-
Μα το θέμα μας δεν είναι αυτός και η δουλειά του. Το θέμα μας είναι αυτό που λέει πως δηλαδή συναντάει επί σχεδόν 20 έτη το ίδιο πρόβλημα. Είναι γνωστό πρόβλημα οπως αναφέρει όπως επίσης και τα άλλα όσον αφορά την ποιότητα των εξαρτημάτων του κιβωτίου.
Δεν μας ενδιαφέρει το πόσο θα κρατήσει η επισκευή που κάνει.
-
@red_monster said in VW FORUM:
Το κολληματα/φανατιλα έχουν ώρες ώρες ενήλικες άνθρωπες με μακρες/ομάδες κλπ κλπ
Για αυτό θησαυρίζουν οι ψυχολόγοι !
Και αυτοί μουρλοι είναι...όλοι συγκάτοικοι στην τρέλα.
-
-
Εδώ μετά από μια ανάλυση της υπάρχουσας τεχνολογίας, μας ενημερώνει για την εξέλιξη των τυπολογιων στον τομέα αυτον.
Στην τελευταία σελίδα έχει ένα πινακακι όπου δείχνει την τυπολογία των συνδέσμων/καλωδίων από αλουμίνιο και την αξιοπιστία τους. Στην παράγραφο πάνω από αυτό αναφέρει πως η κύρια χρήση αλουμινίου εξυπηρετεί το κόστος κατασκευής αλλά προσφέρει χαμηλή αξιοπιστία.
Για να μην πανικοβάλλουμε κόσμο, αυτά ίσχυαν μέχρι κάποιον καιρό μάλλον για το DQ200. ΔΕΝ γνωρίζουμε τι γίνεται στα νεότερα κιβώτια αλλά ούτε και αν έχει αλλάξει κάτι!
-
-
Το δίλιτρο είναι.
-
-
Μόνο που γίνεται τόση συζήτηση για την αξιοπιστία του dsg παίρνεις είτε χειροκίνητο VW ή άλλη μάρκα σε αυτόματο.
-
Το δίλιτρο είναι.
Καλαμπουρι κάνω λαπ
Ώρες- ώρες μου φαίνεται ότι ο @lap είναι διαφορετικό άτομο,
Άλλες φορές έχει ψαγμενο χιούμορ και πιάνει την ειρωνεία και άλλες είναι σαν τον Σέλντον Κούπερ
Άλλες φορές γουστάρει τα Suzuki και άλλες τα MG.....
Κάποιες φορές κράζει τα VW και κάποιες τα γουστάρειΔιπολική προσωπικότητα το AI......
-
Περίμενε να δεις τι θα ποστάρω!!!!
Λατρεύω τον Σελντον και μαλιστα έχω βρει λάθη του σε κάποια επεισόδια που ανέφερε θέματα που γνώριζα !
-
Τα vw μου αρέσουν! Οι βλάβες τους με εκνευρίζουν
Ιδιαιτερα από το νέο golf έγιναν αισθητά καλυτερα στην αισθητική τους!
-
-
Να πω και εγώ την γνώμη μου με την παραγγελία για το cupra lein 1.5 150 dsg mhb.
Δεν το έχω ακόμα στα χέρια μου, αλλά γνωρίζοντας τα προβλήματα που έχουν κυρίως τα dq200 πήρα το ρίσκο για όσο το κρατήσω.
Πριν μια εβδομάδα ήρθε στον κολλητό μου ένα TTS με DQ250 υγρού τύπου.
Ενώ θεωρούνται μεγαλύτερης αντοχής, ο οδηγός πρέπει να του έσκισε τα μάτια για να καταφέρει να το κάνει ρύζι το κιβώτιο.
Έχω και πάρα πολλούς που έχουν dsg 7-8 χρόνια σαν το δικό μου με οποία παθογένεια έχουν μέχρι τώρα που δεν έκαναν κιχ.
Στατιστικά και μόνο και με την δική μου άποψη είναι αν σου τύχει.
Αν είσαι στην εγγύηση, έχει καλώς με την μόνη ταλαιπωρία να περιμένεις ανταλλακτικό και πότε θα το φτιάξουν.
Πάντως να τονίσω ότι οι περισσότεροι δεν άλλαζαν τα υγρά ούτε καν στα mecatronic ούτε καν στις 40.000-60.000 χλμ αλλά τα άφηναν στα 100.000 χλμ.
Ε παίζεις με την φλόγα τότε -
@polioan από όσα εχω καταλάβει, το dq200 δεν εχει γενικά πρόβλημα αλλά ειδικά σε συνθήκες κίνησης όπου υπερθερμαίνεται. Δηλαδή σε σταμάτα-ξεκίνα, συνεχόμενο drive με συνεχές ρολαρισμα με χαμηλή ταχύτητα. Όποτε σε αυτό που λες, το ερώτημα είναι σε τι συνθήκες κινούνται αυτοί που ξέρεις και δεν έχουν πρόβλημα.
-
50,000 χλμ σε golf 8 etsi μόνο Κηφισίας και Κηφισό σταματά ξεκινα κάθε μέρα..... Το dsg δουλεύει ακόμα!!! 12v μπαταρία μου άλλαξαν στα 2.5 χρόνια.
-
Πέρα από τη γνώμη του καθενός για το dsg και τι έχει διαβάσει, ακούσει ή δει στο internet. Υπάρχουν γεγονότα και αριθμοί.
Από τα 9εκ. αυτοκίνητα που πουλάει το vag ετησίως δεν θα είναι τουλάχιστον τα μισά με dsg, γύρω στα 4εκ? Ε, δεν μπορεί να έχει τρελαθεί τόσος κόσμος και ν' αγοράζει dsg που χαλάνε.
Από την άλλη το κλουβί με τους τρελούς είναι αυτή η χώρα, τα πάντα αντιμετωπίζονται με υστερία και υπερβολές, σιγά μη γλύτωνε το dsg!
-
@polioan από όσα εχω καταλάβει, το dq200 δεν εχει γενικά πρόβλημα αλλά ειδικά σε συνθήκες κίνησης όπου υπερθερμαίνεται. Δηλαδή σε σταμάτα-ξεκίνα, συνεχόμενο drive με συνεχές ρολαρισμα με χαμηλή ταχύτητα. Όποτε σε αυτό που λες, το ερώτημα είναι σε τι συνθήκες κινούνται αυτοί που ξέρεις και δεν έχουν πρόβλημα.
Ακριβώς εκεί πονάνε.
Και αυτό που προτείνουν, αν και ψιλοακυρο, είναι αν θα σταματάς για πάνω από 20 δευτερόλεπτα να βάζεις νεκρά.
Δεν έχει νόημα γιατί έτσι και αλλιώς από συμπλέκει.
Αυτοί που ξέρω είναι σε διαδρομές μικτές Θεσσαλονίκη αλλά και Αθήνα.
Βλέπεις και εμείς εδώ Θεσσαλονίκη σας ζηλεψαμε ως προς την κίνηση και ο περιφερειακός μας έχει γίνει σαν τον Κιφησο! -
Πέρα από τη γνώμη του καθενός για το dsg και τι έχει διαβάσει, ακούσει ή δει στο internet. Υπάρχουν γεγονότα και αριθμοί.
Από τα 9εκ. αυτοκίνητα που πουλάει το vag ετησίως δεν θα είναι τουλάχιστον τα μισά με dsg, γύρω στα 4εκ? Ε, δεν μπορεί να έχει τρελαθεί τόσος κόσμος και ν' αγοράζει dsg που χαλάνε.
Από την άλλη το κλουβί με τους τρελούς είναι αυτή η χώρα, τα πάντα αντιμετωπίζονται με υστερία και υπερβολές, σιγά μη γλύτωνε το dsg!
Τα ίδια λένε και για τα DCT... Οπότε τι να πιστέψεις;
Χαλιά τα DSG, χαλιά τα DCT, χαλιά τα ECVT, χαλιά τα καρπούζια...
Η αυτόματη συμπλήρωση του κινητού με ξεπερνάει... Το Χάλια το κάνει χαλιά!
Δεν το διορθώνω, το αφήνω να το κοιτάω! -
Και το Τ9 φημες λενε πως η VW το σχεδίασε σε συνεργασία με την Stellantis
-
VW FORUM