-
-
Απλώς ίσως έχουν μικρότερο ηλεκτρικό μοτέρ, Οποτε για να γυρίσει απαιτεί μικρότερη ενέργεια συγκριτικά με 400-500 αλογα των δυνατών
Το id3 βγάζει 200 άλογα, ενώ το rav4 phev 230. Έχουν παραπλήσιο βάρος. Επίσης, έχω την εντύπωση ότι οι ηλεκτροκινητήρες καταναλώνουν ανάλογα με την ισχύ που τους ζητάει ο οδηγός και όχι όπως οι θερμικοί κινητήρες όπου γεμίζει ο κύλινδρος έτσι και αλλιώς.
Για αυτούς τους λόγους λέω ότι δυσκολεύομαι να πιστέψω αυτές τις μετρήσεις. Εκτός αν στο eco mode, τα phev είναι τελείως ψόφια και περιορίζουν πολύ την αποδιδόμενη ισχύ των ηλεκτροκίνητων τους. -
Εντωμεταξύ δες εσωτερικό! Μου θυμίζει Bentley!
Δεν το έχω δει IRL αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είναι καλύτερο από τα Toyota
-
Καλο θέμα να το ψάξουμε! Δεν έχω όμως δυνάμεις να ψάξω, ξεθεώθηκα σήμερα!
-
-
Εντωμεταξύ αυτό με τα μηχανάκια γύρω από τα αυτοκινητο, πολύ καλο εργαλείο!
Μπα, δεν είναι σωστός ο προσανατολισμός των καμερών για να βλέπεις οχήματα εν κινήσει. Είναι εξαιρετικό 360 όμως για παρκάρισμα και για να περνάς από στενά σημεία.
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Το Dolphin για το οποίο τόσος ντόρος έχει γίνει το προσπέρασα αδιάφορα.
οκ δεκτή ή άποψη, η ερώτηση ειναι όμως για ένα φθηνό ηλεκτρικό με 60αρα μπαταρία και αντλία θερμότητας του οποίου η τιμή ειναι οριακά κάτω από τα 20 μετά επιδότητης, τι περίμενες να δεις? μια M3 με 4 μπούκιες απο πίσω να γρυλίζει? Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές, μιλάμε για ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο όπως και τα περισσότερα BYD τα οποία πωλούνται σε καλές τιμές, το value 4 money ειναι πολύ καλό. Αν θέλει κάποιος να τα κρίνει ως premium ας κοιτάξει σε άλλη κατηγορία, δεν γί΄νεται να βρεθεί ποτε αυτοκίνητο, πόσο μάλλον γενικά καταναλωτικό αγαθό, το οποίο να ειναι και ποιοτικό, και πολύ καλύτερο απο τον ανταγωνισμό, και φθηνό.
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Το Dolphin για το οποίο τόσος ντόρος έχει γίνει το προσπέρασα αδιάφορα.
οκ δεκτή ή άποψη, η ερώτηση ειναι όμως για ένα φθηνό ηλεκτρικό με 60αρα μπαταρία και αντλία θερμότητας του οποίου η τιμή ειναι οριακά κάτω από τα 20 μετά επιδότητης, τι περίμενες να δεις? μια M3 με 4 μπούκιες απο πίσω να γρυλίζει? Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές, μιλάμε για ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο όπως και τα περισσότερα BYD τα οποία πωλούνται σε καλές τιμές, το value 4 money ειναι πολύ καλό. Αν θέλει κάποιος να τα κρίνει ως premium ας κοιτάξει σε άλλη κατηγορία, δεν γί΄νεται να βρεθεί ποτε αυτοκίνητο, πόσο μάλλον γενικά καταναλωτικό αγαθό, το οποίο να ειναι και ποιοτικό, και πολύ καλύτερο απο τον ανταγωνισμό, και φθηνό.
Εγώ έγραψα ότι στα μάτια μου είναι πολύ άσχημο εμφανισιακά.
Δεν καταλαβαίνω που κολλάνε όλα αυτά. -
Εντωμεταξύ δες εσωτερικό! Μου θυμίζει Bentley!
Δεν το έχω δει IRL αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είναι καλύτερο από τα Toyota
Το Rav4 εχει καλο εσωτερικο και ποιοτητα και ειδικα το πλαγκ ιν ειναι το ποιο ακριβο μοντελο της σειρας.
-
Εντωμεταξύ δες εσωτερικό! Μου θυμίζει Bentley!
Δεν το έχω δει IRL αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είναι καλύτερο από τα Toyota
Το Rav4 εχει καλο εσωτερικο και ποιοτητα και ειδικα το πλαγκ ιν ειναι το ποιο ακριβο μοντελο της σειρας.
Το εχω δει απο κοντα επειδη το εχει φιλος (το Plug in). Δεν με ενθουσιασε. Δεν ηταν κακο, απλα δεν ηταν σημειο στο οποιο σταθηκα. Το seal u, οπως ειπα, δεν το εχω δει απο κοντα, οποτε δεν ξερω πως θα ειναι, αλλα κρινοντας απο τα αλλα byd που εχω δει, ΠΙΣΤΕΥΩ οτι θα ειναι καλυτερο απο το ραβ.
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Το Dolphin για το οποίο τόσος ντόρος έχει γίνει το προσπέρασα αδιάφορα.
οκ δεκτή ή άποψη, η ερώτηση ειναι όμως για ένα φθηνό ηλεκτρικό με 60αρα μπαταρία και αντλία θερμότητας του οποίου η τιμή ειναι οριακά κάτω από τα 20 μετά επιδότητης, τι περίμενες να δεις? μια M3 με 4 μπούκιες απο πίσω να γρυλίζει? Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές, μιλάμε για ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο όπως και τα περισσότερα BYD τα οποία πωλούνται σε καλές τιμές, το value 4 money ειναι πολύ καλό. Αν θέλει κάποιος να τα κρίνει ως premium ας κοιτάξει σε άλλη κατηγορία, δεν γί΄νεται να βρεθεί ποτε αυτοκίνητο, πόσο μάλλον γενικά καταναλωτικό αγαθό, το οποίο να ειναι και ποιοτικό, και πολύ καλύτερο απο τον ανταγωνισμό, και φθηνό.
οντως, αποκλειστικα για την εξωτερικη εμφανιση αναφερθηκε (αλλο που ισως υπεραντιδρασε στο δικο σου ποστ ). Σκεφτομουν οτι ισως φταιμε κει εμεις που τα εκθειαζουμε, διοτι δημιουργουνται υπερβολικες προσδοκιες. Προσωπικα οτι το εχω πει, τα εχω πει για την τιμη του καθε οχηματος. Αν και τη συγκριση στο σαλονι με το τιγκουαν mk2 δικαιουμαι να την κανω διοτι το ειχα στην κατοχη μου 4.5 χρονια. Πρακτικο αυτοκινητο το τιγκ, ευρυχωρο, ευκολοοδηγητο, αλλα το σαλονι του ηταν meh.
-
Εντωμεταξύ δες εσωτερικό! Μου θυμίζει Bentley!
Δεν το έχω δει IRL αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είναι καλύτερο από τα Toyota
Το Rav4 εχει καλο εσωτερικο και ποιοτητα και ειδικα το πλαγκ ιν ειναι το ποιο ακριβο μοντελο της σειρας.
Το εχω δει απο κοντα επειδη το εχει φιλος (το Plug in). Δεν με ενθουσιασε. Δεν ηταν κακο, απλα δεν ηταν σημειο στο οποιο σταθηκα. Το seal u, οπως ειπα, δεν το εχω δει απο κοντα, οποτε δεν ξερω πως θα ειναι, αλλα κρινοντας απο τα αλλα byd που εχω δει, ΠΙΣΤΕΥΩ οτι θα ειναι καλυτερο απο το ραβ.
Καλο ειναι το seal u, το ειδα εχτες αλλα δεν θα το ελεγα καλυτερο απο το Ραβ4. Το ιδιο μου φανηκε σε ποιοτητα.
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Το Dolphin για το οποίο τόσος ντόρος έχει γίνει το προσπέρασα αδιάφορα.
οκ δεκτή ή άποψη, η ερώτηση ειναι όμως για ένα φθηνό ηλεκτρικό με 60αρα μπαταρία και αντλία θερμότητας του οποίου η τιμή ειναι οριακά κάτω από τα 20 μετά επιδότητης, τι περίμενες να δεις? μια M3 με 4 μπούκιες απο πίσω να γρυλίζει? Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές, μιλάμε για ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο όπως και τα περισσότερα BYD τα οποία πωλούνται σε καλές τιμές, το value 4 money ειναι πολύ καλό. Αν θέλει κάποιος να τα κρίνει ως premium ας κοιτάξει σε άλλη κατηγορία, δεν γί΄νεται να βρεθεί ποτε αυτοκίνητο, πόσο μάλλον γενικά καταναλωτικό αγαθό, το οποίο να ειναι και ποιοτικό, και πολύ καλύτερο απο τον ανταγωνισμό, και φθηνό.
οντως, αποκλειστικα για την εξωτερικη εμφανιση αναφερθηκε (αλλο που ισως υπεραντιδρασε στο δικο σου ποστ ). Σκεφτομουν οτι ισως φταιμε κει εμεις που τα εκθειαζουμε, διοτι δημιουργουνται υπερβολικες προσδοκιες. Προσωπικα οτι το εχω πει, τα εχω πει για την τιμη του καθε οχηματος. Αν και τη συγκριση στο σαλονι με το τιγκουαν mk2 δικαιουμαι να την κανω διοτι το ειχα στην κατοχη μου 4.5 χρονια. Πρακτικο αυτοκινητο το τιγκ, ευρυχωρο, ευκολοοδηγητο, αλλα το σαλονι του ηταν meh.
Ήταν χυδαίο το εσωτερικό του η όχι;
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Το Dolphin για το οποίο τόσος ντόρος έχει γίνει το προσπέρασα αδιάφορα.
οκ δεκτή ή άποψη, η ερώτηση ειναι όμως για ένα φθηνό ηλεκτρικό με 60αρα μπαταρία και αντλία θερμότητας του οποίου η τιμή ειναι οριακά κάτω από τα 20 μετά επιδότητης, τι περίμενες να δεις? μια M3 με 4 μπούκιες απο πίσω να γρυλίζει? Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές, μιλάμε για ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο όπως και τα περισσότερα BYD τα οποία πωλούνται σε καλές τιμές, το value 4 money ειναι πολύ καλό. Αν θέλει κάποιος να τα κρίνει ως premium ας κοιτάξει σε άλλη κατηγορία, δεν γί΄νεται να βρεθεί ποτε αυτοκίνητο, πόσο μάλλον γενικά καταναλωτικό αγαθό, το οποίο να ειναι και ποιοτικό, και πολύ καλύτερο απο τον ανταγωνισμό, και φθηνό.
οντως, αποκλειστικα για την εξωτερικη εμφανιση αναφερθηκε (αλλο που ισως υπεραντιδρασε στο δικο σου ποστ ). Σκεφτομουν οτι ισως φταιμε κει εμεις που τα εκθειαζουμε, διοτι δημιουργουνται υπερβολικες προσδοκιες. Προσωπικα οτι το εχω πει, τα εχω πει για την τιμη του καθε οχηματος. Αν και τη συγκριση στο σαλονι με το τιγκουαν mk2 δικαιουμαι να την κανω διοτι το ειχα στην κατοχη μου 4.5 χρονια. Πρακτικο αυτοκινητο το τιγκ, ευρυχωρο, ευκολοοδηγητο, αλλα το σαλονι του ηταν meh.
αναλογα την εκδοση που ειχες, τα VW μπορει να φτασουν σε πολυ υψηλο σπεκ απλα στην ελλαδα θα το πληρωσεις, σε αλλες αγορες ειναι στανταρ το υψηλο σπεκ.
-
Μην το συγκρίνετε με το rav το οποίο είναι παλιό και έχει χάλια εσωτερικό, η σύγκριση πρέπει να γίνεται με το 3008 ή το kodiaq που είναι 10Κ (+25%) πιο ακριβά αλλά έχουν σύγχρονο εσωτερικό διάκοσμο. Αν το sealu το έδιναν στα 20Κ, όσο έχει στην Κίνα, δεν θα γκρίνιαζα.
-
@antonmone said in BYD forum:
@katafractos17 said in BYD forum:
Το Dolphin για το οποίο τόσος ντόρος έχει γίνει το προσπέρασα αδιάφορα.
οκ δεκτή ή άποψη, η ερώτηση ειναι όμως για ένα φθηνό ηλεκτρικό με 60αρα μπαταρία και αντλία θερμότητας του οποίου η τιμή ειναι οριακά κάτω από τα 20 μετά επιδότητης, τι περίμενες να δεις? μια M3 με 4 μπούκιες απο πίσω να γρυλίζει? Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές, μιλάμε για ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο όπως και τα περισσότερα BYD τα οποία πωλούνται σε καλές τιμές, το value 4 money ειναι πολύ καλό. Αν θέλει κάποιος να τα κρίνει ως premium ας κοιτάξει σε άλλη κατηγορία, δεν γί΄νεται να βρεθεί ποτε αυτοκίνητο, πόσο μάλλον γενικά καταναλωτικό αγαθό, το οποίο να ειναι και ποιοτικό, και πολύ καλύτερο απο τον ανταγωνισμό, και φθηνό.
οντως, αποκλειστικα για την εξωτερικη εμφανιση αναφερθηκε (αλλο που ισως υπεραντιδρασε στο δικο σου ποστ ). Σκεφτομουν οτι ισως φταιμε κει εμεις που τα εκθειαζουμε, διοτι δημιουργουνται υπερβολικες προσδοκιες. Προσωπικα οτι το εχω πει, τα εχω πει για την τιμη του καθε οχηματος. Αν και τη συγκριση στο σαλονι με το τιγκουαν mk2 δικαιουμαι να την κανω διοτι το ειχα στην κατοχη μου 4.5 χρονια. Πρακτικο αυτοκινητο το τιγκ, ευρυχωρο, ευκολοοδηγητο, αλλα το σαλονι του ηταν meh.
Ήταν χυδαίο το εσωτερικό του η όχι;
η αληθεια ειναι οτι dildo, δονητες και ομοιωματα γεννητικων οργανων δεν προσεξα καπου. Εκτος αν μου διαφευγουν οι λεπτομεριες της ανατομιας των δελφινιων οποτε ηταν μπροστα μου και μου διεφυγαν
-
@antonmone said in BYD forum:
@katafractos17 said in BYD forum:
Το Dolphin για το οποίο τόσος ντόρος έχει γίνει το προσπέρασα αδιάφορα.
οκ δεκτή ή άποψη, η ερώτηση ειναι όμως για ένα φθηνό ηλεκτρικό με 60αρα μπαταρία και αντλία θερμότητας του οποίου η τιμή ειναι οριακά κάτω από τα 20 μετά επιδότητης, τι περίμενες να δεις? μια M3 με 4 μπούκιες απο πίσω να γρυλίζει? Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές, μιλάμε για ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο όπως και τα περισσότερα BYD τα οποία πωλούνται σε καλές τιμές, το value 4 money ειναι πολύ καλό. Αν θέλει κάποιος να τα κρίνει ως premium ας κοιτάξει σε άλλη κατηγορία, δεν γί΄νεται να βρεθεί ποτε αυτοκίνητο, πόσο μάλλον γενικά καταναλωτικό αγαθό, το οποίο να ειναι και ποιοτικό, και πολύ καλύτερο απο τον ανταγωνισμό, και φθηνό.
οντως, αποκλειστικα για την εξωτερικη εμφανιση αναφερθηκε (αλλο που ισως υπεραντιδρασε στο δικο σου ποστ ). Σκεφτομουν οτι ισως φταιμε κει εμεις που τα εκθειαζουμε, διοτι δημιουργουνται υπερβολικες προσδοκιες. Προσωπικα οτι το εχω πει, τα εχω πει για την τιμη του καθε οχηματος. Αν και τη συγκριση στο σαλονι με το τιγκουαν mk2 δικαιουμαι να την κανω διοτι το ειχα στην κατοχη μου 4.5 χρονια. Πρακτικο αυτοκινητο το τιγκ, ευρυχωρο, ευκολοοδηγητο, αλλα το σαλονι του ηταν meh.
Ήταν χυδαίο το εσωτερικό του η όχι;
η αληθεια ειναι οτι dildo, δονητες και ομοιωματα γεννητικων οργανων δεν προσεξα καπου. Εκτος αν μου διαφευγουν οι λεπτομεριες της ανατομιας των δελφινιων οποτε ηταν μπροστα μου και μου διεφυγαν
My bad το Seal ήταν χυδαίο όχι το δελφινακι
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Εγώ έγραψα ότι στα μάτια μου είναι πολύ άσχημο εμφανισιακά.
Δεν καταλαβαίνω που κολλάνε όλα αυτά.το αντιλήφθηκα διαφορετικά, οτι γενικά ειναι αδιάφορο σαν αυτοκινητο. Απο εκει και πέρα ομως, μην περιμένουμε από έναν κινέζο να βγάλει το desgin ενός ευρωπαικού, έχει να φάει πολλά ψωμιά ακόμα. Προσωπικά πάντως που το είδα, ναι δεν με ενθουσίασε, αλλά δεν το λέω και άσχημο, γενικά μεγαλώνοτας έχω την τάση να τα βλέπω διαφορετικά τα πράγματα, πιο πρακτικά, δεν με ενθουσιάζει τόσο η εμφάνιση.
-
αναλογα την εκδοση που ειχες, τα VW μπορει να φτασουν σε πολυ υψηλο σπεκ απλα στην ελλαδα θα το πληρωσεις, σε αλλες αγορες ειναι στανταρ το υψηλο σπεκ.
στο εσωτερικο ειχα το βασικο σπεκ, δηλαδη οχι δερματινο σαλανι ή ιδιαιτερα καθισματα. Αλλα και σε αλλες εκδοσεις σε βιντεο, δεν ειχα δει κατι το ιδιαιτερο.
-
Το αν αρέσει κάτι είναι υποκειμενικό ο καθένας φυσικά έχει τα γούστα του.Η χυδαιότητα που αναφέρθηκε όμως για τα Byd είναι άλλο πράγμα.
Περι χυδαιότητας λοιπόν η Mercedes πχ πούλαγε την Gla στις «φθηνές « εκδόσεις,με bezel μεγαλύτερα από Sony trinitron 32αρα.Αν έβγαζε μια έκδοση πιο κάτω ήταν ικανοί να τη δίνουν μόνο με τα besel χωρίς οθόνες.Το δε τεστ της αντιπροσωπείας στην Κηφισιας κουδουνίζε πιο ποκυ και από κοπάδι πρόβατα στα ορεινά του νόμου Αρκαδίας και όχι δεν έχουν τριγμούς όλες οι μαρκες στα οχήματα τεστ αλλά Mercedes αφού.Η BMW με τους αεραγωγούς απομίμηση αλουμινιου;;; τρομάρα τους στη σειρά 1 με 1,99 η εξάδα από τον Αποστολή με τα Jumbo.Η εισαγωγική X1 με ζάντα από Daewoo Lanos που δίνει πρόσθετη χάρη Δανάης Μπάρκα.Οι γρίλιες σε ορισμένα μοντέλα έχουν περισσότερη επιφάνεια από προφυλακτήρα ,καπό και φτερά μαζί αλλά πριμιουμ αφού.
Οι έτεροι Γερμανοί κόβουν τους διακόπτες από τα πίσω παραθυρα επειδή είναι γαματοι και ντιζαινατοι,η εργονομία τους είναι εξίσου εύκολη με τον χειρισμό αεροσκάφους υπερατλαντικών πτήσεων,με λογισμικό στις οθόνες τους γραμμένο από παιδάκια 6ης δημοτικού σε διακειμμα των Χριστουγεννιάτικων διακοπών.
Οι Γάλλοι κάποια στιγμή με αντανακλαστικά πιο αργά και από rewind σε κασετόφωνο Aiwa του 1989,ισως κάπου κάποτε αποφασίσουν τι ιμάντα θα βάλουν στους κινητήρες τους,γιατί με τα adblue λύθηκε το πρόβλημα αλλαγή μέχρι να σβήσει ο ήλιος του ΠΑΣΟΚ.
Κάποιοι από τους παραπάνω είναι τόσο πριμιουμ γυφτοι που χρεώνουν εξτρα ακόμα και αυτονόητο εξοπλισμό ασφαλείας πχ πλευρικούς,τυφλά σημεία κλπ.
Φτάνει πια όμως με τη χυδαιότητα ρε κιτρινιαρηδες!
BYD forum