Εντυπωσιακό από κοντά στην εξωτερική του εμφάνιση

Αμερικανίζει λίγο. Θα μπορούσε να είναι ένα νέο κόμπας...
Ισως και να είναι.
Δεν το είδα ιδιαίτερα μέσα αφού ήταν σκοτεινό, μια και είναι αμάξια προπαραγωγής αυτά. Ουσιαστικά ανάμεσα στο 3008 και στο 5008.
Ισως μας δίνει και μία ιδέα για το νέο ΝτιΕς 7.
Εγώ στο νέο 3 μέσα.

Μπήκα εύκολα μέσα γιατί είναι ψηλό, δεν κάθησα πολύ γιατί υπήρχε πολύς κόσμος, απλά έβαλα πίσω από μένα το χέρι μου στην πλάτη του καθίσματος και είχα μία γροθιά και τον αντίχειρα κάπου στους 20 πόντους για τα γόνατα των πίσω.
Δεν το λες και κακό για 4 μέτρα μήκος.

Στο αιρκρος εμπρός ήμουν ένα κλικ πιο άνετα από το άνετο 3 , ακριβώς όπως μου αρέσει να οδηγώ με ανοιχτά γόνατα και με βολεύουν τα σιτροέν σε αυτό...
Το ταμπλώ μια χαρά το βλέπεις, οι φωτογραφίες δείχνουν τα πόδια μου και από κοντά είναι πιο ωραίο από τις φωτογραφίες.

Εχω πολλά χρόνια να χωρέσω να κάτσω σε αυτοκίνητο πίσω από τον εαυτό μου και το αμάξι το κάνει πολύ . Βλέπετε που είναι η θέση του οδηγού σε σχέση με την κονσόλα και το δεξί κάθισμα.
Οπως είπα είχε πολύ κόσμο και δεν μπόρεσα να το περιεργαστών πολύ.
Οπωσδήποτε όμως όπως λένε και τα διάφορα τέστ του εξωτερικού, το αυτοκίνητο, δηλαδή μέχρι τώρα το 3, το 3 αιρκρος και το φροντέρα, είναι φτηνά αλλά όχι φτηνιάρικα.

Το Φροντέρα το είχε στην βασική έκδοση, έχει όμως δύο οθόνες και πλαστικό τιμόνι σε αυτή την έκδοση.
Οι διαφορές σε σχέση με το αιρκρός, είναι ότι το φροντέρα δεν έχει χειροκίνητη έκδοση, αλλά είδα ότι στην Γαλλία έπαψε να την βγάζει την χειροκίνητη στον διαμορφωτή.
Το Φροντέρα έχει δύο υβριδικές αυτόματες εκδόσεις με 100 και 136 άλογα και μία ηλεκτρική με 113 άλογα.
Επίσης το Φροντέρα έχει δύο εκδόσεις εξοπλισμού αντί για τις 3 που έχει το Αιρκρος στο χειροκίνητο και στο ηλεκτρικό, αλλά βλέπω στο λίνκ παρακάτω ότι έχει και εδώ 3.
Αλλά τις βρήκαμε...
https://autogreeknews.gr/nea/nea-lansarismata-autokinitwn/neo-opel-frontera-me-timi-apo-19-971-eyro
Η Opel ανακοίνωσε τις τιμές του νέου κόμπακτ SUV μοντέλου της Frontera, το οποίο δεν έχει καμία σχέση με το Crossland που αντικαθιστά. Είναι σαφώς πιο μοντέρνο και σύγχρονο σε όλους τους τομείς, ενώ έχει όλα εκείνα τα εφόδια που θα αναζητήσει κανείς από ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Οι τιμές του ξεκινούν από τις 19.971 ευρώ, όχι για την υβριδική έκδοση βενζίνης, αλλά για το αμιγώς ηλεκτρικό, ποσό που περιλαμβάνει την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» και το προωθητικό πρόγραμμα της Opel.
Τιμές νέου Opel Frontera (χωρίς τυχόν οφέλη):
1.2 Turbo Hybrid 100 hp e-DCT6 Edition: τιμή από 23.400€
1.2 Turbo Hybrid 100 hp e-DCT6 Edition Plus: τιμή από 24.700€
1.2 Turbo Hybrid 100 hp e-DCT6 GS: τιμή από 28.400€
1.2 Turbo Hybrid 136 hp e-DCT6 Edition: τιμή από 24.400€
1.2 Turbo Hybrid 136 hp e-DCT6 Edition Plus: τιμή από 25.400€
1.2 Turbo Hybrid 136 hp e-DCT6 GS: τιμή από 29.400€
Electric 113 hp Edition: τιμή από 27.400€
Electric 113 hp Edition Plus: τιμή από 30.000€
Electric 113 hp GS: τιμή από 33.500€
Στον εξοπλισμό της αρχικής έκδοσης Edition ανήκουν τα εξής: 6 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, διατήρηση λωρίδας, πίνακας οργάνων 10 ιντσών, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, air condition κ.λπ. Στο Edition Plus προστίθενται: οθόνη αφής 10,1 ιντσών, ασύρματη φόρτιση κινητού, υποβραχιόνιο εμπρός, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας και πλοήγηση. Το πιο πλούσιο GS εξοπλίζεται επιπλέον με προειδοποίηση τυφλού σημείου, τιμόνι από οικολογικό δέρμα, εσωτερικό φωτισμό, φιμέ πίσω παράθυρα, μαύρη οροφή και καθρέπτες, ζάντες 17 ιντσών διαφορετικού σχεδιασμού, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, αισθητήρες παρκαρίσματος και μπροστά, φώτα LED με αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας, ηλεκτρονικό κλιματισμό, ηλεκτροχρωματικό καθρέπτη, ράγες οροφής, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και τιμόνι, θερμαινόμενο παρμπρίζ και προβολείς ομίχλης εμπρός.
Το νέο Frontera με το αμάξωμα των 4.385 χλστ. μήκους, 1.635 χλστ. ύψους και με το μεταξόνιο των 2.670 χλστ., κινείται στην αρχική του έκδοση με το υβριδικό σύνολο 1.2 Turbo των 100 ίππων και 205 Nm. Επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,0 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ. Το πιο δυνατό 1.2 Turbo Hybrid των 136 ίππων και 230 Nm φτάνει τα 184 χλμ./ώρα τελικής, με 0-100 χλμ./ώρα σε 9,0 δλ., μεικτή κατανάλωση και CO2 ίδια με το μοτέρ των 100 ίππων. Αμφότερα ενσωματώνουν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 ταχυτήτων. Την γκάμα συμπληρώνει το αμιγώς ηλεκτρικό των 113 ίππων με μπαταρία χωρητικότητας 44 kWh για μεικτή αυτονομία 300 χιλιομέτρων.
Για να θυμίσω τις τιμές του αιρκρος πριν τις εκπτώσεις και τις επιδοτήσεις, είναι
100 χειροκίνητο 19500 και 22000
136 υβριδικό ---- 25000 και 27500
113 ηλεκτρικό 27400 , 29500 και 31600
που μετά την επιδότηση γίνονται
20800 22500 και 24000, με κάποιες μικροεκπώσεις επιπλέον.
Τα δύο αυτοκίνητα είναι σε παρόμοιες τιμές, έχουν όμως διαφορετικές προτεραιότητες στους εξοπλισμούς.
Τώρα σε σύγκριση με των ανάλογων διαστάσεων Αττο 3, αυτό μετά την επιδότηση και επιπλέον έκπτωση 3000 από την εταιρεία ξεκινάει κάπου 4000 ακριβότερα από τις πιο πλούσιες εκδόσεις, αφού μου είπαν ότι ξεκινάει από τις 28000.
Βέβαια για ετοιμοπαράδοτα είδα τιμή 26525, αλλά ήταν μέχρι 30/9
https://bydauto.gr/atto-3-config/
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://bydauto.gr/wp-content/uploads/2024/03/ATTO3-Leaflet-EN.pdf
Το κινέζικο είναι αισθητά πιο εξοπλισμένο αφού έχει ελάχιστες διαφορές η μία έκδοση από την άλλη, αλλά υπάρχει διαφορά τιμής, ενώ είναι πιο γρήγορο.
Η διαφορά χωρίς την προσφορά που έληξε είναι 4-7000 περίπου. Σημαντική, γιατί είναι 20- 30 % παραπάνω.
Αρα η ερώτηση είναι η εξής και παίζει μόνο στα ηλεκτρικά.
Παίρνεις ένα no name αμάξι στην Ελλάδα, με αρνητική χροιά και καταστροφική μεταπώληση 20-30 % παραπάνω από ένα ηλεκτρικό ευρωπαϊκό, το οποίο είναι ίσως ελάχιστα λιγότερο εξοπλισμένο, αλλά πολύ πιο αργό και με 20 % λιγότερη αυτονομία ?
Κάποιοι θα πουν ναί. Αλλοι θα πουν όχι. Αλλοι θα πουν δεν παίρνω ηλεκτρικά ακόμα γιατί θα αλλάξει η τεχνολογία τους γρήγορα και δεν θα έχουν μεταπώληση, εκτός αν είναι λήζινγκ.
Πάντως όπως έγραψε και ο κατάφρακτος, στο λήζινγκ τα κινέζικα έχουν ανεβασμένο μίσθωμα και προφανώς αυτό είναι λόγω της επισφαλούς, έως ανύπαρκτης μεταπώλησης.