Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BYD forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BYD forum
    • 1
    • 2
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 142
    • 143
    • 24 / 143
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    115
    2841
    78159
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Youtube Video

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dettol last edited by

        Youtube Video

        Το βίντεο είναι για το Βολβακι αλλά όμως η κεντρική ιδέα είναι η ίδια. Λεπτομέρειες, που όμως πέφτεις πάνω τους συνέχεια και μπορούν να σου χαλάσουν την εμπειρία. Το αστείο είναι ότι μπορούν να το διορθώσουν με OTA update, αλλά δεν το έχουν κάνει.
        Αυτά είναι θεματάκια που δεν είχαμε με τα θερμικά αυτοκίνητα αλλά στα εξηλεκτρισμενα (τα περιλαμβάνω όλα όσα έχουν ηλεκτροκινητήρα) κάνουν την παρουσία τους αισθητή.

        Για όποιον θέλει να πάει στο κύριο σημείο, είναι στο 07:30

        Youtube Video

        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • fanis75
          fanis75 moderator @dettol last edited by

          @dettol said in BYD forum:

          Το βίντεο είναι για το Βολβακι αλλά όμως η κεντρική ιδέα είναι η ίδια. Λεπτομέρειες, που όμως πέφτεις πάνω τους συνέχεια και μπορούν να σου χαλάσουν την εμπειρία.

          Δεν το είδα ακόμα το βίντεο, αλλά το λέω καιρό τώρα. Εφόσον ηλεκτρικό (ιδιόκτητο), τουλάχιστον σήμερα, τότε ΜΟΝΟ ΤΕΣΛΑ. Τα υπόλοιπα ειναι οδοντόκρεμες και ουσιαστικά μπετα τεστερς οι αγοραστές τους. Σε λήζινγκ θα κοίταγα ίσως και κάτι άλλο, αλλά μόνο λήζινγκ, να πληρώσει άλλιως τα σπασαμένα.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          D cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 1
          • D
            dettol @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in BYD forum:

            @dettol said in BYD forum:

            Το βίντεο είναι για το Βολβακι αλλά όμως η κεντρική ιδέα είναι η ίδια. Λεπτομέρειες, που όμως πέφτεις πάνω τους συνέχεια και μπορούν να σου χαλάσουν την εμπειρία.

            Δεν το είδα ακόμα το βίντεο, αλλά το λέω καιρό τώρα. Εφόσον ηλεκτρικό (ιδιόκτητο), τουλάχιστον σήμερα, τότε ΜΟΝΟ ΤΕΣΛΑ. Τα υπόλοιπα ειναι οδοντόκρεμες και ουσιαστικά μπετα τεστερς οι αγοραστές τους. Σε λήζινγκ θα κοίταγα ίσως και κάτι άλλο, αλλά μόνο λήζινγκ, να πληρώσει άλλιως τα σπασαμένα.

            ναι, αλλα μεχρι να βγει (αν βγει ποτε) το model 2 (και αν αυτο εχει μικρες διαστασεις) θα υπαρχει χωρος στο "κατω" μερος της αγορας για μικρα ηλεκτρικα.

            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • fanis75
              fanis75 moderator @dettol last edited by

              @dettol said in BYD forum:

              ναι, αλλα μεχρι να βγει (αν βγει ποτε) το model 2 (και αν αυτο εχει μικρες διαστασεις) θα υπαρχει χωρος στο "κατω" μερος της αγορας για μικρα ηλεκτρικα.

              Φυσικά! Αλλά θα είναι όλα προβληματικές υλοποιήσεις, για μερικά χρόνια. Οπότε εαν ηλεκτρικό = Τέσλα. Εαν μικρό, τότε ή υβρίδιο ή ηλεκτρικό με συμβιβασμούς.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dettol @fanis75 last edited by

                @fanis75 said in BYD forum:

                @dettol said in BYD forum:

                ναι, αλλα μεχρι να βγει (αν βγει ποτε) το model 2 (και αν αυτο εχει μικρες διαστασεις) θα υπαρχει χωρος στο "κατω" μερος της αγορας για μικρα ηλεκτρικα.

                Φυσικά! Αλλά θα είναι όλα προβληματικές υλοποιήσεις, για μερικά χρόνια. Οπότε εαν ηλεκτρικό = Τέσλα. Εαν μικρό, τότε ή υβρίδιο ή ηλεκτρικό με συμβιβασμούς.

                καταλαβαινω τι θες να πεις, αλλα δεν μπορω να τις χαρακτηρισω "προβληματικες υλοποιησεις". Απλα εχουν σχεδον ολα, καποιες ελλειψεις ή ατελειες.

                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • fanis75
                  fanis75 moderator @dettol last edited by

                  @dettol said in BYD forum:

                  καταλαβαινω τι θες να πεις, αλλα δεν μπορω να τις χαρακτηρισω "προβληματικες υλοποιησεις". Απλα εχουν σχεδον ολα, καποιες ελλειψεις ή ατελειες.

                  Αυτό....το ίδιο λέω με άλλα λόγια. Για εμένα όταν το Τέσλα με 40.000 τα έχει όλα, τα άλλα με 35.000 και τόσε ελλείψεις, τα χαρακτηρίζω προβληματικά. Βέβαια τα πραγματικά προβληματικά είναι προ των πυλών, οι Γάλλοι έρχονται....χαχα!!

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • cirus
                    cirus @fanis75 last edited by cirus

                    @fanis75 said in BYD forum:

                    @dettol said in BYD forum:

                    Το βίντεο είναι για το Βολβακι αλλά όμως η κεντρική ιδέα είναι η ίδια. Λεπτομέρειες, που όμως πέφτεις πάνω τους συνέχεια και μπορούν να σου χαλάσουν την εμπειρία.

                    Δεν το είδα ακόμα το βίντεο, αλλά το λέω καιρό τώρα. Εφόσον ηλεκτρικό (ιδιόκτητο), τουλάχιστον σήμερα, τότε ΜΟΝΟ ΤΕΣΛΑ. Τα υπόλοιπα ειναι οδοντόκρεμες και ουσιαστικά μπετα τεστερς οι αγοραστές τους. Σε λήζινγκ θα κοίταγα ίσως και κάτι άλλο, αλλά μόνο λήζινγκ, να πληρώσει άλλιως τα σπασαμένα.

                    δεν ειναι ετσι. Η υλοποιηση ολα στην οθόνη και ούτε μοχλους για φλας και οθονη μπροστά σου και το μεχρι και για το ντουλαπάκι και να αλλαζεις κινηση (οπισθεν , drive κτλ) από την οθόνη είναι επίσης FLAW για πολλούς ανθρωπους που δεν τους αρέσει αυτή η ηλοποίηση

                    Μεχρι και σε αυτού που αρέσει και το ευχαριστιούνται πάνε και αγοράζουν sexy buttons, sexy οθονη μπροστα, sexy flashακια και οτι kinky Υπάρχει για να εχουν αυτα που θα έπρεπε να έχουν τα tesla από όταν βγαίνουν

                    Οποτε ΝΑΙ τα τεσλα και για εμένα είναι ότι καλύτερο μπορείς να πάρεις στα χρήματα τους σε τεχνολογια υλοποίηση αλλα δεν πρέπει να τα θεοποιούμε γιατι εχουν και αυτά τα FLAWS τους που για κάποιους μπορεί να μην είναι σημαντικα, αλλα για κάποιους άλλους είναι πολύ μεγαλα

                    Θαβουν το βολβο που δεν εχει κουμπάκια για τα πίσω παράθυρα και το νεο τέσλα δεν έχει καν διακόπτη για το φλας, βγαζεις φλας από τα κουμπάκια στο τιμόνι και το θεωρούμε λογικό και δίκαιο?

                    Cirus the virus

                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @cirus last edited by

                      @cirus said in BYD forum:

                      και το νεο τέσλα δεν έχει καν διακόπτη για το φλας, βγαζεις φλας από τα κουμπάκια στην οθόνη και το θεωρούμε λογικό και δίκαιο?

                      Δεν ειναι στην οθόνη το κουμπί για τα φλάς, ειναι στο τιμόνι και είναι εξαιρετικά χρηστικό και βολικό.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • I
                        iceman7 last edited by iceman7

                        Οι σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες της τεσλα με τα φλας και τις ταχυτητες συνηθιζονται!
                        Σιγουρα αν δεν το ζεις σου φαίνονται βουνό αλλά δεν ειναι deal breakers.
                        Τα βοηθήματα στυλ S3XY (εκ των μοντέλων της Τεσλα και όχι σεξουλιαρικο υπονοούμενο) ειναι nice to have αλλά όχι απαραίτητα.

                        D cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                        • D
                          dettol @iceman7 last edited by

                          @iceman7 said in BYD forum:

                          Οι σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες της τεσλα με τα φλας και τις ταχυτητες συνηθιζονται!
                          Σιγουρα αν δεν το ζεις σου φαίνονται βουνό αλλά δεν ειναι deal brakers.
                          Τα βοηθήματα στυλ S3XY (εκ των μοντέλων της Τεσλα και όχι σεξουλιαρικο υπονοούμενο) ειναι nice to have αλλά όχι απαραίτητα.

                          συμφωνω σε ολα. Θα εχει ενδιαφερον παντως να δουμε, οταν με το καλο βγουν, ποσο καλα θα πουλησουν τα sexy stalks (προσθετουν "λεβιεδες" στο highland). Το κακο ειναι οτι σε αυτα, θα ειναι σχετικα δυσκολη η εγκατασταση τους και οχι οπως ο commander που ειναι δουλεια 5'

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • cirus
                            cirus @fanis75 last edited by cirus

                            @fanis75 said in BYD forum:

                            @cirus said in BYD forum:

                            και το νεο τέσλα δεν έχει καν διακόπτη για το φλας, βγαζεις φλας από τα κουμπάκια στην οθόνη και το θεωρούμε λογικό και δίκαιο?

                            Δεν ειναι στην οθόνη το κουμπί για τα φλάς, ειναι στο τιμόνι και είναι εξαιρετικά χρηστικό και βολικό.

                            Στο τιμόνι είναι (μπερδευτικα στο γράψιμο, το διώρθωσα) και είναι μια βλακεία και μιση με κουμπάκια. Ο διακόπτης στο πλάι είναι 100 φορες πιο χρήσιμος γιατι παραμένει σταθερος και όταν το τιμόνι είναι υπο κλίση

                            Λεμε τα καλά για τεσλα αλλα να λέμε και τις βλακειες οχι να τα επαινούμε μόνο

                            Cirus the virus

                            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • cirus
                              cirus @iceman7 last edited by

                              @iceman7 said in BYD forum:

                              Οι σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες της τεσλα με τα φλας και τις ταχυτητες συνηθιζονται!
                              Σιγουρα αν δεν το ζεις σου φαίνονται βουνό αλλά δεν ειναι deal brakers.
                              Τα βοηθήματα στυλ S3XY (εκ των μοντέλων της Τεσλα και όχι σεξουλιαρικο υπονοούμενο) ειναι nice to have αλλά όχι απαραίτητα.

                              Παγωμένε deal breaker δεν είναι συμφωνω αλλα είναι σπαστικα και λάθος

                              Οπως και για το volvo ή τα VW κραζουμε touch διακόπτες και παραλληψη να βάλουν 2 κουμπακια περισσότερα για τα πίσω παράθυρα ετσι και για τα τεσλα είναι μερικά πραγματα σπαστικά

                              και δεν γίνεται να είναι στο απυροβλητο το ένα και να κατηγορούμε το άλλο μόνο

                              Ολα αυτα deal breaker δεν είναι αλλα δεν είναι και ιδανικά

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A d P
                                A d P moderator @cirus last edited by

                                @cirus said in BYD forum:

                                @fanis75 said in BYD forum:

                                @cirus said in BYD forum:

                                και το νεο τέσλα δεν έχει καν διακόπτη για το φλας, βγαζεις φλας από τα κουμπάκια στην οθόνη και το θεωρούμε λογικό και δίκαιο?

                                Δεν ειναι στην οθόνη το κουμπί για τα φλάς, ειναι στο τιμόνι και είναι εξαιρετικά χρηστικό και βολικό.

                                Στο τιμόνι είναι (μπερδευτικα στο γράψιμο, το διώρθωσα) και είναι μια βλακεία και μιση με κουμπάκια. Ο διακόπτης στο πλάι είναι 100 φορες πιο χρήσιμος γιατι παραμένει σταθερος και όταν το τιμόνι είναι υπο κλίση

                                Λεμε τα καλά για τεσλα αλλα να λέμε και τις βλακειες οχι να τα επαινούμε μόνο

                                Θέμα συνήθειας είναι και στα δίκυκλα έτσι είναι, μάλλον από εκεί έκλεψαν την ιδέα. Αν είσαι αναβάτης (που ανάβει φλας) δεν έχεις κανένα θέμα

                                R-LINE

                                cirus R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • cirus
                                  cirus @A d P last edited by

                                  @a-d-p said in BYD forum:

                                  @cirus said in BYD forum:

                                  @fanis75 said in BYD forum:

                                  @cirus said in BYD forum:

                                  και το νεο τέσλα δεν έχει καν διακόπτη για το φλας, βγαζεις φλας από τα κουμπάκια στην οθόνη και το θεωρούμε λογικό και δίκαιο?

                                  Δεν ειναι στην οθόνη το κουμπί για τα φλάς, ειναι στο τιμόνι και είναι εξαιρετικά χρηστικό και βολικό.

                                  Στο τιμόνι είναι (μπερδευτικα στο γράψιμο, το διώρθωσα) και είναι μια βλακεία και μιση με κουμπάκια. Ο διακόπτης στο πλάι είναι 100 φορες πιο χρήσιμος γιατι παραμένει σταθερος και όταν το τιμόνι είναι υπο κλίση

                                  Λεμε τα καλά για τεσλα αλλα να λέμε και τις βλακειες οχι να τα επαινούμε μόνο

                                  Θέμα συνήθειας είναι και στα δίκυκλα έτσι είναι, μάλλον από εκεί έκλεψαν την ιδέα. Αν είσαι αναβάτης (που ανάβει φλας) δεν έχεις κανένα θέμα

                                  Εγώ ημουν μηχανόβιος χρονια μεχρι το ατύχημα μου και δεν είναι καθόλου έτσι

                                  Στις μηχανές πρώτον στρίβεις ασκώντας πίεση δεξια ή αριστερα στο τιμόνι ωστε να πλαγιασει η μηχανή και να στριψει. Οσοι πλαγιαζουν την μηχανή με το σώμα απλά δεν ξέρουν να το κάνουν σωστά αλλα αυτό είναι μια άλλη σζητηση. Το μοχλουδάκι στα αριστερα για το φλας παραμένει στην ίδια θέση και το πατάς προς τα μέσα για να σταματήσει. Αυτή είναι η λειτουργια στις μηχανές

                                  Στο τεσλα δεν έχει καμία σχεση. Ειναι 2 κουμπάκια πάνω στο τιμόνι . Αλλα το τιμόνι γυρναει προφανώς οποτε δεν είναι στην ίδια θέση πάντα τα κουμπάκια οπως σε ενα συμβατικό αυτοκίνητο ο μοχλός στα δεξια

                                  Cirus the virus

                                  A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • A d P
                                    A d P moderator @cirus last edited by

                                    @cirus said in BYD forum:

                                    @a-d-p said in BYD forum:

                                    @cirus said in BYD forum:

                                    @fanis75 said in BYD forum:

                                    @cirus said in BYD forum:

                                    και το νεο τέσλα δεν έχει καν διακόπτη για το φλας, βγαζεις φλας από τα κουμπάκια στην οθόνη και το θεωρούμε λογικό και δίκαιο?

                                    Δεν ειναι στην οθόνη το κουμπί για τα φλάς, ειναι στο τιμόνι και είναι εξαιρετικά χρηστικό και βολικό.

                                    Στο τιμόνι είναι (μπερδευτικα στο γράψιμο, το διώρθωσα) και είναι μια βλακεία και μιση με κουμπάκια. Ο διακόπτης στο πλάι είναι 100 φορες πιο χρήσιμος γιατι παραμένει σταθερος και όταν το τιμόνι είναι υπο κλίση

                                    Λεμε τα καλά για τεσλα αλλα να λέμε και τις βλακειες οχι να τα επαινούμε μόνο

                                    Θέμα συνήθειας είναι και στα δίκυκλα έτσι είναι, μάλλον από εκεί έκλεψαν την ιδέα. Αν είσαι αναβάτης (που ανάβει φλας) δεν έχεις κανένα θέμα

                                    Εγώ ημουν μηχανόβιος χρονια μεχρι το ατύχημα μου και δεν είναι καθόλου έτσι

                                    Στις μηχανές πρώτον στρίβεις ασκώντας πίεση δεξια ή αριστερα στο τιμόνι ωστε να πλαγιασει η μηχανή και να στριψει. Οσοι πλαγιαζουν την μηχανή με το σώμα απλά δεν ξέρουν να το κάνουν σωστά αλλα αυτό είναι μια άλλη σζητηση. Το μοχλουδάκι στα αριστερα για το φλας παραμένει στην ίδια θέση και το πατάς προς τα μέσα για να σταματήσει. Αυτή είναι η λειτουργια στις μηχανές

                                    Στο τεσλα δεν έχει καμία σχεση. Ειναι 2 κουμπάκια πάνω στο τιμόνι . Αλλα το τιμόνι γυρναει προφανώς οποτε δεν είναι στην ίδια θέση πάντα τα κουμπάκια οπως σε ενα συμβατικό αυτοκίνητο ο μοχλός στα δεξια

                                    Εντάξει, εννοώ την ομοιότητα στα κουμπάκια, εσύ έκανες ανάλυση όλη την διαδικασία 😁. Επίσης, Θυμάμαι ότι οι bmw είχαν ένα κουμπί σε κάθε πλευρά για κάθε φλας και όλοι εκραζαν γιατί είχαν συνηθίσει το παλιό σύστημα.
                                    Τεσπα, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να ανάψεις ή να σβήσεις φλας ενώ στρίβεις, αυτό το κάνεις πριν και μετά τη στροφή.

                                    R-LINE

                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • cirus
                                      cirus @A d P last edited by

                                      @a-d-p said in BYD forum:

                                      @cirus said in BYD forum:

                                      @a-d-p said in BYD forum:

                                      @cirus said in BYD forum:

                                      @fanis75 said in BYD forum:

                                      @cirus said in BYD forum:

                                      και το νεο τέσλα δεν έχει καν διακόπτη για το φλας, βγαζεις φλας από τα κουμπάκια στην οθόνη και το θεωρούμε λογικό και δίκαιο?

                                      Δεν ειναι στην οθόνη το κουμπί για τα φλάς, ειναι στο τιμόνι και είναι εξαιρετικά χρηστικό και βολικό.

                                      Στο τιμόνι είναι (μπερδευτικα στο γράψιμο, το διώρθωσα) και είναι μια βλακεία και μιση με κουμπάκια. Ο διακόπτης στο πλάι είναι 100 φορες πιο χρήσιμος γιατι παραμένει σταθερος και όταν το τιμόνι είναι υπο κλίση

                                      Λεμε τα καλά για τεσλα αλλα να λέμε και τις βλακειες οχι να τα επαινούμε μόνο

                                      Θέμα συνήθειας είναι και στα δίκυκλα έτσι είναι, μάλλον από εκεί έκλεψαν την ιδέα. Αν είσαι αναβάτης (που ανάβει φλας) δεν έχεις κανένα θέμα

                                      Εγώ ημουν μηχανόβιος χρονια μεχρι το ατύχημα μου και δεν είναι καθόλου έτσι

                                      Στις μηχανές πρώτον στρίβεις ασκώντας πίεση δεξια ή αριστερα στο τιμόνι ωστε να πλαγιασει η μηχανή και να στριψει. Οσοι πλαγιαζουν την μηχανή με το σώμα απλά δεν ξέρουν να το κάνουν σωστά αλλα αυτό είναι μια άλλη σζητηση. Το μοχλουδάκι στα αριστερα για το φλας παραμένει στην ίδια θέση και το πατάς προς τα μέσα για να σταματήσει. Αυτή είναι η λειτουργια στις μηχανές

                                      Στο τεσλα δεν έχει καμία σχεση. Ειναι 2 κουμπάκια πάνω στο τιμόνι . Αλλα το τιμόνι γυρναει προφανώς οποτε δεν είναι στην ίδια θέση πάντα τα κουμπάκια οπως σε ενα συμβατικό αυτοκίνητο ο μοχλός στα δεξια

                                      οταν ειναι 2 απανωτες στροφες μια δεξια και μια αριστερα πρεπει να βγάλεις φλας για την 2η ενώ στριβεις και το τιμόνι δεν είναι στην κανονική του θέση. και αλλες τέτοιες υποπεριπτώσεις

                                      υπάρχουν δηλαδη και περιπτώσεις που δεν εχεις το τιμόνι στην ευθεία και εκεί δεν είναι ουτε βολικο ούτε λογικο να είναι ετσι αυτό εννοώ

                                      Cirus the virus

                                      D A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dettol @cirus last edited by

                                        @cirus said in BYD forum:

                                        @a-d-p said in BYD forum:

                                        @cirus said in BYD forum:

                                        @a-d-p said in BYD forum:

                                        @cirus said in BYD forum:

                                        @fanis75 said in BYD forum:

                                        @cirus said in BYD forum:

                                        και το νεο τέσλα δεν έχει καν διακόπτη για το φλας, βγαζεις φλας από τα κουμπάκια στην οθόνη και το θεωρούμε λογικό και δίκαιο?

                                        Δεν ειναι στην οθόνη το κουμπί για τα φλάς, ειναι στο τιμόνι και είναι εξαιρετικά χρηστικό και βολικό.

                                        Στο τιμόνι είναι (μπερδευτικα στο γράψιμο, το διώρθωσα) και είναι μια βλακεία και μιση με κουμπάκια. Ο διακόπτης στο πλάι είναι 100 φορες πιο χρήσιμος γιατι παραμένει σταθερος και όταν το τιμόνι είναι υπο κλίση

                                        Λεμε τα καλά για τεσλα αλλα να λέμε και τις βλακειες οχι να τα επαινούμε μόνο

                                        Θέμα συνήθειας είναι και στα δίκυκλα έτσι είναι, μάλλον από εκεί έκλεψαν την ιδέα. Αν είσαι αναβάτης (που ανάβει φλας) δεν έχεις κανένα θέμα

                                        Εγώ ημουν μηχανόβιος χρονια μεχρι το ατύχημα μου και δεν είναι καθόλου έτσι

                                        Στις μηχανές πρώτον στρίβεις ασκώντας πίεση δεξια ή αριστερα στο τιμόνι ωστε να πλαγιασει η μηχανή και να στριψει. Οσοι πλαγιαζουν την μηχανή με το σώμα απλά δεν ξέρουν να το κάνουν σωστά αλλα αυτό είναι μια άλλη σζητηση. Το μοχλουδάκι στα αριστερα για το φλας παραμένει στην ίδια θέση και το πατάς προς τα μέσα για να σταματήσει. Αυτή είναι η λειτουργια στις μηχανές

                                        Στο τεσλα δεν έχει καμία σχεση. Ειναι 2 κουμπάκια πάνω στο τιμόνι . Αλλα το τιμόνι γυρναει προφανώς οποτε δεν είναι στην ίδια θέση πάντα τα κουμπάκια οπως σε ενα συμβατικό αυτοκίνητο ο μοχλός στα δεξια

                                        οταν ειναι 2 απανωτες στροφες μια δεξια και μια αριστερα πρεπει να βγάλεις φλας για την 2η ενώ στριβεις και το τιμόνι δεν είναι στην κανονική του θέση. και αλλες τέτοιες υποπεριπτώσεις

                                        υπάρχουν δηλαδη και περιπτώσεις που δεν εχεις το τιμόνι στην ευθεία και εκεί δεν είναι ουτε βολικο ούτε λογικο να είναι ετσι αυτό εννοώ

                                        ξερεις πως λυνεται αυτο ευκολα ετσι; κατι που εχουν ηδη κανει στο cybertruck. Progressive steering και δεν χρειαζεται ποτε να σταυρωσεις χερια 😉

                                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • cirus
                                          cirus @dettol last edited by cirus

                                          @dettol said in BYD forum:

                                          @cirus said in BYD forum:

                                          @a-d-p said in BYD forum:

                                          @cirus said in BYD forum:

                                          @a-d-p said in BYD forum:

                                          @cirus said in BYD forum:

                                          @fanis75 said in BYD forum:

                                          @cirus said in BYD forum:

                                          και το νεο τέσλα δεν έχει καν διακόπτη για το φλας, βγαζεις φλας από τα κουμπάκια στην οθόνη και το θεωρούμε λογικό και δίκαιο?

                                          Δεν ειναι στην οθόνη το κουμπί για τα φλάς, ειναι στο τιμόνι και είναι εξαιρετικά χρηστικό και βολικό.

                                          Στο τιμόνι είναι (μπερδευτικα στο γράψιμο, το διώρθωσα) και είναι μια βλακεία και μιση με κουμπάκια. Ο διακόπτης στο πλάι είναι 100 φορες πιο χρήσιμος γιατι παραμένει σταθερος και όταν το τιμόνι είναι υπο κλίση

                                          Λεμε τα καλά για τεσλα αλλα να λέμε και τις βλακειες οχι να τα επαινούμε μόνο

                                          Θέμα συνήθειας είναι και στα δίκυκλα έτσι είναι, μάλλον από εκεί έκλεψαν την ιδέα. Αν είσαι αναβάτης (που ανάβει φλας) δεν έχεις κανένα θέμα

                                          Εγώ ημουν μηχανόβιος χρονια μεχρι το ατύχημα μου και δεν είναι καθόλου έτσι

                                          Στις μηχανές πρώτον στρίβεις ασκώντας πίεση δεξια ή αριστερα στο τιμόνι ωστε να πλαγιασει η μηχανή και να στριψει. Οσοι πλαγιαζουν την μηχανή με το σώμα απλά δεν ξέρουν να το κάνουν σωστά αλλα αυτό είναι μια άλλη σζητηση. Το μοχλουδάκι στα αριστερα για το φλας παραμένει στην ίδια θέση και το πατάς προς τα μέσα για να σταματήσει. Αυτή είναι η λειτουργια στις μηχανές

                                          Στο τεσλα δεν έχει καμία σχεση. Ειναι 2 κουμπάκια πάνω στο τιμόνι . Αλλα το τιμόνι γυρναει προφανώς οποτε δεν είναι στην ίδια θέση πάντα τα κουμπάκια οπως σε ενα συμβατικό αυτοκίνητο ο μοχλός στα δεξια

                                          οταν ειναι 2 απανωτες στροφες μια δεξια και μια αριστερα πρεπει να βγάλεις φλας για την 2η ενώ στριβεις και το τιμόνι δεν είναι στην κανονική του θέση. και αλλες τέτοιες υποπεριπτώσεις

                                          υπάρχουν δηλαδη και περιπτώσεις που δεν εχεις το τιμόνι στην ευθεία και εκεί δεν είναι ουτε βολικο ούτε λογικο να είναι ετσι αυτό εννοώ

                                          ξερεις πως λυνεται αυτο ευκολα ετσι; κατι που εχουν ηδη κανει στο cybertruck. Progressive steering και δεν χρειαζεται ποτε να σταυρωσεις χερια 😉

                                          καλα και στο μέλλον λύνεται με το να οδηγεί μονο του το αμάξι

                                          ή απλά βάζεις ενα μοχλουδάκι της ανθρωπιάς στο πλάι που είναι σουπερ βολικο

                                          καμιά φορα οι απλές λύσεις είναι σουπερ και δεν χρειαζεται να βάλεις πολυπλοκότητα

                                          Η ΝΑΣΑ εδωσε εκατομμύρια δολάρια να αναπτύξει ενα στυλό ωστε να αποκαταστήσει την βαρύτητα και να μπορεί κάποιος να γράφει στο διαστημα για να ρέει το μελάνι

                                          Οι Ρώσοι απλά εγραφαν με μολύβι

                                          Cirus the virus

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A d P
                                            A d P moderator @cirus last edited by

                                            @cirus said in BYD forum:

                                            @a-d-p said in BYD forum:

                                            @cirus said in BYD forum:

                                            @a-d-p said in BYD forum:

                                            @cirus said in BYD forum:

                                            @fanis75 said in BYD forum:

                                            @cirus said in BYD forum:

                                            και το νεο τέσλα δεν έχει καν διακόπτη για το φλας, βγαζεις φλας από τα κουμπάκια στην οθόνη και το θεωρούμε λογικό και δίκαιο?

                                            Δεν ειναι στην οθόνη το κουμπί για τα φλάς, ειναι στο τιμόνι και είναι εξαιρετικά χρηστικό και βολικό.

                                            Στο τιμόνι είναι (μπερδευτικα στο γράψιμο, το διώρθωσα) και είναι μια βλακεία και μιση με κουμπάκια. Ο διακόπτης στο πλάι είναι 100 φορες πιο χρήσιμος γιατι παραμένει σταθερος και όταν το τιμόνι είναι υπο κλίση

                                            Λεμε τα καλά για τεσλα αλλα να λέμε και τις βλακειες οχι να τα επαινούμε μόνο

                                            Θέμα συνήθειας είναι και στα δίκυκλα έτσι είναι, μάλλον από εκεί έκλεψαν την ιδέα. Αν είσαι αναβάτης (που ανάβει φλας) δεν έχεις κανένα θέμα

                                            Εγώ ημουν μηχανόβιος χρονια μεχρι το ατύχημα μου και δεν είναι καθόλου έτσι

                                            Στις μηχανές πρώτον στρίβεις ασκώντας πίεση δεξια ή αριστερα στο τιμόνι ωστε να πλαγιασει η μηχανή και να στριψει. Οσοι πλαγιαζουν την μηχανή με το σώμα απλά δεν ξέρουν να το κάνουν σωστά αλλα αυτό είναι μια άλλη σζητηση. Το μοχλουδάκι στα αριστερα για το φλας παραμένει στην ίδια θέση και το πατάς προς τα μέσα για να σταματήσει. Αυτή είναι η λειτουργια στις μηχανές

                                            Στο τεσλα δεν έχει καμία σχεση. Ειναι 2 κουμπάκια πάνω στο τιμόνι . Αλλα το τιμόνι γυρναει προφανώς οποτε δεν είναι στην ίδια θέση πάντα τα κουμπάκια οπως σε ενα συμβατικό αυτοκίνητο ο μοχλός στα δεξια

                                            οταν ειναι 2 απανωτες στροφες μια δεξια και μια αριστερα πρεπει να βγάλεις φλας για την 2η ενώ στριβεις και το τιμόνι δεν είναι στην κανονική του θέση. και αλλες τέτοιες υποπεριπτώσεις

                                            υπάρχουν δηλαδη και περιπτώσεις που δεν εχεις το τιμόνι στην ευθεία και εκεί δεν είναι ουτε βολικο ούτε λογικο να είναι ετσι αυτό εννοώ

                                            Και ήθελα να σου γράψω πριν να μην μου αναφέρεις αυτήν την περίπτωση 😁, μόνο εγώ και εσύ θα βγάλουμε φλας σε αυτή την περίσταση 😁, αν το πεις αυτό στην Κρήτη ( αγαπάμε Κρήτη μην παρεξηγηθεί κανείς κρητικός 😆) θα σε κοιτάζουν σαν εξωγήινο 👽.

                                            R-LINE

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 142
                                            • 143
                                            • 24 / 143
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr