Υποτίθεται ότι έχουμε περάσει σε εποχή με "ψηφιακή ακινησία" ΙΧ μέσω εύκολης διαδικασίας από εφαρμογή στο κινητό μας, χωρίς ανάγκη για κατάθεση πινακίδων στην εφορία. Και επίσης σε "τέλη κυκλοφορίας με το μήνα".
Εγώ πλήρωσα 630€ για αμάξι 3.83μ του 2005 (που είχε τέλη 300κατι όταν το πήρα) και πλέον το χρησιμοποιώ ελάχιστα διότι τις περισσότερες μετακινήσεις μου στην πόλη τις κάνω με ηλεκτρικό ποδήλατο (δικής μου συναρμολόγησης, με μπαταρία για 100+ χλμ αυτονομία).
Έστω ότι ήθελα όμως να πληρώσω τ.κ. και να κυκλοφορώ το ΙΧ τους μισούς μήνες του έτους, και συγκεκριμένα Ιανουάριο, Φεβρουάριο, Μάρτιο, Ιούλιο, Αύγουστο και Δεκέμβριο. Θα μπορούσα να πληρώσω "τέλη με το μήνα"? Αν ναι, πώς? Μέχρι τώρα, απ' όταν ανακοίνωσαν "τέλη με το μήνα" οι απατεώνες μας έλεγαν ότι επιτρέπεται μόνο ΜΙΑ φορά μέσα στο έτος η άρση ακινησίας (συνήθως μετά τον Απρίλιο). Για το οποίο βέβαια δεν υπάρχει τεχνικός λόγος αφού η τεχνολογία σήμερα επιτρέπει ακόμα και τέλη κυκλοφορίας με τη μέρα (όπως ασφάλεια από τάδε του τάδε μήνα έως τάδε του τάδε).
Εννοείται πώς "ψηφιακή κατάθεση" και ταυτόχρονα κανονική κυκλοφορία του ΙΧ ούτε που τη σκέφτομαι, δεν είμαι απ' αυτούς που θέλουν να ζούν επικίνδυνα πίσω απ' το τιμόνι με τον συγκεκριμένο τρόπο, προτιμώ track days και φιδίσιες διαδρομές....
nidosan
@nidosan
industrial design engineer
Best posts made by nidosan
-
RE: Ακινησια, τελη και ασφαλεια
Latest posts made by nidosan
-
RE: Ακινησια, τελη και ασφαλεια
Υποτίθεται ότι έχουμε περάσει σε εποχή με "ψηφιακή ακινησία" ΙΧ μέσω εύκολης διαδικασίας από εφαρμογή στο κινητό μας, χωρίς ανάγκη για κατάθεση πινακίδων στην εφορία. Και επίσης σε "τέλη κυκλοφορίας με το μήνα".
Εγώ πλήρωσα 630€ για αμάξι 3.83μ του 2005 (που είχε τέλη 300κατι όταν το πήρα) και πλέον το χρησιμοποιώ ελάχιστα διότι τις περισσότερες μετακινήσεις μου στην πόλη τις κάνω με ηλεκτρικό ποδήλατο (δικής μου συναρμολόγησης, με μπαταρία για 100+ χλμ αυτονομία).
Έστω ότι ήθελα όμως να πληρώσω τ.κ. και να κυκλοφορώ το ΙΧ τους μισούς μήνες του έτους, και συγκεκριμένα Ιανουάριο, Φεβρουάριο, Μάρτιο, Ιούλιο, Αύγουστο και Δεκέμβριο. Θα μπορούσα να πληρώσω "τέλη με το μήνα"? Αν ναι, πώς? Μέχρι τώρα, απ' όταν ανακοίνωσαν "τέλη με το μήνα" οι απατεώνες μας έλεγαν ότι επιτρέπεται μόνο ΜΙΑ φορά μέσα στο έτος η άρση ακινησίας (συνήθως μετά τον Απρίλιο). Για το οποίο βέβαια δεν υπάρχει τεχνικός λόγος αφού η τεχνολογία σήμερα επιτρέπει ακόμα και τέλη κυκλοφορίας με τη μέρα (όπως ασφάλεια από τάδε του τάδε μήνα έως τάδε του τάδε).
Εννοείται πώς "ψηφιακή κατάθεση" και ταυτόχρονα κανονική κυκλοφορία του ΙΧ ούτε που τη σκέφτομαι, δεν είμαι απ' αυτούς που θέλουν να ζούν επικίνδυνα πίσω απ' το τιμόνι με τον συγκεκριμένο τρόπο, προτιμώ track days και φιδίσιες διαδρομές....
-
RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός
"ERROR 1200 - this website has been temporarily rate limited" μου έβγαλε εμένα όταν πήγα να το ανοίξω στο PC μετά το τέλος του countdown....
Δεν θα ήταν πιο λογικό να την κάνουν μέσω του youtube channel της SPA την παρουσίαση, αντί του site τους;....
-
RE: TAXIS NET - φορολογία εισοδήματος
Ένα ένσημο ανά ημέρα μετράει ανεξάρτητα από τον αριθμό ωρών εργασίας. Είτε δουλεύει 3 ώρες, είτε 4 ώρες είτε 8 ώρες το ίδιο είναι για αυτόν όσο αφορά τον αριθμό ενσήμων του.
Είναι σίγουρο αυτό;
Οπότε, αν είναι να εργάζεσαι π.χ. 15 ώρες την εβδομάδα σε μια δουλειά, καλύτερα να φαίνεται ότι εργάζεσαι 5 μέρες επί 3 ώρες τη μέρα, παρά 5 ώρες τη μέρα επί 3 μέρες (και τις άλλες 2 να φαίνεται ότι κάθεσαι).... σωστά; Και αν ναι, τι σημαίνει αυτό όσον αφορά τις εργοδοτικές εισφορές στη μία και την άλλη περίπτωση; Κοστίζεις περισσότερο στον εργοδότη αν σε βάλει να φαίνεσαι 5 μέρες επί 3 ώρες αντί 3 μέρες επί 5 ώρες (έστω ότι τα καθαρά που παίρνεις είναι τα ίδια, βάσει συνολικών ωρών εργασίας και εργάζεσαι από τον υπολογιστή σου στο σπίτι);
-
RE: TAXIS NET - φορολογία εισοδήματος
Δεν ξέρω αν έπρεπε να το βάλω στα 'εργασιακά' - σκέφτηκα ότι εδώ ίσως υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να απαντηθεί:
Πώς υπολογίζονται τα 'ένσημα' από τις ώρες εργασίας που έχει κάποιος που εργάζεται με ημιαπασχόληση?
Ας πούμε ότι πριν εργαζόταν 5 ημέρες την εβδομάδα, επί 4 ώρες την ημέρα (20 ώρες/εβδομάδα) με Χ ωρομίσθιο κι έβγαινε Ψ μηνιαίος μισθός, και τώρα θα εργάζεται 4 ημέρες την εβδομάδα επί 3 ώρες την ημέρα (12 ώρες την εβδομάδα) με μεγαλύτερο ωρομίσθιο από πριν, ώστε να βγαίνει πάλι Ψ μηνιαίος μισθός (πες 1000€). Ο λόγος που γίνεται αυτό δεν μας ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή - ας πούμε ότι θέλει ο ίδιος να βγάζει τη δουλειά σε λιγότερες μέρες για να έχει περισσότερο χρόνο για κάτι άλλο κι ο εργοδότης συμφωνεί.
Βγαίνει χαμένος σε 'ένσημα'? Κι αν ναι, πόσο?
-
RE: Κροτάλισμα στο ρελαντί
Το λύσατε τελικά?
Είπαμε ότι αν κάνει θόρυβο όταν πατάς συμπλέκτη τότε είναι ρουλεμάν συμπλέκτη (που πατάει τα χτένια του πλατό) ενώ αν κάνει θόρυβο όταν δεν πατάς τίποτα και σταματάει όταν απομονώσεις το σασμάν πατώντας συμπλέκτη τότε είναι ρουλεμάν κιβωτίου (μπριζντιρέκτ ή whatever), σωστά?
-
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
nidosan wrote:
Nikos- wrote:
Πάντως τα ΧΡ10 που φοράω αν και είναι εκπληκτικά, τρώνε δίσκο και θα τα αλλάξω για τα Performance Friction PF01.
Και τα AX6 το ίδιο. Με τα μαμά στο 206RC ήταν πάνω-κάτω 1 σετ δίσκοι = 2 σετ τακάκια, με αυτά είναι 2 σετ δίσκοι = 1 σετ τακάκια.
Εξαρτάται βέβαια από τους δίσκους, φοράω pfc v3 floating που λογικά έχουν μεγαλύτερη αντοχή από τους εργοστασιακούς αλλά βλέπω να πάει να κάνει μικρό 'νύχι' οπότε θα τα βγάλω άμεσα.
Οι δικοί μου είναι διαιρούμενοι (με καμπάνες από AL2030 by 21Quadra) από hispec performance, με θερμική κατεργασία. Δεν περίμενα να μην κάνουν 'νύχι' με τακάκι του επιπέδου των Carbotech μια και -όπως μου απάντησαν κι από την hispec σε σχετική ερώτηση- δεν είναι αυτό το ζητούμενο από ένα δίσκο που κατασκευάστηκε για να μη 'μασάει' στα ζόρια που θα φάει όταν μπεις στην πίστα.
-
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
Πάντως τα ΧΡ10 που φοράω αν και είναι εκπληκτικά, τρώνε δίσκο και θα τα αλλάξω για τα Performance Friction PF01.
Και τα AX6 το ίδιο. Με τα μαμά στο 206RC ήταν πάνω-κάτω 1 σετ δίσκοι = 2 σετ τακάκια, με αυτά είναι 2 σετ δίσκοι = 1 σετ τακάκια.
-
RE: Λευκές οικιακές συσκευές:Πλυντήρια-Κουζίνες-Ψυγεια....
Ψήνομαι για τον Inventor (την έκδοση με έλεγχο από το κινητό, που έχει κανένα 20ρικο παραπάνω) αν και διαβάζω από αρκετούς ότι ακόμα και στο silent mode είναι αρκετά θορυβώδης (δε θα με χάλαγε να είχε χαμηλότερο θόρυβο -και κατανάλωση βεβαίως βεβαίως- αν και στο δωμάτιο που θα μπει δεν πειράζει να ακούγεται και λίγο).
Για αποσκληρυντές νερού έχουμε κανέναν στην παρέα που να ξέρει τι παίζει και τι αξίζει?
Έχω αρκετά σοβαρό θέμα με τα άλατα στο πατρικό μου, υπάρχουν 2 φίλτρα για βρωμιές/σκουριές/κλπ στη σειρά στην παροχή νερού (5 και 10 μικρά) αλλά ασχέτως αυτού το νερό είναι πολύ 'σκληρό' και οι σωληνώσεις υποφέρουν, όπως και η καφετιέρα, ο βραστήρας, κλπ και τα ντους γίνονται μονίμως άσπρα... Πέρυσι είχε βουλώσει και ο ένας σωλήνας του μπόιλερ που φτάνει μέσα-μέσα και το ζεστό δεν είχε καθόλου πίεση, οπότε το αδειάσαμε, το ανοίξαμε και βάλαμε μακρύ τρυπάνι μέσα στο σωλήνα να τον καθαρίσουμε (πήρε μια παράταση ζωής αλλά πάλι τα ίδια θα θέλει σε λίγο αν δε λυθεί αυτό το θέμα)...
-
RE: Η ζωή...ποδήλατο!
Φίλος ψάχνει trip computer για κουρσάκι, με τα εξής χαρακτηριστικά:
- Μεγάλη οθόνη, τουλάχιστον 3-3.5 ιντσών (ασπρόμαυρη είναι ΟΚ, δε χρειάζεται να είναι έγχρωμη)
- Δυνατότητα στήριξης μπροστά από το λαιμό (να φαίνεται ως προέκταση του λαιμού)
- Όχι GPS (ιδανικά θα ήθελε να συνδέεται με το GPS του κινητού, που θα είναι στο backpack, αλλά δεν είναι κι απαραίτητο)
- Καλή μπαταρία
Καμιά ιδέα?
-
RE: Η ζωή...ποδήλατο!
Πρόκειται όντως για παραθυράκι του νόμου, ή απλά παραπληροφόρηση απ' όσους πουλάνε ηλεκτρικά σκούτερ?
Εδώ έχει ένα σχετικό άρθρο:
http://www.taxydromos.gr/Topika/265193- ... -bolo.html