Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 1062
    • 1063
    • 1064
    • 1065
    • 1066
    • 1082
    • 1083
    • 1064 / 1083
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    21642
    202561
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jamesd last edited by

      Κι εμένα μου αρέσει οπτικά, μυώδες και χαρούμενο. Δε μου αρέσει που η οροφή έχει κλίση προς τα κάτω στο τελείωμα της προς το παρμπρίζ, που σημαίνει ότι ίσως χάνει το πλεονέκτημα του άφθονου χώρου για το κεφάλι για ψηλούς.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        criuser @lap last edited by

        @lap said in CITROËN FORUM:

        Ομορφουλι είναι ρε συ....

        Εχει πάθει τογιοτίαση που επηρεάζει το γούστο...😁

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lap last edited by lap

          67da42ba-b0b5-47f3-a8b5-23433062fb42-image.jpeg

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by lap

            Ωραιο είναι. Μικρό. Μυώδες crossover με πολύ καλούς χώρους και πορτπαγκαζ

            Στην πόρτα θα έχει προστατευτικό πλαστικό;

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by lap

              Εδώ το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που χρησιμοποιεί η Stellantis συγκριτικά με αυτό του VW group

              https://cti-symposium.world/downloads/pdf/CTImag-2019-2.pdf

              Σελ.7

              These valuable benefits, however, do come with a minor compromise. In case of the DT1 both 3rd and 4th gear are selected by engaging the braked planetary ratio. Therefore, to powershift from 3rd to 4th gear, the clutch is shortly sliding on 5th gear to provide shift time for synchronizer S01 (Fig. 1) towards 4th gear. Through sophisticated controls, this is unnoticeable for shifts at low to medium power. For shifting maximum engine torque some driveability specialists might slightly feel this “supported” 3/4 shift. For the application range of DT1 (120–200Nm) this overall drive quality is more than sufficient. In case of DT2 (230–350Nm) we configured the gear topology in such a way that only the 6/7 shift is slightly different from the other standard DCT shifts. In day-to-day driving this is unnoticed as 6/7 shifts usually occur at low power, when the driver reverts to a cruising mode at high vehicle speed. Nevertheless a full power kick-down shift from 7th to 5th gear is possible without compromise, particularly including electric machine boosting in case of the hybrid variants.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • piliourits
                piliourits last edited by piliourits

                Αυτοί όλοι οι Ευρωπαίοι που δεν μπόρεσαν να φτιάξουν μια μετάδοση της προκοπής από τότε που υπάρχουν σαν εταιρείες προπολεμικα, τώρα που οι ιπποδυνάμεις και ροπές διπλασιαστηκαν και καθιέρωσαν τα τούρμπο, στους υπάρχοντες προβληματικους σχεδιασμούς τους προσθέτουν και ηλεκτρομοτερ ΜΕΣΑ στο κιβώτιο... τι μπορεί να πάει στραβά;

                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  super-t last edited by

                  Για 20 άλογα, 60 Nm μιλάμε, τι θέμα θα έχει;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Εν τω μεταξύ η Toyota τους έλεγε. "Πάρτε την πατέντα μου. Την πουλάω."

                    Όχι θα το κάνουμε όπως ξέρουμε εμείς.... περίπλοκα

                    Χωρίς πλάκα σκέψου να αγόραζαν την πατέντα της Toyota και όλο το R&D να πήγαινε σε μια νέα υδραυλική ανάρτηση.

                    Α ρε Ευρωπαίοι....μια ζωή τα ίδια.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      lap last edited by lap

                      https://www.theverge.com/2019/4/3/18293649/toyota-hybrid-car-patents-automakers-royalty-free

                      Τι πώληση....εδώ μιλάμε πως από το 2019 για 11 χρόνια δίνει δωρεάν την πατέντα της και με παροχή υποστήριξης στην υιοθέτηση της. Προσφέροντας στους Ευρωπαίους άπλετο χρόνο για ανάπτυξη υβριδικής τεχνολογίας. Και αυτοί τι κάνουν;;;; Παρουσιάζουν mild hybrid (αν και το συγκεκριμένο είναι σχεδόν full hybrid) σε τιμές full hybrid.
                      Πραγματικά εάν δεν υπάρχουν άλλα συμφέροντα, οι διοικούντες όπως δείχνει η ιστορία και εκ των πραγμάτων είναι άσχετοι με τα αυτοκίνητα. Έχουν καταστρέψει την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία που με τόσο κόπο έφτιαξαν οι προηγούμενες γενιές

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        tkin73 last edited by

                        Tα νέα σιτροεν όταν λένε ότι βγαίνουν με κινητήρα υβριδικό εννοουν τους υπια υβριδικους ή παίζει και φουλ;
                        Αν όχι μου κάνει εντύπωση. Βγάζουν Mild Hybrid που είναι ναχαμε να λέγαμε και μετά πάνε σε ηλεκτρικό χωρίς το ενδιάμεσο σκαλοπάτι;
                        Άργησαν μια 5ετια να βγάλουν υβριδικά ας πήγαιναν στα κανονικά...

                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @tkin73 last edited by

                          @tkin73 said in CITROËN FORUM:

                          Tα νέα σιτροεν όταν λένε ότι βγαίνουν με κινητήρα υβριδικό εννοουν τους υπια υβριδικους ή παίζει και φουλ;

                          Δεν υπάρχει ούτε φουλ ούτε ήπιος. Υπάρχει το μεσοβέζικο σύστημα του ομίλου, που είναι πιο δυνατό από το ήπιο, αλλά καμία σχέση με το κανονικό υβριδικό. Το έβγαλαν μόνο και μόνο για ρύπους και για να έχουν να λένε. Ειναι αυτό με τα 20 άλογα μοτέρ μέσα στο διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            criuser last edited by

                            28 άλογα νομίζω. 40 % παραπάνω...

                            Πάντως σε επιδόσεις είναι καλύτερο από τα φουλ υβριδικά και σε τελικές επίσης όπως είδαμε στην σύγκριση 3 αιρκρος με κορόλα κρος.

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Είναι πιο εξελιγμένη μορφή mild hybrid. Η λεγόμενη "P 2.5"

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @criuser last edited by fanis75

                                @criuser said in CITROËN FORUM:

                                Πάντως σε επιδόσεις είναι καλύτερο από τα φουλ υβριδικά και σε τελικές επίσης όπως είδαμε στην σύγκριση 3 αιρκρος με κορόλα κρος.

                                Λογικό να είναι καλύτερο σε επιδόσεις, αφού δεν είναι υβριδικό. Για αυτό και καίει και περισσότερο. Μια μεσοβέζικη λύση ειναι μέχρι τα πλήρως ηλεκτρικά. Ο όμιλος έχει δώσει βάρος στα BEV & PHEV. Τα άλλα απλώς υπάρχουν για να συμπληρώνουν την γκάμα και να πουλάνε σε φτωχές χώρες, σαν εμάς. Κανείς Βορειοευρωπάιος δεν θα τα αγοράσει, δεν έχει λόγο.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tkin73 last edited by tkin73

                                  Το νέο c3 aircross δείχνει άψογο από διαστάσεις αλλά από κινητήρια σύνολα δύσκολα...
                                  Το phev θα ξεκινά πάνω από 30-32 να υποθέσω;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Ηλεκτρικό θα είναι δεν έχει phev.

                                    Σε πρώτη φάση θα φοράει τον κινητήρα με τα 113 άλογα και 320 χλμ θεωρητική αυτονομία.

                                    Σε επόμενη θα έρθει με 400 χλμ αυτονομία και ίσως βάλει τα 136 άλογα.

                                    Ο Ομιλος έχει 14 μάρκες και θέλει την κάθε μάρκα να την τοποθετήσει κάπου.

                                    Ετσι η φτηνότερη θα είναι η Φίατ, η οποία θα έχει και τα μικρότερα αυτοκίνητα.

                                    Μετά θα είναι η Σιτροέν και η Οπελ, με διαφοροποιήσεις στο στυλ. Η Σιτροέν θα είναι άνετη με τα διπλά αμορτισέρ και τα υψηλής άνεσης καθίσματα, ενώ θα έχει μικρότερο πίνακα οργάνων και δεν θα έχει σπορ λογική, οπότε οι κινητήρες 100 για την βασική, 136 υβριδικό για τις μεσαίες και 113 για τις ηλεκτρικές σε 3 εκδόσεις, συν την δυνατότητα των 7 θέσεων στις θερμικές και σε χαμηλές τιμές τοποθετείται μια χαρά.

                                    27400 / 29500 και 31600 είναι οι τιμές των ηλεκτρικών στην Γαλλία πριν την επιδότηση που εκεί είναι 4-7000 ευρώ.

                                    Στην Ισπανία είναι κάπου 1000-1500 φτηνότερες οι τιμές και κάπου εκεί θα είναι και στην Ελλάδα.

                                    To Frontera στην Γερμανία έχει δύο εκδόσεις.

                                    Εκεί όμως έχει και τον μικρό υβριδικό των 100 ίππων και δεν έχει απλό θερμικό, οπότε η βασική έχει 23900 τον υβριδικό των 100, 25700 τον υβριδικό των 136 και 28990 ο ηλεκτρικός.

                                    Στην πλούσια έκδοση οι κινητήρες δίνουν.27400 / 29200 και 32490.

                                    Τα ηλεκτρικά είναι πριν τις επιδοτήσεις, νομίζω δεν έχει πλέον εκεί.

                                    https://www.opel.de/fahrzeuge/frontera/frontera/konfigurator.html/motorisations

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Πήγα προς νερού μου και μονολογούσα...

                                      Σκέψου δηλαδή. Σου δίνει η Τογιότα όλα τα συστήματα της δωρεάν. Έχεις 11 έτη να αλλάξεις τρόπο κίνησης (ηλεκτρισμό) και σου λέει θα σου το μετατρέψω δωρεάν ώστε να ταιριάζει στα αυτοκίνητα σου.

                                      Εσύ όμως λες όχι, διότι θα φανεί στους μετόχους (άσχετους γραφειοκράτες) ότι απέτυχες να ανταγωνιστείς την Τογιότα σε αυτό που η ίδια κάνει εδώ και 20 έτη καλύτερα από τον καθένα.Και μέσα σε αυτά τα 11 έτη δαπανας πολύτιμους πόρους για κάτι υποδεέστερο από την Τογιότα.

                                      Και η Τογιότα έχει λέει 24.000 πατέντες περί υβριδισμού. Δεν έχει αφήσει ούτε μια καλή ιδέα που να μην την έχει κλειδώσει με πατέντα. Και αφήνει όλες τις προβληματικές να τις ανακαλύψουν οι δικοί μας οι φωστήρες, να χαρούν και οι μέτοχοι, να βγουν προβληματικά τα αυτοκίνητα να κερδίσει η Τογιότα και πάλι.

                                      Μετά πάτησα το καζανάκι

                                      Υ.γ Δύο εσπρέσσο.....μεγάλος ο μονόλογος.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Τα περί υβριδισμού, τα πάτε όπου θέλετε.

                                        Τα φουλ υβριδικά, είναι καλά για μποτιλιαρίσματα.

                                        Τα μεσαία υβριδικά κάτι κερδίζουν στα μποτιλιαρίσματα, αλλά είναι καλύτερα στα ταξίδια και κάνουν τους Ευρωπαίους να μην τους λείπουν τα ντίζελ.

                                        Γιατί εκεί είναι κουτόφραγκοι και τα έχουν ίδια τιμή.

                                        Ενώ εμείς εδώ πασοκ...😊

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        fanis75 V L 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @criuser last edited by

                                          @criuser said in CITROËN FORUM:

                                          Τα μεσαία υβριδικά κάτι κερδίζουν στα μποτιλιαρίσματα, αλλά είναι καλύτερα στα ταξίδια και κάνουν τους Ευρωπαίους να μην τους λείπουν τα ντίζελ.

                                          Τα μεσάια υβριδικά ειναι για να ρίχουν το Μ.Ο εκπομπών CO2 των κατασκευαστών, ώστε να μειώνονται τα πρόστιμα - αυτό και μόνο και τίποτε άλλο. Στην κίνησε προσφέρει λίγο και στο ταξίδι τίποτα, που ούτως η άλλως δεν καίει και πολύ και ένα αμιγώς θερμικό. Η μεγάλη κατανάλωση ειναι στις πόλεις, όχι στην Ε.Ο. Ακόμα και η 2.5λιτρη μεπμβέ που είχα, δεν έκαιγε πολλά σε ταξίδι, στην πόλη με έσκιζε. Και η 116 στο 6-7 ήταν στο ταξίδι, αλλά 9-10 στην πόλη.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            v_a @criuser last edited by

                                            @criuser said in CITROËN FORUM:

                                            Τα φουλ υβριδικά, είναι καλά για μποτιλιαρίσματα.

                                            Κι όμως όχι. Στο μποτιλιάρισμα ανεβαίνει η κατανάλωση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1062
                                            • 1063
                                            • 1064
                                            • 1065
                                            • 1066
                                            • 1082
                                            • 1083
                                            • 1064 / 1083
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr