Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
    • 1
    • 2
    • 1881
    • 1882
    • 1883
    • 1884
    • 1885
    • 1985
    • 1986
    • 1883 / 1986
    Αντίλογος
    117
    39706
    664516
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus @criuser last edited by

      @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Επίσης τα περί ποιότητας κλπ είναι πολύ παλιό για να σχολιάζουμε περιπτώσεις.

      Δεν σχολιάζουμε μια γενική περίπτωση. Ο Σαρακάκης στον Βόλο έβαζε μικρότερα ψυγεία κινητήρα από τα προβλεπόμενα στα Sunny, με αποτέλεσμα να σκάνε τα μοτέρ από υπερθέρμανση, όταν υπήρχε και το έξτρα A/C, που επιβάρυνε το μοτέρ. Ελλ Καπιταλισμός!!! Κι αυτός ήταν ένας από τους λόγους που οι Ιάπωνες του το έκλεισαν το ρημάδι του εδώ! Εσένα βέβαια σου φταίει η Αριστερά...

      @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Τα περί δικαίου είναι αντικειμενικά. Δίκαιο είναι να αμείβεται ο εργαζόμενος ικανοποιητικά για το επίπεδο ζωής, δίκαιο είναι να υπάρχει και υπεραξία την οποία παίρνει ο εργοδότης.

      Είδες να αμείβετε δίκαια κανείς εργάτης εργοστασίου;
      Μου θύμησες το ανέκδοτο τώρα: Σκάει ο εργοστασιάρχης με καινούρια BMW 7άρα και τον κοιτάει ο φύλακας στην πύλη. Με γεια το αυτοκίνητο αφεντικό, λέει ο φύλακας. Δούλεψε καλά, να είσαι επιμελής, και του χρόνου θα μπορέσω να πάρω το καινούριο μοντέλο, του λέει ο βιομήχανος...

      @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Ηρθε η κόκα κόλα.

      Απατεώνες ολκής!!! Στα 15 χιλιόμετρα από μένα είναι.

      @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      και θέλει άλλα 50 φόροι και διαφθορά

      Οι φόροι εδώ είναι οι μισοί σε σχέση με κάτι Σκάνδιναβίες και οι μισθοί στο 1/3...

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spi_duster last edited by

        Μπράβο! Ο Σαρακακης στο Βόλο έβαζε μικρότερα ψυγεία στα Nissan! Τα οποία προφανώς τα έφερνε από αλλού και όχι από την Nissan ή συμβεβλημενα εργοστάσια με αυτην! Ο Σαρακακης ! Στο εργοστάσιο της Nissan της Νικ . Ι. Θεωχαρακης. Τώρα έλαμψε η αλήθεια.

        ....

        C I 2 Replies Last reply Reply Quote 1
        • L
          lap last edited by lap

          Καθόλου πασοκιες όπως λες. Επίσημα στοιχεία του κράτους και των αρμόδιων υπουργείων είναι. Όχι απόψεις του κάθε ενός πολιτικά καθοδηγούμενες.

          Η Ελλάδα είχε ένα συγκεκριμένο πρότυπο διοίκησης των επιχειρήσεων το οποίο πηγάζει από τους κοτζαμπάσηδες. Η έννοια του πολυμετοχικου σχήματος και η άντληση κεφαλαίων υπό όρους και ελέγχους ήταν άγνωστη για την πλειοψηφία των βιομηχανιών στην Ελλάδα. Η σχέση τους ήταν ξεκάθαρα κρατικοδιαιτη και κομματική μέχρι το μεδούλι. Οι δε νόμοι του κράτους ήταν φωτογραφικοί για κάθε μία βιομηχανία ξεχωριστά. Υπό αυτό το πλαίσιο φυσικό είναι οι βιομηχανίες να καταρρέουν πέρα από τους λόγους που ανέφερα προηγουμένως με το άνοιξαν τα εμπορικά σύνορα και ο ανταγωνισμός μπήκε στη χώρα με τα προϊόντα του.

          Οι φόροι δεν είναι το πρόβλημα, ή μάλλον δεν ήταν το πρωτεύον. Άσχετοι όσοι τα λένε αυτά και αν δουλεύουν σε βιομηχανίες καλύτερα να το κρύβουν διότι αξίζουν χλευασμό

          Τα προβλήματα ηταν κυρίως συντεχνιακά, προμηθειών, κόστους μεταφοράς, ενέργειας, προστιθέμενης αξίας του προϊόντος, ελαστικών δεικτών αυτού
          Κτλ
          Εάν κάποιοι ξεκινούν την ανάλυση με τους φόρους οι οποίοι είναι στο μέσο όρο της Ευρώπης, τότε το προϊόν είναι για τα μπάζα.

          Ένα μέρος αυτών των προβλημάτων το ΠΑΣΟΚ με τα έργα υποδομών τα έλυσε κάποια όλα όχι.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser @realzeus last edited by

            @realzeus said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

            @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

            Επίσης τα περί ποιότητας κλπ είναι πολύ παλιό για να σχολιάζουμε περιπτώσεις.

            Δεν σχολιάζουμε μια γενική περίπτωση. Ο Σαρακάκης στον Βόλο έβαζε μικρότερα ψυγεία κινητήρα από τα προβλεπόμενα στα Sunny, με αποτέλεσμα να σκάνε τα μοτέρ από υπερθέρμανση, όταν υπήρχε και το έξτρα A/C, που επιβάρυνε το μοτέρ. Ελλ Καπιταλισμός!!! Κι αυτός ήταν ένας από τους λόγους που οι Ιάπωνες του το έκλεισαν το ρημάδι του εδώ! Εσένα βέβαια σου φταίει η Αριστερά...

            @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

            Τα περί δικαίου είναι αντικειμενικά. Δίκαιο είναι να αμείβεται ο εργαζόμενος ικανοποιητικά για το επίπεδο ζωής, δίκαιο είναι να υπάρχει και υπεραξία την οποία παίρνει ο εργοδότης.

            Είδες να αμείβετε δίκαια κανείς εργάτης εργοστασίου;
            Μου θύμησες το ανέκδοτο τώρα: Σκάει ο εργοστασιάρχης με καινούρια BMW 7άρα και τον κοιτάει ο φύλακας στην πύλη. Με γεια το αυτοκίνητο αφεντικό, λέει ο φύλακας. Δούλεψε καλά, να είσαι επιμελής, και του χρόνου θα μπορέσω να πάρω το καινούριο μοντέλο, του λέει ο βιομήχανος...

            Μια χαρά αμείβεται δίκαια αν υπάρχουν πολλοί εργοδότες.
            Παράδειγμα η οικοδομή. Στην κρίση που δεν υπήρχαν οικοδομές, από 30-60 ευρώ τα μεροκάματα. Από το 2019 που άρχισαν να γίνονται οικοδομές τα δεκάρικα έπεφταν με ρυθμό 6μηνου. Σήμερα κάτω από 60 δεν πάει κανείς και οι τεχνίτες κάτω από 90, συνήθως 100-120. Μιλάμε για καθαρό μεροκάματο και επιπλέον ένσημο, το οποίο καταβάλλεται έτσι και αλλιώς γιατί είναι χρεωμένη η οικοδομή με ελάχιστο αριθμό ενσήμων που καλύπτει άνετα το 80 % των πραγματικών και επειδή κανείς δεν σταματάει στο ελάχιστο, για να ξεμπερδεύει, το 90 % τουλάχιστων των μεροκάματων έχουν και ένσημο.
            Εννοείται ότι επειδή έχει εισφορά 19 % που δεν την πληρώνει, αφού αυτός πληρώνεται από τον υπεργολάβο, ενώ τα ένσημα τα πληρώνει ο ιδιοκτήτης, στα 5 μεροκάματα μπαίνουν 4 ένσημα.

            @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

            Ηρθε η κόκα κόλα.

            Απατεώνες ολκής!!! Στα 15 χιλιόμετρα από μένα είναι.

            Δεν έχω άποψη, πάντως σαν εταιρεία μια χαρά ήταν, από ότι έχω ακούσει, από πρώην εργαζόμενο.

            @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

            και θέλει άλλα 50 φόροι και διαφθορά

            Οι φόροι εδώ είναι οι μισοί σε σχέση με κάτι Σκάνδιναβίες και οι μισθοί στο 1/3...

            Αυτό το να συγκρίνουμε την ελλαδίτσα που πολεμάει κάθε 20-30 χρόνια, ενώ ήταν οθωμανική για 400-500 χρόνια, σε ένα πολιτισμό που πέρα από τζαμιά και μπαξίσι, ήταν παντελώς άχρηστος, με αποτέλεσμα να μας κρατήσει στην υπανάπτυξη, με χώρες αυτοκρατορικές, όπως η Σουηδία με 500 χρόνια ειρήνη, την Νορβηγία με το άπειρο πετρέλαιο και την Φινλανδία με πολλούς φυσικούς πόρους και όλες χώρες με αστείο πληθυσμό ανάλογα με το μέγεθος τους με ξεπερνάει...

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ilias-a last edited by ilias-a

              Δια η nissan δεν ειναι Σαρακακης, ειναι Θεοχαρακης.
              Οι κινητηρες GA 14 και GA 16 εκαναν ρηγμα στο καπακι οταν το αυτοκινητο εμενε απο νερα (σπασμενο κολλαρο ή κολλημενος θερμοστατης συνηθως) ακριβως το ιδιο προβλημα ειναι και οι Αγγλικες πριμερες με τον 1600 κινητηρα οταν εμεναν απο νερα για τους ιδιους λογους.
              Η ποιοτητα κατασκευης ηταν πολυ καλη, η αστοχια ηταν στο βερνικι βαφης το οποιο ξεφλουδιζε πολυ νωρις.
              Ο λογος που πουληθηκε το εργοστασιο ηταν οτι αλλαξε καποιος νομος της Ε.Ε και σταματαγε η χαμηλοτερη φορολογια σε αυτοκινητα που συρναμολογοντουσταν στην εγχωρια αγορα. Τοτε ο Θεοχαρακης ζητησε δανειο ενα ή εναμιση δις δραχμες (δεν θυμαμαι κριβως το νουμερο) με χαμηλοτερο επιτοκιο ετσι ωστε να φτιαξει ακομα μια γραμμη παραγωγης με σκοπο να εφοδιαζει ολη την Ευρωπη με ενα μοντελο για να παραμεινει βιωσιμη η εταιρεια στο Βολο, η τοτε κυβερνηση σε συνεργασια με τις τραπεζες αρνηθηκαν το δανειο και η υπολοιπη ιστορια ειναι γνωστη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                criuser @spi_duster last edited by

                @spi_duster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                Μπράβο! Ο Σαρακακης στο Βόλο έβαζε μικρότερα ψυγεία στα Nissan! Τα οποία προφανώς τα έφερνε από αλλού και όχι από την Nissan ή συμβεβλημενα εργοστάσια με αυτην! Ο Σαρακακης ! Στο εργοστάσιο της Nissan της Νικ . Ι. Θεωχαρακης. Τώρα έλαμψε η αλήθεια.

                Είπα ότι δεν θα έκανε τέτοιο λάθος και απέφυγα να απαντήσω...😊

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ilias-a @spi_duster last edited by

                  @spi_duster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                  Μπράβο! Ο Σαρακακης στο Βόλο έβαζε μικρότερα ψυγεία στα Nissan! Τα οποία προφανώς τα έφερνε από αλλού και όχι από την Nissan ή συμβεβλημενα εργοστάσια με αυτην! Ο Σαρακακης ! Στο εργοστάσιο της Nissan της Νικ . Ι. Θεωχαρακης. Τώρα έλαμψε η αλήθεια.

                  Ψυγεια νερου, τζαμια και ταπετσαριες ηταν Ελληνικης κατασκευης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus @criuser last edited by

                    @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                    Μια χαρά αμείβεται δίκαια αν υπάρχουν πολλοί εργοδότες.

                    Α για αυτό γίνεται χαμός με τα συνδικάτα αυτοκινητοβιομηχανιών σε Αμερική, Γερμανία, Ιταλία και Γαλλία;

                    @ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                    Δια η nissan δεν ειναι Σαρακακης, ειναι Θεοχαρακης.

                    Ω έχεις δίκαιο, αλλά δεν αλλάζει αυτό που λέω επειδή έγραψα λάθος όνομα.

                    @ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                    Ψυγεια νερου, τζαμια και ταπετσαριες ηταν Ελληνικης κατασκευης.

                    Αυτό ακριβώς! Έβαζε τα δικά του ψυγεία που ήταν εκτός προδιαγραφών για τα αυτοκίνητα που είχαν και A/C!!!

                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Και εμείς στο σόι μας αγόραζαν νισσαν σανυ ακριβώς για να στηρίξουν την ελληνική βιομηχανία. Αλλά μόλις έκλεισε απελευθερώθηκαν από την άτυπη υποχρέωση. Εμάς θυμάμαι δεν είχε AC.

                      Πόσοι δεξιοί πήραν από εδώ μέσα νισσαν σανυ ;;;

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      C I 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        criuser @lap last edited by

                        @lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                        Καθόλου πασοκιες όπως λες. Επίσημα στοιχεία του κράτους και των αρμόδιων υπουργείων είναι. Όχι απόψεις του κάθε ενός πολιτικά καθοδηγούμενες.

                        Η Ελλάδα είχε ένα συγκεκριμένο πρότυπο διοίκησης των επιχειρήσεων το οποίο πηγάζει από τους κοτζαμπάσηδες. Η έννοια του πολυμετοχικου σχήματος και η άντληση κεφαλαίων υπό όρους και ελέγχους ήταν άγνωστη για την πλειοψηφία των βιομηχανιών στην Ελλάδα. Η σχέση τους ήταν ξεκάθαρα κρατικοδιαιτη και κομματική μέχρι το μεδούλι. Οι δε νόμοι του κράτους ήταν φωτογραφικοί για κάθε μία βιομηχανία ξεχωριστά. Υπό αυτό το πλαίσιο φυσικό είναι οι βιομηχανίες να καταρρέουν πέρα από τους λόγους που ανέφερα προηγουμένως.

                        Οι φόροι δεν είναι το πρόβλημα, ή μάλλον δεν ήταν το πρωτεύον. Άσχετοι όσοι τα λένε αυτά και αν δουλεύουν σε βιομηχανίες καλύτερα να το κρύβουν διότι αξίζουν χλευασμό

                        Τα προβλήματα ηταν κυρίως συντεχνιακά, προμηθειών, κόστους μεταφοράς, ενέργειας, προστιθέμενης αξίας του προϊόντος, ελαστικών δεικτών αυτού
                        Κτλ
                        Εάν κάποιοι ξεκινούν την ανάλυση με τους φόρους οι οποίοι είναι στο μέσο όρο της Ευρώπης, τότε το προϊόν είναι για τα μπάζα.

                        Ένα μέρος αυτών των προβλημάτων το ΠΑΣΟΚ με τα έργα υποδομών τα έλυσε κάποια όλα όχι.

                        Πασοκίες ολκής. Και οι παπαριές που γράφουν στα @@ του κράτους τα @@ που τα πληρώνουμε όλοι.

                        Οσο για τον χλευασμό, όλοι αυτοί που θεωρείς σοβαρούς, είναι αστείοι.

                        Ο άνθρωπος αυτός, δεν δούλεψε ποτέ σε ελληνική βιομηχανία. Ηταν διευθυντής στο υποκατάστημα της γερμανικής εταιρείας, που στον κλάδο της είναι κορυφαία στον κόσμο.
                        Οταν ήταν εν ενεργεία, θεωρείτο ο τρίτος σπουδαιότερος στον κόσμο στον τομέα του κάτοχος 2 διδακτορικών και ΜΒΑ, ομιλητής σε κλειστά συνέδρια ceo των μεγάλων πολυεθνικών του χώρου και σταμάτα πια να νομίζεις ότι κάθε έναν που ξέρεις ότι είναι σημαντικοί.

                        Μετά την αποχώρηση του από την εταιρεία στα 62 του, έγινε σύμβουλος στον παγκόσμιο συμβούλιο των εταιρειών του κλάδου, με παγκόσμια αποδοχή.

                        Απλά δεν είχε ασχοληθεί ποτέ με τους τενεκέδες της πολιτικής και με τα μμε και δεν είναι γνωστός έξω από τον χώρο του.

                        Πέρα από αυτό συνεχίζοντας στις πασοκίες που λες, οι φόροι μπορεί σαν νούμερο να είναι σαν των ξένων, αλλά η διαφθορά δεν καταγράφεται επίσημα στους ισολογισμούς.

                        Οπότε αν οι φόροι 10 και η διαφθορά άλλα 10, τα πράγματα αλλάζουν εντελώς και μάλιστα όταν όλα αυτά προστίθενται σε όλα τα προβλήματα που έχει χώρα θέσης και υποδομών.

                        Για πες ποιον θα ψηφίσεις στις εκλογές...

                        Αν ήμουν πασοκ μου αρέσει ο Γερουλάνος. Εχει ένα θέμα ρητορικής με την χροιά της φωνής του βέβαια, αλλά είναι σοβαρός.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser @realzeus last edited by

                          @realzeus said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                          @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                          Μια χαρά αμείβεται δίκαια αν υπάρχουν πολλοί εργοδότες.

                          Α για αυτό γίνεται χαμός με τα συνδικάτα αυτοκινητοβιομηχανιών σε Αμερική, Γερμανία, Ιταλία και Γαλλία;

                          Και τι ζητάνε εκεί τα συνδικάτα ? Να γίνουν κρατικά και οι ίδιοι δημόσιοι υπάλληλοι ?

                          Οχι βέβαια...

                          Αρα πάλι συγκρίνουμε φράουλες με πορτοκάλια...

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser @lap last edited by

                            @lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                            Και εμείς στο σόι μας αγόραζαν νισσαν σανυ ακριβώς για να στηρίξουν την ελληνική βιομηχανία. Αλλά μόλις έκλεισε απελευθερώθηκαν από την άτυπη υποχρέωση. Εμάς θυμάμαι δεν είχε AC.

                            Πόσοι δεξιοί πήραν από εδώ μέσα νισσαν σανυ ;;;

                            Εγώ πήρα 2 πόνυ. Είμαι επαρκής ?😊

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ektoras
                              ektoras last edited by

                              Την περίοδο στα μέσα της 10ετίας του 2000, ήμουν διευθυντής πωλήσεων σε μεγάλη εταιρεία Ελληνικών συμφερόντων, με πολλές εξαγωγές και κυρίαρχη θέση στην ελληνική αγορά.

                              Κάθε μήνα κάναμε συναντήσεις, εγώ με τον διευθύνοντα σύμβουλο, τον εμπορικό διευθυντή, τον διευθυντή εξαγωγών, τον διευθυντή παραγωγής, τον οικονομικό διευθυντή και με την παρουσία του προέδρου του σωματείου εργαζομένων, ώστε να διευθετήσουμε διάφορα θέματα.

                              Σε μία από τις συναντήσεις μας, είχα την φαεινή ιδέα, να τους κάνω μία οικονομική ανάλυση της κατάστασης που βρίσκεται η εταιρεία, με τα φέσια που έχει φάει και δεν θα τα εισπράξει ποτέ (καλή ώρα τα στοιχεία που ανέβασε πρόσφατα η Ααδε), τους επισφαλείς πελάτες, τις υπέρογκες παροχές στα S/M, τις παροχές προς τους εργαζόμενους και διάφορα άλλα.

                              Περιττό να σας πω το τι ειπώθηκε από όλες τις πλευρές.
                              Ο καθένας βάζοντας το προσωπικό του συμφέρον και δευτερευόντως της ομάδας που εκπροσωπούσε, ήταν συνολικά, όλοι αντίθετοι στο να αλλάξει κάτι για να βελτιωθεί το μέλλον της εταιρείας.
                              Εν κατακλείδι, με απείλησαν ότι αν φτάσει κάτι στα αυτιά των μετοχών και του ΔΣ, δεν θα έχω μέλλον στην εταιρεία.

                              Λίγους μήνες αργότερα παραιτήθηκα, προς ικανοποίηση όλων, για να μην τους δημιουργήσω πρόβλημα και για να προστατέψω την υγεία μου και την ηρεμία της οικογένειας μου, γιατί δεν άντεχα άλλο αυτή την κατάσταση.

                              ΥΓ. Η εταιρεία είναι αυτή την στιγμή υπό καθεστώς πτώχευσης, βλέπω αρκετούς πρώην συναδέλφους.
                              Οσοι δεν αποχώρησαν έγκαιρα, είναι σε απελπισία.
                              Φυσικά με όποιον και να μιλήσεις, ο καθένας ρίχνει το φταίξιμο στον άλλο.

                              Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                              C L williamg 3 Replies Last reply Reply Quote 6
                              • I
                                ilias-a @lap last edited by

                                @lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                                Και εμείς στο σόι μας αγόραζαν νισσαν σανυ ακριβώς για να στηρίξουν την ελληνική βιομηχανία. Αλλά μόλις έκλεισε απελευθερώθηκαν από την άτυπη υποχρέωση. Εμάς θυμάμαι δεν είχε AC.

                                Πόσοι δεξιοί πήραν από εδώ μέσα νισσαν σανυ ;;;

                                Λαπ οταν το σαννυ 1,4cc με a/c ειχε 1,600,000 δραχμες το αντιστοιχο τογιοτα ή μιτσουμπισι (δε μιλαω καθολου για χοντα) ειχαν 2,100,000+ συν οτι την εποχη των αποσυρσεων ειχαν και παραδοση 7-12 ημερων.

                                L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  criuser @ektoras last edited by

                                  @ektoras said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                                  Την περίοδο στα μέσα της 10ετίας του 2000, ήμουν διευθυντής πωλήσεων σε μεγάλη εταιρεία Ελληνικών συμφερόντων, με πολλές εξαγωγές και κυρίαρχη θέση στην ελληνική αγορά.

                                  Κάθε μήνα κάναμε συναντήσεις, εγώ με τον διευθύνοντα σύμβουλο, τον εμπορικό διευθυντή, τον διευθυντή εξαγωγών, τον διευθυντή παραγωγής, τον οικονομικό διευθυντή και με την παρουσία του προέδρου του σωματείου εργαζομένων, ώστε να διευθετήσουμε διάφορα θέματα.

                                  Σε μία από τις συναντήσεις μας, είχα την φαεινή ιδέα, να τους κάνω μία οικονομική ανάλυση της κατάστασης που βρίσκεται η εταιρεία, με τα φέσια που έχει φάει και δεν θα τα εισπράξει ποτέ (καλή ώρα τα στοιχεία που ανέβασε πρόσφατα η Ααδε), τους επισφαλείς πελάτες, τις υπέρογκες παροχές στα S/M, τις παροχές προς τους εργαζόμενους και διάφορα άλλα.

                                  Περιττό να σας πω το τι ειπώθηκε από όλες τις πλευρές.
                                  Ο καθένας βάζοντας το προσωπικό του συμφέρον και δευτερευόντως της ομάδας που εκπροσωπούσε, ήταν συνολικά, όλοι αντίθετοι στο να αλλάξει κάτι για να βελτιωθεί το μέλλον της εταιρείας.
                                  Εν κατακλείδι, με απείλησαν ότι αν φτάσει κάτι στα αυτιά των μετοχών και του ΔΣ, δεν θα έχω μέλλον στην εταιρεία.

                                  Λίγους μήνες αργότερα παραιτήθηκα, προς ικανοποίηση όλων, για να μην τους δημιουργήσω πρόβλημα και για να προστατέψω την υγεία μου και την ηρεμία της οικογένειας μου, γιατί δεν άντεχα άλλο αυτή την κατάσταση.

                                  ΥΓ. Η εταιρεία είναι αυτή την στιγμή υπό καθεστώς πτώχευσης, βλέπω αρκετούς πρώην συναδέλφους.
                                  Οσοι δεν αποχώρησαν έγκαιρα, είναι σε απελπισία.
                                  Φυσικά με όποιον και να μιλήσεις, ο καθένας ρίχνει το φταίξιμο στον άλλο.

                                  Μιλάς για το 2000. Εγώ μίλαγα παλιότερα επειδή από εκεί ξεκίνησε ο Λαπ, από το 1950.

                                  Το 2000 είχαμε περάσει χρηματιστήριο, είχαμε εκιού και μειωνόταν ο πληθωρισμός, τα έργα για την Ολυμπιάδα και γενικά όλοι ήταν σε συννεφάκι.

                                  Αλλά το πρόβλημα ήταν διοίκησης. Οτι δεν υπήρχε ο ιδιοκτήτης, ή ότι ο ιδιοκτήτης, ήταν γέρος και ανήμπορος, ή ήταν γόνος πορφυρογέννητος που νόμιζε ότι θα είναι πάντα λεφτάς.

                                  Το έχουμε δει και στις τράπεζες τώρα που δεν έχουν τραπεζίτη, αλλά τυχαίους υπαλλήλους. Μπάχαλο και όλα για το φαίνεσθαι. Καμμία ουσία.

                                  Γενικά στις επιχειρήσεις, αν δεν υπάρχει επιχειρηματίας που να την πονάει και να έχει το αίσθημα του ρίσκου, αλλά υπάλληλοι που κοιτάνε μόνο την θεσούλα τους και το φετεινό μπόνους, δεν πάνε καλά τα πράγματα.

                                  Μόνο αν ο υπάλληλος σκέφτεται το καλό της επιχείρησης και δρα ως επιχειρηματίας, εφ΄ όσον βέβαια έχει τα προσόντα να είναι σε θέση διοίκησης, μόνο τότε θα πάει καλύτερα η επιχείρηση, η αλλιώς θα μπορέσει να βρει άλλη θέση σε άλλη εταιρεία, αν έχει αποκτήσει τέτοιες διοικητικές γνώσεις.

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Μα δεν μίλησα για τον άνθρωπο που λες. Αυτός καλά τα έλεγε. Συμφωνώ για την διαφθορά. Γενικά το λέω. Εάν ακούσετε να λένε για τους φόρους στο προϊόν τους δείτε το προϊόν τους πρώτα.

                                    Κάποτε είχα ποσταρει κάποιες αναφορές από ένα βιβλίο που ανέλυσε την βιομηχανία της Γερμανίας. Το γνωρίζετε ότι οι εισφορές και φορολογία στα στελέχη των αυτοκινητοβιομηχανιων ήταν το 90% του μισθού τους;;;;!!!!!!
                                    Και αυτό διότι το προϊόν τους είχε τεράστιων διαστάσεων προστιθέμενη αξία στην αγορά. Έτσι μπόρεσαν να χτίσουν κοινωνικό κράτος και να κάνουν αθρόα εισροή εργαζομένων που προσδοκούσαν σε μια καλύτερη κοινωνία με σοβαρές παροχές.

                                    Είναι λοιπόν σημαντικη η φορολογική επιβάρυνση στο τελικό προϊόν αλλά όχι τόσο σημαντική όσο παρουσιάζεται. Άλλα ειναι τα βασικά θέματα και προβλήματα της ελληνικής βιομηχανίας. Στην παρούσα φάση ξαναγυρίσαμε πριν το 80 και στα μέσα του 70 όπου το ενεργειακό κόστος διαλύει την παραγωγή.

                                    Και πίστεψέ με αυτοί που τα γράφουν δεν ειναι καθόλου άσχετοι. Άσε που και προσωπικά έχω μια κάποια επαφή με εργοστασιάρχες (βασικά βιοτέχνες όχι και εργοστασιάρχες αλλά τεσπα) και έχω κάνει κάποιες ετσι γενικές συζητήσεις.

                                    Στα του ΠΑΣΟΚ εγώ δεν κατάλαβα γιατί τέθηκε θέμα ηγεσίας. Αν όχι τον κρητικό τότε μάλλον ναι προς Γερουλάνο.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap @ektoras last edited by

                                      @ektoras said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                                      Την περίοδο στα μέσα της 10ετίας του 2000, ήμουν διευθυντής πωλήσεων σε μεγάλη εταιρεία Ελληνικών συμφερόντων, με πολλές εξαγωγές και κυρίαρχη θέση στην ελληνική αγορά.

                                      Κάθε μήνα κάναμε συναντήσεις, εγώ με τον διευθύνοντα σύμβουλο, τον εμπορικό διευθυντή, τον διευθυντή εξαγωγών, τον διευθυντή παραγωγής, τον οικονομικό διευθυντή και με την παρουσία του προέδρου του σωματείου εργαζομένων, ώστε να διευθετήσουμε διάφορα θέματα.

                                      Σε μία από τις συναντήσεις μας, είχα την φαεινή ιδέα, να τους κάνω μία οικονομική ανάλυση της κατάστασης που βρίσκεται η εταιρεία, με τα φέσια που έχει φάει και δεν θα τα εισπράξει ποτέ (καλή ώρα τα στοιχεία που ανέβασε πρόσφατα η Ααδε), τους επισφαλείς πελάτες, τις υπέρογκες παροχές στα S/M, τις παροχές προς τους εργαζόμενους και διάφορα άλλα.

                                      Περιττό να σας πω το τι ειπώθηκε από όλες τις πλευρές.
                                      Ο καθένας βάζοντας το προσωπικό του συμφέρον και δευτερευόντως της ομάδας που εκπροσωπούσε, ήταν συνολικά, όλοι αντίθετοι στο να αλλάξει κάτι για να βελτιωθεί το μέλλον της εταιρείας.
                                      Εν κατακλείδι, με απείλησαν ότι αν φτάσει κάτι στα αυτιά των μετοχών και του ΔΣ, δεν θα έχω μέλλον στην εταιρεία.

                                      Λίγους μήνες αργότερα παραιτήθηκα, προς ικανοποίηση όλων, για να μην τους δημιουργήσω πρόβλημα και για να προστατέψω την υγεία μου και την ηρεμία της οικογένειας μου, γιατί δεν άντεχα άλλο αυτή την κατάσταση.

                                      ΥΓ. Η εταιρεία είναι αυτή την στιγμή υπό καθεστώς πτώχευσης, βλέπω αρκετούς πρώην συναδέλφους.
                                      Οσοι δεν αποχώρησαν έγκαιρα, είναι σε απελπισία.
                                      Φυσικά με όποιον και να μιλήσεις, ο καθένας ρίχνει το φταίξιμο στον άλλο.

                                      Δεν υπάρχει επιχειρηματική κουλτούρα στην Ελλάδα. Και δη πολυμετοχικου σχήματος.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap @ilias-a last edited by lap

                                        @ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                                        @lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                                        Και εμείς στο σόι μας αγόραζαν νισσαν σανυ ακριβώς για να στηρίξουν την ελληνική βιομηχανία. Αλλά μόλις έκλεισε απελευθερώθηκαν από την άτυπη υποχρέωση. Εμάς θυμάμαι δεν είχε AC.

                                        Πόσοι δεξιοί πήραν από εδώ μέσα νισσαν σανυ ;;;

                                        Λαπ οταν το σαννυ 1,4cc με a/c ειχε 1,600,000 δραχμες το αντιστοιχο τογιοτα ή μιτσουμπισι (δε μιλαω καθολου για χοντα) ειχαν 2,100,000+ συν οτι την εποχη των αποσυρσεων ειχαν και παραδοση 7-12 ημερων.

                                        Ότι και να ναι. Ακόμα και οι πλούσιοι θα μπορούσαν να αγοράσουν ένα ως δεύτερο
                                        ή τρίτο. Δεν το έκαναν.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          spi_duster last edited by

                                          Ο Γερουλάνος φαντάζει εξαιρετικός απέναντι σε οποιονδήποτε από τους αρχηγούς των άλλων κομμάτων.
                                          Το πρόβλημα όμως πλην ελαχίστων περιπτώσεων που ο πρωθυπουργός ήταν το πρόβλημα, στην περίπτωση των τριών κομμάτων εξουσίας είναι κυρίως οι από κάτω. Όσο πιο κάτω πηγαίνει κάποιος τόσο μεγαλύτερη είναι η οσμή βούρκου στους κομματικούς μηχανισμούς. Γνωρίζω παραδείγματα πολιτικών και πολιτών που μπήκαν στην πολιτική και στα γρανάζια κομμάτων μόνο για να σωθούν από χρέη ή κυνηγώντας περισσότερα προσωπικά οφέλη. Άνθρωπος σοβαρός δεν μπορεί να ασχοληθεί με τα κόμματα και τους κοπριτες που τα πλαισιώνουν. Μόνο αν δεν έχει πρόβλημα να λερωθεί. Όμως τοτε πόσο σοβαρός θα ήταν?

                                          ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • S
                                            spi_duster last edited by

                                            Τα νισσαν δε στηρίχθηκαν από το κράτος όπως και θα έπρεπε. Δεν υπήρχαν παραγγελίες από τις κρατικες υπηρεσίες. Δεξιοί και αριστεροί έγιναν κάτοχοι ενός Σάννυ. Η εταιρεία όμως δεν βοηθήθηκε με κανένα τρόπο τόσο από τους πολιτικούς όσο και από τις τράπεζες.

                                            ....

                                            piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1881
                                            • 1882
                                            • 1883
                                            • 1884
                                            • 1885
                                            • 1985
                                            • 1986
                                            • 1883 / 1986
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr