Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
    • 1
    • 2
    • 388
    • 389
    • 390
    • 391
    • 392
    • 427
    • 428
    • 390 / 428
    Περί αυτοκίνησης
    92
    8544
    111785
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • bassstarlet
      bassstarlet last edited by

      Mα λέει:
      «Η πρώτη δειγματοληψία γίνεται μετά την παρέλευση δέκα πέντε (15) λεπτών από την τελευταία λήψη οινοπνευματωδών ποτών».

      Πως ξέρουν πότε ήπιε το τελευταίο ποτηράκι;

      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

      ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • bassstarlet
        bassstarlet @alexandros-k last edited by

        @alexandros-k said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

        Corolla ειναι ? Δεν καταλαβαινω

        Τι σημασία έχει τι είναι;
        Εκεί θα κολλήσουμε ή στο ότι ο γαμώδρομος δεν είχε μπαριέρες στη μέση;

        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

        alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • antonakis
          antonakis last edited by

          Λέει αυτός χωρίς δίπλωμα.

          Moments before detonation...

          bassstarlet 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • alexandros-k
            alexandros-k @bassstarlet last edited by alexandros-k

            @bassstarlet said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

            @alexandros-k said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

            Corolla ειναι ? Δεν καταλαβαινω

            Τι σημασία έχει τι είναι;
            Εκεί θα κολλήσουμε ή στο ότι ο γαμώδρομος δεν είχε μπαριέρες στη μέση;

            Επαρχιακος δρομος ειναι . Λιγο δυσκολο να βαλουν μπαρες στη μεση
            Η διπλη φρεσκοβαμμενη ειναι παντως

            bassstarlet 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • monman2
              monman2 last edited by

              Η ταχύτητα που φαίνεται να είχε το ΙΧ ήθελε μάλλον τις TECPRO- FIA STANDARD
              https://www.tecprobarriers.com/

              Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • bassstarlet
                bassstarlet @antonakis last edited by

                @antonakis said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                Λέει αυτός χωρίς δίπλωμα.

                Τι σχέση έχει αυτούνο;
                Δηλαδή, αν έχεις τη γιαγιά σου στο κάθισμα και σου πει τίποτα, επειδή πέρασες stop θα της πεις βούλωσέ το;;!!

                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • bassstarlet
                  bassstarlet @alexandros-k last edited by

                  @alexandros-k said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                  @bassstarlet said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                  @alexandros-k said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                  Corolla ειναι ? Δεν καταλαβαινω

                  Τι σημασία έχει τι είναι;
                  Εκεί θα κολλήσουμε ή στο ότι ο γαμώδρομος δεν είχε μπαριέρες στη μέση;

                  Επαρχιακος δρομος ειναι . Λιγο δυσκολο να βαλουν μπαρες στη μεση
                  Η διπλη φρεσκοβαμμενη ειναι παντως

                  Αφού είναι «λίγο δύσκολο» ας φτιάξουν ένα νεκροτομείο εκεί κοντά..

                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                  alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • alexandros-k
                    alexandros-k @bassstarlet last edited by

                    @bassstarlet said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                    @alexandros-k said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                    @bassstarlet said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                    @alexandros-k said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                    Corolla ειναι ? Δεν καταλαβαινω

                    Τι σημασία έχει τι είναι;
                    Εκεί θα κολλήσουμε ή στο ότι ο γαμώδρομος δεν είχε μπαριέρες στη μέση;

                    Επαρχιακος δρομος ειναι . Λιγο δυσκολο να βαλουν μπαρες στη μεση
                    Η διπλη φρεσκοβαμμενη ειναι παντως

                    Αφού είναι «λίγο δύσκολο» ας φτιάξουν ένα νεκροτομείο εκεί κοντά..

                    Aς τον κανουν μονόδρομο βρε αδερφε

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • bassstarlet
                      bassstarlet last edited by

                      Έστω..

                      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        Τι διαβάζουμε βρε παιδιά.

                        Ξάνθη - Καβάλα έχει Εγνατία και σιγά τα διόδια που έχει η Εγνατία.

                        Ο δρόμος αυτός είναι δρόμος 11 μ πλάτους, κλασσικός δρόμος για Εθνική οδό, με δύο λωρίδες μία ανά κατεύθυνση και ημιλωρίδα πλάτους 2 μέτρων.

                        Ετσι ήταν οι Εθνικές μας οδοί πριν γίνουν αυτοκινητόδρομοι.

                        Οι δρόμοι αυτοί έχουν όριο τα 90 χλμ και εδώ ήταν και στροφή.

                        Για να βάλεις μπαριέρες πρέπει να έχεις πλάτος τουλάχιστον 15-16 μ οπότε θα γίνεις οδός ταχείας κυκλοφορίας και μπορείς να έχεις όριο μέχρι 100-110.

                        Προφανώς δεν υπάρχει λόγος να γίνει κάτι τέτοιο, όταν υπάρχει ήδη αυτοκινητόδρομος.

                        Εδώ στην Εύβοια η ΕΕ δεν δικαιολογεί δρόμο φαρδύτερο από τα 11 μ, σαν αυτόν που έγινε το ατύχημα, γιατί η κυκλοφορία τους 10 μήνες τον χρόνο είναι χαμηλή, αλλά σήμερα που έχει 6-7 μέτρα πλάτος, προφανώς θα είναι αναβάθμιση.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • bassstarlet
                          bassstarlet last edited by

                          Συγγνώμη, αλλά αυτά τα θεωρώ φτηνές δικαιολογίες.
                          Τι σημαίνει «σιγά τα διόδια που έχει η Εγνατία»;
                          Αυτό είναι κυνική θεώρηση, «Ε, πλήρωσε διόδια, για να έχεις λιγότερες πιθανότητες να λειώσεις στο ΙΧ από φορτηγό/λεωφορείο»!
                          Και από τις φωτογραφίες, φαίνεται δρόμος που κόβει χωράφια, δεν είναι πάνω σε βουνό...

                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ntinaras
                            ntinaras @bassstarlet last edited by

                            @bassstarlet said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                            Mα λέει:
                            «Η πρώτη δειγματοληψία γίνεται μετά την παρέλευση δέκα πέντε (15) λεπτών από την τελευταία λήψη οινοπνευματωδών ποτών».

                            Πως ξέρουν πότε ήπιε το τελευταίο ποτηράκι;

                            Μαλλον κανουν την δευτερη 15 λεπτα μετα τη πρωτη, ωστε να θεωρηθει πως εχουν περασει τουλαχιστον 15 λεπτα απο την ωρα που εχουν πιει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser @bassstarlet last edited by

                              @bassstarlet said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                              Συγγνώμη, αλλά αυτά τα θεωρώ φτηνές δικαιολογίες.
                              Τι σημαίνει «σιγά τα διόδια που έχει η Εγνατία»;
                              Αυτό είναι κυνική θεώρηση, «Ε, πλήρωσε διόδια, για να έχεις λιγότερες πιθανότητες να λειώσεις στο ΙΧ από φορτηγό/λεωφορείο»!
                              Και από τις φωτογραφίες, φαίνεται δρόμος που κόβει χωράφια, δεν είναι πάνω σε βουνό...

                              Με 150 χαω λένε έτρεχε, για αυτό ήταν τόσο πολλά τα θύματα.

                              Θα τους έσωνε η μπάρα, αν υπήρχε ? Η τότε θα έτρεχε με 200+

                              Εχεις δει πουθενά σε όλο τον κόσμο αυτή την λογική που λες ?

                              Στην Γερμανία, αλλά και σε όλη την Ευρώπη, πας για γρήγορα από τον αυτοκινητόδρομο.

                              Η επόμενη κατηγορία δρόμων, που είναι η Εθνικοί οδοί, έχουν 1+1 λωρίδα, σπάνια βοηθητική, όπως είχε εδώ, μόνο ισόπεδες διασταυρώσεις, συχνά με κύκλους ή και με φανάρια και το όριο κάτω από 100, συχνά 70 και οι κάμερες κόβουν κώλους.

                              Ακριβές δικαιολογίες που κάνουν μερικά δις είναι αυτές που σκέφτεσαι για να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα.

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              bassstarlet 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • monman2
                                monman2 last edited by monman2

                                Παρακολουθώ πολλούς γουτιουμπερ που βγάζουν αυτοκίνητα στην αουτομπαν για τελίκιασμα .

                                Πριν φτάσουν στο κομμάτι χωρίς όρια χρησιμοποιούν επαρχιακούς με διπλή γραμμή στη μέση ,μπαριέρες δεν υπάρχουν .
                                Επίσης οτι "εργαλείο" και να εχουν πάνε με τα όρια όπως και δεν πατάνε πάνω απο 130 βία 140 στα τμήματα της ΕΟ που εχει περιορισμό.

                                @bassstarlet δες το πρόσφατο βίντεο στο τοπικό της tesla με το Μ3 perfomance

                                Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • Chrisk6
                                  Chrisk6 last edited by

                                  Οποτε να βαλουνε μπαριερες σε επαρχιακο δρομο σε περιπτωση που καποιος θελει να παει με 150 χλμ και πιθανον μετα απο διασκεδαση/ποτα/ισως κουραση και να τον παρει ο υπνος στο τιμονι ...
                                  Κριμα να χανονται ετσι τοσο νεα παιδια.
                                  Αν οντως ισχυουν αυτα τα χλμ που πηγαινε.
                                  Δεν ηταν οι μπαριερες το θεμα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • antonakis
                                    antonakis last edited by antonakis

                                    Το όριο ταχύτητας συνυπολογίζει την ύπαρξη ή όχι μπαριέρας.

                                    Αν θέλουμε να φτιάχνουμε τα όρια με βάση τα θέλω μας, πρόβλημά μας.

                                    Moments before detonation...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tgd last edited by

                                      @antonakis said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                                      Το όριο ταχύτητας συνυπολογίζει την ύπαρξη ή όχι μπαριέρας.
                                      Αν θέλουμε να φτιάχνουμε τα όρια με βάση τα θέλω μας, πρόβλημά μας.

                                      Αν ακολουθούσε η σηματοδότηση τις προδιαγραφές για τα όρια παντού θα ήταν ΟΚ. Αλλά δυστυχώς τα όρια είναι αλαλούμ, κοτσάρει ο καθένας ότι θέλει και μετά η τροχαία κόβει κλήσεις για "μελέτες" που δεν έχει δει ποτέ.

                                      Μια φορά κι ένα καιρό ο παππούς μου ήταν κοινοτάρχης. Φτιάχτηκε ο νέος δρόμος στο χωριό και συστάθηκε τριμελής επιτροπή για να αποφασίσει για τα όρια. Φυσικά κανένας μηχανικός οδοποιίας δεν ήταν στην επιτροπή. Και αφού έβαλαν τα όρια είχαν πρόβλημα: δεν μπορούσαν να αποφασίσουν τι όριο να βάλουν στη γέφυρα. Έστειλαν γράμμα στο υπουργείο και απάντησε ότι "η γέφυρα έχει κατασκευαστεί για να επιτρέπει την ασφαλή διάβαση των οχημάτων με ταχύτητα 70km/h".

                                      • Τι λένε ρε, θα βάλουμε 70 όριο στη γέφυρα; 30 να βάλουμε!
                                      bassstarlet 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • K
                                        kostis20 last edited by

                                        Ναι βεβαια εμεις το εχουμε πάει στο άλλο ακρο και σε επαρχιακό δρόμο κινούμαστε με ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • bassstarlet
                                          bassstarlet @criuser last edited by bassstarlet

                                          @criuser said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                                          @bassstarlet said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                                          Συγγνώμη, αλλά αυτά τα θεωρώ φτηνές δικαιολογίες.
                                          Τι σημαίνει «σιγά τα διόδια που έχει η Εγνατία»;
                                          Αυτό είναι κυνική θεώρηση, «Ε, πλήρωσε διόδια, για να έχεις λιγότερες πιθανότητες να λειώσεις στο ΙΧ από φορτηγό/λεωφορείο»!
                                          Και από τις φωτογραφίες, φαίνεται δρόμος που κόβει χωράφια, δεν είναι πάνω σε βουνό...

                                          Με 150 χαω λένε έτρεχε, για αυτό ήταν τόσο πολλά τα θύματα.

                                          Θα τους έσωνε η μπάρα, αν υπήρχε ? Η τότε θα έτρεχε με 200+

                                          Εχεις δει πουθενά σε όλο τον κόσμο αυτή την λογική που λες ?

                                          Στην Γερμανία, αλλά και σε όλη την Ευρώπη, πας για γρήγορα από τον αυτοκινητόδρομο.

                                          Η επόμενη κατηγορία δρόμων, που είναι η Εθνικοί οδοί, έχουν 1+1 λωρίδα, σπάνια βοηθητική, όπως είχε εδώ, μόνο ισόπεδες διασταυρώσεις, συχνά με κύκλους ή και με φανάρια και το όριο κάτω από 100, συχνά 70 και οι κάμερες κόβουν κώλους.

                                          Ακριβές δικαιολογίες που κάνουν μερικά δις είναι αυτές που σκέφτεσαι για να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα.

                                          Είναι αξιόπιστοι αυτοί που «λένε» πως έτρεχε με 150;Είχε κολλήσει το κοντέρ;
                                          Αν υπήρχε μπάρα, ίσως να τους εξοστράκιζε στο χωράφι.
                                          Έχεις δει μπάρες που κρατάνε ακόμα και νταλίκες; (έξω βέβαια, σιγά μην έχουμε εμείς).
                                          Κανένας δεν πατάει το γκάζι, και αρχίζει να κάνει μαλακίες στον δρόμο επειδή(ς) υπάρχει μπάρα στη μέση.Ίσα-ίσα που θα φοβάται μην κοπανίσει και θα είναι προσεκτικότερος.

                                          Δυστυχώς, ποτέ σχεδόν, δεν μαθαίνουμε την ακριβή αιτία στα εντυπωσιακά δυστυχήματα, και μας μένει η εντύπωση πως «έτρεχε».
                                          Ο Σταθάκης έλεγε «μα καλά, κανένας δεν έπαθε καρδιά, κανέναν δεν τον πήρε ο ύπνος στο τιμόνι;»

                                          Τώρα βαριέμαι να ψάξω για το M3,αλλά τι έδειχνε;Πως πήγαινε μετρημένα σε επαρχιακή οδό και το πάταγε στην αούτομπαν;

                                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                          I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ilias-a @bassstarlet last edited by ilias-a

                                            @bassstarlet said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                                            Κανένας δεν πατάει το γκάζι, και αρχίζει να κάνει μαλακίες στον δρόμο επειδή(ς) υπάρχει μπάρα στη μέση.Ίσα-ίσα που θα φοβάται μην κοπανίσει και θα είναι προσεκτικότερος.

                                            Τι λες βρε αδερφε? Σε φοβιζει εσενα η μπαρα?

                                            bassstarlet 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 388
                                            • 389
                                            • 390
                                            • 391
                                            • 392
                                            • 427
                                            • 428
                                            • 390 / 428
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr