένα. Αντίθετα εγώ οδηγώ με λυγισμένα γόνατα και μάλιστα ανοικτά σαν να είμαι σε πολυθρόνα και το κάθισμα τέρμα κάτω. Με αυτό τον τρόπο βγάζω τώρα 3ωρο ταξίδι, παλιά έβγαζα χαλαρά 6-7 ώρες χωρίς στάση.
Το αυτοκίνητο είναι στενότερο σε σχέση με το ντάτσια γιατί πατάει σε πάτωμα της Β κατηγορίας και όχι της επόμενης που είναι το Ντάτσια.
Αλλά δεν είναι στενότερο από το Κορόλα Κρος. Είναι στενότερο από το νέο 3008 και Γκράντλαντ που έχουν μεγαλώσει.
Οπότε για τον Τόμας ίσως δεν κάνει, για ψηλούς κάνει και ψηλότερους από αυτόν, που άλλωστε αφού είναι κάτω από 1,90 δεν είναι ψηλός.
Για να τα λέμε όμως όπως πρέπει, εσύ βολεύεσαι με γωνία μηρού-καλαμιού 90 μοίρες, εγώ βολεύομαι με 110. Είναι σχετικό όμως με τον κάθε οδηγό αυτό; όχι. Οι μελέτες μιλάνε για 120-135 μοίρες για να μην συμπιέζονται τα αγγεία στο πίσω μέρος του γόνατου, για καλύτερο έλεγχο των πεντάλ και για περισσότερη άνεση. Επίσης, οι 135 μοίρες γίνονται 90, οι 90 όμως με τέρμα πίσω το κάθισμα δεν γίνονται 135.
Καταλήγοντας, πολύ καλό που σε βολεύει εσένα ωστόσο από ότι διαβάζω η θέση αυτή δεν είναι εργονομική. Άρα καλό για εσένα, κακό γενικά για ψηλούς.
Πέρα από αυτο, δοκάρι στην οροφή; Μεζονέτα είναι; Τα βλέπω και γελάω…
90 μοίρες είναι κάθετα τα πόδια.
Κάπου στις 120 κάθομαι.Πας στις 140 με 150 για να απλώσεις πόδια όπως στα χατς και τα σενταν.
-
@criuser said in OPEL FRONTERA 2024:
Και το σαντερο που πατάει ;
Στην ίδια πλατφόρμα. Όλη η γκάμα της dacia (sandero, logan, jogger, duster, νέο bigster) -εκτός απ' το ηλεκτρικό Spring- είναι η ίδια πλατφόρμα.
-
Διαστάσεις εξωτερικού πλάτους πάντως παίζουν στον πόντο.
Πέρα από τις τιμές που ανέφερα, για να βολευτούν αυτοί που οδηγούν με τεντωμένα πόδια, βγήκε μία καλή έκδοση του 2008, στα 26000 με τα 136 άλογα.
Προσωπικά δεν χωράω άνετα στο 2008. Κυρίως στο να μπω και να βγώ. Οπως και ο γιός, ίδιου ύψους αλλά 15-20 κιλά πιο αδύνατος, για αυτό άλλωστε απορρίφθηκε το 2008 και πήγαμε στο 3008 πριν 2 χρόνια.
-
@criuser said in OPEL FRONTERA 2024:
@jorge_greek said in OPEL FRONTERA 2024:
@criuser said in OPEL FRONTERA 2024:
Το αυτοκίνητο είναι στενότερο σε σχέση με το ντάτσια γιατί πατάει σε πάτωμα της Β κατηγορίας και όχι της επόμενης που είναι το Ντάτσια.
Και το Duster σε πλατφόρμα Β κατηγορίας πατάει, στην CMF-B. Και είναι πιο ευρύχωρο απ' το frontera
Και το σαντερο που πατάει ;
Μια πλατφόρμα σε δύο εκδόσεις, ακριβά και φθηνά
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Renault–Nissan_Common_Module_Family#CMF-B
OPEL FRONTERA 2024