-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μια χαρά είναι τα φρένα του!
Τουλάχιστον έτσι δείχνει πιο όμορφο….
-
Απο αποψη ασφάλειας παντως καλο φαίνεται το αποτελεσμα. Απορροφησε ολη την κινητική ενέργεια το μπροστινό μερος και η καμπίνα των επιβατών δεν υποχώρησε.
Συμπέρασμα: Τα φρένα είναι υπερεκτιμημένο αξεσουαρ
-
Ανεφερε καποιος οτι εχει Renault Scenic Hybrid εταιρικο και ειναι μαπα η δουλεια,δεν κανει οικονομια? Aς πει καποια λεπτομερια.
-
@panormus772 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μεγάλο βίντεο,αλλά λέει κάποια ενδιαφέροντα πράγματα (αλλά και κάποια που δεν πολυσυμφωνώ)..
Βρήκα χρόνο και το είδα.
Πράγματι λέει ενδιαφέρονται πράγματα. -
-
Αφιερωμένο με όλη μου την αγάπη και πολλά αχ βαχ απ τον Λαπη στη Κουλα, πολύ κωλόπαιδο ο Κυργιάκος, το απόλυτο νεοελληνικό χιτ, τζάμπα πράμα
-
Ωχ!! Το έφεραν;;;; ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
Κουλάρα!!!
ΛΑΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!
-
Από αυτά έπρεπε να γεμίσουν οι δρόμοι μας!
Όχι από ακριβά suv που τα πληρωνουν οι γονείς στα παιδιά με μαύρα και δάνεια ή αντί για μισθό οι επιχειρήσεις σε υπαλλήλους δεσμεύοντας σοβαρά κεφαλαια από την εσωτερική αγορά της χώρας καταστρέφοντας το εξωτερικό εμπορικό μας ισοζύγιο!
Αλλά εάν δεν πάρει ο Έλληνας και ελληνίδα αυτοκινητο των 30 +++ Κ δεν αποκτά προσωπικότητα!
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Από αυτά έπρεπε να γεμίσουν οι δρόμοι μας!
Όχι από ακριβά suv που τα πληρωνουν οι γονείς στα παιδιά με μαύρα και δάνεια ή αντί για μισθό οι επιχειρήσεις σε υπαλλήλους δεσμεύοντας σοβαρά κεφαλαια από την εσωτερική αγορά της χώρας καταστρέφοντας το εξωτερικό εμπορικό μας ισοζύγιο!
Αλλά εάν δεν πάρει ο μπέμπης και κοράκλα αυτοκινητο των 30 +++ Κ δεν αποκτά προσωπικότητα!
α. δεν ειναι χρηματα του κρατους, αλλα των ιδιωτων, επομενως οσο δεν ειμαστε σοβιετια ο καθενας ξοδευει οπως θελει.
β. παραγεται στην ελλαδα αυτο το οχημα; διοτι διαφορετικα και αυτο "καταστρεφει το εξωτερικο εμπορικο μας ισοζυγιο"
γ. αν ο λογος τιμη/αποδοση ειναι τοσο καλος, η αγορα θα το ανταμοιψει, οπως εκανε με το duster πριν μερικα χρονια. -
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Από αυτά έπρεπε να γεμίσουν οι δρόμοι μας!
Όχι από ακριβά suv που τα πληρωνουν οι γονείς στα παιδιά με μαύρα και δάνεια ή αντί για μισθό οι επιχειρήσεις σε υπαλλήλους δεσμεύοντας σοβαρά κεφαλαια από την εσωτερική αγορά της χώρας καταστρέφοντας το εξωτερικό εμπορικό μας ισοζύγιο!
Αλλά εάν δεν πάρει ο μπέμπης και κοράκλα αυτοκινητο των 30 +++ Κ δεν αποκτά προσωπικότητα!
α. δεν ειναι χρηματα του κρατους, αλλα των ιδιωτων, επομενως οσο δεν ειμαστε σοβιετια ο καθενας ξοδευει οπως θελει.
Τυπικά ναι, από την στιγμή όμως που το κράτος σου παρέχει κάποια αγαθα και υπηρεσίες ενώ ταυτόχρονα έχει ελλείμματα, σημαίνει ότι θα χρεώσεις τα παιδιά σου για να ζήσεις εσυ σήμερα άνετα! Τόσο απλά! Εάν για παράδειγμα αγόραζες αυτοκινητο 20Κ κσι όχι 50Κ, τα 30κ στην αγορά θα είχαν πολλαπλασιαστικό φαινόμενο και θα ενεργοποιούσε τους πολλαπλασιαστές του ΑΕΠ! Κάτι που θα οδηγούσε την χωρα σε μικρότερο δανεισμο ή και μηδενικό!
β. παραγεται στην ελλαδα αυτο το οχημα; διοτι διαφορετικα και αυτο "καταστρεφει το εξωτερικο εμπορικο μας ισοζυγιο"
Εξήγησα, εφόσον αποκτάς το ίδιο utility από ένα προϊόν καταστρέφει αισθητά λιγοτερο το εμπορικό μας ισοζύγιο!
γ. αν ο λογος τιμη/αποδοση ειναι τοσο καλος, η αγορα θα το ανταμοιψει, οπως εκανε με το duster πριν μερικα χρονια.
Σωστά, απλώς η ελληνική αγορά κατά πλειοψηφία απαρτίζεται από κομπλεξικους ανθρώπους που προσπαθούν να κάνουν επίδειξη στον περίγυρο τους!
Χρεώνονται σε απίστευτο βαθμό για να αποδείξουν μια οικονομική ικανότητα που δεν έχουν!
Πλέον αυτό διαφημίζεται και από την επικρατούσα κουλτούρα της τραπ
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Από αυτά έπρεπε να γεμίσουν οι δρόμοι μας!
Όχι από ακριβά suv που τα πληρωνουν οι γονείς στα παιδιά με μαύρα και δάνεια ή αντί για μισθό οι επιχειρήσεις σε υπαλλήλους δεσμεύοντας σοβαρά κεφαλαια από την εσωτερική αγορά της χώρας καταστρέφοντας το εξωτερικό εμπορικό μας ισοζύγιο!
Αλλά εάν δεν πάρει ο μπέμπης και κοράκλα αυτοκινητο των 30 +++ Κ δεν αποκτά προσωπικότητα!
α. δεν ειναι χρηματα του κρατους, αλλα των ιδιωτων, επομενως οσο δεν ειμαστε σοβιετια ο καθενας ξοδευει οπως θελει.
Τυπικά ναι, από την στιγμή όμως που το κράτος σου παρέχει κάποια αγαθα και υπηρεσίες ενώ ταυτόχρονα έχει ελλείμματα, σημαίνει ότι θα χρεώσεις τα παιδιά σου για να ζήσεις εσυ σήμερα άνετα! Τόσο απλά! Εάν για παράδειγμα αγόραζες αυτοκινητο 20Κ κσι όχι 50Κ, τα 30κ στην αγορά θα είχαν πολλαπλασιαστικό φαινόμενο και θα ενεργοποιούσε τους πολλαπλασιαστές του ΑΕΠ! Κάτι που θα οδηγούσε την χωρα σε μικρότερο δανεισμο ή και μηδενικό!
β. παραγεται στην ελλαδα αυτο το οχημα; διοτι διαφορετικα και αυτο "καταστρεφει το εξωτερικο εμπορικο μας ισοζυγιο"
Εξήγησα, εφόσον αποκτάς το ίδιο utility από ένα προϊόν καταστρέφει αισθητά λιγοτερο το εμπορικό μας ισοζύγιο!
γ. αν ο λογος τιμη/αποδοση ειναι τοσο καλος, η αγορα θα το ανταμοιψει, οπως εκανε με το duster πριν μερικα χρονια.
Σωστά, απλώς η ελληνική αγορά κατά πλειοψηφία απαρτίζεται από κομπλεξιξους ανθρώπους που προσπαθούν να κάνουν επίδειξη στον περίγυρο τους!
απο την απαντηση που δινεις στο α και στο γ, καταλαβαινω οτι δεν θα βγαλουμε ακρη, οποτε σταματαω την κουβεντα εδω.
-
Σε το διαφωνείς;; Το κράτος σου παρέχει μια σειρά πραγμάτων! Εάν δρν το αντιλαμβάνεσαι έχεις μαύρα μεσάνυχτα!
εσύ ελεύθερος επαγγελματίας δεν είσαι;;; Μαγαζί δεν έχεις;; Σε ποιον πουλάς; Στους ξένους ή στους Έλληνες;;
Τι σε συμφέρει, να στέλνοοθν οι Έλληνες δρκσδες Χιλιάρικα στο εξωτερικό για να κάνουν αγορές ή να τα ρίχνουν στην αγορά;;;
Το να πάει ο Έλληνας και να δίνει δρκσδες χιλιάρικα έξω με δανεισμο κιολας είναι το χειρότερο σενάριο για τους μακροοικονομικό τα δείκτες μιας οικονομίας!!
Τι μας λες;;;
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σε το διαφωνείς;; Το κράτος σου παρέχει μια σειρά πραγμάτων! Εάν δρν το αντιλαμβάνεσαι έχεις μαύρα μεσάνυχτα!
εσύ ελεύθερος επαγγελματίας δεν είσαι;;; Μαγαζί δεν έχεις;; Σε ποιον πουλάς; Στους ξένους ή στους Έλληνες;;
Τι σε συμφέρει, να στέλνοοθν οι Έλληνες δρκσδες Χιλιάρικα στο εξωτερικό για να κάνουν αγορές ή να τα ρίχνουν στην αγορά;;;
Το να πάει ο Έλληνας και να δίνει δρκσδες χιλιάρικα έξω με δανεισμο κιολας είναι το χειρότερο σενάριο για τους μακροοικονομικό τα δείκτες μιας οικονομίας!!
Τι μας λες;;;
Σας λεω καλησπερα και καλη κυριακη!
-
Κληρονομοι!!
Δεν έχετε ιδέα από τον κόσμο! -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Κληρονομοι!!
Δεν έχετε ιδέα από τον κόσμο!βρε λαπ, ειναι μια πανεμορφη μερα και ειναι κυριακη. Βγες εξω μια βολτουλα και μην σερνεις το ζωναρι σου για καυγα με ανθρωπους που δεν τσιμπανε. Καλο στον εαυτου σου θα κανεις πρωτα απο ολα!
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Από αυτά έπρεπε να γεμίσουν οι δρόμοι μας!
Όχι από ακριβά suv που τα πληρωνουν οι γονείς στα παιδιά με μαύρα και δάνεια ή αντί για μισθό οι επιχειρήσεις σε υπαλλήλους δεσμεύοντας σοβαρά κεφαλαια από την εσωτερική αγορά της χώρας καταστρέφοντας το εξωτερικό εμπορικό μας ισοζύγιο!
Αλλά εάν δεν πάρει ο Έλληνας και ελληνίδα αυτοκινητο των 30 +++ Κ δεν αποκτά προσωπικότητα!
Mε 90 αλογα και 1000 κυβικα ουτε ασφαλες ταξιδι με την οικογενεια (γιατι sedan ειναι) δεν κανεις. Για την πολη θες hatchback, οσο γινεται μικροτερο, οχι sedan σχεδον 4,5 μετρων. Οποτε ας πουμε οτι εχει συμπαθητικη τιμη για τα τωρινα δεδομενα αλλα για τον μεσο Ελληνα ειναι αχρηστο. Θα ευδοκιμησει σε φτωχες χωρες που δεν εχουν ωστοσο θεμα παρκαρισματος και τους ενδιαφερουν οι χωροι και μονο γιατι εχουν και απο 2-3 παιδια. Που κι αυτα δεν θα χωρανε στο logan αλλα για τετοιες χωρες θα θεωρειται και λιμουζινα μη σου πω.
Παντως για εδω δεν κανει. Οχι οτι κανουν τα suv αλλα λεμε τωρα.Eπισης, σιγα την προσωπικοτητα που εχουν τα αμαξια των 30κ ευρω σημερα. Σε αυτα τα λεφτα πλεον κανα corsa και κανα fiesta με καλο εξοπλισμο παιρνεις. Για γελια ειναι η κατασταση στην αυτοκινηση κυριολεκτικα.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Από αυτά έπρεπε να γεμίσουν οι δρόμοι μας!
Όχι από ακριβά suv που τα πληρωνουν οι γονείς στα παιδιά με μαύρα και δάνεια ή αντί για μισθό οι επιχειρήσεις σε υπαλλήλους δεσμεύοντας σοβαρά κεφαλαια από την εσωτερική αγορά της χώρας καταστρέφοντας το εξωτερικό εμπορικό μας ισοζύγιο!
Αλλά εάν δεν πάρει ο Έλληνας και ελληνίδα αυτοκινητο των 30 +++ Κ δεν αποκτά προσωπικότητα!
Αν εξαιρέσεις το μήκος,συμφωνώ απόλυτα
The Balkans car -
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Κληρονομοι!!
Δεν έχετε ιδέα από τον κόσμο!βρε λαπ, ειναι μια πανεμορφη μερα και ειναι κυριακη. Βγες εξω μια βολτουλα και μην σερνεις το ζωναρι σου για καυγα με ανθρωπους που δεν τσιμπανε. Καλο στον εαυτου σου θα κανεις πρωτα απο ολα!
Καλε μου απολυμαντικέ σε συμπαθώ και σε θεωρώ ιδιαίτερα ευφυή άνθρωπο και έχω πει πως οι επιλογές σου σε αυτοκίνητα και φωτοβολταϊκά είναι ακριβώς στο δικό μου πλάνο....κάποτε.
Αλλά όταν μου ξεκινάς μια συζήτηση και μετά απαξιείς στα επιχειρήματα μου, αυτό για εσένα μπορεί να φαντάζει ως μια ειρηνική αντιμετώπιση αλλά για εμένα δείχνει μια απαξίωση στον συνομιλητή.
Αυτά που έγραψα όχι μονάχα ισχύουν ως παρατηρήση, αλλά όπως ξέρεις όταν λέω κάτι κατά 90% έχω έτοιμη βιβλιοθήκη και πηγές να το υποστηρίξω. Αλλά πέρα από τα βιβλία επειδή κινούμαι στην αγορά, δεκάδες επιχειρήσεις όπου μιλάω με τους ιδιοκτήτες τους όλοι κατα 100% αναφέρουν αυτό που σου λέω.
Γενικοτερα να έχεις υπόψιν σου πως, η καταναλωτική αντιληψη και συνήθεια των Ελλήνων είναι ένας φαύλος κύκλος ύφεσης, αυξάνοντας το ιδιωτικό χρέος για προιοντα που κατασκευάζονται εκτός χώρας.
Αυτο δεσμευει εσωτερική κατανάλωση, ιδιωτικές επενδύσεις που στηρίζονται στη εσωτερική κατανάλωση, προκαλούν αύξηση του ιδιωτικού δανεισμού δεσμεύοντας τους ισολογισμούς των τραπεζών για επεκτατική πολιτική σε επιχειρηματικά δάνεια, καθηλώνει τη δημόσια οικονομία η οποία χρεώνεται για να καλύψει πάγιες αναγκες που δεν μπορεί να εισπράξει από την εσωτερική λειτουργία της οικονομίας και εν τέλη παράλληλα με τον δανεισμο της αυξάνει τους φόρους για να εξυπηρετεί τα ετήσια τοκοχρεωλύσια αυτών.
Εάν δεν μπορείς να κατανοήσεις αυτες τις βασικές φυσικές δυνάμεις της αγοράς και οικονομίας, άστο μην ασχολείσαι αλλά και μην απαξιεις όποιον μπαίνει στην διαδικασία και χάνει χρόνο από μια ωραία Κυριακή για να στα εξηγήσει!
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Από αυτά έπρεπε να γεμίσουν οι δρόμοι μας!
Όχι από ακριβά suv που τα πληρωνουν οι γονείς στα παιδιά με μαύρα και δάνεια ή αντί για μισθό οι επιχειρήσεις σε υπαλλήλους δεσμεύοντας σοβαρά κεφαλαια από την εσωτερική αγορά της χώρας καταστρέφοντας το εξωτερικό εμπορικό μας ισοζύγιο!
Αλλά εάν δεν πάρει ο Έλληνας και ελληνίδα αυτοκινητο των 30 +++ Κ δεν αποκτά προσωπικότητα!
Mε 90 αλογα και 1000 κυβικα ουτε ασφαλες ταξιδι με την οικογενεια (γιατι sedan ειναι) δεν κανεις. Για την πολη θες hatchback, οσο γινεται μικροτερο, οχι sedan σχεδον 4,5 μετρων. Οποτε ας πουμε οτι εχει συμπαθητικη τιμη για τα τωρινα δεδομενα αλλα για τον μεσο Ελληνα ειναι αχρηστο. Θα ευδοκιμησει σε φτωχες χωρες που δεν εχουν ωστοσο θεμα παρκαρισματος και τους ενδιαφερουν οι χωροι και μονο γιατι εχουν και απο 2-3 παιδια. Που κι αυτα δεν θα χωρανε στο logan αλλα για τετοιες χωρες θα θεωρειται και λιμουζινα μη σου πω.
Παντως για εδω δεν κανει. Οχι οτι κανουν τα suv αλλα λεμε τωρα.Eπισης, σιγα την προσωπικοτητα που εχουν τα αμαξια των 30κ ευρω σημερα. Σε αυτα τα λεφτα πλεον κανα corsa και κανα fiesta με καλο εξοπλισμο παιρνεις. Για γελια ειναι η κατασταση στην αυτοκινηση κυριολεκτικα.
Δεν είναι τόσο κακό σε επιδόσεις, είναι θέμα βάρους. Είναι ελαφρυ ενώ έχει καλή αεροδυναμική.
4.39μ είναι όπως πολλά αυτοκίνητα γύρω μας. Γενικότερα το Sandero είναι πιο μικρό.
-
Εγχώριο λιανικό εμπόριο!
Βάσει των δεδομένων της ΕΛΣΤΑΤ καταγράφηκε ακόμη μεγαλύτερη υποχώρηση στον γενικό δείκτη όγκου των πωλήσεων, ο οποίος αποδυναμώθηκε κατά 5,2%.
Εμπορικό ισοζύγιο της χώρας
Το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου ανήλθε σε 25.130,2 εκατ. ευρώ έναντι 23.153,6 εκατ. ευρώ το 9μηνο του 2023, παρουσιάζοντας αύξηση 8,5% (χωρίς τα πετρελαιοειδή σημειώθηκε αύξηση κατά 1.199,1 εκατ. ευρώ ή 6,3%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία σημειώθηκε αύξηση κατά 1.150,1 εκατ. ευρώ ή 6,1%).
https://www.news247.gr/oikonomia/emporiko-isozigio-neo-kampanaki-ton-septemvrio/
Οι Έλληνες είναι ένας βαθιά κομπλεξικός λαός!
Τους λόγους δεν τους γνωρίζω αλλά προσεγγιστικά μπορούμε να πούμε πως η φτώχεια, τα πρότυπα της κοινωνίας, το χαμηλο αξιακό οικογενειακό επίπεδο στο οποίο γαλουχήθηκαν, η αδυναμία αντιμετώπισης ψυχικών φορτίσεως κτλ οδηγούν στην ανάγκη να αποκτήσουν υλικά αγαθα κυριως με δανεισμο, τα οποία ευελπιστούν να προκαλέσουν τον θαυμασμό στον διπλανό τους πως τελικά είναι καπου πετυχημένοι!
Η ανάγκη για να τους θαυμάσουν ως οικονομικά επιτυχημένους έχει βαθιές ρίζες στην χαμηλή αυτοεκτίμηση τους! Αυτοί μέσα τους ξέρουν τι είναι όπως και όλοι γύρω τους, αλλά όλοι μαζί παίζουν θέατρο!
Αυτό εν τέλη οδηγεί την οικονομία σε ύφεση διότι δεν παράγει πολυτελή προιοντα! Αν παρήγαγε έστω κάτι από αυτά, να πάει στα διαλα, θα ήταν κάτι έστω το αποδεκτό! Κάτι που συμβαίνει στις χώρες τις οποίες θα ήθελαν να ζουν μεταφέροντας εδώ τον τρόπο ζωής των εκεί πολιτών και καταναλωτών!
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά