-
Αν σε ενδιαφέρει ένα μικρό bsuv φτηνό που να το αλλάξεις αργότερα με μικρές διαστάσεις για να προλάβεις την επιδότηση αλλά με σκληρά πλαστικά παντού και να μην είναι για μεγάλα ταξίδια αλλά για μέσα στην πόλη μόνο υπάρχει το yudo. Εγώ το παρειγγειλα ήδη και μόλις γυρίσω από Κίνα θα το παραλάβω και θα γράψω εντυπωσεις. Σε τεστ drive μια χαρά πήγαινε και όλα που ήθελα τα είχε. Μικρές διαστάσεις 4μ μήκος ψηλό, άνετο και 320 αυτονομία (250 υπολόγισε πραγματικά) . Τα 94 άλογα του είναι υπεραρκετά .
Δεν θα ήταν η πρώτη επιλογή αν δεν βιαζομουν να μην τύχει μλκ και δεν πάρω την επιδότηση αλλά πολύ καλό είναι για 2ο αμάξι. Για ταξίδια σιγά μην παίρνω αυτό. Και μου έκαναν και τον φορτιστή για το σπίτι δωρο
Δεν είναι σπουδαίο ή σούπερ ντουπερ αλλά είναι τίμιο θεωρώ πάντα εγώ φυσικά γι'αυτό και προχώρησα
Το atto καλύτερο αλλά μεγάλο για μένα και πιο ακριβο . Δεν σκόπευα να πάρω αμάξι για 2ο που να είναι μεγαλύτερο από το 1ο μου. Γενικά τα compact τα λατρεύω πλέον δεν ξαναπερνω εύκολα μαούνα . Είναι πολύ βολικά τα μικρα
Και αν ποτέ βγει το Τέσλα 2 με καλές τιμές που τότε δεν θα υπάρχουν και επιδοτήσεις το βλέπουμε.
-
-
@dettol said in B Suv ηλεκτροκινητο:
τιμουλα;
https://ecocar.city/wp-content/uploads/2024/02/TimokatalogosYudoGR_compressed.pdf
Καπου στα €20Κ λέει εδώ.
-
@fanis75 said in B Suv ηλεκτροκινητο:
@dettol said in B Suv ηλεκτροκινητο:
τιμουλα;
https://ecocar.city/wp-content/uploads/2024/02/TimokatalogosYudoGR_compressed.pdf
Καπου στα €20Κ λέει εδώ.
20 μετα την επιδοτηση λεει. 27 ειναι η κανονικη λιανικη τιμη. Ρε συ, πολλα δεν ειναι για κατι τοσο αγνωστο; εκτος αν εσυ λογω των ταξιδιων σου το εχεις δει στην κινα και εχεις ακουσει καλα λογια.
ΥΓ: προς τον cirus πηγαινε
-
@dettol said in B Suv ηλεκτροκινητο:
20 μετα την επιδοτηση λεει. 27 ειναι η κανονικη λιανικη τιμη.
Ναι για μετά την επιδότηση λέω τα €20Κ.
Υποθέτω ότι ο Σάϊρους ήθελε κάτι σε αυτό το μέγεθος και άμεσα (για να προλάβει το ΚΗ3), οπότε ουσιαστικά δεν υπάρχει άλλη επιλογή σε αυτά τα χρήματα.
-
@cirus said in B Suv ηλεκτροκινητο:
Αν σε ενδιαφέρει ένα μικρό bsuv φτηνό που να το αλλάξεις αργότερα με μικρές διαστάσεις για να προλάβεις την επιδότηση αλλά με σκληρά πλαστικά παντού και να μην είναι για μεγάλα ταξίδια αλλά για μέσα στην πόλη μόνο υπάρχει το yudo. Εγώ το παρειγγειλα ήδη και μόλις γυρίσω από Κίνα θα το παραλάβω και θα γράψω εντυπωσεις. Σε τεστ drive μια χαρά πήγαινε και όλα που ήθελα τα είχε. Μικρές διαστάσεις 4μ μήκος ψηλό, άνετο και 320 αυτονομία (250 υπολόγισε πραγματικά) . Τα 94 άλογα του είναι υπεραρκετά .
Δεν θα ήταν η πρώτη επιλογή αν δεν βιαζομουν να μην τύχει μλκ και δεν πάρω την επιδότηση αλλά πολύ καλό είναι για 2ο αμάξι. Για ταξίδια σιγά μην παίρνω αυτό. Και μου έκαναν και τον φορτιστή για το σπίτι δωρο
Δεν είναι σπουδαίο ή σούπερ ντουπερ αλλά είναι τίμιο θεωρώ πάντα εγώ φυσικά γι'αυτό και προχώρησα
Το atto καλύτερο αλλά μεγάλο για μένα και πιο ακριβο . Δεν σκόπευα να πάρω αμάξι για 2ο που να είναι μεγαλύτερο από το 1ο μου. Γενικά τα compact τα λατρεύω πλέον δεν ξαναπερνω εύκολα μαούνα . Είναι πολύ βολικά τα μικρα
Και αν ποτέ βγει το Τέσλα 2 με καλές τιμές που τότε δεν θα υπάρχουν και επιδοτήσεις το βλέπουμε.
Θα παω να το δω. Ετσι και αλλιως τ θελω μεσα στην πολη.
-
Σημερα ρεπο, πηρα τεστ το Tesla Y. Πολυ μεγαλο με το ζορι χωραγε στο παρκινγκ μου. Αδυνατο να το εχω και στο παρκαρισμα δε δοκιμασα γιατι ηταν πολυ μεγαλο. Κατα τα αλλα εξαιρετικοι ανθρωποι στην tesla μου το αφησαν παραπανω οι ανθρωποι. Βεβαια το αυτοκινητο ειναι το μελλον αλλα μεγαλο. Τρομερο για οποιον θελει μεγαλο μεγεθος. Η επιβραδυνση ρυθμιζεται η ανακτηση ή μονο του την κανει; Λιγο αυξημενη ηταν για τα γουστα μου. Το αυτοκινητο ειναι αλλου. Βηματα στο μελλον, αλλα δε βολευει με τιποτε εμενα το μεγεθος
-
ειδα και το Volvo EX 30 δεν ειναι χαλια το εσωτερικο μεγεθος οπως ελεγα. Καλο ειναι, σχετικα λιγο στριμωγμενο. Αλλα ακριβο και δεν εχει και πισω υποβραχιονιο ακομα και στην πανακριβη εκδοση.
Ειδα και το MG4 αλλα πολυ χαμηλο μαλλον Hatchback ειναι. Λιγο στενοτερο 3,5 ποντους ειναι το MG ZS αλλα ειναι B SUV. Μου αρεσε σχετικα αλλα δεν ειχε ηλεκτρικα αναδιπλωμενους καθρεπτες και πανοραμικη οροφη ακομα και στην πιο ακριβη εκδοση, οποτε μεσα στο παρκινγκ θα εχω προβλημα. Ασε που πανακριβη ειναι η καμερα 360.ξαναειδα το BYD Atto 3 και μου αρεσει ακομα πιο πολυ με την τιμη του. Επισης μου αρεσε η καμερα 360 που πιστευω θα με βοηθησει στο παρκινγκ. Δευτερα πρωι μου το δινουν τεστ που εχω ρεπο, αν χωραει στο παρκινγκ τοτε θα το αγορασω. Δε νομιζω να ξαναβρεθει τετοια τιμη 26,500 για τετοιο αυτοκινητο
-
Πολύ σωστά. Εκτός αν πλακώσουν κι άλλα κινέζικα και πέσουν οι τιμές. Αλλά τη στιγμή που πρόκειται να μπουν δασμοί και να τελειώσουν οι επιδοτήσεις, αυτό φαντάζει μάλλον απίθανο. Καλοτάξιδο.
-
@dimsabas said in B Suv ηλεκτροκινητο:
Πολύ σωστά. Εκτός αν πλακώσουν κι άλλα κινέζικα και πέσουν οι τιμές. Αλλά τη στιγμή που πρόκειται να μπουν δασμοί και να τελειώσουν οι επιδοτήσεις, αυτό φαντάζει μάλλον απίθανο. Καλοτάξιδο.
ναι εχεις εμπειρια και καλα τα λες. Μακαρι να χωρα στο παρκινγκ μου.
-
Στο ειχα πει οτι θα ειναι τεραστια ταλαιπωρια το Υ στο παρκινγκ σου.
Μια χαρα θα ειναι το atto. Βολικο για τον χωρο σου και με πλουσιο εξοπλισμο. Το 360 του, που σε ενδιαφερει, ειναι εξαιρετικο.
Με το καλο να το παρεις και περιμενουμε εκτενες review. Με λιγο προσοχη στην χαραξη διαδρομης θα κανεις ανετα και τα ταξιδια σου και το ραβ θα παει για πουλημα. -
@dettol said in B Suv ηλεκτροκινητο:
Στο ειχα πει οτι θα ειναι τεραστια ταλαιπωρια το Υ στο παρκινγκ σου.
Μια χαρα θα ειναι το atto. Βολικο για τον χωρο σου και με πλουσιο εξοπλισμο. Το 360 του, που σε ενδιαφερει, ειναι εξαιρετικο.
Με το καλο να το παρεις και περιμενουμε εκτενες review. Με λιγο προσοχη στην χαραξη διαδρομης θα κανεις ανετα και τα ταξιδια σου και το ραβ θα παει για πουλημα.Τεραστιο δικιο ειχες για το παρκινγκ.
το Rav4 για παντα θα το κρατησω, θα το κανω και συλλεκτικο. Με εχει βολεψει πολυ. -
@dettol said in B Suv ηλεκτροκινητο:
@cirus said in B Suv ηλεκτροκινητο:
yudo
τιμουλα;
21000 βγαινει με επιδοτηση και 27500 χωρις
-
@fanis75 said in B Suv ηλεκτροκινητο:
@dettol said in B Suv ηλεκτροκινητο:
20 μετα την επιδοτηση λεει. 27 ειναι η κανονικη λιανικη τιμη.
Ναι για μετά την επιδότηση λέω τα €20Κ.
Υποθέτω ότι ο Σάϊρους ήθελε κάτι σε αυτό το μέγεθος και άμεσα (για να προλάβει το ΚΗ3), οπότε ουσιαστικά δεν υπάρχει άλλη επιλογή σε αυτά τα χρήματα.
πολύ σωστα.
Αν υπήρχε panda ή c3 ΤΩΡΑ μαλλον εκει θα πήγαινα
αλλα δεν κάθομαι να περιμένω με αυτα που ακούγονται για εξτρα δασμους μετα τις 4 Ιουλίου και επιδοτηση μετα την αγορά που δεν σου υπογράφει κανενας οτι θα την πάρεις αν το αφησεις για μετά.
Οπότε εκανα εκπτωσεις σε κάποια πράγματα και παρειγγειλα αμεσα κάτι που μου κάνει και δοκιμασα και ας μην είναι οτι καλύτερο.
Παντως για αυτά που θέλω εγώ προσωπικα μια χαρα ειναι και εμφανισιακα μου αρεσε (δεν τρελαθηκα κιολας αλλα οκ). και ψηλο και ανετο είναι και one pedal driving εχει και καλη αυτονομία και χωρους για 4 ατομα (5 αν θες να βασανισεις καποιον) και παει μεχρι 130 με καλες σχετικα επιταχύνσεις και 4 μετρα ακριβως είναι που δεν το ήθελα μακρυ για κανεναν λογο. και η τιμη οκ. Φτηνο δεν λες κατι με σκληρα πλαστικα που θα σου κοστισει 21Κ αλλα........ ειναι αυτη την στιγμη το πιο οικονομικο ηλεκτρικο που υπάρχει που να μην είναι κηδεια οπως το spring
-
@cirus said in B Suv ηλεκτροκινητο:
@fanis75 said in B Suv ηλεκτροκινητο:
@dettol said in B Suv ηλεκτροκινητο:
20 μετα την επιδοτηση λεει. 27 ειναι η κανονικη λιανικη τιμη.
Ναι για μετά την επιδότηση λέω τα €20Κ.
Υποθέτω ότι ο Σάϊρους ήθελε κάτι σε αυτό το μέγεθος και άμεσα (για να προλάβει το ΚΗ3), οπότε ουσιαστικά δεν υπάρχει άλλη επιλογή σε αυτά τα χρήματα.
πολύ σωστα.
Αν υπήρχε panda ή c3 ΤΩΡΑ μαλλον εκει θα πήγαινα
αλλα δεν κάθομαι να περιμένω με αυτα που ακούγονται για εξτρα δασμους μετα τις 4 Ιουλίου και επιδοτηση μετα την αγορά που δεν σου υπογράφει κανενας οτι θα την πάρεις αν το αφησεις για μετά.
Οπότε εκανα εκπτωσεις σε κάποια πράγματα και παρειγγειλα αμεσα κάτι που μου κάνει και δοκιμασα και ας μην είναι οτι καλύτερο.
Παντως για αυτά που θέλω εγώ προσωπικα μια χαρα ειναι και εμφανισιακα μου αρεσε (δεν τρελαθηκα κιολας αλλα οκ). και ψηλο και ανετο είναι και one pedal driving εχει και καλη αυτονομία και χωρους για 4 ατομα (5 αν θες να βασανισεις καποιον) και παει μεχρι 130 με καλες σχετικα επιταχύνσεις και 4 μετρα ακριβως είναι που δεν το ήθελα μακρυ για κανεναν λογο. και η τιμη οκ. Φτηνο δεν λες κατι με σκληρα πλαστικα που θα σου κοστισει 21Κ αλλα........ ειναι αυτη την στιγμη το πιο οικονομικο ηλεκτρικο που υπάρχει που να μην είναι κηδεια οπως το spring
καλοταξιδο και αναμενουμε εντυπωσεις!
-
αν κάποιον δεν τον νοιαζει το μηκος και τα εξτρα χρηματα το Atto αυτη την στιγμη με την προσφορα που το έχει βγαλει είναι οτι καλύτερο υπάρχει σε bsuv
εγω εκανα υπέρβαση ηδη για καινούργιο (σκοπευα στην αρχη να πάρω μεταχειρισμένο) και δεν ειχα σκοπό να ανεβω τοσο ψηλα ειδικά για κάτι που θα είναι μεγαλύτερο σε διαστασεις από το όχημα που εχω για ταξιδια σαν 1ο αμάξι.
Το 2ο ΟΦΕΙΛΕ να είναι μικρότερο και τα 4 μέτρα πολλά είναι αλλα ηταν το μεγιστο όριο μου
-
@antonn said in B Suv ηλεκτροκινητο:
@cirus said in B Suv ηλεκτροκινητο:
Αν σε ενδιαφέρει ένα μικρό bsuv φτηνό που να το αλλάξεις αργότερα με μικρές διαστάσεις για να προλάβεις την επιδότηση αλλά με σκληρά πλαστικά παντού και να μην είναι για μεγάλα ταξίδια αλλά για μέσα στην πόλη μόνο υπάρχει το yudo. Εγώ το παρειγγειλα ήδη και μόλις γυρίσω από Κίνα θα το παραλάβω και θα γράψω εντυπωσεις. Σε τεστ drive μια χαρά πήγαινε και όλα που ήθελα τα είχε. Μικρές διαστάσεις 4μ μήκος ψηλό, άνετο και 320 αυτονομία (250 υπολόγισε πραγματικά) . Τα 94 άλογα του είναι υπεραρκετά .
Δεν θα ήταν η πρώτη επιλογή αν δεν βιαζομουν να μην τύχει μλκ και δεν πάρω την επιδότηση αλλά πολύ καλό είναι για 2ο αμάξι. Για ταξίδια σιγά μην παίρνω αυτό. Και μου έκαναν και τον φορτιστή για το σπίτι δωρο
Δεν είναι σπουδαίο ή σούπερ ντουπερ αλλά είναι τίμιο θεωρώ πάντα εγώ φυσικά γι'αυτό και προχώρησα
Το atto καλύτερο αλλά μεγάλο για μένα και πιο ακριβο . Δεν σκόπευα να πάρω αμάξι για 2ο που να είναι μεγαλύτερο από το 1ο μου. Γενικά τα compact τα λατρεύω πλέον δεν ξαναπερνω εύκολα μαούνα . Είναι πολύ βολικά τα μικρα
Και αν ποτέ βγει το Τέσλα 2 με καλές τιμές που τότε δεν θα υπάρχουν και επιδοτήσεις το βλέπουμε.
Θα παω να το δω. Ετσι και αλλιως τ θελω μεσα στην πολη.
πηγαινε αλλα μην εχεις μεγαλα expectations. καμια σχέση με το atto που είναι αμαξαρα. Το yudo είναι ενα μικρο ψηλο φτηνο οχημα και φαινεται οτι είναι κινεζια (εχει και καλα δειγματα δεν είναι εντελως χαλια, τα καθισματα και το τιμονακι δερματινη ωραια αλλα μεχρι εκεί)
-
@cirus said in B Suv ηλεκτροκινητο:
@antonn said in B Suv ηλεκτροκινητο:
@cirus said in B Suv ηλεκτροκινητο:
Αν σε ενδιαφέρει ένα μικρό bsuv φτηνό που να το αλλάξεις αργότερα με μικρές διαστάσεις για να προλάβεις την επιδότηση αλλά με σκληρά πλαστικά παντού και να μην είναι για μεγάλα ταξίδια αλλά για μέσα στην πόλη μόνο υπάρχει το yudo. Εγώ το παρειγγειλα ήδη και μόλις γυρίσω από Κίνα θα το παραλάβω και θα γράψω εντυπωσεις. Σε τεστ drive μια χαρά πήγαινε και όλα που ήθελα τα είχε. Μικρές διαστάσεις 4μ μήκος ψηλό, άνετο και 320 αυτονομία (250 υπολόγισε πραγματικά) . Τα 94 άλογα του είναι υπεραρκετά .
Δεν θα ήταν η πρώτη επιλογή αν δεν βιαζομουν να μην τύχει μλκ και δεν πάρω την επιδότηση αλλά πολύ καλό είναι για 2ο αμάξι. Για ταξίδια σιγά μην παίρνω αυτό. Και μου έκαναν και τον φορτιστή για το σπίτι δωρο
Δεν είναι σπουδαίο ή σούπερ ντουπερ αλλά είναι τίμιο θεωρώ πάντα εγώ φυσικά γι'αυτό και προχώρησα
Το atto καλύτερο αλλά μεγάλο για μένα και πιο ακριβο . Δεν σκόπευα να πάρω αμάξι για 2ο που να είναι μεγαλύτερο από το 1ο μου. Γενικά τα compact τα λατρεύω πλέον δεν ξαναπερνω εύκολα μαούνα . Είναι πολύ βολικά τα μικρα
Και αν ποτέ βγει το Τέσλα 2 με καλές τιμές που τότε δεν θα υπάρχουν και επιδοτήσεις το βλέπουμε.
Θα παω να το δω. Ετσι και αλλιως τ θελω μεσα στην πολη.
πηγαινε αλλα μην εχεις μεγαλα expectations. καμια σχέση με το atto που είναι αμαξαρα. Το yudo είναι ενα μικρο ψηλο φτηνο οχημα και φαινεται οτι είναι κινεζια (εχει και καλα δειγματα δεν είναι εντελως χαλια, τα καθισματα και το τιμονακι δερματινη ωραια αλλα μεχρι εκεί)
Ευχαριστώ για την απάντηση
Το πρώτο αυτοκίνητο σου ποιο είναι; Corolla Cross?
Αν χωράει το Atto 3 στο πάρκινγκ μου μια χαρά είμαι, για να μην υποβιβαστω σε σχέση με αυτό που έχω.
Δυστυχώς τα καλύτερα τα συνηθιζεις και τα θεωρείς δεδομένα. Τα χειροτερα αισθανεσαι ασχημα συνεχως. Αν πεσω σε χειροτερο αυτοκίνητο θα μου κακοφανει. Πάντως ωραία ιδέα μικρό και ψηλό. Όλα τα σκέφτηκαν οι Κινέζοι.
Το MG ZS με τη μικρη την μπαταρια εχει 24.000 μετα την αφαιρεση της επιδοτησης και μου αρεσε και πως πηγαινε, ηταν ωραιο στις λακκούβες, ωραίο και στην οδήγηση, μανιτζεβελο δε το λενε; Ε αυτο ήταν. Στο πάρκινγκ όμως δεν είχα σκοπό να το δοκιμασω, αφού δεν είχε σε καμία έκδοση ηλεκτρικά αναδιπλουμενους καθρεπτες -
@antonn said in B Suv ηλεκτροκινητο:
@cirus said in B Suv ηλεκτροκινητο:
Ευχαριστώ για την απάντηση
Το πρώτο αυτοκίνητο σου ποιο είναι; Corolla Cross?Ford Puma ST 1.5 200 HP
-
@antonn said in B Suv ηλεκτροκινητο:
@cirus said in B Suv ηλεκτροκινητο:
@antonn said in B Suv ηλεκτροκινητο:
@cirus said in B Suv ηλεκτροκινητο:
Αν σε ενδιαφέρει ένα μικρό bsuv φτηνό που να το αλλάξεις αργότερα με μικρές διαστάσεις για να προλάβεις την επιδότηση αλλά με σκληρά πλαστικά παντού και να μην είναι για μεγάλα ταξίδια αλλά για μέσα στην πόλη μόνο υπάρχει το yudo. Εγώ το παρειγγειλα ήδη και μόλις γυρίσω από Κίνα θα το παραλάβω και θα γράψω εντυπωσεις. Σε τεστ drive μια χαρά πήγαινε και όλα που ήθελα τα είχε. Μικρές διαστάσεις 4μ μήκος ψηλό, άνετο και 320 αυτονομία (250 υπολόγισε πραγματικά) . Τα 94 άλογα του είναι υπεραρκετά .
Δεν θα ήταν η πρώτη επιλογή αν δεν βιαζομουν να μην τύχει μλκ και δεν πάρω την επιδότηση αλλά πολύ καλό είναι για 2ο αμάξι. Για ταξίδια σιγά μην παίρνω αυτό. Και μου έκαναν και τον φορτιστή για το σπίτι δωρο
Δεν είναι σπουδαίο ή σούπερ ντουπερ αλλά είναι τίμιο θεωρώ πάντα εγώ φυσικά γι'αυτό και προχώρησα
Το atto καλύτερο αλλά μεγάλο για μένα και πιο ακριβο . Δεν σκόπευα να πάρω αμάξι για 2ο που να είναι μεγαλύτερο από το 1ο μου. Γενικά τα compact τα λατρεύω πλέον δεν ξαναπερνω εύκολα μαούνα . Είναι πολύ βολικά τα μικρα
Και αν ποτέ βγει το Τέσλα 2 με καλές τιμές που τότε δεν θα υπάρχουν και επιδοτήσεις το βλέπουμε.
Θα παω να το δω. Ετσι και αλλιως τ θελω μεσα στην πολη.
πηγαινε αλλα μην εχεις μεγαλα expectations. καμια σχέση με το atto που είναι αμαξαρα. Το yudo είναι ενα μικρο ψηλο φτηνο οχημα και φαινεται οτι είναι κινεζια (εχει και καλα δειγματα δεν είναι εντελως χαλια, τα καθισματα και το τιμονακι δερματινη ωραια αλλα μεχρι εκεί)
Ευχαριστώ για την απάντηση
Το πρώτο αυτοκίνητο σου ποιο είναι; Corolla Cross?
Αν χωράει το Atto 3 στο πάρκινγκ μου μια χαρά είμαι, για να μην υποβιβαστω σε σχέση με αυτό που έχω.
Δυστυχώς τα καλύτερα τα συνηθιζεις και τα θεωρείς δεδομένα. Τα χειροτερα αισθανεσαι ασχημα συνεχως. Αν πεσω σε χειροτερο αυτοκίνητο θα μου κακοφανει. Πάντως ωραία ιδέα μικρό και ψηλό. Όλα τα σκέφτηκαν οι Κινέζοι.
Το MG ZS με τη μικρη την μπαταρια εχει 24.000 μετα την αφαιρεση της επιδοτησης και μου αρεσε και πως πηγαινε, ηταν ωραιο στις λακκούβες, ωραίο και στην οδήγηση, μανιτζεβελο δε το λενε; Ε αυτο ήταν. Στο πάρκινγκ όμως δεν είχα σκοπό να το δοκιμασω, αφού δεν είχε σε καμία έκδοση ηλεκτρικά αναδιπλουμενους καθρεπτεςford puma st. Γενικα μου αρεσουν τα μικρα σε μηκος. Το προηγουμενο ηταν skoda octavia και εκει τελιωσαν τα μακρια για μενα.
εμενα τα στανταρ μου ειναι χαμηλα για 2ο αυτοκινητο οσον αφορα το εσωτερικο αν ειναι πρακτικο οπως το θελω και μικρο.
ετσι οπως τα λες νομιζω μακραν το atto είναι η καλυτερη επιλογη για σενα αν θες να μην εχει μεγαλη διαφορα με το πρωτο σου
B Suv ηλεκτροκινητο