-
Δύο ίδια λευκά έρχονται στο σχολείο του γιου. Κρίμα, εγώ θα το έπαιρνα σε μπλε.
-
Αχ δεν σας μπορώ.
Λεφτά υπάρχουν
-
βλεπω συνεχεια αττο πλεον. Απο καλη εποχη dacia πρεπει να εχει εμφανιστει τοσο vfm αμαξι.
Αντε να ξεφορτωσει το καραβι να ερθουν και δελφινακια
-
-
Το είχα οδηγήσει στην Αυστρία νοικιασμένο αλλά του κουτιού και ομολογώ ότι δεν έχω ταλαιπωρηθεί τόσο πολύ με αυτοκίνητο. Για να κινηθώ με ασφάλεια κατέβαζα δευτέρα σχεδόν παντού, φοβερά κουραστικό, ο κινητήρας είναι ό,τι πιο ψόφιο έχω οδηγήσει. Ούτε για ασφαλείς μετακινήσεις σε αστικό ιστό δεν επαρκεί.
-
Στην πολη πάντοτε είναι καλύτερα τα ατμοσφαιρικά. Η γραμμικότητα ενός ατμοσφαιρικού είναι ιδανική. Σκέψου πως εμενα ατμοσφαιρικό και τετρακύλινδρο μαζί και με το mhev στρίβεις με 15-20χλμ σε στενά με 3η σχέση πατάς και φεύγει κανονικά. Σε κάποιες δοκιμές είχα βάλει πως με 25 χλμ /ωρα και 5 η σχέση πατάς και φεύγει!!!
Γενικα, τα ατμοσφαιρικά μοτέρ είναι καλύτερα για εμένα από τα downsized turbos Απλώς σε ταξίδι σε ανηφόρες δεν κρατάς την 5η σχέση αλλά την 4η. Και την βγάζει με την ίδια ταχύτητα με ένα turbo.
Οι διαφορες τους είναι ότι ο ατμοσφαιρικός πρέπει αν κινηθεί σε υψηλότερες σαλ για να ρουφήξει τον ίδιο όγκο αέρα που ρουφα ένα turbo σε χαμηλότερες σαλ.
Οποτε έχει έντονες ανηφόρες απλώς δεν βάζεις την overdrive. Ο Έλληνας έχει μάθει ότι πρέπει πάντοτε να οδηγεί με overdrive με αποτέλεσμα να του φαίνονται τα ατμοσφαιρικά αδύναμα.
Στην πολη δε, είναι παρα πολύ άνετο.
-
Στην πολη πάντοτε είναι καλύτερα τα ατμοσφαιρικά. Η γραμμικότητα ενός ατμοσφαιρικού είναι ιδανική. Σκέψου πως εμενα ατμοσφαιρικό και τετρακύλινδρο μαζί και με το mhev στρίβεις με 15-20χλμ σε στενά με 3η σχέση πατάς και φεύγει κανονικά. Σε κάποιες δοκιμές είχα βάλει πως με 25 χλμ /ωρα και 5 η σχέση πατάς και φεύγει!!!
Γενικα, τα ατμοσφαιρικά μοτέρ είναι καλύτερα για εμένα από τα downsized turbos Απλώς σε ταξίδι σε ανηφόρες δεν κρατάς την 5η σχέση αλλά την 4η. Και την βγάζει με την ίδια ταχύτητα με ένα turbo.
Οι διαφορες τους είναι ότι ο ατμοσφαιρικός πρέπει αν κινηθεί σε υψηλότερες σαλ για να ρουφήξει τον ίδιο όγκο αέρα που ρουφα ένα turbo σε χαμηλότερες σαλ.
Οποτε έχει έντονες ανηφόρες απλώς δεν βάζεις την overdrive. Ο Έλληνας έχει μάθει ότι πρέπει πάντοτε να οδηγεί με overdrive με αποτέλεσμα να του φαίνονται τα ατμοσφαιρικά αδύναμα.
Στην πολη δε, είναι παρα πολύ άνετο.
Μπα τα turbo είναι πολύ καλύτερα σε όλα πλην κατανάλωσης. Αν και πλέον αυτά είναι του παρελθόντος και θα μας αφήσουν σύντομα οπότε δεν έχει και νόημα η αντιπαράθεση.
Lap το swift σου είναι πλέον δεινόσαυρος σε ηλικία όπως και το puma μου με manual ταχύτητες.
-
-
Μπα...... απλώς είσαι νεος στα αυτοκίνητα προερχόμενος από μηχανές. Δεν έχεις οδηγήσει πολλά.
Εάν πάρεις έναν ατμοσφαιρικό 4κιλυνδρομε 100 αλογα και έναν downsized τρικύλινδρο turbo με 100 αλογα σε όλα καλύτερος είναι ο ατμοσφαιρικός. Τα δυο μοτέρ έχουν διαφορετικο τρόπο οδήγησης.
Κάτι ξέρουν οι Ιάπωνες της Mazda απο μηχανολογία.
Απλώς οι downsized τρικυλινδροι βγήκαν για λόγους ρύπων σε συγκεκριμένα πρότυπα. Δεν έχουν κανέναν πρακτικό λόγο ιδιαιτερα σε συνδιασμο με αυτόματο κιβώτιο και για αυτοκίνητα πόλης. Στην πολη προσφέρουν πολυπλοκότητα, δυσκολία οδήγησης με μεγάλα σκαλοπάτια ροπής, κραδασμούς και δονήσεις και χαμηλή αξιοπιστία
-
-
Μπα...... απλώς είσαι νεος στα αυτοκίνητα προερχόμενος από μηχανές. Δεν έχεις οδηγήσει πολλά.
Εάν πάρεις έναν ατμοσφαιρικό 4κιλυνδρομε 100 αλογα και έναν downsized τρικύλινδρο turbo με 100 αλογα σε όλα καλύτερος είναι ο ατμοσφαιρικός. Τα δυο μοτέρ έχουν διαφορετικο τρόπο οδήγησης.
Κάτι ξέρουν οι Ιάπωνες της Mazda απο μηχανολογία.
Απλώς οι downsized τρικυλινδροι βγήκαν για λόγους ρύπων σε συγκεκριμένα πρότυπα. Δεν έχουν κανέναν πρακτικό λόγο ιδιαιτερα σε συνδιασμο με αυτόματο κιβώτιο και για αυτοκίνητα πόλης.
Καλά αυτό είναι εν μέρη αλήθεια. Οδηγούσα αυτοκίνητα και όταν είχα μηχανές απλά δεν ήταν δικά μου. Έχω οδηγήσει αρκετά. Δεν λέω πολλά γιατί κάποιοι εδώ έχουν οδηγήσει πολύ παραπάνω
Στα ίδια άλογα ισχύει αυτό που λες . Αλλά δεν εννοούσα αυτό . Εννοούσα στα ίδια κυβικά βάζοντας ένα turbo που εκτοξεύεται η δύναμη.
Και οι τρικυλινδροι έχουν πλεονεκτήματα και μειωνεκτηματα όπως οι τετρακιλυνδροι .
Με μικρή διαφορά σε κυβικά προτιμώ τον τρικυλινδρο με το turbo. Όταν είναι μεγάλη η διαφορά σε κυβικά προτιμώ και γω τον τετρακιλυνδρο
-
@nickthetrib said in BYD forum:
Lap το swift σου είναι πλέον δεινόσαυρος σε ηλικία όπως και το puma μου με manual ταχύτητες.
Αν δεν το θες το Puma, μου το χαρίζεις!!!
Θα κάνω τη θυσία και θα τον πάρω τον δεινόσαυρο με τις manual ταχύτητες!Όχι λέω να κρατήσω τον δεινοσαυρακο μου . Δαγκώνει πολύ δυνατά ακόμα
-
Είναι λάθος σύγκριση τα κυβικά. Η ιπποδύναμη είναι.
Γιατί να συγκρίνεις ένα αυτοκινητο 100 αλόγων με ένα 80 αλόγων. Δεν έχει νόημα. Τα κυβικά στα turbo έπεσαν επειδή προσέθεσαν turbo που προσφέρει ποσοστά όγκου αέρα σε χαμηλές στροφές. Στα ατμοσφαιρικά για να κινηθεί σε χαμηλές στροφές χρειάζεται περισσότερα κυβικά στους κυλίνδρους ώστε να τους γεμίσει με όγκο αέρα. Στην πράξη δηλαδή το ίδιο πράγμα είναι.
Για αυτό και τα turbo ψοφάνε ψηλα και ει αι γεμάτα χαμηλα και το αντίθετο τα ατμοσφαιρικά.
-
Είναι λάθος σύγκριση τα κυβικά. Η ιπποδύναμη είναι.
Γιατί να συγκρίνεις ένα αυτοκινο 100 αλόγων με ένα 80 αλόγων. Δεν έχει νόημα. Τα κυβικά στα turbo έπεσαν επειδή προσέθεσαν turbo που προσφέρει ποσοστά όγκου αέρα σε χαμηλές στροφές. Στα ατμοσφαιρικά για να κινηθεί σε χαμηλές στροφές χρειάζεται περισσότερα κυβικά. Στην πράξη δηλαδή το ίδιο πράγμα είναι.
Σου απάντησα ήδη . Στα ίδια άλογα προτιμώ την ατμόσφαιρα.
Συγκρινεις γιατί τα τρικυλινδρα turbo με ίδια αλογα με ατμόσφαιρα είναι σχεδόν πάντα αρκετά φτηνότερα σε απόκτηση άρα όχι λάθος συγκριση. Γι'αυτό παίρνεις παραπάνω άλογα στα ίδια χρήματα . Plus ότι δεν έχουν και πρόβλημα με ελληνικό φόρο πολυτελείας .
-
Σου εξήγησα και εγώ για ν μαθαίνεις. Τα downsized turbo ανακαλύφθηκαν ως μια λύση διότι το πρότυπο μέτρησης ρύπων τα βάζει να κινούνται με μια σταθερη πορεία. Σε αυτήν την σταθερη πορεία τα turbo γεμίζουν σε χα,η λες στροφές το θάλαμο καύσης με αέρα και έτσι καταναλώνουν λιγοτερο από αντίστοιχης ιοοοοδυναμης ατμοσφαιρικά. Στην πράξη όμως αυτό δεν συμβαίνει διότι η δυναμική οδήγηση τους απαιτεί μεγάλες ποσότητες καυσίμου λόγω λιγότερων κ.εκ
-
Σου εξήγησα και εγώ για ν μαθαίνεις. Τα downsized turbo ανακαλύφθηκαν ως μια λύση διότι το πρότυπο μέτρησης ρύπων τα βάζει να κινούνται με μια σταθερη πορεία. Σε αυτήν την σταθερη πορεία τα turbo γεμίζουν σε χα,η λες στροφές το θάλαμο καύσης με αέρα και έτσι καταναλώνουν λιγοτερο από αντίστοιχης ιοοοοδυναμης ατμοσφαιρικά. Στην πράξη όμως αυτό δεν συμβαίνει διότι η δυναμική οδήγηση τους απαιτεί μεγάλες ποσο στητές καυσίμου λόγω λιγότερου κ.εκ
Μα σου έγραψα στην αρχή αν διάβαζες : πλην καταναλωσης , ανέτρεψε μερικά ποστ πίσω πριν διδάξεις δασκαλε
-
Ρε φίλε στο συμπληρώνω για να έχεις πλήρη εικόνα. Δεν σε εξετάζω εάν το ξέρεις.
Καλά αστο...λέγε ότι θες.
-
-
Όπως είπα και στην αρχή είναι τεχνολογίες του παρελθόντος. Δεν αξίζει η διαμάχη.
Συνοπτικά και η ατμόσφαιρα και τα downsize turbo έχουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα τους. Κανένα από τα 2 δεν είναι καλύτερο του άλλου σε όλους τους τομείς.
Πριν τα ηλεκτρικά για μικρό αμαξάκι θα διάλεγα μόνο downsize turbo . Τώρα πια ούτε θα εξεταζα για μικρό πόλης κανένα αμάξι πλην ηλεκτρικου
-
Εμ για αυτό σου λέω πως δεν έχεις εμπειρία. Τα μικρά αμαξάκια με downsized turbo είναι κακά στις πόλεις. Έχουν μεγάλα σκαλοπάτια ροπής και απαιτούν συνεχως αλλαγή σχέσεων στο κιβώτιο. Αντίθετα στο ταξίδι μπορούν να κρατήσουν μια σχέση στο κιβώτιο αλλά αυτό είναι άκυρο διότι ως αυτοκινητο πόλης το πεδίο λειτουργίας τους είναι η πολη.
Να μου πεις 1.8Τ 2.0 ΤPassat να το δεχτώ. Είναι αυτοκινητο και κινητήρας φτιαγμένος για ταξίδια
BYD forum