-
@lap said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
@lap said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
@lap said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
@nmsm2 said in Ford Puma 2019:
ΟΛΑ με καλή συντηρηση πλην κάποιων εξαιρεσαιων βγαζουν πολλα χλμ
Διαφωνώ, vag, psa και ακόμη και με εξαιρετική φροντίδα και συντήρηση για να το διατηρήσεις πάνω από 100.000χλμ πρέπει να πληρώνεις χιλιάρικα για επισκευές.
Kάποια αυτοκίνητα είχαν παροιμιώδη αντοχή, οπότε λογικά ήταν θέμα ποιότητας κατασκευής κινητήρα.Για αυτό ακριβώς τον λόγο έγραψα οτι ναι μεν με σωστή συντηρηση ολα βγαζουν αλλα το κόστος για σωστή συντηρηση δεν είναι το ίδιο σε ολα + οτι το κοστος καυσιμου είναι αυξημενο οσο παλιοτερο είναι το όχημα. Ουσιαστικά δεν διαφωνούμε σε κάτι
Γιαυτο εγώ δεν είμαι υπερ του να έχεις πολλα χρόνια αυτοκίνητο.
Το πουλάω όσο πιάνει καλή τιμή και είναι μεσα στην εγγυηση ώστε να μην εχω εκτακτα έξοδα και πληρώνω την διαφορά του καινούργιου ή του ελαφρως μεταχειρισμένου
Μεχρι τώρα παντα χαμενος εβγαινες ετσι άλλα τουλάχιστον ειχες καλό αμαξι χωρις εκτακτα εξοδα από ζημιες έτσι. Τωρα με τα ηλεκτρικα αλλαζει λίγο αυτό ή ακόμα και τα υβριδικα οπως περιπου τα λέει ο @lap χωρις να συμφωνω και 100%.
Το παραπάνω επειδη δεν είχα χρηματα να το κάνω παλια σε αυτοκίνητα , το έκανα σε μηχανές μεχρι το ατυχημα μου. Τωρα απλά το εφαρμόζω στα αυτοκίνητα
Ιδιαίτερα εάν συγκρίνεις ένα θερμικό που καίει 10 λιτρα στην πόλη και ένα ηλεκτρικό των 20Κ με 14,5 kWh κατανάλωση η απόσβεση του έξτρα κόστους του ηλεκτρικού για τις δόσεις του θα έρθει στα 65-70Κ χλμ. Υπολογίζω 1000 ευρώ/ έτος ως έξοδα συντήρησης και βλάβες μαζί με τα τέλη κυκλοφορίας για το θερμικό.
Μετά από εκεί είσαι κερδισμένος χωρίς να υπολογίσουμε και την υπολειμματική αξία του νέου όπου σου δίνει πίσω κάτι σοβαρό σε ρευστό.
Έτσι ναι αγοράζεις κάτι καινούργιο
Ο σημαντικότερος λόγος που δεν συμφωνω 100% με αυτά που γράφεις ειναι οτι εγώ το αυτοκίνητο το βλέπω και ως διασκέδαση με αποτέλεσμα να είμαι και πρόθυμος να χάσω και καποια χρήματα αλλα δεν θελω να ειναι τεραστια η χασούρα. Δηλαδή δεν το βλέπω μονο από οικονομικής απόψης. Δηλαδη οσο και οικονομικα και να μου έρχεται ενα toyota , δεν θα την αγοράσω την παππουδιερα τι να κάνουμε έχω κολλήματα χαχαχαχαχαχαχαχ
Την αγόρασες και σε ηλεκτρικό και γιαλαντζί
χαχαχαχαχα
ασε ρε! Το Yudo μου είναι κινέζικο δεν εχει σχέση με toyota οτι και να λες
Το yudo είναι ένα fl του Great Wall c10 το οποίο....
At the end of the 2000s Great Wall plunges fully dedicated into the passenger car market again. However, Great Wall’s R&D capability is not up to strength yet, so the line of cars again resemble models from international manufacturers. In a short time Great Wall introduces the Peri (Fiat Panda lookalike), the Florid (Scion xA), the Coolbear (Scion xB), Voleex C10 (Toyota Yaris), Voleex C30 (Toyota Vios), the Voleex C50 (Honda Civic) and the Cowry (Toyota Noah, later renamed Voleex V80) on the market. So the line covers the entire compact and sub-compact segment.
https://carnewschina.com/2021/09/19/the-big-read-story-of-great-wall-motor-part-1/
Και Toyota, και γιαλαντζί
αντε να είναι 5% toyota στο DNA του, ουτε εξαρτηματα toyota εχει ούτε τιποτα. Απλά βασιστηκε στο great wall αλλα το οποίο το άλλαξαν τελειως και αυτό. Τιποτα δεν εχει σου λέω. Σου αφηνω χαριστικά το 5%
-
50% τουλάχιστον, κλόπυ παστε από πάτωμα και αμάξωμα του Yaris.
-
@lap said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
@nmsm2 said in Ford Puma 2019:
ΟΛΑ με καλή συντηρηση πλην κάποιων εξαιρεσαιων βγαζουν πολλα χλμ
Διαφωνώ, vag, psa και ακόμη και με εξαιρετική φροντίδα και συντήρηση για να το διατηρήσεις πάνω από 100.000χλμ πρέπει να πληρώνεις χιλιάρικα για επισκευές.
Kάποια αυτοκίνητα είχαν παροιμιώδη αντοχή, οπότε λογικά ήταν θέμα ποιότητας κατασκευής κινητήρα.Για αυτό ακριβώς τον λόγο έγραψα οτι ναι μεν με σωστή συντηρηση ολα βγαζουν αλλα το κόστος για σωστή συντηρηση δεν είναι το ίδιο σε ολα + οτι το κοστος καυσιμου είναι αυξημενο οσο παλιοτερο είναι το όχημα. Ουσιαστικά δεν διαφωνούμε σε κάτι
Γιαυτο εγώ δεν είμαι υπερ του να έχεις πολλα χρόνια αυτοκίνητο.
Το πουλάω όσο πιάνει καλή τιμή και είναι μεσα στην εγγυηση ώστε να μην εχω εκτακτα έξοδα και πληρώνω την διαφορά του καινούργιου ή του ελαφρως μεταχειρισμένου
Μεχρι τώρα παντα χαμενος εβγαινες ετσι άλλα τουλάχιστον ειχες καλό αμαξι χωρις εκτακτα εξοδα από ζημιες έτσι. Τωρα με τα ηλεκτρικα αλλαζει λίγο αυτό ή ακόμα και τα υβριδικα οπως περιπου τα λέει ο @lap χωρις να συμφωνω και 100%.
Το παραπάνω επειδη δεν είχα χρηματα να το κάνω παλια σε αυτοκίνητα , το έκανα σε μηχανές μεχρι το ατυχημα μου. Τωρα απλά το εφαρμόζω στα αυτοκίνητα
Ιδιαίτερα εάν συγκρίνεις ένα θερμικό που καίει 10 λιτρα στην πόλη και ένα ηλεκτρικό των 20Κ με 14,5 kWh κατανάλωση η απόσβεση του έξτρα κόστους του ηλεκτρικού για τις δόσεις του θα έρθει στα 65-70Κ χλμ. Υπολογίζω 1000 ευρώ/ έτος ως έξοδα συντήρησης και βλάβες μαζί με τα τέλη κυκλοφορίας για το θερμικό.
Μετά από εκεί είσαι κερδισμένος χωρίς να υπολογίσουμε και την υπολειμματική αξία του νέου όπου σου δίνει πίσω κάτι σοβαρό σε ρευστό.
Έτσι ναι αγοράζεις κάτι καινούργιο
Δλδ εγώ δεν θα κάνω απόσβεση ποτέ
Στους 11 μήνες έχω 7000χλμ
Μέση κατανάλωση 8.1 -
Ο θείος μου -που έχει το αυτοκίνητο σαν κάρο,γενικά δεν πολυασχολείται- έχει ένα γαλάζιο Mitsu Lancer από το 1991..
Δεν ξέρω πόσα χλμ. έχει (θα τον ρωτήσω, 6ψήφια είναι μεν,αλλά όχι πάντως πάρα πολλά για την ηλικία του),ούτε που το πάει για service, όμως για 33 στα 34 ετών αμάξι δεν τον έχει αφήσει στο δρόμο ποτέ... -
@panormus772 said in Ford Puma 2019:
Ο θείος μου -που έχει το αυτοκίνητο σαν κάρο,γενικά δεν πολυασχολείται- έχει ένα γαλάζιο Mitsu Lancer από το 1991..
Δεν ξέρω πόσα χλμ. έχει (θα τον ρωτήσω, 6ψήφια είναι μεν,αλλά όχι πάντως πάρα πολλά για την ηλικία του),ούτε που το πάει για service, όμως για 33 στα 34 ετών αμάξι δεν τον έχει αφήσει στο δρόμο ποτέ...Νομιζω οτι το συγκεκριμενο μοντελο ειναι αλεξισφαιρο, καποια στιγμη μου ειχε ερθει ενα ταξι τετοιο με 1.200.000 χιλιομετρα και ηταν αριστο στα παντα, ουτε λαδι εκαιγε, ουτε τιποτα, βενζινη με αεριο.
-
365.000 χλμ έχω εγώ με το 1.8 του 2010.Ουτε δίσκοπλατο,θα πεθάνω εγώ και αυτό θα δουλεύει!
-
Το συγκεκριμένο είναι εξαιρετικό αλλά, εάν σου χαλάσει ο μηχανισμός του χειροκίνητου κιβωτίου. Την πάτησες. Δεν υπάρχει ανταλλακτικό πουθενά στον κόσμο. Στο fl τον άλλαξε οπότε για τα pre fl. δεν υπάρχει τίποτα.
-
@lap said in Ford Puma 2019:
Κόστος ευκαιρίας λέγεται. Εφόσον το παλαιό αυτοκίνητο εξυπηρετεί, έστω και με μπαλώματα, και εξακολουθεί να σου επιφέρει μια ρευστότητα καθώς σου προσφέρει την ίδια χρησιμότητα συγκριτικά με οτιδήποτε παλαιοτερο, χωρίς την δαπάνη ενός νέου οχήματος, τότε δεν αξίζει το νέο.
Ο μόνος λόγος να αλλάξεις όχημα είναι να μειώσεις το λειτουργικό κόστος, δηλαδή να αυξήσεις την ρευστότητα σου. Οπότε για αυτό όλοι καταλήγουν στα Toyota, διότι αυτήν την εποχή είναι η μοναδική αγορά που μπορεί να ισοσκελίσει αλλά και να υπερκεράσει την διατήρηση ενός παλαιού οχήματος συνυπολογίζοντας την λογιστική υπολειμματική αξία του οχήματος. Δηλαδή ανά πάσα στιγμή το πουλάς και παίρνεις πίσω ρευστό.
Σαφέστατα το ίδιο συμβαίνει και με τα ηλεκτρικά
Εάν όμως το καθημερινό κόστος λειτουργίας του νέου οχήματος είναι το ίδιο με το προηγούμενο τότε απλά είναι ενα έξοδο, μια δαπάνη για την πάρτη σου που δεν έχει κάποια λογική αλλά κυρίως συναίσθημα.
Το να θέλει κάποιος να ταξιδεύει και να μεταφέρει την οικογένεια του με μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση?
-
Σαφέστατα και ναι. Απλώς φεύγουμε από το οικονομικό πρισμα της σύγκρισης και πάμε στο ποιοτικό όπως η άνεση, ασφάλεια κτλ
-
[mod] επιστροφή εντός θέματος παρακαλω.
-
@lap said in Ford Puma 2019:
50% τουλάχιστον, κλόπυ παστε από πάτωμα και αμάξωμα του Yaris.
Δεν ισχύει. Δεν είναι το ίδιο αλλα εντελως τροποποιημένο 2φορες μάλιστα. Και οτιδηπωτε αλλο εχει πάνω , παλι εντελως διαφορετικο. 5% και πολύ λέω
-
@gtsartsal said in Ford Puma 2019:
@lap said in Ford Puma 2019:
Κόστος ευκαιρίας λέγεται. Εφόσον το παλαιό αυτοκίνητο εξυπηρετεί, έστω και με μπαλώματα, και εξακολουθεί να σου επιφέρει μια ρευστότητα καθώς σου προσφέρει την ίδια χρησιμότητα συγκριτικά με οτιδήποτε παλαιοτερο, χωρίς την δαπάνη ενός νέου οχήματος, τότε δεν αξίζει το νέο.
Ο μόνος λόγος να αλλάξεις όχημα είναι να μειώσεις το λειτουργικό κόστος, δηλαδή να αυξήσεις την ρευστότητα σου. Οπότε για αυτό όλοι καταλήγουν στα Toyota, διότι αυτήν την εποχή είναι η μοναδική αγορά που μπορεί να ισοσκελίσει αλλά και να υπερκεράσει την διατήρηση ενός παλαιού οχήματος συνυπολογίζοντας την λογιστική υπολειμματική αξία του οχήματος. Δηλαδή ανά πάσα στιγμή το πουλάς και παίρνεις πίσω ρευστό.
Σαφέστατα το ίδιο συμβαίνει και με τα ηλεκτρικά
Εάν όμως το καθημερινό κόστος λειτουργίας του νέου οχήματος είναι το ίδιο με το προηγούμενο τότε απλά είναι ενα έξοδο, μια δαπάνη για την πάρτη σου που δεν έχει κάποια λογική αλλά κυρίως συναίσθημα.
Το να θέλει κάποιος να ταξιδεύει και να μεταφέρει την οικογένεια του με μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση?
Σαφεστατα. Απλα λέγαμε για το οικονομικο κομματι
-
Εγω συμφωνω μονο με φιλο lap εκτος απο ενα.
Πως τα ηλεκτρικα εχουν μεταπωλητικη αξια.
Ελαχιστοι θα αγορασουν μτχ ηλεκτρικο. -
@alex-mix said in Ford Puma 2019:
Εγω συμφωνω μονο με φιλο lap εκτος απο ενα.
Πως τα ηλεκτρικα εχουν μεταπωλητικη αξια.
Ελαχιστοι θα αγορασουν μτχ ηλεκτρικο.αυτό ισχύει ΤΩΡΑ που μιλάμε. Ειναι ολοι επιφυλακτικοί στα ηλεκτρικα γενικά. Κάθε καινούργιο αντιμετωπίζεται με καχυποψία. ποσο μάλλον που τα υπαρχοντα μεταχειρισμένα ηλεκτρικα είναι ως επιτο πλήστον με παλιες κακες μπαταρίες που έχουν χάσει την απόδοση τους σε πολύ μεγάλο βαθμό και είχαν και μικρη αυτονομία εξ αρχής και χωρις να χασουν και ποσοστό
δεν θα ισχύουν ολα τα παραπάνω στο κοντινό μέλλον. Και οι ανθρωποι θα έχουν εγκλιματιστει και οι νεες μπαταριες στο μέλλον δεν θα έχουν χασει τοσο την απόδοση τους όπως τα πρώτης γενιας ηλεκτρικά.
-
@cirus said in Ford Puma 2019:
αυτό ισχύει ΤΩΡΑ που μιλάμε. Ειναι ολοι επιφυλακτικοί στα ηλεκτρικα γενικά. Κάθε καινούργιο αντιμετωπίζεται με καχυποψία. ποσο μάλλον που τα υπαρχοντα μεταχειρισμένα ηλεκτρικα είναι ως επιτο πλήστον με παλιες κακες μπαταρίες που έχουν χάσει την απόδοση τους σε πολύ μεγάλο βαθμό και είχαν και μικρη αυτονομία εξ αρχής και χωρις να χασουν και ποσοστό
δεν θα ισχύουν ολα τα παραπάνω στο κοντινό μέλλον. Και οι ανθρωποι θα έχουν εγκλιματιστει και οι νεες μπαταριες στο μέλλον δεν θα έχουν χασει τοσο την απόδοση τους όπως τα πρώτης γενιας ηλεκτρικά.
Παντως εγω που μιλουσα με πυροσβεστη που πηγαν σε μεγαλο αντιπροσωπο μεγαλης αυτοκινητοβιομηχανιας για να εκπαιδευση σε ηλεκτρικα ,ο ιδιος τους ειπε πως τα ηλεκτρικα φουσκα ειναι.Δεν το λεω για να μειωσω κανεναν που αγορασε μην παρεξηγηθω,μεταφερω απλα τα λογια του.
-
@alex-mix said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
αυτό ισχύει ΤΩΡΑ που μιλάμε. Ειναι ολοι επιφυλακτικοί στα ηλεκτρικα γενικά. Κάθε καινούργιο αντιμετωπίζεται με καχυποψία. ποσο μάλλον που τα υπαρχοντα μεταχειρισμένα ηλεκτρικα είναι ως επιτο πλήστον με παλιες κακες μπαταρίες που έχουν χάσει την απόδοση τους σε πολύ μεγάλο βαθμό και είχαν και μικρη αυτονομία εξ αρχής και χωρις να χασουν και ποσοστό
δεν θα ισχύουν ολα τα παραπάνω στο κοντινό μέλλον. Και οι ανθρωποι θα έχουν εγκλιματιστει και οι νεες μπαταριες στο μέλλον δεν θα έχουν χασει τοσο την απόδοση τους όπως τα πρώτης γενιας ηλεκτρικά.
Παντως εγω που μιλουσα με πυροσβεστη που πηγαν σε μεγαλο αντιπροσωπο μεγαλης αυτοκινητοβιομηχανιας για να εκπαιδευση σε ηλεκτρικα ,ο ιδιος τους ειπε πως τα ηλεκτρικα φουσκα ειναι.Δεν το λεω για να μειωσω κανεναν που αγορασε μην παρεξηγηθω,μεταφερω απλα τα λογια του.
ΧΑΧΧΑΧΑΑΧΧΑΑΧΑΧ καλα ναι οκ
και τα υβριδικα οταν ήρθαν φουσκα ήταν
και κάθε τι καινούργιο που ξενίζει και φυσιολογικό είναι να θελει χρόνο για να πουλήσει φούσκα είναι τους απαντάω
και πριν 140 χρόνια αυτοί με τα κάρα με άλογα για τα αυτοκίνητα φουσκα ή μόδα θα έλεγαν για τα αυτοκίνητα αν ήξεραν τι σημαινει φούσκα
και οι πρωτοι υπολογιτες με κοροιδια αντιμετωπίστηκαν και τα πρώτα κινητά τηλέφωνα και οτιδηπωτε νεο τα ίδια!!!
-
@cirus said in Ford Puma 2019:
@alex-mix said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
αυτό ισχύει ΤΩΡΑ που μιλάμε. Ειναι ολοι επιφυλακτικοί στα ηλεκτρικα γενικά. Κάθε καινούργιο αντιμετωπίζεται με καχυποψία. ποσο μάλλον που τα υπαρχοντα μεταχειρισμένα ηλεκτρικα είναι ως επιτο πλήστον με παλιες κακες μπαταρίες που έχουν χάσει την απόδοση τους σε πολύ μεγάλο βαθμό και είχαν και μικρη αυτονομία εξ αρχής και χωρις να χασουν και ποσοστό
δεν θα ισχύουν ολα τα παραπάνω στο κοντινό μέλλον. Και οι ανθρωποι θα έχουν εγκλιματιστει και οι νεες μπαταριες στο μέλλον δεν θα έχουν χασει τοσο την απόδοση τους όπως τα πρώτης γενιας ηλεκτρικά.
Παντως εγω που μιλουσα με πυροσβεστη που πηγαν σε μεγαλο αντιπροσωπο μεγαλης αυτοκινητοβιομηχανιας για να εκπαιδευση σε ηλεκτρικα ,ο ιδιος τους ειπε πως τα ηλεκτρικα φουσκα ειναι.Δεν το λεω για να μειωσω κανεναν που αγορασε μην παρεξηγηθω,μεταφερω απλα τα λογια του.
ΧΑΧΧΑΧΑΑΧΧΑΑΧΑΧ καλα ναι οκ
και τα υβριδικα οταν ήρθαν φουσκα ήταν
και κάθε τι καινούργιο που ξενίζει και φυσιολογικό είναι να θελει χρόνο για να πουλήσει φούσκα είναι τους απαντάω
και πριν 140 χρόνια αυτοί με τα κάρα με άλογα για τα αυτοκίνητα φουσκα ή μόδα θα έλεγαν για τα αυτοκίνητα αν ήξεραν τι σημαινει φούσκα
και οι πρωτοι υπολογιτες με κοροιδια αντιμετωπίστηκαν και τα πρώτα κινητά τηλέφωνα και οτιδηπωτε νεο τα ίδια!!!
Και οτι θα περασεις απο Αρτα φουσκα ηταν.
Και πως θα γνωρισω τον @Lap απο κοντα φουσκα ειναι .
Και πως δεν θα ξανακανω παραγγελια-ακυρωση φουσκα ειναι -
@alex-mix said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
@alex-mix said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
αυτό ισχύει ΤΩΡΑ που μιλάμε. Ειναι ολοι επιφυλακτικοί στα ηλεκτρικα γενικά. Κάθε καινούργιο αντιμετωπίζεται με καχυποψία. ποσο μάλλον που τα υπαρχοντα μεταχειρισμένα ηλεκτρικα είναι ως επιτο πλήστον με παλιες κακες μπαταρίες που έχουν χάσει την απόδοση τους σε πολύ μεγάλο βαθμό και είχαν και μικρη αυτονομία εξ αρχής και χωρις να χασουν και ποσοστό
δεν θα ισχύουν ολα τα παραπάνω στο κοντινό μέλλον. Και οι ανθρωποι θα έχουν εγκλιματιστει και οι νεες μπαταριες στο μέλλον δεν θα έχουν χασει τοσο την απόδοση τους όπως τα πρώτης γενιας ηλεκτρικά.
Παντως εγω που μιλουσα με πυροσβεστη που πηγαν σε μεγαλο αντιπροσωπο μεγαλης αυτοκινητοβιομηχανιας για να εκπαιδευση σε ηλεκτρικα ,ο ιδιος τους ειπε πως τα ηλεκτρικα φουσκα ειναι.Δεν το λεω για να μειωσω κανεναν που αγορασε μην παρεξηγηθω,μεταφερω απλα τα λογια του.
ΧΑΧΧΑΧΑΑΧΧΑΑΧΑΧ καλα ναι οκ
και τα υβριδικα οταν ήρθαν φουσκα ήταν
και κάθε τι καινούργιο που ξενίζει και φυσιολογικό είναι να θελει χρόνο για να πουλήσει φούσκα είναι τους απαντάω
και πριν 140 χρόνια αυτοί με τα κάρα με άλογα για τα αυτοκίνητα φουσκα ή μόδα θα έλεγαν για τα αυτοκίνητα αν ήξεραν τι σημαινει φούσκα
και οι πρωτοι υπολογιτες με κοροιδια αντιμετωπίστηκαν και τα πρώτα κινητά τηλέφωνα και οτιδηπωτε νεο τα ίδια!!!
Και οτι θα περασεις απο Αρτα φουσκα ηταν.
Και πως θα γνωρισω τον @Lap απο κοντα φουσκα ειναι .
Και πως δεν θα ξανακανω παραγγελια-ακυρωση φουσκα ειναιΤο πρώτο κάποια στιγμη θα γίνει απλά δεν ξέρω πότε, δεν είναι τοσο εύκολο
-
@cirus said in Ford Puma 2019:
@alex-mix said in Ford Puma 2019:
Εγω συμφωνω μονο με φιλο lap εκτος απο ενα.
Πως τα ηλεκτρικα εχουν μεταπωλητικη αξια.
Ελαχιστοι θα αγορασουν μτχ ηλεκτρικο.αυτό ισχύει ΤΩΡΑ που μιλάμε. Ειναι ολοι επιφυλακτικοί στα ηλεκτρικα γενικά. Κάθε καινούργιο αντιμετωπίζεται με καχυποψία. ποσο μάλλον που τα υπαρχοντα μεταχειρισμένα ηλεκτρικα είναι ως επιτο πλήστον με παλιες κακες μπαταρίες που έχουν χάσει την απόδοση τους σε πολύ μεγάλο βαθμό και είχαν και μικρη αυτονομία εξ αρχής και χωρις να χασουν και ποσοστό
δεν θα ισχύουν ολα τα παραπάνω στο κοντινό μέλλον. Και οι ανθρωποι θα έχουν εγκλιματιστει και οι νεες μπαταριες στο μέλλον δεν θα έχουν χασει τοσο την απόδοση τους όπως τα πρώτης γενιας ηλεκτρικά.
Τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά θα πωλούνται όπως τώρα πωλούνται τα iPhone refurbished. Μια αλλαγή μπαταρίας και 2-3 πραγματακια και στη μισή τιμή από καινούριο ή στο 1/3 της αρχικής τιμής.
-
@cirus said in Ford Puma 2019:
@alex-mix said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
@alex-mix said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
αυτό ισχύει ΤΩΡΑ που μιλάμε. Ειναι ολοι επιφυλακτικοί στα ηλεκτρικα γενικά. Κάθε καινούργιο αντιμετωπίζεται με καχυποψία. ποσο μάλλον που τα υπαρχοντα μεταχειρισμένα ηλεκτρικα είναι ως επιτο πλήστον με παλιες κακες μπαταρίες που έχουν χάσει την απόδοση τους σε πολύ μεγάλο βαθμό και είχαν και μικρη αυτονομία εξ αρχής και χωρις να χασουν και ποσοστό
δεν θα ισχύουν ολα τα παραπάνω στο κοντινό μέλλον. Και οι ανθρωποι θα έχουν εγκλιματιστει και οι νεες μπαταριες στο μέλλον δεν θα έχουν χασει τοσο την απόδοση τους όπως τα πρώτης γενιας ηλεκτρικά.
Παντως εγω που μιλουσα με πυροσβεστη που πηγαν σε μεγαλο αντιπροσωπο μεγαλης αυτοκινητοβιομηχανιας για να εκπαιδευση σε ηλεκτρικα ,ο ιδιος τους ειπε πως τα ηλεκτρικα φουσκα ειναι.Δεν το λεω για να μειωσω κανεναν που αγορασε μην παρεξηγηθω,μεταφερω απλα τα λογια του.
ΧΑΧΧΑΧΑΑΧΧΑΑΧΑΧ καλα ναι οκ
και τα υβριδικα οταν ήρθαν φουσκα ήταν
και κάθε τι καινούργιο που ξενίζει και φυσιολογικό είναι να θελει χρόνο για να πουλήσει φούσκα είναι τους απαντάω
και πριν 140 χρόνια αυτοί με τα κάρα με άλογα για τα αυτοκίνητα φουσκα ή μόδα θα έλεγαν για τα αυτοκίνητα αν ήξεραν τι σημαινει φούσκα
και οι πρωτοι υπολογιτες με κοροιδια αντιμετωπίστηκαν και τα πρώτα κινητά τηλέφωνα και οτιδηπωτε νεο τα ίδια!!!
Και οτι θα περασεις απο Αρτα φουσκα ηταν.
Και πως θα γνωρισω τον @Lap απο κοντα φουσκα ειναι .
Και πως δεν θα ξανακανω παραγγελια-ακυρωση φουσκα ειναιΤο πρώτο κάποια στιγμη θα γίνει απλά δεν ξέρω πότε, δεν είναι τοσο εύκολο
Το δεύτερο και το τρίτο είναι τα δύσκολα
Ford Puma 2019