Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BYD forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BYD forum
    • 1
    • 2
    • 46
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 150
    • 151
    • 48 / 151
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    117
    3005
    82479
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Δύο ίδια λευκά έρχονται στο σχολείο του γιου. Κρίμα, εγώ θα το έπαιρνα σε μπλε.

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • L
        lap last edited by

        Αχ δεν σας μπορώ.

        Λεφτά υπάρχουν

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dettol last edited by

          βλεπω συνεχεια αττο πλεον. Απο καλη εποχη dacia πρεπει να εχει εμφανιστει τοσο vfm αμαξι.

          Αντε να ξεφορτωσει το καραβι να ερθουν και δελφινακια 🙂

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • D
            dettol @lap last edited by

            @lap said in BYD forum:

            Αχ δεν σας μπορώ.

            Λεφτά υπάρχουν

            λαπ μπες δες τιμες νεων αυτοκινητων, ακομα και σουπερμινι. θα παθεις σοκ. Εγω παντως επαθα. ΑΠΟ 22350 το πολο των 95 ιππων με την κουταλα; ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ;;;;;;;

            ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • N
              nmsm2 last edited by

              Το είχα οδηγήσει στην Αυστρία νοικιασμένο αλλά του κουτιού και ομολογώ ότι δεν έχω ταλαιπωρηθεί τόσο πολύ με αυτοκίνητο. Για να κινηθώ με ασφάλεια κατέβαζα δευτέρα σχεδόν παντού, φοβερά κουραστικό, ο κινητήρας είναι ό,τι πιο ψόφιο έχω οδηγήσει. Ούτε για ασφαλείς μετακινήσεις σε αστικό ιστό δεν επαρκεί.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by lap

                Στην πολη πάντοτε είναι καλύτερα τα ατμοσφαιρικά. Η γραμμικότητα ενός ατμοσφαιρικού είναι ιδανική. Σκέψου πως εμενα ατμοσφαιρικό και τετρακύλινδρο μαζί και με το mhev στρίβεις με 15-20χλμ σε στενά με 3η σχέση πατάς και φεύγει κανονικά. Σε κάποιες δοκιμές είχα βάλει πως με 25 χλμ /ωρα και 5 η σχέση πατάς και φεύγει!!!

                Γενικα, τα ατμοσφαιρικά μοτέρ είναι καλύτερα για εμένα από τα downsized turbos Απλώς σε ταξίδι σε ανηφόρες δεν κρατάς την 5η σχέση αλλά την 4η. Και την βγάζει με την ίδια ταχύτητα με ένα turbo.

                Οι διαφορες τους είναι ότι ο ατμοσφαιρικός πρέπει αν κινηθεί σε υψηλότερες σαλ για να ρουφήξει τον ίδιο όγκο αέρα που ρουφα ένα turbo σε χαμηλότερες σαλ.

                Οποτε έχει έντονες ανηφόρες απλώς δεν βάζεις την overdrive. Ο Έλληνας έχει μάθει ότι πρέπει πάντοτε να οδηγεί με overdrive με αποτέλεσμα να του φαίνονται τα ατμοσφαιρικά αδύναμα.

                Στην πολη δε, είναι παρα πολύ άνετο.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • cirus
                  cirus @lap last edited by

                  @lap said in BYD forum:

                  Στην πολη πάντοτε είναι καλύτερα τα ατμοσφαιρικά. Η γραμμικότητα ενός ατμοσφαιρικού είναι ιδανική. Σκέψου πως εμενα ατμοσφαιρικό και τετρακύλινδρο μαζί και με το mhev στρίβεις με 15-20χλμ σε στενά με 3η σχέση πατάς και φεύγει κανονικά. Σε κάποιες δοκιμές είχα βάλει πως με 25 χλμ /ωρα και 5 η σχέση πατάς και φεύγει!!!

                  Γενικα, τα ατμοσφαιρικά μοτέρ είναι καλύτερα για εμένα από τα downsized turbos Απλώς σε ταξίδι σε ανηφόρες δεν κρατάς την 5η σχέση αλλά την 4η. Και την βγάζει με την ίδια ταχύτητα με ένα turbo.

                  Οι διαφορες τους είναι ότι ο ατμοσφαιρικός πρέπει αν κινηθεί σε υψηλότερες σαλ για να ρουφήξει τον ίδιο όγκο αέρα που ρουφα ένα turbo σε χαμηλότερες σαλ.

                  Οποτε έχει έντονες ανηφόρες απλώς δεν βάζεις την overdrive. Ο Έλληνας έχει μάθει ότι πρέπει πάντοτε να οδηγεί με overdrive με αποτέλεσμα να του φαίνονται τα ατμοσφαιρικά αδύναμα.

                  Στην πολη δε, είναι παρα πολύ άνετο.

                  Μπα τα turbo είναι πολύ καλύτερα σε όλα πλην κατανάλωσης. Αν και πλέον αυτά είναι του παρελθόντος και θα μας αφήσουν σύντομα οπότε δεν έχει και νόημα η αντιπαράθεση.

                  Lap το swift σου είναι πλέον δεινόσαυρος σε ηλικία 🤣 όπως και το puma μου 😆 με manual ταχύτητες.

                  Cirus the virus

                  nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • nickthetrib
                    nickthetrib @cirus last edited by

                    @cirus said in BYD forum:

                    Lap το swift σου είναι πλέον δεινόσαυρος σε ηλικία 🤣 όπως και το puma μου 😆 με manual ταχύτητες.

                    Αν δεν το θες το Puma, μου το χαρίζεις!!!
                    Θα κάνω τη θυσία και θα τον πάρω τον δεινόσαυρο με τις manual ταχύτητες!

                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Μπα...... απλώς είσαι νεος στα αυτοκίνητα προερχόμενος από μηχανές. Δεν έχεις οδηγήσει πολλά.

                      Εάν πάρεις έναν ατμοσφαιρικό 4κιλυνδρομε 100 αλογα και έναν downsized τρικύλινδρο turbo με 100 αλογα σε όλα καλύτερος είναι ο ατμοσφαιρικός. Τα δυο μοτέρ έχουν διαφορετικο τρόπο οδήγησης.

                      Κάτι ξέρουν οι Ιάπωνες της Mazda απο μηχανολογία.

                      Απλώς οι downsized τρικυλινδροι βγήκαν για λόγους ρύπων σε συγκεκριμένα πρότυπα. Δεν έχουν κανέναν πρακτικό λόγο ιδιαιτερα σε συνδιασμο με αυτόματο κιβώτιο και για αυτοκίνητα πόλης. Στην πολη προσφέρουν πολυπλοκότητα, δυσκολία οδήγησης με μεγάλα σκαλοπάτια ροπής, κραδασμούς και δονήσεις και χαμηλή αξιοπιστία

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • George 0
                        George 0 last edited by

                        Παμε λιγο επιθετικο marketing απο την πλευρα της BYD ομως.

                        Youtube Video

                        We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • cirus
                          cirus @lap last edited by cirus

                          @lap said in BYD forum:

                          Μπα...... απλώς είσαι νεος στα αυτοκίνητα προερχόμενος από μηχανές. Δεν έχεις οδηγήσει πολλά.

                          Εάν πάρεις έναν ατμοσφαιρικό 4κιλυνδρομε 100 αλογα και έναν downsized τρικύλινδρο turbo με 100 αλογα σε όλα καλύτερος είναι ο ατμοσφαιρικός. Τα δυο μοτέρ έχουν διαφορετικο τρόπο οδήγησης.

                          Κάτι ξέρουν οι Ιάπωνες της Mazda απο μηχανολογία.

                          Απλώς οι downsized τρικυλινδροι βγήκαν για λόγους ρύπων σε συγκεκριμένα πρότυπα. Δεν έχουν κανέναν πρακτικό λόγο ιδιαιτερα σε συνδιασμο με αυτόματο κιβώτιο και για αυτοκίνητα πόλης.

                          Καλά αυτό είναι εν μέρη αλήθεια. Οδηγούσα αυτοκίνητα και όταν είχα μηχανές απλά δεν ήταν δικά μου. Έχω οδηγήσει αρκετά. Δεν λέω πολλά γιατί κάποιοι εδώ έχουν οδηγήσει πολύ παραπάνω

                          Στα ίδια άλογα ισχύει αυτό που λες . Αλλά δεν εννοούσα αυτό . Εννοούσα στα ίδια κυβικά βάζοντας ένα turbo που εκτοξεύεται η δύναμη.

                          Και οι τρικυλινδροι έχουν πλεονεκτήματα και μειωνεκτηματα όπως οι τετρακιλυνδροι .

                          Με μικρή διαφορά σε κυβικά προτιμώ τον τρικυλινδρο με το turbo. Όταν είναι μεγάλη η διαφορά σε κυβικά προτιμώ και γω τον τετρακιλυνδρο

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • cirus
                            cirus @nickthetrib last edited by

                            @nickthetrib said in BYD forum:

                            @cirus said in BYD forum:

                            Lap το swift σου είναι πλέον δεινόσαυρος σε ηλικία 🤣 όπως και το puma μου 😆 με manual ταχύτητες.

                            Αν δεν το θες το Puma, μου το χαρίζεις!!!
                            Θα κάνω τη θυσία και θα τον πάρω τον δεινόσαυρο με τις manual ταχύτητες!

                            Όχι λέω να κρατήσω τον δεινοσαυρακο μου . Δαγκώνει πολύ δυνατά ακόμα 🤣

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Είναι λάθος σύγκριση τα κυβικά. Η ιπποδύναμη είναι.

                              Γιατί να συγκρίνεις ένα αυτοκινητο 100 αλόγων με ένα 80 αλόγων. Δεν έχει νόημα. Τα κυβικά στα turbo έπεσαν επειδή προσέθεσαν turbo που προσφέρει ποσοστά όγκου αέρα σε χαμηλές στροφές. Στα ατμοσφαιρικά για να κινηθεί σε χαμηλές στροφές χρειάζεται περισσότερα κυβικά στους κυλίνδρους ώστε να τους γεμίσει με όγκο αέρα. Στην πράξη δηλαδή το ίδιο πράγμα είναι.

                              Για αυτό και τα turbo ψοφάνε ψηλα και ει αι γεμάτα χαμηλα και το αντίθετο τα ατμοσφαιρικά.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • cirus
                                cirus @lap last edited by cirus

                                @lap said in BYD forum:

                                Είναι λάθος σύγκριση τα κυβικά. Η ιπποδύναμη είναι.

                                Γιατί να συγκρίνεις ένα αυτοκινο 100 αλόγων με ένα 80 αλόγων. Δεν έχει νόημα. Τα κυβικά στα turbo έπεσαν επειδή προσέθεσαν turbo που προσφέρει ποσοστά όγκου αέρα σε χαμηλές στροφές. Στα ατμοσφαιρικά για να κινηθεί σε χαμηλές στροφές χρειάζεται περισσότερα κυβικά. Στην πράξη δηλαδή το ίδιο πράγμα είναι.

                                Σου απάντησα ήδη . Στα ίδια άλογα προτιμώ την ατμόσφαιρα.

                                Συγκρινεις γιατί τα τρικυλινδρα turbo με ίδια αλογα με ατμόσφαιρα είναι σχεδόν πάντα αρκετά φτηνότερα σε απόκτηση άρα όχι λάθος συγκριση. Γι'αυτό παίρνεις παραπάνω άλογα στα ίδια χρήματα . Plus ότι δεν έχουν και πρόβλημα με ελληνικό φόρο πολυτελείας .

                                Cirus the virus

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Σου εξήγησα και εγώ για ν μαθαίνεις. Τα downsized turbo ανακαλύφθηκαν ως μια λύση διότι το πρότυπο μέτρησης ρύπων τα βάζει να κινούνται με μια σταθερη πορεία. Σε αυτήν την σταθερη πορεία τα turbo γεμίζουν σε χα,η λες στροφές το θάλαμο καύσης με αέρα και έτσι καταναλώνουν λιγοτερο από αντίστοιχης ιοοοοδυναμης ατμοσφαιρικά. Στην πράξη όμως αυτό δεν συμβαίνει διότι η δυναμική οδήγηση τους απαιτεί μεγάλες ποσότητες καυσίμου λόγω λιγότερων κ.εκ

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  cirus fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • cirus
                                    cirus @lap last edited by cirus

                                    @lap said in BYD forum:

                                    Σου εξήγησα και εγώ για ν μαθαίνεις. Τα downsized turbo ανακαλύφθηκαν ως μια λύση διότι το πρότυπο μέτρησης ρύπων τα βάζει να κινούνται με μια σταθερη πορεία. Σε αυτήν την σταθερη πορεία τα turbo γεμίζουν σε χα,η λες στροφές το θάλαμο καύσης με αέρα και έτσι καταναλώνουν λιγοτερο από αντίστοιχης ιοοοοδυναμης ατμοσφαιρικά. Στην πράξη όμως αυτό δεν συμβαίνει διότι η δυναμική οδήγηση τους απαιτεί μεγάλες ποσο στητές καυσίμου λόγω λιγότερου κ.εκ

                                    Μα σου έγραψα στην αρχή αν διάβαζες : πλην καταναλωσης , ανέτρεψε μερικά ποστ πίσω πριν διδάξεις δασκαλε

                                    Cirus the virus

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Ρε φίλε στο συμπληρώνω για να έχεις πλήρη εικόνα. Δεν σε εξετάζω εάν το ξέρεις.

                                      Καλά αστο...λέγε ότι θες.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @lap last edited by

                                        @lap said in BYD forum:

                                        Τα downsized turbo ανακαλύφθηκαν ως μια λύση διότι το πρότυπο μέτρησης ρύπων τα βάζει να κινούνται με μια σταθερη πορεία.

                                        Και αυτά η κατάπτυστη μας το φόρτωσε και έναλε άλλο ένα λιθαράκι στην καταστρφοφή της αυτοκίνησης! Έπρεπε να έχουν απαγορευτεί!

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • cirus
                                          cirus last edited by cirus

                                          Όπως είπα και στην αρχή είναι τεχνολογίες του παρελθόντος. Δεν αξίζει η διαμάχη.

                                          Συνοπτικά και η ατμόσφαιρα και τα downsize turbo έχουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα τους. Κανένα από τα 2 δεν είναι καλύτερο του άλλου σε όλους τους τομείς.

                                          Πριν τα ηλεκτρικά για μικρό αμαξάκι θα διάλεγα μόνο downsize turbo . Τώρα πια ούτε θα εξεταζα για μικρό πόλης κανένα αμάξι πλην ηλεκτρικου

                                          Cirus the virus

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Εμ για αυτό σου λέω πως δεν έχεις εμπειρία. Τα μικρά αμαξάκια με downsized turbo είναι κακά στις πόλεις. Έχουν μεγάλα σκαλοπάτια ροπής και απαιτούν συνεχως αλλαγή σχέσεων στο κιβώτιο. Αντίθετα στο ταξίδι μπορούν να κρατήσουν μια σχέση στο κιβώτιο αλλά αυτό είναι άκυρο διότι ως αυτοκινητο πόλης το πεδίο λειτουργίας τους είναι η πολη.

                                            Να μου πεις 1.8Τ 2.0 ΤPassat να το δεχτώ. Είναι αυτοκινητο και κινητήρας φτιαγμένος για ταξίδια

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 48 / 151
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr