Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία!
Οι ζάντες πουλήθηκαν.
Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία!
Οι ζάντες πουλήθηκαν.
Οι ζάντες είναι άριστες, τιμή συζητήσιμη σε λογικά πλάισια...!
Πωλούνται ζάντες Aez, γνήσιες Γερμανικές ποτέ βαμμένες ή επισκευασμένες στα 400 ευρώ.
5χ112 Καρέ, 8χ18 με E.T 48.
https://www.car.gr/parts/view/35656435-pwlisi-aez-8x18-5x112
Το σχήμα βοηθά και στο να μπουν μεγάλα 6p. χωρίς προσθήκες.
Σε τί αυτοκίνητο?
Μια χαρούλα! Θα βαρύνει κ η πόρτα, οπότε ο επόμενος θα εκτιμήσει τον γδούπο που θα κάνει η πόρτα κατά το κλείσιμο!
Χρηματοκιβώτιο, σωστό! χαχα
Οι Zimmermann τρυπητοί είναι πολύ καλοί για τα χρήματα που κοστίζουν.
Δεν είχα κανένα παράπονο ούτε στο Ibiza 20vt που είχα, full stage 2 με Brembo 4p 323x28 k ds2500 αλλά ούτε κ στο βαρύ αμάξωμα του Superb Που έχω τώρα με τα 6p 350x32 που φοράω με ds2500 τακάκι πάλι.
Μάλιστα, θα ήθελα να πω εδώ κάτι που ο μαστρο-Παναγιώτης έχει τονίσει πολλές φορές.
Τα Ds 2500 δεν είναι κάτι τόσο πολύ οάου τελικά.
Τώρα το καλοκαίρι κάνει λίγο σφύριγμα κάποιες φορές, που το χειμώνα δεν το άκουσα ποτέ, και είναι επίσης λογικό να μην αποδίδει στο 100% από το πρώτο φρενάρισμα αλλά δεν το βάζεις γιαυτό.
Μαγικό τακάκι, μάλλον δεν θα βγει ποτέ.
Πατάς λίγο το φρένο μετά από 2-3 φρεναρίσματα εντελώς νορμάλ και ακούει αμέσως.
Και όταν ζεσταθεί είναι πραγματικά απολαυστικό με την διάρκεια και την αντοχή του.
Τα προηγούμενα που φορούσα, περισσότερα ακατάλληλα θα τα χαρακτήριζα κ ας πιάνανε από το μηδέν.
Αυτό που χρειάζεται κανείς με τακάκια που έχουν μέταλλο μέσα είναι οπωσδήποτε φρέσκα λάστιχα και ανάρτηση σε πολύ καλή κατάσταση.
Προσωπικά, ειδικά μετά το s3 set up, θα ήθελα να δοκιμάσω κάποιο ακόμα καλύτερο.
Μάλλον ο μικρός θα το μπέρδεψε με το παγούρι για τους υαλοκαθαριστήρες.
Πολύ περίεργη διάσταση, ιδίως για ένα μοντέλο diesel με απλώς αποδεκτή απόδοση και μάλιστα οικογενειακό.
Τώρα, δεδομένου ότι ο κανόνας αλλαγής ελαστικών προτείνει η διαφορά να είναι μικρότερη από 3%, το 205/50/16 είναι μια διάσταση που θα πρέπει να δεις.
Αν ανέβεις σε 215/40/17 θα είσαι στα 604mm διάμετρο ζάντας, δηλαδή πολύ κοντά στα 600mm που έχει το 215/45/16 που έχεις αλλά εδώ μιλάμε για ακόμα μεγαλύτερο κόστος και χειρότερη άνεση.
Η 205/50/16 είναι στα 611mm διάμετρο ζάντας.
Το 50αρι προφίλ θα σου δώσει αυτό που ζητάς.
Όσον αφορά την ανάρτηση, μην τα κάνεις και τα δύο μαζί.
Άλλαξε πρώτα τα ελαστικά και αν δεν καλυφθείς, προχωράς και στην ανάρτηση.
Πρωτού αποφασίσεις όμως για αλλαγή έλεγξε πρώτα αν είναι εφικτό τα χιλιόμετρα που έχουν κάνει, αν δουλεύουν σωστά τα αμορτισέρ, αν τα ελατήρια είναι οκ, ή μήπως έχουν αλλαχθεί από τον προηγούμενο για οποοδήποτε λόγο, ένα μαγαζί που ειδικεύεται σε ευθυγραμμμίσεις του group θα σε κατατοπίσει και θα σε καθοδηγήσει σωστά αν χρειαστεί... Θα κοιτάξει επίσης και τα ελαστικά μέρη της ανάρτησης και άλλα πραγματάκια...
Εάν όμως χρειαστεί να προβείς σε αλλαγή αμορτισέρ, δες και τα Bilstein B4, που είναι πολύ μαλακά και φθηνά.
Βρε παιδιά κακό δεν πρόκειται να κάνει. Τώρα, θα κάνει καλό και αν ναι, πόσο και γιατί?
Εξαρτάται τον κινητήρα. Αν είναι πχ τουρμπάτος κ όχι πολύ πιεσμένος από το εργοστάσιο θα δώσει.
Το αν θα είναι λίγο ή πολύ και πάλι εξαρτάται και από τα υπόλοιπα περιφερειακά που υπάρχουν ή θα υπάρξουν.
Και το ποσό κτήσης δεν είναι τίποτα απαγορευτικό.
Συνήθως, τα τούρμπο μοτέρ, κερδίζουν και από την εισαγωγή αλλά και από την εξαγωγή.
Αν πρόκειται για κάτι κακοσχεδιασμένο και πατεντιάρικο χωρίς γνώσεις, τότε ναι καλύτερο το μαμά.
Έχοντας κάνει κάτι παραπάνω από 500 χλμ με τα ds2500 που άλλαξα κ στους δυο άξονες να πω και εγώ ότι δεν ακούγονται καθόλου.
Από ότι βλέπω έχουν πατήσει πολύ καλά, οπότε και θα φάνε το ζόρισμα τους, σιγά-σιγά.
Ήδη, πάντως ακόμα και κρύα το δάγκωμά τους είναι ακόμα πιο άμεσο, οπότε θα επιβεβαιώσω και εγώ με την σειρά μου πως αν στρωθούν όπως πρέπει, δεν ακούγονται, κρατώ μια μικρή πισινή στις ζέστες πώς θα συμπεριφερθούν, και επίσης είναι έτοιμα προς χρήση από το πρώτο σχεδόν φρενάρισμα.Βέβαια, φορεμένα σε καινούργιους δίσκους και οι δαγκάνες άριστες λειτουργικά.
Επίσης τα λάστιχα οφείλουν να είναι ακόμα περισσότερο τώρα φρέσκα όπως και η ανάρτηση του αυτοκινήτου γενικότερα.
Ήδη, επομένως βλέπω διαφορά. Φαντάζομαι ότι στην πίεση η διαφορά όπως αναμένεται θα είναι κατά πολύ μεγαλύτερη λόγω μεγαλυτέρου συντελεστή τριβής.
Έκανα και εγώ μια αναβάθμιση με DS2500 εμπρός στα 6p Brembo Z18 κ τα ίδια πάλι πίσω, DS2500 στα 310χ22 .
Τώρα στρώνω, οπότε οι εντυπώσεις μετά...