-
4 μύρια είναι στην Αθήνα χώρια τους λαθραίους , ο μισός πληθυσμός της χώρας είναι εδώ .
Δεν σου είπα ότι τα έργα είναι μοιρασμένα ίσα αλλά για την μιζέρια και την γκρίνια.
Άσε την Άρτα ήσυχη , μία καλαθούνα φρούτα παράγουν και παίρνουν space X πύραυλο!
-
Ε το λες και μόνος σου βρε συ! Αφού το βλέπουν ότι τα έργα δεν μοιράζονται αναλογικά για αυτο και γκρινιάζουν!
Τώρα με το μετρό φαντάζομαι θα πάρουν τα πάνω τους!
Το πιο κωμικό και γνήσιο ελληνικό θα ναι το να μην το προτιμήσουν λόγω μη οδηγού!
Α ρε Αρτα!!! Ωραία πόλη!
-
@lap said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Ε το λες και μόνος σου βρε συ! Αφού το βλέπουν ότι τα έργα δεν μοιράζονται αναλογικά για αυτο και γκρινιάζουν!
Εγώ σου λέω ότι με 4 μύρια στην Αττική όλη η υπόλοιπη Ελλάδα θα βλέπει μόνο ασφαλτόστρωση και τίποτα άλλο . Ούτε και αναλογικά να το δεις δεν σε βγάζει για αλλού
-
Με την ΑΠΑ πάει!
Η Αττική παράγει και φορολογείται άρα συνδράμει στο κοινό ταμείο για λιγότερο από το 50% δηλαδή 48% της ελληνικής ΑΠΑ. Το υπόλοιπο 52% του κοινού ταμείου το συμπληρώνει η επαρχία
Οπότε τα έργα υποδομών που εξυπηρετούν την τοπική οικονομία πρέπει να υποστηρίζουν τουλάχιστον αυτήν την συνθήκη. Εκτός κάποιου στρατηγικού αναπτυξιακού σχεδίου για μια περιοχή.
-
Και η ΑΠΑπα πάει μόνη της?
Δλδ αν είχε ΑΠΑ 1% λες να ήταν εδώ το 50% του πληθυσμού?
Μόνο στην Γκοθαμ γίνονται αυτά
-
Εαν έχουμε μια οικονομία όπου όλοι κάθονται και εργάζονται οι σκλάβοι τότε θα άλλαζε το μίγμα με κύριο παράγοντα τον πληθυσμό.
Από την στιγμή όμως που η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων εργάζεται τότε τα έργα που υποστηρίζουν την ΑΠΑ τους πρέπει να ναι αναλογικά
-
Άρα?...
-
Ο Μπάτμαν φοράει μαυρο κολάν.
Ο καλύτερος ήταν αυτος του 90
Στο θέμα που συζητούμε, μη γκρινιάζεις που γκρινιάζουν και οι άλλοι. Τα έργα πρέπει να γίνονται αναλογικά. Δεν γίνεται να συνδράμεις σε ένα κοινό ταμείο και να μη σου κάνουν έργα!
Περίμενε να δούμε τι θα γίνει με το ζήτημα του τρένου χωρίς οδηγό.
-
@lap said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Με την ΑΠΑ πάει!
Η Αττική παράγει και φορολογείται άρα συνδράμει στο κοινό ταμείο για λιγότερο από το 50% δηλαδή 48% της ελληνικής ΑΠΑ. Το υπόλοιπο 52% του κοινού ταμείου το συμπληρώνει η επαρχία
Οπότε τα έργα υποδομών που εξυπηρετούν την τοπική οικονομία πρέπει να υποστηρίζουν τουλάχιστον αυτήν την συνθήκη. Εκτός κάποιου στρατηγικού αναπτυξιακού σχεδίου για μια περιοχή.
Η αττικη ειναι πολυ παραπανω , γιατι η βιομηχανικη ζωνη τα οινοφυτα προσμετρωνται στην στερεα ελλαδα , ενω δεν αφηνουν τιποτα στην τοπικη κοινωνια , ακομα και οι εργαζομενοι πηγαινοερχονται απο Αττικη .
Η στερεα ειναι κατω και απο την ηπειρο αλλά λογω βιομηχανικης ζωνης δεν μπορει να αποροφησει κονδυλια .
Εχει μηδαμινο τουρισμο και καταστροφη του περιβαλλοντος . Οι ανεμμογεννητριες ειναι 4 φορες πανω απο τον χωροταξικο σχεδιασμο στο που θα μπουν στην Ελλαδα , και συνεχιζουν .
Στραγγιζει ολο το νερο υπογειο και επιφανειας χωρις να ανταπωδιδει τιποτα . Δεν εχει φτιαχτει τιποτε ουτε καν δρομοι , απλως τυχαινει να περναει η εθνικη οδος .Για την χαλκιδα παλι αναβληθηκε η περιφερειακη . Στους δελφους 1 μηνα πεφτουν βραχια τα παιδια κανουν 60 χλμ παραπανω για να πανε σχολειο .
Χαρακτηριστικα μονο να αναφερω οτι στην κωπαιδα εχει να γινει εργο απο την εποχη που την αποξηραναν οι εγγλεζοι .
Μαλλον εγιναν το καλοκαιρι , ξαφνικα βλεπω να γινεται υπογεια γραμμη υψηλης τασης που διασχιζει απ ακρου εις ακρον ολη την πεδιαδα , αλλα σε σημεια αφηναν 4 κολωνες και μετασχηματιστες . Μετα απο λιγο η περιφερεια που δεν βουλωνει ουτε τρυπα ασφαλτοστρωνει 17 χλμ στην μεση του πουθενα , καπακι θηριωδη τζαμια που λενε και οι ντοπιοι .
Βρισκω καποιον γνωστο μου που ειναι στα πραματα με την νεα δημοκρατια και τον ρωτησα τι γινεται ; Μου λεει οτι απο πισω ειναι η μητσοτακης αε . Τα εχουν παρει και οι νεοδημοκρατες στο κρανιο , οταν ζηταμε κατι για υποδομες δεν υπαρχουν λεφτα , για την αε τα παντα ολα
Υποψιαζονται οτι σπρωχνουν στην απαξιωση ολη την περιοχη για νατα παρουν για ενα κομματι ψωμι για φωτοβολταικα . Ηδη η περιφερεια στελνει σε ολους τους αγροτες οτι χρωστανε για πριν 14 , 15 χρονια και μαλιστα προτου σου στειλουν ειδοποιηση ειναι περασμενα στην ααδε . -
@dstou said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Πολύ πήγε ο λογαριασμός πάντως. Πχ αυτή τη στιγμή γίνεται η νέα γραμμή μετρό στην Αθήνα, με παραπλήσιο μήκος και αριθμό σταθμών, με 1,5 δις σημερινά λεφτά. Τα μισά δηλαδήΣ. Κάπου το τερματίσαμε...
Τα αρχαία που βρήκα και έπρεπε να βγάλουν και να ξαναβάλουν.
Τα παραπέτα είναι πολύ σωστή ιδέα!
-
Στην Αθήνα κατά την εκσκαφή όλου του μετρό βρέθηκαν 500.000 αρχαία αντικείμενα, εδώ σε δύο σταθμούς βρέθηκαν 300.000. Εδώ είναι η μεγάλη διαφορά που δικαιολογεί τουλάχιστον εν μέρη το μεγαλύτερο κόστος. Το τραγικό είναι πως όλοι ξεσηκώθηκαν τότε για τον σταθμό της Βενιζέλου αλλά κανένας δεν ασχολήθηκε με τον σταθμό Αγίας Σοφίας που είχε ακριβώς τα ίδια θέματα….και όταν βλέπω ότι έκανε προσφυγή ο….Χριστιανικός σύλλογος αρχαιολόγων (!!) μάλλον κάτι άλλο έπαιζε.
-
@kkostask said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Στην Αθήνα κατά την εκσκαφή όλου του μετρό βρέθηκαν 500.000 αρχαία αντικείμενα, εδώ σε δύο σταθμούς βρέθηκαν 300.000.
Δυστυχώς στην Αττική καταστραφηκαν πάρα πολλά αρχαία, από ένα σημείο και μετά δεν σταμάταγαν για τίποτα! Σώθηκαν αρκετά άλλα πολλά πήγα για μπάζα.
Φαντάζομαι τα νούμερα δεν είναι πραγματικά σε καμία από τις δύο πόλεις. -
Νομίζω ότι λόγω εύρους περιοχής και βάθους εκσκαφής στην Αθήνα τα αρχαία που βρέθηκαν ήταν πολύ λίγα, δεν νομίζω πχ το Χαλάνδρι να είχε τέτοια θέματα. Εδώ λόγω γεωγραφίας της πόλης ήταν σίγουρο ότι θα βρεθούν πολλά
-
Μια διαφορά! Το μεγαλύτερο μέρος του σημερινού μετρό της Θεσσαλονίκης είναι στο ιστορικό της κέντρο!
Οι επεκτάσεις στην Αθήνα είναι σε βοσκοτόπια που στην αρχαιότητα δεν ήταν τίποτα! Η αρχαία Αθήνα και Θεσσαλονίκη ήταν πολύ μικρές
-
Στην Αττική εκτός από την καταστροφή αρχαίων λόγω κατασκευής του μετρό, είχε προηγηθεί η καταστροφή και λόγω ηλεκτρικού αλλά λόγω μαζικής οικοδόμησης χωρίς σχέδιο από το 1950 μέχρι το 1980+
-
@lap said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Μια διαφορά! Το μεγαλύτερο μέρος του σημερινού μετρό της Θεσσαλονίκης είναι στο ιστορικό της κέντρο!
Οι επεκτάσεις στην Αθήνα είναι σε βοσκοτόπια που στην αρχαιότητα δεν ήταν τίποτα! Η αρχαία Αθήνα και Θεσσαλονίκη ήταν πολύ μικρές
Ακόμα και το Αδριάνειο υδραγωγείο που έφερνε νερό στην Αθήνα από το Μενίδι αρχαιότητα είναι!
Τα σημερινά προάστια ήταν άλλα "χωριά", αρχαία χωριά! Πχ σίγουρα κάπου στο Χαλάνδρι υπάρχει αρχαίο θέατρο, όπως στο Μενίδι!
-
Αυτό τώρα δεν το γνωρίζουμε, ότι δηλαδή έπεσαν σε θέατρα χωριών, που αμφιβάλω ότι είχαν θέατρα όπως της Αθήνας!
Ζήτημα να είχαν κάτι σε ξύλινη μορφή που έχει λιώσει!
Αυτή ηταν η αρχαία Αθήνα ! Και μετά στους αιωνες που ήρθαν επεκτάθηκε αλλά όχι πολύ
-
Οι περισσότερες αρχαιες κατασκευες καταστραφηκαν στους βυζαντινους χρονους. Τοτε που οι ναοι και αλλα γιγαντια οικοδομηματα αποτελουσαν τις πηγες υλικών ωστε να κτιστουν εκκλησιες, εκκλησακια και μοναστήρια. Επειδή ομως δε μας αρέσει να τα λεμε αυτά, προτιμουμε να θυμόμαστε κάποια ξεχωριστά περιστατικά που αποτελουν εξαιρεση του κανονα. Πχ η καταστροφή της αρχαιας Σπαρτης, η ανατιναξη του Παρθενωνα και η ληστεία των γλυπτων του κλπ.
-
Μόνο που αυτές οι κατασκευές για τους ανθρώπους εκείνους δεν θεωρούνταν αρχαίες αφού ήταν πάγια τακτική η επαναχρησιμοποίηση των οικοδομικών υλικών των παλαιότερων κτιρίων για λόγους κόστους.
Προφανώς θα υπήρχαν τότε και πολλά παλαιότερα κτίρια.
Οι κολώνες αν δεν είχαν πέσει ήδη τις άφηναν γιατί τους ήταν άχρηστες. Όχι όμως οι λαξευμένες πέτρες που ήταν τα κτίρια μέσα από τις κολώνες.
-
Aρχαία έχει και η Αθήνα και η Ρώμη.
Πάμε μία μικρή σύγκριση (disclaimer : δεν κάνω πλήρη σύγκριση, θες πολλά δεδομένα για κάτι τέτοιο, μια απλή προσέγγιση για να δούμε που έκατσε η μπίλια).
Μετρό Ρώμης γραμμή C, με ανάδοχους , μεταξύ άλλων, την Ιμπρετζίλο και ΑνσάλντοΜπρέντα και συρμούς χωρίς οδηγούς, κατασκευή τα ίδια χρόνια περίπου με Θεσνίκη, παράδοση 2017.
3,5 δις κόστος για 19,5 χλμ. τα 11 υπόγεια, τα 8,5 υπέργεια, 22 σταθμοί.
Κόστος ανά χλμ. 180 μιλλούνια, κόστος ανά σταθμό 160.Μετρό Αθήνας, κατασκευάζεται τώρα, 1,5 δις για 12,8 χλμ. και 15 σταθμούς, όλο υπόγειο, και έστω ότι θα πάει 2 δις τελικά.
156 μύρρια ανά χλμ., 133 μύρρια ανά σταθμό.Μετρό Θεσνίκης με ανάδοχους παρόμοιους με το μετρό Ρώμης
3 δις για 9,6χλμ. και 13 σταθμούς. Όλο υπόγειο.
312 μύρρια ανά χλμ., 230 ανά σταθμό!Η εξήγηση είναι απλή:
Φάγανε από τα μπετά, φάγανε από τα τούβλα, φάγανε από τα κεραμίδια, φάγανε από τις πρόκες, φάγανε,φάγανε,φάγανε...
ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]