-
Γεια σας παιδια. Μου εχει προκυψει κατι οποτε ισως σταματησω να κιναω το αμαξι για ενα διαστημα οποτε εχω τις εξης ερωτησεις.
- εχω πληρωσει ηδη τα τελη για το 19, υπαρχει περιπτωση να μου επιστραφουν τελη για οσο διαστημα το αμαξι θα βρισκεται σε ακινησια ?
- η ασφαλεια (παει μεχρι μαρτιο) επιστρεφεται ? θα παρω και τον ασφαλιστη μου φυσικα αλλα ρωταω και εσας
- οι διαδικασιες για ακινησια και αρση ακινησιας ειναι μπαμ-μπαμ η οταν ξερω γω θελω να αρω την ακινησια θα κανουν ενα μηνα να μου δωσουν πισω τις πινακιδες ?
ευχαριστω
-
Γεια σας παιδια. Μου εχει προκυψει κατι οποτε ισως σταματησω να κιναω το αμαξι για ενα διαστημα οποτε εχω τις εξης ερωτησεις.
- εχω πληρωσει ηδη τα τελη για το 19, υπαρχει περιπτωση να μου επιστραφουν τελη για οσο διαστημα το αμαξι θα βρισκεται σε ακινησια ?
- η ασφαλεια (παει μεχρι μαρτιο) επιστρεφεται ? θα παρω και τον ασφαλιστη μου φυσικα αλλα ρωταω και εσας
- οι διαδικασιες για ακινησια και αρση ακινησιας ειναι μπαμ-μπαμ η οταν ξερω γω θελω να αρω την ακινησια θα κανουν ενα μηνα να μου δωσουν πισω τις πινακιδες ?
ευχαριστω
-
Γεια σας παιδια. Μου εχει προκυψει κατι οποτε ισως σταματησω να κιναω το αμαξι για ενα διαστημα οποτε εχω τις εξης ερωτησεις.
- εχω πληρωσει ηδη τα τελη για το 19, υπαρχει περιπτωση να μου επιστραφουν τελη για οσο διαστημα το αμαξι θα βρισκεται σε ακινησια ?
- η ασφαλεια (παει μεχρι μαρτιο) επιστρεφεται ? θα παρω και τον ασφαλιστη μου φυσικα αλλα ρωταω και εσας
- οι διαδικασιες για ακινησια και αρση ακινησιας ειναι μπαμ-μπαμ η οταν ξερω γω θελω να αρω την ακινησια θα κανουν ενα μηνα να μου δωσουν πισω τις πινακιδες ?
ευχαριστω
-
κανεις ??
-
- οχι
- ναι
- δεν ξερω, αλλα νομιζω αν γνωριζεις τη διαδικασια ειναι γρηγορα τα πραγματα
-
1)Οχι, κατα 99%
2)Ναι , μπορεις να κανεις διακοπη και να παρεις το υπολοπο αναλογούν ποσο πισω
3)Ενα μηνα οχι, αλλά 2 μερες ισως -
ευχαριστω!
-
Τις πινακίδες αμέσως τις παίρνεις, αρκεί να προσκομίσεις στην ΔΟΥ τα χαρτιά που χρειάζονται για την άρση.
-
Φρέσκο δώρο έρχεται...
Η υποχρεωτική ασφάλιση για τα οχήματα σε ακινησία
Επί του άρθρου του άρθρου 26 «Ασφάλιση οχημάτων έναντι φυσικών καταστροφών» εξετάζεται απαλοιφής της πρόβλεψης της μη ασφάλισης των οχημάτων σε περίπτωση ακινησίας, καθώς και στην περίπτωση αυτή υφίσταται ο κίνδυνος καταστροφής τους από φυσικά φαινόμενα. Αυτό σημαίνει ότι και τα οχήματα σε ακινησία θα πρέπει να ασφαλίζονται υποχρεωτικά στην περίπτωση που το οικονομικό επιτελείο προχωρήσει στη προσθήκη αυτή. -
λογικα θα ειναι αμελητεο το ποσο ομως.
-
Γιατί να είναι υποχρεωτική αυτή η κάλυψη;
Ασφαλίζεις το αυτοκίνητο για ζημιές έναντι τρίτων -υποχρεωτικά. Άμα το πάρει το ποτάμι, εσύ χάνεις. Δεν έχει νόημα η υποχρεωτικότητα. -
@tgd said in Ακινησια, τελη και ασφαλεια:
Γιατί να είναι υποχρεωτική αυτή η κάλυψη;
Ασφαλίζεις το αυτοκίνητο για ζημιές έναντι τρίτων -υποχρεωτικά. Άμα το πάρει το ποτάμι, εσύ χάνεις. Δεν έχει νόημα η υποχρεωτικότητα.μηπως ζητανε απο το κρατος να τους πληρωσει και τα αμαξια?
-
@tgd said in Ακινησια, τελη και ασφαλεια:
Γιατί να είναι υποχρεωτική αυτή η κάλυψη;
Ασφαλίζεις το αυτοκίνητο για ζημιές έναντι τρίτων -υποχρεωτικά. Άμα το πάρει το ποτάμι, εσύ χάνεις. Δεν έχει νόημα η υποχρεωτικότητα.Το ποτάμι θα δημιουργηθεί λόγω ελλειματικής συντήρησης-πρόβλεψης του κράτους. Οπότε για να αποφύγουν τυχόν μαζικές αγωγές ας το κάνουν και αυτό υποχρεωτικό για να φταίει ο πολίτης μετά. Κλασσικά εικονογραφημένα. Θα έρθει και για τα σπίτια κάποια στιγμή για να κονομάνε οι ασφαλιστικές αλλά και το κράτος.
-
@wantone said in Ακινησια, τελη και ασφαλεια:
μηπως ζητανε απο το κρατος να τους πληρωσει και τα αμαξια?
Φαντάζομαι υπάρχουν αιτήσεις αποζημίωσης για οχήματα που ήταν σε ακινησία.
Αντί να τον αναγκάζεις να το ασφαλίζει βέβαια, θα μπορούσες να το εξαιρέσεις από αποζημιώσεις. -
Άλλη μία πατέντα Κούλη με ταυτόχρονο δωράκι για τις ασφαλιστικές.
Όταν το όχημα μπαίνει σε ακινησία, παύει να είναι όχημα και γίνεται αντικείμενο (κάποιας αξίας ίσως) άρα ακολουθεί τη μοίρα των υπόλοιπων αντικειμένων που βρίσκονται στο οικόπεδο, πχ την αντλία του πηγαδιού ή το σκαπτικό φρέζα κλπ. Σε καταστροφή τους εξ αιτίας φωτιάς πλημμύρας σεισμού είναι στη διακριτική ευχέρεια του κράτους ανάλογα την περίπτωση αν θα δώσει κάτι ή όχι. Η υποχρεωτική ασφάλιση τους είναι αντισυνταγματική. -
Υποτίθεται ότι έχουμε περάσει σε εποχή με "ψηφιακή ακινησία" ΙΧ μέσω εύκολης διαδικασίας από εφαρμογή στο κινητό μας, χωρίς ανάγκη για κατάθεση πινακίδων στην εφορία. Και επίσης σε "τέλη κυκλοφορίας με το μήνα".
Εγώ πλήρωσα 630€ για αμάξι 3.83μ του 2005 (που είχε τέλη 300κατι όταν το πήρα) και πλέον το χρησιμοποιώ ελάχιστα διότι τις περισσότερες μετακινήσεις μου στην πόλη τις κάνω με ηλεκτρικό ποδήλατο (δικής μου συναρμολόγησης, με μπαταρία για 100+ χλμ αυτονομία).
Έστω ότι ήθελα όμως να πληρώσω τ.κ. και να κυκλοφορώ το ΙΧ τους μισούς μήνες του έτους, και συγκεκριμένα Ιανουάριο, Φεβρουάριο, Μάρτιο, Ιούλιο, Αύγουστο και Δεκέμβριο. Θα μπορούσα να πληρώσω "τέλη με το μήνα"? Αν ναι, πώς? Μέχρι τώρα, απ' όταν ανακοίνωσαν "τέλη με το μήνα" οι απατεώνες μας έλεγαν ότι επιτρέπεται μόνο ΜΙΑ φορά μέσα στο έτος η άρση ακινησίας (συνήθως μετά τον Απρίλιο). Για το οποίο βέβαια δεν υπάρχει τεχνικός λόγος αφού η τεχνολογία σήμερα επιτρέπει ακόμα και τέλη κυκλοφορίας με τη μέρα (όπως ασφάλεια από τάδε του τάδε μήνα έως τάδε του τάδε).
Εννοείται πώς "ψηφιακή κατάθεση" και ταυτόχρονα κανονική κυκλοφορία του ΙΧ ούτε που τη σκέφτομαι, δεν είμαι απ' αυτούς που θέλουν να ζούν επικίνδυνα πίσω απ' το τιμόνι με τον συγκεκριμένο τρόπο, προτιμώ track days και φιδίσιες διαδρομές....
-
@nidosan said in Ακινησια, τελη και ασφαλεια:
Έστω ότι ήθελα όμως να πληρώσω τ.κ. και να κυκλοφορώ το ΙΧ τους μισούς μήνες του έτους, και συγκεκριμένα Ιανουάριο, Φεβρουάριο, Μάρτιο, Ιούλιο, Αύγουστο και Δεκέμβριο. Θα μπορούσα να πληρώσω "τέλη με το μήνα"? Αν ναι, πώς? Μέχρι τώρα, απ' όταν ανακοίνωσαν "τέλη με το μήνα" οι απατεώνες μας έλεγαν ότι επιτρέπεται μόνο ΜΙΑ φορά μέσα στο έτος η άρση ακινησίας (συνήθως μετά τον Απρίλιο).
Ετσι ηταν μεχρι και περυσι και μαλλον ετσι θα ειναι και φετος . Μακαρι να το αλλαξουν, αλλά δεν το βλεπω
-
@nidosan said in Ακινησια, τελη και ασφαλεια:
η τεχνολογία σήμερα επιτρέπει
Η τεχνολογία επιτρέπει πολλά.
Ποια όμως είναι η αληθινή πρόθεση του κράτους?
Να διευκολύνει τον πολίτη ή να συνεχίσει να τον απομυζεί? -
Τα τέλη πρέπει να γίνουν όπως σε όλες τις χώρες, ίδιο ποσό για όλους π.χ. 200-250€ για όλους και να πάψουν οι παραλογισμοι, άλλος να πληρώνει τίποτα και άλλος 4ψηφιο ποσό.
Επίσης να βγει οικονομική βινιετα για όλο το χρόνο για όλα τα διόδια, όπως έχουν άλλες χώρες και να πάψει το γδυσιμο στις εσωτερικές μετακινήσεις της χωρας. -
@johnny-0 said in Ακινησια, τελη και ασφαλεια:
Τα τέλη πρέπει να γίνουν όπως σε όλες τις χώρες, ίδιο ποσό για όλους π.χ. 200-250€ για όλους και να πάψουν οι παραλογισμοι, άλλος να πληρώνει τίποτα και άλλος 4ψηφιο ποσό.
Επίσης να βγει οικονομική βινιετα για όλο το χρόνο για όλα τα διόδια, όπως έχουν άλλες χώρες και να πάψει το γδυσιμο στις εσωτερικές μετακινήσεις της χωρας.στις περισσοτερες χωρες εχει τελη απο μηδεν μεχρι χιλιαδες με τα ακριβοτερα να πληρωνουν χιλιαδες τον χρονο.
Ακινησια, τελη και ασφαλεια