Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG ZS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG ZS
    • 1
    • 2
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 58
    • 59
    • 23 / 59
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    1175
    70802
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ataim
      ataim @lap last edited by

      @lap said in MG ZS:

      Πως έβγαλες το συμπέρασμα ότι δεν λύθηκε το πρόβλημα και δη από μια στατική δοκιμή!

      Ούτε και τα TOTOTA έχουν το 100% της δύναμης τους σε ανηφόρες και πεσμένη μπαταρία κάτω από το 60 %

      Παιδιά οκ να κανουμε χαβαλέ, αλλα παράγετε παραπληροφόρηση!

      Άσχετη η στατική δοκιμή με τα λογικά συμπεράσματα, στα toyota ακόμα και αν αποσυνδέσεις την μπαταρία η μετάδοση λειτουργεί με τα άλογα του θερμικού, ως cvt θα έλεγα. Στα mg, renault αν καταφέρεις να αδειάσεις την μπαταρία, και κινείσαι με μικρή ταχύτητα, τέλος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by lap

        Μα δεν γίνεται να την αδειάσεις διότι θα εμπλακεί ο συμπλέκτης της γεννήτριας οποτε όσο λειτουργεί ο θερμικός γυρίζει και την γεννήτρια των 43KW και αυτή το traction motor , ενώ έχω την αίσθηση πως μπορεί να κάνει split και να τροφοδοτεί εν μέρη και το traction motor

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • ataim
          ataim @lap last edited by ataim

          @lap said in MG ZS:

          Μα δεν γίνεται να την αδειάσεις διότι θα εμπλακεί ο συμπλέκτης της γεννήτριας Οποτε όσο λειτουργεί ο θερμικός γυρίζει και την γεννήτρια των 43KW

          Ακόμα και αν συμβαίνει αυτό, που πιθανώς δεν συμβαίνει στο βίντεο που ανέβηκε, βλέπεις τον θερμικό να ανεβοκατεβαζει σαλ, τα 50 άλογα δεν επαρκούν για να ανεβάσουν σε μια ανηφόρα τα 1500 κιλά του οχήματος και των επιβατών.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by lap

            Το βίντεο που ανέβηκε είναι λόγω προβλήματος! Το ανέφεραν και αλλοι σε σχετικά forums όπου οι ίδιοι ανέφεραν πως τουλάχιστον μέχρι στιγμής ΛΥΘΗΚΕ με αναβάθμιση!

            Είχα ποστάρει τεστ του Ισπανού με το MG3 που ανέβηκε βουνο ύψους 1000 μέτρων όπου ο ίδιος έχει ως ιδιωτικό αυτοκινητο το Yaris hybrid προηγούμενης γενιάς! Ανέφερε πως ανέβηκε σαφέστατα πιο άνετα το βουνο αλλά κυρίως καθώς ανέβαινε δεν γύριζε το θερμικό μοτέρ στον κόφτη ενώ προφανώς όπου μπορούσε φόρτιζε ταυτόχρονα την μπαταρία!

            Είπε πως ναι μεν δεν ένιωθες τα 200 αλογα στο βουνο αλλά ήταν πιο άνετο και από το Clio και από το Yaris hybrid

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by

              Συμφωνώ πως είναι ακριβότερο από την Ευρώπη! Χάνει το vfm χαρακτήρα

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A d P
                A d P moderator @ataim last edited by

                @ataim said in MG ZS:

                Πέρασα και το είδα χωρίς test drive, είναι πολύ ωραίο και επίσης φαίνεται αρκετά μικρότερο από τις πραγματικές του διαστάσεις και από μέσα και από έξω, το λες σίγουρα bsuv. Είναι vfm αλλά με κάποια σοβαρά μειονεκτήματα, όπως η υψηλότερη τιμή αγοράς σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, η μελλοντική απομείωση του κεφαλαίου αγοράς, κλπ.

                Η μελλοντική απομείωση από που προκύπτει; 🤔
                Δεν αναμένεται μεταπώληση Toyota, αλλά το προηγούμενο μοντέλο χαίρει εκτίμησης από τους μαντραδες, αλλάζει χέρια γρήγορα και σε καλές τιμές (για κάτι άγνωστο μέχρι χθες)

                I EAT MILF AND COOKIES

                ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ataim
                  ataim @A d P last edited by ataim

                  @a-d-p said in MG ZS:

                  @ataim said in MG ZS:

                  Πέρασα και το είδα χωρίς test drive, είναι πολύ ωραίο και επίσης φαίνεται αρκετά μικρότερο από τις πραγματικές του διαστάσεις και από μέσα και από έξω, το λες σίγουρα bsuv. Είναι vfm αλλά με κάποια σοβαρά μειονεκτήματα, όπως η υψηλότερη τιμή αγοράς σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, η μελλοντική απομείωση του κεφαλαίου αγοράς, κλπ.

                  Η μελλοντική απομείωση από που προκύπτει; 🤔
                  Δεν αναμένεται μεταπώληση Toyota, αλλά το προηγούμενο μοντέλο χαίρει εκτίμησης από τους μαντραδες, αλλάζει χέρια γρήγορα και σε καλές τιμές (για κάτι άγνωστο μέχρι χθες)

                  ok, δέχομαι το επιχείρημα οτι προκειται για νεο μοντέλο και υβρίδιο οπότε κάτι γίνεται. Η απομείωση προκύπτει μόνο αν μελλοντικά το δώσουν (ο αντιπρόσωπος) ακόμα φθηνότερα

                  A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A d P
                    A d P moderator @ataim last edited by A d P

                    @ataim said in MG ZS:

                    @a-d-p said in MG ZS:

                    @ataim said in MG ZS:

                    Πέρασα και το είδα χωρίς test drive, είναι πολύ ωραίο και επίσης φαίνεται αρκετά μικρότερο από τις πραγματικές του διαστάσεις και από μέσα και από έξω, το λες σίγουρα bsuv. Είναι vfm αλλά με κάποια σοβαρά μειονεκτήματα, όπως η υψηλότερη τιμή αγοράς σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, η μελλοντική απομείωση του κεφαλαίου αγοράς, κλπ.

                    Η μελλοντική απομείωση από που προκύπτει; 🤔
                    Δεν αναμένεται μεταπώληση Toyota, αλλά το προηγούμενο μοντέλο χαίρει εκτίμησης από τους μαντραδες, αλλάζει χέρια γρήγορα και σε καλές τιμές (για κάτι άγνωστο μέχρι χθες)

                    ok, δέχομαι το επιχείρημα οτι προκειται για νεο μοντέλο και υβρίδιο οπότε κάτι γίνεται. Η απομείωση προκύπτει μόνο αν μελλοντικά το δώσουν (ο αντιπρόσωπος) ακόμα φθηνότερα

                    Τικαρει πολλά κουτάκια για μαντραδες:

                    • Έχει οθόνη 😁

                    • Είναι υβριδικό

                    • Είναι suv

                    • Έχει 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση

                    Η σημαντική έκπτωση- διόρθωση τιμής, είναι κάτι που δεν μπορούμε να προβλέψουμε και επηρεάζει περισσότερο αν το πουλήσεις γρήγορα. Οι keepers δεν επηρεάζονται πολύ 😉.
                    Πόσο παραπάνω είναι από μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές;

                    I EAT MILF AND COOKIES

                    S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      supergeorge @A d P last edited by

                      @a-d-p said in MG ZS:

                      Πόσο παραπάνω είναι από μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές;

                      23.990€ στην Ισπανία η Luxury σε πράσινο και 24.740€ στα υπόλοιπα μεταλλικά.

                      Οπότε η διαφορά είναι 4.000-4.750€.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • ataim
                        ataim last edited by

                        Youtube Video

                        Αυτός ο τυπάκος προσπαθεί να μας πείσει ότι δεν υπάρχει θέμα με τις ανηφόρες. Κρύβει στα δεξιά το στροφόμετρο και οδηγεί "κυρία" στην εθνική με ταχύτητες μέχρι 120kph που προφανώς δεν μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα. Παρόλα αυτά η μπαταρία φαίνεται να παραμένει με χαμηλό φορτίο κατά την διάρκεια της ανόδου, όχι καλό σημάδι αυτό. Περιμένω μια σοβαρή δοκιμή ανάβασης ή κίνησης σε εθνική πιέζοντας την μετάδοση όχι αυτές τις αστειοτητες,
                        Σε κάποια στιγμή δείχνει κ την μέση κατανάλωση όσο έχει το αυτοκίνητο στα χέρια του που είναι 6λ/100.

                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          supergeorge @ataim last edited by

                          @ataim said in MG ZS:

                          Youtube Video

                          Αυτός ο τυπάκος προσπαθεί να μας πείσει ότι δεν υπάρχει θέμα με τις ανηφόρες. Κρύβει στα δεξιά το στροφόμετρο και οδηγεί "κυρία" στην εθνική με ταχύτητες μέχρι 120kph που προφανώς δεν μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα. Παρόλα αυτά η μπαταρία φαίνεται να παραμένει με χαμηλό φορτίο κατά την διάρκεια της ανόδου, όχι καλό σημάδι αυτό. Περιμένω μια σοβαρή δοκιμή ανάβασης ή κίνησης σε εθνική πιέζοντας την μετάδοση όχι αυτές τις αστειοτητες,
                          Σε κάποια στιγμή δείχνει κ την μέση κατανάλωση όσο έχει το αυτοκίνητο στα χέρια του που είναι 6λ/100.

                          Αν υπάρχει κάποιος από Βόλο, θα μπορούσε να το πάει για ανάβαση προς το Πήλιο.

                          Εγώ θα πάω Δεκέμβριο και θα προσπαθήσω να το κάνω, αλλά δυστυχώς θα αργήσω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lap last edited by

                            Εντωμεταξύ η μισή μπαταρία του MG είναι το 100% του Toyota 😊

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Youtube Video – [09:28..]

                              Εδώ αναφέρει ότι και ο Ισπανός!

                              Δεν είναι σαν αυτοκινητο 200 αλόγων σε ανηφόρες, αλλά ο θερμικός κινητήρας φορτίζει την μπαταρία καθώς ανεβαίνουν και αυτή τροφοδοτεί το traction motor, όπως το Nissan qasqai, που του το θυμίζει
                              Του κανει εντύπωση η αμεση ροπη λόγω ηλεκτροκινητήρα! Αυτά είναι τα καλά των hybrid

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ataim
                                ataim last edited by ataim

                                @lap Επιμένεις ότι τα toyota ξεφορτιζουν, που δεν γινεται αλλά τα mg με τίποτα. Επίτρεψέ μου μια διόρθωση στο παραπάνω που έγραψες για την μπαταρία, είναι κάτι που το βλέπουμε συνέχει αλλά είναι κάτι πρακτικά αδύνατον, μια μπαταρία είτε θα προσφέρει ενέργεια και θα αποφορτίζει, είτε θα δέχεται και θα φορτίζει, και τα δύο ταυτόχρονα δεν μπορούν να συμβαίνουν, άρα όλοι αυτοί που λένε ο θερμικός φορτίζει την μπαταρία ως range extender και αυτή κινεί τους τροχούς, δεν ξέρουν τι λένε, δεν υπάρχει τέτοια διάταξη.
                                Ακόμα και τα "range extender" οχήματα όπως το i3 δεν φορτίζουν την μπαταρία, διατηρούν σταθερή τάση στο κύκλωμα για να υπάρχει παροχή ρεύματος στον κινητήρα.

                                Το θέμα με τα mg θα σκάσει πολύ γρήγορα πιστεύω, όταν ψωνίσουν διάφοροι και αρχίσουν τα προβλήματα στις αναβάσεις.

                                L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap @ataim last edited by lap

                                  @ataim said in MG ZS:

                                  @lap Επιμένεις ότι τα toyota ξεφορτιζουν, που δεν γινεται αλλά τα mg με τίποτα. Επίτρεψέ μου μια διόρθωση στο παραπάνω που έγραψες για την μπαταρία, είναι κάτι που το βλέπουμε συνέχει αλλά είναι κάτι πρακτικά αδύνατον, μια μπαταρία είτε θα προσφέρει ενέργεια και θα αποφορτίζει, είτε θα δέχεται και θα φορτίζει, και τα δύο ταυτόχρονα δεν μπορούν να συμβαίνουν, άρα όλοι αυτοί που λένε ο θερμικός φορτίζει την μπαταρία ως range extender και αυτή κινεί τους τροχούς, δεν ξέρουν τι λένε, δεν υπάρχει τέτοια διάταξη.
                                  Ακόμα και τα "range extender" οχήματα όπως το i3 δεν φορτίζουν την μπαταρία, διατηρούν σταθερή τάση στο κύκλωμα για να υπάρχει παροχή ρεύματος στον κινητήρα.

                                  Honda's two-motor hybrid system can operate as either a series or parallel hybrid. The majority of the time, the system operates as a series hybrid. Its electric propulsion motor drives the wheels directly, while the gasoline engine connected to the electric generator/starter motor functions as an electrical generator, supplying power to the hybrid battery and/or the propulsion motor

                                  https://hondanews.com/en-US/honda-automobiles/releases/release-1503019bd8a757ea08267d7944378955-honda-two-motor-hybrid-electric-system

                                  Το θέμα με τα mg θα σκάσει πολύ γρήγορα πιστεύω, όταν ψωνίσουν διάφοροι και αρχίσουν τα προβλήματα στις αναβάσεις.

                                  Όσο για τα Toyota όλος ο πλανήτης λέει πως χάνει επιδόσεις αναλογως το soc της μπαταρίας, κάτι που είναι λογικό εκτός από εσάς στο forum

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @lap last edited by

                                    @lap said in MG ZS:

                                    Ούτε και τα TOTOTA έχουν το 100% της δύναμης τους σε ανηφόρες και πεσμένη μπαταρία κάτω από το 60 %

                                    ΔΕΝ ισχύει αυτό, στο λέμε όλοι στο αποδείξαμε και επιμένεις να παράγεις παραπληροφόρηση. Σύνελθε!!

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap @fanis75 last edited by lap

                                      @fanis75 said in MG ZS:

                                      @lap said in MG ZS:

                                      Ούτε και τα TOTOTA έχουν το 100% της δύναμης τους σε ανηφόρες και πεσμένη μπαταρία κάτω από το 60 %

                                      ΔΕΝ ισχύει αυτό, στο λέμε όλοι στο αποδείξαμε και επιμένεις να παράγεις παραπληροφόρηση. Σύνελθε!!

                                      Την τυφλά σου τη μαύρη😊 😊

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Είστε μια ωραία ατμόσφαιρα βλέπω... 😄

                                        Πάντως το MG που έμεινε στην ανηφόρα φαίνεται ότι είχε πρόβλημα. Δεν ξέρω πως κόλλησε στον ataim ότι έτσι δουλεύει το σύστημα και ότι είναι προβληματικό εκ σχεδιασμού.

                                        A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @lap last edited by

                                          @lap said in MG ZS:

                                          Την τυφλά σου τη μαύρη😊 😊

                                          Είπαμε ανίκητος....συνέχισε να επιμένεις στις βλακείες σου, είσαι τόσο άσχετος που ούτε τα βασικά δεν καταλαβαίνεις και συνεχίζει να παραπληροφορείς τον κόσμο.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A d P
                                            A d P moderator @realzeus last edited by

                                            @realzeus said in MG ZS:

                                            Είστε μια ωραία ατμόσφαιρα βλέπω... 😄

                                            Πάντως το MG που έμεινε στην ανηφόρα φαίνεται ότι είχε πρόβλημα. Δεν ξέρω πως κόλλησε στον ataim ότι έτσι δουλεύει το σύστημα και ότι είναι προβληματικό εκ σχεδιασμού.

                                            Κάθονται και μαλώνουν.....Λες και η πλειοψηφία που θα πάρει MG3 θα κάνει ανάβαση ράλλυ Κένταυρος, ράλλυ ΔΕΘ και θα ανεβαίνει Ταξιάρχη κάθε ΣΚ. 😁😁

                                            I EAT MILF AND COOKIES

                                            L 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 23 / 59
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr