Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ECOCAR YUDO
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ECOCAR YUDO
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 31
    • 32
    • 8 / 32
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    623
    11208
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Κάτσε ρε...και πως θα αερίζεται;; Εκεί είναι το inverter;;;;

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      cirus R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • cirus
        cirus @lap last edited by cirus

        @lap said in ECOCAR YUDO:

        Κάτσε ρε...και πως θα αερίζεται;; Εκεί είναι το inverter;;;;

        απο κάτω είναι το inverter.

        Εχει αρκετο χώρο να αεριζεται και πάλι. Επίσης ειδα και μετά από βαρια χρηση που του έκανα σήμερα οτι το inverter δεν ανεβαζει και μεγαλες θερμοκρασιες λόγω της υδρόψηξης που έχει. Βαζεις χέρι πάνω και το αισθανεσαι απλά ζεστο , δεν καιγεσαι καν για να καταλάβεις. Αυτο μετά από αρκετο ζόρι από εθνικη με 120 χλμ/ω και full aircon

        Cirus the virus

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by

          Εγώ δεν θα πείραζα τίποτα εκεί μέσα.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • cirus
            cirus @lap last edited by

            @lap said in ECOCAR YUDO:

            Εγώ δεν θα πείραζα τίποτα εκεί μέσα.

            δεν είμαι χαζός, θα κάνω εκτενεις δοκιμες.

            Cirus the virus

            L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap @cirus last edited by lap

              @cirus said in ECOCAR YUDO:

              @lap said in ECOCAR YUDO:

              Εγώ δεν θα πείραζα τίποτα εκεί μέσα.

              δεν είμαι χαζός, θα κάνω εκτενεις δοκιμες.

              Ναι ...ξέρω.

              Youtube Video

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • cirus
                cirus @lap last edited by cirus

                @lap said in ECOCAR YUDO:

                @cirus said in ECOCAR YUDO:

                @lap said in ECOCAR YUDO:

                Εγώ δεν θα πείραζα τίποτα εκεί μέσα.

                δεν είμαι χαζός, θα κάνω εκτενεις δοκιμες.

                Ναι ...ξέρω.

                Εσύ δεν είσαι στο βίντεο ;;

                αν αυτο πιστευεις

                για αλλα μοντελα υπάρχουν στην αγορά έτοιμα κιτ απλά για αυτό δεν υπάρχουν

                και υπαρχουν κάποιοι που τα έχουν καιρό χωρίς προβληματα

                https://www.frunky.ro/

                Cirus the virus

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by

                  Σε πειράζω....

                  Κάνε ότι θες δικό σου είναι.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster @cirus last edited by

                    @cirus said in ECOCAR YUDO:

                    @red_monster said in ECOCAR YUDO:

                    Πως δένει το σοφτγουερ με το Χαρντγουερ;
                    Έχει κολλήματα ;

                    Θα σου πω

                    το eco του δεν είναι πολυ καλό, αργει πάρα πολυ να δωσει κινηση στην εκινηση, δεν μαρεσει καθολου. Στο normal και sport είναι μια χαρά. Γενικα μονο normal το βάζω. Στο Sport εχει πολύ καλή απόκριση στο πάτημα του πενταλ για επιταχυνση

                    τωρα εχει 3 προγραμματα για ανακτηση ενεργειας. το Strong δεν είναι καλο, ραφιναρισμένο όπως σε κάποια καλύτερη μάρκα. Ειναι εκνευριστικο και φρεναρει απότομα πολύ , θελει πολύ προσπάθεια με το πετάλι για να έχεις one pedal driving ραφιναρισμένο. Θελει σιγουρα software update βελτιωση

                    το μεσαίο επίπεδο με εξυπηρετεί μια χαρά και είναι σχετικά καλό αλλα δεν είναι One pedal driving καθως δεν φρεναρει τοσο έντονα όσο θα ήθελες για κάτι τετοιο. Αλλα είναι ευχαριστη εμπειρία και ανακταει καλό ποσοστο ενεργειας απλά παιρνεις απόφαση οτι θα χρησιμοποιεις και το φρενο εννιοτε. Οχι πολύ αλλα το χρειαζεσαι

                    το weak το εβαλα ελάχιστα για να εχω αποψη αλλα γενικα αχρηστο προγραμμα αν εχεις ηλεκτρικο , θες ανακτηση ενεργειας γιατι να θες να το βάλεις στο weak?

                    Γενικα είναι μια καλή προσπάθεια και για τα χρήματα του τιμιο. Στην εθνικη του λειπει το hardware για cruise control . Του λειπει πολυ. Δεν με νοιαζει γιατι δεν θα το χρησιμοποιω εκεί. Τωρα πιο πολύ το πήρα από περιεργεια , δεν σκοπευω να το βγαζω εθνικη. Για κάποιον που θελει και ταξιδια είναι ΟΧΙ από μενα. Το πολύ μεχρι λουτράκι. Για παραπάνω θελω κάτι να εχω και τα δυο ποδια ξεκούραστα, γιατι να παταω γκάζι σε ενα ξεκουραστο αμάξι?

                    Πως γίνονται τα updates ? OTA ?
                    Κάθε ποτέ βγαίνουν ;
                    Έχει καλό απλικασιον στο κινητο ;
                    Μπορείς να ενεργοποιήσεις απομακρυσμένα πχ κλιματισμό ;
                    Ποιο είναι το πρόγραμμα σερβις ;

                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster @lap last edited by

                      @lap said in ECOCAR YUDO:

                      Κάτσε ρε...και πως θα αερίζεται;; Εκεί είναι το inverter;;;;

                      Ας φάει καμία φασολάδα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • cirus
                        cirus @red_monster last edited by cirus

                        @red_monster said in ECOCAR YUDO:

                        @cirus said in ECOCAR YUDO:

                        @red_monster said in ECOCAR YUDO:

                        Πως δένει το σοφτγουερ με το Χαρντγουερ;
                        Έχει κολλήματα ;

                        Θα σου πω

                        το eco του δεν είναι πολυ καλό, αργει πάρα πολυ να δωσει κινηση στην εκινηση, δεν μαρεσει καθολου. Στο normal και sport είναι μια χαρά. Γενικα μονο normal το βάζω. Στο Sport εχει πολύ καλή απόκριση στο πάτημα του πενταλ για επιταχυνση

                        τωρα εχει 3 προγραμματα για ανακτηση ενεργειας. το Strong δεν είναι καλο, ραφιναρισμένο όπως σε κάποια καλύτερη μάρκα. Ειναι εκνευριστικο και φρεναρει απότομα πολύ , θελει πολύ προσπάθεια με το πετάλι για να έχεις one pedal driving ραφιναρισμένο. Θελει σιγουρα software update βελτιωση

                        το μεσαίο επίπεδο με εξυπηρετεί μια χαρά και είναι σχετικά καλό αλλα δεν είναι One pedal driving καθως δεν φρεναρει τοσο έντονα όσο θα ήθελες για κάτι τετοιο. Αλλα είναι ευχαριστη εμπειρία και ανακταει καλό ποσοστο ενεργειας απλά παιρνεις απόφαση οτι θα χρησιμοποιεις και το φρενο εννιοτε. Οχι πολύ αλλα το χρειαζεσαι

                        το weak το εβαλα ελάχιστα για να εχω αποψη αλλα γενικα αχρηστο προγραμμα αν εχεις ηλεκτρικο , θες ανακτηση ενεργειας γιατι να θες να το βάλεις στο weak?

                        Γενικα είναι μια καλή προσπάθεια και για τα χρήματα του τιμιο. Στην εθνικη του λειπει το hardware για cruise control . Του λειπει πολυ. Δεν με νοιαζει γιατι δεν θα το χρησιμοποιω εκεί. Τωρα πιο πολύ το πήρα από περιεργεια , δεν σκοπευω να το βγαζω εθνικη. Για κάποιον που θελει και ταξιδια είναι ΟΧΙ από μενα. Το πολύ μεχρι λουτράκι. Για παραπάνω θελω κάτι να εχω και τα δυο ποδια ξεκούραστα, γιατι να παταω γκάζι σε ενα ξεκουραστο αμάξι?

                        Πως γίνονται τα updates ? OTA ?
                        Κάθε ποτέ βγαίνουν ;
                        Έχει καλό απλικασιον στο κινητο ;
                        Μπορείς να ενεργοποιήσεις απομακρυσμένα πχ κλιματισμό ;
                        Ποιο είναι το πρόγραμμα σερβις ;

                        Σιγά μην είναι Tesla ρε monster. Η απάντηση είναι δεν ξέρω αλλά αμφιβάλω ότι μια τόσο μικρή εταιρία θα βγάζει συχνά updates. Ota δεν είναι σίγουρα και φαντάζομαι θα είναι πολύ σπάνια τα update και μόνο αντιπροσωπεια

                        Όχι δεν έχει app ειδικό για το αυτοκινητο

                        Όχι δεν υπάρχει τρόπος να ανοίξεις remote τον κλιματισμό ή να κάνεις οτιδήποτε στο αμαξι

                        Κάθε 10000χλμ έλεγχος ή χρονος !!!! Αυτό ξέρω δεν έχω διαβάσει ακόμα το βιβλίο service.

                        Το καλό είναι ότι το software στην οθόνη είναι σούπερ γρήγορο, εύκολο και χωρίς κανένα κόλλημα. Πέραν τουτου ουδέν άλλο θετικό. Monster χαλάρωσε μιλάμε για ένα φτηνό αμαξάκι 😃 . Μακάρι να είχε αυτά που λες αλλά είναι ένα πάρα πολύ basic αμαξάκι να μπεις στην ηλεκτροκίνηση, μόνο τα πολύ βασικά να περιμένεις

                        Cirus the virus

                        R 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • D
                          dettol last edited by

                          Το βασικό είναι ότι ήξερες τις ανάγκες σου και αγόρασες κάτι που τις καλύπτει πλήρως.

                          Βλέπω γενικά πολλές δυσκολίες από τις εταιρείες να κάνουν καλό one pedal driving και δεν καταλαβαίνω τον λόγο. Είναι θέμα ηλεκτροκινητήρα αραγες;

                          cirus R 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                          • cirus
                            cirus @dettol last edited by cirus

                            @dettol said in ECOCAR YUDO:

                            Το βασικό είναι ότι ήξερες τις ανάγκες σου και αγόρασες κάτι που τις καλύπτει πλήρως.

                            Βλέπω γενικά πολλές δυσκολίες από τις εταιρείες να κάνουν καλό one pedal driving και δεν καταλαβαίνω τον λόγο. Είναι θέμα ηλεκτροκινητήρα αραγες;

                            Ναι εμένα με καλύπτει απολύτως και είμαι πολύ ευχαριστημένος αλλά ήξερα τι αγόραζα και που θα είχε εκπτώσεις. Αλλά τα γράφω ώστε κάποιος που το σκέφτεται να έχει όλη την εικόνα γιατί μπορεί για μένα τα λίγα αυτά αρνητικά να μην αποτελούν τροχοπέδη αλλά για άλλον μπορεί να είναι. Αν νομίζει κάποιος ότι θα πάρει μικρό Τέσλα suv με 21000 ευρώ πλανάται πλάνην οικτρά. Υπάρχει λόγος που είναι φτηνό και είναι ότι έχει εκπτώσεις. Αν αυτές οι εκπτώσεις ενοχλούν θα πρέπει να δώσεις παραπάνω χρήματα.

                            Νομίζω ότι δεν μπορούν να βρουν την Χρυσή τομή σε όλες τις συνθήκες να "παντρέψουν" την δυνατή αναγέννηση με φρενάρισμα χωρίς να είναι ταυτόχρονα πολύ απότομο. Το καταφέρνουν υπό κάποιες συνθήκες αλλά όχι υπό κάποιες άλλες. Τώρα ειδικός δεν είμαι, αυτή είναι η εντύπωση μου και μόνο. Η μεσαία αναγέννηση στο yudo είναι πάρα πολύ καλή και ευχάριστη και λειτουργεί όπως πρέπει αλλά δεν είναι one pedal driving πραγματικό αφού χρειάζεται να φρενάρεις κάποιες φορές

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • R
                              red_monster @cirus last edited by red_monster

                              @cirus said in ECOCAR YUDO:

                              @red_monster said in ECOCAR YUDO:

                              @cirus said in ECOCAR YUDO:

                              @red_monster said in ECOCAR YUDO:

                              Πως δένει το σοφτγουερ με το Χαρντγουερ;
                              Έχει κολλήματα ;

                              Θα σου πω

                              το eco του δεν είναι πολυ καλό, αργει πάρα πολυ να δωσει κινηση στην εκινηση, δεν μαρεσει καθολου. Στο normal και sport είναι μια χαρά. Γενικα μονο normal το βάζω. Στο Sport εχει πολύ καλή απόκριση στο πάτημα του πενταλ για επιταχυνση

                              τωρα εχει 3 προγραμματα για ανακτηση ενεργειας. το Strong δεν είναι καλο, ραφιναρισμένο όπως σε κάποια καλύτερη μάρκα. Ειναι εκνευριστικο και φρεναρει απότομα πολύ , θελει πολύ προσπάθεια με το πετάλι για να έχεις one pedal driving ραφιναρισμένο. Θελει σιγουρα software update βελτιωση

                              το μεσαίο επίπεδο με εξυπηρετεί μια χαρά και είναι σχετικά καλό αλλα δεν είναι One pedal driving καθως δεν φρεναρει τοσο έντονα όσο θα ήθελες για κάτι τετοιο. Αλλα είναι ευχαριστη εμπειρία και ανακταει καλό ποσοστο ενεργειας απλά παιρνεις απόφαση οτι θα χρησιμοποιεις και το φρενο εννιοτε. Οχι πολύ αλλα το χρειαζεσαι

                              το weak το εβαλα ελάχιστα για να εχω αποψη αλλα γενικα αχρηστο προγραμμα αν εχεις ηλεκτρικο , θες ανακτηση ενεργειας γιατι να θες να το βάλεις στο weak?

                              Γενικα είναι μια καλή προσπάθεια και για τα χρήματα του τιμιο. Στην εθνικη του λειπει το hardware για cruise control . Του λειπει πολυ. Δεν με νοιαζει γιατι δεν θα το χρησιμοποιω εκεί. Τωρα πιο πολύ το πήρα από περιεργεια , δεν σκοπευω να το βγαζω εθνικη. Για κάποιον που θελει και ταξιδια είναι ΟΧΙ από μενα. Το πολύ μεχρι λουτράκι. Για παραπάνω θελω κάτι να εχω και τα δυο ποδια ξεκούραστα, γιατι να παταω γκάζι σε ενα ξεκουραστο αμάξι?

                              Πως γίνονται τα updates ? OTA ?
                              Κάθε ποτέ βγαίνουν ;
                              Έχει καλό απλικασιον στο κινητο ;
                              Μπορείς να ενεργοποιήσεις απομακρυσμένα πχ κλιματισμό ;
                              Ποιο είναι το πρόγραμμα σερβις ;

                              Σιγά μην είναι Tesla ρε monster. Η απάντηση είναι δεν ξέρω αλλά αμφιβάλω ότι μια τόσο μικρή εταιρία θα βγάζει συχνά updates. Ota δεν είναι σίγουρα και φαντάζομαι θα είναι πολύ σπάνια τα update και μόνο αντιπροσωπεια

                              Όχι δεν έχει app ειδικό για το αυτοκινητο

                              Όχι δεν υπάρχει τρόπος να ανοίξεις remote τον κλιματισμό ή να κάνεις οτιδήποτε στο αμαξι

                              Κάθε 10000χλμ έλεγχος ή χρονος !!!! Αυτό ξέρω δεν έχω διαβάσει ακόμα το βιβλίο service.

                              Το καλό είναι ότι το software στην οθόνη είναι σούπερ γρήγορο, εύκολο και χωρίς κανένα κόλλημα. Πέραν τουτου ουδέν άλλο θετικό. Monster χαλάρωσε μιλάμε για ένα φτηνό αμαξάκι 😃 . Μακάρι να είχε αυτά που λες αλλά είναι ένα πάρα πολύ basic αμαξάκι να μπεις στην ηλεκτροκίνηση, μόνο τα πολύ βασικά να περιμένεις

                              Σύνδεση με android/carplay ?
                              Όταν κανείς μερικά χιλιόμετρα δώσε μας και μερικές ενδεικτικές καταναλώσεις.
                              Να κατεβάσεις το μανιουαλ να το διαβάζεις σε κανένα ταξίδι, μην ξεχαστείς, θα σε ξανά ρωτήσω 😆

                              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • R
                                red_monster @dettol last edited by red_monster

                                @dettol said in ECOCAR YUDO:

                                Το βασικό είναι ότι ήξερες τις ανάγκες σου και αγόρασες κάτι που τις καλύπτει πλήρως.

                                Βλέπω γενικά πολλές δυσκολίες από τις εταιρείες να κάνουν καλό one pedal driving και δεν καταλαβαίνω τον λόγο. Είναι θέμα ηλεκτροκινητήρα αραγες;

                                Εγώ βλέπω απο άλλες εταιρίες πρόβλημα στον σωστό έλεγχο των υαλοκαθαριστήρων, στο ουαν πεντάλ θα κολλήσουμε 😁

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Δεν έχω οδηγήσει ποτέ με one pedal. Είναι σαν να οδηγείς με 2α σχέση;;; Ψέματα έχω σε id3 αλλά δεν μου φάνηκε one pedal

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • cirus
                                    cirus @red_monster last edited by

                                    @red_monster said in ECOCAR YUDO:

                                    @cirus said in ECOCAR YUDO:

                                    @red_monster said in ECOCAR YUDO:

                                    @cirus said in ECOCAR YUDO:

                                    @red_monster said in ECOCAR YUDO:

                                    Πως δένει το σοφτγουερ με το Χαρντγουερ;
                                    Έχει κολλήματα ;

                                    Θα σου πω

                                    το eco του δεν είναι πολυ καλό, αργει πάρα πολυ να δωσει κινηση στην εκινηση, δεν μαρεσει καθολου. Στο normal και sport είναι μια χαρά. Γενικα μονο normal το βάζω. Στο Sport εχει πολύ καλή απόκριση στο πάτημα του πενταλ για επιταχυνση

                                    τωρα εχει 3 προγραμματα για ανακτηση ενεργειας. το Strong δεν είναι καλο, ραφιναρισμένο όπως σε κάποια καλύτερη μάρκα. Ειναι εκνευριστικο και φρεναρει απότομα πολύ , θελει πολύ προσπάθεια με το πετάλι για να έχεις one pedal driving ραφιναρισμένο. Θελει σιγουρα software update βελτιωση

                                    το μεσαίο επίπεδο με εξυπηρετεί μια χαρά και είναι σχετικά καλό αλλα δεν είναι One pedal driving καθως δεν φρεναρει τοσο έντονα όσο θα ήθελες για κάτι τετοιο. Αλλα είναι ευχαριστη εμπειρία και ανακταει καλό ποσοστο ενεργειας απλά παιρνεις απόφαση οτι θα χρησιμοποιεις και το φρενο εννιοτε. Οχι πολύ αλλα το χρειαζεσαι

                                    το weak το εβαλα ελάχιστα για να εχω αποψη αλλα γενικα αχρηστο προγραμμα αν εχεις ηλεκτρικο , θες ανακτηση ενεργειας γιατι να θες να το βάλεις στο weak?

                                    Γενικα είναι μια καλή προσπάθεια και για τα χρήματα του τιμιο. Στην εθνικη του λειπει το hardware για cruise control . Του λειπει πολυ. Δεν με νοιαζει γιατι δεν θα το χρησιμοποιω εκεί. Τωρα πιο πολύ το πήρα από περιεργεια , δεν σκοπευω να το βγαζω εθνικη. Για κάποιον που θελει και ταξιδια είναι ΟΧΙ από μενα. Το πολύ μεχρι λουτράκι. Για παραπάνω θελω κάτι να εχω και τα δυο ποδια ξεκούραστα, γιατι να παταω γκάζι σε ενα ξεκουραστο αμάξι?

                                    Πως γίνονται τα updates ? OTA ?
                                    Κάθε ποτέ βγαίνουν ;
                                    Έχει καλό απλικασιον στο κινητο ;
                                    Μπορείς να ενεργοποιήσεις απομακρυσμένα πχ κλιματισμό ;
                                    Ποιο είναι το πρόγραμμα σερβις ;

                                    Σιγά μην είναι Tesla ρε monster. Η απάντηση είναι δεν ξέρω αλλά αμφιβάλω ότι μια τόσο μικρή εταιρία θα βγάζει συχνά updates. Ota δεν είναι σίγουρα και φαντάζομαι θα είναι πολύ σπάνια τα update και μόνο αντιπροσωπεια

                                    Όχι δεν έχει app ειδικό για το αυτοκινητο

                                    Όχι δεν υπάρχει τρόπος να ανοίξεις remote τον κλιματισμό ή να κάνεις οτιδήποτε στο αμαξι

                                    Κάθε 10000χλμ έλεγχος ή χρονος !!!! Αυτό ξέρω δεν έχω διαβάσει ακόμα το βιβλίο service.

                                    Το καλό είναι ότι το software στην οθόνη είναι σούπερ γρήγορο, εύκολο και χωρίς κανένα κόλλημα. Πέραν τουτου ουδέν άλλο θετικό. Monster χαλάρωσε μιλάμε για ένα φτηνό αμαξάκι 😃 . Μακάρι να είχε αυτά που λες αλλά είναι ένα πάρα πολύ basic αμαξάκι να μπεις στην ηλεκτροκίνηση, μόνο τα πολύ βασικά να περιμένεις

                                    Το βασικό είναι ότι ψώνισες συνειδητοποιημένα. Σύνδεση με android/carplay ?
                                    Όταν κανείς μερικά χιλιόμετρα δώσε μας και μερικές ενδεικτικές καταναλώσεις.
                                    Να κατεβάσεις το μανιουαλ να το διαβάζεις σε κανένα ταξίδι, μην ξεχαστείς, θα σε ξανά ρωτήσω 😆

                                    Δεν έχει android auto/car play

                                    Έχει ένα carbitlink που παίζει και με USB και ασύρματα και μπορείς να δεις όλες τις εφαρμογές στο κινητό σου μεν...... Αλλά τις περισσότερες πρέπει να τις χειρίζεσαι από το κινητό και η οθόνη κάνει mirroring αλλά για να την εκμεταλλευτείτε όλη πρέπει να βάλεις το κινητό σου οριζόντια και να το κρατήσεις έτσι.

                                    Πολύ βλακεία γενικά σε σχέση με android auto αλλά συνιθιζεται. Αυτό που δεν συνηθίζεται είναι ότι όσο είσαι σε αυτό δεν μπορείς να παίξεις ραδιόφωνο.

                                    Βασικά σκέφτομαι για χάρτες να στηρίξω το κινητό και να έχω αυτό για κίνηση χαρτεςκαι να χρησιμοποιώ το carbitlink για κάνα YouTube, μουσική από το κινητό, τηλεόραση και τέτοια. Περιορισμούς σε βίντεο κατά την κίνηση δεν έχει

                                    Cirus the virus

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • antonakis
                                      antonakis last edited by

                                      @cirus said in ECOCAR YUDO:

                                      Στην εθνικη του λειπει το hardware για cruise control . Του λειπει πολυ.

                                      Για ένα ηλεκτρικό, θεωρητικά θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί με ένα ΟΤΑ update. Δεν βρίσκω το λόγο παράλειψης του.

                                      Εγώ αναρωτιέμαι όμως... δεν είναι υποχρεωτικά πλέον κάποια ADAS στην Ευρώπη? Πως τα γλυτώνει?

                                      Moments before detonation...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • W
                                        wantone last edited by

                                        Και εγω απορώ πως πηρε εγκριση για ΕΕ. Κρας τεστ εχει κανει;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ntinaras
                                          ntinaras @lap last edited by

                                          @lap said in ECOCAR YUDO:

                                          Σάμπως ξέρει; Δεν το οδήγησε και πολύ. Το χουφτώνει μονάχα παρκαρισμένο

                                          fa27239f-f913-4e2c-a93d-914cb9f5f302-image.png

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • cirus
                                            cirus last edited by cirus

                                            Το άφησα σήμερα για εγκατάσταση φιμέ XPEL , ppf στα μπροστα φανάρια και μια μικρη φτηνη κεραμική.

                                            Πήρα το PUMA ST για την δουλεια και για τις επόμενες μέρες. Είναι ΑΛΛΟΣ κοσμος σε σχεση με το μικρο ηλεκτρικο

                                            το ατιμο ακόμα και μετα από 3 χρόνια που το έχω μου φαίνεται υπέροχο.

                                            Καλό χρυσο το ηλεκτρικο με τα πλεονεκτήματα του με το φωτοβολταικο και φτηνη χρηση αλλα καθαρά σαν αμάξι το Puma είναι γυρω στις 1000 φορες καλύτερο οδηγικά και σαν αμάξι

                                            θα μου πεις τι συγκρινεις τώρα, ενα φτηνο ηλεκτρικο (27500 ευρώ χωρις επιδοτηση) με ένα αμαξι θερμικο που έκανε 39400 ευρώ? Ε αυτά έχω αυτά συγκρίνω! Πάντως και απο avenger ηλεκτρικο που κόστιζε περιπου τα ίδια με το puma σαν αμάξι και το οδηγησα αρκετα (εχω γράψει για αυτό) το Puma πάλι 1000 φορές καλύτερο οδηγικά ήταν

                                            ΥΓ Σε βαρια κίνηση 1000 φορες το ηλεκτρικό με το αυτόματο όμως να τα λέμε όλα.

                                            Cirus the virus

                                            D I 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 8 / 32
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr