Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 632
    • 633
    • 634
    • 635
    • 636
    • 896
    • 897
    • 634 / 897
    Περί αυτοκίνησης
    160
    17928
    403747
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ataim
      ataim last edited by ataim

      Αν βάλουν δασμούς μόνο στα ev οι Κινέζοι θα επιμείνουν με phev και hev και απλά θερμικά. Μια τρύπα στο νερό θα κάνουν οι Ευρωπαίοι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by

        Oι δασμοί στα κινέζικα είναι η κορυφή του παγόβουνου. Αυτό που δεν βλέπετε, και θα έρθει σε 2-3 χρόνια, είναι οι δασμοί στα μέχρι στιγμής αοφρολόγητα ηλεκτρικά, όπου και να παράγονται.

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dettol @dstou last edited by

          @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Oι δασμοί στα κινέζικα είναι η κορυφή του παγόβουνου. Αυτό που δεν βλέπετε, και θα έρθει σε 2-3 χρόνια, είναι οι δασμοί στα μέχρι στιγμής αοφρολόγητα ηλεκτρικά, όπου και να παράγονται.

          Έχεις μπερδέψει την έννοια του δασμού με αυτήν του φόρου. Δασμός είναι η φορολόγηση αποκλειστικά ενός εισαγόμενου προϊόντος. Επομένως εξ ορισμού δεν μπαίνει ανεξαιρέτως προέλευσης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by lap

            Δασμολογική επιβάρυνση εχουν όλα τ προϊόντα που εισάγονται από τρίτες χώρες εκτός της Ευρώπης. Τώρα τι ποσοστό θα εχει αυτός ο δασμός είναι καθαρά θέμα πολιτικής των αρμοδίων οργάνων της Ε.Ε. Μπορεί να έχει και μηδενικό, αλλά τυπικά επιβαρυνεται με δασμό.

            Η κατάσταση είναι σε μεγενθυνση παρόμοια με το 1981 και με την άρση των δασμολογικών επιβαρύνσεων στα κοινοτικά προϊόντα το οποίο δημιούργησε και το πρόβλημα στην εγχώρια ελληνική βιομηχανία.

            Σήμερα, οι δεξιοί και όχι μόνο θα ψηφίζουν στα ευρωπαϊκά όργανα ότι ζητούσε και το ΠΑΣΟΚ την δεκαετία του 80, δηλαδή την διατήρηση των προστατευτικών πολιτικών, έστω, για μια περίοδο προσαρμογής του εγχώριου βιομηχανικού κλάδου.

            Κάτι που φυσικά στην περίπτωση της Ελλάδας, δεν έγινε.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • bassstarlet
              bassstarlet last edited by bassstarlet

              Τότε που είχαν οι τηλεοράσεις 36% ΦΠΑ, και ένα τηλ/μενο ξεπέρναγε το 1 εκατομμύριο!
              Επίσης, υπήρχαν βαρέλια αντί για κάδοι απορριμάτων, και ήθελαν 2 άτομα για να αδειάσουν τα σκουπίδια στη σκουπιδιάρα.
              Και όλοι οι δρόμοι ήταν χωματόδρομοι, και μπλοκάραμε το πίσω φρένο κάνοντας φρενάρισμα πολλών μέτρων για φιγούρα (και λειώναμε το ελαστικό σε ένα σημείο!)

              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by lap

                Θέλω να σε δει γιατρός.😁

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                bassstarlet 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dstou last edited by

                  Δεν έχω μπερδέψει κάτι χρησιμοποιώντας την λέξη δασμός για όλα. Γιατί η ουσία παραμένει και είναι η κάτωθι: έστω 100 ευρώ η τιμή cif ενός αγαθού και Κ το κέρδος του έμπορου.
                  Όταν η τελική τιμή είναι cif+Κ+Ψ, όπου Ψ κάτι που επιβάλλεται στην τιμή, δε με νοιάζει πως λέγεται το Ψ αλλά το πόσο είναι.

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Ναι αλλά είναι διάφορετικη η φύση της επιβάρυνσης του ενός και του άλλου. Το ένα είναι εθνικός φορος και το άλλο είναι κοινοτική επιβάρυνση. Οποτε στο παράδειγμα σου απαιτείται άλλος ένας συντελεστής για τρίτες χώρες.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dettol @dstou last edited by

                      @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Δεν έχω μπερδέψει κάτι χρησιμοποιώντας την λέξη δασμός για όλα. Γιατί η ουσία παραμένει και είναι η κάτωθι: έστω 100 ευρώ η τιμή cif ενός αγαθού και Κ το κέρδος του έμπορου.
                      Όταν η τελική τιμή είναι cif+Κ+Ψ, όπου Ψ κάτι που επιβάλλεται στην τιμή, δε με νοιάζει πως λέγεται το Ψ αλλά το πόσο είναι.

                      Οι λέξεις και η ορολογία έχουν σημασία.
                      Αν θες να πεις Ότο πιστεύεις πως θα επιβαρυνθεί στο μέλλον η τιμή των ηλεκτρικών, πες το έτσι. Μάλιστα δεν θα διαφωνήσω μαζί σου.
                      Οι δασμοί όμως είναι κάτι φοβερά συγκεκριμένο και σεν πρέπει να συγχέονται με τον γενικό όρο «φόρος»

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser @dettol last edited by

                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        "εμ μου θελατε τεσλα και κυριλεδοκινεζικα, eC3 και πολυ σας ειναι. Ειχατε και στο χωριο σας ηλεκτρικο"

                        -- cruiser

                        😄

                        βλέπω μαθαίνεις εύκολα...😁

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • bassstarlet
                          bassstarlet @lap last edited by

                          @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Θέλω να σε δει γιατρός.😁

                          Θέλω γιατρίνα ειδικευόμενη, συμμετοχική...

                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • J
                            jammamon last edited by

                            Από capital:

                            Η άρνηση του υπουργού, για τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ, δεν προκάλεσε έκπληξη. Και αυτό γιατί εισακούστηκαν τα παράπονα των εταιρειών leasing, οι οποίες, εν μέρει δικαιολογημένα, δεν είδαν με καλό μάτι το ενισχυμένο ποσό των 11.000 ευρώ, πόσο μάλλον τη γενναία επιδότηση των 13.000 ευρώ. Μάλιστα, όπως πληροφορείται το Capital.gr, δεν έλειψαν τα σε υψηλούς τόνους τηλεφωνήματα, στα οποία διατυπωνόταν ξεκάθαρα προς τα στελέχη του υπουργείου ότι θίγονταν ανοιχτά τα συμφέροντα του κλάδου των εταιρειών μίσθωσης αυτοκινήτων. Η αλήθεια είναι ότι οι υψηλές επιδοτήσεις για την αγορά ενός καινούργιου ηλεκτρικού οχήματος πιθανώς να μειώσουν τη ζήτηση για leasing. Πρακτικά, κάποιος πολίτης ενδεχομένως να προτιμήσει ως φυσικό πρόσωπο να αξιοποιήσει την ευνοϊκή συγκυρία του προγράμματος και να προχωρήσει στην αγορά ενός αυτοκινήτου νέας τεχνολογίας από το να επιλέξει τη μίσθωση (ακόμα και αν του το παρέχει η εταιρεία του). Αυτό δεν αποκλείεται να επηρεάσει αρνητικά τον στόλο των εταιρειών leasing, καθώς και τις πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στις μάντρες, φέρνοντας νέα δεδομένα στην εγχώρια αγορά.

                            k-m 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              Δεν πειράζει....

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • k-m
                                k-m @jammamon last edited by

                                @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Από capital:

                                Η άρνηση του υπουργού, για τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ, δεν προκάλεσε έκπληξη. Και αυτό γιατί εισακούστηκαν τα παράπονα των εταιρειών leasing, οι οποίες, εν μέρει δικαιολογημένα, δεν είδαν με καλό μάτι το ενισχυμένο ποσό των 11.000 ευρώ, πόσο μάλλον τη γενναία επιδότηση των 13.000 ευρώ. Μάλιστα, όπως πληροφορείται το Capital.gr, δεν έλειψαν τα σε υψηλούς τόνους τηλεφωνήματα, στα οποία διατυπωνόταν ξεκάθαρα προς τα στελέχη του υπουργείου ότι θίγονταν ανοιχτά τα συμφέροντα του κλάδου των εταιρειών μίσθωσης αυτοκινήτων. Η αλήθεια είναι ότι οι υψηλές επιδοτήσεις για την αγορά ενός καινούργιου ηλεκτρικού οχήματος πιθανώς να μειώσουν τη ζήτηση για leasing. Πρακτικά, κάποιος πολίτης ενδεχομένως να προτιμήσει ως φυσικό πρόσωπο να αξιοποιήσει την ευνοϊκή συγκυρία του προγράμματος και να προχωρήσει στην αγορά ενός αυτοκινήτου νέας τεχνολογίας από το να επιλέξει τη μίσθωση (ακόμα και αν του το παρέχει η εταιρεία του). Αυτό δεν αποκλείεται να επηρεάσει αρνητικά τον στόλο των εταιρειών leasing, καθώς και τις πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στις μάντρες, φέρνοντας νέα δεδομένα στην εγχώρια αγορά.

                                γιατι δεν μπορουν να εκμεταλευτουν την επιδοτηση με leasing ? Σαν να ειναι πιο χαμηλη η τιμη αγορας και επομενως να εχουν στον κοσμο πιο μικρες δόσεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jammamon last edited by

                                  Υποθέτω ότι με υψηλή επιδότηση περισσότεροι θα μπορούσαν να αγοράσουν κατευθείαν το όχημα χωρίς να ασχοληθούν με το leasing.

                                  Όλα στημένα ρε:(

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • R
                                    red_monster last edited by red_monster

                                    Θα μπορούσαν να μην είναι τόσο ληστρικοί οι όροι του λίζινγκ να το προτιμούν περισσότεροι.

                                    Το έχω ξαναγράψει, ένα ΤΕΣΛΑ ΜΟΝΤΕΛ 3 αγορασμένο ως εταιρικό (συμπεριλαμβανομένου μικτής ασφάλειας, ενός σέρβις και μιας αλλαγής ελαστικών) βγαίνει τα ίδια με 4ετή σύμβαση μακροχρόνιας μίσθωσης με δυνατότητα εξαγοράς, μόνο που στην αγορά στο τέλος της 4ετίας σου μένει και το αυτοκίνητο και δεν έχεις και περιορισμό στα ετήσια διανυθέντα χιλιόμετρα 😵

                                    R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • R
                                      red_monster @red_monster last edited by

                                      This post is deleted!
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Εάν το δικαιολογείς έχεις υπολογίσει και αποσβέσεις;;;; Είναι πολύ αυξημενες

                                        Γενικα έχουν ψηλά τον αμανέ, ας κλάψουν λιγακι

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster @lap last edited by red_monster

                                          @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Εάν το δικαιολογείς έχεις υπολογίσει και αποσβέσεις;;;;

                                          Γενικα έχουν ψηλά τον αμανέ, ας κλάψουν λιγακι

                                          Εννοείται, και υπερ αποσβέσεις.
                                          Βρήκαν πάτημα στην οικονομική δυσπραγία του κόσμου, τις υψηλές τιμές των νέων και τα υψηλά επιτόκια δανεισμού και μας πήδηξαν καλά όσο μας πήδηξαν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Έτσι εάν έχεις και άνω των 40 ή 50.000 λτπφ (δεν θυμάμαι ακριβώς) αποσβαινεις και την διαφορα με χαμηλότερο συντελεστή.

                                            Και αν έχεις ζημιά τα περνάς την επομενη χρόνια για συμψηφισμό και είσαι και κούκλος και να πάνε να πνιγούν

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 632
                                            • 633
                                            • 634
                                            • 635
                                            • 636
                                            • 896
                                            • 897
                                            • 634 / 897
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr