Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BYD forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BYD forum
    • 1
    • 2
    • 76
    • 77
    • 78
    • 79
    • 80
    • 146
    • 147
    • 78 / 147
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    115
    2925
    80644
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Youtube Video

      Εντωμεταξύ δες εσωτερικό! Μου θυμίζει Bentley!

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        dettol @lap last edited by

        @lap said in BYD forum:

        Απλώς ίσως έχουν μικρότερο ηλεκτρικό μοτέρ, Οποτε για να γυρίσει απαιτεί μικρότερη ενέργεια συγκριτικά με 400-500 αλογα των δυνατών

        Το id3 βγάζει 200 άλογα, ενώ το rav4 phev 230. Έχουν παραπλήσιο βάρος. Επίσης, έχω την εντύπωση ότι οι ηλεκτροκινητήρες καταναλώνουν ανάλογα με την ισχύ που τους ζητάει ο οδηγός και όχι όπως οι θερμικοί κινητήρες όπου γεμίζει ο κύλινδρος έτσι και αλλιώς.
        Για αυτούς τους λόγους λέω ότι δυσκολεύομαι να πιστέψω αυτές τις μετρήσεις. Εκτός αν στο eco mode, τα phev είναι τελείως ψόφια και περιορίζουν πολύ την αποδιδόμενη ισχύ των ηλεκτροκίνητων τους.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dettol @lap last edited by dettol

          @lap said in BYD forum:

          Youtube Video

          Εντωμεταξύ δες εσωτερικό! Μου θυμίζει Bentley!

          Δεν το έχω δει IRL αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είναι καλύτερο από τα Toyota

          W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by lap

            Καλο θέμα να το ψάξουμε! Δεν έχω όμως δυνάμεις να ψάξω, ξεθεώθηκα σήμερα!

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap last edited by lap

              Youtube Video

              Εντωμεταξύ αυτό με τα μηχανάκια γύρω από τα αυτοκινητο, πολύ καλο εργαλείο!

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dettol @lap last edited by

                @lap said in BYD forum:

                Youtube Video

                Εντωμεταξύ αυτό με τα μηχανάκια γύρω από τα αυτοκινητο, πολύ καλο εργαλείο!

                Μπα, δεν είναι σωστός ο προσανατολισμός των καμερών για να βλέπεις οχήματα εν κινήσει. Είναι εξαιρετικό 360 όμως για παρκάρισμα και για να περνάς από στενά σημεία.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • bekiaris
                  bekiaris @katafractos17 last edited by

                  @katafractos17 said in BYD forum:

                  Το Dolphin για το οποίο τόσος ντόρος έχει γίνει το προσπέρασα αδιάφορα.

                  οκ δεκτή ή άποψη, η ερώτηση ειναι όμως για ένα φθηνό ηλεκτρικό με 60αρα μπαταρία και αντλία θερμότητας του οποίου η τιμή ειναι οριακά κάτω από τα 20 μετά επιδότητης, τι περίμενες να δεις? μια M3 με 4 μπούκιες απο πίσω να γρυλίζει? Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές, μιλάμε για ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο όπως και τα περισσότερα BYD τα οποία πωλούνται σε καλές τιμές, το value 4 money ειναι πολύ καλό. Αν θέλει κάποιος να τα κρίνει ως premium ας κοιτάξει σε άλλη κατηγορία, δεν γί΄νεται να βρεθεί ποτε αυτοκίνητο, πόσο μάλλον γενικά καταναλωτικό αγαθό, το οποίο να ειναι και ποιοτικό, και πολύ καλύτερο απο τον ανταγωνισμό, και φθηνό.

                  katafractos17 D 2 Replies Last reply Reply Quote 5
                  • katafractos17
                    katafractos17 @bekiaris last edited by

                    @bekiaris said in BYD forum:

                    @katafractos17 said in BYD forum:

                    Το Dolphin για το οποίο τόσος ντόρος έχει γίνει το προσπέρασα αδιάφορα.

                    οκ δεκτή ή άποψη, η ερώτηση ειναι όμως για ένα φθηνό ηλεκτρικό με 60αρα μπαταρία και αντλία θερμότητας του οποίου η τιμή ειναι οριακά κάτω από τα 20 μετά επιδότητης, τι περίμενες να δεις? μια M3 με 4 μπούκιες απο πίσω να γρυλίζει? Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές, μιλάμε για ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο όπως και τα περισσότερα BYD τα οποία πωλούνται σε καλές τιμές, το value 4 money ειναι πολύ καλό. Αν θέλει κάποιος να τα κρίνει ως premium ας κοιτάξει σε άλλη κατηγορία, δεν γί΄νεται να βρεθεί ποτε αυτοκίνητο, πόσο μάλλον γενικά καταναλωτικό αγαθό, το οποίο να ειναι και ποιοτικό, και πολύ καλύτερο απο τον ανταγωνισμό, και φθηνό.

                    Εγώ έγραψα ότι στα μάτια μου είναι πολύ άσχημο εμφανισιακά.
                    Δεν καταλαβαίνω που κολλάνε όλα αυτά.

                    bekiaris C 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                    • W
                      wantone @dettol last edited by

                      @dettol said in BYD forum:

                      @lap said in BYD forum:

                      Youtube Video

                      Εντωμεταξύ δες εσωτερικό! Μου θυμίζει Bentley!

                      Δεν το έχω δει IRL αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είναι καλύτερο από τα Toyota

                      Το Rav4 εχει καλο εσωτερικο και ποιοτητα και ειδικα το πλαγκ ιν ειναι το ποιο ακριβο μοντελο της σειρας.

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dettol @wantone last edited by

                        @wantone said in BYD forum:

                        @dettol said in BYD forum:

                        @lap said in BYD forum:

                        Youtube Video

                        Εντωμεταξύ δες εσωτερικό! Μου θυμίζει Bentley!

                        Δεν το έχω δει IRL αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είναι καλύτερο από τα Toyota

                        Το Rav4 εχει καλο εσωτερικο και ποιοτητα και ειδικα το πλαγκ ιν ειναι το ποιο ακριβο μοντελο της σειρας.

                        Το εχω δει απο κοντα επειδη το εχει φιλος (το Plug in). Δεν με ενθουσιασε. Δεν ηταν κακο, απλα δεν ηταν σημειο στο οποιο σταθηκα. Το seal u, οπως ειπα, δεν το εχω δει απο κοντα, οποτε δεν ξερω πως θα ειναι, αλλα κρινοντας απο τα αλλα byd που εχω δει, ΠΙΣΤΕΥΩ οτι θα ειναι καλυτερο απο το ραβ.

                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dettol @bekiaris last edited by

                          @bekiaris said in BYD forum:

                          @katafractos17 said in BYD forum:

                          Το Dolphin για το οποίο τόσος ντόρος έχει γίνει το προσπέρασα αδιάφορα.

                          οκ δεκτή ή άποψη, η ερώτηση ειναι όμως για ένα φθηνό ηλεκτρικό με 60αρα μπαταρία και αντλία θερμότητας του οποίου η τιμή ειναι οριακά κάτω από τα 20 μετά επιδότητης, τι περίμενες να δεις? μια M3 με 4 μπούκιες απο πίσω να γρυλίζει? Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές, μιλάμε για ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο όπως και τα περισσότερα BYD τα οποία πωλούνται σε καλές τιμές, το value 4 money ειναι πολύ καλό. Αν θέλει κάποιος να τα κρίνει ως premium ας κοιτάξει σε άλλη κατηγορία, δεν γί΄νεται να βρεθεί ποτε αυτοκίνητο, πόσο μάλλον γενικά καταναλωτικό αγαθό, το οποίο να ειναι και ποιοτικό, και πολύ καλύτερο απο τον ανταγωνισμό, και φθηνό.

                          οντως, αποκλειστικα για την εξωτερικη εμφανιση αναφερθηκε (αλλο που ισως υπεραντιδρασε στο δικο σου ποστ 🙂 ). Σκεφτομουν οτι ισως φταιμε κει εμεις που τα εκθειαζουμε, διοτι δημιουργουνται υπερβολικες προσδοκιες. Προσωπικα οτι το εχω πει, τα εχω πει για την τιμη του καθε οχηματος. Αν και τη συγκριση στο σαλονι με το τιγκουαν mk2 δικαιουμαι να την κανω διοτι το ειχα στην κατοχη μου 4.5 χρονια. Πρακτικο αυτοκινητο το τιγκ, ευρυχωρο, ευκολοοδηγητο, αλλα το σαλονι του ηταν meh.

                          A W 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                          • W
                            wantone @dettol last edited by

                            @dettol said in BYD forum:

                            @wantone said in BYD forum:

                            @dettol said in BYD forum:

                            @lap said in BYD forum:

                            Youtube Video

                            Εντωμεταξύ δες εσωτερικό! Μου θυμίζει Bentley!

                            Δεν το έχω δει IRL αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είναι καλύτερο από τα Toyota

                            Το Rav4 εχει καλο εσωτερικο και ποιοτητα και ειδικα το πλαγκ ιν ειναι το ποιο ακριβο μοντελο της σειρας.

                            Το εχω δει απο κοντα επειδη το εχει φιλος (το Plug in). Δεν με ενθουσιασε. Δεν ηταν κακο, απλα δεν ηταν σημειο στο οποιο σταθηκα. Το seal u, οπως ειπα, δεν το εχω δει απο κοντα, οποτε δεν ξερω πως θα ειναι, αλλα κρινοντας απο τα αλλα byd που εχω δει, ΠΙΣΤΕΥΩ οτι θα ειναι καλυτερο απο το ραβ.

                            Καλο ειναι το seal u, το ειδα εχτες αλλα δεν θα το ελεγα καλυτερο απο το Ραβ4. Το ιδιο μου φανηκε σε ποιοτητα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              antonmone @dettol last edited by

                              @dettol said in BYD forum:

                              @bekiaris said in BYD forum:

                              @katafractos17 said in BYD forum:

                              Το Dolphin για το οποίο τόσος ντόρος έχει γίνει το προσπέρασα αδιάφορα.

                              οκ δεκτή ή άποψη, η ερώτηση ειναι όμως για ένα φθηνό ηλεκτρικό με 60αρα μπαταρία και αντλία θερμότητας του οποίου η τιμή ειναι οριακά κάτω από τα 20 μετά επιδότητης, τι περίμενες να δεις? μια M3 με 4 μπούκιες απο πίσω να γρυλίζει? Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές, μιλάμε για ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο όπως και τα περισσότερα BYD τα οποία πωλούνται σε καλές τιμές, το value 4 money ειναι πολύ καλό. Αν θέλει κάποιος να τα κρίνει ως premium ας κοιτάξει σε άλλη κατηγορία, δεν γί΄νεται να βρεθεί ποτε αυτοκίνητο, πόσο μάλλον γενικά καταναλωτικό αγαθό, το οποίο να ειναι και ποιοτικό, και πολύ καλύτερο απο τον ανταγωνισμό, και φθηνό.

                              οντως, αποκλειστικα για την εξωτερικη εμφανιση αναφερθηκε (αλλο που ισως υπεραντιδρασε στο δικο σου ποστ 🙂 ). Σκεφτομουν οτι ισως φταιμε κει εμεις που τα εκθειαζουμε, διοτι δημιουργουνται υπερβολικες προσδοκιες. Προσωπικα οτι το εχω πει, τα εχω πει για την τιμη του καθε οχηματος. Αν και τη συγκριση στο σαλονι με το τιγκουαν mk2 δικαιουμαι να την κανω διοτι το ειχα στην κατοχη μου 4.5 χρονια. Πρακτικο αυτοκινητο το τιγκ, ευρυχωρο, ευκολοοδηγητο, αλλα το σαλονι του ηταν meh.

                              Ήταν χυδαίο το εσωτερικό του η όχι;

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                wantone @dettol last edited by

                                @dettol said in BYD forum:

                                @bekiaris said in BYD forum:

                                @katafractos17 said in BYD forum:

                                Το Dolphin για το οποίο τόσος ντόρος έχει γίνει το προσπέρασα αδιάφορα.

                                οκ δεκτή ή άποψη, η ερώτηση ειναι όμως για ένα φθηνό ηλεκτρικό με 60αρα μπαταρία και αντλία θερμότητας του οποίου η τιμή ειναι οριακά κάτω από τα 20 μετά επιδότητης, τι περίμενες να δεις? μια M3 με 4 μπούκιες απο πίσω να γρυλίζει? Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές, μιλάμε για ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο όπως και τα περισσότερα BYD τα οποία πωλούνται σε καλές τιμές, το value 4 money ειναι πολύ καλό. Αν θέλει κάποιος να τα κρίνει ως premium ας κοιτάξει σε άλλη κατηγορία, δεν γί΄νεται να βρεθεί ποτε αυτοκίνητο, πόσο μάλλον γενικά καταναλωτικό αγαθό, το οποίο να ειναι και ποιοτικό, και πολύ καλύτερο απο τον ανταγωνισμό, και φθηνό.

                                οντως, αποκλειστικα για την εξωτερικη εμφανιση αναφερθηκε (αλλο που ισως υπεραντιδρασε στο δικο σου ποστ 🙂 ). Σκεφτομουν οτι ισως φταιμε κει εμεις που τα εκθειαζουμε, διοτι δημιουργουνται υπερβολικες προσδοκιες. Προσωπικα οτι το εχω πει, τα εχω πει για την τιμη του καθε οχηματος. Αν και τη συγκριση στο σαλονι με το τιγκουαν mk2 δικαιουμαι να την κανω διοτι το ειχα στην κατοχη μου 4.5 χρονια. Πρακτικο αυτοκινητο το τιγκ, ευρυχωρο, ευκολοοδηγητο, αλλα το σαλονι του ηταν meh.

                                αναλογα την εκδοση που ειχες, τα VW μπορει να φτασουν σε πολυ υψηλο σπεκ απλα στην ελλαδα θα το πληρωσεις, σε αλλες αγορες ειναι στανταρ το υψηλο σπεκ.

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ataim
                                  ataim last edited by ataim

                                  Μην το συγκρίνετε με το rav το οποίο είναι παλιό και έχει χάλια εσωτερικό, η σύγκριση πρέπει να γίνεται με το 3008 ή το kodiaq που είναι 10Κ (+25%) πιο ακριβά αλλά έχουν σύγχρονο εσωτερικό διάκοσμο. Αν το sealu το έδιναν στα 20Κ, όσο έχει στην Κίνα, δεν θα γκρίνιαζα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dettol @antonmone last edited by

                                    @antonmone said in BYD forum:

                                    @dettol said in BYD forum:

                                    @bekiaris said in BYD forum:

                                    @katafractos17 said in BYD forum:

                                    Το Dolphin για το οποίο τόσος ντόρος έχει γίνει το προσπέρασα αδιάφορα.

                                    οκ δεκτή ή άποψη, η ερώτηση ειναι όμως για ένα φθηνό ηλεκτρικό με 60αρα μπαταρία και αντλία θερμότητας του οποίου η τιμή ειναι οριακά κάτω από τα 20 μετά επιδότητης, τι περίμενες να δεις? μια M3 με 4 μπούκιες απο πίσω να γρυλίζει? Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές, μιλάμε για ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο όπως και τα περισσότερα BYD τα οποία πωλούνται σε καλές τιμές, το value 4 money ειναι πολύ καλό. Αν θέλει κάποιος να τα κρίνει ως premium ας κοιτάξει σε άλλη κατηγορία, δεν γί΄νεται να βρεθεί ποτε αυτοκίνητο, πόσο μάλλον γενικά καταναλωτικό αγαθό, το οποίο να ειναι και ποιοτικό, και πολύ καλύτερο απο τον ανταγωνισμό, και φθηνό.

                                    οντως, αποκλειστικα για την εξωτερικη εμφανιση αναφερθηκε (αλλο που ισως υπεραντιδρασε στο δικο σου ποστ 🙂 ). Σκεφτομουν οτι ισως φταιμε κει εμεις που τα εκθειαζουμε, διοτι δημιουργουνται υπερβολικες προσδοκιες. Προσωπικα οτι το εχω πει, τα εχω πει για την τιμη του καθε οχηματος. Αν και τη συγκριση στο σαλονι με το τιγκουαν mk2 δικαιουμαι να την κανω διοτι το ειχα στην κατοχη μου 4.5 χρονια. Πρακτικο αυτοκινητο το τιγκ, ευρυχωρο, ευκολοοδηγητο, αλλα το σαλονι του ηταν meh.

                                    Ήταν χυδαίο το εσωτερικό του η όχι;

                                    η αληθεια ειναι οτι dildo, δονητες και ομοιωματα γεννητικων οργανων δεν προσεξα καπου. Εκτος αν μου διαφευγουν οι λεπτομεριες της ανατομιας των δελφινιων οποτε ηταν μπροστα μου και μου διεφυγαν 🙂

                                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      antonmone @dettol last edited by

                                      @dettol said in BYD forum:

                                      @antonmone said in BYD forum:

                                      @dettol said in BYD forum:

                                      @bekiaris said in BYD forum:

                                      @katafractos17 said in BYD forum:

                                      Το Dolphin για το οποίο τόσος ντόρος έχει γίνει το προσπέρασα αδιάφορα.

                                      οκ δεκτή ή άποψη, η ερώτηση ειναι όμως για ένα φθηνό ηλεκτρικό με 60αρα μπαταρία και αντλία θερμότητας του οποίου η τιμή ειναι οριακά κάτω από τα 20 μετά επιδότητης, τι περίμενες να δεις? μια M3 με 4 μπούκιες απο πίσω να γρυλίζει? Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές, μιλάμε για ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο όπως και τα περισσότερα BYD τα οποία πωλούνται σε καλές τιμές, το value 4 money ειναι πολύ καλό. Αν θέλει κάποιος να τα κρίνει ως premium ας κοιτάξει σε άλλη κατηγορία, δεν γί΄νεται να βρεθεί ποτε αυτοκίνητο, πόσο μάλλον γενικά καταναλωτικό αγαθό, το οποίο να ειναι και ποιοτικό, και πολύ καλύτερο απο τον ανταγωνισμό, και φθηνό.

                                      οντως, αποκλειστικα για την εξωτερικη εμφανιση αναφερθηκε (αλλο που ισως υπεραντιδρασε στο δικο σου ποστ 🙂 ). Σκεφτομουν οτι ισως φταιμε κει εμεις που τα εκθειαζουμε, διοτι δημιουργουνται υπερβολικες προσδοκιες. Προσωπικα οτι το εχω πει, τα εχω πει για την τιμη του καθε οχηματος. Αν και τη συγκριση στο σαλονι με το τιγκουαν mk2 δικαιουμαι να την κανω διοτι το ειχα στην κατοχη μου 4.5 χρονια. Πρακτικο αυτοκινητο το τιγκ, ευρυχωρο, ευκολοοδηγητο, αλλα το σαλονι του ηταν meh.

                                      Ήταν χυδαίο το εσωτερικό του η όχι;

                                      η αληθεια ειναι οτι dildo, δονητες και ομοιωματα γεννητικων οργανων δεν προσεξα καπου. Εκτος αν μου διαφευγουν οι λεπτομεριες της ανατομιας των δελφινιων οποτε ηταν μπροστα μου και μου διεφυγαν 🙂

                                      My bad το Seal ήταν χυδαίο όχι το δελφινακι

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • bekiaris
                                        bekiaris @katafractos17 last edited by

                                        @katafractos17 said in BYD forum:

                                        Εγώ έγραψα ότι στα μάτια μου είναι πολύ άσχημο εμφανισιακά.
                                        Δεν καταλαβαίνω που κολλάνε όλα αυτά.

                                        το αντιλήφθηκα διαφορετικά, οτι γενικά ειναι αδιάφορο σαν αυτοκινητο. Απο εκει και πέρα ομως, μην περιμένουμε από έναν κινέζο να βγάλει το desgin ενός ευρωπαικού, έχει να φάει πολλά ψωμιά ακόμα. Προσωπικά πάντως που το είδα, ναι δεν με ενθουσίασε, αλλά δεν το λέω και άσχημο, γενικά μεγαλώνοτας έχω την τάση να τα βλέπω διαφορετικά τα πράγματα, πιο πρακτικά, δεν με ενθουσιάζει τόσο η εμφάνιση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • D
                                          dettol @wantone last edited by

                                          @wantone said in BYD forum:

                                          αναλογα την εκδοση που ειχες, τα VW μπορει να φτασουν σε πολυ υψηλο σπεκ απλα στην ελλαδα θα το πληρωσεις, σε αλλες αγορες ειναι στανταρ το υψηλο σπεκ.

                                          στο εσωτερικο ειχα το βασικο σπεκ, δηλαδη οχι δερματινο σαλανι ή ιδιαιτερα καθισματα. Αλλα και σε αλλες εκδοσεις σε βιντεο, δεν ειχα δει κατι το ιδιαιτερο.

                                          W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            antonmone last edited by

                                            Το αν αρέσει κάτι είναι υποκειμενικό ο καθένας φυσικά έχει τα γούστα του.Η χυδαιότητα που αναφέρθηκε όμως για τα Byd είναι άλλο πράγμα.
                                            Περι χυδαιότητας λοιπόν η Mercedes πχ πούλαγε την Gla στις «φθηνές « εκδόσεις,με bezel μεγαλύτερα από Sony trinitron 32αρα.Αν έβγαζε μια έκδοση πιο κάτω ήταν ικανοί να τη δίνουν μόνο με τα besel χωρίς οθόνες.Το δε τεστ της αντιπροσωπείας στην Κηφισιας κουδουνίζε πιο ποκυ και από κοπάδι πρόβατα στα ορεινά του νόμου Αρκαδίας και όχι δεν έχουν τριγμούς όλες οι μαρκες στα οχήματα τεστ αλλά Mercedes αφού.

                                            Η BMW με τους αεραγωγούς απομίμηση αλουμινιου;;; τρομάρα τους στη σειρά 1 με 1,99 η εξάδα από τον Αποστολή με τα Jumbo.Η εισαγωγική X1 με ζάντα από Daewoo Lanos που δίνει πρόσθετη χάρη Δανάης Μπάρκα.Οι γρίλιες σε ορισμένα μοντέλα έχουν περισσότερη επιφάνεια από προφυλακτήρα ,καπό και φτερά μαζί αλλά πριμιουμ αφού.

                                            Οι έτεροι Γερμανοί κόβουν τους διακόπτες από τα πίσω παραθυρα επειδή είναι γαματοι και ντιζαινατοι,η εργονομία τους είναι εξίσου εύκολη με τον χειρισμό αεροσκάφους υπερατλαντικών πτήσεων,με λογισμικό στις οθόνες τους γραμμένο από παιδάκια 6ης δημοτικού σε διακειμμα των Χριστουγεννιάτικων διακοπών.

                                            Οι Γάλλοι κάποια στιγμή με αντανακλαστικά πιο αργά και από rewind σε κασετόφωνο Aiwa του 1989,ισως κάπου κάποτε αποφασίσουν τι ιμάντα θα βάλουν στους κινητήρες τους,γιατί με τα adblue λύθηκε το πρόβλημα αλλαγή μέχρι να σβήσει ο ήλιος του ΠΑΣΟΚ.

                                            Κάποιοι από τους παραπάνω είναι τόσο πριμιουμ γυφτοι που χρεώνουν εξτρα ακόμα και αυτονόητο εξοπλισμό ασφαλείας πχ πλευρικούς,τυφλά σημεία κλπ.

                                            Φτάνει πια όμως με τη χυδαιότητα ρε κιτρινιαρηδες!

                                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 78 / 147
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr