-
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Στα αλλά που λες σου ξαναλέω. Εάν επηρεάζονται οι αποφάσεις των βουλευτών που προφανώς εκ του αποτελέσματος βλέπουμε να υπάρχει έστω προσπαθεια για κάτι τέτοιο, σημαίνει ότι ψηφίζουν για κάτι ας πουμε στα αυτοκίνητα το οποίο θα ισχύει ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ. Κατανοείς το τι λέω;;;
Εγώ κατανοώ τι λες.
Εσύ δεν κατανοείς τι λέω.
Διότι η συγκεκριμένη απόφαση μπορεί να ισχύει και για τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα, για τα κορεάτικα, για τα ιαπωνέζικα, για τα αμερικάνικα, κτλ, αλλά ευνοεί εμπορικά τους κινέζους, οι οποίοι παράγουν σωρηδόν και σε τεράστιες ποσότητες ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία προσφέρουν σε πολύ χαμηλές τιμές.
Ευτυχώς που δεν έκατσα να με μάθεις εμπόριο και να με σώσεις από την άγνοια.
Εγώ λοιπόν σου μιλάω για συναλλαγές, αποφάσεις, λειτουργίες κάτω από το τραπέζι, κι εσύ μου μιλάς για κανόνες εμπορίου, κανονιστικά πλαίσια και λοιπά χαρωπά, τα οποία μαθαίνουν οι φοιτητές στο πανεπιστήμιο και όταν βγαίνουν έξω στην αγορά μαθαίνουν ότι είναι μόνο για τα βιβλία και δεν ισχύουν στην πραγματική ζωή.Δεν είναι οσο απλοϊκά φαντάζεσαι τα πράγματα στη αγορά.
Μάλλον εσύ το φαντάζεσαι και εξήγησα παραπάνω.
Οι έλεγχοι σε διαφορα κράτη όχι μονάχα από μια αρχή που θα γίνουν στην βάση αυτών των αποφάσεων θα ερευνούν εάν συμμορφώνονται τα προιοντα στις αποφάσεις αυτές.
Πάντοτε μπορεί να υπάρξει επηρεασμός αλλά πλέον ειναι πολυκαναλος, σε πολλά επίπεδα ενώ για τα μικρότερα προιοντα πολυεθνικός σε διαφορες χώρες οοου εάν βρεθεί κάτι αμέσως ενημερώνεται ολόκληρη η ομοσπονδία.
Πέρα από το γεγονός πως και οι ανταγωνιστές μπορούν να κάνουν ελέγχους σε ιδιωτικές εταιρίες αξιολογήσεων παραγόντων και να καταθέσουν θέμα για αθέμιτο ανταγωνισμό εκτός πλαισίων της ΕΕ.Συννεφάκι.
Όπως σου είπα θες να υποστηρίξεις ένα αυτοκινητο το οποίο είναι αμαξάρα αλλά αυτό δεν σημαίνει πως στην προσπαθεια αυτή θα αναπαράγουμε συνωμοσιολογίες.
Θέλω εγώ να υποστηρίξω κάποιο αυτοκίνητο;
Ποιο είναι αυτό;
Που το έγραψα και δεν το θυμάμαι;Τι έχει το multipla, κουκλάκι ζωγραφιστό είναι
I rest my case
-
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Στα αλλά που λες σου ξαναλέω. Εάν επηρεάζονται οι αποφάσεις των βουλευτών που προφανώς εκ του αποτελέσματος βλέπουμε να υπάρχει έστω προσπαθεια για κάτι τέτοιο, σημαίνει ότι ψηφίζουν για κάτι ας πουμε στα αυτοκίνητα το οποίο θα ισχύει ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ. Κατανοείς το τι λέω;;;
Εγώ κατανοώ τι λες.
Εσύ δεν κατανοείς τι λέω.
Διότι η συγκεκριμένη απόφαση μπορεί να ισχύει και για τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα, για τα κορεάτικα, για τα ιαπωνέζικα, για τα αμερικάνικα, κτλ, αλλά ευνοεί εμπορικά τους κινέζους, οι οποίοι παράγουν σωρηδόν και σε τεράστιες ποσότητες ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία προσφέρουν σε πολύ χαμηλές τιμές.
Ευτυχώς που δεν έκατσα να με μάθεις εμπόριο και να με σώσεις από την άγνοια.
Εγώ λοιπόν σου μιλάω για συναλλαγές, αποφάσεις, λειτουργίες κάτω από το τραπέζι, κι εσύ μου μιλάς για κανόνες εμπορίου, κανονιστικά πλαίσια και λοιπά χαρωπά, τα οποία μαθαίνουν οι φοιτητές στο πανεπιστήμιο και όταν βγαίνουν έξω στην αγορά μαθαίνουν ότι είναι μόνο για τα βιβλία και δεν ισχύουν στην πραγματική ζωή.Ας ξεχωρίσουμε σε δυο άξονες τον τρόπο σκεψης σου. Στον έναν θεωρείς ότι όλες οι αποφάσεις της ΕΕ είναι πουλημένες.
Οκ δικαίωμα σου. Αυτό επιφέρει καποιους κανονισμούς. Οι κανονισμοί εφαρμόζονται για όλα τα προιοντα στην εσωτερική αγορά της ένωσης ανεξαρτήτως της καταγωγής τους. Η καταγωγή τους είναι αντικείμενο αξιολόγησης μιας άλλης πολιτικής που έχει να κάνει με την δασμολογική επιβάρυνση από την Ένωση για λόγους εμπορικής πολιτικής. ΑΛΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΥΤΟ.
Οποτε, τα επιχειρήματα σου σε προηγούμενες σελίδες πως κάποια προιοντα ( ας είναι και ιαπωνικά και κορεάτικα) εκτός από αυτά που επιλέγεις εσυ θα έχουν κάποια προβλήματα σε διαφορα θέματα που άπτονται την ασφάλεια δεν έχουν βάση διότι κατά την έγκριση τύπου αξιολογούνται ακριβώς με τον ιδιο τρόπο που αξιολογούνται και αυτά που επιλέγεις και εσυ.
Εάν παρόλα αυτά οντως έχεις ελέγξει και διαπιστώσει ότι ας πουμε υπάρχουν τοξικές ουσίες σε κάποια από αυτά ή ότι εχουν λανθασμένη εκτός προτύπων σχεδίαση μπορείς να το καταθέσεις στις αρχές.
Όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση ως γενικότερο επιχείρημα στρατηγικής, ΞΑΝΑ λέω πως είναι απόφαση σε μια σειρά συνθηκών του ΟΗΕ με την τελευταία εξ αυτών στο Παρίσι. Από το 1990 τέθηκαν οι βάσεις στην σταδιακή μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και υβριδικοτητα για αυτά με μεγαλύτερη αυτονομία, με σκοπό τη μείωση των εκπομπών του Co2. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΕΕ. Είναι αποτέλεσμα διεθνών συνθηκών για το περιβάλλον καθώς και κανονιστικών πλαισίων και οδικών χαρτών εφαρμογής υπο τον ΟΗΕ.
Δεν είναι οσο απλοϊκά φαντάζεσαι τα πράγματα στη αγορά.
Μάλλον εσύ το φαντάζεσαι και εξήγησα παραπάνω.
Τίποτα δεν εξήγησες. Για παράδειγμα δες την Tesla. Όταν ξεκινούσε την ειρωνευόταν το αυτοκινητιστικό σύμπαν. Γιατί όμως ξεκίνησε και επένδυε κεφαλαια; Διότι, ήξερε πως υπάρχει κανονιστικό πλαίσιο σύμφωνα με τις διεθνείς συνθήκες υπό τον ΟΗΕ με ορίζοντα εφαρμογής σε λίγες δεκαετίες. Οποτε, ξεκίνησε την έρευνα και ανάπτυξη πολύ νωρίτερα. Έτσι λοιπόν, σήμερα είναι ο πρωταγωνιστής, έχει υπερκεράσει τον ανταγωνισμό και πουλαει σε τιμες που όσοι δεν ασχολήθηκαν στο παρελθόν, δεν μπορούν.
Οι έλεγχοι σε διαφορα κράτη όχι μονάχα από μια αρχή που θα γίνουν στην βάση αυτών των αποφάσεων θα ερευνούν εάν συμμορφώνονται τα προιοντα στις αποφάσεις αυτές.
Πάντοτε μπορεί να υπάρξει επηρεασμός αλλά πλέον ειναι πολυκαναλος, σε πολλά επίπεδα ενώ για τα μικρότερα προιοντα πολυεθνικός σε διαφορες χώρες οοου εάν βρεθεί κάτι αμέσως ενημερώνεται ολόκληρη η ομοσπονδία.
Πέρα από το γεγονός πως και οι ανταγωνιστές μπορούν να κάνουν ελέγχους σε ιδιωτικές εταιρίες αξιολογήσεων παραγόντων και να καταθέσουν θέμα για αθέμιτο ανταγωνισμό εκτός πλαισίων της ΕΕ.Συννεφάκι.
Πλήρης άγνοια ξανα.
Όπως σου είπα θες να υποστηρίξεις ένα αυτοκινητο το οποίο είναι αμαξάρα αλλά αυτό δεν σημαίνει πως στην προσπαθεια αυτή θα αναπαράγουμε συνωμοσιολογίες.
Θέλω εγώ να υποστηρίξω κάποιο αυτοκίνητο;
Ποιο είναι αυτό;
Που το έγραψα και δεν το θυμάμαι;Το 3008 phev και τα παράγωγα της Stellantis
Τι έχει το multipla, κουκλάκι ζωγραφιστό είναι
I rest my case
Δεν έχεις γούστο.
-
@a-d-p said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@civil357 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Πάντως το ξαναλέω, αφού άκουσα ότι από τα 500 μπίντ ο πωλητής είπε ότι έχουν δώσει τα 200, που παίζει να είναι και λιγότερα.
Και στο ΦΒ και παντού τρέχει συνέχεια διαφήμιση.
Και αν δεν πουλήσει τους επόμενους 3-4 μήνες τι θα κάνει ο αντιπρόσωπος ?
Βασικά πρόβλημά του , τι μας νοιάζει εμάς σαν καταναλωτές;
Μακάρι να του μείνουν και απούλητα , έτσι ώστε να τους πείσει για ακόμα χαμηλότερη τιμή ( λέμε τώρα, πόσο παρακάτω να πάει). Θα μου πεις θα κλείσει ο αντιπρόσωπο , ε δε νομίζω , αλλά καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου σε αυτό.
Πιθανότατα θα τα δώσει και αυτός σε leasing σε εξευτελεστικές τιμές όπως τα στελαντις , προηγούμενης γενιάς με την μπαταρία επιπέδου ΑΑΑ , που έχουν κατακλύσει την αβις. Σήμερα στο διαμορφωτή της peugeot , δεν μπορείς σαν ιδιώτης να αγοράσεις ηλεκτρικό όπως της αβις ( τουλάχιστον 2008 και 208 που κοίταξα) . Μοιάζει καραβιά αυτοκινήτων για rent a car και λοιπούς στόλους στους οποίους η νομοθεσία επιβάλλει πλέον ποσοστό ηλεκτρικών.
Επειδή τώρα είμαι για καφέ η απάντηση σύντομη.
Στο λινκ της Αβις για το 4 είναι το σαιν δηλαδή η πλούσια και έχει και την μαλακια το acc προφανώς γιατί το ηλεκτρικό είναι αργό και ακολουθεί σαν τα υβριδικά.
Ενώ στα ντίζελ δεν είναι επιλέξιμη γιατί δεν υπάρχει κανένας να ακολουθήσεις.
Όλο στους καφέδες είσαι
Όταν με ρωτήσει ξανά η σύζυγος, τι δουλειά κάνουν αυτοί που κάθονται στα καφέ στην πλατεία καθημερινές....ο @criuser με την παρέα του θα της πωΣτους μεσημεριανους καφέδες ήμουν πάντα γιατί ήταν το μεσημεριανό εταιρικό μήτινγκ μετά τα εργοτάξια και τις πρωινές δουλειές και πριν το γραφείο. Συνήθως 3-5.
Είχαμε και το βραδυνό ποτάκι ως μήτινγκ μετά το 5-9.30 του γραφείου μέχρι τις 10.30.
Τώρα έχουμε κόψει το βραδυνό.
-
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@a-d-p said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@civil357 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Πάντως το ξαναλέω, αφού άκουσα ότι από τα 500 μπίντ ο πωλητής είπε ότι έχουν δώσει τα 200, που παίζει να είναι και λιγότερα.
Και στο ΦΒ και παντού τρέχει συνέχεια διαφήμιση.
Και αν δεν πουλήσει τους επόμενους 3-4 μήνες τι θα κάνει ο αντιπρόσωπος ?
Βασικά πρόβλημά του , τι μας νοιάζει εμάς σαν καταναλωτές;
Μακάρι να του μείνουν και απούλητα , έτσι ώστε να τους πείσει για ακόμα χαμηλότερη τιμή ( λέμε τώρα, πόσο παρακάτω να πάει). Θα μου πεις θα κλείσει ο αντιπρόσωπο , ε δε νομίζω , αλλά καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου σε αυτό.
Πιθανότατα θα τα δώσει και αυτός σε leasing σε εξευτελεστικές τιμές όπως τα στελαντις , προηγούμενης γενιάς με την μπαταρία επιπέδου ΑΑΑ , που έχουν κατακλύσει την αβις. Σήμερα στο διαμορφωτή της peugeot , δεν μπορείς σαν ιδιώτης να αγοράσεις ηλεκτρικό όπως της αβις ( τουλάχιστον 2008 και 208 που κοίταξα) . Μοιάζει καραβιά αυτοκινήτων για rent a car και λοιπούς στόλους στους οποίους η νομοθεσία επιβάλλει πλέον ποσοστό ηλεκτρικών.
Επειδή τώρα είμαι για καφέ η απάντηση σύντομη.
Στο λινκ της Αβις για το 4 είναι το σαιν δηλαδή η πλούσια και έχει και την μαλακια το acc προφανώς γιατί το ηλεκτρικό είναι αργό και ακολουθεί σαν τα υβριδικά.
Ενώ στα ντίζελ δεν είναι επιλέξιμη γιατί δεν υπάρχει κανένας να ακολουθήσεις.
Όλο στους καφέδες είσαι
Όταν με ρωτήσει ξανά η σύζυγος, τι δουλειά κάνουν αυτοί που κάθονται στα καφέ στην πλατεία καθημερινές....ο @criuser με την παρέα του θα της πωΣτους μεσημεριανους καφέδες ήμουν πάντα γιατί ήταν το μεσημεριανό εταιρικό μήτινγκ μετά τα εργοτάξια και τις πρωινές δουλειές και πριν το γραφείο. Συνήθως 3-5.
Είχαμε και το βραδυνό ποτάκι ως μήτινγκ μετά το 5-9.30 του γραφείου μέχρι τις 10.30.
Τώρα έχουμε κόψει το βραδυνό.
Ωραίες στιγμές.... πάντα με υγεία και.... ....
-
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Στα αλλά που λες σου ξαναλέω. Εάν επηρεάζονται οι αποφάσεις των βουλευτών που προφανώς εκ του αποτελέσματος βλέπουμε να υπάρχει έστω προσπαθεια για κάτι τέτοιο, σημαίνει ότι ψηφίζουν για κάτι ας πουμε στα αυτοκίνητα το οποίο θα ισχύει ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ. Κατανοείς το τι λέω;;;
Εγώ κατανοώ τι λες.
Εσύ δεν κατανοείς τι λέω.
Διότι η συγκεκριμένη απόφαση μπορεί να ισχύει και για τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα, για τα κορεάτικα, για τα ιαπωνέζικα, για τα αμερικάνικα, κτλ, αλλά ευνοεί εμπορικά τους κινέζους, οι οποίοι παράγουν σωρηδόν και σε τεράστιες ποσότητες ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία προσφέρουν σε πολύ χαμηλές τιμές.
Ευτυχώς που δεν έκατσα να με μάθεις εμπόριο και να με σώσεις από την άγνοια.
Εγώ λοιπόν σου μιλάω για συναλλαγές, αποφάσεις, λειτουργίες κάτω από το τραπέζι, κι εσύ μου μιλάς για κανόνες εμπορίου, κανονιστικά πλαίσια και λοιπά χαρωπά, τα οποία μαθαίνουν οι φοιτητές στο πανεπιστήμιο και όταν βγαίνουν έξω στην αγορά μαθαίνουν ότι είναι μόνο για τα βιβλία και δεν ισχύουν στην πραγματική ζωή.Ρε συ κατανοείς ότι πετάς την μια ας το πω ευγενικά ανακρίβεια μετά τη αλλη; Δεν λειτουργεί έτσι το εμπόριο.
Ας ξεχωρίσουμε σε δυο άξονες τον τρόπο σκεψης σου. Στον έναν θεωρείς ότι όλες οι αποφάσεις της ΕΕ είναι πουλημένες.
Οκ δικαίωμα σου. Αυτό επιφέρει καποιους κανονισμούς.Αυτό το λες εσύ. Εγώ δε μίλησα για όλες, ούτε έχω στοιχεία αλά CSI για το ποιες είναι και ποιες όχι.
Είπα τις σκέψεις που κάνω με βάση αυτά που βλέπουμε και διαβάζουμε κατά καιρούς για διαπλοκές, κάνοντας παράλληλα και δικούς μου συνειρμούς, συνδιάζοντας κάποια γεγονότα.
Δεν είναι όμως όλα συνωμοσιολογία, γιατί έχουμε κατά καιρούς είτε πραγματικά γεγονότα, με υποθέσεις δωροδοκιών, διαπλοκής, κτλ, είτε καταγγελίες για διάφορα τέτοια πράγματα.@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Οι κανονισμοί εφαρμόζονται για όλα τα προιοντα στην εσωτερική αγορά της ένωσης ανεξαρτήτως της καταγωγής τους. Η καταγωγή τους είναι αντικείμενο άλλης πολιτικής που έχει να κάνει με την δασμολογική επιβάρυνση. ΑΛΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΥΤΟ
Οποτε, τα επιχειρήματα σου σε προηγούμενες σελίδες πως κάποια προιοντα ( ας είναι και ιαπωνικά και κορεάτικα) εκτός από αυτά που επιλέγεις εσυ θα έχουν κάποια προβλήματα σε διαφορα θέματα που άπτονται την ασφάλεια δεν έχουν βάση διότι κατά την έγκριση τύπου αξιολογούνται ακριβώς με τον ιδιο τρόπο που αξιολογούνται και αυτά που επιλέγεις και εσυ.Εάν παρόλα αυτά οντως έχεις ελέγξει και διαπιστώσει ότι ας πουμε υπάρχουν τοξικές ουσίες σε κάποια από αυτά μπορείς να το καταθέσεις στις αρχές.
Όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση ως γενικότερο επιχείρημα στρατηγικής, ΞΑΝΑ λέω πως είναι απόφαση σε μια σειρά συνθηκών του ΟΗΕ με την τελευταία εξ αυτών στο Παρίσι. Από το 1990 τέθηκαν οι βάσεις στην σταδιακή μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και υβριδικοτητα για αυτά με μεγαλύτερη αυτονομία, με σκοπό τη μείωση των εκπομπών του Co2. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΕΕ. Είναι αποτέλεσμα διεθνών συνθηκων για το περιβάλλον υπο τον ΟΗΕ
Τι κάνεις Γιάννη; Κουκιά σπέρνω.
Εγώ σου ανέλυσα το σκεπτικό μου για τον ποιον ευνοεί μια άρον άρον απόφαση για άμεση μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και το τι μπορεί να γίνεται πίσω από την κουρτίνα κι εσύ συνεχίζεις να γράφεις για κανονισμούς που εφαρμόζονται σε όλα τα προϊόντα, για δασμούς, κτλ.
Συνέχισε, γιατί να σου το χαλάσω;Έθεσα εγώ επιχειρήματα σε προηγούμενες σελίδες για ιαπωνικά και κορεατίκα προϊόντα, ότι θα έχουν προβλήματα στην ασφάλεια σε σχέση με τα προϊόντα που επιλέγω εγώ;
Ποια είναι τα προϊόντα που επιλέγω εγώ; όπως επίσης ποια είναι τα ιαπωνικά και κορεάτικα προϊόντα που θα έχουν προβλήματα και σε ποιο post τα έγραψα όλα αυτά;
Αλήθεια βλέπεις τι διαβάζεις και κατά συνέπεια τι απαντάς;Αυτό με το αν έχω ελέγξει για τις τοξικές ουσίες δεν το κατάλαβα και δεν ξέρω και σε ποια προϊόντα αναφέρεσαι.
Ότι να ναι πάντως.Αυτές οι διεθνής συνθήκες για το περιβάλλον της απόφασης του ΟΗΕ υποστηρίζονται με αντίστοιχη θέρμη από την Αμερική, την Αφρική, την Ασία και την Αυστραλία ας πούμε;
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Δεν είναι οσο απλοϊκά φαντάζεσαι τα πράγματα στη αγορά.
Μάλλον εσύ το φαντάζεσαι και εξήγησα παραπάνω.
Τίποτα δεν εξήγησες. Έχεις πλήρη άγνοια για το θέμα που συζητάς.
Τίποτα δεν θέλησε να εξηγηθεί στο μυαλό σου.
Ευτυχώς όμως που υπάρχετε κι εσείς οι γνωστικοί και σώζετε τον κόσμο από εμάς με την άγνοια.@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Οι έλεγχοι σε διαφορα κράτη όχι μονάχα από μια αρχή που θα γίνουν στην βάση αυτών των αποφάσεων θα ερευνούν εάν συμμορφώνονται τα προιοντα στις αποφάσεις αυτές.
Πάντοτε μπορεί να υπάρξει επηρεασμός αλλά πλέον ειναι πολυκαναλος, σε πολλά επίπεδα ενώ για τα μικρότερα προιοντα πολυεθνικός σε διαφορες χώρες οοου εάν βρεθεί κάτι αμέσως ενημερώνεται ολόκληρη η ομοσπονδία.
Πέρα από το γεγονός πως και οι ανταγωνιστές μπορούν να κάνουν ελέγχους σε ιδιωτικές εταιρίες αξιολογήσεων παραγόντων και να καταθέσουν θέμα για αθέμιτο ανταγωνισμό εκτός πλαισίων της ΕΕ.Συννεφάκι.
Πλήρης άγνοια ξανα.
Ναι ΟΚ.
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Όπως σου είπα θες να υποστηρίξεις ένα αυτοκινητο το οποίο είναι αμαξάρα αλλά αυτό δεν σημαίνει πως στην προσπαθεια αυτή θα αναπαράγουμε συνωμοσιολογίες.
Θέλω εγώ να υποστηρίξω κάποιο αυτοκίνητο;
Ποιο είναι αυτό;
Που το έγραψα και δεν το θυμάμαι;Το 3008 phev και τα παράγωγα της Stellantis
Έγραψα εγώ πουθενά σε αυτά που συζητάμε τόση ώρα για το 3008 και τα παράγωγα της Stellantis?
Αλήθεια, ξαναρωτάω, βλέπεις τι διαβάζεις;@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Τι έχει το multipla, κουκλάκι ζωγραφιστό είναι
I rest my case
Δεν έχεις γούστο.
Ευτυχώς.
-
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Στα αλλά που λες σου ξαναλέω. Εάν επηρεάζονται οι αποφάσεις των βουλευτών που προφανώς εκ του αποτελέσματος βλέπουμε να υπάρχει έστω προσπαθεια για κάτι τέτοιο, σημαίνει ότι ψηφίζουν για κάτι ας πουμε στα αυτοκίνητα το οποίο θα ισχύει ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ. Κατανοείς το τι λέω;;;
Εγώ κατανοώ τι λες.
Εσύ δεν κατανοείς τι λέω.
Διότι η συγκεκριμένη απόφαση μπορεί να ισχύει και για τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα, για τα κορεάτικα, για τα ιαπωνέζικα, για τα αμερικάνικα, κτλ, αλλά ευνοεί εμπορικά τους κινέζους, οι οποίοι παράγουν σωρηδόν και σε τεράστιες ποσότητες ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία προσφέρουν σε πολύ χαμηλές τιμές.
Ευτυχώς που δεν έκατσα να με μάθεις εμπόριο και να με σώσεις από την άγνοια.
Εγώ λοιπόν σου μιλάω για συναλλαγές, αποφάσεις, λειτουργίες κάτω από το τραπέζι, κι εσύ μου μιλάς για κανόνες εμπορίου, κανονιστικά πλαίσια και λοιπά χαρωπά, τα οποία μαθαίνουν οι φοιτητές στο πανεπιστήμιο και όταν βγαίνουν έξω στην αγορά μαθαίνουν ότι είναι μόνο για τα βιβλία και δεν ισχύουν στην πραγματική ζωή.Ρε συ κατανοείς ότι πετάς την μια ας το πω ευγενικά ανακρίβεια μετά τη αλλη; Δεν λειτουργεί έτσι το εμπόριο.
Ας ξεχωρίσουμε σε δυο άξονες τον τρόπο σκεψης σου. Στον έναν θεωρείς ότι όλες οι αποφάσεις της ΕΕ είναι πουλημένες.
Οκ δικαίωμα σου. Αυτό επιφέρει καποιους κανονισμούς.Αυτό το λες εσύ. Εγώ δε μίλησα για όλες, ούτε έχω στοιχεία αλά CSI για το ποιες είναι και ποιες όχι.
Είπα τις σκέψεις που κάνω με βάση αυτά που βλέπουμε και διαβάζουμε κατά καιρούς για διαπλοκές, κάνοντας παράλληλα και δικούς μου συνειρμούς, συνδιάζοντας κάποια γεγονότα.
Δεν είναι όμως όλα συνωμοσιολογία, γιατί έχουμε κατά καιρούς είτε πραγματικά γεγονότα, με υποθέσεις δωροδοκιών, διαπλοκής, κτλ, είτε καταγγελίες για διάφορα τέτοια πράγματα.Η συνωμοσιολογία ανακατεύει διαφορα αληθινά και μη γεγονότα με σκοπό να εξάγει ένα συμπέρασμα που εξυπηρετεί τον συνωμοσιολογο. Δεν αρνείται κανείς οτι δεν γίνονται διαφορα, αλλά αυτά τα διάσπαρτα διαφορα δεν είναι ο κανόνας στις δισεκατομμύρια εμπορικές πράξεις και αξιολογήσεις των προϊόντων που εισέρχονται στην ΕΕ.
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Οι κανονισμοί εφαρμόζονται για όλα τα προιοντα στην εσωτερική αγορά της ένωσης ανεξαρτήτως της καταγωγής τους. Η καταγωγή τους είναι αντικείμενο άλλης πολιτικής που έχει να κάνει με την δασμολογική επιβάρυνση. ΑΛΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΥΤΟ
Οποτε, τα επιχειρήματα σου σε προηγούμενες σελίδες πως κάποια προιοντα ( ας είναι και ιαπωνικά και κορεάτικα) εκτός από αυτά που επιλέγεις εσυ θα έχουν κάποια προβλήματα σε διαφορα θέματα που άπτονται την ασφάλεια δεν έχουν βάση διότι κατά την έγκριση τύπου αξιολογούνται ακριβώς με τον ιδιο τρόπο που αξιολογούνται και αυτά που επιλέγεις και εσυ.Εάν παρόλα αυτά οντως έχεις ελέγξει και διαπιστώσει ότι ας πουμε υπάρχουν τοξικές ουσίες σε κάποια από αυτά μπορείς να το καταθέσεις στις αρχές.
Όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση ως γενικότερο επιχείρημα στρατηγικής, ΞΑΝΑ λέω πως είναι απόφαση σε μια σειρά συνθηκών του ΟΗΕ με την τελευταία εξ αυτών στο Παρίσι. Από το 1990 τέθηκαν οι βάσεις στην σταδιακή μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και υβριδικοτητα για αυτά με μεγαλύτερη αυτονομία, με σκοπό τη μείωση των εκπομπών του Co2. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΕΕ. Είναι αποτέλεσμα διεθνών συνθηκων για το περιβάλλον υπο τον ΟΗΕ
Τι κάνεις Γιάννη; Κουκιά σπέρνω.
Εγώ σου ανέλυσα το σκεπτικό μου για τον ποιον ευνοεί μια άρον άρον απόφαση για άμεση μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και το τι μπορεί να γίνεται πίσω από την κουρτίνα κι εσύ συνεχίζεις να γράφεις για κανονισμούς που εφαρμόζονται σε όλα τα προϊόντα, για δασμούς, κτλ.
Συνέχισε, γιατί να σου το χαλάσω;Ρε συ πάλι εξάγεις δικό σου συμπέρασμα. ΔΕΝ είναι αρον άρον αποφάσεις πουλημένων πολιτικών. Είναι η εφαρμογή ενός οδικού χάρτη μιας διεθνούς σύμβασης για το περιβάλλον υπό τον ΟΗΕ για τον περιορισμό της εκπομπής co2. Μαλιστα, είναι γνωστός στους κατασκευαστής εδω και πολλά έτη και δεκαετίες. ΕΣΥ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ότι δεν είναι και ότι τους έπιασαν εξ απροόπτου.
Έθεσα εγώ επιχειρήματα σε προηγούμενες σελίδες για ιαπωνικά και κορεατίκα προϊόντα, ότι θα έχουν προβλήματα στην ασφάλεια σε σχέση με τα προϊόντα που επιλέγω εγώ;
Ποια είναι τα προϊόντα που επιλέγω εγώ; όπως επίσης ποια είναι τα ιαπωνικά και κορεάτικα προϊόντα που θα έχουν προβλήματα και σε ποιο post τα έγραψα όλα αυτά;
Εσύ έθεσες θέμα για τα BYD κάνοντας μια αναλογία με τα ρούχα από τα jumbο υιοθετώντας πως αυτό που σας είπε μια γιατρός θα συμβαίνει και στ αυτοκίνητα σε άλλους τομεις που αυτά απασχολούν και εγώ στο εκανα ακόμα πιο ευρύ με σκοπό να κατανοήσεις ότι τα προιοντα όλων των χωρών υπόκεινται στις ίδιες αξιολογήσεις όχι μονάχα μιας χώρας
Αλήθεια βλέπεις τι διαβάζεις και κατά συνέπεια τι απαντάς;
Αυτό με το αν έχω ελέγξει για τις τοξικές ουσίες δεν το κατάλαβα και δεν ξέρω και σε ποια προϊόντα αναφέρεσαι.
Ότι να ναι πάντως.Σου κάνω παραλληλισμό και αναλογία στο επιχείρημα σου με τα ρούχα που ανέφερες πιο πριν.
Αυτές οι διεθνής συνθήκες για το περιβάλλον της απόφασης του ΟΗΕ υποστηρίζονται με αντίστοιχη θέρμη από την Αμερική, την Αφρική, την Ασία και την Αυστραλία ας πούμε;
Ναι, και αξιολογούνται από τον ΟΗΕ.
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Δεν είναι οσο απλοϊκά φαντάζεσαι τα πράγματα στη αγορά.
Μάλλον εσύ το φαντάζεσαι και εξήγησα παραπάνω.
Τίποτα δεν εξήγησες. Έχεις πλήρη άγνοια για το θέμα που συζητάς.
Τίποτα δεν θέλησε να εξηγηθεί στο μυαλό σου.
Ευτυχώς όμως που υπάρχετε κι εσείς οι γνωστικοί και σώζετε τον κόσμο από εμάς με την άγνοια.Δεν είναι θέμα γνωστικών ή μη. Είναι θέμα συζήτησης. Εχω όλη την καλή διάθεση να θέσω σε πιο σωστές βάσεις την άποψη σου και εσυ το βλέπεις όλο αυτό επιθετικά προσβάλλοντας με.
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Οι έλεγχοι σε διαφορα κράτη όχι μονάχα από μια αρχή που θα γίνουν στην βάση αυτών των αποφάσεων θα ερευνούν εάν συμμορφώνονται τα προιοντα στις αποφάσεις αυτές.
Πάντοτε μπορεί να υπάρξει επηρεασμός αλλά πλέον ειναι πολυκαναλος, σε πολλά επίπεδα ενώ για τα μικρότερα προιοντα πολυεθνικός σε διαφορες χώρες οοου εάν βρεθεί κάτι αμέσως ενημερώνεται ολόκληρη η ομοσπονδία.
Πέρα από το γεγονός πως και οι ανταγωνιστές μπορούν να κάνουν ελέγχους σε ιδιωτικές εταιρίες αξιολογήσεων παραγόντων και να καταθέσουν θέμα για αθέμιτο ανταγωνισμό εκτός πλαισίων της ΕΕ.Συννεφάκι.
Πλήρης άγνοια ξανα.
Ναι ΟΚ.
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Όπως σου είπα θες να υποστηρίξεις ένα αυτοκινητο το οποίο είναι αμαξάρα αλλά αυτό δεν σημαίνει πως στην προσπαθεια αυτή θα αναπαράγουμε συνωμοσιολογίες.
Θέλω εγώ να υποστηρίξω κάποιο αυτοκίνητο;
Ποιο είναι αυτό;
Που το έγραψα και δεν το θυμάμαι;Το 3008 phev και τα παράγωγα της Stellantis
Έγραψα εγώ πουθενά σε αυτά που συζητάμε τόση ώρα για το 3008 και τα παράγωγα της Stellantis?
Αλήθεια, ξαναρωτάω, βλέπεις τι διαβάζεις;Ναι σε διαφορα νήματα. Αυτό γράφεις και υπονοείς.
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Τι έχει το multipla, κουκλάκι ζωγραφιστό είναι
I rest my case
Δεν έχεις γούστο.
Ευτυχώς.
Δεν ξέρεις τι χάνεις
-
Αφού θα χάσεις και θα φας γκολακια από τα αποδυτήρια, το ξέρεις, το ξέρω, το ξέρουν όλοι. Κάτσε να κανεις μια σωστή συζήτηση να εξάγουμε πιο σωστά επιχειρήματα για τα θέματα που θίγεις. Δεν έχω κανέναν σκοπό να σε πικαρω
-
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Αφού θα χάσεις και θα φας γκολακια από τα αποδυτήρια, το ξέρεις το ξέρω, το ξέρουν όλοι. Κάτσε να κανεις μια σωστή συζήτηση να εξάγουμε πιο σωστά επιχειρήματα για τα θέματα που θίγεις. Δεν έχω κανέναν σκοπό να σε πικαρω
Δεν θέλω να τροποποιήσω κάποιο πολύ γνωστό απόφθεγμα και να απαντήσω, γιατί θα παρεξηγηθώ και θα γίνω και κακός.
-
Καλά.... στην επόμενη αγωνιστική να είσαι καλύτερα προετοιμασμένος
-
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Καλά.... στην επόμενη αγωνιστική να είσαι καλύτερα προετοιμασμένος
Τα ίδια λέει και ο Λουτσέσκου.
Ότι του ανοίκουν πρωταθλήματα και κύπελλα που δεν τα έχει πάρει ποτέ. -
Ιδού λοιπόν πεδίο δόξης λαμπρό.
-
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Η συνωμοσιολογία ανακατεύει διαφορα αληθινά και μη γεγονότα με σκοπό να εξάγει ένα συμπέρασμα που εξυπηρετεί τον συνωμοσιολογο. Δεν αρνείται κανείς οτι δεν γίνονται διαφορα, αλλά αυτά τα διάσπαρτα διαφορα δεν είναι ο κανόνας στις δισεκατομμύρια εμπορικές πράξεις και αξιολογήσεις των προϊόντων που εισέρχονται στην ΕΕ.
Εσύ μιλάς για κανόνες.
εγώ μίλησα για σκέψεις δικές μου και για γεγονότα που έχουν γίνει ή έχουν καταγγελθεί κατά καιρούς.@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Ρε συ πάλι εξάγεις δικό σου συμπέρασμα. ΔΕΝ είναι αρον άρον αποφάσεις πουλημένων πολιτικών. Είναι η εφαρμογή ενός οδικού χάρτη μιας διεθνούς σύμβασης για το περιβάλλον υπό τον ΟΗΕ για τον περιορισμό της εκπομπής co2. Μαλιστα, είναι γνωστός στους κατασκευαστής εδω και πολλά. ΕΣΥ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ότι δεν είναι και ότι τους έπιασαν εξ απροόπτου.
Δεν είναι άρον άρον η απόφαση, αλλά η εφαρμογή αυτής από την ΕΕ, χωρίς προηγουμένως να έχει λύσει άλλα θέματα που συνοδεύουν την ηλεκτροκίνηση.
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Εσύ έθεσες θέμα για τα BYD κάνοντας μια αναλογία με τα ρούχα από τα jumbο υιοθετώντας πως αυτό που σας είπε μια γιατρός θα συμβαίνει και στ αυτοκίνητα σε άλλους τομεις που αυτά απασχολούν και εγώ στο εκανα ακόμα πιο ευρύ με σκοπό να κατανοήσεις ότι τα προιοντα όλων των χωρών υπόκεινται στις ίδιες αξιολογήσεις όχι μονάχα μιας χώρας
Σου κάνω παραλληλισμό και αναλογία στο επιχείρημα σου με τα ρούχα που ανέφερες πιο πριν.
Τα BYD είναι ιαπωνικά ή κορεάτικα;
Δεν καταλαβαίνω τι έκανες πιο ευρύ αλλά μάλλον το πλάτιασες πολύ και έχασες το νόημα.@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Ναι, και αξιολογούνται από τον ΟΗΕ.Θέλεις να μου αναφέρεις λοιπόν τις αποφάσεις χωρών από αυτές τις ηπείρους που λέγανε ότι θα σταματήσουν οι πωλήσεις αυτοκινήτων που δεν θα έχουν μηδενικούς ρύπους το 2030 και ποιες και πόσες είναι αυτές οι χώρες;
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Δεν είναι θέμα γνωστικών ή μη. Είναι θέμα συζήτησης. Εχω όλη την καλή διάθεση να θέσω σε πιο σωστές βάσεις την άποψη σου και εσυ το βλέπεις όλο αυτό επιθετικά προσβάλλοντας με.
Εγώ σε προσβάλλω;
Που βάζεις λόγια στο στόμα μου που δεν έχω πει στη συγκεκριμένη συζήτηση, γιατί έτσι έχεις σχηματίσει γνώμη από συζητήσεις σε άλλα νήματα ή που ξεκίνησες να αναφέρεις άγνοιες και διάφορα άλλα από τα οποία θα με γλίτωνες με τη διδασκαλία σου;@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Όπως σου είπα θες να υποστηρίξεις ένα αυτοκινητο το οποίο είναι αμαξάρα αλλά αυτό δεν σημαίνει πως στην προσπαθεια αυτή θα αναπαράγουμε συνωμοσιολογίες.
Θέλω εγώ να υποστηρίξω κάποιο αυτοκίνητο;
Ποιο είναι αυτό;
Που το έγραψα και δεν το θυμάμαι;Το 3008 phev και τα παράγωγα της Stellantis
Έγραψα εγώ πουθενά σε αυτά που συζητάμε τόση ώρα για το 3008 και τα παράγωγα της Stellantis?
Αλήθεια, ξαναρωτάω, βλέπεις τι διαβάζεις;Ναι σε διαφορα νήματα. Αυτό γράφεις και υπονοείς.
Εκτίθεσαι μόνος σου.
Σε αφήνω να αποφασίσεις αν αυτό είναι προκατάληψη, αν πουλάς τρέλα ή αν δεν είχες κάτι άλλο να μου απαντήσεις.Σε κάθε περίπτωση δε βγαίνει άκρη και κακώς άνοιξα αυτή τη συζήτηση.
Εγώ φταίω 100% -
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Ιδού λοιπόν πεδίο δόξης λαμπρό.
Όχι φίλε μου.
Δε θα γίνω εγώ Ναπολέοντας για να καταφέρω να κατανοήσεις αυτά που λέω.
Καλύτερα ο καθένας μας στην κοσμάρα του. -
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Η συνωμοσιολογία ανακατεύει διαφορα αληθινά και μη γεγονότα με σκοπό να εξάγει ένα συμπέρασμα που εξυπηρετεί τον συνωμοσιολογο. Δεν αρνείται κανείς οτι δεν γίνονται διαφορα, αλλά αυτά τα διάσπαρτα διαφορα δεν είναι ο κανόνας στις δισεκατομμύρια εμπορικές πράξεις και αξιολογήσεις των προϊόντων που εισέρχονται στην ΕΕ.
Εσύ μιλάς για κανόνες.
εγώ μίλησα για σκέψεις δικές μου και για γεγονότα που έχουν γίνει ή έχουν καταγγελθεί κατά καιρούς.Οι σκέψεις σου θεωρώ πως είναι λανθασμένες, διότι χρησιμοποιείς μεν ως επιχείρημα κάποια πραγματικά γεγονότα σε διαφορετικές όμως περιπτώσεις, και μη σχετικές με το θέμα συζήτησης δηλαδή με το πως λειτουργούν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί ενός κράτους και μιας ομοσπονδίας. Άλλο πράγμα η νομοθετική εξουσία και τα κατά περιόδους σκάνδαλα σε αυτή που ορθώς κρίνεις και άλλο η εκτελεστική και ελεγκτικη. Για να υποθέσεις και να καταθεσεις στην κουβέντα επιχειρήματα για τους ελεγκτικούς μηχανισμούς της Ευρώπης που χρηματίζονται πρέπει να στηριχθείς σε ιστορικά παραδείγματα που αφορούν αυτους. Όπως για παράδειγμα, να αναφέρεις εάν έχεις εις γνώση σου κάποια έγκριση τύπου ενός εισαγόμενου αυτοκινήτου που δεν πληρούσε τους κανονισμούς που ισχύουν για τους υπόλοιπους κατασκευαστές. Γνωρίζεις κάποια περίπτωση που εν τέλη ΔΕΝ επιβλήθηκε πρόστιμο ή κάποια ποινή στους κατασκευαστές που δεν συμμορφώθηκαν με τους κανονισμούς;;
Εάν δεν γνωρίζεις κάποια σχετική περίπτωση πως είσαι τόσο σίγουρος ότι τα αυτοκίνητα που παίρνουν έγκριση τύπου δεν εκπληρούν κάποια ελάχιστα που ισχύουν για όλα τα ευρωπαϊκά;;;;
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Ρε συ πάλι εξάγεις δικό σου συμπέρασμα. ΔΕΝ είναι αρον άρον αποφάσεις πουλημένων πολιτικών. Είναι η εφαρμογή ενός οδικού χάρτη μιας διεθνούς σύμβασης για το περιβάλλον υπό τον ΟΗΕ για τον περιορισμό της εκπομπής co2. Μαλιστα, είναι γνωστός στους κατασκευαστής εδω και πολλά. ΕΣΥ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ότι δεν είναι και ότι τους έπιασαν εξ απροόπτου.
Δεν είναι άρον άρον η απόφαση, αλλά η εφαρμογή αυτής από την ΕΕ, χωρίς προηγουμένως να έχει λύσει άλλα θέματα που συνοδεύουν την ηλεκτροκίνηση.
Αυτό όπως σωστά λες είναι θέμα της ΕΕ αλλά και της καθυστέρησης της κατά την εφαρμογή αυτών που η ίδια είχε υπογράψει και δεσμευτεί.
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Εσύ έθεσες θέμα για τα BYD κάνοντας μια αναλογία με τα ρούχα από τα jumbο υιοθετώντας πως αυτό που σας είπε μια γιατρός θα συμβαίνει και στ αυτοκίνητα σε άλλους τομεις που αυτά απασχολούν και εγώ στο εκανα ακόμα πιο ευρύ με σκοπό να κατανοήσεις ότι τα προιοντα όλων των χωρών υπόκεινται στις ίδιες αξιολογήσεις όχι μονάχα μιας χώρας
Σου κάνω παραλληλισμό και αναλογία στο επιχείρημα σου με τα ρούχα που ανέφερες πιο πριν.
Τα BYD είναι ιαπωνικά ή κορεάτικα;
Δεν καταλαβαίνω τι έκανες πιο ευρύ αλλά μάλλον το πλάτιασες πολύ και έχασες το νόημα.Μάλλον εσύ δεν κατανοείς τι σου γράφω. Αναφέρεις τα BYD ως κινεζικά και στην βάση αυτήν υποθέτεις την χαμηλή ποιότητα τους σε θέματα ασφαλείας χρησιμοποιώντας ως επιχείρημα κάποια ρουχαλάκια του jumbo και τις απόψεις μιας γιατρού για αυτά που μάλλον υποθέτεις έχουν κοινή καταγωγή με τα BYD. Για αυτό σου ανέφερα και άλλες κατασκευάστριες χώρες ώστε να δεις πως το ίδιο σενάριο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και επεκταθεί για οτιδήποτε εκτός της Ευρώπης.
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Ναι, και αξιολογούνται από τον ΟΗΕ.Θέλεις να μου αναφέρεις λοιπόν τις αποφάσεις χωρών από αυτές τις ηπείρους που λέγανε ότι θα σταματήσουν οι πωλήσεις αυτοκινήτων που δεν θα έχουν μηδενικούς ρύπους το 2030 και ποιες και πόσες είναι αυτές οι χώρες;
Για το 2035 ήταν η απόφαση από όσο θυμάμαι. Ο δικός μας ο ρεμπεσκές είπε από μόνος του 2030. Ήδη στις χώρες που συμμετέχουν κατά πολύ στην παραγωγή co2 έχουν γίνει μεγάλα βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση. Δεν έχουν το ίδιο χρονοδιάγραμμα διαφορες χώρες της Αφρικής χωρίς βιομηχανίες με χώρες με βαριά βιομηχανία.
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Δεν είναι θέμα γνωστικών ή μη. Είναι θέμα συζήτησης. Εχω όλη την καλή διάθεση να θέσω σε πιο σωστές βάσεις την άποψη σου και εσυ το βλέπεις όλο αυτό επιθετικά προσβάλλοντας με.
Εγώ σε προσβάλλω;
Που βάζεις λόγια στο στόμα μου που δεν έχω πει στη συγκεκριμένη συζήτηση, γιατί έτσι έχεις σχηματίσει γνώμη από συζητήσεις σε άλλα νήματα;Έλα τώρα, σε κάθε νήμα αναφέρεσαι κατά οτιδήποτε συναγωνίζεται τα Stellantis. Από εμένα καλά κανεις. Μαζί σου. Αλλά μη κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας.
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Όπως σου είπα θες να υποστηρίξεις ένα αυτοκινητο το οποίο είναι αμαξάρα αλλά αυτό δεν σημαίνει πως στην προσπαθεια αυτή θα αναπαράγουμε συνωμοσιολογίες.
Θέλω εγώ να υποστηρίξω κάποιο αυτοκίνητο;
Ποιο είναι αυτό;
Που το έγραψα και δεν το θυμάμαι;Το 3008 phev και τα παράγωγα της Stellantis
Έγραψα εγώ πουθενά σε αυτά που συζητάμε τόση ώρα για το 3008 και τα παράγωγα της Stellantis?
Αλήθεια, ξαναρωτάω, βλέπεις τι διαβάζεις;Ναι σε διαφορα νήματα. Αυτό γράφεις και υπονοείς.
Εκτίθεσαι μόνος σου.
Σε αφήνω να αποφασίσεις αν αυτό είναι προκατάληψη, αν πουλάς τρέλα ή αν δεν είχες κάτι άλλο να μου απαντήσεις.Σε κάθε περίπτωση δε βγαίνει άκρη και κακώς άνοιξα αυτή τη συζήτηση.
Εγώ φταίω 100% -
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Ιδού λοιπόν πεδίο δόξης λαμπρό.
Όχι φίλε μου.
Δε θα γίνω εγώ Ναπολέοντας για να καταφέρω να κατανοήσεις αυτά που λέω.
Καλύτερα ο καθένας μας στην κοσμάρα του.Εάν ήταν να γίνεις Ναπολέοντας δεν θα σου εκανα χειραψία στο χέρι που βγάζεις μέσα από το παλτό σου, δεν ξέρω τι πιάνεις εκεί μέσα.
-
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Έλα τώρα, σε κάθε νήμα αναφέρεσαι κατά οτιδήποτε συναγωνίζεται τα Stellantis. Από εμένα καλά κανεις. Μαζί σου. Αλλά μη κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας.
Στα υπόλοιπα δεν θα απαντήσω γιατί όπως έγραψα δεν θα βγει άκρη.
Αυτό που γράφεις όμως όμως είναι τρομερή ανακρίβεια και σε προκαλώ να βρεις όλα αυτά τα post που συνέχεια αναφέρομαι κατά οτιδήποτε συναγωνίζεται τα Stellantis.
Πρόσεξε όμως, όπως το γράφεις. Να καταφέρομαι κατά οποιουδήποτε δεν είναι Stellantis.
Όχι να γράφω υπέρ του 3008 συγκεκριμένα (που ακόμη και τα στραβά του τα έχω πει και παραδεχτεί) ή να υπερσπίζομαι τις απόψεις μου, αλλά να κατηγορώ κατά κόρον όλα τα άλλα αυτοκίνητα που δεν είναι Stellantis.
Εξαιρούνται οι συζητήσεις με τα Toyota που πετάγονται σε όλα τα νήματα ανεξαιρέτως, γιατί σε κάθε ένα από αυτά, όλα πρέπει να συγκρίνονται με την ιερή αγελάδα αναφοράς που λέγεται Toyota.
Ακόμη όμως και για τα Toyota έχω πει τη γνώμη μου για όσα μου αρέσουν και όσα όχι.Τη γνώμη μου τη λέω για όλα τα αυτοκίνητα και είναι πολλά που μου αρέσουν και άλλα που δεν μου αρέσουν.
Αυτό δεν έχει να κάνει σε σύγκριση με το Peugeot αλλά καθαρά με προσωπικά γούστα και εμπειρίες.
Η κατηγορία λοιπόν για το κόλλημα που μου προσάπτεις δεν ισχύει. Την έχεις δημιουργήσει στο μυαλό σου για λόγους που μόνο εσύ γνωρίζεις.
Αν πράγματι λοιπόν διάβαζες τις αναρτήσεις μου, θα γνώριζες τι έχω γράψει, για πόσα αυτοκίνητα έχω γράψει και τι γνώμες έχω εκφράσει.Και για να δεις τι κόλλημα έχεις φάει, βρες μου σε ποιο post σε αυτό το νήμα, σύγκρινα συγκεκριμένα Stellantis με κινέζικα και κατηγόρησα συγκεκριμένα κινέζικο για να υπερασπιστώ κάποιο Stellantis.
Ή αν κατηγόρησα κάποιο άλλο αυτοκίνητο της έκθεσης από άλλον κατασκευαστή, συγκρίνοντας το απαραίτητα με κάποια Stellantis.
Πρόσεξε, όχι αν είχα μεμονωμένα αντιπαράθεση για τα μαλακά πλαστικά του 3008 ξέρω γω ή ότι εξέφρασα τις σκέψεις μου και τις ανησυχίες μου για τα κινέζικα γενικώς.Διάβασε μετά πως μετέφρασες εσύ όλα αυτά.
-
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Έλα τώρα, σε κάθε νήμα αναφέρεσαι κατά οτιδήποτε συναγωνίζεται τα Stellantis. Από εμένα καλά κανεις. Μαζί σου. Αλλά μη κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας.
Στα υπόλοιπα δεν θα απαντήσω γιατί όπως έγραψα δεν θα βγει άκρη.
Αυτό που γράφεις όμως όμως είναι τρομερή ανακρίβεια και σε προκαλώ να βρεις όλα αυτά τα post που συνέχεια αναφέρομαι κατά οτιδήποτε συναγωνίζεται τα Stellantis.
Πρόσεξε όμως, όπως το γράφεις. Να καταφέρομαι κατά οποιουδήποτε δεν είναι Stellantis.
Όχι να γράφω υπέρ του 3008 συγκεκριμένα (που ακόμη και τα στραβά του τα έχω πει και παραδεχτεί) ή να υπερσπίζομαι τις απόψεις μου, αλλά να κατηγορώ κατά κόρον όλα τα άλλα αυτοκίνητα που δεν είναι Stellantis.
Εξαιρούνται οι συζητήσεις με τα Toyota που πετάγονται σε όλα τα νήματα ανεξαιρέτως, γιατί σε κάθε ένα από αυτά, όλα πρέπει να συγκρίνονται με την ιερή αγελάδα αναφοράς που λέγεται Toyota.
Ακόμη όμως και για τα Toyota έχω πει τη γνώμη μου για όσα μου αρέσουν και όσα όχι.Τη γνώμη μου τη λέω για όλα τα αυτοκίνητα και είναι πολλά που μου αρέσουν και άλλα που δεν μου αρέσουν.
Αυτό δεν έχει να κάνει σε σύγκριση με το Peugeot αλλά καθαρά με προσωπικά γούστα και εμπειρίες.
Η κατηγορία λοιπόν για το κόλλημα που μου προσάπτεις δεν ισχύει. Την έχεις δημιουργήσει στο μυαλό σου για λόγους που μόνο εσύ γνωρίζεις.
Αν πράγματι λοιπόν διάβαζες τις αναρτήσεις μου, θα γνώριζες τι έχω γράψει, για πόσα αυτοκίνητα έχω γράψει και τι γνώμες έχω εκφράσει.Και για να δεις τι κόλλημα έχεις φάει, βρες μου σε ποιο post σε αυτό το νήμα, σύγκρινα συγκεκριμένα Stellantis με κινέζικα και κατηγόρησα συγκεκριμένα κινέζικο για να υπερασπιστώ κάποιο Stellantis.
Ή αν κατηγόρησα κάποιο άλλο αυτοκίνητο της έκθεσης από άλλον κατασκευαστή, συγκρίνοντας το απαραίτητα με κάποια Stellantis.
Πρόσεξε, όχι αν είχα μεμονωμένα αντιπαράθεση για τα μαλακά πλαστικά του 3008 ξέρω γω ή ότι εξέφρασα τις σκέψεις μου και τις ανησυχίες μου για τα κινέζικα γενικώς.@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@vagkirk said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Μετά από εκεί βρήκα κενό στο e-3008 και τα πράγματα πήραν μια άγρια τροπή, έπαθα πλάκα με την πλαστικουρα σε σχέση με τα παραπάνω
Πλαστικούρα στο 3008;
Που τα μοναδικά σκληρά πλαστικά είναι μόνο στα χαμηλά σημεία και που ακόμη και αυτά είναι καλής ποιότητας;
Εντάξει, το διαβάσαμε και αυτό.Σε ενθουσίασαν τα MG και σε απογοήτευσαν τα Ford και τα Peugeot;
ΟΚ.Το να μην μας αρέσει ένα αυτοκίνητο το καταλαβαίνω, αλλά το να γράφουμε ανακρίβειες για να το θάψουμε είναι κάτι άλλο.
Διάβασε μετά πως μετέφρασες εσύ όλα
Βρε συ, μην το παίρνεις τόσο βαριά, Γουστο και καπέλο σου. Καλά κανεις και εγώ Stellantis θα ηθελα αν ήταν πιο αξιόπιστα και πιο φθηνά. Απλώς τώρα που το είπες πάτησα τυχαία μια σελίδα και έπεσα σε αυτό. Κόλλησες με κάτι που δεν έχει σημασία και όχι με τα ευκόλως εξαγόμενα συμπεράσματα που έχεις για το επίπεδο ασφαλείας των άλλων αυτοκινήτων
-
Το πρόβλημα νομίζω είναι οτι ναι μεν υβριδικά αρκετά αλλα π.χ. ενα mild μεγάλο τελικά καταναλώνει ανω των 7λ , κοστίζει αρκετά, οπότε περαν των άλλων καλών που μπορεί να έχει γιατί να μην στραφεί σε κινεζοηλεκτρικο και πιο φθηνό;εγω ας πούμε θα ήθελα να δω το DfSK e5, αλλα θα αναμένω μήπως ανοίξει στην Σαλονίκη αντιπροσωπεία αν ανοίξει μήπως κανω test drive να δούμε και τι κατανάλωση.θα εχει..
-
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Έλα τώρα, σε κάθε νήμα αναφέρεσαι κατά οτιδήποτε συναγωνίζεται τα Stellantis. Από εμένα καλά κανεις. Μαζί σου. Αλλά μη κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας.
Στα υπόλοιπα δεν θα απαντήσω γιατί όπως έγραψα δεν θα βγει άκρη.
Αυτό που γράφεις όμως όμως είναι τρομερή ανακρίβεια και σε προκαλώ να βρεις όλα αυτά τα post που συνέχεια αναφέρομαι κατά οτιδήποτε συναγωνίζεται τα Stellantis.
Πρόσεξε όμως, όπως το γράφεις. Να καταφέρομαι κατά οποιουδήποτε δεν είναι Stellantis.
Όχι να γράφω υπέρ του 3008 συγκεκριμένα (που ακόμη και τα στραβά του τα έχω πει και παραδεχτεί) ή να υπερσπίζομαι τις απόψεις μου, αλλά να κατηγορώ κατά κόρον όλα τα άλλα αυτοκίνητα που δεν είναι Stellantis.
Εξαιρούνται οι συζητήσεις με τα Toyota που πετάγονται σε όλα τα νήματα ανεξαιρέτως, γιατί σε κάθε ένα από αυτά, όλα πρέπει να συγκρίνονται με την ιερή αγελάδα αναφοράς που λέγεται Toyota.
Ακόμη όμως και για τα Toyota έχω πει τη γνώμη μου για όσα μου αρέσουν και όσα όχι.Τη γνώμη μου τη λέω για όλα τα αυτοκίνητα και είναι πολλά που μου αρέσουν και άλλα που δεν μου αρέσουν.
Αυτό δεν έχει να κάνει σε σύγκριση με το Peugeot αλλά καθαρά με προσωπικά γούστα και εμπειρίες.
Η κατηγορία λοιπόν για το κόλλημα που μου προσάπτεις δεν ισχύει. Την έχεις δημιουργήσει στο μυαλό σου για λόγους που μόνο εσύ γνωρίζεις.
Αν πράγματι λοιπόν διάβαζες τις αναρτήσεις μου, θα γνώριζες τι έχω γράψει, για πόσα αυτοκίνητα έχω γράψει και τι γνώμες έχω εκφράσει.Και για να δεις τι κόλλημα έχεις φάει, βρες μου σε ποιο post σε αυτό το νήμα, σύγκρινα συγκεκριμένα Stellantis με κινέζικα και κατηγόρησα συγκεκριμένα κινέζικο για να υπερασπιστώ κάποιο Stellantis.
Ή αν κατηγόρησα κάποιο άλλο αυτοκίνητο της έκθεσης από άλλον κατασκευαστή, συγκρίνοντας το απαραίτητα με κάποια Stellantis.
Πρόσεξε, όχι αν είχα μεμονωμένα αντιπαράθεση για τα μαλακά πλαστικά του 3008 ξέρω γω ή ότι εξέφρασα τις σκέψεις μου και τις ανησυχίες μου για τα κινέζικα γενικώς.@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@vagkirk said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Μετά από εκεί βρήκα κενό στο e-3008 και τα πράγματα πήραν μια άγρια τροπή, έπαθα πλάκα με την πλαστικουρα σε σχέση με τα παραπάνω
Πλαστικούρα στο 3008;
Που τα μοναδικά σκληρά πλαστικά είναι μόνο στα χαμηλά σημεία και που ακόμη και αυτά είναι καλής ποιότητας;
Εντάξει, το διαβάσαμε και αυτό.Σε ενθουσίασαν τα MG και σε απογοήτευσαν τα Ford και τα Peugeot;
ΟΚ.Το να μην μας αρέσει ένα αυτοκίνητο το καταλαβαίνω, αλλά το να γράφουμε ανακρίβειες για να το θάψουμε είναι κάτι άλλο.
Διάβασε μετά πως μετέφρασες εσύ όλα
Βρε συ, μην το παίρνεις τόσο βαριά, Γουστο και καπέλο σου. Καλά κανεις και εγώ Stellantis θα ηθελα αν ήταν πιο αξιόπιστα και πιο φθηνά. Απλώς τώρα που το είπες πάτησα τυχαία μια σελίδα και έπεσα σε αυτό. Κόλλησες με κάτι που δεν έχει σημασία και όχι με τα ευκόλως εξαγόμενα συμπεράσματα που έχεις για το επίπεδο ασφαλείας των άλλων αυτοκινήτων
Και που βλέπεις σε αυτό να κατηγορώ τα MG?
Απλά μου έκανε έκπληξη που ενθουσιάστηκε από τα MG τα οποία όμως δεν είχαν περισσότερα μαλακά πλαστικά απ' ότι τα Peugeot και τα Ford.
Και όπως βλέπεις μιλάω και για τα Ford και όχι αποκλειστικά για τα Peugeot.Αυτό λέω λοιπόν ότι τα μεταφράζεις αλλιώς.
Δεν παίρνω τίποτα βαριά.
Σιγά μη μου κόπηκε και η όρεξη.Δεν είμαι οπαδός της Stellantis όπως θέλεις να μου αποδώσεις τον τίτλο.
Ότι αυτοκίνητο μου αρέσει το λέω αλλά και ότι δε μου αρέσει δεν έχω πρόβλημα να το αναφέρω.
Δεν έχω παντρευτεί καμιά εταιρεία και έχω αναφερθεί τόσες και τόσες φορές για πολλά μοντέλα, πολλών εταιρειών που μου αρέσουν.Τέλος δεν εξέφρασα συμπεράσματα όπως συνεχίζεις να αναφέρεις, αλλά προβληματισμούς, για τους οποίους μάλιστα άφησα περιθώριο στο χρόνο να δείξει.
-
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@a-d-p said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@civil357 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Πάντως το ξαναλέω, αφού άκουσα ότι από τα 500 μπίντ ο πωλητής είπε ότι έχουν δώσει τα 200, που παίζει να είναι και λιγότερα.
Και στο ΦΒ και παντού τρέχει συνέχεια διαφήμιση.
Και αν δεν πουλήσει τους επόμενους 3-4 μήνες τι θα κάνει ο αντιπρόσωπος ?
Βασικά πρόβλημά του , τι μας νοιάζει εμάς σαν καταναλωτές;
Μακάρι να του μείνουν και απούλητα , έτσι ώστε να τους πείσει για ακόμα χαμηλότερη τιμή ( λέμε τώρα, πόσο παρακάτω να πάει). Θα μου πεις θα κλείσει ο αντιπρόσωπο , ε δε νομίζω , αλλά καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου σε αυτό.
Πιθανότατα θα τα δώσει και αυτός σε leasing σε εξευτελεστικές τιμές όπως τα στελαντις , προηγούμενης γενιάς με την μπαταρία επιπέδου ΑΑΑ , που έχουν κατακλύσει την αβις. Σήμερα στο διαμορφωτή της peugeot , δεν μπορείς σαν ιδιώτης να αγοράσεις ηλεκτρικό όπως της αβις ( τουλάχιστον 2008 και 208 που κοίταξα) . Μοιάζει καραβιά αυτοκινήτων για rent a car και λοιπούς στόλους στους οποίους η νομοθεσία επιβάλλει πλέον ποσοστό ηλεκτρικών.
Επειδή τώρα είμαι για καφέ η απάντηση σύντομη.
Στο λινκ της Αβις για το 4 είναι το σαιν δηλαδή η πλούσια και έχει και την μαλακια το acc προφανώς γιατί το ηλεκτρικό είναι αργό και ακολουθεί σαν τα υβριδικά.
Ενώ στα ντίζελ δεν είναι επιλέξιμη γιατί δεν υπάρχει κανένας να ακολουθήσεις.
Όλο στους καφέδες είσαι
Όταν με ρωτήσει ξανά η σύζυγος, τι δουλειά κάνουν αυτοί που κάθονται στα καφέ στην πλατεία καθημερινές....ο @criuser με την παρέα του θα της πωΣτους μεσημεριανους καφέδες ήμουν πάντα γιατί ήταν το μεσημεριανό εταιρικό μήτινγκ μετά τα εργοτάξια και τις πρωινές δουλειές και πριν το γραφείο. Συνήθως 3-5.
Είχαμε και το βραδυνό ποτάκι ως μήτινγκ μετά το 5-9.30 του γραφείου μέχρι τις 10.30.
Τώρα έχουμε κόψει το βραδυνό.
Kοψατε το βραδινο ποτακι , το νοημα της ζωης , οταν τελειωνει η μερα , χαλαρωνεις και λες και μερικες μαλακιες ,γελας , τελος παντων εισαι ανθρωπος και προπαντως για λιγο ο εαυτος σου.
Κανονικα 3-5 επρεπε να εχεις ενα γαματο καναπε στο γραφειο για εναν nap σαν αγγελουδι και να εισαι ορεξατος για βραδινο .
Ετσι οπως πατε θα εχετε και μια κασα στο γραφειο να πρωπονειστε για ωραια λειψανα.
Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα