Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C3 / e-C3 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen C3 / e-C3 (2024)
    • 1
    • 2
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 55
    • 56
    • 27 / 56
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    67
    1115
    43739
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @super-t last edited by

      @super-t said in Citroen e-C3 2024:

      Air-cooling έχουν και τα υβριδικά Toyota και δεν χαλάνε. 😬

      Ναι αλλά με το 1/50 της μπαταρίας, οπότε έχουν τελείως άλλη θερμότητα να διαχειριστούν. Επίσης δεν φορτίουν με πολλά αμπέρ, οποτε η μπαταρία δεν ζεσταίνεται ιδιαίτερα. Έβαλαν air cooling γιατί αρχικά δεν είχε τίποτα και η μπαταρία τα έφτυνε σε 8-10 χρόνια.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • C
        criuser last edited by

        Δεν έχω οδηγήσει ηλεκτρικό ποτέ. Αρνούμαι να βάλω στο κεφάλι μου και άλλες έννοιες, για φορτίσεις κλπ, οπότε δεν ξέρω τίποτα για ψύξη κλπ.

        Αρα αν είναι μειονέκτημα η αερόψυξη δεν το ξέρω.

        Η δική μου θεώρηση είναι ότι τα σημερινά ηλεκτρικά σε 8 χρόνια, θα τα βλέπουμε όπως βλέπουμε σήμερα τα προ 8ετίας.
        Και επειδή η εξέλιξη των ηλεκτρικών γίνεται ακόμα πιο γρήγορη, παίζει να τα βλέπουμε σαν αμάξια του 1970.

        Προσωπικά αν πάω σε ηλεκτρικό για δεύτερο αμάξι, ούτε φορτιστή θα βάλω στο σπίτι. Θα πηγαίνω μία φορά την εβδομάδα για καφέ και θα φορτίζω.

        Επίσης δεν απολογούμαι για την εταιρεία.

        Απλώς ενημερώνω.

        Από την άλλη δεν είδα σε κανένα σάιτ να έχουν τέτοια ανησυχία για την αερόψυκτη μπαταρία.

        Για την ηχομόνωση γράφουν, για τα σκληρά πλαστικά, για το ψηλό κατώφλι του χώρου αποσκευών.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        cirus fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • cirus
          cirus @criuser last edited by cirus

          @criuser said in Citroen e-C3 2024:

          Από την άλλη δεν είδα σε κανένα σάιτ να έχουν τέτοια ανησυχία για την αερόψυκτη μπαταρία.

          Για την ηχομόνωση γράφουν, για τα σκληρά πλαστικά, για το ψηλό κατώφλι του χώρου αποσκευών.

          Κακως θα επρεπε γιατι ολα οσα δεν είχαν υγροψυξη στο παρελθον το degradation της μπαταρίας στο χρόνο ήταν μεγάλο

          Αυτα είναι ανουσια δευτερευοντα για φτηνο μικρό και αδιαφορα. ας έχει θορυβο, σκληρα πλαστικά και κατωφλι, χεστηκαμε.

          Cirus the virus

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • fanis75
            fanis75 moderator @criuser last edited by

            @criuser said in Citroen e-C3 2024:

            Από την άλλη δεν είδα σε κανένα σάιτ να έχουν τέτοια ανησυχία για την αερόψυκτη μπαταρία.

            Για την ηχομόνωση γράφουν, για τα σκληρά πλαστικά, για το ψηλό κατώφλι του χώρου αποσκευών.

            Ναι γιατί:

            1. Είναι άσχετοι και δεν έχουν ιδέα.
            2. Απευθύνονται σε άσχετους και άρα επειδή θέλουν κλικ και αναγνωσιμότητα, γράφουν ό,τι πουλάει
            3. Γιατί ελάχιστοι γνωρίζουν από αυτά (όπως δεν γράφουν και για αναρτήσεις, γιατί κανείς δεν ασχολείται, όλοι τις ίντσες της οθόνης κοιτάνε).

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              criuser last edited by

              Ελάτε βρε παιδιά.

              Τόσα μεγάλα σάιτ με ιστορία δεκαετιών και είναι άσχετοι ?

              Ελεος....

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • cirus
                cirus last edited by cirus

                να πω εδώ οτι το τεραστιο degradation που υπήρξε σε όλα τα ηλεκτρικα των περασμένων χρόνων ηταν σε μπαταρίες λιθιου οχι σε LFP.

                An LFP battery, also known as a lithium iron phosphate battery, is a type of lithium-ion battery that uses iron phosphate as the cathode material. LFP batteries are known for their high energy density, long life, and good performance at high temperatures.

                ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ για να γραψω περισσότερα ποσο degradation θα έχουν αυτες χωρις ψυξη με υγρο

                Αν γνωριζει κάποιος ας με βοηθησει καθως θα ήθελα να μάθω

                πάντως το Seagull παρολο που έχει LFP έχει υγροψυξη!

                Cirus the virus

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser last edited by

                  Εμένα τα χέρια μου δεν πιάνουν καθόλου και με τα τεχνικά θέματα δεν ασχολούμαι. Ούτε υπομονή έχω σε τέτοιες εργασίες, ούτε διαβάζω για αυτά.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • cirus
                    cirus last edited by cirus

                    d1e66b17-33f0-46b7-ae35-5e08cdf160a8-image.png

                    a8514098-474b-4603-9c6d-b83bc9ac9f2e-image.png

                    https://www.okrasolar.com/blog/a-better-way-to-estimate-battery-lifetime

                    και ακόμα καλύτερο αλλα θελει ωρα διάβασμα

                    https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0013468617306060

                    Cirus the virus

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser last edited by

                      Διαβάστε το και μας λέτε...😊

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @criuser last edited by

                        @criuser said in Citroen e-C3 2024:

                        Τόσα μεγάλα σάιτ με ιστορία δεκαετιών και είναι άσχετοι ?

                        Και τι σχέση έχει η ιστορία με τις τεχνικές γνώσεις για ένα νέο προϊόν?

                        Επίσης, όπως έγραψα και άσχετοι να μην ειναι, δεν τους ενδιαφέρει αυτό γιατί δεν εχει αναγνωσιμότητα. Ο κόσμος ασχολείται με οθόνες και ζουληχτά πλαστικούλια.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap @criuser last edited by

                          @criuser said in Citroen e-C3 2024:

                          Διαβάστε το και μας λέτε...😊

                          Αγαπάς τη γνώση! Φαίνεται!

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            PaNick 0 @fanis75 last edited by PaNick 0

                            @fanis75 said in Citroen e-C3 2024:

                            @criuser said in Citroen e-C3 2024:

                            Τόσα μεγάλα σάιτ με ιστορία δεκαετιών και είναι άσχετοι ?

                            Και τι σχέση έχει η ιστορία με τις τεχνικές γνώσεις για ένα νέο προϊόν?

                            Επίσης, όπως έγραψα και άσχετοι να μην ειναι, δεν τους ενδιαφέρει αυτό γιατί δεν εχει αναγνωσιμότητα. Ο κόσμος ασχολείται με οθόνες και ζουληχτά πλαστικούλια.

                            Δεν ειναι θεμα ασχετοσυνης. Δεν θα πουν κατι που μπορει στα ματια του αναγνωστη να φανει ως σημαντικο μειονεκτημα
                            Οταν περασει καιρος και μπουν μπαταριες υδροψυκτες θα αναφερθουν στα πλεονεκτηματα αυτης της διαταξης σε σχεση με την προηγουμενη.

                            Πως καθε γενια 911 αυξανει θεαματικα την ακαμψια και μειωνει την ταση υπερστροφης, για να επαναληφθει στην επομενη γενια; Ετσι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • P
                              pamk last edited by

                              Η οποιαδήποτε τεχνική λύση σαν "αρχή λειτουργίας" δεν σημαίνει κάτι, σημασία έχει το πώς υλοποιείται.
                              Άλλο ήταν πριν 25 χρόνια, το "τουρμπο", ο "ημιάκαμπτος", ή το "injection" π.χ που τότε ο κόσμος τα αντιμετώπιζε τουλάχιστον με δυσπιστία ενώ σήμερα έχουν γίνει κανόνας και δουλεύουν μια χαρα.
                              Αν δεν δούμε πως έχει σχεδιαστεί/λειτουργεί η αερόψυκτη μπαταρία του C3 και τι θα αποδώσει στην πράξη δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα.

                              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • cirus
                                cirus @pamk last edited by cirus

                                @pamk said in Citroen e-C3 2024:

                                Η οποιαδήποτε τεχνική λύση σαν "αρχή λειτουργίας" δεν σημαίνει κάτι, σημασία έχει το πώς υλοποιείται.
                                Άλλο ήταν πριν 25 χρόνια, το "τουρμπο", ο "ημιάκαμπτος", ή το "injection" π.χ που τότε ο κόσμος τα αντιμετώπιζε τουλάχιστον με δυσπιστία ενώ σήμερα έχουν γίνει κανόνας και δουλεύουν μια χαρα.
                                Αν δεν δούμε πως έχει σχεδιαστεί/λειτουργεί η αερόψυκτη μπαταρία του C3 και τι θα αποδώσει στην πράξη δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα.

                                Σίγουρα στην πράξη θα δουμε. Αλλά αν κρινουμε από τα διαγράμματα που έβαλα για πως από κάποια θερμοκρασία και πάνω υπάρχει μεγαλύτερο degradation της μπαταρίας lfp και εφόσον άλλοι κατασκευαστές στα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα με lfp μπαταρίες έχουν ήδη προτιμήσει την λύση της υδροψυξης , Ε μια ιδέα την παίρνεις.

                                Καλός ο ανεμιστήρας αλλά το καλοκαίρι αν έχεις να διαλέξεις από 2 καφετέρειες να κάτσεις να ποιεις ένα καφεδάκι και η μία έχει ανεμιστήρα και η άλλη air-condition δύσκολο αν δεν είσαι καπνιστής να κάτσεις στην πρωτη. Το ίδιο ισχύει σε υποψήφιο αγοραστή για αμαξι

                                Cirus the virus

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Θεωρώ ότι θα έχουν κάποια απάντηση.

                                  Ισως το γεγονός ότι έχει τελική 135 και η αυτονομία του είναι καλή μέσα στην πόλη, σημαίνει ότι το αμάξι θα κάνει μικρές διαδρομές και δεν θα χρειάζεται ιδιαίτερη ψύξη.

                                  Λέω τώρα, όχι ότι ξέρω.

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  D cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dettol @criuser last edited by

                                    @criuser said in Citroen e-C3 2024:

                                    Θεωρώ ότι θα έχουν κάποια απάντηση.

                                    Ισως το γεγονός ότι έχει τελική 135 και η αυτονομία του είναι καλή μέσα στην πόλη, σημαίνει ότι το αμάξι θα κάνει μικρές διαδρομές και δεν θα χρειάζεται ιδιαίτερη ψύξη.

                                    Λέω τώρα, όχι ότι ξέρω.

                                    Θεωρητικά δεν έχεις άδικο. Αν φορτίζεις μόνο σε ac νομίζω δεν θα ανεβάζει ιδιαίτερα θερμοκρασία η μπαταρία. Όλα αυτά στην θεωρία βεβαίως καθώς δεν ξέρω πως θα συμπεριφερθεί το αυτοκίνητο στο ελληνικό καλοκαίρι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • cirus
                                      cirus @criuser last edited by

                                      @criuser said in Citroen e-C3 2024:

                                      Θεωρώ ότι θα έχουν κάποια απάντηση.

                                      Ισως το γεγονός ότι έχει τελική 135 και η αυτονομία του είναι καλή μέσα στην πόλη, σημαίνει ότι το αμάξι θα κάνει μικρές διαδρομές και δεν θα χρειάζεται ιδιαίτερη ψύξη.

                                      Λέω τώρα, όχι ότι ξέρω.

                                      κανενας μας δεν είναι σίγουρος.

                                      οτι γράφω είναι στην θεωρία. Στην πράξη μπορει να το εχουν μελετήσει

                                      αλλα στα ιδια χρηματα θα προτιμούσα υγροψυξη από καποιο ανταγωνιστικο μονο αυτο λεω

                                      Cirus the virus

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        https://www.whatcar.com/citroen/e-c3/hatchback/review/n26854

                                        Ενα ενδιαφέρον τέστ, από ένα περιοδικό που γενικά δεν συμπαθεί τα γαλλικά, αλλά το πιο ενδιφέρον είναι ότι το συγκρίνει με εμτζι και μπιντ.

                                        Επίσης για την μπαταρία λέει εγγύηση 8 χρόνια και 160000 χλμ ότι δεν θα πέσει κάτω από το 70 %, που νομίζω ότι ακυρώνει την συζήτηση για την αερόψυξη, αφού μιλάμε για φτηνό αυτοκίνητο, που στην 8ετία θα έχει έτσι και αλλιώς απαξιωθεί σημαντικά, αλλά δεν θα έχει κοστίσει πολύ στον κάτοχο αυτή η απαξίωση.

                                        Επίσης αυτή η εγγύηση μπορεί να προωθήσει και αυτό που έλεγαν στην παρουσίαση του Oli, ότι τα αυτοκίνητα θα ζουν 3 5ετίες με ανακύκλωση όσων ανακυκλώνονται, που σημαίνει ότι 2 4ετίες λήζινγκ θα μπορούν να βγουν από την εγγύηση.

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • J
                                          jammamon last edited by

                                          Δεν ελεγαν 3 πενταετιες, ελεγαν πολυ παραπανω. Μονο τα λαστιχα θα αντεχαν δεκαετιες ειχαν πει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Εγώ θυμάμαι ότι στην παρουσίαση είχαν πει ότι το αυτοκίνητο έχει ανακυκλώσιμα πολλά υλικά και ότι στο μέλλον θα παύσει η αγορά του αυτοκινήτου, αλλά θα πάμε σε ένα 5ετές λήζινγκ.
                                            Κάθε 5ετία θα επιστρέφει το αμάξι στο εργοστάσιο, θα αλλάζει ότι πρέπει να αλλάξει και θα επισκευάζεται και θα ξαναβγαίνει σε λήζινγκ με φτηνότερο τίμημα και τελικά θα νοικιάζεται 3 φορές με 3 διαφορετικές τιμές.

                                            Αυτό λέει θα γίνεται ώστε να γίνεται ο σωστός προγραμματισμός των ανταλλακτικών, αλλά και μετά το πέρας της ζωής του αυτοκινήτου, η ανακύκλωση του να γίνεται με ορισμένο τρόπο από τα εργοστάσια κατασκευής του.

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 27 / 56
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr