-
-
Καλημέρα,
παρέλαβα την Παρασκευή και εγώ το dolphin κια δηλώνω ενθουσιασμένος στα μέχρι τώρα 300 χλμ που έχω κάνει. Αντικαθιστά ένα Opel Crossland diesel και στην οικογένεια θα μείνει η 147 που δεν παίζει να την αποχωριστούμε για ευνόητους λόγους Κάποια από τα σχόλια παρακάτω πιστεύω είναι γενικότερα των ηλεκτρικών αλλά δεν είχα άλλη επαφή μαζί τους μέχρι τώρα.
Στα του δελφινιού τώρα ένα γρήγορο review:-
Εμφάνιση, προσωπικά μου αρέσει και ιδιαίτερα στο λευκό που είναι αρκετά ξεχωριστό. Η μούρη ναι θα μπορούσε να είναι πιο όμορφη.
-
Χώροι, εσωτερικά πολύ μεγαλύτερο του crossland παντού, και μεγάλο αβαντάζ το επίπεδο δάπεδο πίσω. Πορτ παγκάζ όχι κάτι ιδιαίτερο αλλά μας καλύπτει.
-
Οδήγηση και εργονομία πολύ καλό, αγχολυτικό θα το χαρακτήριζα και ήσυχο. Η ανάρτηση αποροφά εξαιρετικά τις ανωμαλίες, και δεν έχει τις αναπηδήσεις που είχε το κρος λόγω ημιάκαμπτου.
Σε στροφιλίκι δεν το έχω πάει να δω, ίσως τα ελαστικά από 205x50x17 να θέλουν καλύτερης μάρκας και 225x45x17 σε αλλαγή. Δύναμη, επιτάχυνση,ροπή εντυπωσιακή αλλά και το πόσο εύκολα παρέχεται είναι εντυπωσιακό.
Φρένα πολύ καλά,επίσης μου έκανε εντύπωση κάτι που είχε αναφέρει κάποιο παιδί εδώ ότι ρολλάροντας έχει μια μικρή αναγέννηση, αλλά πατώντας και λίγο φρένο αυτή αυξάνεται. -
Τα βοηθήματα φαίνεται να λειτουργούν ικανοποιήτικά, μόνο την αναγνώριση σημάτων απενεργοποιώ μέχρι τώρα και η οθόνη επίσης αρκετά λειτουργική. Γενικά δεν έχω βρει κάτι να με χαλάει.
-
Κατανάλωση με χαλαρή οδήγηση, χωρίς να το πιέζω δηλαδή και καλοριφέρ ανοιχτό είναι στις 13.5kw/100km.
Αυτά για την ώρα!
Καλοταξιδο! Η καταναλωση ειναι καλη για μεσα στην πολη και σημαινει οτι τα wltp χιλιομετρα θα τα βγαλεις ανετα και μαλλον θα τα ξεπερασεις. Το lane assist μαλλον ειναι καλη ιδεα να απενεργοποιεις επισης.
Σε ποιο mode οδηγεις; eco ή στα "κανονικα";
Επισης, σε DC πηγες να φορτισεις;Καλημέρα,
το lane assist δεν με έχει ενοχλήσει για την ώρα, πχ στο crossland ήταν το πρώτο πράγμα που απενεργοποιούσα!
έκανα μια δοκιμαστική dc 20kW χθες σε lidl,ουσιαστικά την πρώτη γενικότερα γιατί είχα αγχωθεί λίγο με την διαδικασία.
Σαν αίσθηση δείχνει πολύ ποιοτικό και προσεγμένο πάντως το αυτοκίνητο, καθώς και πολύ στιβαρό. Για την προσοχή στη λεπτομέρεια μου έκανε φοβερή εντύπωση πάνω από τις πόρτες στον ουρανό, υπάρχει ένα λάστιχο που διατρέχει από μπροστά μέχρι πίσω το αυτοκίνητο, σαν υδρορροή ώστε σταγόνες τις βροχής να απορρέουν μέσω αυτού όταν και να μην πέφτουν πχ στην άκρη του καθίσματος όταν ανοίγεις πόρτες. Δεν ξέρω αν καταλάβατε όπως το περιγράφω. Δεν το είχα προσέξει σε άλλο αυτοκίνητο... -
-
Καλημέρα,
παρέλαβα την Παρασκευή και εγώ το dolphin κια δηλώνω ενθουσιασμένος στα μέχρι τώρα 300 χλμ που έχω κάνει. Αντικαθιστά ένα Opel Crossland diesel και στην οικογένεια θα μείνει η 147 που δεν παίζει να την αποχωριστούμε για ευνόητους λόγους Κάποια από τα σχόλια παρακάτω πιστεύω είναι γενικότερα των ηλεκτρικών αλλά δεν είχα άλλη επαφή μαζί τους μέχρι τώρα.
Στα του δελφινιού τώρα ένα γρήγορο review:-
Εμφάνιση, προσωπικά μου αρέσει και ιδιαίτερα στο λευκό που είναι αρκετά ξεχωριστό. Η μούρη ναι θα μπορούσε να είναι πιο όμορφη.
-
Χώροι, εσωτερικά πολύ μεγαλύτερο του crossland παντού, και μεγάλο αβαντάζ το επίπεδο δάπεδο πίσω. Πορτ παγκάζ όχι κάτι ιδιαίτερο αλλά μας καλύπτει.
-
Οδήγηση και εργονομία πολύ καλό, αγχολυτικό θα το χαρακτήριζα και ήσυχο. Η ανάρτηση αποροφά εξαιρετικά τις ανωμαλίες, και δεν έχει τις αναπηδήσεις που είχε το κρος λόγω ημιάκαμπτου.
Σε στροφιλίκι δεν το έχω πάει να δω, ίσως τα ελαστικά από 205x50x17 να θέλουν καλύτερης μάρκας και 225x45x17 σε αλλαγή. Δύναμη, επιτάχυνση,ροπή εντυπωσιακή αλλά και το πόσο εύκολα παρέχεται είναι εντυπωσιακό.
Φρένα πολύ καλά,επίσης μου έκανε εντύπωση κάτι που είχε αναφέρει κάποιο παιδί εδώ ότι ρολλάροντας έχει μια μικρή αναγέννηση, αλλά πατώντας και λίγο φρένο αυτή αυξάνεται. -
Τα βοηθήματα φαίνεται να λειτουργούν ικανοποιήτικά, μόνο την αναγνώριση σημάτων απενεργοποιώ μέχρι τώρα και η οθόνη επίσης αρκετά λειτουργική. Γενικά δεν έχω βρει κάτι να με χαλάει.
-
Κατανάλωση με χαλαρή οδήγηση, χωρίς να το πιέζω δηλαδή και καλοριφέρ ανοιχτό είναι στις 13.5kw/100km.
Αυτά για την ώρα!
Καλοταξιδο! Η καταναλωση ειναι καλη για μεσα στην πολη και σημαινει οτι τα wltp χιλιομετρα θα τα βγαλεις ανετα και μαλλον θα τα ξεπερασεις. Το lane assist μαλλον ειναι καλη ιδεα να απενεργοποιεις επισης.
Σε ποιο mode οδηγεις; eco ή στα "κανονικα";
Επισης, σε DC πηγες να φορτισεις;Καλημέρα,
το lane assist δεν με έχει ενοχλήσει για την ώρα, πχ στο crossland ήταν το πρώτο πράγμα που απενεργοποιούσα!
έκανα μια δοκιμαστική dc 20kW χθες σε lidl,ουσιαστικά την πρώτη γενικότερα γιατί είχα αγχωθεί λίγο με την διαδικασία.
Σαν αίσθηση δείχνει πολύ ποιοτικό και προσεγμένο πάντως το αυτοκίνητο, καθώς και πολύ στιβαρό. Για την προσοχή στη λεπτομέρεια μου έκανε φοβερή εντύπωση πάνω από τις πόρτες στον ουρανό, υπάρχει ένα λάστιχο που διατρέχει από μπροστά μέχρι πίσω το αυτοκίνητο, σαν υδρορροή ώστε σταγόνες τις βροχής να απορρέουν μέσω αυτού όταν και να μην πέφτουν πχ στην άκρη του καθίσματος όταν ανοίγεις πόρτες. Δεν ξέρω αν καταλάβατε όπως το περιγράφω. Δεν το είχα προσέξει σε άλλο αυτοκίνητο...για τις dc καταλαβαινω το αγχος της αρχης αλλα δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο η διαδικασια. Να εχεις κατεβασει τις εφαρμογες και να εχεις κανει λογαριασμους, το πιο "δυσκολο" ειναι αυτο. Απο εκει και περα, τσιμπα καρτουλες φορτισης απο οσους δινουν (elpe, nrg, chargespot) για να απλοποιησεις ακομα πιο πολυ τη διαδικασια
-
-
Καλημέρα,
παρέλαβα την Παρασκευή και εγώ το dolphin κια δηλώνω ενθουσιασμένος στα μέχρι τώρα 300 χλμ που έχω κάνει. Αντικαθιστά ένα Opel Crossland diesel και στην οικογένεια θα μείνει η 147 που δεν παίζει να την αποχωριστούμε για ευνόητους λόγους Κάποια από τα σχόλια παρακάτω πιστεύω είναι γενικότερα των ηλεκτρικών αλλά δεν είχα άλλη επαφή μαζί τους μέχρι τώρα.
Στα του δελφινιού τώρα ένα γρήγορο review:-
Εμφάνιση, προσωπικά μου αρέσει και ιδιαίτερα στο λευκό που είναι αρκετά ξεχωριστό. Η μούρη ναι θα μπορούσε να είναι πιο όμορφη.
-
Χώροι, εσωτερικά πολύ μεγαλύτερο του crossland παντού, και μεγάλο αβαντάζ το επίπεδο δάπεδο πίσω. Πορτ παγκάζ όχι κάτι ιδιαίτερο αλλά μας καλύπτει.
-
Οδήγηση και εργονομία πολύ καλό, αγχολυτικό θα το χαρακτήριζα και ήσυχο. Η ανάρτηση αποροφά εξαιρετικά τις ανωμαλίες, και δεν έχει τις αναπηδήσεις που είχε το κρος λόγω ημιάκαμπτου.
Σε στροφιλίκι δεν το έχω πάει να δω, ίσως τα ελαστικά από 205x50x17 να θέλουν καλύτερης μάρκας και 225x45x17 σε αλλαγή. Δύναμη, επιτάχυνση,ροπή εντυπωσιακή αλλά και το πόσο εύκολα παρέχεται είναι εντυπωσιακό.
Φρένα πολύ καλά,επίσης μου έκανε εντύπωση κάτι που είχε αναφέρει κάποιο παιδί εδώ ότι ρολλάροντας έχει μια μικρή αναγέννηση, αλλά πατώντας και λίγο φρένο αυτή αυξάνεται. -
Τα βοηθήματα φαίνεται να λειτουργούν ικανοποιήτικά, μόνο την αναγνώριση σημάτων απενεργοποιώ μέχρι τώρα και η οθόνη επίσης αρκετά λειτουργική. Γενικά δεν έχω βρει κάτι να με χαλάει.
-
Κατανάλωση με χαλαρή οδήγηση, χωρίς να το πιέζω δηλαδή και καλοριφέρ ανοιχτό είναι στις 13.5kw/100km.
Αυτά για την ώρα!
Καλοταξιδο! Η καταναλωση ειναι καλη για μεσα στην πολη και σημαινει οτι τα wltp χιλιομετρα θα τα βγαλεις ανετα και μαλλον θα τα ξεπερασεις. Το lane assist μαλλον ειναι καλη ιδεα να απενεργοποιεις επισης.
Σε ποιο mode οδηγεις; eco ή στα "κανονικα";
Επισης, σε DC πηγες να φορτισεις;Καλημέρα,
το lane assist δεν με έχει ενοχλήσει για την ώρα, πχ στο crossland ήταν το πρώτο πράγμα που απενεργοποιούσα!
έκανα μια δοκιμαστική dc 20kW χθες σε lidl,ουσιαστικά την πρώτη γενικότερα γιατί είχα αγχωθεί λίγο με την διαδικασία.
Σαν αίσθηση δείχνει πολύ ποιοτικό και προσεγμένο πάντως το αυτοκίνητο, καθώς και πολύ στιβαρό. Για την προσοχή στη λεπτομέρεια μου έκανε φοβερή εντύπωση πάνω από τις πόρτες στον ουρανό, υπάρχει ένα λάστιχο που διατρέχει από μπροστά μέχρι πίσω το αυτοκίνητο, σαν υδρορροή ώστε σταγόνες τις βροχής να απορρέουν μέσω αυτού όταν και να μην πέφτουν πχ στην άκρη του καθίσματος όταν ανοίγεις πόρτες. Δεν ξέρω αν καταλάβατε όπως το περιγράφω. Δεν το είχα προσέξει σε άλλο αυτοκίνητο...για τις dc καταλαβαινω το αγχος της αρχης αλλα δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο η διαδικασια. Να εχεις κατεβασει τις εφαρμογες και να εχεις κανει λογαριασμους, το πιο "δυσκολο" ειναι αυτο. Απο εκει και περα, τσιμπα καρτουλες φορτισης απο οσους δινουν (elpe, nrg, chargespot) για να απλοποιησεις ακομα πιο πολυ τη διαδικασια
εννοείς τις rfid κάρτες ε?δεν θα είναι πιο σύνθετο να έχω πχ 3 κάρτες πάνω μου σε σχέση με το κινητό? χάνω κάτι?
-
-
Καλημέρα,
παρέλαβα την Παρασκευή και εγώ το dolphin κια δηλώνω ενθουσιασμένος στα μέχρι τώρα 300 χλμ που έχω κάνει. Αντικαθιστά ένα Opel Crossland diesel και στην οικογένεια θα μείνει η 147 που δεν παίζει να την αποχωριστούμε για ευνόητους λόγους Κάποια από τα σχόλια παρακάτω πιστεύω είναι γενικότερα των ηλεκτρικών αλλά δεν είχα άλλη επαφή μαζί τους μέχρι τώρα.
Στα του δελφινιού τώρα ένα γρήγορο review:-
Εμφάνιση, προσωπικά μου αρέσει και ιδιαίτερα στο λευκό που είναι αρκετά ξεχωριστό. Η μούρη ναι θα μπορούσε να είναι πιο όμορφη.
-
Χώροι, εσωτερικά πολύ μεγαλύτερο του crossland παντού, και μεγάλο αβαντάζ το επίπεδο δάπεδο πίσω. Πορτ παγκάζ όχι κάτι ιδιαίτερο αλλά μας καλύπτει.
-
Οδήγηση και εργονομία πολύ καλό, αγχολυτικό θα το χαρακτήριζα και ήσυχο. Η ανάρτηση αποροφά εξαιρετικά τις ανωμαλίες, και δεν έχει τις αναπηδήσεις που είχε το κρος λόγω ημιάκαμπτου.
Σε στροφιλίκι δεν το έχω πάει να δω, ίσως τα ελαστικά από 205x50x17 να θέλουν καλύτερης μάρκας και 225x45x17 σε αλλαγή. Δύναμη, επιτάχυνση,ροπή εντυπωσιακή αλλά και το πόσο εύκολα παρέχεται είναι εντυπωσιακό.
Φρένα πολύ καλά,επίσης μου έκανε εντύπωση κάτι που είχε αναφέρει κάποιο παιδί εδώ ότι ρολλάροντας έχει μια μικρή αναγέννηση, αλλά πατώντας και λίγο φρένο αυτή αυξάνεται. -
Τα βοηθήματα φαίνεται να λειτουργούν ικανοποιήτικά, μόνο την αναγνώριση σημάτων απενεργοποιώ μέχρι τώρα και η οθόνη επίσης αρκετά λειτουργική. Γενικά δεν έχω βρει κάτι να με χαλάει.
-
Κατανάλωση με χαλαρή οδήγηση, χωρίς να το πιέζω δηλαδή και καλοριφέρ ανοιχτό είναι στις 13.5kw/100km.
Αυτά για την ώρα!
Καλοταξιδο! Η καταναλωση ειναι καλη για μεσα στην πολη και σημαινει οτι τα wltp χιλιομετρα θα τα βγαλεις ανετα και μαλλον θα τα ξεπερασεις. Το lane assist μαλλον ειναι καλη ιδεα να απενεργοποιεις επισης.
Σε ποιο mode οδηγεις; eco ή στα "κανονικα";
Επισης, σε DC πηγες να φορτισεις;Καλημέρα,
το lane assist δεν με έχει ενοχλήσει για την ώρα, πχ στο crossland ήταν το πρώτο πράγμα που απενεργοποιούσα!
έκανα μια δοκιμαστική dc 20kW χθες σε lidl,ουσιαστικά την πρώτη γενικότερα γιατί είχα αγχωθεί λίγο με την διαδικασία.
Σαν αίσθηση δείχνει πολύ ποιοτικό και προσεγμένο πάντως το αυτοκίνητο, καθώς και πολύ στιβαρό. Για την προσοχή στη λεπτομέρεια μου έκανε φοβερή εντύπωση πάνω από τις πόρτες στον ουρανό, υπάρχει ένα λάστιχο που διατρέχει από μπροστά μέχρι πίσω το αυτοκίνητο, σαν υδρορροή ώστε σταγόνες τις βροχής να απορρέουν μέσω αυτού όταν και να μην πέφτουν πχ στην άκρη του καθίσματος όταν ανοίγεις πόρτες. Δεν ξέρω αν καταλάβατε όπως το περιγράφω. Δεν το είχα προσέξει σε άλλο αυτοκίνητο...για τις dc καταλαβαινω το αγχος της αρχης αλλα δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο η διαδικασια. Να εχεις κατεβασει τις εφαρμογες και να εχεις κανει λογαριασμους, το πιο "δυσκολο" ειναι αυτο. Απο εκει και περα, τσιμπα καρτουλες φορτισης απο οσους δινουν (elpe, nrg, chargespot) για να απλοποιησεις ακομα πιο πολυ τη διαδικασια
εννοείς τις rfid κάρτες ε?δεν θα είναι πιο σύνθετο να έχω πχ 3 κάρτες πάνω μου σε σχέση με το κινητό? χάνω κάτι?
Το κινητο ως nfc η με χρηση app?
Γιατι μου χει τυχει να προσπαθω να φορτισω και να εχει πεσει το δικτυο κινητης, λογω πολυκοσμιας, και να μη μπορει να επικοινωνησει ο φορτιστης με το κεντρο φορτισης... -
-
Καλημέρα,
παρέλαβα την Παρασκευή και εγώ το dolphin κια δηλώνω ενθουσιασμένος στα μέχρι τώρα 300 χλμ που έχω κάνει. Αντικαθιστά ένα Opel Crossland diesel και στην οικογένεια θα μείνει η 147 που δεν παίζει να την αποχωριστούμε για ευνόητους λόγους Κάποια από τα σχόλια παρακάτω πιστεύω είναι γενικότερα των ηλεκτρικών αλλά δεν είχα άλλη επαφή μαζί τους μέχρι τώρα.
Στα του δελφινιού τώρα ένα γρήγορο review:-
Εμφάνιση, προσωπικά μου αρέσει και ιδιαίτερα στο λευκό που είναι αρκετά ξεχωριστό. Η μούρη ναι θα μπορούσε να είναι πιο όμορφη.
-
Χώροι, εσωτερικά πολύ μεγαλύτερο του crossland παντού, και μεγάλο αβαντάζ το επίπεδο δάπεδο πίσω. Πορτ παγκάζ όχι κάτι ιδιαίτερο αλλά μας καλύπτει.
-
Οδήγηση και εργονομία πολύ καλό, αγχολυτικό θα το χαρακτήριζα και ήσυχο. Η ανάρτηση αποροφά εξαιρετικά τις ανωμαλίες, και δεν έχει τις αναπηδήσεις που είχε το κρος λόγω ημιάκαμπτου.
Σε στροφιλίκι δεν το έχω πάει να δω, ίσως τα ελαστικά από 205x50x17 να θέλουν καλύτερης μάρκας και 225x45x17 σε αλλαγή. Δύναμη, επιτάχυνση,ροπή εντυπωσιακή αλλά και το πόσο εύκολα παρέχεται είναι εντυπωσιακό.
Φρένα πολύ καλά,επίσης μου έκανε εντύπωση κάτι που είχε αναφέρει κάποιο παιδί εδώ ότι ρολλάροντας έχει μια μικρή αναγέννηση, αλλά πατώντας και λίγο φρένο αυτή αυξάνεται. -
Τα βοηθήματα φαίνεται να λειτουργούν ικανοποιήτικά, μόνο την αναγνώριση σημάτων απενεργοποιώ μέχρι τώρα και η οθόνη επίσης αρκετά λειτουργική. Γενικά δεν έχω βρει κάτι να με χαλάει.
-
Κατανάλωση με χαλαρή οδήγηση, χωρίς να το πιέζω δηλαδή και καλοριφέρ ανοιχτό είναι στις 13.5kw/100km.
Αυτά για την ώρα!
Καλοταξιδο! Η καταναλωση ειναι καλη για μεσα στην πολη και σημαινει οτι τα wltp χιλιομετρα θα τα βγαλεις ανετα και μαλλον θα τα ξεπερασεις. Το lane assist μαλλον ειναι καλη ιδεα να απενεργοποιεις επισης.
Σε ποιο mode οδηγεις; eco ή στα "κανονικα";
Επισης, σε DC πηγες να φορτισεις;Καλημέρα,
το lane assist δεν με έχει ενοχλήσει για την ώρα, πχ στο crossland ήταν το πρώτο πράγμα που απενεργοποιούσα!
έκανα μια δοκιμαστική dc 20kW χθες σε lidl,ουσιαστικά την πρώτη γενικότερα γιατί είχα αγχωθεί λίγο με την διαδικασία.
Σαν αίσθηση δείχνει πολύ ποιοτικό και προσεγμένο πάντως το αυτοκίνητο, καθώς και πολύ στιβαρό. Για την προσοχή στη λεπτομέρεια μου έκανε φοβερή εντύπωση πάνω από τις πόρτες στον ουρανό, υπάρχει ένα λάστιχο που διατρέχει από μπροστά μέχρι πίσω το αυτοκίνητο, σαν υδρορροή ώστε σταγόνες τις βροχής να απορρέουν μέσω αυτού όταν και να μην πέφτουν πχ στην άκρη του καθίσματος όταν ανοίγεις πόρτες. Δεν ξέρω αν καταλάβατε όπως το περιγράφω. Δεν το είχα προσέξει σε άλλο αυτοκίνητο...για τις dc καταλαβαινω το αγχος της αρχης αλλα δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο η διαδικασια. Να εχεις κατεβασει τις εφαρμογες και να εχεις κανει λογαριασμους, το πιο "δυσκολο" ειναι αυτο. Απο εκει και περα, τσιμπα καρτουλες φορτισης απο οσους δινουν (elpe, nrg, chargespot) για να απλοποιησεις ακομα πιο πολυ τη διαδικασια
εννοείς τις rfid κάρτες ε?δεν θα είναι πιο σύνθετο να έχω πχ 3 κάρτες πάνω μου σε σχέση με το κινητό? χάνω κάτι?
Το κινητο ως nfc η με χρηση app?
Γιατι μου χει τυχει να προσπαθω να φορτισω και να εχει πεσει το δικτυο κινητης, λογω πολυκοσμιας, και να μη μπορει να επικοινωνησει ο φορτιστης με το κεντρο φορτισης...Για το app έλεγα, προσπαθώ να καταλάβω τι είναι πιο βολικό.
-
-
Καλημέρα,
παρέλαβα την Παρασκευή και εγώ το dolphin κια δηλώνω ενθουσιασμένος στα μέχρι τώρα 300 χλμ που έχω κάνει. Αντικαθιστά ένα Opel Crossland diesel και στην οικογένεια θα μείνει η 147 που δεν παίζει να την αποχωριστούμε για ευνόητους λόγους Κάποια από τα σχόλια παρακάτω πιστεύω είναι γενικότερα των ηλεκτρικών αλλά δεν είχα άλλη επαφή μαζί τους μέχρι τώρα.
Στα του δελφινιού τώρα ένα γρήγορο review:-
Εμφάνιση, προσωπικά μου αρέσει και ιδιαίτερα στο λευκό που είναι αρκετά ξεχωριστό. Η μούρη ναι θα μπορούσε να είναι πιο όμορφη.
-
Χώροι, εσωτερικά πολύ μεγαλύτερο του crossland παντού, και μεγάλο αβαντάζ το επίπεδο δάπεδο πίσω. Πορτ παγκάζ όχι κάτι ιδιαίτερο αλλά μας καλύπτει.
-
Οδήγηση και εργονομία πολύ καλό, αγχολυτικό θα το χαρακτήριζα και ήσυχο. Η ανάρτηση αποροφά εξαιρετικά τις ανωμαλίες, και δεν έχει τις αναπηδήσεις που είχε το κρος λόγω ημιάκαμπτου.
Σε στροφιλίκι δεν το έχω πάει να δω, ίσως τα ελαστικά από 205x50x17 να θέλουν καλύτερης μάρκας και 225x45x17 σε αλλαγή. Δύναμη, επιτάχυνση,ροπή εντυπωσιακή αλλά και το πόσο εύκολα παρέχεται είναι εντυπωσιακό.
Φρένα πολύ καλά,επίσης μου έκανε εντύπωση κάτι που είχε αναφέρει κάποιο παιδί εδώ ότι ρολλάροντας έχει μια μικρή αναγέννηση, αλλά πατώντας και λίγο φρένο αυτή αυξάνεται. -
Τα βοηθήματα φαίνεται να λειτουργούν ικανοποιήτικά, μόνο την αναγνώριση σημάτων απενεργοποιώ μέχρι τώρα και η οθόνη επίσης αρκετά λειτουργική. Γενικά δεν έχω βρει κάτι να με χαλάει.
-
Κατανάλωση με χαλαρή οδήγηση, χωρίς να το πιέζω δηλαδή και καλοριφέρ ανοιχτό είναι στις 13.5kw/100km.
Αυτά για την ώρα!
Καλοταξιδο! Η καταναλωση ειναι καλη για μεσα στην πολη και σημαινει οτι τα wltp χιλιομετρα θα τα βγαλεις ανετα και μαλλον θα τα ξεπερασεις. Το lane assist μαλλον ειναι καλη ιδεα να απενεργοποιεις επισης.
Σε ποιο mode οδηγεις; eco ή στα "κανονικα";
Επισης, σε DC πηγες να φορτισεις;Καλημέρα,
το lane assist δεν με έχει ενοχλήσει για την ώρα, πχ στο crossland ήταν το πρώτο πράγμα που απενεργοποιούσα!
έκανα μια δοκιμαστική dc 20kW χθες σε lidl,ουσιαστικά την πρώτη γενικότερα γιατί είχα αγχωθεί λίγο με την διαδικασία.
Σαν αίσθηση δείχνει πολύ ποιοτικό και προσεγμένο πάντως το αυτοκίνητο, καθώς και πολύ στιβαρό. Για την προσοχή στη λεπτομέρεια μου έκανε φοβερή εντύπωση πάνω από τις πόρτες στον ουρανό, υπάρχει ένα λάστιχο που διατρέχει από μπροστά μέχρι πίσω το αυτοκίνητο, σαν υδρορροή ώστε σταγόνες τις βροχής να απορρέουν μέσω αυτού όταν και να μην πέφτουν πχ στην άκρη του καθίσματος όταν ανοίγεις πόρτες. Δεν ξέρω αν καταλάβατε όπως το περιγράφω. Δεν το είχα προσέξει σε άλλο αυτοκίνητο...για τις dc καταλαβαινω το αγχος της αρχης αλλα δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο η διαδικασια. Να εχεις κατεβασει τις εφαρμογες και να εχεις κανει λογαριασμους, το πιο "δυσκολο" ειναι αυτο. Απο εκει και περα, τσιμπα καρτουλες φορτισης απο οσους δινουν (elpe, nrg, chargespot) για να απλοποιησεις ακομα πιο πολυ τη διαδικασια
εννοείς τις rfid κάρτες ε?δεν θα είναι πιο σύνθετο να έχω πχ 3 κάρτες πάνω μου σε σχέση με το κινητό? χάνω κάτι?
μοιαζει με ενα βημα πισω, αλλα (δυστυχως) δεν ειναι. Οι rfid καρτες επιτρεπουν αμεση ενεργοποιηση του φορτιστη, χωρις να περιμενεις να σταλει σημα μεσω ιντερνετ απο το κινητο σου, στους σερβερ της εταιρειας και μετα στον φορτιστη. Αν σε οποιοδηποτε σημειο της ζευξης υπαρχει προβλημα, δεν φορτιζεις. Αν ο φορτιστης ειναι σε υπογειο (οπως ειναι καποιοι ac φορτιστες σε σουπερμαρκετ και ξενοδοχεια) και δεν εχει σημα το κινητο σου, παλι εχεις προβλημα.
Δυστυχως αυτες οι καρτες δεν μπορουν να μπουν σε digital wallet, οποτε θα πρεπει να τις κουβαλας μαζι σου. Εγω τις εχω μεσα στο ντουλαπακι του τεμπελη. -
-
Καλημέρα,
παρέλαβα την Παρασκευή και εγώ το dolphin κια δηλώνω ενθουσιασμένος στα μέχρι τώρα 300 χλμ που έχω κάνει. Αντικαθιστά ένα Opel Crossland diesel και στην οικογένεια θα μείνει η 147 που δεν παίζει να την αποχωριστούμε για ευνόητους λόγους Κάποια από τα σχόλια παρακάτω πιστεύω είναι γενικότερα των ηλεκτρικών αλλά δεν είχα άλλη επαφή μαζί τους μέχρι τώρα.
Στα του δελφινιού τώρα ένα γρήγορο review:-
Εμφάνιση, προσωπικά μου αρέσει και ιδιαίτερα στο λευκό που είναι αρκετά ξεχωριστό. Η μούρη ναι θα μπορούσε να είναι πιο όμορφη.
-
Χώροι, εσωτερικά πολύ μεγαλύτερο του crossland παντού, και μεγάλο αβαντάζ το επίπεδο δάπεδο πίσω. Πορτ παγκάζ όχι κάτι ιδιαίτερο αλλά μας καλύπτει.
-
Οδήγηση και εργονομία πολύ καλό, αγχολυτικό θα το χαρακτήριζα και ήσυχο. Η ανάρτηση αποροφά εξαιρετικά τις ανωμαλίες, και δεν έχει τις αναπηδήσεις που είχε το κρος λόγω ημιάκαμπτου.
Σε στροφιλίκι δεν το έχω πάει να δω, ίσως τα ελαστικά από 205x50x17 να θέλουν καλύτερης μάρκας και 225x45x17 σε αλλαγή. Δύναμη, επιτάχυνση,ροπή εντυπωσιακή αλλά και το πόσο εύκολα παρέχεται είναι εντυπωσιακό.
Φρένα πολύ καλά,επίσης μου έκανε εντύπωση κάτι που είχε αναφέρει κάποιο παιδί εδώ ότι ρολλάροντας έχει μια μικρή αναγέννηση, αλλά πατώντας και λίγο φρένο αυτή αυξάνεται. -
Τα βοηθήματα φαίνεται να λειτουργούν ικανοποιήτικά, μόνο την αναγνώριση σημάτων απενεργοποιώ μέχρι τώρα και η οθόνη επίσης αρκετά λειτουργική. Γενικά δεν έχω βρει κάτι να με χαλάει.
-
Κατανάλωση με χαλαρή οδήγηση, χωρίς να το πιέζω δηλαδή και καλοριφέρ ανοιχτό είναι στις 13.5kw/100km.
Αυτά για την ώρα!
Καλοταξιδο! Η καταναλωση ειναι καλη για μεσα στην πολη και σημαινει οτι τα wltp χιλιομετρα θα τα βγαλεις ανετα και μαλλον θα τα ξεπερασεις. Το lane assist μαλλον ειναι καλη ιδεα να απενεργοποιεις επισης.
Σε ποιο mode οδηγεις; eco ή στα "κανονικα";
Επισης, σε DC πηγες να φορτισεις;Καλημέρα,
το lane assist δεν με έχει ενοχλήσει για την ώρα, πχ στο crossland ήταν το πρώτο πράγμα που απενεργοποιούσα!
έκανα μια δοκιμαστική dc 20kW χθες σε lidl,ουσιαστικά την πρώτη γενικότερα γιατί είχα αγχωθεί λίγο με την διαδικασία.
Σαν αίσθηση δείχνει πολύ ποιοτικό και προσεγμένο πάντως το αυτοκίνητο, καθώς και πολύ στιβαρό. Για την προσοχή στη λεπτομέρεια μου έκανε φοβερή εντύπωση πάνω από τις πόρτες στον ουρανό, υπάρχει ένα λάστιχο που διατρέχει από μπροστά μέχρι πίσω το αυτοκίνητο, σαν υδρορροή ώστε σταγόνες τις βροχής να απορρέουν μέσω αυτού όταν και να μην πέφτουν πχ στην άκρη του καθίσματος όταν ανοίγεις πόρτες. Δεν ξέρω αν καταλάβατε όπως το περιγράφω. Δεν το είχα προσέξει σε άλλο αυτοκίνητο...για τις dc καταλαβαινω το αγχος της αρχης αλλα δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο η διαδικασια. Να εχεις κατεβασει τις εφαρμογες και να εχεις κανει λογαριασμους, το πιο "δυσκολο" ειναι αυτο. Απο εκει και περα, τσιμπα καρτουλες φορτισης απο οσους δινουν (elpe, nrg, chargespot) για να απλοποιησεις ακομα πιο πολυ τη διαδικασια
εννοείς τις rfid κάρτες ε?δεν θα είναι πιο σύνθετο να έχω πχ 3 κάρτες πάνω μου σε σχέση με το κινητό? χάνω κάτι?
μοιαζει με ενα βημα πισω, αλλα (δυστυχως) δεν ειναι. Οι rfid καρτες επιτρεπουν αμεση ενεργοποιηση του φορτιστη, χωρις να περιμενεις να σταλει σημα μεσω ιντερνετ απο το κινητο σου, στους σερβερ της εταιρειας και μετα στον φορτιστη. Αν σε οποιοδηποτε σημειο της ζευξης υπαρχει προβλημα, δεν φορτιζεις. Αν ο φορτιστης ειναι σε υπογειο (οπως ειναι καποιοι ac φορτιστες σε σουπερμαρκετ και ξενοδοχεια) και δεν εχει σημα το κινητο σου, παλι εχεις προβλημα.
Δυστυχως αυτες οι καρτες δεν μπορουν να μπουν σε digital wallet, οποτε θα πρεπει να τις κουβαλας μαζι σου. Εγω τις εχω μεσα στο ντουλαπακι του τεμπελη.Βημα πίσω είναι ξεκάθαρα. Απλά δεν θέλουν να πληρώνουν τιποτα προμήθειες
Το σωστό είναι να μπορεις να πληρώνεις με Visa/mastercard ή εστω IRIS μιας και δεν θελουν προμηθειες με κάρτες
Αυτο του να κουβαλάς 50 καρτες rfid για τον κάθε παροχο κανει δυσκολο/περιπλοκο το συστημα χωρις λόγο
Οι Rfid κάρτες είναι καλές για κάποια πολυκατοικία να βαραει ο καθένας την δική του κάρτα σε κοινοχρηστους φορτιστες στο γκαραζ της πολυκατοικίας και να χρεώνεται ο καθένας αυτα που καίει αν και το ιδιο γίνεται και με nfc στο κινητο. Αυτή την χρησιμότητα εχουν αν ρωτας εμένα, οχι να είμαι στην μεση της Εθνικης και να ψαχνω πια rfid καρτα ταιριαζει στον παροχο του φορτιστή.
ΥΓ και σε υπογεια και καταγόγια με καλώδια μεχρι την επιφανεια και κεραιες για σήμα δεν υπάρχει κανενα προβλημα. Προβλημα υπάρχει στις κακες εγκαταστάσεις που δεν γίνονται τα απαραίτητα
-
-
Το εσωτερικό δεν σας μοιάζει με Bentley; Δεν ξέρω οι αεραγωγοί μου το θυμίζουν
Οι αριθμοί που μας λέει το βίντεο διαψεύδονται από την δοκιμή του άλλου με τις κατα αλψσεις. Μπορεί να κάνει άνω των 100 χλμ απόστασης σε αστική χρήση και αυτό μονάχα ηλεκτρικά.
Παρτο @ataim να γίνεις beta tester. Θα πίνουμε στην υγειά σου.
Μπορείς να το βάλεις ως leasing ;
-
Καλημέρα,
παρέλαβα την Παρασκευή και εγώ το dolphin κια δηλώνω ενθουσιασμένος στα μέχρι τώρα 300 χλμ που έχω κάνει. Αντικαθιστά ένα Opel Crossland diesel και στην οικογένεια θα μείνει η 147 που δεν παίζει να την αποχωριστούμε για ευνόητους λόγους Κάποια από τα σχόλια παρακάτω πιστεύω είναι γενικότερα των ηλεκτρικών αλλά δεν είχα άλλη επαφή μαζί τους μέχρι τώρα.
Στα του δελφινιού τώρα ένα γρήγορο review:-
Εμφάνιση, προσωπικά μου αρέσει και ιδιαίτερα στο λευκό που είναι αρκετά ξεχωριστό. Η μούρη ναι θα μπορούσε να είναι πιο όμορφη.
-
Χώροι, εσωτερικά πολύ μεγαλύτερο του crossland παντού, και μεγάλο αβαντάζ το επίπεδο δάπεδο πίσω. Πορτ παγκάζ όχι κάτι ιδιαίτερο αλλά μας καλύπτει.
-
Οδήγηση και εργονομία πολύ καλό, αγχολυτικό θα το χαρακτήριζα και ήσυχο. Η ανάρτηση αποροφά εξαιρετικά τις ανωμαλίες, και δεν έχει τις αναπηδήσεις που είχε το κρος λόγω ημιάκαμπτου.
Σε στροφιλίκι δεν το έχω πάει να δω, ίσως τα ελαστικά από 205x50x17 να θέλουν καλύτερης μάρκας και 225x45x17 σε αλλαγή. Δύναμη, επιτάχυνση,ροπή εντυπωσιακή αλλά και το πόσο εύκολα παρέχεται είναι εντυπωσιακό.
Φρένα πολύ καλά,επίσης μου έκανε εντύπωση κάτι που είχε αναφέρει κάποιο παιδί εδώ ότι ρολλάροντας έχει μια μικρή αναγέννηση, αλλά πατώντας και λίγο φρένο αυτή αυξάνεται. -
Τα βοηθήματα φαίνεται να λειτουργούν ικανοποιήτικά, μόνο την αναγνώριση σημάτων απενεργοποιώ μέχρι τώρα και η οθόνη επίσης αρκετά λειτουργική. Γενικά δεν έχω βρει κάτι να με χαλάει.
-
Κατανάλωση με χαλαρή οδήγηση, χωρίς να το πιέζω δηλαδή και καλοριφέρ ανοιχτό είναι στις 13.5kw/100km.
Αυτά για την ώρα!
Καλοταξιδο! Η καταναλωση ειναι καλη για μεσα στην πολη και σημαινει οτι τα wltp χιλιομετρα θα τα βγαλεις ανετα και μαλλον θα τα ξεπερασεις. Το lane assist μαλλον ειναι καλη ιδεα να απενεργοποιεις επισης.
Σε ποιο mode οδηγεις; eco ή στα "κανονικα";
Επισης, σε DC πηγες να φορτισεις;Καλημέρα,
το lane assist δεν με έχει ενοχλήσει για την ώρα, πχ στο crossland ήταν το πρώτο πράγμα που απενεργοποιούσα!
έκανα μια δοκιμαστική dc 20kW χθες σε lidl,ουσιαστικά την πρώτη γενικότερα γιατί είχα αγχωθεί λίγο με την διαδικασία.
Σαν αίσθηση δείχνει πολύ ποιοτικό και προσεγμένο πάντως το αυτοκίνητο, καθώς και πολύ στιβαρό. Για την προσοχή στη λεπτομέρεια μου έκανε φοβερή εντύπωση πάνω από τις πόρτες στον ουρανό, υπάρχει ένα λάστιχο που διατρέχει από μπροστά μέχρι πίσω το αυτοκίνητο, σαν υδρορροή ώστε σταγόνες τις βροχής να απορρέουν μέσω αυτού όταν και να μην πέφτουν πχ στην άκρη του καθίσματος όταν ανοίγεις πόρτες. Δεν ξέρω αν καταλάβατε όπως το περιγράφω. Δεν το είχα προσέξει σε άλλο αυτοκίνητο...για τις dc καταλαβαινω το αγχος της αρχης αλλα δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο η διαδικασια. Να εχεις κατεβασει τις εφαρμογες και να εχεις κανει λογαριασμους, το πιο "δυσκολο" ειναι αυτο. Απο εκει και περα, τσιμπα καρτουλες φορτισης απο οσους δινουν (elpe, nrg, chargespot) για να απλοποιησεις ακομα πιο πολυ τη διαδικασια
εννοείς τις rfid κάρτες ε?δεν θα είναι πιο σύνθετο να έχω πχ 3 κάρτες πάνω μου σε σχέση με το κινητό? χάνω κάτι?
μοιαζει με ενα βημα πισω, αλλα (δυστυχως) δεν ειναι. Οι rfid καρτες επιτρεπουν αμεση ενεργοποιηση του φορτιστη, χωρις να περιμενεις να σταλει σημα μεσω ιντερνετ απο το κινητο σου, στους σερβερ της εταιρειας και μετα στον φορτιστη. Αν σε οποιοδηποτε σημειο της ζευξης υπαρχει προβλημα, δεν φορτιζεις. Αν ο φορτιστης ειναι σε υπογειο (οπως ειναι καποιοι ac φορτιστες σε σουπερμαρκετ και ξενοδοχεια) και δεν εχει σημα το κινητο σου, παλι εχεις προβλημα.
Δυστυχως αυτες οι καρτες δεν μπορουν να μπουν σε digital wallet, οποτε θα πρεπει να τις κουβαλας μαζι σου. Εγω τις εχω μεσα στο ντουλαπακι του τεμπελη.Βημα πίσω είναι ξεκάθαρα. Απλά δεν θέλουν να πληρώνουν τιποτα προμήθειες
Το σωστό είναι να μπορεις να πληρώνεις με Visa/mastercard ή εστω IRIS μιας και δεν θελουν προμηθειες με κάρτες
Αυτο του να κουβαλάς 50 καρτες rfid για τον κάθε παροχο κανει δυσκολο/περιπλοκο το συστημα χωρις λόγο
Οι Rfid κάρτες είναι καλές για κάποια πολυκατοικία να βαραει ο καθένας την δική του κάρτα σε κοινοχρηστους φορτιστες στο γκαραζ της πολυκατοικίας και να χρεώνεται ο καθένας αυτα που καίει αν και το ιδιο γίνεται και με nfc στο κινητο. Αυτή την χρησιμότητα εχουν αν ρωτας εμένα, οχι να είμαι στην μεση της Εθνικης και να ψαχνω πια rfid καρτα ταιριαζει στον παροχο του φορτιστή.
ΥΓ και σε υπογεια και καταγόγια με καλώδια μεχρι την επιφανεια και κεραιες για σήμα δεν υπάρχει κανενα προβλημα. Προβλημα υπάρχει στις κακες εγκαταστάσεις που δεν γίνονται τα απαραίτητα
δεν νομιζω οτι ειναι θεμα προμηθειων. Το προβλημα αυτο υπαρχει και σε αλλες χωρες και τωρα σταδιακα αρχιζει να λυνεται καθως ειναι οδηγια της ΕΕ να μπορεις να πληρωνεις με πιστωτικη καρτα/nfc απευθειας στους φορτιστες.
Τεσπα, εγω γενικα προτεινω στον κοσμο να ζηταει τις rfid, διοτι απλοποιει πολυ την κατασταση. Προφανως δεν ειναι το ιδανικο, αλλα μεχρι να πετυχουμε το ιδανικο, ας δουλευουμε απροβληματιστα εστω και ετσι. -
-
Κάτι τέτοιο ιδανικά. Στην Κορέα πληρώνουν και τα διόδια μέσω του infotainment.
-
Κάτι τέτοιο ιδανικά. Στην Κορέα πληρώνουν και τα διόδια μέσω του infotainment.
αυτο ειναι οντως το ιδανικο και αυτην τη στιγμη ετσι δουλευουν μονο τα τεσλα με τους superchargers. Με κινδυνο να κανω λαθος, νομιζω οτι τα περισσοτερα αυτοκινητα υποστηριζουν τετοιου ειδους ζευξη, το προβλημα εγκειται στους φορτιστες και στους περιορισμους που βαζει η καθε εταιρεια.
edit: plug and charge λεγεται αυτη η δυνατοτητα και δεν την υποστηριζουν ολα τα ev, αλλα αρκετα.
-
Καλημέρα,
παρέλαβα την Παρασκευή και εγώ το dolphin κια δηλώνω ενθουσιασμένος στα μέχρι τώρα 300 χλμ που έχω κάνει. Αντικαθιστά ένα Opel Crossland diesel και στην οικογένεια θα μείνει η 147 που δεν παίζει να την αποχωριστούμε για ευνόητους λόγους Κάποια από τα σχόλια παρακάτω πιστεύω είναι γενικότερα των ηλεκτρικών αλλά δεν είχα άλλη επαφή μαζί τους μέχρι τώρα.
Στα του δελφινιού τώρα ένα γρήγορο review:-
Εμφάνιση, προσωπικά μου αρέσει και ιδιαίτερα στο λευκό που είναι αρκετά ξεχωριστό. Η μούρη ναι θα μπορούσε να είναι πιο όμορφη.
-
Χώροι, εσωτερικά πολύ μεγαλύτερο του crossland παντού, και μεγάλο αβαντάζ το επίπεδο δάπεδο πίσω. Πορτ παγκάζ όχι κάτι ιδιαίτερο αλλά μας καλύπτει.
-
Οδήγηση και εργονομία πολύ καλό, αγχολυτικό θα το χαρακτήριζα και ήσυχο. Η ανάρτηση αποροφά εξαιρετικά τις ανωμαλίες, και δεν έχει τις αναπηδήσεις που είχε το κρος λόγω ημιάκαμπτου.
Σε στροφιλίκι δεν το έχω πάει να δω, ίσως τα ελαστικά από 205x50x17 να θέλουν καλύτερης μάρκας και 225x45x17 σε αλλαγή. Δύναμη, επιτάχυνση,ροπή εντυπωσιακή αλλά και το πόσο εύκολα παρέχεται είναι εντυπωσιακό.
Φρένα πολύ καλά,επίσης μου έκανε εντύπωση κάτι που είχε αναφέρει κάποιο παιδί εδώ ότι ρολλάροντας έχει μια μικρή αναγέννηση, αλλά πατώντας και λίγο φρένο αυτή αυξάνεται. -
Τα βοηθήματα φαίνεται να λειτουργούν ικανοποιήτικά, μόνο την αναγνώριση σημάτων απενεργοποιώ μέχρι τώρα και η οθόνη επίσης αρκετά λειτουργική. Γενικά δεν έχω βρει κάτι να με χαλάει.
-
Κατανάλωση με χαλαρή οδήγηση, χωρίς να το πιέζω δηλαδή και καλοριφέρ ανοιχτό είναι στις 13.5kw/100km.
Αυτά για την ώρα!
Καλοταξιδο! Η καταναλωση ειναι καλη για μεσα στην πολη και σημαινει οτι τα wltp χιλιομετρα θα τα βγαλεις ανετα και μαλλον θα τα ξεπερασεις. Το lane assist μαλλον ειναι καλη ιδεα να απενεργοποιεις επισης.
Σε ποιο mode οδηγεις; eco ή στα "κανονικα";
Επισης, σε DC πηγες να φορτισεις;Καλημέρα,
το lane assist δεν με έχει ενοχλήσει για την ώρα, πχ στο crossland ήταν το πρώτο πράγμα που απενεργοποιούσα!
έκανα μια δοκιμαστική dc 20kW χθες σε lidl,ουσιαστικά την πρώτη γενικότερα γιατί είχα αγχωθεί λίγο με την διαδικασία.
Σαν αίσθηση δείχνει πολύ ποιοτικό και προσεγμένο πάντως το αυτοκίνητο, καθώς και πολύ στιβαρό. Για την προσοχή στη λεπτομέρεια μου έκανε φοβερή εντύπωση πάνω από τις πόρτες στον ουρανό, υπάρχει ένα λάστιχο που διατρέχει από μπροστά μέχρι πίσω το αυτοκίνητο, σαν υδρορροή ώστε σταγόνες τις βροχής να απορρέουν μέσω αυτού όταν και να μην πέφτουν πχ στην άκρη του καθίσματος όταν ανοίγεις πόρτες. Δεν ξέρω αν καταλάβατε όπως το περιγράφω. Δεν το είχα προσέξει σε άλλο αυτοκίνητο...για τις dc καταλαβαινω το αγχος της αρχης αλλα δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο η διαδικασια. Να εχεις κατεβασει τις εφαρμογες και να εχεις κανει λογαριασμους, το πιο "δυσκολο" ειναι αυτο. Απο εκει και περα, τσιμπα καρτουλες φορτισης απο οσους δινουν (elpe, nrg, chargespot) για να απλοποιησεις ακομα πιο πολυ τη διαδικασια
εννοείς τις rfid κάρτες ε?δεν θα είναι πιο σύνθετο να έχω πχ 3 κάρτες πάνω μου σε σχέση με το κινητό? χάνω κάτι?
μοιαζει με ενα βημα πισω, αλλα (δυστυχως) δεν ειναι. Οι rfid καρτες επιτρεπουν αμεση ενεργοποιηση του φορτιστη, χωρις να περιμενεις να σταλει σημα μεσω ιντερνετ απο το κινητο σου, στους σερβερ της εταιρειας και μετα στον φορτιστη. Αν σε οποιοδηποτε σημειο της ζευξης υπαρχει προβλημα, δεν φορτιζεις. Αν ο φορτιστης ειναι σε υπογειο (οπως ειναι καποιοι ac φορτιστες σε σουπερμαρκετ και ξενοδοχεια) και δεν εχει σημα το κινητο σου, παλι εχεις προβλημα.
Δυστυχως αυτες οι καρτες δεν μπορουν να μπουν σε digital wallet, οποτε θα πρεπει να τις κουβαλας μαζι σου. Εγω τις εχω μεσα στο ντουλαπακι του τεμπελη.Βημα πίσω είναι ξεκάθαρα. Απλά δεν θέλουν να πληρώνουν τιποτα προμήθειες
Το σωστό είναι να μπορεις να πληρώνεις με Visa/mastercard ή εστω IRIS μιας και δεν θελουν προμηθειες με κάρτες
Αυτο του να κουβαλάς 50 καρτες rfid για τον κάθε παροχο κανει δυσκολο/περιπλοκο το συστημα χωρις λόγο
Οι Rfid κάρτες είναι καλές για κάποια πολυκατοικία να βαραει ο καθένας την δική του κάρτα σε κοινοχρηστους φορτιστες στο γκαραζ της πολυκατοικίας και να χρεώνεται ο καθένας αυτα που καίει αν και το ιδιο γίνεται και με nfc στο κινητο. Αυτή την χρησιμότητα εχουν αν ρωτας εμένα, οχι να είμαι στην μεση της Εθνικης και να ψαχνω πια rfid καρτα ταιριαζει στον παροχο του φορτιστή.
ΥΓ και σε υπογεια και καταγόγια με καλώδια μεχρι την επιφανεια και κεραιες για σήμα δεν υπάρχει κανενα προβλημα. Προβλημα υπάρχει στις κακες εγκαταστάσεις που δεν γίνονται τα απαραίτητα
δεν νομιζω οτι ειναι θεμα προμηθειων. Το προβλημα αυτο υπαρχει και σε αλλες χωρες και τωρα σταδιακα αρχιζει να λυνεται καθως ειναι οδηγια της ΕΕ να μπορεις να πληρωνεις με πιστωτικη καρτα/nfc απευθειας στους φορτιστες.
Τεσπα, εγω γενικα προτεινω στον κοσμο να ζηταει τις rfid, διοτι απλοποιει πολυ την κατασταση. Προφανως δεν ειναι το ιδανικο, αλλα μεχρι να πετυχουμε το ιδανικο, ας δουλευουμε απροβληματιστα εστω και ετσι.Ετσι να συμφωνησω αλλα το ιδανικό συγουρα ΔΕΝ ειναι οι Rfid καρτες. Για μενα είναι ξεκαθαρο πισωγύρισμα και ευχομαι πολύ σύντομα να υποχρεωθουν από την Ευρωπαικη ένωση να τα γυρίσουν τα υπάρχοντα σε πιστωτικες κάρτες και IRIS payments
ΑΥΤΟ είναι ευκολία για τον πελάτη όχι οι χαζομάρες που ισχύουν τωρα. Αν είναι δυνατον να λέμε ευκολία να παραγγελνεις 20 διαφορετικές rfid καρτες από 20 διαφορετικούς παρόχους για να μπορείς να φορτιζεις το αυτοκίνητο σου σε ταξίδι
Ναι γίνεται αλλα δεν είναι ιδανικό μοντελο αυτό, αλλα μια χαζομαρα και μισή. Σου εξηγησα την αποψη μου για πιο λογο και μονο μπορουν να είναι ιδανικές οι rfid καρτες που μπορεις να έχεις μονο μια να κάνεις την δουλεια σου στην πολυκατοικία που μενεις. Παντως όχι για τους παρόχους
-
-
Κάτι τέτοιο ιδανικά. Στην Κορέα πληρώνουν και τα διόδια μέσω του infotainment.
αυτο ειναι οντως το ιδανικο και αυτην τη στιγμη ετσι δουλευουν μονο τα τεσλα με τους superchargers. Με κινδυνο να κανω λαθος, νομιζω οτι τα περισσοτερα αυτοκινητα υποστηριζουν τετοιου ειδους ζευξη, το προβλημα εγκειται στους φορτιστες και στους περιορισμους που βαζει η καθε εταιρεια.
edit: plug and charge λεγεται αυτη η δυνατοτητα και δεν την υποστηριζουν ολα τα ev, αλλα αρκετα.
Ιδανικο και αυτό ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ με την πληρωμη με πιστωτικές. Αυτό γιατι πολλα EV Δεν εχουν τετοια δυνατότητα
Οπότε οταν θα εκπονησεις μια λύση καλό είναι να μπορουν ΟΛΟΙ ανεξαρτητως μοντελου να μπορουν να την χρησιμοποιησουν
Το να υπάρχουν πολλαπλες επιλογές θεμιτό δεν με πειράζει. Αλλα θα πρεπει να μπορουν ολοι ευκολα και απλά να έχουν ενα κοινο τρόπο πληρωμής και να μην δυσκολεύουν τον πελάτη.
Μην ξεχναμε οτι αυτός είναι ενα πολύ μεγαλος λόγος που οι μεγαλύτεροι σε ηλικία αποφεύγουν τα EV οσο χαζό και αν ακούγεται. Φοβουνται οτι σε ενδεχόμενο ταξίδι θα μπλέξουν και δεν εχουν και αδικό αν δεν τα πολυκαταφέρνουν με την τεχνολογία
Ο ρόλος της τεχνολογιας γενικά είναι να κάνει πιο ευκολη την ζωη μας όχι πιο συνθετη
οπως είναι ευκολο να πληρώνουν στο βενζινάδικο με την visa/mastercard τους , ΤΟ ΙΔΙΟ ευκολο να γίνει και στους φορτιστές. ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ ΕΙΝΑΙ
-
-
Ο γλάρος έχει ξεκινήσει σε διάφορες αγορές στα 15κ, αν έρθει και εδώ σε τέτοια τιμή σώθηκε ο σφακ!
-
Από το 2025 εάν δεν κάνω λάθος θ βγάλουν όπως λένε την 5η γενιά της blade μπαταρίας. Η οποία θα αυξήσει αν θυμάμαι σωστά κατά 2/3 την αυτονομία, ενώ το κόστος θα παραμείνει το ίδιο
Οπότε ο γλάρος θα είναι λουκούμι για πολλούς
-
Ο γλάρος έχει δερμάτινα ηλεκτρικά καθίσματα, ασύρματη φόρτιση, ασύρματο αα. Σε άλλους κατασκευαστές για τα καθίσματα θες +10κ
-
Ο γλάρος έχει ξεκινήσει σε διάφορες αγορές στα 15κ, αν έρθει και εδώ σε τέτοια τιμή σώθηκε ο σφακ!
Ο σφακ έκανε κίνηση ματ με την byd. Πιάνει όλα τα πορτοφόλια και όλα τα market segments. Θες ηλεκτρικό; Έχει. Θες premium; έχει βολβό και bmw. Θες phev σε καλή τιμή; Έχει. Θες μπιτ παρά; Έχει σε λίγο το γλάρο.
-
Μπιρ παρά.
BYD forum