-
Έχω κραδασμό στον πίσω άξονα όταν μετά από κυνήγι ζεσταίνονται τα φρένα.
Οι πίσω δισκόπλακες φαίνονται σε καλή κατάσταση με ελάχιστο νύχι.
Υπάρχει κάποιος εύκολος τρόπος να ελέγξω αν οφείλεται σε υπολείμματα από τα τακάκια;
Δεν γνωρίζω τι τακάκια φοράει πίσω (αγοράστηκε με αυτά το αυτοκίνητο).
-
nidosan wrote:
Nikos- wrote:
Πάντως τα ΧΡ10 που φοράω αν και είναι εκπληκτικά, τρώνε δίσκο και θα τα αλλάξω για τα Performance Friction PF01.
Και τα AX6 το ίδιο. Με τα μαμά στο 206RC ήταν πάνω-κάτω 1 σετ δίσκοι = 2 σετ τακάκια, με αυτά είναι 2 σετ δίσκοι = 1 σετ τακάκια.
Εξαρτάται βέβαια από τους δίσκους, φοράω pfc v3 floating που λογικά έχουν μεγαλύτερη αντοχή από τους εργοστασιακούς αλλά βλέπω να πάει να κάνει μικρό 'νύχι' οπότε θα τα βγάλω άμεσα.
Οι δικοί μου είναι διαιρούμενοι (με καμπάνες από AL2030 by 21Quadra) από hispec performance, με θερμική κατεργασία. Δεν περίμενα να μην κάνουν 'νύχι' με τακάκι του επιπέδου των Carbotech μια και -όπως μου απάντησαν κι από την hispec σε σχετική ερώτηση- δεν είναι αυτό το ζητούμενο από ένα δίσκο που κατασκευάστηκε για να μη 'μασάει' στα ζόρια που θα φάει όταν μπεις στην πίστα.
-
Έχοντας κάνει κάτι παραπάνω από 500 χλμ με τα ds2500 που άλλαξα κ στους δυο άξονες να πω και εγώ ότι δεν ακούγονται καθόλου.
Από ότι βλέπω έχουν πατήσει πολύ καλά, οπότε και θα φάνε το ζόρισμα τους, σιγά-σιγά.
Ήδη, πάντως ακόμα και κρύα το δάγκωμά τους είναι ακόμα πιο άμεσο, οπότε θα επιβεβαιώσω και εγώ με την σειρά μου πως αν στρωθούν όπως πρέπει, δεν ακούγονται, κρατώ μια μικρή πισινή στις ζέστες πώς θα συμπεριφερθούν, και επίσης είναι έτοιμα προς χρήση από το πρώτο σχεδόν φρενάρισμα.Βέβαια, φορεμένα σε καινούργιους δίσκους και οι δαγκάνες άριστες λειτουργικά.
Επίσης τα λάστιχα οφείλουν να είναι ακόμα περισσότερο τώρα φρέσκα όπως και η ανάρτηση του αυτοκινήτου γενικότερα.
Ήδη, επομένως βλέπω διαφορά. Φαντάζομαι ότι στην πίεση η διαφορά όπως αναμένεται θα είναι κατά πολύ μεγαλύτερη λόγω μεγαλυτέρου συντελεστή τριβής.
-
Έχουν διορθώσει με τα χρόνια το - δάγκωμα - των τακακιών από κρύο, όταν πρωτοεμφανίστηκαν η κλίμακα λειτουργίας τους ήταν 100-550c, μετά από τις διαμαρτυρίες έγινε 50-550, και στην τελευταία έκδοση τους εδώ και σχεδόν 2 χρόνια είναι 25-550, οπότε δεν ισχύει πλέον ότι δεν πιάνουν όταν είναι κρύα, τώρα αν κάποιος αγοράσει παλιότερης γενιάς που ήταν σε κάποιο ράφι ξεχασμένα θα έχει το πρόβλημα των προηγούμενων που σωστά γκρίνιαξαν, στο θέμα του σφυρίγματος παίζουν αρκετοί παράγοντες ρόλο και όχι μόνο η πάστα, συνήθως η σκληρότερη πάστα αναγκάζει σε συντονισμό άλλα μέρη του συστήματος των φρένων να αρχίσουν να - σκούζουν -
-
Golf mk4 1,4 1999 δισκοι μπροστα-πισω.
Οι ζαντες πισω μαυριζουν πολυ πιο εντονα απο μπροστα.
Τερμα φρενο με abs off και τελειωμενα λαστιχα μπροστα ,μπλοκαρει πισω το ιδιο και με abs on.
Υψος σωστο.Οχι κολλημενα εμβολα,παντα κρυες ζαντες.
Ιδεες σε περιπτωση που δεν βρω αποκλειστικα φρενά?(επαρχια....)
-
.Καλησπερα 21 Quadra. Ηθελα να ρωτησω αν αξιζει να αφαιρεσει καποιος τις κιθαρες πισω απο τις δισκοπλακες ετσι ωστε να υπαρχει καλυτερη απαγωγη θερμοτητας? Μεχρι ποσους βαθμους διαφορα μπορει να δει καποιος? Ποσα παραπανω φρεναρισματα θα κερδισω Αν υποθεσουμε οτι φτανω τους 600 βαθμους πανω στο δισκο?
-
Οι κιθάρες δεν εμποδίζουν την απαγωγή αλλά την είσοδο του αέρα στον δίσκο.
Εγώ τις αφαιρώ τις κιθάρες γιατί όπως είπα εμποδίζουν την είσοδο του φρέσκου αέρα στο κέντρο του δίσκου από όπου φυγοκεντρίζεται ο αέρας για να εξέλθει στη συνέχεια από την περιφέρεια του δίσκου, ο δίσκος με τις εσωτερικές βάνες ( τα εσωτερικά χωρίσματα ) λειτουργεί σαν αντλία αέρα όταν περιστρέφεται, ρουφάει τον αέρα από το κέντρο του και τον απομακρύνει από την περιφέρεια του ψύχοντας το καθώς οδηγείται προς την έξοδο,
Ο αέρας πρέπει να μην εμποδίζεται να διασκορπιστεί στην ατμόσφαιρα, τι εννοώ ? πχ αν το αυτοκίνητο έχει δίσκο 290 mm σε ζάντα 15¨ που είναι οριακό μέγεθος δίσκου για αυτή τη ζάντα ο αέρας πνίγεται στο σημείο και δεν διαφεύγει ελεύθερα όταν βγεί από τον δίσκο εμποδίζοντας την απρόσκοπτη ροή του δημιουργώντας τοπικά ένα backpressure, ενώ θα υπήρχε καλύτερος αερισμός αν ο δίσκος ήταν πχ 26 0mm, ασχέτως αν υπήρχαν άλλα προβλήματα λόγω του μικρού μεγέθους του, εδώ συζητώ για τον αερισμό και όχι για κάτι άλλο.
Τώρα για το πόση θα είναι η διαφορά στην θερμοκρασία δεν έχω την απάντηση, η απάντηση μου είναι βγάλε τις κιθάρες (χτές ) αν αυτό σου λέει κάτι, και βάλε ένα τακάκι με μεγάλο συντελεστή τριβής που να μην μειώνεται όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία του τακακιού και του δίσκου.
Αν μπορείς βρες πλαστικούς ανακλαστήρες που στερεώνονται επάνω στο ψαλίδι και εκτρέπουν τον αέρα που διέρχεται κάτω από το αυτοκίνητο ή μέσα από ανοίγματα του προφυλακτήρα, και τον στέλνουν στο κέντρο του δίσκου, έτσι αυξάνεται η ταχύτητα εισόδου του αέρα στους δίσκους με αποτέλεσμα την καλύτερη ψύξη.
Ακόμα καλύτερα είναι από ένα κατάλληλο άνοιγμα στον προφυλακτήρα να οδηγήσεις μέσω σωλήνα φρέσκο αέρα στο κέντρο του δίσκου στερεώνοντας την άκρη της σωλήνας επάνω στην υπάρχουσα κιθάρα.
Εδώ υπάρχουν πολλά παραδείγματα cooling ducts, εδώ θα βρεις μέχρι και ένα extreme σύστημα καθαρά για αγώνες που ψεκάζει σταγονίδια νερού στον εισερχόμενο αέρα ρίχνοντας ακόμα περισσότερο τη θερμοκρασία του μέσα στον δίσκο όταν θερμαίνεται.
-
Σήμερα πήγα το Panda στον Μοράρη για τα φρένα του (είχε διαρροή το υγρό και σχεδόν έμεινα από φρένα!). Ο Μάνος άψογος, δεν έχω λόγια! Εξαιρετικός επαγγελματίας, γνώστης και με διάθεση να μου εξηγήσει τα πάντα και να με συμβουλέψει. Επίσης συνέπεια και λογικές τιμές, κέριδσε άλλον έναν πελάτη, πλέον μόνο εκεί για φρένα!
-
Κάτσε ρε Φάνη, φρένα έχασες.....πες και άλλα...Πώς εγινε;;;
-
Τι βλαβη επαθε το panda και εχασε υγρα?
Περα απο αυτο, οσον αφορα τον φρενά, ειναι ο μονος που ρεγουλαρει τελεια τα πισω ταμπουροφρενα. Ποτέ μα ποτέ σε γενικο συνεργειο ή αντιπροσωπεια δεν εχουν πετυχει να πιανει το χειροφρενο χαμηλα χωρις να μαγκωνουν οι ροδες στο ελευθερο.
Επισης με αυτη την αψογη ρυθμιση η συμμμετοχη του πισω αξονα (συνεχιζω και μιλαω για ταμπουρα) στο κανονικο φρεναρισμα ειναι ορατη και αυξανει κατα πολυ τη συνολικη αποδοση φρεναρισματος.
-
καλημέρα ,για την eurofren λεωφόρο βουλιαγμένης 253 στη δάφνη ,
εχουμε κάποια εμπειρία - αποψη - γνώμη ?
-
Περί τακακίων, ποιες από τις παρακάτω μάρκες είναι γνωστές και αξιόπιστες πάνω σε αυτό το αναλώσιμο;
japaparts
ashika
metzger
blueprint
-
Περί τακακίων, ποιες από τις παρακάτω μάρκες είναι γνωστές και αξιόπιστες πάνω σε αυτό το αναλώσιμο;
fi.ba Δεν είναι κατασκευαστής είναι διανομέας, τρέχα γύρευε ποιός κατασκευάζει τι για αυτούς
japaparts Δεν είναι κατασκευαστής είναι διανομέας, τρέχα γύρευε ποιός κατασκευάζει τι για αυτούς
ashika Δεν είναι κατασκευαστής είναι διανομέας, τρέχα γύρευε ποιός κατασκευάζει τι για αυτούς
metzger Δεν είναι κατασκευαστής είναι διανομέας, τρέχα γύρευε ποιός κατασκευάζει τι για αυτούς
blueprint Είναι ο μόνος κατασκευαστής και ανήκει στο Group της Bilstein ότι και να σημαίνει αυτό
Μια φορά μόνο μου φέρανε δίσκους της Blueprint και είπα να μη μου ξαναφέρουν, δεν μου άρεσε η μηχανουργική τους κατεργασία ούτε το υλικό τους που ήταν πιο μαλακό από τους επώνυμους, μάλλον ή σίγουρα τους φτιάχνουν στην Κίνα, όπως και τα περισσότερα αν όχι όλα τουλάχιστον, το μόνο παρήγορο είναι ότι ένας κατασκευαστής με το όνομα της Bilstein τουλάχιστον έχει κάποια στάνταρτ και δεν είναι εντελώς σκουπίδια, μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά τακάκια τόσο φτηνά δεν είναι ότι καλύτερο από πλευράς ασφάλειας, τώρα ο καθένας αξιολογεί την ασφάλεια του όπως εκείνος νομίζει αλλά αν για 10-20€ περισσότερο είχα να διαλέξω ανάμεσα σε επώνυμο δεν θα δίσταζα να πάω σε επώνυμο, πόση διαφορά πχ μπορεί να έχει το τακάκι που θέλεις από ένα Ferodo, ATE, Brembo κλπ αυτής της κατηγορίας ?
-
Διπλάσια τιμή, περίπου 20€ διαφορά για τις δικές μου δαγκάνες. 40€ δηλαδή βρίσκω brembo. Απλά έλεγα μήπως υπάρχει και κάτι άλλο αξιόλογο.
-
Διπλάσια τιμή, περίπου 20€ διαφορά για τις δικές μου δαγκάνες. 40€ δηλαδή βρίσκω brembo. Απλά έλεγα μήπως υπάρχει και κάτι άλλο αξιόλογο.
Τα αξιόλογα δεν μπορείς να τα βρεις αν δεν αναφέρουν προδιαγραφές της πάστας, και όσα αναφέρουν είναι από 3 φορές επάνω και συνεχίζουν.
-
καλημέρα ,για την eurofren λεωφόρο βουλιαγμένης 253 στη δάφνη ,
εχουμε κάποια εμπειρία - αποψη - γνώμη ?
Καλημέρα! Ναι, πολύ καλοί. Έφτιαξα τον εγκέφαλο του ABS εκεί στο έβο και μου φάνηκαν καλοί. Κάνουν rebuild εγκεφάλους. Μου άλλαξαν το μοτέρ μέσα στην αντλία με καινούριο.
-
Γιατι, τι ειχε παθει Νικο ?
-
Περί τακακίων, ποιες από τις παρακάτω μάρκες είναι γνωστές και αξιόπιστες πάνω σε αυτό το αναλώσιμο;
japaparts
ashika
metzger
blueprint
Japan parts και ashika είναι ο ίδιος διανομέας. Μακρυά !! Φόραγα ashika και ήταν μάρμαρα. Η διαφορά φάνηκε τόσο σταδιακά, μερικά χιλιάδες χιλιόμετρα μετά όταν έφαγε λίγα χιλιοστά πάστας.Υπουλο αυτό, γιατί δεν το αντιληφθηκα έγκαιρα, κατακόρυφη πτώση απόδοσης, καμιά περαιτέρω φθορά ακόμη και όταν είχα φτάσει 80.000 χλμ με αυτά, δεν έφαγε πάνω απο τα 3/4 του υλικού, καθόλου σκόνη στη ζάντα, αλλαξα με ferodo premier και χρειστηκα 3 μέρες να συνηθισω το νέο φρένο ώστε να μη γονατίζω το αμάξι με το παραμικρό.
Μη τσιγκουνευεσαι καθόλου τα φρένα σου. Μόνο επώνυμα. Δεν είναι απαραίτητα να είναι τα πιο ακούστα στο κόσμο.
Θα σου πω μερικά από τα κορυφαία και άνω του μέσου ορου . Ferodo ,brembo ,ate ,pagid, textar, trw, fte, vector, remsa, jurid, ztec. Απο τον Μωράρη έμαθα πρόσφατα ότι εξαιρετικα για συμβατική χρήση είναι τα κορεατικά hi-q που δεν τα έβαζα ποτέ αν δεν μου το έλεγε ένας γνωστης.
-
Γιατι, τι ειχε παθει Νικο ?
Άναβε το λαμπάκι του ABS που και που και στην αρχή νόμιζα ότι ήταν από τη μπαταρία, επειδή δε το κινώ πολύ.
Τελικά λίγο που το έψαξα, έχει συμβεί σε άλλους το ίδιο.
Η λύση ήταν να αλλάξω την αντλία με καινούρια (πάνω από 1000ακο) ή να τη κάνω rebuild.
Τελικά ο μάστορας που την άνοιξε είδε ότι το μοτεράκι δε γύριζε αρκετά γρήγορα κι έτσι έβγαζε το warning. Μου το άλλαξε με καινούριο και από τότε δεν έχει παρουσιάσει πάλι κάτι.
-
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις