-
@poliviosfp said in BYD forum:
Στα μάτια μου σαν ανταγωνιστή του Dolphin βλέπω το Mg4. To 2o το έχω δει από κοντά και το έχω κάνει μια σύντομη βόλτα. Το dolphin όχι αλλά έχω δει σχεδόν όλα τις δοκιμές του.
Στο μυαλό μου τα έχω ως εξής.
Το dolphin είναι πιο ποιοτικό μέσα, πιο funky και πιο άνετο, αλλά αδιάφορο οδηγικά και υποστροφικό
Το Mg4 πιο σπορτιφ, πιο γρήγορο, αλλά έχει κάποια προβλήματα αξιοπιστίας. Επίσης, τσιγγούνικο μέσα και από όσο διαβάζω και διαπίστωσα πιο φτηνιάρικο.Μεταξύ των 2 όπως πολύ σωστά τα αναφέρεις γιατί είναι ουσιαστικά ανταγωνιστικά μεταξύ τους προτιμώ το mg4
Αλλά αυτό αν ήταν στην ίδια τιμή. Στην τιμή της προσφοράς που έχουν το dolfin δεν νομίζω κανένας λογικός να προτιμούσε το mg4
Είναι ασυζιτιτι καλύτερη επιλογή το dolfin σε αυτή πάντα την τιμή. Άμα τελειώσει η προσφορά αλλάζει το πραμα
-
@limited_one said in BYD forum:
Άκυρη η δοκιμή Byd atto3, έγινε μπέρδεμα με την κράτηση και βρέθηκα με ένα ηλεκτρικό Volvo xc40
τετοια καταρα να μην σε ξαναβρει !
-
@poliviosfp said in BYD forum:
Στα μάτια μου σαν ανταγωνιστή του Dolphin βλέπω το Mg4. To 2o το έχω δει από κοντά και το έχω κάνει μια σύντομη βόλτα. Το dolphin όχι αλλά έχω δει σχεδόν όλα τις δοκιμές του.
Στο μυαλό μου τα έχω ως εξής.
Το dolphin είναι πιο ποιοτικό μέσα, πιο funky και πιο άνετο, αλλά αδιάφορο οδηγικά και υποστροφικό
Το Mg4 πιο σπορτιφ, πιο γρήγορο, αλλά έχει κάποια προβλήματα αξιοπιστίας. Επίσης, τσιγγούνικο μέσα και από όσο διαβάζω και διαπίστωσα πιο φτηνιάρικο.Πολυ σωστα το θετεις. Στις περισσοτερες χωρες, αυτα τα δυο ειναι οι αμεσοι αντιπαλοι και τα συγκρινουν. Στην ελλαδα, η διαφορα τιμης (λογω της εκπτωσης) ειναι μεγαλη. Ακομα ομως και αν ηταν στην ιδια τιμη, παλι δελφινι θα προτιμουσα. Αυτο ομως ειναι προσωπικη επιλογη και εξαρταται απο τις προτεραιοτητες του εκαστοτε αγοραστη. Θελεις περισσοτερα ηλεκτρονικα βοηθηματα και ανεση; προβαδισμα στο δελφινι. Δινεις προτεραιτητα στην οδηγικη συμπεριφορα; Προβαδισμα στο mg4.
-
@limited_one said in BYD forum:
Άκυρη η δοκιμή Byd atto3, έγινε μπέρδεμα με την κράτηση και βρέθηκα με ένα ηλεκτρικό Volvo xc40
τετοια καταρα να μην σε ξαναβρει !
Δεν είναι κακό πάντως.!
Προς το παρόν έχει στάση για φαγητό όμως. -
@limited_one said in BYD forum:
@limited_one said in BYD forum:
Άκυρη η δοκιμή Byd atto3, έγινε μπέρδεμα με την κράτηση και βρέθηκα με ένα ηλεκτρικό Volvo xc40
τετοια καταρα να μην σε ξαναβρει !
Δεν είναι κακό πάντως.!
Προς το παρόν έχει στάση για φαγητό όμως.Εννοείται! Μια χαρά αυτοκίνητο είναι. Αστειευόμουν
-
Πολύ αναλυτική δοκιμή και σύγκριση με τον ανταγωνισμό, ειδικά σε υψηλές ταχύτητες ξεπερνάει τα 10λ όπως άλλωστε και το xtrail που φέρει αντίστοιχη μετάδοση.
Ενδιαφέρουσα και η ακύρωση των περί range, χάνει και σε αυτό το μαρκετινιστικο εργαλείο.
-
Η μετάδοση νομιζω είναι ecvt!
Απλώς ένα το μικρότερο μοτέρ από τα δίλιτρα, και δυο ίσως η αεροδυναμική να παίζει ρόλο!
Εν τω μεταξύ, για την ίδια έκδοση του Rav4 plugin AWD χρειάζεσαι €10.000 περισσότερα!
Από την άλλη στα 140 χλμ/ ώρα, το TOYOTA καταναλώνει 8.5 λίτρα/ 100 χλμ
Αντίστοιχα το BYD 10 λίτρα/ 100 χλμ
Εάν ισχύει αυτή η διαφορα στο υποθετικό σενάριο πως τα δυο αυτοκίνητα θα κινούνται μονάχα σε ταξίδια με αυτήν την ταχύτητα για να κάνει απόσβεση το TOYOTA χρειάζεται άνω των 380Κ χλμ με τιμή λίτρου τα €1.75!
Ενώ.... προσοχή εδώ, εάν το 50% των ετήσιων 20Κ χλμ είναι με φορτισμένη την μπαταρία με παρόμοια κατανάλωση και το υπόλοιπο με την διαφορά του 1,5 λίτρου στα 140 χλμ/ωρα ταξιδιού η απόσβεση του Toyota έρχεται μετά από τα 760Κ χλμ, υπολογίζοντας και έναν ετήσιο μέσο πληθωρισμο στο καύσιμο 0,8% τότε η απόσβεση έρχεται στα 660Κ χλμ απόστασης!
Εάν υπολογίσεις και τον έξτρα φόρο των διλιτρων εάν δεν κανω λάθος τότε στα 720Κ χλμ απόστασης θα κάνει απόσβεση το TOYOTA τα έξτρα 10Κ που ζητά!
Οποτε, @ataim νομίζω σε βοήθησα για αυτό που σκέφτεσαι!
-
Lap αντιμετωπίζεις τα πάντα με οικονομοτεχνικη σκοπιά, χωρίς να υπολογίζεις βέβαια ότι το rav4 σε 5 έτη θα έχει χάσει 15κ, το sealu 25k. Εκτός από το πλεονέκτημα της χαμηλής τιμής αγοράς δεν έχει τίποτα άλλο αξιοσημείωτο.
-
Εάν πάρουμε το σενάριο που το οδηγάς μονάχα σε ταξίδια με 140 χλμ/ ωρα που ΔΕΝ είναι ρεαλιστικο χωρίς να το φορτίσεις ΠΟΤΕ
Και εάν πάρουμε το αυθαίρετο δικό σου σενάριο απαξίωσης των Toyota το οποίο το στηρίζεις σε ιστορικά δεδομένα μιας αγορά ΧΩΡΙΣ παρόμοιο ανταγωνισμό (full hybrid/plug-in) κάτι που πιθανότατα ΔΕΝ θα ισχύει για τα απόμενα 5 έτη
Τότε οντως θα έχεις χάσει €3800 στα 5 έτη επιλέγοντας το BYD
Στο ρεαλιστικό ομως σενάριο μικτής χρήσης πόλης και αυτοκινητοδρόμου, φόρτισης της μπαταρίας καθώς και φόρου πολυτελείας του δίλιτρου Toyota, πώλησης με τους όρους που υποθέτεις στα 5 ετη, τότε και ΠΑΛΙ θα χάνεις λεφτά με το Toyota.
-
Αυτό είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα πως η τέχνη του vfm είναι κάτι το πολυδιάστατο και δεν είναι μονάχα μια απλή κοστολόγηση για τον τελικό αγοραστή/χρήστη!
Η Toyota έχει το καλύτερο σύστημα, πάλεψε δεκαετίες για να το επιτύχει και η απλη αριθμητική απαξιώνει όλη αυτην την προσπαθεια μπροστά στο vfm!
Το vfm είναι υψηλή τέχνη
-
-
-
Τελείως τυχαία βρέθηκα το Σάββατο το πρωί στο Μαρούσι και είπα να ρίξω μια ματιά και στα BYD μιας και στην έκθεση στο αεροδρόμιο ούτε που τα είχα πλησιάσει.
Το μόνο που στάθηκε στα μάτια μου ήταν το Seal U και αυτό περισσότερο όσον αφορά το εσωτερικό του, το οποίο για την κατηγορία του αυτοκινήτου και σε αυτά τα χρήματα, πρέπει να του το δώσουμε ότι είναι καλό και στα υλικά και στη σχεδίαση.
Οι Κινέζοι έχουν κάνει τη μαγκιά και ντύνουν τα σκληρά πλαστικά με δερματίνη ή δέρμα (δεν ξέρω τι είναι από τα δύο) πράγμα το οποίο βγάζει ένα πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα.
Εξωτερική εμφάνιση όχι κάτι συναρπαστικό. Δεν είναι άσχημο αλλά δεν είχε και κάτι να με συγκινήσει ιδιαίτερα. Περισσότερο ουδέτερη εντύπωση θα την έλεγα.
Στη κατηγορία ηλεκτρικών D SUV (4,78μ μήκος) το ατού του είναι φυσικά η τιμή.
Με premium μοντέλα αυτής της κατηγορίας δεν μπορείς να το συγκρίνεις από πολλές απόψεις αλλά και γιατί οι τιμές έχουν τεράστια διαφορά.
Στα 49-50Κ μόνο το Model Y και το e-5008 μου έρχονται στο μυαλό ως σύγκριση D SUV με κοντινή τιμή. Οπότε όσον αφορά εμένα, μάλλον στον τελικό θα προκρίνονταν το Tesla και το Peugeot.Το Atto 3 αδιάφορο και αυτό σχεδιαστικά και με καρακιτσαριό σχεδίαση εσωτερικού.
Το Dolphin για το οποίο τόσος ντόρος έχει γίνει το προσπέρασα αδιάφορα.
Όσο και vfm να λέτε ότι είναι και οτιδήποτε άλλο τέλος πάντων, είναι τρισάθλια άσχημο μπροστά και εντελώς αδιάφορο όλο το υπόλοιπο. Οπότε αυτοκίνητο το οποίο θα με έκανε κάθε μέρα να μειδιάζω όταν το βλέπω δεν θα το έπαιρνα ποτέ, εκτός και αν θα το επέβαλε κάποια μεγάλη ανάγκη.Ευχαριστούμε BYD για το ωραίο τυροπιτάκι και τον χυμό στον μικρό.
-
Τελικά έβγαλες σπυράκια που έκατσες μέσα τους;
-
Συγκρίνεις Tesla Y με το e-5008?
-
-
-
-
Πολύ αναλυτική δοκιμή και σύγκριση με τον ανταγωνισμό, ειδικά σε υψηλές ταχύτητες ξεπερνάει τα 10λ όπως άλλωστε και το xtrail που φέρει αντίστοιχη μετάδοση.
Ενδιαφέρουσα και η ακύρωση των περί range, χάνει και σε αυτό το μαρκετινιστικο εργαλείο.
Το ξέρω ότι δεν αφορούν τη σύγκριση που κάνετε αλλά εμένα με προβλημάτισε το σημείο (5:18) που έδειχνε κατανάλωσης σε kWh όταν όλα τα οχήματα της σύγκρισης κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρα. Λυπάμαι αλλά δυσκολεύομαι να πιστέψω αυτά τα νούμερα. 10kwh/100km γράφουν οχήματα τύπου leap motor (το μικρό), το id3 γράφει γύρω στα 13 και το model y 16.5.
Κάπου πρέπει να κλέβουν τα phev ή κάτι είναι λάθος με την μεθοδολογία των μετρήσεων. -
Απλώς ίσως έχουν μικρότερο ηλεκτρικό μοτέρ, Οποτε για να γυρίσει απαιτεί μικρότερη ενέργεια συγκριτικά με 400-500 αλογα των δυνατών
BYD forum