Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota C-HR 2023
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota C-HR 2023
    • 1
    • 2
    • 93
    • 94
    • 95
    • 96
    • 97
    • 104
    • 105
    • 95 / 105
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    2093
    105905
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      v_a @bill_hsd last edited by

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

      @alex-mix said in Toyota C-HR 2023:

      @polioan said in Toyota C-HR 2023:

      @alex-mix said in Toyota C-HR 2023:

      Εν τω μεταξυ θα μπει ο αλλος στο τρυπακι αντε να γλυτωσω κανα 200ρι θα βαλει παραγγελια και μεχρι να του ρθει θα εχει φαει και μια αυξηση 500 ευρω 🤣🤣🤣.
      Club bitone ειναι καπου 600 ευρω νομιζω
      Για μενα η toyota δεν χρειαζοτανε εκπτωσεις αυτο που επρεπε να κανει ηταν να ριξει το επιτοκιο

      Χίλιες φορές να πάω να το ντύσω εγώ και να φαίνεται ως BITONE... Λιγότερα θα βγει και θα είναι άψογη δουλειά!

      Φιλε αληθεια σου λεω το σκεφτομαι και γω πολυ σοβαρα.Να παρω πχ center και να το περασω μια μεμβρανη μετα απο πανω να γινει bitone και ενα βαψιμο ηλεκτροστατικης βαφης τις ζαντες ποσο θα παει?28400 η center 33900(ειχε) η bi tone.

      Nothing compares to OEM...

      Sad.. but true

      polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • polioan
        polioan @v_a last edited by

        @v_a said in Toyota C-HR 2023:

        @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

        @alex-mix said in Toyota C-HR 2023:

        @polioan said in Toyota C-HR 2023:

        @alex-mix said in Toyota C-HR 2023:

        Εν τω μεταξυ θα μπει ο αλλος στο τρυπακι αντε να γλυτωσω κανα 200ρι θα βαλει παραγγελια και μεχρι να του ρθει θα εχει φαει και μια αυξηση 500 ευρω 🤣🤣🤣.
        Club bitone ειναι καπου 600 ευρω νομιζω
        Για μενα η toyota δεν χρειαζοτανε εκπτωσεις αυτο που επρεπε να κανει ηταν να ριξει το επιτοκιο

        Χίλιες φορές να πάω να το ντύσω εγώ και να φαίνεται ως BITONE... Λιγότερα θα βγει και θα είναι άψογη δουλειά!

        Φιλε αληθεια σου λεω το σκεφτομαι και γω πολυ σοβαρα.Να παρω πχ center και να το περασω μια μεμβρανη μετα απο πανω να γινει bitone και ενα βαψιμο ηλεκτροστατικης βαφης τις ζαντες ποσο θα παει?28400 η center 33900(ειχε) η bi tone.

        Nothing compares to OEM...

        Sad.. but true

        Για τις ζάντες OEM συμφωνώ! Για τις μεμβράνες μάλλον νομίζετε ότι όλα τα εργοστάσια τις βάζουν πρωτού να φτάσουν σε οποιαδήποτε χώρα.

        CUPRA LEON 2025
        1.5cc 150Hp MHV

        B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • yem
          yem @alex-mix last edited by

          @alex-mix said in Toyota C-HR 2023:

          @polioan said in Toyota C-HR 2023:

          @alex-mix said in Toyota C-HR 2023:

          Εν τω μεταξυ θα μπει ο αλλος στο τρυπακι αντε να γλυτωσω κανα 200ρι θα βαλει παραγγελια και μεχρι να του ρθει θα εχει φαει και μια αυξηση 500 ευρω 🤣🤣🤣.
          Club bitone ειναι καπου 600 ευρω νομιζω
          Για μενα η toyota δεν χρειαζοτανε εκπτωσεις αυτο που επρεπε να κανει ηταν να ριξει το επιτοκιο

          Χίλιες φορές να πάω να το ντύσω εγώ και να φαίνεται ως BITONE... Λιγότερα θα βγει και θα είναι άψογη δουλειά!

          Φιλε αληθεια σου λεω το σκεφτομαι και γω πολυ σοβαρα.Να παρω πχ center και να το περασω μια μεμβρανη μετα απο πανω να γινει bitone και ενα βαψιμο ηλεκτροστατικης βαφης τις ζαντες ποσο θα παει?28400 η center 33900(ειχε) η bi tone.

          Οι μεμβράνες δεν αντέχουν 5ετία , ειδικά στον ήλιο θα γίνουν χάλια .
          Άσε και που η εφαρμογή αφήνει ατέλειες στα τελειώματα !
          Σαν το βαμμένο δεν έχει .
          Και ναι άλλες εταιρείες τα βάφουν εδώ (Hyundai Kona και νομίζω το προηγούμενο Yaris ) και άλλες βάφουν απο το εργοστάσιο (Captur) αλλά όπως και να έχει βάφονται το wrap αργά ή γρήγορα θα παραδώσει πνεύμα .

          +600ε έχει το εργοστασιακό bi-tone ? Δεν υπάρχει λόγος νομίζω

          Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bill_hsd @polioan last edited by bill_hsd

            @polioan said in Toyota C-HR 2023:

            @v_a said in Toyota C-HR 2023:

            @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

            @alex-mix said in Toyota C-HR 2023:

            @polioan said in Toyota C-HR 2023:

            @alex-mix said in Toyota C-HR 2023:

            Εν τω μεταξυ θα μπει ο αλλος στο τρυπακι αντε να γλυτωσω κανα 200ρι θα βαλει παραγγελια και μεχρι να του ρθει θα εχει φαει και μια αυξηση 500 ευρω 🤣🤣🤣.
            Club bitone ειναι καπου 600 ευρω νομιζω
            Για μενα η toyota δεν χρειαζοτανε εκπτωσεις αυτο που επρεπε να κανει ηταν να ριξει το επιτοκιο

            Χίλιες φορές να πάω να το ντύσω εγώ και να φαίνεται ως BITONE... Λιγότερα θα βγει και θα είναι άψογη δουλειά!

            Φιλε αληθεια σου λεω το σκεφτομαι και γω πολυ σοβαρα.Να παρω πχ center και να το περασω μια μεμβρανη μετα απο πανω να γινει bitone και ενα βαψιμο ηλεκτροστατικης βαφης τις ζαντες ποσο θα παει?28400 η center 33900(ειχε) η bi tone.

            Nothing compares to OEM...

            Sad.. but true

            Για τις ζάντες OEM συμφωνώ! Για τις μεμβράνες μάλλον νομίζετε ότι όλα τα εργοστάσια τις βάζουν πρωτού να φτάσουν σε οποιαδήποτε χώρα.

            Ποιος σου είπε ότι τα Toyota Bi-tone έχουν μεμβράνη στην οροφή;
            Το αυτοκίνητο βάφεται πλήρως πρώτα στο βασικό χρώμα και στη συνέχεια προστίθεται το χρώμα στην οροφή. Προφανώς στο εργοστάσιο.
            Γι' αυτό τον λογο, τα δίχρωμα Toyota έχουν έναν δικό τους κωδικό βαφής που δεν ταιριάζει με κανένα μεμονωμένο χρώμα [π.χ. το δικό μου έχει κωδικό 2VF (βασικό χρώμα Dynamic Grey 1K6 - Μαύρη οροφή 202].

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              v_a last edited by

              Για βάψιμο οροφής σε yaris που είχα ρωτήσει στην αντιπροσωπεία, μου είχαν πει ένα τρελό ποσό 1.000 με 1200 αν θυμάμαι καλά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • polioan
                polioan last edited by polioan

                Για αυτό ανέφερα ότι όχι όλες οι εταιρείες. Αλλά στο audi μου οι μεμβρανες 10 χρόνια κράτησαν μια χαρά

                CUPRA LEON 2025
                1.5cc 150Hp MHV

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • I
                  iceman7 last edited by iceman7

                  Ρε σεις πια. Τι κατάντια πια αυτή με τα Τογιότα ;
                  Διχρωμιες, ζάντες και εμφάνιση μόνο.
                  Ζητήστε και πάρτε χρηστικό εξοπλισμό και τεχνολογία.
                  Είναι δυνατόν να πάρεις τη βασική με το αστείο καντράν την 7αρα οθόνη σε 12ρι πλαίσιο και τα καθίσματα από σμυριδοπανο και να θες να πας να βάψεις ζάντες ή να περάσεις μεμβράνες για να είναι «μπιτον»;;;

                  Τέτοια βλέπει όμως και η εισαγωγική και κόβει εξοπλισμό ουσιας για να δώσει ζανταρες και διχρωμιες.
                  Η τοπ στα 1,8 έκδοση σικ δεν έχει τις περιμετρικές κάμερες αλλά έχει 19αρα να καυλωνει το Μπουρνάζι…
                  Ενώ και σε όλες τις διλιτρες λείπει ο καθρέπτης με την κάμερα που είναι απαραιτητος καθως το αμάξι δεν έχει πίσω υαλοκαθαριστήρα, αλλά στις GR εκδόσεις δίνει 20αρα ζάντα όχι μόνο να καυλωνει αλλά και να «τελειώνει» κιολας το Μπουρνάζι και ολα τα δυτικά προάστια της Αττικής …..

                  babisstinson S V 3 Replies Last reply Reply Quote 10
                  • alex-mix
                    alex-mix last edited by

                    Προστεθηκαν και καινουργιοι χρωματισμοι απ οτι ειδα στο bi tone μπηκε αλλο ενα ασημι και το χρυσαφι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • babisstinson
                      babisstinson @iceman7 last edited by

                      @iceman7 said in Toyota C-HR 2023:

                      Ρε σεις πια. Τι κατάντια πια αυτή με τα Τογιότα ;
                      Διχρωμιες, ζάντες και εμφάνιση μόνο.
                      Ζητήστε και πάρτε χρηστικό εξοπλισμό και τεχνολογία.
                      Είναι δυνατόν να πάρεις τη βασική με το αστείο καντράν την 7αρα οθόνη σε 12ρι πλαίσιο και τα καθίσματα από σμυριδοπανο και να θες να πας να βάψεις ζάντες ή να περάσεις μεμβράνες για να είναι «μπιτον»;;;

                      Τέτοια βλέπει όμως και η εισαγωγική και κόβει εξοπλισμό ουσιας για να δώσει ζανταρες και διχρωμιες.
                      Η τοπ στα 1,8 έκδοση σικ δεν έχει τις περιμετρικές κάμερες αλλά έχει 19αρα να καυλωνει το Μπουρνάζι…
                      Ενώ και σε όλες τις διλιτρες λείπει ο καθρέπτης με την κάμερα που είναι απαραιτητος καθως το αμάξι δεν έχει πίσω υαλοκαθαριστήρα, αλλά στις GR εκδόσεις δίνει 20αρα ζάντα όχι μόνο να καυλωνει αλλά και να «τελειώνει» κιολας το Μπουρνάζι και ολα τα δυτικά προάστια της Αττικής …..

                      Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω παραπάνω. Εδώ δεν έχουν αισθητήρες παρκαρίσματος. Τι να πούμε άλλο.
                      Πάνω απ' όλα μετράνε οι 19-20αρες ζάντες σε μη-σπορ αυτοκίνητα προορισμένα για καθημερινή χρήση και δη στο σταματά-ξεκινα που είναι και το δυνατότερο τους σημείο, η οικονομία, με <200hp.

                      2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                      2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • S
                        ss_76 @iceman7 last edited by

                        @iceman7 said in Toyota C-HR 2023:

                        Η τοπ στα 1,8 έκδοση σικ δεν έχει τις περιμετρικές κάμερες αλλά έχει 19αρα να καυλωνει το Μπουρνάζι…

                        ... 20αρα ζάντα όχι μόνο να καυλωνει αλλά και να «τελειώνει» κιολας το Μπουρνάζι και ολα τα δυτικά προάστια της Αττικής …..

                        Για άλλη μια φορά εκπλήσομαι με το επιπέδο γραπτού λόγου. Ουάου!

                        I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          Alexandros A.92 @babisstinson last edited by

                          @babisstinson said in Toyota C-HR 2023:

                          Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω παραπάνω. Εδώ δεν έχουν αισθητήρες παρκαρίσματος. Τι να πούμε άλλο.

                          Για πισω μιλας; Αν εχεις καμερα τι τους θες τους αισθητηρες;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iceman7 @ss_76 last edited by

                            @ss_76 said in Toyota C-HR 2023:

                            @iceman7 said in Toyota C-HR 2023:

                            Η τοπ στα 1,8 έκδοση σικ δεν έχει τις περιμετρικές κάμερες αλλά έχει 19αρα να καυλωνει το Μπουρνάζι…

                            ... 20αρα ζάντα όχι μόνο να καυλωνει αλλά και να «τελειώνει» κιολας το Μπουρνάζι και ολα τα δυτικά προάστια της Αττικής …..

                            Για άλλη μια φορά εκπλήσομαι με το επιπέδο γραπτού λόγου. Ουάου!

                            Καπως ο γραπτός λογος θα πρέπει να αποτυπωσει τα "πηγαία" συναισθήματα που δημιουργεί μια μεγαλου διαμετρηματος ζάντα σε ενα οικογενειακό αυτοκίνητο! Δεκτες ωστόσο όλες οι σχετικές γλωσσικες προτάσεις!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • V
                              v_a @iceman7 last edited by

                              @iceman7 said in Toyota C-HR 2023:

                              Ρε σεις πια. Τι κατάντια πια αυτή με τα Τογιότα ;
                              Διχρωμιες, ζάντες και εμφάνιση μόνο.
                              Ζητήστε και πάρτε χρηστικό εξοπλισμό και τεχνολογία.
                              Είναι δυνατόν να πάρεις τη βασική με το αστείο καντράν την 7αρα οθόνη σε 12ρι πλαίσιο και τα καθίσματα από σμυριδοπανο και να θες να πας να βάψεις ζάντες ή να περάσεις μεμβράνες για να είναι «μπιτον»;;;

                              Τέτοια βλέπει όμως και η εισαγωγική και κόβει εξοπλισμό ουσιας για να δώσει ζανταρες και διχρωμιες.
                              Η τοπ στα 1,8 έκδοση σικ δεν έχει τις περιμετρικές κάμερες αλλά έχει 19αρα να καυλωνει το Μπουρνάζι…
                              Ενώ και σε όλες τις διλιτρες λείπει ο καθρέπτης με την κάμερα που είναι απαραιτητος καθως το αμάξι δεν έχει πίσω υαλοκαθαριστήρα, αλλά στις GR εκδόσεις δίνει 20αρα ζάντα όχι μόνο να καυλωνει αλλά και να «τελειώνει» κιολας το Μπουρνάζι και ολα τα δυτικά προάστια της Αττικής …..

                              Όλα καλά, ως προς τι το κήρυγμα όμως;

                              Πρώτη φορά ακούτε για βελτιώσεις σε αυτοκίνητα εμφάνιση, σε αξεσουάρ, σε μηχανικά;
                              Πρώτη φορά παίρνει κάποιος μια βασική έκδοση (γιατί προφανώς δεν του φτάνουν για παραπάνω) και μετά σιγά σιγά το αναβαθμίζει όπως μπορεί (σε βάθος χρόνου);
                              Είναι χόμπι μόνο όσων αγοράζουν Toyota;
                              Ή μήπως είναι επιλογή του αγοραστή να παίρνει αμάξια χωρίς πλαφονιερες, χωρίς αεραγωγούς στους πίσω, χωρίς δισκόφρενα, πολλαπλούς και δε ξέρω εγώ τι άλλο...
                              Όλα αυτά είναι τσιπιες των εταιρειών, λάθη των εισαγωγικών, και μετά από όλα αυτά είναι και κουσούρια των καταναλωτών και ειδικά της άσχετης μάζας αυτών.

                              I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • I
                                iceman7 @v_a last edited by

                                @v_a said in Toyota C-HR 2023:

                                @iceman7 said in Toyota C-HR 2023:

                                Ρε σεις πια. Τι κατάντια πια αυτή με τα Τογιότα ;
                                Διχρωμιες, ζάντες και εμφάνιση μόνο.
                                Ζητήστε και πάρτε χρηστικό εξοπλισμό και τεχνολογία.
                                Είναι δυνατόν να πάρεις τη βασική με το αστείο καντράν την 7αρα οθόνη σε 12ρι πλαίσιο και τα καθίσματα από σμυριδοπανο και να θες να πας να βάψεις ζάντες ή να περάσεις μεμβράνες για να είναι «μπιτον»;;;

                                Τέτοια βλέπει όμως και η εισαγωγική και κόβει εξοπλισμό ουσιας για να δώσει ζανταρες και διχρωμιες.
                                Η τοπ στα 1,8 έκδοση σικ δεν έχει τις περιμετρικές κάμερες αλλά έχει 19αρα να καυλωνει το Μπουρνάζι…
                                Ενώ και σε όλες τις διλιτρες λείπει ο καθρέπτης με την κάμερα που είναι απαραιτητος καθως το αμάξι δεν έχει πίσω υαλοκαθαριστήρα, αλλά στις GR εκδόσεις δίνει 20αρα ζάντα όχι μόνο να καυλωνει αλλά και να «τελειώνει» κιολας το Μπουρνάζι και ολα τα δυτικά προάστια της Αττικής …..

                                Όλα καλά, ως προς τι το κήρυγμα όμως;

                                Πρώτη φορά ακούτε για βελτιώσεις σε αυτοκίνητα εμφάνιση, σε αξεσουάρ, σε μηχανικά;
                                Πρώτη φορά παίρνει κάποιος μια βασική έκδοση (γιατί προφανώς δεν του φτάνουν για παραπάνω) και μετά σιγά σιγά το αναβαθμίζει όπως μπορεί (σε βάθος χρόνου);
                                Είναι χόμπι μόνο όσων αγοράζουν Toyota;
                                Ή μήπως είναι επιλογή του αγοραστή να παίρνει αμάξια χωρίς πλαφονιερες, χωρίς αεραγωγούς στους πίσω, χωρίς δισκόφρενα, πολλαπλούς και δε ξέρω εγώ τι άλλο...
                                Όλα αυτά είναι τσιπιες των εταιρειών, λάθη των εισαγωγικών, και μετά από όλα αυτά είναι και κουσούρια των καταναλωτών και ειδικά της άσχετης μάζας αυτών.

                                Δεν ειναι κηρυγμα αλλα διαπίστωση της πραγματικότητας, οτι δινεται συχνα βαση σε θέματα εικόνας και όχι ουσιας!
                                Προφανως δεν ειναι καθολου κακο να βελτιωνεις μια βασική εκδοση αλλα να το κανεις σε εξοπλισμό ουσίας! Ουτε το "μπιτον", ουτε η ζαντα ειναι ουσιωδη θεματα...
                                γιατι πχ στην περίπτωση μας το κοστος για τις αλλαγες που γραφονται για το chr καλυπτουν τη διαφορά για την παραπανω εκδοση κοκ...
                                Δεν το συνεχίζω γιατι οκ μεχρι ενός σημειου καταλαβαίνω οτι μιλάμε και για θεματα γούστου

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • S
                                  ss_76 last edited by

                                  Σήμερα φίλη παρέλαβε CHR. Τα πλαστικά στο σαλόνι είναι 20ετίας. Κάθε νεότερο ΤΟΥΟΤΑ έχει αισθητά μεγάλη έκπτωση στην ποιότητα. Κάπως πρέπει να μεγαλώσει το περιθώριο κέρδους

                                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • C
                                    chris__7 @ss_76 last edited by

                                    @ss_76 said in Toyota C-HR 2023:

                                    Σήμερα φίλη παρέλαβε CHR. Τα πλαστικά στο σαλόνι είναι 20ετίας. Κάθε νεότερο ΤΟΥΟΤΑ έχει αισθητά μεγάλη έκπτωση στην ποιότητα. Κάπως πρέπει να μεγαλώσει το περιθώριο κέρδους

                                    Πιστευεις οτι ακομα και ενα hyundai kona καινουριο εχει καλυτερη ποιοτητα μεσα?

                                    alex-mix S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                    • alex-mix
                                      alex-mix @chris__7 last edited by

                                      @chris__7 said in Toyota C-HR 2023:

                                      @ss_76 said in Toyota C-HR 2023:

                                      Σήμερα φίλη παρέλαβε CHR. Τα πλαστικά στο σαλόνι είναι 20ετίας. Κάθε νεότερο ΤΟΥΟΤΑ έχει αισθητά μεγάλη έκπτωση στην ποιότητα. Κάπως πρέπει να μεγαλώσει το περιθώριο κέρδους

                                      Πιστευεις οτι ακομα και ενα hyundai kona καινουριο εχει καλυτερη ποιοτητα μεσα?

                                      Ειχα kia xceed και πιστεψε με απο το καινουργιο chr εχει κλασης ανωτερη ποιοτητα μεσα.

                                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        chris__7 @alex-mix last edited by

                                        @alex-mix said in Toyota C-HR 2023:

                                        @chris__7 said in Toyota C-HR 2023:

                                        @ss_76 said in Toyota C-HR 2023:

                                        Σήμερα φίλη παρέλαβε CHR. Τα πλαστικά στο σαλόνι είναι 20ετίας. Κάθε νεότερο ΤΟΥΟΤΑ έχει αισθητά μεγάλη έκπτωση στην ποιότητα. Κάπως πρέπει να μεγαλώσει το περιθώριο κέρδους

                                        Πιστευεις οτι ακομα και ενα hyundai kona καινουριο εχει καλυτερη ποιοτητα μεσα?

                                        Ειχα kia xceed και πιστεψε με απο το καινουργιο chr εχει κλασης ανωτερη ποιοτητα μεσα.

                                        Λένε ότι ανάλογα με την έκδοση αλλάζει και η ποιότητα των πλαστικών.αλλα μου φαίνεται λίγο δύσκολο αυτο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          ss_76 @chris__7 last edited by

                                          @chris__7 said in Toyota C-HR 2023:

                                          @ss_76 said in Toyota C-HR 2023:

                                          Σήμερα φίλη παρέλαβε CHR. Τα πλαστικά στο σαλόνι είναι 20ετίας. Κάθε νεότερο ΤΟΥΟΤΑ έχει αισθητά μεγάλη έκπτωση στην ποιότητα. Κάπως πρέπει να μεγαλώσει το περιθώριο κέρδους

                                          Πιστευεις οτι ακομα και ενα hyundai kona καινουριο εχει καλυτερη ποιοτητα μεσα?

                                          Άρα έχει καλώς;
                                          Αποδέχεσαι ότι πουλά ο κάθε κατασκευαστής;
                                          ή το διαπιστώνεις κι αποφασίζεις αν σε ενοχλεί ή ότι το αποδέχεσαι και αγοράζεις;

                                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            chris__7 @ss_76 last edited by

                                            @ss_76 said in Toyota C-HR 2023:

                                            @chris__7 said in Toyota C-HR 2023:

                                            @ss_76 said in Toyota C-HR 2023:

                                            Σήμερα φίλη παρέλαβε CHR. Τα πλαστικά στο σαλόνι είναι 20ετίας. Κάθε νεότερο ΤΟΥΟΤΑ έχει αισθητά μεγάλη έκπτωση στην ποιότητα. Κάπως πρέπει να μεγαλώσει το περιθώριο κέρδους

                                            Πιστευεις οτι ακομα και ενα hyundai kona καινουριο εχει καλυτερη ποιοτητα μεσα?

                                            Άρα έχει καλώς;
                                            Αποδέχεσαι ότι πουλά ο κάθε κατασκευαστής;
                                            ή το διαπιστώνεις κι αποφασίζεις αν σε ενοχλεί ή ότι το αποδέχεσαι και αγοράζεις;

                                            To c-hr το παιρνεις καθαρα γα την καταναλωση.Ολα τα αλλα ερχονται σε δευτερη μοιρα.Ετσι και αλλιως ειναι πολυ περιορισμενες οι επιλογες πια.Τουλαχιστον στην ευρωπαικη αγορα.Ή κορεατικο θα παρεις ή ιαπωνεζικο.Τα ιαπωνεζικα ειναι 80% διλιτρα.Οποτε στα δαχτυλα οι επιλογες στην ελλαδα

                                            cirus V S fanis75 4 Replies Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 95 / 105
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr