-
@lap said in MG (SAIC) forum:
Ναι νομίζω οτιδήποτε έχει 100γρco2/χλμ έχει κρατική επιδότηση.
Πολύ καλύτερη η επιδότηση αυτή. Πιο δημοκρατική και δίκαιη.
Εδώ επιδοτούμε σούπερ καρς των 500 ίππων για να ξεκαυλωνει η κλίκα κολλεγίου/μωραιτη και ο κοσμακης πάει ακόμα με τα 20ετιας χρεπια -
@iceman7 said in MG (SAIC) forum:
@lap said in MG (SAIC) forum:
Ναι νομίζω οτιδήποτε έχει 100γρco2/χλμ έχει κρατική επιδότηση.
Πολύ καλύτερη η επιδότηση αυτή. Πιο δημοκρατική και δίκαιη.
Εδώ επιδοτούμε σούπερ καρς των 500 ίππων για να ξεκαυλωνει η κλίκα κολλεγίου/μωραιτη και ο κοσμακης πάει ακόμα με τα 20ετιας χρεπιαΑν είναι δίκαιη ή όχι είναι μεγάλη κουβέντα γιατί πρόκειται για λεφτά των φορολογούμενων. Σίγουρα όμως είναι λογικότερο και συμβάλει πραγματικά στην συνολική μείωση co2 καθώς τα hybrids είναι προσβάσιμα σε μεγαλύτερη μερίδα του αγοραστικού κοινού.
-
Με 17Κ απλά θα διαλύσει την ιταλική αγορά
Μιλάμε για αυτόματο, με 200 άλογα, όλα τα νέα adas, κλιματισμό, κάμερα και full hybrid. -
Εντωμετξυ είναι και σπορτίφ σε οδηγική αίσθηση!!!!
-
@lap said in MG (SAIC) forum:
Με 17Κ απλά θα διαλύσει την ιταλική αγορά
Μιλάμε για αυτόματο, με 200 άλογα, όλα τα νέα adas, κλιματισμό, κάμερα και full hybrid.Μακάρι να έβγαινε και το mg4 σε hybrid.
-
Νομίζω δεν θα μπορούσαν να καλύψουν τη ζήτηση
Πάντως για την υπόλοιπη Ευρώπη θα έρθει και ατμόσφαιρικο mg3 με 100 άλογα με χειροκίνητο ή cvt με 16500-17500 €
-
@lap said in MG (SAIC) forum:
Νομίζω δεν θα μπορούσαν να καλύψουν τη ζήτηση
Πάντως για την υπόλοιπη Ευρώπη θα έρθει και ατμόσφαιρικο mg3 με 100 άλογα με χειροκίνητο ή cvt με 16500-17500 €
Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα το κάμω test drive. Σε λίγο καιρό θα επιστρέψω σε hybrid μοντέλο εργασίας και η κίνηση που έχει δεν κάνει καλό στο 308 hdi μου.
-
@iceman7 said in MG (SAIC) forum:
Ένα απλο ρόλο παίζει το αμαξι στη ζωή μας.
Η δουλειά αυτή γίνεται με κάτι απλο.Αυτό ισχύει μόνο για όποιους το βλέπουν ως απλό μεταφορικό μέσο και δεν τους ενδιαφέρουν τα μαλακά πλαστικά,οι τριγμοί,το πόσα μπιμπλικια περισσότερα έχει από άλλο μοντέλο κ.λ.π.
-
Έχει και πίσω δίσκους.
-
@iceman7 said in MG (SAIC) forum:
@lap said in MG (SAIC) forum:
Ναι νομίζω οτιδήποτε έχει 100γρco2/χλμ έχει κρατική επιδότηση.
Πολύ καλύτερη η επιδότηση αυτή. Πιο δημοκρατική και δίκαιη.
Εδώ επιδοτούμε σούπερ καρς των 500 ίππων για να ξεκαυλωνει η κλίκα κολλεγίου/μωραιτη και ο κοσμακης πάει ακόμα με τα 20ετιας χρεπιαΤην αλλη όμως που δεν ήταν δημοκρατική και δίκαιη την βουτηξες χωρίς αιδώς για να κανεις το κομμάτι σου. Και όχι μόνον αυτόν, αλλά την κρατάς χωρίς να την χρησιμοποιείς στερώντας την απο κάποιο κακομοίρη που την περιμένει. Υποκρισία !
-
@red_monster said in MG (SAIC) forum:
@iceman7 said in MG (SAIC) forum:
@lap said in MG (SAIC) forum:
Ναι νομίζω οτιδήποτε έχει 100γρco2/χλμ έχει κρατική επιδότηση.
Πολύ καλύτερη η επιδότηση αυτή. Πιο δημοκρατική και δίκαιη.
Εδώ επιδοτούμε σούπερ καρς των 500 ίππων για να ξεκαυλωνει η κλίκα κολλεγίου/μωραιτη και ο κοσμακης πάει ακόμα με τα 20ετιας χρεπιαΤην αλλη όμως που δεν ήταν δημοκρατική και δίκαιη την βουτηξες χωρίς αιδώς για να κανεις το κομμάτι σου. Και όχι μόνον αυτόν, αλλά την κρατάς χωρίς να την χρησιμοποιείς στερώντας την απο κάποιο κακομοίρη που την περιμένει. Υποκρισία !
Στην τσέπη μου είσαι και ξέρεις τι θα κάνω ;
-
@iceman7 said in MG (SAIC) forum:
@red_monster said in MG (SAIC) forum:
@iceman7 said in MG (SAIC) forum:
@lap said in MG (SAIC) forum:
Ναι νομίζω οτιδήποτε έχει 100γρco2/χλμ έχει κρατική επιδότηση.
Πολύ καλύτερη η επιδότηση αυτή. Πιο δημοκρατική και δίκαιη.
Εδώ επιδοτούμε σούπερ καρς των 500 ίππων για να ξεκαυλωνει η κλίκα κολλεγίου/μωραιτη και ο κοσμακης πάει ακόμα με τα 20ετιας χρεπιαΤην αλλη όμως που δεν ήταν δημοκρατική και δίκαιη την βουτηξες χωρίς αιδώς για να κανεις το κομμάτι σου. Και όχι μόνον αυτόν, αλλά την κρατάς χωρίς να την χρησιμοποιείς στερώντας την απο κάποιο κακομοίρη που την περιμένει. Υποκρισία !
Στην τσέπη μου είσαι και ξέρεις τι θα κάνω ;
Εσύ δεν επικαλέστηκες τη δικαιοσύνη ;
Έτσι, η δικαιοσύνης είναι για τους άλλους, τους φτωχούς τους πλεμπεους που κρατάνε τα ΙΧ 8 και 10 έτη, εσυ κάνεις ότι γουστάρεις και δεν σε ακουμπάει
Υποκρισία ! -
@red_monster said in MG (SAIC) forum:
@iceman7 said in MG (SAIC) forum:
@red_monster said in MG (SAIC) forum:
@iceman7 said in MG (SAIC) forum:
@lap said in MG (SAIC) forum:
Ναι νομίζω οτιδήποτε έχει 100γρco2/χλμ έχει κρατική επιδότηση.
Πολύ καλύτερη η επιδότηση αυτή. Πιο δημοκρατική και δίκαιη.
Εδώ επιδοτούμε σούπερ καρς των 500 ίππων για να ξεκαυλωνει η κλίκα κολλεγίου/μωραιτη και ο κοσμακης πάει ακόμα με τα 20ετιας χρεπιαΤην αλλη όμως που δεν ήταν δημοκρατική και δίκαιη την βουτηξες χωρίς αιδώς για να κανεις το κομμάτι σου. Και όχι μόνον αυτόν, αλλά την κρατάς χωρίς να την χρησιμοποιείς στερώντας την απο κάποιο κακομοίρη που την περιμένει. Υποκρισία !
Στην τσέπη μου είσαι και ξέρεις τι θα κάνω ;
Εσύ δεν επικαλέστηκες τη δικαιοσύνη ;
Έτσι, η δικαιοσύνης είναι για τους άλλους, τους φτωχούς τους πλεμπεους που κρατάνε τα ΙΧ 8 και 10 έτη, εσυ κάνεις ότι γουστάρεις και δεν σε ακουμπάει
Υποκρισία !Παράκρουση σε έχει πιάσει ;
Τι λαϊκίστικο παραλήρημα και απόψε ;
Η δίκαιη και περιβαλλοντικά συνειδητή επιλογή θα ήταν επαναφορά της απόσυρσης.
Άντε κάτι σαν την Ιταλία για αλλαγή καθαρότερου αυτοκινήτου.
Σίγουρα όχι η επιδότηση του performance με τα 600 άλογα.
Αλλά τι συζητάμε όταν κόψανε από το δακτύλιο euro6 αυτοκίνητα με το όριο των 120 γραμμαρίων ;
Οσον αφορα την τυχόν δικη μου χρήση να σου θυμίσω ότι τα λεφτά δεν χάνονται. Θα διατεθούν στο επόμενο πακέτο όταν επιτελους στην αγορά έχουν κυκλοφορήσει και πιο γήινα αμάξια για τον απλο πολίτη.
Υπό αυτή την ανάγνωση μαλλον κοινωνική πολιτική ασκώ.
Όσο για το αν αλλάζω ή όχι συχνα αυτοκίνητα γούστο μου που το πληρώνω είναι. Δεν σου ζήτησα δανεικά.
Άλλοι τα τρώνε στις πουτανες ή στο τζόγο ή στα ξενύχτια. Εμένα μου τα τρώει η Τογιότα και η BMW.
Δεν είναι ντροπή ! -
Οι φτωχοί απλοί πολίτες σε ευχαριστούν !
Και ντροπή και υποκρισία και λαϊκισμός -
Αν έρθει στα 17 καφετιά, όσο ένα Μάζντα 2 90 ιπποειδών, θα 'χαλάσει' ο κόζμος. Αλλά δεν το βλέπω. Δεν είναι τόσο χαζός ο Συγγελ, θα το ξεκινήσει πιο ψηλά για να έχει περιθώρια.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, ο καιρός που τα κινέζικα θα εξαπολύσουν πόλεμο τιμών τόσο αναμεταξύ τους, όσο και με την υπόλοιπη αγορά είναι γαρ εγγύc. -
Υποκρισία παιδιά είναι να αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε 2 - 4 - 6 χρόνια, οκ κατανοώ ότι στα θερμικά εχεις χαμηλότερο αποτύπωμα ανά περίοδο λόγω τεχνολογικών βελτιώσεων αλλά το περιβαντολλογικό κόστος παραγωγής είναι εξίσου σημαντικό ίσως και βαρύτερο. Ποσό μάλλον στα ηλεκτρικά έτσι; Οταν μιλαμε για κλιματική αλλαγή μιλάμε κυρίως για κατάχρηση της ενέργειας του πλανήτη. Δεν είναι υποκριτής αυτός που εξάντλεί το προβλεπόμενο lifecycle ενός αυτοκινητου.
Φιλικά πάντα, και χρόνια πολλά.
-
@antonakis said in MG (SAIC) forum:
@iceman7 said in MG (SAIC) forum:
@antonakis said in MG (SAIC) forum:
Κυκλοφορεί ένας ιδιοκτήτης που λέει ότι παρέλαβε αυτοκίνητο γεμάτο αλάτι (φαντάζομαι θάλασσα ή λιμάνι)
Ιδιοκτήτης mg;
HS για την ακρίβεια
Πάντως εδώ φαίνεται καλουτσικο
-
Νομίζω ότι η εμτζί, είναι κοντά στον ένα χρόνο στην Ελλάδα.
Και μάλιστα με αντιπροσωπεία δυναμική, όχι σαν της Ρενώ.Αν δούμε το τελευταίο τρίμηνο
https://seaa.gr/wp-content/uploads/2024/04/2024-03-b-1.pdf
είναι στην 15η θέση, ενώ έχει 6 μοντέλα με τιμές από 18950, μέχρι 43150 το ακριβότερο που είναι ηλεκτρικό, τιμή πριν την επιδότηση.
https://mgmotor.gr/wp-content/uploads/2024/02/PRICELIST_-MG_01.02.2024.pdf?Συνολικές πωλήσεις το τρίμηνο 929 αυτοκίνητα.
Δεν ξέρω τι γίνεται από τις παραδόσεις αν έχουν μεγάλη καθυστέρηση, αλλά τελικά δεν νομίζω ότι τραβάει εύκολα στην αγορά.
Και μιλάμε για ένα όνομα, που έχει βρεταννικό παρελθόν και ιστορία και ο κόσμος το θυμάται.
Πόσο εύκολο θα είναι να εμπιστευθεί κάποιος Σέρες, Μπιντ και λοιπά...
Καλά το Σέρες μου θυμίζει την ιστορία με το Σέατ Μάλαγκα, που εδώ το είπαν Γκρέντος...
Πάνω από την εμτζι σε πωλήσεις, είναι η Φόρντ που πρακτικά έχει μόνο το Πούμα, με τα γνωστά θετικά και αρνητικά του, ενώ από κάτω είναι η Μέρκ που πουλάει έτσι και αλλιώς μέτρια, λόγω της τιμής των μοντέλων της.
Με τα σημερινά δεδομένα, δεν θα έλεγα ότι τα κινέζικα φοβίζουν τόσο τις άλλες εταιρείες.
Προφανώς αυτό είναι δυναμικό και αλλάζει, ανάλογα με τα νέα μοντέλα που έρχονται.
-
Καλά το να συγκρίνεις μια εταιρία που είναι σε φάση εισαγωγής σε μια αγορά και να περιμένεις πωλήσεις όσες αυτών που έχουν δεκαετίες είναι μέγα λάθος
-
Δε νομίζω ότι είναι λάθος. Ούτε πιστεύω ότι το όνομα MG προκαλεί θετική εντύπωση στον υποψήφιο αγοραστή. Διότι αν ξέρει 5 πράματα, γνωρίζει ότι είναι απλώς ένα όνομα το οποίο πουλήθηκε, αν ξέρει 10 πράματα γνωρίζει ότι τα παλιά MG ήταν εντελώς χαμαιτυπεία.
Και δεν πρέπει αν παίρνουμε ως ένδειξη, είτε θετική είτε αρνητική τις πωλήσεις των πρώτων 12 μηνών, είναι μικρό το χρονικό διάστημα και ο αγώνας στην αγορά είναι ένας μαραθώνιος που δεν τελειώνει ποτέ. Σίγουρα έχει κάνει καλή είσοδο στην αγορά, αλλά οι προηγούμενες επιδόσεις δεν εγγυώνται και τις μελλοντικές.
Δίκτυο έχει φτιάξει? Ή μόνο Αθήνα?
MG (SAIC) forum